Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.843 din 6 noiembrie 2008  privind unele masuri pentru aplicarea Monografiei contabile privind efectuarea cheltuielilor pentru finantarea sanatatii din contributiile colectate potrivit   Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.843 din 6 noiembrie 2008 privind unele masuri pentru aplicarea Monografiei contabile privind efectuarea cheltuielilor pentru finantarea sanatatii din contributiile colectate potrivit Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 896 din 30 decembrie 2008

Vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. E.N. 11.609/2008,
în temeiul <>art. 363 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al Ordinului ministrului sãnãtãţii publice şi al ministrului economiei şi finanţelor nr. 577/909/2006 privind aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor titlului XI "Finanţarea unor cheltuieli de sãnãtate" din <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, al Instrucţiunilor ministrului sãnãtãţii publice şi ale ministrului economiei şi finanţelor nr. 1/22.322/2006 cu privire la procedura de efectuare a cheltuielilor pentru finanţarea sãnãtãţii din contribuţiile colectate potrivit <>art. 363 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, precum şi al <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aprobã Monografia contabilã privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sãnãtãţii din contribuţiile colectate potrivit <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
(2) Monografia se aplicã începând cu data de 1 ianuarie 2009.
ART. 2
Prevederile cuprinse în anexa la <>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 1.276/2006 pentru aprobarea monografiei contabile privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sãnãtãţii din contribuţiile colectate potrivit <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 903 din 7 noiembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se aplicã pânã la data de 31 decembrie 2008.
ART. 3
(1) În perioada noiembrie-decembrie 2008, autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti au obligaţia de a efectua împreunã cu direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi cu Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, punctaje privind concordanţa datelor privind drepturile constatate pe categorii de venituri şi a veniturilor virate, respectiv încasate, pe perioada septembrie-decembrie 2006, ianuarie-decembrie 2007, ianuarie-septembrie 2008.
(2) Eventualele diferenţe rezultate din punctaje vor fi cuprinse în situaţia financiarã a anului 2008.
ART. 4
Direcţiile de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii Publice, autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti şi unitãţile sanitare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 6 noiembrie 2008.
Nr. 1.843.

ANEXĂ

MONOGRAFIE CONTABILĂ

privind efectuarea cheltuielilor pentru finanţarea sãnãtãţii din contribuţiile colectate potrivit <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii

A. La nivelul autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti
1. Înregistrarea în contabilitate a drepturilor constatate pe baza situaţiilor centralizate transmise lunar de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi de Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili:


461 = 4481
"Debitori"
[461.1 (03,13,02.12,05) direcţiile "Alte datorii faţã de buget"
generale ale finanţelor publice şi Cont 4481.1
Direcţia generalã de administrare Ministerul Sãnãtãţii Publice
a marilor contribuabili:



2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor transferate de unitãţile Trezoreriei Statului cu ordin de platã în conturile de disponibil 50.03.20 "Disponibil din venituri proprii ale ministerelor şi instituţiilor de subordonare centralã pentru finanţarea unor cheltuieli de sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 " deschis la nivelul autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti:


562.02 = 461
"Disponibil din veniturile proprii "Debitori"
ale ministerelor şi instituţiilor [461.1 (03,13,02.12,05)
de subordonare centralã pentru direcţiile generale ale
finanţarea unor cheltuieli de finanţelor publice
sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 " şi Direcţia generalã de
administrare a marilor
contribuabili]



3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate de autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti Ministerului Sãnãtãţii Publice:


4481 = 562.02
"Alte datorii faţã de buget" "Disponibil din veniturile
Cont 4481.1 proprii ale ministerelor şi
Ministerul Sãnãtãţii Publice instituţiilor de subordonare
centralã pentru finanţarea
unor cheltuieli de sãnãtate
conform
<>Legii nr. 95/2006 "



4. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate de cãtre autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti redistribuite de Ministerul Sãnãtãţii Publice:


562.02 = 481
"Disponibil din veniturile proprii "Decontãri între instituţia
ale ministerelor şi instituţiilor superioarã şi instituţiile
de subordonare centralã pentru subordonate"
finanţarea unor cheltuieli de Cont 4811 "Decontãri privind
sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 " operaţiunile financiare"



5. Înregistrarea în contabilitate a plãţilor efectuate din sumele redistribuite de Ministerul Sãnãtãţii Publice conform prevederilor bugetare aprobate:


% = 562.02
401 "Disponibil din veniturile
"Furnizori" proprii ale ministerelor şi
404 instituţiilor de subordonare
"Furnizori de active fixe" centralã pentru finanţarea
671 unor cheltuieli de sãnãtate
"Transferuri curente între conform <>Legii nr. 95/2006 "
unitãţi ale administraţiei
publice"
etc.



