Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 149 din 10 mai 2007  privind modelul si continutul unor documente intocmite in activitatea de inspectie fiscala pentru persoane fizice care desfasoara activitati independente in mod individual si/sau intr-o forma de asociere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 149 din 10 mai 2007 privind modelul si continutul unor documente intocmite in activitatea de inspectie fiscala pentru persoane fizice care desfasoara activitati independente in mod individual si/sau intr-o forma de asociere

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 344 din 21 mai 2007

În temeiul dispoziţiilor <>art. 11 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor,
având în vedere prevederile <>art. 84 şi 107 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi pct. 106.1 din Normele metodologice de aplicare a <>Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.050/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aprobã modelul şi conţinutul formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere", prezentat în anexa nr. 1.
(2) Instrucţiunile de completare a formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 2.
(3) Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi pãstrare a formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 3.
ART. 2
Actul administrativ fiscal "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se emite pentru fiecare persoanã fizicã plãtitoare de impozit pe venit, pentru care s-au stabilit obligaţii fiscale suplimentare.
ART. 3
(1) Se aprobã modelul şi conţinutul formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere", prezentat în anexa nr. 4.
(2) Instrucţiunile de completare a formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 5.
(3) Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi pãstrare a formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 6.
ART. 4
(1) Pentru efectuarea inspecţiei fiscale a impozitului pe venit la persoanele fizice care desfãşoarã activitãţi independente, în mod individual şi/sau într-o formã de asociere, organul de inspecţie fiscalã care verificã activitatea acestora la sediul activitãţii sau la locul de desfãşurare efectivã a activitãţii principale va solicita delegarea de competenţã de la organul fiscal de administrare a impozitului pe venit.
(2) Organul fiscal de administrare a impozitului pe venit va transmite, concomitent cu acordarea delegãrii de competenţã, pentru fiecare contribuabil şi perioadã verificatã, decizia de impunere anualã, data comunicãrii acesteia şi evidenţa debitelor, plãţilor şi soldurilor.
ART. 5
(1) Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei din Ministerul Economiei şi Finanţelor va elabora aplicaţia informaticã pentru crearea bazei de date cu rezultatele inspecţiei fiscale, precum şi aplicaţia pentru editarea automatã a formularelor "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" şi "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere".
(2) Pânã la implementarea aplicaţiei informatice, formularele "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" şi "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se vor completa manual.
ART. 6
Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei din Ministerul Economiei şi Finanţelor, Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscalã, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, Direcţia economicã şi administrativã din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 7
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 8
Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu,
secretar de stat

Bucureşti, 10 mai 2007.
Nr. 149.

ANEXA 1


┌───────┬───────────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│(Sigla)│AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ │Nr. inregistrare .........│
│ │Direcţia generalã a finantelor publice │Data ......./......./.....│
│ │a ....................................... │ │
│ │Administraţia finanţelor publice │ │
│ │a . ..................................... │ │
└───────┴───────────────────────────────────────────┴──────────────────────────┘

DECIZIE DE IMPUNERE
privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia
fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente
in mod individual şi/sau într-o formã de asociere

1. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI
Cod numeric personal / Numãr de identificare fiscalã
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Numele Iniţiala tatãlui Prenumele
┌──────────────┐ ┌─────────┐ ┌──────────────┐
└──────────────┘ └─────────┘ └──────────────┘
Denumire
┌───────────────────────────────────┐
└───────────────────────────────────┘

2. DATE PRIVIND DOMICILIUL FISCAL AL PERSOANEI FIZICE

Judet ________ Localitate __________ Sector_______ Strada _______ Nr. ____
Bloc____ Scara ____ Etaj ____ Ap. ____ Cod poştal ______ Telefon ________
Fax _______ E-mail ____________

3. DATE PRIVIND SEDIUL ACTIVITĂŢII SAU LOCUL DE DESFĂŞURARE EFECTIVĂ
A ACTIVITĂŢII PRINCIPALE

Judet ________ Localitate __________ Sector_______ Strada _______ Nr. ____
Bloc____ Scara ____ Etaj ____ Ap. ____ Cod poştal ______ Telefon ________
Fax _______ E-mail ____________

