Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.397 din 7 august 2008  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.397 din 7 august 2008 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2008

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 661 din 22 septembrie 2008

Având în vedere prevederile <>art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 2 alin (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. 8.403 din 4 august 2008,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2008, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului prevãzut la art. 1 reprezintã limitã maximã şi nu poate fi depãşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii Publice şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutul va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul sãnãtãţii publice,
Raed Arafat

Bucureşti, 7 august 2008.
Nr. 1.397.

ANEXĂ



MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare
pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino"

BUGETUL
de venituri şi cheltuieli pe anul 2008

┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │ Prognozat/ │ Prevederi │ │
│ INDICATORI │rand│ realizat │ 2008 │ % │
│ │ │ 2007 │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ A │ 0 │ 2 │ 3 │ 4 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care │ 1 │ 47.305│ 55.622│ 118│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 02 │ 47.190│ 55.472│ 118│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*)│ 03 │ 8.739│ 12.610│ 144│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi │ │ │ │ │
│conexe activitãţii de cercetare- │ 04 │ 38.451│ 42.862│ 111│
│dezvoltare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 115│ 150│ 130│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 06 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE,total,din care:│ 07 │ 45.732│ 51.334│ 112│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 08 │ 45.465│ 51.040│ 112│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) bunuri şi servicii │ 09 │ 22.145│ 24.235│ 109│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 19.454│ 22.524│ 116│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 11 │ 13.727│ 16.198│ 118│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãri │ │ │ │ │
│ sociale de stat (19,5%-18%) │ 12 │ 2.677│ 3.138│ 117│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ 13 │ 275│ 155│ 56│
│ de şomaj (2%-1%-05%) │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ sociale de sãnãtate (6%-5,5%-5,2%) │ 14 │ 824│ 887│ 108│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - fond de risc (0.947%-0,6730%) │ 15 │ 130│ 109│ 84│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţie pentru concedii şi │ │ │ │ │
│ indemnizaţii (0,85%) │ 16 │ 117│ 138│ 118│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - garantare a creanţelor salariale │ │ │ │ │
│ (0,25%) │ 17 │ 34│ 40│ 117│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - fond pensie suplimentarã │ 18 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ din care: │ 19 │ 1.671│ 1.859│ 111│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masã │ 20 │ 1.365│ 1.400│ 103│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 21 │ 306│ 459│ 150│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 22 │ 3.531│ 3.884│ 110│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 23 │ 24│ 29│ 121│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 24 │ 1│ 1│ 100│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ 25│ 30│ 120│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3-lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 │ 26 │ 135│ 200│ 148│
│privind Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete de creşe │ 27 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- tichete cadou │ 28 │ 135│ 200│ 148│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│l) Alte cheltuieli(impozit pe profit)│ 29 │ 150│ 137│ 91│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 30 │ 267│ 294│ 110│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli cu dobânzile │ 31 │ 1│ 1│ 100│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 266│ 293│ 110│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 33 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 34 │ 1.573│ 4.288│ 273│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 252│ 686│ 273│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) │ 36 │ 1.321│ 3.602│ 273│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 37 │ 0│ 0│ 0│
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 38 │ 1.321│ 3.602│ 273│
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│(potrivit <>O.G. nr. 57/2002 aprobatã │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 , din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 39 │ 264│ 720│ 273│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│planul de investiţii şi dotãri ale │ │ │ │ │
│acestuia, aprobat de organul admi- │ 40 │ 793│ 2.161│ 273│
│nistraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente, inclusiv pentru cofinanţarea│ 41 │ 264│ 720│ 273│
│proiectelor │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │ │ │
│ŢIILOR, din care: │ 42 │ 6.509│ 9.198│ 141│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 43 │ 6.509│ 9.198│ 141│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 44 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ 0│ 0│ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 46 │ 0│ 0│ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 47 │ 0│ 0│ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. ALTE SURSE │ 48 │ 0│ 0│ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │ │ │
│INVESTIŢII, din care: │ 49 │ 6.509│ 9.198│ 141│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ │ │
│în curs la finele anului │ 50 │ 6.509│ 9.198│ 141│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 51 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 52 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 53 │ 0│ 0│ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ 0│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 47.305│ 55.622│ 118│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale │ 55 │ 45.732│ 51.334│ 112│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) │ 56 │ 1.573│ 4.288│ 273│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 57 │ 832│ 816│ 98│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- numãr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 58 │ 268│ 275│ 103│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Caştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut**) lei │ 59 │ 1.359│ 1.635│ 120│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Caştigul mediu lunar de personal │ │ │ │ │
│de cercetare-dezvoltare/lei │ 60 │ 2.030│ 2.375│ 117│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55 x 100)│ 61 │ 3,44│ 8,35│ 243│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 56,72│ 67,98│ 120│
│personal mii lei/pers. (rd.2/rd.57) │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 40,14│ 109,42│ 273│
│ rd.38 x 100/capital propriu │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante (furnizori) │ 64 │ 6.348│ 6.665│ 105│
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat (clienţi) │ 65 │ 4.590│ 4.820│ 105│
└─────────────────────────────────────┴────┴────────────┴───────────┴──────────┘


----------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv pe programe-nucleu, subvenţia pentru Animaleria Bãneasa sunt în sumã de 12.610 mii lei la data de 1 ianuarie 2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a directorului general.

NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pentru anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 108.000 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 99.000 lei, reprezentând salariul directorului general.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016