Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 168 din 8 iulie 2011  privind aprobarea tarifelor de derulare a titeiului si produselor petroliere prin terminalul petrolier    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 168 din 8 iulie 2011 privind aprobarea tarifelor de derulare a titeiului si produselor petroliere prin terminalul petrolier

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 511 din 19 iulie 2011

    Având în vedere Referatul privind aprobarea tarifelor de derulare a ţiţeiului prin terminalul petrolier practicate de Societatea Comercialã "Oil Terminal" - S.A. Constanţa nr. 402.714 din 8 iulie 2011 al Direcţiei generale inspecţie şi supraveghere teritorialã a activitãţilor miniere şi a operaţiunilor petroliere,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.419/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, ale art. 5.4, 6.2 şi 14.1 din Acordul petrolier de concesiune a activitãţii de exploatare a rezervoarelor, conductelor de transport al ţiţeiului şi produselor petroliere, a instalaţiilor de pompare şi a celorlalte instalaţii şi echipamente aferente acestora, încheiat între Agenţia Naţionalã pentru Resurse Minerale şi Societatea Comercialã "Oil Terminal" - S.A. Constanţa, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 886/2002,

    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobã tarifele de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 84/2010 privind aprobarea tarifelor de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 347 din 26 mai 2010.
    ART. 3
    Prezentul ordin intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.

           Preşedintele Agenţiei Naţionale
              pentru Resurse Minerale,
                Alexandru Pãtruţi

    Bucureşti, 8 iulie 2011.
    Nr. 168.

    ANEXA 1

                                     TARIFE
    pentru derularea operaţiunilor de transport prin terminalul petrolier

                              Motorinã şi biodiesel


┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐
│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful │
│ │ │(lei/tonã) │
│ │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │ Cantitãţi încãrcate la navã: │ │
│cale feratã şi încãrcare ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│la navã │cantitãţi mai mici de 30.000 tone/lunã │ 13,14 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │între 30.000 şi 50.000 tone/lunã │ 12,41 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │peste 50.000 tone/lunã │ 11,68 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 13,12 │
│cale feratã/autocisterne │ │ │
│în rezervor şi transfer │ │ │
│la rezervorul de livrare │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 5,54 │
│cale feratã în rezervoa- │ │ │
│rele din Depozitul Castrol│ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 7,41 │
│rezervoarele din Secţia │ │ │
│Platforma Sud │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 9,67 │
│rezervoarele din Secţia │ │ │
│Platforma Nord │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 5,54 │
│rezervoarele din Depozitul│ │ │
│Castrol │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 9,09 │
│rezervoarele din Secţia │ │ │
│Platforma Port │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat prin │indiferent de cantitate │ 5,67 │
│transhipment din navã în │ │ │
│navã/barje │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 16,93 │
│cisterne de cale feratã/ │ │ │
│autocisterne │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervoarele │indiferent de cantitate │ 11,53 │
│Depozitului Castrol în │ │ │
│autocisterne │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din import din │indiferent de cantitate │ 12,72 │
│rezervor în navã/barje │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervoarele │indiferent de cantitate │ 10,40 │
│Depozitului Castrol │ │ │
│în navã │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 14,60 │
│tank bunkeraj > 100 │ │ │
│tone/lot │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat biodiesel din │indiferent de cantitate │ 10,28 │
│cisterne de cale feratã/ │ │ │
│autocisterne în rezervorul│ │ │
│de condiţionare │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Condiţionare motorinã prin│indiferent de cantitate │ 7,31 │
│amestec cu biodiesel │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │1.460,23 │
│tank bunkeraj ≤ 100 │ │ │
│tone/lot │ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘



