Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.406 din 16 noiembrie 2006  pentru aprobarea Normelor privind organizarea concursului ori examenului pentru ocuparea functiei de sef de sectie, sef de laborator sau sef de serviciu din unitatile sanitare publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.406 din 16 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea concursului ori examenului pentru ocuparea functiei de sef de sectie, sef de laborator sau sef de serviciu din unitatile sanitare publice

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 962 din 30 noiembrie 2006

Având în vedere:
- prevederile <>art. 184 alin. (1) şi (8) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Referatul de aprobare al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesionalã şi salarizare nr. E.N. 6.698 din 16 noiembrie 2006,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Normele privind organizarea concursului ori examenului pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu din unitãţile sanitare publice, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin orice altã dispoziţie contrarã se abrogã.
ART. 3
Direcţiile de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii Publice, autoritãţile de sãnãtate publicã, precum şi unitãţile sanitare publice cu paturi vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul
sãnãtãţii publice,
Eugen Gheorghe Nicolãescu

Bucureşti, 16 noiembrie 2006.
Nr. 1.406.

ANEXĂ
NORME
privind organizarea
concursului ori examenului
pentru ocuparea funcţiei
de şef de secţie,
şef de laborator sau
şef de serviciu din
unitãţile sanitare publice


CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Funcţia de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu din unitãţile sanitare publice se ocupã pe bazã de concurs sau de examen, dupã caz.
(2) Concursul sau examenul se organizeazã de cãtre unitatea respectivã.
(3) În secţiile clinice universitare funcţia de şef de secţie se ocupã de cadrul didactic cu gradul cel mai mare de predare, la recomandarea senatului sau a consiliului profesoral al instituţiei de învãţãmânt medical superior în cauzã, cu avizul autoritãţii în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã.
(4) Persoanele sancţionate în ultimii 5 ani de cãtre unitãţile la care au fost angajate sau de cãtre Colegiul Medicilor din România, precum şi cele cãrora le-a încetat contractul de administrare în condiţiile stabilite la art. 5 lit. b), c) sau d) nu pot participa la concursurile sau la examenele pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu.
ART. 2
(1) La concursurile sau examenele pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator (cu excepţia laboratorului de analize medicale) şi de şef de serviciu se pot prezenta medici cu o vechime de cel puţin 5 ani în specialitatea respectivã, specialitate pe care o practicã în mod curent şi în care sunt confirmaţi prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice (vechimea în specialitate decurge de la data confirmãrii şi încadrãrii ca medic specialist).
(2) La concursurile sau la examenele pentru ocuparea funcţiei de şef de laborator analize medicale se pot prezenta medici primari şi/sau specialişti cu o vechime de cel puţin 5 ani în specialitatea medicinã de laborator, specialitate pe care o practicã în mod curent şi în care sunt confirmaţi prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice, precum şi biologi, biochimişti şi chimişti cu cel puţin 5 ani în specialitatea respectivã. Unitãţile sanitare care organizeazã concurs pentru ocuparea funcţiei de şef de laborator analize medicale vor stabili categoria profesionalã - medici/biologi/ biochimişti/chimişti -, care se poate prezenta la concurs.
(3) Vechimea în specialitate decurge de la data confirmãrii şi încadrãrii ca specialist.
ART. 3
Medicii care nu au exercitat profesiunea o perioadã mai mare de 5 ani consecutivi pierd dreptul de practicã medicalã şi pot participa la concursul sau la examenul de ocupare a funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu numai dupã redobândirea dreptului de exercitare a profesiei, obţinut în condiţiile legii.
