Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 169 din 25 octombrie 2001  privind aprobarea tarifelor percepute pentru actele emise de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale in exercitarea atributiilor sale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 169 din 25 octombrie 2001 privind aprobarea tarifelor percepute pentru actele emise de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale in exercitarea atributiilor sale

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 753 din 27 noiembrie 2001
Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale,
având în vedere:
- <>Legea minelor nr. 61/1998 ;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 639/1998 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea <>Legii minelor nr. 61/1998 , cu modificãrile ulterioare;
- Avizul Oficiului Concurentei nr. 4.077 din 22 octombrie 2001,
în temeiul <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 368/1999 privind reorganizarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba tarifele percepute pentru actele emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale în exercitarea atribuţiilor sale, prevãzute în anexele nr. 4, 5.1, 5.2 şi 5.3.
ART. 2
Actele emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale, prevãzute în anexa nr. 1, vor fi încadrate în tariful corespunzãtor, de cãtre direcţiile de specialitate, în funcţie de clasificarea actelor, de criteriile de apreciere, de gradele de complexitate şi de coeficienţii corespunzatori, precum şi de gradul de complexitate a categoriei de zacamant, conform prevederilor anexei nr. 2.
ART. 3
Solicitarea emiterii actelor prevãzute în anexa nr. 1 se face printr-o scrisoare-comanda, conform modelului prezentat în anexa nr. 3, care va însoţi documentaţia tehnico-economicã prevãzutã în normele şi în instrucţiunile de aplicare a <>Legii minelor nr. 61/1998 . Pentru fiecare solicitare direcţiile de specialitate care executa comanda au obligaţia sa întocmeascã fişa de urmãrire a modului de rezolvare, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 4
Actele vor fi eliberate numai dupã ce solicitantul face dovada achitãrii tarifului corespunzãtor.
ART. 5
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abroga dispoziţiile cuprinse în anexa nr. 1 lit. A pct. 2, 3 şi 4 la <>Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 204/2000 privind tarifele percepute pentru actele emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale în exercitarea atribuţiilor sale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 404 din 29 august 2000.

Preşedintele
Agenţiei Naţionale
pentru Resurse Minerale,
Maria Iuliana Stratulat


ANEXA 1

L I S T A

cuprinzând actele emise de Agenţia Nationala pentru
Resurse Minerale în baza prevederilor <>Legii minelor nr. 61/1998
1.
a) Permis de prospectiune
b) Permis de exploatare
c) Licenta de dare în administrare sau în concesiune pentru explorare
d) Licenta de dare în administrare sau în concesiune pentru exploatare
e) Acordul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind asocierea titularului licenţei de dare în administrare sau în concesiune cu alte persoane juridice, în vederea executãrii activitãţilor miniere
f) Aprobarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind transferul unei licenţe de concesiune cãtre alta persoana juridicã:
- f)1. pentru licenta de explorare;
- f)2. pentru licenta de exploatare
g) Autorizaţie de începere a activitãţilor miniere.
2.
a) Aviz la programele de lucrãri geologice de cercetare (pentru primul an şi în continuare pentru fiecare an aprobat prin licenta de concesiune)
b) Aviz pentru documentaţiile de modificare a adancimii şi/sau a amplasamentelor, de ridicare a abandonarii pentru lucrãrile de cercetare geologica
c) Aviz pentru abandonarea de rezerve de substanţe minerale utile (cãrbuni, minereuri, sare gema, roci utile, ape subterane, termominerale, namoluri şi turbe terapeutice)
d) Aviz la documentaţiile tehnico-economice de exploatare
e) Aviz la documentaţiile de încetare a activitãţilor miniere de exploatare sau de explorare la mine/cariere
f) Aviz la documentaţiile de încetare a activitãţilor de exploatare a sarii în soluţie prin câmpuri de sonde
g) Aviz la proiectele tehnice specifice pentru executarea lucrãrilor prevãzute în planul tehnologic de încetare a activitãţii miniere de exploatare sau explorare
h) Aviz pentru abandonarea sondelor de exploatare a sarii în soluţie
i) Aviz privind instituirea perimetrelor de protecţie sanitarã pentru zacamintele de ape subterane, termominerale, de namoluri şi turbe terapeutice
j) Aviz pentru instituirea perimetrului de protecţie hidrogeologica pentru ape subterane, termominerale, de namoluri şi turbe terapeutice
k) Aviz la programul anual de exploatare
l) Aviz la modificarea programului anual de exploatare
m) Aviz pentru amplasamentele de obiective civile şi/sau industriale de utilitate publica, ale planurilor şi ale schitelor de sistematizare, precum şi ale lucrãrilor inginereşti
n) Aviz la lucrãrile geologico-tehnice.
3.
Documentele de verificare şi înregistrare, ca urmare a analizei documentaţiilor de evaluare a resurselor pentru rezerve minerale.
4.
Documentul de atestare a persoanelor juridice care au competenta tehnica de a executa lucrãri de cercetare geologica, lucrãri de exploatare a petrolului şi a celorlalte resurse minerale, de expertizare şi de întocmire a documentaţiilor aferente acestora, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau executa lucrãri de cercetare geologica şi de expertizare.