                                  Benzinã


┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐
│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful │
│ │ │ (lei/tonã)│
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │Cantitãţi încãrcate la navã: │ │
│cale feratã şi încãrcare ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│la navã │cantitãţi mai mici de 30.000 tone/lunã │ 11,68 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │între 30.000 şi 50.000 tone/lunã │ 11,32 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │peste 50.000 tone/lunã │ 10,22 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 11,69 │
│cale feratã în rezervor şi│ │ │
│transfer la rezervorul │ │ │
│de livrare │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 7,63 │
│rezervor │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din barje în │indiferent de cantitate │ 8,56 │
│rezervor │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 13,12 │
│cisterne de cale feratã │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 16,92 │
│autocisterne │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 11,30 │
│navã/barje │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din barje în navã│indiferent de cantitate │ 8,17 │
│prin transbord direct │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat prin │indiferent de cantitate │ 5,67 │
│transhipment din navã în │ │ │
│navã/barje │ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘


                                     Ţiţei


┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐
│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful │
│ │ │ (lei/tonã)│
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã şi │cantitãţi mai mici de 100.000 tone/lunã│ 12,61 │
│predare la S.C. ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│CONPET - S.A. │între 100.000 şi 190.000 tone/lunã │ 12,22 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │între 190.000 şi 230.000 tone/lunã │ 9,73 │
│ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │peste 230.000 tone/lunã │ 9,31 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 13,29 │
│cale feratã în rezervor │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Încãrcat din rezervor la │indiferent de cantitate │ 10,61 │
│navã │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat din navã în │indiferent de cantitate │ 18,41 │
│rezervor şi pompare din │ │ │
│rezervor la navã │ │ │
├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤
│Descãrcat prin │indiferent de cantitate │ 4,89 │
│transhipment între douã │ │ │
│nave │ │ │
└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘


    NOTĂ:
    Tarifele nu includ consumurile tehnologice şi TVA.

    ANEXA 2

                                    TARIFE
    pentru derularea operaţiunilor de depozitare prin terminalul petrolier

                             Motorinã şi biodiesel


┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ Intervalul de depozitare │ Tariful │
│ │ (lei/tonã/zi)│
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│de la data terminãrii descãrcãrii mijlocului de transport pânã│ │
│în a 5-a zi │ 0,00 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 6-a zi de la data terminãrii descãrcãrii mijlo- │ │
│cului de transport pânã în a 15-a zi │ 0,12 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 16-a zi de la data terminãrii descãrcãrii mijlo-│ │
│cului de transport pânã în a 30-a zi │ 0,17 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 31-a zi de la data terminãrii descãrcãrii │ │
│mijlocului de transport: │ │
│- pentru cantitãţi descãrcate pânã la 200.000 tone/an │ 0,30 │
│- pentru cantitãţi descãrcate mai mari de 200.000 tone/an şi │ 0,27 │
│ mai mici sau egale cu 300.000 tone/an │ │
│- pentru cantitãţi descãrcate mai mari de 300.000 tone/an şi │ 0,24 │
│ mai mici sau egale cu 400.000 tone/an │ │
│- pentru cantitãţi descãrcate mai mari de 400.000 tone/an │ 0,21 │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘



                               Benzinã şi ţiţei


┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ Intervalul de depozitare │ Tariful │
│ │ (lei/tonã/zi)│
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│de la data terminãrii descãrcãrii mijlocului de transport pânã│ │
│în a 5-a zi │ 0,00 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 6-a zi de la data terminãrii descãrcãrii │ │
│mijlocului de transport pânã în a 15-a zi │ 0,12 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 16-a zi de la data terminãrii descãrcãrii │ │
│mijlocului de transport pânã în a 30-a zi │ 0,17 │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│începând cu a 31-a zi de la data terminãrii descãrcãrii │ │
│mijlocului de transport │ 0,30 │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘



    NOTĂ:
    1. Tarifele nu includ TVA.
    2. Data terminãrii descãrcãrii mijlocului de transport este ziua "zero".
    3. Depozitarea se calculeazã pânã în ziua anterioarã (inclusiv) datei înscrise în documentele de livrare.

                                     ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016