ART. 4
Pentru funcţiile de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu, publicate la concurs şi rãmase neocupate, managerul spitalului public numeşte pe o perioadã de pânã la 6 luni o altã persoanã care îndeplineşte condiţiile stabilite prin prezentele norme pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu.
ART. 5
Contractul de administrare înceteazã în urmãtoarele cazuri:
a) la încetarea termenului pentru care a fost încheiat contractul de administrare;
b) nerealizarea indicatorilor specifici de performanţã o perioadã de minimum un an din motive imputabile acestuia;
c) prestaţia în funcţia de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu nu este conformã cu normele metodologice sau deontologice, ca urmare a sesizãrii autoritãţii de sãnãtate publicã, a Colegiului Medicilor din România sau a comisiilor de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii Publice;
d) neîndeplinirea obligaţiilor asumate prin contractul de administrare;
e) acordul de voinţã al pãrţilor semnatare a contractului de administrare;
f) apariţia unei situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese, prevãzutã de lege;
g) decesul sau punerea sub interdicţie judecãtoreascã;
h) împlinirea vârstei de pensionare prevãzute de lege.
ART. 6
Pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu concursul sau examenul se organizeazã la nivelul unitãţii respective de cãtre managerul unitãţii sanitare publice.
ART. 7
Concursurile sau examenele se susţin în faţa comisiilor de examinare constituite potrivit dispoziţiilor prezentelor norme.
ART. 8
(1) Rezultatul concursului se consemneazã într-un proces-verbal şi se aduce la cunoştinţã candidaţilor prin afişare la sediul comisiei de concurs sau de examen, în termen de 24 de ore de la terminarea concursului.
(2) Dupã afişarea rezultatelor candidaţii pot depune contestaţii în scris la sediul comisiei de examinare, în termen de 24 de ore, iar rãspunsul se va afişa de cãtre aceasta în termen de 24 de ore de la depunerea contestaţiei.
ART. 9
Candidaţii declaraţi reuşiţi la concursul sau la examenul de ocupare a funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu sunt numiţi în funcţie prin decizie emisã de managerul spitalului, pe baza validãrii rezultatelor concursului sau examenului de cãtre autoritatea în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã.
ART. 10
(1) Probele concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu se susţin în ordinea prevãzutã la art. 20, fiecare probã fiind eliminatorie dacã nu se obţine punctajul minim de promovare.
(2) Candidaţii care nu au obţinut punctajul minim de promovare vor fi declaraţi respinşi şi nu vor continua concursul.
(3) În urma susţinerii tuturor probelor vor fi declaraţi promovaţi candidaţii care au realizat un punctaj minim de 200 de puncte.
(4) La concursul de şef de secţie cu profil chirurgical proba clinicã este proba operatorie pe bolnav. Responsabilitatea actului chirurgical pentru secţiile clinice revine membrului cadru didactic cu funcţie de predare din disciplina de profil, iar în cazul secţiilor neclinice, medicului primar desemnat de colegiul medicilor teritorial.
ART. 11
Clasificarea candidaţilor promovaţi se întocmeşte pentru fiecare funcţie publicatã şi pentru care s-a candidat, ocuparea funcţiei respective fãcându-se strict în ordinea descrescãtoare a punctajului realizat.
ART. 12
(1) Candidaţii reuşiţi la concurs, care nu ocupã funcţia în termen de 15 zile, pierd dreptul câştigat prin concurs. În cazul în care neprezentarea se datoreazã unor situaţii obiective (probleme de sãnãtate, cursuri-stagii în strãinãtate, deces în familie etc.), unitatea poate prelungi termenul de prezentare cu 15 zile.
(2) În cazul neocupãrii funcţiei în situaţiile prevãzute la alin. (1), va fi declarat admis urmãtorul candidat din lista de clasificare a candidaţilor promovaţi.