ANEXA 2

A. CLASIFICAREA ACTELOR
A1. Acte de complexitate redusã
Acte emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale, pentru care nu sunt necesare expertize ale documentaţiilor. Actele respective se realizeazã la solicitarea terţilor şi implica doar verificarea actelor prezentate de solicitanti, fãrã deplasarea în teritoriu a consilierilor Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale.
Actele încadrate în aceasta categorie sunt:
a) permisul de prospectiune;
b) permisul de exploatare;
c) licenta de dare în administrare sau în concesiune pentru explorare;
d) licenta de dare în administrare sau în concesiune pentru exploatare;
e) acordul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind asocierea titularului licenţei de dare în administrare sau în concesiune cu alte persoane juridice, în vederea executãrii activitãţilor miniere;
f) aprobarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind transferul unei licenţe de concesiune cãtre alta persoana juridicã:
f)1. pentru licenta de explorare;
f)2. pentru licenta de exploatare;
g) autorizaţie de începere a activitãţilor miniere.

A2. Acte de complexitate medie
Acte emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale, pentru care sunt necesare analiza şi evaluarea documentaţiilor de cãtre personalul de specialitate al acesteia. Pentru zacamintele cantonate în structuri geologice complicate Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale poate decide necesitatea expertizelor efectuate de persoane juridice/fizice specializate şi autorizate în acest sens. Eliberarea actelor implica evaluarea calitativã a documentaţiilor prezentate de titularii de licenta miniera, putând fi necesare deplasãri de scurta durata (1-2 zile) în teritoriu a consilierilor Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale. Documentaţiile sunt de complexitate medie şi vizeazã în general programele de lucrãri de cercetare sau de exploatare prezentate şi convenite la eliberarea licenţei miniere, modificãri ale acestora sau avize pentru diferite obiective de importanta social-economicã sau de protecţie a zãcãmintelor. Un capitol aparte îl constituie atestarea competentei tehnice a persoanelor juridice care întocmesc documentaţii şi/sau care executa lucrãri de cercetare geologica, lucrãri de exploatare a petrolului şi a resurselor minerale şi de expertizare, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau executa lucrãri de cercetare geologica şi de expertizare.
Actele încadrate în aceasta categorie sunt:
a) aviz pentru documentaţiile de modificare a adancimii şi/sau a amplasamentelor, de ridicare a abandonarii pentru lucrãrile de cercetare geologica;
b) aviz pentru abandonarea de rezerve de substanţe minerale utile;
c) aviz privind instituirea perimetrelor de protecţie sanitarã pentru zacamintele de ape subterane, termominerale, de namoluri şi turbe terapeutice;
d) aviz pentru instituirea perimetrului de protecţie hidrogeologica pentru ape subterane, termominerale, de namoluri şi turbe terapeutice;
e) aviz la programul anual de exploatare;
f) aviz la modificarea programului anual de exploatare;
g) aviz pentru amplasamentele de obiective civile şi/sau industriale de utilitate publica, ale planurilor şi ale schitelor de sistematizare, precum şi ale lucrãrilor inginereşti;
h) aviz la lucrãrile geologico-tehnice;
i) documentul de atestare a persoanelor juridice care au competenta tehnica de a executa lucrãri de cercetare geologica, lucrãri de exploatare a petrolului şi a celorlalte resurse minerale, de expertizare şi de întocmire a documentaţiilor aferente acestora, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau executa lucrãri de cercetare geologica şi de expertizare.