4. DATE PRIVIND CREANŢA FISCALĂ
Anul verificat:
┌─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┘

4.1 Rezultatele inspecţiei fiscale

┌─┬──────────┬───────┬─────────┬───────┬───────────────┬────────────┬─────┬────┐
│N│Denumire │Venitul│Diferenta│Venitul│Impozitul pe │Diferenta de│Obli-│Cod │
│r│obligatie │net │de venit │net │venitul net │impozit pe │gatii│cont│
│ │fiscala │anual │net anual│anual │anual impozabil│venitul net │fis- │buge│
│c│ │impoza-│tabilita │impoza-│stabilit │anual stabi-│cale │tar │
│r│ │bil evi│suplimen-│bil │ │lita supli- │acce-│ │
│t│ │dentiat│tar de │recalcu│ │mentar de │sorii│ │
│ │ │in deci│organele │lat de │ │organele de │ de │ │
│ │ │zia de │de inspec│organe-│ │inspectie │plata│ │
│ │ │impune-│tie │le de │ │fiscala │ │ │
│ │ │re │fiscala │inspec-├───────┬───────┼────┬───────┤ │ │
│ │ │anuala │ │tie │prin │de │in │in │ │ │
│ │ │comuni-│ │fiscala│decizia│organe-│plus│minus │ │ │
│ │ │cata │ │ │de impu│le de │ │ │ │ │
│ │ │contri-│ │ │nere │inspec-│ │ │ │ │
│ │ │buabilu│ │ │anuala │tie │ │ │ │ │
│ │ │lui │ │ │ │fiscala│ │ │ │ │
├─┼──────────┼───────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼────┼───────┼─────┼────┤
│0│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├─┼──────────┼───────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼────┼───────┼─────┼────┤
│1│impozit pe│ │ │ │ │ │ │ │ x │ │
│ │venit │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────────┼───────┼─────────┼───────┼───────┼───────┼────┼───────┼─────┼────┤
│2│Majorari │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de │ x │ x │ x │ x │ x │ │ x │ │ │
│ │intarziere│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────────┴───────┴─────────┴───────┴───────┴───────┴────┴───────┴─────┴────┘

4. 2. Motivul de fapt
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.3. Temeiul de drept Act normativ:______, articol:_______,
paragraf: ________, punct _______, literã: ______, alineat: ________:
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────

5. DATA COMUNICĂRII
Data comunicãrii actului administrativ fiscal reprezintã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile art. 44, alin (2), lit. a)
şi b) din <>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã
fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în
condiţiile art. 44, alin. (2), lit. c) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului
publicitar în condiţiile art. 44, alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din
<>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;

6. TERMENUL DE PLATĂ
Diferenţa de impozit pe venit stabilitã suplimentar, precum şi
obligaţiile accesorii aferente acestora se plãtesc in funcţie de data
comunicãrii prezentei, astfel:
- pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este
cuprinsã în intervalul 01 - 15 din lunã;
- pânã la data de 20 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este
cuprinsã în intervalul 16 - 31 din lunã;

Diferenţa de impozit pe venitul anual stabilit în minus în sumã
de ____ lei se restituie în termen de cel mult 60 de zile, cu respectarea
prevederilor art. 112 sau 113 dupã caz, din Ordonanţa Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã,
cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

7. DISPOZIŢII FINALE
La prezenta Decizie de impunere se anexeazã Raportul de Inspecţie
fiscalã care, împreunã cu anexele, conţine ..... pagini.
În conformitate cu art. 175 si art. 177 din Ordonanţa Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã,
împotriva sumelor de plata şi /sau aprobate la rambursare prin
prezenta se poate face contestaţie, care se depune, în termen
de 30 zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea
decãderii.

Prezenta reprezintã titlu de creanţã.
┌───────────────────────────┬──────────────────────┬───────────────────────────┐
│ APROBAT, │ AVIZAT, │ INTOCMIT, │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┬───────┬─────────┤
│Conducatorul activitatii de│Sef serviciu/sef birou│Numele si│Functia│Semnatura│
│inspectie fiscala │sef compartiment │prenumele│ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Functia │Numele si prenumele │ │ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Numele si prenumele │ │ │ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Semnatura si stampila* │Semnatura │ │ │ │
└───────────────────────────┴──────────────────────┴─────────┴───────┴─────────┘
Cod MEF 14.13.02.18/i.v aprobat prin OMEF nr. 149/10.05.2007
______
*) Ştampila se va aplica numai pentru coloana "aprobat"



ANEXA 2

Instrucţiuni de completare a formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere"