CAP. II
Organizarea concursului

ART. 13
Solicitãrile unitãţilor sanitare publice de organizare a concursurilor sau examenelor pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu se avizeazã de cãtre autoritatea în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã.
ART. 14
Concursul sau examenul pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu se publicã în sãptãmânalul "Viaţa Medicalã", cu minimum 30 de zile înainte de data organizãrii acestuia, de cãtre unitãţile sanitare publice.
ART. 15
Publicaţia de concurs va cuprinde:
a) unitatea sanitarã publicã şi funcţia care urmeazã sã fie scoasã la concurs;
b) condiţiile de înscriere; nu se admite îngrãdirea participãrii la concurs în funcţie de domiciliu, vârstã, sex, religie sau de locul de muncã al candidaţilor;
c) la concursul pentru ocuparea funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu se prezintã candidaţii care au obţinut atestatul în managementul serviciilor de sãnãtate şi cei care depun declaraţie pe propria rãspundere cã vor obţine acest atestat în maximum un an de la numirea în funcţie;
d) condiţiile pe care le oferã unitatea sanitarã publicã;
e) conţinutul dosarului de înscriere şi locul de înscriere, conform prezentelor norme;
f) tematica de concurs;
g) termenul de înscriere, care nu trebuie sã fie mai apropiat sau sã depãşeascã 15 zile de la data publicãrii;
h) cuantumul taxei de concurs.
ART. 16
(1) Înscrierea la concurs pentru funcţiile publicate se face la unitatea sanitarã publicã care a publicat funcţia vacantã pentru concurs.
(2) La înscrierea pentru concurs sau examen, a cãrui publicitate a fost asiguratã conform legii, candidaţii vor depune la unitatea sanitarã publicã care a publicat funcţia un dosar cuprinzând urmãtoarele acte:
a) cererea în care se menţioneazã funcţia pentru care doresc sã concureze;
b) copia xerox a diplomei de studii;
c) adeverinţa din care sã reiasã confirmarea în gradul profesional;
d) actele doveditoare pentru calcularea punctajului prevãzut în anexa la prezentele norme;
e) declaraţia pe propria rãspundere a candidatului, din care sã rezulte cã nu a fost condamnat penal pentru fapte care îl fac incompatibil cu funcţia pentru ocuparea cãreia doreşte sã concureze;
f) declaraţia pe propria rãspundere a candidatului, din care sã rezulte cã nu se aflã în stare de incompatibilitate;
g) certificatul privind starea de sãnãtate;
h) dovada/adeverinţa din care sã rezulte cã în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de conducerea unitãţilor în care şi-a desfãşurat activitatea sau de Colegiul Medicilor din România;
i) copia xerox a autorizaţiei de liberã practicã sau certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România;
j) copia carnetului de muncã sau, dupã caz, o adeverinţã care sã ateste confirmarea în specialitate şi vechimea în specialitate;
k) un proiect de management privind evoluţia viitoare a secţiei, laboratorului sau serviciului medical;
l) chitanţa de platã a taxei de concurs.
(3) Unitãţile sanitare publice unde s-au depus dosarele de înscriere la concurs sau la examen au obligaţia de a verifica originalele actelor depuse în copie şi de a semna pentru conformitate exemplarele xerocopiate depuse la dosar.
(4) Rezultatele analizãrii dosarelor se afişeazã la sediul unitãţii sanitare publice în termen de douã zile lucrãtoare de la data încheierii înscrierii.
(5) Pentru dosarele respinse se stabileşte un termen de 5 zile lucrãtoare pentru completarea lor.
(6) Dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (5) dosarele nu mai pot fi completate cu alte acte.
(7) Contestaţiile privind respingerea dosarelor de concurs se depun la autoritatea în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã, în termen de 24 de ore de la data afişãrii. Rãspunsul la contestaţie se comunicã în termen de 3 zile lucrãtoare de la data depunerii acesteia.
(8) Lista cuprinzând candidaţii înscrişi la concurs, precum şi dosarele depuse de aceştia se prezintã preşedintelui comisiei de examinare de cãtre managerul unitãţii sau de cãtre reprezentantul legal al acestuia.
ART. 17
Proba scrisã a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu se susţine dupã întrebãri cu subiecte din <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi legislaţia secundarã aferentã.
ART. 18
(1) Pentru proba interviu - susţinerea proiectului de management care sã permitã evaluarea capacitãţii manageriale a candidatului, comisia de examinare va fi formatã din comitetul director al unitãţii sanitare publice.
(2) Pentru proba scrisã, clinicã sau practicã, componenţa comisiilor de examinare pentru medici se stabileşte dupã cum urmeazã: preşedinte va fi directorul medical al unitãţii sanitare publice; membri vor fi: un cadru didactic de predare din disciplina de profil, pentru secţiile clinice, sau medic primar în specialitatea respectivã, pentru cele neclinice; un medic primar/specialist din unitatea sanitarã publicã respectivã; un medic primar din specialitatea respectivã, desemnat de colegiul medicilor la nivelul colegiului teritorial sau al Colegiului Medicilor Municipiului Bucureşti; reprezentantul autoritãţii în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã; secretar va fi un medic.
(3) Pentru proba scrisã, clinicã sau practicã, componenţa comisiilor de examinare a biologilor, biochimiştilor sau chimiştilor se stabileşte dupã cum urmeazã: preşedinte va fi directorul medical al unitãţii sanitare publice; membri vor fi: un cadru didactic de predare din disciplina de profil; un biolog, biochimist sau chimist principal/specialist din unitatea sanitarã publicã respectivã; un biolog/biochimist/chimist principal din specialitatea respectivã desemnat de Ordinul Biochimiştilor, Biologilor şi Chimiştilor în sistemul sanitar din România; reprezentantul autoritãţii în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã; secretar va fi un medic.
ART. 19
Componenţa comisiilor de examinare se aprobã de autoritatea în a cãrei subordine se aflã unitatea sanitarã publicã, la propunerea acesteia.