A3. Acte de complexitate ridicatã
Acte pentru a cãror emitere pot fi necesare, la decizia Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, expertize ale documentaţiilor efectuate pe baza contractualã de societãţi/persoane fizice specializate şi autorizate în acest sens. Eliberarea actelor implica evaluarea documentaţiilor prezentate de titularii de licenţe din punct de vedere al metodelor şi tehnicilor de exploatare geologico-miniere şi a protecţiei zacamantului şi mediului, tehnologii de preparare/prelucrare şi al eficientei economice. Sunt necesare deplasãri în teritoriu ale consilierilor din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale mai lungi de doua zile. Documentaţiile sunt de complexitate ridicatã şi vizeazã calculul resurselor/rezervelor de substanţe minerale utile, noi planuri şi/sau tehnologii de exploatare în raport cu cele convenite la încheierea licenţei miniere, inchideri de mine etc.
Actele încadrate în aceasta categorie sunt:
a) documentele de verificare şi înregistrare, ca urmare a analizei documentaţiilor de evaluare a resurselor pentru rezerve minerale;
b) aviz la programele de lucrãri geologice de cercetare (pentru primul an în continuare pentru fiecare an aprobat prin licenta de concesiune);
c) aviz la documentaţiile tehnico-economice de exploatare;
d) aviz la documentaţiile de încetare a activitãţilor miniere de exploatare sau explorare la mine/cariere;
e) aviz la documentaţiile de încetare a activitãţilor de exploatare a sarii în soluţie prin câmpuri de sonde;
f) aviz la proiectele tehnice specifice pentru executarea lucrãrilor prevãzute în planul tehnologic de încetare a activitãţii miniere de exploatare sau explorare;
g) aviz pentru abandonarea sondelor de exploatare a sarii în soluţie.

A4. Alte acte
În aceasta categorie sunt incluse actele privind transferul de licenta miniera sau acordul de asociere al titularului de licenta miniera cu alte persoane juridice, în vederea efectuãrii în comun, în tot sau în parte, a prevederilor din licenţe. Pentru aceste acte, având în vedere ca implica aceleaşi operaţiuni şi acelaşi grad de complexitate cu actele similare emise pentru titularii de licenţe miniere pentru care au fost aprobate tarife în baza Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 145/1998 (prezentate în anexa nr. 1), propunem încadrarea lor în acelaşi regim de tarifare.
Actele încadrate în aceasta categorie sunt:
a) acordul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind asocierea titularului licenţei de dare în administrare sau în concesiune cu alte persoane juridice, în vederea executãrii activitãţilor miniere;
b) aprobarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale privind transferul unei licenţe de concesiune cãtre alta persoana juridicã:
- pentru licenta de explorare;
- pentru licenta de exploatare.


B. CRITERIILE DE APRECIERE, GRADELE DE
COMPLEXITATE ŞI COEFICIENŢII CORESPUNZATORI
PENTRU ACTELE DIN CATEGORIILE A.2 şi A.3

Pentru documentaţiile încadrate în categoriile de complexitate A.2 şi A.3 [cu excepţia categoriei A.2 lit. i)], conform celor de mai sus (A. Clasificarea actelor), în vederea unei incadrari cat mai judicioase a acestora, se iau în considerare mai multe criterii suplimentare de apreciere a complexitatii, în funcţie de:
- complexitatea geologica a regiunii;
- tipul lucrãrilor preconizate şi volumul acestora;
- gradul de documentare şi justificare a lucrãrilor propuse.
Gradele de complexitate (1 - scãzut, 2 - mediu, 3 - ridicat), cu coeficienţii aferenţi, au fost stabilite prin practica îndelungatã a Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale legatã de aceste tipuri de lucrãri, corelata cu metodele de cercetare (explorare) practicate pe plan intern şi internaţional, precum şi în funcţie de caracterul documentaţiilor, respectiv de corectitudinea acestora în ceea ce priveşte modul de justificare a lucrãrilor preconizate.


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Criterii Grade de complexitate şi coeficienţii corespunzatori (k)
de apreciere ─────────────────────────────────────────────────────────────
a complexitatii 1 - scãzut 2 - mediu 3 - ridicat
k = 0,75 k = 1,00 k = 1,50
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Complexitatea - formaţiuni - formaţiuni - formaţiuni
geologica sedimentare eruptive metamorfice,
a regiunii - tectonica simpla şi sedimentare eruptive,
- tectonica sedimentare
complicata - tectonica
foarte complicata
II. Tipul - una sau doua - utlizarea mai - metode de lucru
lucrãrilor metode de multor metode prin lucrãri
şi volumul lucru plus de lucru plus miniere subterane
acestora lucrãri miniere lucrãri miniere plus foraje (de
uşoare plus la suprafata şi/
foraje sau subteran)

