Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.396 din 23 octombrie 2000  pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 163/2000 pentru diminuarea arieratelor la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.396 din 23 octombrie 2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 163/2000 pentru diminuarea arieratelor la bugetul de stat

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 528 din 26 octombrie 2000
Ministrul finanţelor,
în temeiul prevederilor <>art. 16 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 163/2000 pentru diminuarea arieratelor la bugetul de stat şi în baza <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 197 din 18 august 1997, cu modificãrile ulterioare,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Normele metodologice privind aplicarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 163/2000 pentru diminuarea arieratelor la bugetul de stat, anexa la prezentul ordin.
ART. 2
Direcţia generalã administrarea veniturilor, Direcţia generalã control fiscal, Direcţia Generalã a Vamilor, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi unitãţile subordonate acestora vor lua mãsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1

NORME METODOLOGICE

privind aplicarea prevederilor Ordonanţei de urgenta a
Guvernului nr. 163/2000 pentru diminuarea arieratelor la bugetul de stat

1.1. Potrivit <>art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 163/2000 , denumita în continuare ordonanta, debitorii persoane juridice, care la data de 19 octombrie 2000 (data intrãrii în vigoare a ordonanţei) datoreazã majorãri de întârziere pentru neplata în termen a obligaţiilor la bugetul de stat, beneficiazã de amânarea la plata a acestora pana la data de 15 decembrie 2000 inclusiv.
Calculul majorãrilor de întârziere prevãzute la alineatul precedent se va face de organele competente, abilitate de lege, prin acte de constatare, ori de persoanele juridice pe propria rãspundere, în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 620/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 108/1996 , referitoare la plata obligaţiilor bugetare şi majorãrile de întârziere, modificat şi completat prin <>ordinele ministrului finanţelor nr. 2.052/1997 şi nr. 1.616/1999.
1.2. Sumele reprezentând majorãri de întârziere datorate pana la data de 19 octombrie 2000, achitate în mod voluntar de cãtre debitorii persoane juridice sau încasate prin executare silitã dupã aceasta data, se compenseazã sau se restituie la cerere debitorilor persoane juridice care beneficiazã de prevederile art. 4 şi/sau 5 din ordonanta, în condiţiile legii.
Majorãrile de întârziere achitate prin plata voluntara sau prin aplicarea modalitãţilor de executare silitã pana la data de 19 octombrie 2000 nu se restituie şi nu se compenseazã.
De prevederile ordonanţei poate beneficia orice debitor persoana juridicã numai pentru impozite, taxe şi alte obligaţii datorate la bugetul de stat.
2. În categoria majorãrilor de întârziere prevãzute la art. 2 din ordonanta sunt cuprinse:
a) majorãrile de întârziere datorate pana la data de 19 octombrie 2000 şi neplãtite pana la aceeaşi data, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat neplãtite pana la data de 19 octombrie 2000, calculate de organele competente prin acte de constatare, precum şi de debitorii persoane juridice pe propria rãspundere;
b) majorãrile de întârziere datorate şi neplãtite pana la data de 19 octombrie 2000, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat achitate pana la aceeaşi data;
c) majorãrile de întârziere stabilite prin acte de control încheiate de organele competente abilitate de lege ulterior datei de 19 octombrie 2000 şi pana la data de 15 decembrie 2000 inclusiv, aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat datorate pana la data de 19 octombrie 2000;
d) majorãrile de întârziere stabilite prin acte de constatare care au fost contestate potrivit legii şi care la data de 19 octombrie 2000 se afla în curs de soluţionare la organele competente.