Formularul "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" reprezintã actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscalã în aplicarea prevederilor legale privind stabilirea diferenţelor de impozit pe venit.
Acesta se va completa la finalizarea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, ca urmare a constatãrii de diferenţe de impozit pe venit stabilit suplimentar şi/sau accesorii aferente acestora, înscrise în "Raportul de inspecţie fiscalã".
Formularul "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se emite pentru fiecare persoanã fizicã plãtitoare de impozit pe venit datorat pentru veniturile proprii, în baza constatãrilor din raportul de inspecţie fiscalã.
Formularul "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se întocmeşte de cãtre organul de inspecţie fiscalã, se avizeazã de şeful de serviciu/birou/compartiment şi se aprobã de conducãtorul activitãţii de inspecţie fiscalã din care face parte echipa de inspecţie fiscalã.
Informaţiile din conţinutul formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se vor completa dupã cum urmeazã:
1. "Date de identificare ale contribuabilului" va cuprinde:
- Cod numeric personal/Numãr de identificare fiscalã, definit conform prevederilor din Codul de procedurã fiscalã, care se completeazã astfel:
a) pentru persoanele fizice, codul numeric personal atribuit potrivit legii speciale;
b) pentru persoanele fizice care nu deţin cod numeric personal, numãrul de identificare fiscalã atribuit de organul fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã;
- Numele şi prenumele se va completa cu numele, iniţiala tatãlui şi prenumele persoanei fizice verificate.
- Denumire - denumirea completã a contribuabilului.
2. "Date privind domiciliul fiscal al persoanei fizice" se va completa cu toate informaţiile care definesc complet adresa unde îşi are domiciliul sau adresa unde locuieşte efectiv persoana fizicã.
3. "Date privind sediul activitãţii sau locul de desfãşurare efectivã a activitãţii principale" - se va completa cu toate informaţiile care definesc complet sediul activitãţii sau locul de desfãşurare a activitãţii economice autorizate sau a profesiei libere exercitate.
4. "Date privind creanţa fiscalã"
Rezultatele inspecţiei fiscale vor fi întotdeauna prezentate separat pentru fiecare an fiscal, care va fi înscris în cartuşul "anul verificat".
4.1. Rezultatele inspecţiei fiscale vor fi înscrise în câte un tabel astfel:
Rândul 1 "Impozit pe venit" se va completa astfel:
coloana 2 - va cuprinde venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de impunere anualã comunicatã contribuabilului;
coloana 3 - va cuprinde diferenţa de venit net anual impozabil stabilitã suplimentar de organele de inspecţie fiscalã;
coloana 4 - va cuprinde venitul net anual impozabil recalculat de organele de inspecţie prin cumularea venitului net anual impozabil din coloana 2 cu diferenţa de venit net anual impozabil stabilitã suplimentar, înscrisã în coloana 3;
coloana 5 - va cuprinde impozitul pe venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de impunere anualã comunicatã contribuabilului;
coloana 6 - va cuprinde impozitul pe venitul net anual impozabil recalculat de organele de inspecţie fiscalã prin aplicarea cotei de impunere, prevãzutã de lege pentru anul fiscal verificat, asupra valorii înscrise în coloana 4;
coloana 7 - va cuprinde diferenţa de impozit pe venitul net anual calculatã de organele de inspecţie fiscalã. În cazul în care diferenţa dintre impozitul calculat de organele de inspecţie fiscalã şi cel înscris în decizia de impunere anualã este pozitivã, aceasta va fi înscrisã în aceastã coloanã, fiind datoratã de cãtre contribuabil;
coloana 8 - în cazul în care diferenţa dintre impozitul calculat de organele de inspecţie fiscalã şi cel evidenţiat în decizia de impunere anualã este negativã, aceasta va fi înscrisã în aceastã coloanã şi urmeazã a fi restituitã contribuabilului de cãtre organele fiscale competente, potrivit prevederilor legale;
coloana 10 - va cuprinde codul de cont bugetar al impozitului pe venit.
Rândul 2 "Majorãri de întârziere":
coloana 7 - va cuprinde baza de calcul a obligaţiilor fiscale accesorii;
coloana 9 - va cuprinde majorãrile de întârziere aferente diferenţei de impozit pe venit net anual stabilitã în plus;
coloana 10 - va cuprinde codul de cont bugetar pentru majorãrile de întârziere aferente impozitului pe venit.
4.2. "Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi a tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune cu influenţã în veniturile sau cheltuielile înscrise în registrul de încasãri şi plãţi sau ca urmare a unor operaţiuni neevidenţiate în acesta, cu prezentarea consecinţei fiscale.
4.3. "Temeiul de drept": se va înscrie detaliat încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevãzute de lege.
Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscalã principalã, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.
5. "Data comunicãrii": reprezintã data stabilitã în conformitate cu prevederile <>art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi este în funcţie de modalitatea de comunicare, dupã cum urmeazã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Aceastã datã va fi înscrisã de contribuabil pe toate exemplarele deciziei de impunere, împreunã cu semnãtura de primire, la momentul primirii deciziei de impunere;
- data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. "Confirmarea de primire" va fi anexatã la exemplarul deciziei de impunere care rãmâne la organul fiscal, iar o copie va fi transmisã organului fiscal competent în a cãrei administrare se aflã contribuabilul verificat;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului publicitar, în condiţiile prevãzute la <>art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Câte o copie a anunţului publicitar, care a fost afişat, va fi anexatã deciziei de impunere şi va fi transmisã împreunã cu aceasta la organul fiscal competent în a cãrei administrare se aflã contribuabilul verificat, precum şi la exemplarul rãmas la organul de inspecţie fiscalã care a efectuat verificarea.
6. "Termenul de platã". Diferenţa de impozit pe venit stabilitã suplimentar, precum şi obligaţiile accesorii aferente acesteia se plãtesc în funcţie de data comunicãrii prezentei, astfel:
- pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 1-15 din lunã;
- pânã la data de 20 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 16-31 din lunã.
Diferenţa de impozit pe venitul anual stabilit în minus de inspecţia fiscalã se restituie de organul fiscal competent, în termen de cel mult 60 de zile, cu respectarea prevederilor <>art. 112 sau 113, dupã caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
7. La "Dispoziţii finale" se va completa numãrul total de pagini ale Raportului de inspecţie fiscalã care se anexeazã la "Decizia de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere".
Formularul "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se va întocmi pentru fiecare plãtitor de impozit pe venit, în 3 exemplare, toate cu titlu de original, câte un exemplar pentru:
- organul fiscal unde contribuabilul verificat este înregistrat ca plãtitor de impozit pe venit;
- echipa de inspecţie fiscalã;
- contribuabilul verificat.