6. Înregistrarea în contabilitate a cheltuielilor efectuate din sumele redistribuite:


6xx = 3xx, 28 etc.
Clasa 6 "Conturi de cheltuieli" Grupa 30 "Stocuri de materii
şi materiale"
"Amortizãri privind activele
fixe"



7. La finele lunii, închiderea conturilor de cheltuieli efectuate:


481 = 6xx
"Decontãri între instituţia Clasa 6 "Conturi de cheltuieli"
superioarã şi instituţiile
subordonate"
Cont 4811 "Decontãri privind
operaţiunile financiare"



8. Înregistrarea în contabilitate a sumelor restituite, neutilizate de unitãţile sanitare la finele anului:


562.02 = 671
"Disponibil din veniturile "Transferuri curente între unitãţi
proprii ale ministerelor şi ale administraţiei publice"
instituţiilor de subordonare
centralã pentru finanţarea
unor cheltuieli de sãnãtate
conform <>Legii nr. 95/2006 "



NOTĂ: Operaţiunea poate fi înregistratã 671 = 562.02 (în roşu).

9. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate Ministerului Sãnãtãţii Publice, neutilizate la finele anului:


481 = 562.02
"Decontãri între instituţia "Disponibil din veniturile
superioarã şi instituţiile proprii ale ministerelor şi
subordonate" instituţiilor de subordonare
(Analitic 4811 "Decontãri centralã pentru finanţarea
privind operaţiunile unor cheltuieli de sãnãtate
financiare") conform <>Legii nr. 95/2006 "



NOTĂ: Operaţiunea poate fi înregistratã 562.02 = 481 (în roşu).

10. Evidenţierea dobânzii de încasat:


5187 = 4481
"Dobânzi" "Alte datorii faţã de buget"
4481.1 analitic Ministerul
Sãnãtãţii Publice



11. Înregistrarea dobânzii încasate:


562.02 = 5187
"Disponibil din venituri proprii "Dobânzi"
ale ministerelor şi instituţiilor
de subordonare centralã pentru
finanţarea unor cheltuieli de
sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 "



12. Virarea dobânzii la Ministerul Sãnãtãţii Publice:


4481 = 562.02
"Alte datorii faţã de buget" "Disponibil din veniturile proprii
4481.1 analitic Ministerul ale ministerelor şi instituţiilor
Sãnãtãţii Publice de subordonare centralã pentru
finanţarea unor cheltuieli de
sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 "



NOTĂ: Autoritãţile de sãnãtate publicã raporteazã lunar Ministerului Sãnãtãţii Publice - Direcţia generalã buget şi credite externe, pânã în data de 15 a lunii urmãtoare celei expirate, datele cuprinse în anexele 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta monografie contabilã.

B. La nivelul unitãţilor sanitare
1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor primite de la autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti şi Ministerul Sãnãtãţii Publice:


560 = 7722
"Disponibil al instituţiilor publice "Subvenţii de la alte bugete"
finanţate integral din venituri proprii"



2. Înregistrarea în contabilitate a plãţilor efectuate de unitãţile sanitare din sumele transferate:


% = 560
401 "Disponibil al instituţiilor
"Furnizori" publice finanţate integral
404 din venituri proprii"
"Furnizori de active fixe"



3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor neutilizate la finele anului, restituite autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti şi Ministerului Sãnãtãţii Publice:


7722 = 560
"Subvenţii de la alte bugete" "Disponibil al instituţiilor publice
finanţate integral din venituri proprii"



NOTĂ: Operaţiunea poate fi înregistratã 560 = 7722 (în roşu).

C. La nivelul Ministerului Sãnãtãţii Publice

1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate de la autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti conform <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:


562.02 = %
"Disponibil din veniturile proprii 735
ale ministerelor şi instituţiilor "Impozite şi taxe
de subordonare centralã pentru pe bunuri şi servicii"
finanţarea unor cheltuieli de 766
sãnãtate conform <>Legii nr. 95/2006 " "Venituri din dobânzi"



2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor redistribuite autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti:


481 = 562.02
"Decontãri între instituţia "Disponibil din veniturile
superioarã şi instituţiile proprii ale ministerelor şi
subordonate" instituţiilor de subordonare
Cont 4811 "Decontãri privind centralã pentru finanţarea unor
operaţiunile financiare" cheltuieli de sãnãtate conform
<>Legii nr. 95/2006 "



3. Înregistrarea în contabilitate a cheltuielilor efectuate conform bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat:


% = 562
401 "Disponibil din veniturile
"Furnizori" proprii ale ministerelor şi
404 instituţiilor de subordonare
"Furnizori de active fixe" centralã pentru finanţarea
671 unor cheltuieli de sãnãtate conform
"Transferuri curente între unitãţi <>Legii nr. 95/2006 "
ale administraţiei publice" etc.