3. Se scutesc la plata majorãrile de întârziere prevãzute la pct. 2, stabilite prin acte de constatare ale organelor competente şi/sau pe propria rãspundere de cãtre debitorii persoane juridice interesate, dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele doua condiţii:
a) debitele restante la data de 19 octombrie 2000 care le-au generat, reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, au fost achitate pana la data de 19 octombrie 2000 ori vor fi achitate pana la data de 31 octombrie 2000 inclusiv;
b) se achitã integral, la scadenta, obligaţiile provenind din impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, cu termene de plata scadente în perioada cuprinsã între 19 octombrie şi 29 decembrie 2000 inclusiv sau, în cazul în care acestea nu se achitã la scadenta, se plãtesc pana la data de 29 decembrie 2000, împreunã cu majorãrile de întârziere aferente acestora.
4.1. Se reduc la plata majorãrile de întârziere prevãzute la pct. 2, cu excepţia celor menţionate la lit. b), stabilite prin acte de constatare ale organelor competente şi/sau pe propria rãspundere de debitori persoane juridice, dacã aceştia îşi achitã integral obligaţiile provenind din impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, cu termene de plata scadente în perioada cuprinsã între 19 octombrie şi 29 decembrie 2000 inclusiv, precum şi eventualele majorãri de întârziere aferente acestora, cu:
a) 60% în cazul în care debitele, reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat restante la data de 19 octombrie 2000, vor fi achitate pana la data de 30 noiembrie 2000;
b) 45% în cazul în care debitele, reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, restante la data de 19 octombrie 2000, vor fi achitate pana la data de 15 decembrie 2000.
4.2. Diferenţele de majorãri de întârziere rãmase de plata în sarcina debitorilor persoane juridice care beneficiazã de înlesnirile prevãzute la pct. 4.1, respectiv 40% sau 55%, dupã caz, vor fi achitate de aceştia prin plata voluntara şi vor fi încasate prin aplicarea modalitãţilor de executare silitã sau prin alte modalitãţi prevãzute de lege, începând cu data de 16 decembrie 2000.
5. Înlesnirile prevãzute la art. 4 şi 5 din ordonanta, dupã caz, se aplica şi pentru majorãrile de întârziere aferente impozitelor, taxelor şi altor venituri ale bugetului de stat restante la data de 19 octombrie 2000, respectiv majorãrile de întârziere datorate începând cu aceasta data şi pana la data plãţii debitului care le genereazã inclusiv.
6. În cazul în care debitorul se prevaleazã de prevederile art. 9 din ordonanta şi face plata integrala numai pentru un anumit impozit, o anumitã taxa sau pentru alt venit al bugetului de stat, prevederile art. 4 sau 5 din ordonanta, dupã caz, se aplica corespunzãtor numai pentru majorãrile de întârziere aferente acelui impozit, acelei taxe sau altui venit al bugetului de stat.
7. Prevederile art. 4 sau 5 din ordonanta, dupã caz, nu se aplica sumelor reprezentând diferenţele de majorãri de întârziere rãmase de plata în sarcina debitorilor persoane juridice care au beneficiat de prevederile <>art. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/1999 privind stimularea plãţii obligaţiilor fata de bugetul de stat.
8.1. Persoanele juridice care la data de 19 octombrie 2000 beneficiazã de înlesniri la plata obligaţiilor fiscale în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi apreciazã ca se pot încadra în prevederile art. 4 sau 5 din ordonanta, dupã caz, anunta în scris organul fiscal la care sunt înregistrate ca plãtitori de impozite şi taxe ca renunţa la înlesnirea la plata în curs de derulare.
8.2. În conformitate cu prevederile <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 pe perioada inlesnirii la plata a obligaţiilor fiscale se calculeazã şi se datoreazã majorãri.
8.3. De la data de la care înlesnirea la plata nu a mai fost respectata, respectiv ultima rata achitatã integral şi la termenul stabilit, se calculeazã şi se datoreazã majorãri de întârziere.
8.4. Majorãrile de întârziere la plata în sarcina debitorilor persoane juridice, respectiv cele rãmase neachitate din înlesnirea aprobatã, şi majorãrile de întârziere calculate conform pct. 8.3 se scutesc sau se reduc la plata dacã debitele rãmase de plata din eşalonare se achitã conform termenelor prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta, dupã caz, împreunã cu majorãrile calculate şi datorate conform pct. 8.2.