ANEXA 3

Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi de pãstrare a formularului "Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere"

1. Denumire: Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de platã de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere
2. Cod: MEF 14.13.02.18/i.v.
3. Format: A4/t1 (numãr variabil de pagini)
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipãreşte pe o singurã faţã, utilizându-se echipamente informatice pentru editare; poate avea un numãr variabil de pagini.
5. Se difuzeazã: gratuit
6. Se utilizeazã: la stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de platã privind impozitul pe venit de cãtre organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscalã, pe baza Raportului de inspecţie fiscalã.
7. Se întocmeşte: în 3 exemplare, de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscalã.
8. Circulã:
- un exemplar la contribuabil;
- un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscalã;
- un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.
9. Se arhiveazã la:
- dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA 4




┌───────┬───────────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│(Sigla)│AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ │Nr. inregistrare .........│
│ │Direcţia generalã .................... │Data ......./......./.....│
│ │Administraţia finanţelor publice │ │
│ │a . ..................................... │ │
└───────┴───────────────────────────────────────────┴──────────────────────────┘

DECIZIA DE IMPUNERE
privind obligaţiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspecţia
fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente
in mod individual şi/sau intr-o formã de asociere

1. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI
Cod de înregistrare fiscalã / Cod unic de înregistrare fiscalã
┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
Denumire contribuabil
┌───────────────────────────────────┐
└───────────────────────────────────┘

2. DATE PRIVIND SEDIUL ACTIVITATII SAU LOCUL DE DESFASURARE
EFECTIVA A ACTIVITATII PRINCIPALE

Judet ________ Localitate __________ Sector_______ Strada _______ Nr. ____
Bloc____ Scara ____ Etaj ____ Ap. ____ Cod poştal ______ Telefon ________
Fax _______ E-mail ____________