CAP. III
Desfãşurarea concursului

ART. 20
(1) Pentru ocuparea funcţiilor vacante de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu concursul sau examenul va consta în urmãtoarele probe: interviu susţinerea proiectului de management, probã scrisã, probã clinicã sau practicã.
(2) Interviul - susţinerea proiectului de management permite evaluarea capacitãţii manageriale a candidatului şi are urmãtoarele caracteristici:
a) este obligatoriu;
b) se susţine la nivelul unitãţii care a publicat funcţia la concurs;
c) este eliminatoriu;
d) în cadrul probei se pot acorda maximum 100 de puncte, fiind necesare minimum 50 de puncte pentru promovare, în caz contrar candidatul fiind eliminat din concurs chiar în lipsa unui contracandidat.
(3) Proba scrisã constã în alegerea prin tragere la sorţi a 10 titluri din tematica anunţatã prin publicaţia de concurs, din care comisia va formula 10 subiecte din legislaţia sanitarã, şi are urmãtoarele caracteristici:
a) este obligatorie;
b) este secretã;
c) este eliminatorie;
d) în cadrul probei se pot acorda maximum 100 de puncte, fiecare subiect fiind notat între 0-10 puncte, conform baremului întocmit de comisia de examinare înainte de începerea corectãrii, fiind necesare minimum 70 de puncte pentru promovare, în caz contrar candidatul fiind eliminat din concurs chiar în lipsa unui contracandidat.
(4) Proba clinicã sau proba practicã pentru medici se susţine în faţa comisiei de examinare pe baza metodologiei stabilite pentru obţinerea titlului de medic specialist, iar proba practicã pentru biologi, biochimişti şi chimişti va avea conţinutul stabilit de comisia de examinare. În cadrul probei se pot acorda maximum 100 de puncte, conform baremului stabilit de comisia de concurs înainte de începerea probei, punctajul minim de promovare fiind de 50 de puncte.
ART. 21
La punctajele obţinute în urma promovãrii probelor prevãzute la art. 20 se va adãuga un punctaj rezultat din analiza şi evaluarea activitãţii profesionale şi ştiinţifice, pe baza documentelor depuse de candidaţi la dosar, conform prevederilor anexei la prezentele norme.
ART. 22
(1) Dupã desfãşurarea tuturor probelor vor fi declaraţi promovaţi candidaţii care au obţinut minimum 200 de puncte.
(2) Dupã întocmirea clasificaţiei, conform înscrierii candidaţilor pe funcţii, se stabilesc candidaţii care vor ocupa funcţiile pentru care au fost declaraţi reuşiţi, în ordinea descrescãtoare a punctajului obţinut.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 23
(1) La numirea în funcţia de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu candidaţii declaraţi reuşiţi vor încheia cu spitalul public, reprezentat de manager, un contract de administrare cu o duratã de 3 ani, în cuprinsul cãruia sunt prevãzuţi indicatori specifici de performanţã. Contractul de administrare poate fi prelungit şi poate înceta înainte de termen, în principal, în cazul neîndeplinirii indicatorilor specificI de performanţã. Pe perioada existenţei contractului de administrare eventualul contract individual de muncã încheiat cu o altã instituţie publicã din domeniul sanitar se suspendã.
(2) Conţinutul contractului de administrare şi metodologia de încheiere a acestuia sunt stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice. Dacã şeful de secţie selectat prin concurs se aflã în stare de incompatibilitate sau conflict de interese, acesta este obligat sã le înlãture în termen de maximum 30 de zile, sub sancţiunea rezilierii unilaterale a contractului de administrare.
ART. 24
Concursul sau examenul pentru ocuparea funcţiei de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu se organizeazã în termen de maximum 90 de zile de la publicarea anunţului.
ART. 25
Dispoziţiile cuprinse în prezentele norme se completeazã cu prevederile <>Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 26
(1) Persoanelor care au ocupat prin concurs funcţia de şef de secţie, şef de laborator şi şef de serviciu şi care au fost alese sau numite în funcţii în cadrul unei autoritãţi executive, legislative, prefecturi şi în alte organe ale administraţiei publice centrale sau locale li se suspendã funcţia de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu, pânã la terminarea mandatului.
(2) Dupã terminarea mandatului prevãzut la alin. (1) funcţia de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu, care a fost suspendatã, poate fi reocupatã fãrã organizare de concurs sau examen.
(3) În cazul prevãzut la alin. (1) managerul spitalului public numeşte cu delegaţie, pe toatã perioada suspendãrii din funcţia de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu, o altã persoanã care îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime stabilite pentru funcţia respectivã.
ART. 27
Celelalte funcţii de conducere din spitalele publice se ocupã pe bazã de concurs organizat de managerul spitalului, în condiţiile legii.