III. Gradul - documentaţie - documentaţia - documentaţia
de documentare completa necesita necesita comple-
şi justificare - nu necesita completãri tari majore
a lucrãrilor verificãri minore sau refacere
propuse de teren - necesita - necesita
verificãri verificãri
sumare de teren de teren
(1-2 zile) (peste 2 zile)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


În privinta actelor emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale, încadrate la categoria A.2 lit. i), pentru care la încadrare nu se poate tine seama de criteriile de complexitate menţionate mai sus, în baza <>Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 38/2001 privind aprobarea Metodologiei de atestare a competentei tehnice a persoanelor juridice care întocmesc documentaţii şi/sau executa lucrãri de cercetare geologica, lucrãri de exploatare a petrolului şi a resurselor minerale şi de expertizare, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau executa lucrãri de cercetare geologica şi de expertizare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 315 din 13 iunie 2001, criteriile de încadrare tarifara sunt cele menţionate mai jos:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Încadrarea Activitãţi atestate
tarifara (conform <>Ordinului preşedintelui A.N.R.M. nr. 38/2001 )
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Atestarea persoanelor juridice
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I/1 - execuţia, conducerea/coordonarea şi expertizarea lucrãrilor
legate de exploatarea resurselor minerale [art. 31 lit. c) din
anexa la <>Ordinul preşedintelui A.N.R.M. nr. 38/2001 ]
I/2 - elaborarea/expertizarea documentaţiilor geologice, geologico-
tehnice şi tehnico-economice pentru activitãţi miniere şi
operaţiuni petroliere [art. 31 lit. b) din anexa la Ordinul
preşedintelui A.N.R.M. nr. 38/2001]
I/3 - efectuarea lucrãrilor de teren şi de laborator [art. 31 lit. a)
din anexa la <>Ordinul preşedintelui A.N.R.M. nr. 38/2001 ]

Atestarea persoanelor fizice

II/1 - atestarea ca expert
II/2 - atestarea ca specialist
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


C. CLASIFICAREA ZĂCĂMINTELOR ÎN FUNCŢIE DE GRADUL DE COMPLEXITATE

Gradul raţional de detaliere a cercetãrii unui zacamant sau a unui perimetru pentru a putea intra în exploatare se stabileşte în raport cu complexitatea condiţiilor geologice, ţinându-se seama de costul executãrii şi al întreţinerii lucrãrilor geologice, precum şi de necesitatea reducerii duratei de cercetare şi de atragere în circuitul economic.
În raport cu complexitatea condiţiilor geologice zacamintele de substanţe minerale utile sau subdiviziunile acestora, care sunt încadrate în aceasta categorie conform prevederilor <>art. 2 din Legea minelor nr. 61/1998 , se împart în trei clase, şi anume:
- Clasa I cuprinde zãcãminte sau corpuri de substanta minerala utila cu alcãtuire geologica, condiţii de zacamant şi forma simple, de masiv sau tabulare, la care grosimea are un coeficient de variatie de pana la 80%. Zacamantul este netectonizat sau afectat de falii izolate. Substanta minerala utila este continua, iar dacã apar întreruperi, ele au o forma regulatã, astfel încât pot fi uşor conturate. Eventualele sortimente calitative deosebite apar în zone diferite din cadrul zacamantului şi delimitarea lor se face uşor. Conţinutul în elemente utile şi alte caracteristici calitative sunt relativ uniforme, prezentând un coeficient de variatie cu valori de pana la 100%.
- Clasa a II-a cuprinde zãcãminte sau corpuri de substanta minerala utila cu o alcãtuire geologica, condiţii de zacamant şi forma complicate. La zacamintele tabulare coeficientul de variatie al grosimii este cuprins între 80% şi 120%. Continuitatea substanţei minerale utile este întreruptã fie de o tectonica complicata, fie de apariţia unor zone sterile sau necorespunzãtoare din punct de vedere calitativ. Diferitele sortimente calitative au o rãspândire neregulata. Conţinutul în elemente utile şi alte caracteristici calitative sunt neuniforme, prezentând un coeficient de variatie cu valori cuprinse între 100% şi 150%.
- Clasa a III-a cuprinde zãcãminte sau corpuri de substanta minerala utila cu alcãtuire geologica, condiţii de zacamant şi forma foarte complicate. La zacamintele tabulare coeficientul de variatie al grosimii este mai mare de 120%. Substanta minerala utila prezintã o discontinuitate accentuata ca urmare a unei tectonici foarte complicate sau a alternantelor frecvente de substanta utila şi steril. Diferitele sortimente calitative de substanta minerala utila se intrepatrund şi au o rãspândire atât de complicata încât ele nu pot fi localizate spatial, ci doar estimate statistic. Conţinutul în elemente utile şi alte caracteristici calitative sunt foarte neuniforme, prezentând un coeficient de variatie mai mare de 150%.
În funcţie de particularitãţile geologice corpurile de substanta minerala utila din cadrul aceluiaşi zacamant sau pãrţi ale acestora pot fi încadrate în clase diferite.