4. Lunar, preluarea cheltuielilor din venituri proprii (accize) efectuate de autoritãţile de sãnãtate publicã pe baza "Situaţiei cheltuielilor efectuate din accize în perioada .......", a cãrei machetã este prezentatã în anexa nr. 2:


6xx = 481
Clasa 6 "Conturi de cheltuieli" "Decontãri între instituţia
superioarã şi instituţiile
subordonate"
Cont 4811 "Decontãri privind
operaţiunile financiare"



5. Înregistrarea în contabilitate a sumelor neutilizate la finele anului, restituite de cãtre autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti:


562.02 = 481
"Disponibil din veniturile "Decontãri între instituţia
proprii ale ministerelor şi superioarã şi instituţiile
instituţiilor de subordonare subordonate"
centralã pentru finanţarea (Analitic 4811
unor cheltuieli de sãnãtate "Decontãri privind operaţiunile
conform <>Legii nr. 95/2006 " financiare")



NOTĂ: Operaţiunea poate fi înregistratã 481 = 562 (în roşu).

6. Înregistrarea în contabilitate a sumelor neutilizate la finele anului, restituite de unitãţile sanitare direct subordonate Ministerului Sãnãtãţii Publice:


562 = 671
"Disponibil din veniturile "Transferuri curente între unitãţi
proprii ale ministerelor şi ale administraţiei publice"
instituţiilor de subordonare
centralã pentru finanţarea
unor cheltuieli de sãnãtate
conform <>Legii nr. 95/2006 "



NOTĂ: Operaţiunea poate fi înregistratã 671 = 562.02 (în roşu).


ANEXA 1
-------
la monografia contabilã
-----------------------

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE
ASP ...................

1. Situaţia sumelor încasate şi virate pe luna
..............................................




┌────┬────┬───────────┬───────────────────────┬────────┬────┬─────────┬────────┬────┬──────┐
│Nr. │ ASP│Conturi co-│ Denumire │Nr. OP │DATA│Suma în- │Nr. OP │DATA│Suma │
│crt.│ │lectoare │ cont │de vira-│ OP │casatã de│de vira-│ OP │vira- │
│ │ │ale trezo- │ │re a su-│ │la trezo-│re a su-│ │tã în │
│ │ │reriei │ │melor │ │rerie │melor │ │contul│
│ │ │ │ │din con-│ │ │din con-│ │MSP │
│ │ │ │ │tul tre-│ │ │tul ASP │ │ │
│ │ │ │ │zoreriei│ │ │în con- │ │ │
│ │ │ │ │în con- │ │ │tul MSP │ │ │
│ │ │ │ │tul ASP │ │ │ │ │ │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 1. │ │51.14.10.03│Disponibil din accize │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │încasate din vânzarea │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │produselor din tutun │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 2. │ │51.14.10.13│Disponibil din accize │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │încasate din importul │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │de produse din tutun │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 3. │ │51.14.10.02│Disponibil din accize │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │încasate din vânzarea │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │de alcool, distilate │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │şi bãuturi alcoolice │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 4. │ │51.14.10.12│Disponibil din accize │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │încasate din importul │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │de alcool, distilate │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │şi bãuturi alcoolice │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼───────────┼───────────────────────┼────────┼────┼─────────┼────────┼────┼──────┤
│ 5. │ │51.16.10.05│Disponibil din taxa │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │asupra unor activitãţi │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │dãunãtoare sãnãtãţii │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │şi din publicitatea lor│ │ │ │ │ │ │
└────┴────┴───────────┴───────────────────────┴────────┴────┴─────────┴────────┴────┴──────┘



2. Situaţia sumelor încasate de la
Ministerul Sãnãtãţii Publice din transferuri
şi virate unitãţilor subordonate în luna
...............................................


┌────┬────┬─────────────┬────┬────────────┬───────────────────┬────┬───────────┐
│Nr. │ASP │Nr. OP de vi-│DATA│Suma încasa-│Nr. OP de virare a │DATA│Suma viratã│
│crt.│ │rare a sume- │ OP │tã de la │sumelor din contul │ OP │în contul │
│ │ │lor din con- │ │trezorerie │ASP în contul uni- │ │unitãţii │
│ │ │tul MSP în │ │ │tãţii subordonate │ │subordonate│
│ │ │contul ASP │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────────────┼────┼────────────┼───────────────────┼────┼───────────┤
│ 0 │ A │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼────┼─────────────┼────┼────────────┼───────────────────┼────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────┴─────────────┴────┴────────────┴───────────────────┴────┴───────────┘

Director executiv, Director executiv adjunct financiar-contabil,
................... .............................................