3. DATE PRIVIND CREANŢA FISCALĂ
3.1. Obligaţii fiscale suplimentare de plata
┌─┬────────────┬──────────────────────────┬───────────────┬───────────────┬────┐
│N│Denumire │Perioada verificata(rd.1)/│Baza impozabila│Obligatie fis- │Cod │
│r│obligatie │Perioada pentru care s-au │stabilita │cala stabilita │cont│
│ │fiscala/ │calculat obligatii │suplimentar │suplimentar de │buge│
│c│obligatii │fiscale accesorii (rd. 2 │ │plata/ │tar │
│r│fiscale │si 3) │ -lei- │Obligatii │ │
│t│accesorii ├──────────┬───────────────┤ │fiscale acceso-│ │
│ │ │De la data│Pana la data │ │rii │ │
│ │ │ │ │ │ -lei- │ │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┼────┤
│0│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┼────┤
│1│Obligatia │zz.ll. │zz.ll. │ │ │ │
│ │fiscala │ │ │ │ │ │
│ │principala │ │ │ │ │ │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┼────┤
│2│Majorari de │ │ │ │ │ │
│ │intarziere │zz.ll. │zz.ll. │ │ │ │
└─┴────────────┴──────────┴───────────────┴───────────────┴───────────────┴────┘
3.1.1. Motivul de fapt
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.1.2. Temeiul de drept Act normativ:______, articol:_______,
paragraf: ________, punct _______, literã: ______, alineat: ________:
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────

4. SOLUŢIONAREA DECONTULUI DE TAXĂ PE VALOAREA ADĂUGATĂ CU SUME
NEGATIVE CU OPŢIUNE DE RAMBURSARE: CU INSPECŢIE FISCALĂ ANTICIPATĂ

4.1. Taxa pe valoarea adãugatã
┌─┬────────────┬──────────────────────────┬────┬────────────────────┬─────┬─────┬─────────────┬────┐
│N│Denumire │Perioada verificata(rd.1)/│Suma│TVA stabilita │TVA │TVA │TVA stabilita│Cod │
│r│obligatie │Perioada pentru care s-au │soli│suplimentar │res │apro │suplimentar │cont│
│ │fiscala │calculat obligatii │cita│ │pinsa│bata │de plata(rd.1│buge│
│c│ │fiscale accesorii (rd. 2) │ta │ │la │la │/Obligatii │tar │
│r│ │ │la │ │ram- │ram- │fiscale acce-│ │
│t│ ├──────────┬───────────────┤ram ├─────────┬──────────┤bur- ┤bur- │sorii de │ │
│ │ │De la data│Pana la data │bur │Baza impo│Total TVA │sare │sare │plata (rd.2) │ │
│ │ │ │ │sare│zabila │stab.supl.│ │ │ │ │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼────├─────────┼──────────┼─────┼─────┼─────────────┼────┤
│0│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ │ 10 │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼────┼─────────┼──────────┼─────┼─────┼─────────────┼────┤
│1│Taxa pe │zz.ll. │zz.ll. │ │ │ │ │ │ │ │
│ │valoarea │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │adaugata │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────┼──────────┼───────────────┼────┼─────────┼──────────┼─────┼─────┼─────────────┼────┤
│2│Majorari de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │intarziere │zz.ll. │zz.ll. │ x │ │ x │ x │ x │ │ │
└─┴────────────┴──────────┴───────────────┴────┴─────────┴──────────┴─────┴─────┴─────────────┴────┘

4.1.1. Motivul de fapt
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.1.2. Temeiul de drept Act normativ:______, articol:_______,
paragraf: ________, punct _______, literã: ______, alineat: ________:
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Data comunicãrii:
Data comunicãrii Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale
suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane
fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual
şi/sau într-o formã de asociere reprezintã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile art. 44, alin. (2), lit. a)
şi b) din <>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã
fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
'ad data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire"; în
condiţiile art. 44, alin. (2), lit. c) din Ordonanta Guvernului
nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului
publicitar în condiţiile alin. (2), lit. d) şi alin. (3) art. 44 din
<>Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
6. Termenul de platã
Diferenţa de obligaţie fiscalã stabilitã suplimentar de platã de organele
de inspecţie fiscalã precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se
plãtesc în funcţie de data comunicãrii prezentei, astfel:
- pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã
în intervalul 01-15 din lunã;
'ad pânã la data de 20 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã
în intervalul 16 - 31 din lunã;
7. Dispoziţii finale
La prezenta Decizie de impunere se anexeazã Raportul de inspecţie fiscalã
care, împreunã cu anexele, conţine ..... pagini.
În conformitate cu art. 175 si <>art. 177 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, împotriva sumelor de platã
şi/ sau aprobate la rambursare prin prezenta se poate face contestaţie, care
se depune, în termen de 30 zile de la comunicare, la organul fiscal emitent,
sub sancţiunea decãderii.
Prezenta reprezintã titlu de creanţã.
┌───────────────────────────┬──────────────────────┬───────────────────────────┐
│ APROBAT, │ AVIZAT, │ INTOCMIT, │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┬───────┬─────────┤
│Conducatorul activitatii de│Sef serviciu/Sef birou│Numele si│Functia│Semnatura│
│inspectie fiscala │Sef compartiment │prenumele│ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Functia │Numele si prenumele │ │ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Numele si prenumele │ │ │ │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Semnatura si stampila* │Semnatura │ │ │ │
└───────────────────────────┴──────────────────────┴─────────┴───────┴─────────┘
Cod MEF 14.13.02.18/i.v aprobat prin OMEF nr. 149/10.05.2007
______
*) Ştampila se va aplica numai pentru coloana "aprobat"