ANEXA 3

A. MODEL DE SCRISOARE-COMANDA*1)

Agentul economic ................
Adresa/sediul ...................
codul fiscal ....................
Autorizaţia nr. .................
Telefon/fax .....................

Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale

Având în vedere prevederile <>Legii minelor nr. 61/1998 , ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 639/1998 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea <>Legii minelor nr. 61/1998 şi ale instrucţiunilor specifice emise de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale, va transmitem anexat documentaţia tehnicoeconomica necesarã în vederea obţinerii ...........*2) pentru perimetrul .............*3).
Tariful perceput de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale pentru emiterea actului menţionat va fi achitat ......................*4) la data eliberãrii acestuia.
Prezenta scrisoare tine loc de comanda ferma.

Director general, Director economic,
.................... ......................
(semnatura şi ştampila) (semnatura)

Încadrarea documentaţiei*5)

Documentaţia se încadreazã în gradul de complexitate ............... şi se tarifeaza cu suma de ........ lei, conform anexei nr. ....... la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. ......../......., publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. ...... din ........ .

...................... Director,
(data) .................
-------------------
*1) Se completeazã şi se transmite Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale în cazul solicitãrii eliberãrii actelor prevãzute în anexele nr. 1 şi 2.
*2) Se completeazã cu una dintre denumirile actului solicitat, conform anexei nr. 1 sau 2, dupã caz.
*3) Se completeazã cu tipul perimetrului: prospectiune/explorare/exploatare, dupã caz, şi cu denumirea acestuia.
*4) Se menţioneazã "în numerar", "fila cec" sau "transfer bancar", dupã caz. În cazul în care plata nu se efectueazã în numerar la sediul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, data eliberãrii actului va fi ziua lucrãtoare imediat urmãtoare datei la care sumele ce constituie plati au intrat efectiv în contul Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale.
*5) Se completeazã de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale.


B. FIŞA DE URMĂRIRE A SOLICITĂRII
I. Solicitantul ............................................................
II. Tipul actului ..........................................................
III. Numãrul şi data de înregistrare a solicitãrii la comisia de evaluare ..
IV. Rezultatul evaluãrii documentaţiei tehnico-economice ...................

Şeful comisiei de evaluare,
................................
(numele, prenumele şi semnatura)

V. Numãrul şi data scrisorii de comunicare cãtre solicitant ................
VI. Tipul actului emis, numãrul şi data înregistrãrii la Agenţia Nationala
pentru Resurse Minerale ................................................
VII. Confirmarea de primire a actului de cãtre solicitant ..................


ANEXA 4

FUNDAMENTAREA

tarifelor pentru actele eliberate de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale,
prevãzute la pct. 1 din anexa nr. 1

- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Tipul Numãrul
crt. actului de ore Costuri/ora Tariful
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. 1.a) 15 72.548 1.088.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. 1.b) 33 72.548 2.394.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. 1.c) 45 72.548 3.265.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. 1.d) 108 72.548 7.835.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. 1.e) 4 72.548 290.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. 1.f)1 15 72.548 1.088.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. 1.f)2 29 72.548 2.104.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. 1.g) 17 72.548 1.234.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 5.1