ANEXA 2
-------
la monografia contabilã
-----------------------

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE
AUTORITATEA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ ..........
Unitatea sanitarã (direct subordonatã Ministerului Sãnãtãţii Publice)

MACHETA DE RAPORTARE
privind situaţia cheltuielilor efectuate
din accize în luna
..........................


┌──────────────────────────────────────────────┬─────────┬───────────────┬─────┐
│ Denumirea indicatorului │ Simbol │Clasificaţia │ Suma│
│ │ cont │bugetarã - cap/│(lei)│
│ │ │subcap./titlu/ │ │
│ │ │art./alin. - │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│I. CHELTUIELI (grupa 60+61+62+67+68) │ 6 │ 66.10 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│CHELTUIELI PRIVIND STOCURILE (cont 602+603) │ 60 │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu materialele consumabile │ 602 │ 20.01.01 │ │
│ │ │ 20.01.02 │ │
│ │ │ 20.01.05 │ │
│ │ │ 20.01.06 │ │
│ │ │ 20.01.09 │ │
│ │ │ 20.01.30 │ │
│ │ │ 20.03.01 │ │
│ │ │ 20.03.02 │ │
│ │ │ 20.04.01 │ │
│ │ │ 20.04.02 │ │
│ │ │ 20.04.03 │ │
│ │ │ 20.04.04 │ │
│ │ │ 20.09 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli privind materialele de natura │ │ │ │
│obiectelor de inventar │ 603 │ 20.05.01 │ │
│ │ │ 20.05.03 │ │
│ │ │ 20.05.30 │ │
│ │ │ 20.11 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│CHELTUIELI CU LUCRĂRILE ŞI SERVICIILE │ │ │ │
│EXECUTATE DE TERŢI (610+611+612+613+614) │ 61 │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli privind energia şi apa │ 610 │ 20.01.03 │ │
│ │ │ 20.01.04 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu întreţinerea şi reparaţiile │ 611 │ 20.02 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu chiriile │ 612 │ 20.30.04 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu deplasãri, detaşãri, transferãri│ 614 │ 20.06.01 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│CHELTUIELI CU ALTE SERVICII EXECUTATE DE TERŢI│ │ │ │
│(622+623+624+626+628+629) │ 62 │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli privind comisioanele şi onorariile │ 622 │ 20.12 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu transportul de bunuri şi │ │ │ │
│personal │ 624 │ 20.01.07 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli poştale şi taxe de telecomunicaţii │ 626 │ 20.01.08 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Alte cheltuieli cu serviciile executate de │ │ │ │
│terţi │ 628 │ 20.01.30 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Alte cheltuieli autorizate prin dispoziţii │ │ │ │
│legale │ 629 │ 20.13 │ │
│ │ │ 20.14 │ │
│ │ │ 20.30.30 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│ALTE CHELTUIELI FINANŢATE DIN BUGET │ │ │ │
│(670+671+672) │ 67 │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Transferuri curente între unitãţi ale │ │ │ │
│administraţiei publice │ 671 │ 51.01.01 │ │
│ │ │ 51.01.03 │ │
│ │ │ 51.01.11 │ │
│ │ │ 51.01.25 │ │
│ │ │ 51.01.35 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Transferuri de capital │ 672 │ 51.02.08 │ │
│ │ │ 51.02.11 │ │
│ │ │ 51.02.12 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│CHELTUIELI CU AMORTIZĂRILE, PROVIZIOANELE │ │ │ │
│ŞI AJUSTĂRILE PENTRU DEPRECIERE SAU │ │ │ │
│PIERDERILE DE VALOARE │ 68 │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli operaţionale privind amortizãrile, │ │ │ │
│provizioanele şi ajustãrile pentru depreciere │ 681 │ 71.01.02 │ │
│ │ │ 71.01.03 │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────────┼───────────────┼─────┤
│Cheltuieli cu activele fixe neamortizabile │ 682 │ 71.01.01 │ │
│ │ │ 71.01.30 │ │
│ │ │ 71.03 │ │
│ │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────────────┴─────┘

Conducãtorul instituţiei, Conducãtorul compartimentului
financiar-contabil,
.......................... .............................



NOTĂ:
- Conturile de cheltuieli prevãzute în anexã nu sunt limitative. Se pot utiliza şi alte conturi de cheltuieli care exprimã utilizarea finalã a resurselor, în funcţie de natura cheltuielii respective.
- Autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti vor raporta pentru activitatea proprie şi totodatã vor centraliza datele din machetã pentru unitãţile sanitare subordonate. Autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi unitãţile sanitare direct subordonate Ministerului Sãnãtãţii Publice vor transmite lunar Direcţiei generale buget şi credite externe, pânã în data de 15 a fiecãrei luni pentru luna precedentã, macheta completatã cu datele corespunzãtoare.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016