ANEXA 5

Instrucţiuni de completare a formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere"

Formularul "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" reprezintã actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscalã în aplicarea prevederilor legale privind stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de platã (cu excepţia impozitului pe venit), precum şi pentru comunicarea modului de soluţionare cu inspecţie fiscalã anticipatã a decontului de taxã pe valoarea adãugatã cu sume negative cu opţiune de rambursare.
Se va completa la finalizarea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, ca urmare a stabilirii de obligaţii fiscale suplimentare şi/sau accesorii aferente acestora, înscrise în Raportul de inspecţie fiscalã întocmit la finalizarea acesteia.
Formularul "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se întocmeşte de cãtre organul de inspecţie fiscalã, se avizeazã de şeful de serviciu/birou/compartiment şi se aprobã de conducãtorul activitãţii de inspecţie fiscalã de care aparţine echipa de inspecţie fiscalã.
Informaţiile din conţinutul formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se vor completa dupã cum urmeazã:
Date de identificare ale contribuabilului" va cuprinde:
- Codul de înregistrare fiscalã este cel atribuit de organul fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare, conform prevederilor din Codul de procedurã fiscalã;
- Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale şi înregistrat la oficiul registrului comerţului.
Pentru plãtitorii de TVA, codul de înregistrare fiscalã/codul unic de înregistrare va fi precedat de prefixul "RO". În cazul în care persoana impozabilã nerezidentã şi-a desemnat un reprezentant fiscal, se va înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit reprezentantului fiscal ca mandatar al persoanei impozabile;
- Denumire contribuabil - se va completa cu denumirea completã a contribuabilului.
2. "Date privind sediul activitãţii sau locul de desfãşurare efectivã a activitãţii principale" - se va completa cu toate informaţiile care definesc complet sediul activitãţii sau locul unde se desfãşoarã efectiv activitatea principalã.
3. "Date privind creanţa fiscalã"
3.1. Obligaţii fiscale suplimentare de platã: se va completa câte un tabel pentru fiecare obligaţie fiscalã stabilitã suplimentar cu informaţii referitoare la:
- rând 1 coloana 1: denumirea obligaţiei fiscale principale. În acest rând se vor înscrie: denumirea obligaţiei fiscale principale, impozitul, taxa sau contribuţia care a fãcut obiectul inspecţiei fiscale (cu excepţia taxei pe valoarea adãugatã, atunci când verificarea se efectueazã pentru soluţionarea cu inspecţie fiscalã anticipatã a unui decont cu opţiunea de rambursare a soldului sumei negative de TVA);
- rând 2 coloana 1: majorãri de întârziere. În acest rând se vor înscrie cumulat dobânzile şi penalitãţile de întârziere calculate pânã la 31 decembrie 2005 împreunã cu majorãrile de întârziere calculate dupã 1 ianuarie 2006, acolo unde este cazul.
Pentru fiecare din rândurile 1 şi 2, organele de inspecţie vor înscrie urmãtoarele:
Rând 1:
coloana 2 - data de la care începe perioada supusã verificãrii;
coloana 3 - data de sfârşit a perioadei supuse verificãrii;
coloana 4 - baza impozabilã stabilitã suplimentar reprezintã valoarea totalã a bazei impozabile asupra cãreia se aplicã cota de impozit pentru determinarea obligaţiei fiscale suplimentare;
coloana 5 - obligaţie fiscalã stabilitã suplimentar de platã reprezintã valoarea totalã a sumelor stabilite suplimentar pentru obligaţia fiscalã care a fãcut obiectul inspecţiei fiscale;
coloana 6 - cod cont bugetar reprezintã codul de cont bugetar al obligaţiei fiscale care a fãcut obiectul inspecţiei fiscale.
Rând 2:
coloana 2 - data de început a perioadei pentru care se calculeazã majorãrile de întârziere, pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de platã;
coloana 3 - data pânã la care se calculeazã majorãrile de întârziere;
coloana 4 - baza impozabilã stabilitã suplimentar reprezintã obligaţia fiscalã principalã care a stat la calculul obligaţiilor fiscale accesorii;
coloana 5 - obligaţii fiscale accesorii reprezintã suma totalã a accesoriilor calculate pentru sumele stabilite suplimentar de inspecţia fiscalã.