ANEXĂ
la norme
METODOLOGIE
privind calcularea
punctajului la
concursul ori examenul
pentru ocuparea funcţiei
de şef de secţie,
şef de laborator sau
şef de serviciu din
unitãţile sanitare publice

1. Interviu - susţinerea proiectului de management care sã permitã evaluarea capacitãţii manageriale a candidatului


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Interviu - susţinerea Punctaj
crt. proiectului de management
care sã permitã evaluarea
capacitãţii manageriale a
candidatului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Eliminatoriu, fiind obligatorie obţinerea 0-100 de puncte
a minimum 50 de puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Proba scrisã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Probã scrisã Punctaj
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Eliminatorie, fiind obligatorie obţinerea 0-100 de puncte
a minimum 70 de puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Proba clinicã sau practicã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Proba clinicã sau practicã Punctaj
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte 0-100 de puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Analiza şi evaluarea activitãţii profesionale şi ştiinţifice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Analiza şi evaluarea activitãţii Punctaj
crt. profesionale şi ştiinţifice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Rezidenţiat prin concurs în specialitatea 10 puncte
pentru care candideazã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Titlul de specialist 5 puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Gradul de primar/principal 10 puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Doctorat 10 puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Doctorand la data concursului (atestat de 5 puncte
rectoratul Universitãţii de Medicinã şi
Farmacie sau de Academia de Ştiinţe Medicale)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. A doua specialitate confirmatã prin ordin 2 puncte
al ministrului sãnãtãţii publice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Fiecare atestat obţinut 1 punct
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Activitatea ştiinţificã doveditã:
- numãrul de lucrãri publicate ca prim autor 0,5 puncte/lucrare
- numãrul de cãrţi publicate 2 puncte/carte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Activitatea de organizare (minimum un an):
- director de spital sau de alte unitãţi sanitare 5 puncte
- autoritate de sãnãtate publicã 7 puncte
- Ministerul Sãnãtãţii Publice (sau alte unitãţi 10 puncte
ale Ministerului Sãnãtãţii Publice cu rol de
management sanitar sau educaţional la nivel
naţional)
- medic şef ambulatoriu de specialitate 2 puncte
- şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu 2 puncte
- atestat în managementul serviciilor de sãnãtate 10 puncte acordate
în plus faţã de
cele prevãzute la
nr. crt. 7
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016