FUNDAMENTAREA

tarifelor pentru actele eliberate de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale,
prevãzute la pct. 2 din anexa nr. 1
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Gradul Coeficientul Numãrul Costuri/
crt. de complexitate mediu de ore ora Tariful
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. I-1 II-1 III-1 0,7500 32 72.548 2.285.262
2. I-1 II-1 III-2 0,8333 35 72.548 2.539.078
3. I-1 II-1 III-3 1,0000 42 72.548 3.047.016
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. I-1 II-2 III-1 0,8333 35 72.548 2.539.078
5. I-1 II-2 III-2 0,9167 39 72.548 2.793.200
6. I-1 II-2 III-3 1,0833 45 72.548 3.300.832
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. I-1 II-3 III-1 1,0000 42 72.548 3.047.016
8. I-1 II-3 III-2 0,9750 41 72.548 2.970.841
9. I-1 II-3 III-3 1,2500 53 72.548 3.808.770
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. I-2 II-1 III-1 0,8333 35 72.548 2.539.078
11. I-2 II-1 III-2 0,9167 39 72.548 2.793.200
12. I-2 II-1 III-3 1,0833 45 72.548 3.300.832
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. I-2 II-2 III-1 0,9167 39 72.548 2.793.200
14. I-2 II-2 III-2 1,0000 42 72.548 3.047.016
15. I-2 II-2 III-3 1,1667 49 72.548 3.554.954
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. I-2 II-3 III-1 1,0833 45 72.548 3.300.832
17. I-2 II-3 III-2 1,1667 49 72.548 3.554.954
18. I-2 II-3 III-3 1,3333 56 72.548 4.062.586
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
19. I-3 II-1 III-1 1,0000 42 72.548 3.047.016
20. I-3 II-1 III-2 1,0833 45 72.548 3.300.832
21. I-3 II-1 III-3 1,2500 53 72.548 3.808.770
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
22. I-3 II-2 III-1 1,0833 45 72.548 3.300.832
23. I-3 II-2 III-2 1,1667 49 72.548 3.554.954
24. I-3 II-2 III-3 1,3333 56 72.548 4.062.586
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
25. I-3 II-3 III-1 1,2500 53 72.548 3.808.770
26. I-3 II-3 III-2 1,3333 56 72.548 4.062.586
27. I-3 II-3 III-3 1,5000 63 72.548 4.570.524
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 5.2

FUNDAMENTAREA

tarifelor pentru actele eliberate de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale,
prevãzute la pct. 3 din anexa nr. 1
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Gradul Coeficientul Numãrul Costuri/
crt. de complexitate mediu de ore ora Tariful
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Clasa I
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. I-1 II-1 III-1 0,7500 114 72.548 8.270.472
2. I-1 II-1 III-2 0,8333 127 72.548 9.189.046
3. I-1 II-1 III-3 1,0000 152 72.548 11.027.296
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. I-1 II-2 III-1 0,8333 127 72.548 9.189.046
5. I-1 II-2 III-2 0,9167 139 72.548 10.108.722
6. I-1 II-2 III-3 1,0833 165 72.548 11.945.870
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. I-1 II-3 III-1 1,0000 152 72.548 11.027.296
8. I-1 II-3 III-2 0,9750 148 72.548 10.751.614
9. I-1 II-3 III-3 1,2500 190 72.548 13.784.120
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Clasa a II-a
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. I-2 II-1 III-1 0,8333 127 72.548 9.189.046
11. I-2 II-1 III-2 0,9167 139 72.548 10.108.722
12. I-2 II-1 III-3 1,0833 165 72.548 11.945.870
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. I-2 II-2 III-1 0,9167 139 72.548 10.108.722
14. I-2 II-2 III-2 1,0000 152 72.548 11.027.296
15. I-2 II-2 III-3 1,1667 177 72.548 12.865.546
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. I-2 II-3 III-1 1,0833 165 72.548 11.945.870
17. I-2 II-3 III-2 1,1667 177 72.548 12.865.546
18. I-2 II-3 III-3 1,3333 203 72.548 14.702.694
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Clasa a III-a
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
19. I-3 II-1 III-1 1,0000 152 72.548 11.027.296
20. I-3 II-1 III-2 1,0833 165 72.548 11.945.870
21. I-3 II-1 III-3 1,2500 190 72.548 13.784.120
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
22. I-3 II-2 III-1 1,0833 165 72.548 11.945.870
23. I-3 II-2 III-2 1,1667 177 72.548 12.865.546
24. I-3 II-2 III-3 1,3333 203 72.548 14.702.694
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
25. I-3 II-3 III-1 1,2500 190 72.548 13.784.120
26. I-3 II-3 III-2 1,3333 203 72.548 14.702.694
27. I-3 II-3 III-3 1,5000 228 72.548 16.540.944
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 5.3

FUNDAMENTAREA

tarifelor pentru actele eliberate de Agenţia Nationala pentru Resurse Minerale,
prevãzute la pct. 4 din anexa nr. 1
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Încadrarea Coeficientul Numãrul Costuri/
crt. mediu de ore ora Tariful
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. I/1 1,250 53 72.548 3.845.044
2. I/2 1,000 42 72.548 3.047.016
3. I/3 0,750 32 72.548 2.321.536
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. II/1 0,500 21 72.548 1.523.508
5. II/2 0,250 11 72.548 798.028
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016