Pentru perioadele de pânã la 31 decembrie 2005 se vor calcula dobânzi şi penalitãţi de întârziere care se vor cumula cu majorãrile de întârziere datorate pentru perioada de dupã 1 ianuarie 2006.
coloana 6 - cod cont bugetar reprezintã codul de cont bugetar pentru majorãrile de întârziere.
3.1.1. "Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune patrimonialã şi prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscalã principalã, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta.
3.1.2. "Temeiul de drept": se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevãzute de lege, cu prezentarea concisã a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscalã principalã, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.
Informaţiile prevãzute la pct. 3.1.1 şi 3.1.2 se vor completa pentru fiecare obligaţie fiscalã pentru care s-au constatat sume suplimentare şi/sau accesorii aferente acestora.
4. "Soluţionarea decontului de taxã pe valoarea adãugatã cu sume negative cu opţiune de rambursare cu inspecţie fiscalã anticipatã"
Acest tabel se completeazã numai în cazul în care inspecţia fiscalã este efectuatã pentru soluţionarea unui decont de taxã pe valoarea adãugatã cu sumã negativã cu opţiune de rambursare cu control anticipat şi numai dacã s-a stabilit suplimentar taxã pe valoarea adãugatã.
În cazul în care se soluţioneazã mai multe deconturi cu sumã negativã de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, se va efectua câte o inspecţie fiscalã pentru fiecare decont de taxã pe valoarea adãugatã pentru care s-a solicitat rambursarea de TVA, finalizatã cu un raport de inspecţie fiscalã şi cu o decizie de impunere, acolo unde este cazul.
4.1. Datele privind taxa pe valoarea adãugatã se vor completa în tabel dupã cum urmeazã:
Rândul 1 "Taxa pe valoarea adãugatã". În acest rând se vor înscrie urmãtoarele:
coloana 2 - data de început a perioadei supuse verificãrii;
coloana 3 - data de sfârşit a perioadei supuse verificãrii;
coloana 4 - suma solicitatã la rambursare; aceastã informaţie va fi preluatã din decontul de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, care a fost transmis pentru soluţionare cu inspecţie fiscalã anticipatã;
coloana 5 - baza impozabilã reprezintã valoarea totalã a bazei impozabile asupra cãreia se aplicã cota legalã pentru determinarea taxei pe valoarea adãugatã suplimentare;
coloana 6 - total TVA stabilitã suplimentar reprezintã taxa pe valoarea adãugatã stabilitã suplimentar în perioada verificatã;
coloana 7 - TVA respinsã la rambursare reprezintã suma cu care se diminueazã TVA solicitatã la rambursare ca urmare a stabilirii unor sume suplimentare. Aceasta nu poate fi mai mare decât suma stabilitã suplimentar sau decât suma solicitatã la rambursare;
coloana 8 - TVA aprobatã la rambursare reprezintã taxa pe valoarea adãugatã care urmeazã a fi rambursatã şi se calculeazã ca diferenţã pozitivã între TVA solicitatã la rambursare şi TVA respinsã la rambursare.
În cazul în care taxa pe valoarea adãugatã stabilitã suplimentar de inspecţia fiscalã este mai mare decât taxa pe valoarea adãugatã solicitatã la rambursare, atunci coloana "TVA respinsã la rambursare" va fi egalã cu "TVA solicitatã la rambursare";
coloana 9 - TVA stabilitã suplimentar de platã reprezintã diferenţa pozitivã dintre taxa pe valoarea adãugatã stabilitã suplimentar şi cea respinsã la rambursare;
coloana 10 - se va înscrie cod cont bugetar pentru taxa pe valoarea adãugatã;
Rândul 2 "Majorãri de întârziere". În acest rând se vor înscrie cumulat dobânzile şi penalitãţile de întârziere calculate pânã la 31 decembrie 2005, împreunã cu majorãrile de întârziere calculate dupã 1 ianuarie 2006, acolo unde este cazul;
coloana 2 - se va înscrie data de început a perioadei pentru care se calculeazã majorãrile de întârziere;
coloana 3 - se va înscrie data de sfârşit a perioadei pentru care s-au calculat majorãri de întârziere;
coloana 5 - se va înscrie baza impozabilã pentru calculul majorãrilor de întârziere şi reprezintã taxa pe valoarea adãugatã stabilitã suplimentar de platã;
coloana 9 - se vor înscrie obligaţiile fiscale accesorii calculate pentru TVA stabilitã suplimentar;
coloana 10 - se va înscrie cod cont bugetar pentru majorãrile de întârziere aferente taxei pe valoarea adãugatã stabilitã suplimentar de platã.
4.1.1. "Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune patrimonialã şi prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscalã principalã, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta.
