Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 103 din 26 februarie 2007  pentru aprobarea bugetului propriu de venituri si cheltuieli al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei privind activitatea de privatizare pe anul 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 103 din 26 februarie 2007 pentru aprobarea bugetului propriu de venituri si cheltuieli al Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei privind activitatea de privatizare pe anul 2007

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI TEHNOLOGIEI INFORMATIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 160 din 7 martie 2007

În temeiul prevederilor <>art. 1 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, ale <>art. 51 din Legea nr. 137/2002 privind unele mãsuri pentru accelerarea privatizãrii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 5 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 744/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei şi ministrul finanţelor publice emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul propriu de venituri şi cheltuieli al Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei privind activitatea de privatizare pe anul 2007, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei reprezintã limite maxime care nu pot fi depãşite decât în cazuri justificate, aprobate prin ordin comun al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei şi al ministrului finanţelor publice.
(2) În cazul în care în execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor totale aprobate, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei va efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale.
ART. 3
(1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 200 lei la 1.000 lei.
(2) Contravenţiei prevãzute la alin. (1) i se aplicã dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 4
Contravenţia se constatã şi amenda se aplicã de organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informaţiei,
Zsolt Nagy

p. Ministrul finanţelor publice,
Alice Cezarina Bîtu,
secretar de stat

ANEXĂ

MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI

BUGETUL PROPRIU DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
privind activitatea de privatizare pe anul 2007


- mii lei -
┌───┬──────────────────────────────────────┬────────┬──────┬──────┬──────┬─────┐
│Nr.│ Denumirea indicatorului │Program │trim. │trim. │trim. │trim.│
│crt│ │ anual │ I │ II │ III │ IV │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│I. │Venituri - Total │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
│ │din care: │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │I. Venituri curente │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │C. Venituri nefiscale │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │C.1. Venituri din proprietate │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Venituri din proprietate │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Venituri din dividende │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Venituri din dobânzi │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Alte venituri din dobânzi │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │II. Venituri din capital │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Venituri din valorificarea unor bunuri│ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Venituri din privatizare │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│II.│Cheltuieli - Total (A + B) │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │A. Cheltuieli curente (1 + 2 + 3 + 4) │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │1. CHELTUIELI DE PERSONAL │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │2. BUNURI ŞI SERVICII │ │ │ │ │ │
│ │ (2.1 + 2.2 + 2.3 + 2.4) │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ 2.1. Bunuri şi servicii │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Furnituri de birou │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Carburanţi │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Alte bunuri şi servicii │ │ │ │ │ │
│ │ pentru întreţinere şi funcţionare│ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ 2.2. Bunuri de natura obiectelor │ │ │ │ │ │
│ │ de inventar │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Alte obiecte de inventar │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ 2.3. Deplasãri │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Deplasãri interne │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ 2.4. Alte cheltuieli │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Reclamã şi publicitate │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Protocol şi reprezentare │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Alte cheltuieli │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Cheltuieli legate de plata onorariilor│ │ │ │ │ │
│ │pentru consultanţi, agenţi de │ │ │ │ │ │
│ │privatizare sau firme de avocaturã │ │ │ │ │ │
│ │şi cele pentru pregãtirea şi │ │ │ │ │ │
│ │realizarea privatizãrii societãţilor │ │ │ │ │ │
│ │comerciale │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Cheltuieli pentru rapoarte de evaluare│ │ │ │ │ │
│ │în procesul de privatizare şi │ │ │ │ │ │
│ │postprivatizare pentru: expertize, │ │ │ │ │ │
│ │cauţiuni, evaluãri în litigii, │ │ │ │ │ │
│ │onorarii executori judecãtoreşti, │ │ │ │ │ │
│ │documentaţii pentru obţinerea avizului│ │ │ │ │ │
│ │de mediu, precum şi alte asemenea │ │ │ │ │ │
│ │cheltuieli │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Costuri implicate de dizolvarea │ │ │ │ │ │
│ │voluntarã şi lichidarea societãţilor │ │ │ │ │ │
│ │comerciale │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │3. ALTE TRANSFERURI │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Transferuri interne │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Programe PHARE │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │4. ALTE CHELTUIELI │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Sumele cu care M.C.T.I. participã la │ │ │ │ │ │
│ │majorarea capitalului social al unor │ │ │ │ │ │
│ │societãţi comerciale în cazurile │ │ │ │ │ │
│ │prevãzute de lege │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Sumele plãtite efectiv cumpãrãtorilor │ │ │ │ │ │
│ │reprezentând daune suportate ca urmare│ │ │ │ │ │
│ │a garanţiilor acordate de acesta în │ │ │ │ │ │
│ │contractul de vânzare-cumpãrare de │ │ │ │ │ │
│ │acţiuni şi/sau cheltuieli efectuate │ │ │ │ │ │
│ │pentru combaterea ori stingerea │ │ │ │ │ │
│ │pretenţiilor formulate de ofertant, │ │ │ │ │ │
│ │precum şi despãgubirile cuvenite │ │ │ │ │ │
│ │potrivit art. 27-29 din Legea │ │ │ │ │ │
│ │nr. 137/2002 privind unele mãsuri │ │ │ │ │ │
│ │pentru accelerarea privatizãrii, cu │ │ │ │ │ │
│ │modificãrile şi completãrile │ │ │ │ │ │
│ │ulterioare │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Vãrsãminte la Trezoreria Statului, │ │ │ │ │ │
│ │într-un cont special deschis pe seama │ │ │ │ │ │
│ │Ministerului Finanţelor Publice │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │Vãrsãminte la bugetul statului │49,551 │ - │49,551│ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │B. CHELTUIELI DE CAPITAL │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Active nefinanciare │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Active fixe │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Maşini, echipamente şi mijloace │ │ │ │ │ │
│ │ de transport │ - │ - │ - │ - │ - │
├───┼──────────────────────────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┼─────┤
│ │ Mobilier, aparaturã, biroticã şi │ │ │ │ │ │
│ │ alte active corporale │ - │ - │ - │ - │ - │
└───┴──────────────────────────────────────┴────────┴──────┴──────┴──────┴─────┘


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016