───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.1. Lungime
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Autovehicul 12,00 m 12,00 m 12,00 m 12,00 m
Remorca 12,00 m 12,00 m 12,00 m 12,00 m
Vehicul articulat 16,50 m 16,50 m 16,50 m 16,50 m
Tren rutier 18,75 m 18,75 m 18,75 m 18,75 m
Autobuz articulat 18,75 m 18,75 m 18,75 m 18,75 m"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Subpunctele 2.3.1 "Autovehicule cu doua osii" şi 2.3.2 "Autovehicule
cu trei osii" de la punctul 2 "Masa totalã maxima admisã a vehiculului
(în tone)" vor avea urmãtorul cuprins:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.3.1. Autovehicule cu doua osii 18 t 17 t 16 t 16 t
2.3.2. Autovehicule cu trei osii 25 t sau 22 t sau 22 t 22 t"
26 t**) 24 t **)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Subpunctul 3.2 "Osia dubla (tandem) a remorcilor şi semiremorcilor"
de la punctul 3 "Masa maxima admisã pe osii (în tone)" va avea urmãtorul
cuprins:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.2. Osia dubla (tandem) a remorcilor şi
semiremorcilor
Suma maselor pe osiile componente,
dacã distanta (d) dintre ele este de:
3.2.1. Sub 1 m (d < 1,0) 11 t 11 t 11 t 11 t
3.2.2. Între 1 m şi cel mult 1,3 m (1,0 ≤ d < 1,3) 16 t 16 t 15 t 14 t
3.2.3. Peste 1,3 m şi cel mult 1,8 m (1,3 ≤ d < 1,8) 18 t 17 t 16 t 15 t
3.2.4. 1,8 m sau mai mare (1,8 ≤ d) 20 t 20 t 16 t 15 t"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Subpunctul 3.3 "Osia tripla (tridem) a remorcilor şi semiremorcilor"
de la punctul 3 "Masa maxima admisã pe osii (în tone)" va avea
urmãtorul cuprins:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.3. Osia tripla (tridem) a remorcilor şi
semiremorcilor
Suma maselor pe osiile componente, dacã
distanta (d) dintre ele este de:
3.3.1. 1,3 m sau mai mica (d ≤ 1,3) 21 t 21 t 19 t 16,5 t
3.3.2. Între 1,3 m şi 1,4 m (1,3 < d ≤ 1,4) 24 t 22 t 20 t 18 t"
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Subpunctul 3.4 "Osia simpla motoare a autovehiculelor de la punctul 3
"Masa maxima admisã pe osii (în tone)" va avea urmãtorul cuprins:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.4. Osia simpla motoare a autovehiculelor
3.4.1. Osia motoare a vehiculelor la care se face 11,5 t 10 t 9 t 8 t
referire la pct. 2.2.1 şi 2.2.2
3.4.2. Osia motoare a vehiculelor la care se face 11,5 t 10 t 9 t 8 t"
referire la pct. 2.2.3, 2.2.4, 2.2.5,
2.2.6, 2.2.7, 2.3 şi 2.4
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Subpunctul 3.5 "Osiile tandem ale autovehiculelor" de la punctul 3
"Masa maxima admisã pe osii (în tone)" va avea urmãtorul cuprins:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
"E.R. E M P
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.5. Osiile tandem ale autovehiculelor
Suma maselor pe osiile componente,
dacã distanta (d) dintre ele este de:
3.5.1. Sub 1 m (d < 1,0) 11,5 t 10 t 10 t 10 t
3.5.2. Peste 1 m sau cel mult 1,3 m
(1,0 ≤ d < 1,3) 16 t 15 t 14 t sau 13 t
15 t***)
3.5.3. Peste 1,3 m sau cel mult 1,8 m
(1,3 ≤ d < 1,8) 18 t sau 17 t sau 16 t 15 t"
19 t**) 18 t***)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────