4.1.2. "Temeiul de drept": se va înscrie detaliat încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevãzute de lege, cu prezentarea concisã a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru taxa pe valoarea adãugatã, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.
Formularul "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" are rol şi de "Decizie de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã" în cazul soluţionãrii cu inspecţie fiscalã anticipatã a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, în urma cãrora se stabilesc diferenţe faţã de suma solicitatã.
Suma aprobatã la rambursare urmeazã procedura prevãzutã la <>art. 112 sau 113, dupã caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
5. "Data comunicãrii" actului administrativ fiscal reprezintã data stabilitã în conformitate cu prevederile <>art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi este în funcţie de modalitatea de comunicare, dupã cum urmeazã:
- data semnãrii de primire, în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Aceastã datã va fi înscrisã de contribuabil pe toate exemplarele deciziei de impunere, împreunã cu semnãtura de primire, la momentul primirii deciziei de impunere;
- data înscrisã de poştã la remiterea "confirmãrii de primire", în condiţiile <>art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. "Confirmarea de primire" va fi anexatã la exemplarul actului administrativ fiscal care rãmâne la organul de inspecţie fiscalã, iar o copie va fi transmisã organului fiscal competent în administrarea cãruia se aflã contribuabilul verificat;
- data la care expirã termenul de 15 zile de la data afişãrii anunţului publicitar, în condiţiile prevãzute la <>art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
O copie a anunţului publicitar care a fost afişat va fi anexatã deciziei de impunere şi va fi transmisã împreunã cu aceasta la organul fiscal competent în administrarea cãruia se aflã contribuabilul verificat, iar o altã copie va fi anexatã la exemplarul rãmas la organul de inspecţie fiscalã care a efectuat verificarea.
6. "Termenul de platã". Diferenţa de obligaţie fiscalã stabilitã suplimentar de platã, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plãtesc, în funcţie de data comunicãrii prezentei, astfel:
- pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 1-15 din lunã;
- pânã la data de 20 a lunii urmãtoare, când data comunicãrii este cuprinsã în intervalul 16-31 din lunã.
7. La "Dispoziţii finale" se va completa numãrul total de pagini al Raportului de inspecţie fiscalã care se anexeazã la formularul "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere".
Formularul "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere" se va întocmi în 3 exemplare, toate cu titlu de original, câte un exemplar pentru:
- organul fiscal unde contribuabilul verificat este înregistrat ca plãtitor de obligaţii fiscale;
- echipa de inspecţie fiscalã;
- contribuabilul verificat.

ANEXA 6

Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi pãstrare a formularului "Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere"

1. Denumire: Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de platã stabilite de inspecţia fiscalã pentru persoane fizice care desfãşoarã activitãţi independente în mod individual şi/sau într-o formã de asociere
2. Cod: MEF 14.13.02.18/o.f.
3. Format A4/t1 (numãr variabil de pagini)
4. Caracteristici de tipãrire:
- se tipãreşte pe o singurã faţã, utilizându-se echipamente informatice pentru editare; poate avea numãr variabil de pagini, în funcţie de impozitele, taxele sau contribuţiile pentru care s-au stabilit obligaţii fiscale suplimentare.
5. Se difuzeazã: gratuit.
6. Se utilizeazã: la stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de platã de cãtre organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscalã, pe baza Raportului de inspecţie fiscalã.
7. Se întocmeşte: în 3 exemplare, de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscalã.
8. Circulã:
- un exemplar la contribuabil;
- un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscalã;
- un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.
9. Se arhiveazã la:
- dosarul fiscal al contribuabilului.

___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016