8.5. Pentru a beneficia de înlesnirile prevãzute la pct. 8.4 debitorii persoane juridice sunt obligaţi sa îşi achite integral obligaţiile provenind din impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat cu termene scadente în perioada cuprinsã între 19 octombrie şi 29 decembrie 2000 inclusiv, precum şi eventualele majorãri de întârziere aferente acestora.
9.1. Debitorii persoane juridice, care la data de 19 octombrie 2000 au eşalonãri la plata obligaţiilor la bugetul de stat în derulare şi achitã pana la unul dintre termenele: 31 octombrie, 30 noiembrie sau 15 decembrie 2000, dupã caz, 30% din debitele rãmase de plata din eşalonare la data respectiva, împreunã cu majorãrile aferente datorate conform <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 , beneficiazã de reducerea cu 30% din suma rãmasã de plata reprezentând majorãri de întârziere eşalonate la plata conform aceleiaşi înlesniri aprobate.
9.2. În lunile anterioare celei în care achitã 30% din debitele eşalonate debitorii persoane juridice trebuie sa respecte plata ratelor, reprezentând debite şi majorãri de întârziere, în conformitate cu esalonarile aprobate.
9.3. Începând cu luna imediat urmãtoare celei în care achitã procentul de 30% numãrul de rate pe care debitorii persoane juridice le mai au de plata din eşalonarea aprobatã se reduce, astfel încât aceştia vor achitã lunar câte doua rate consecutive din cele rãmase de plata, împreunã cu majorãrile aferente datorate conform <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 .
9.4. La fiecare plata efectuatã conform prevederilor pct. 9.3 majorãrile de întârziere se reduc cu un procent egal cu ponderea pe care o reprezintã suma debitelor achitate în totalul debitelor pe care debitorii persoane juridice le mai aveau, la data plãţii, de achitat din eşalonarea respectiva.
9.5. Majorãrile de întârziere amânate la plata conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 pana la o data ulterioara datei de 15 decembrie 2000 se reduc cu 30% dacã debitele amânate la plata pana la aceeaşi data se achitã pana la data de 15 decembrie 2000 în proporţie de 30% împreunã cu majorãrile aferente datorate pana la data de 15 decembrie 2000 conform <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 .
9.6. Diferenţa de 70% rãmasã din majorãrile de întârziere amânate la plata conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 se scuteşte la plata dacã diferenţa de 70% rãmasã din debitele amânate la plata împreunã cu majorãrile aferente datorate conform <>art. 83 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 se achitã pana la o data ce reprezintã jumãtate din perioada rãmasã din amânare începând cu data de 19 octombrie 2000.
9.7. Pentru a beneficia de prevederile pct. 9.1 şi 9.4 sau 9.5 şi 9.6, dupã caz, debitorii persoane juridice sunt obligaţi sa achite integral obligaţiile provenind din impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, cu termene de plata scadente începând cu data de 19 octombrie 2000 şi pana la ultima zi a ultimei luni de plata a debitelor restante eşalonate sau amânate la plata, precum şi cu eventualele majorãri de întârziere aferente acestora.
9.8. Pentru alte obligaţii neachitate la bugetul de stat, care nu fac obiectul înlesnirilor la plata acordate conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 , debitorii persoane juridice pot beneficia de prevederile art. 4 sau 5 din ordonanta, dupã caz, cu respectarea prevederilor art. 6 din ordonanta.
9.9. Debitorii persoane juridice care apreciazã ca nu se pot încadra în prevederile pct. 8.1-9.8 vor respecta înlesnirile la plata astfel cum au fost aprobate.
10. Reflectarea în contabilitate a operaţiunilor decurgând din aplicarea prevederilor ordonanţei se efectueazã astfel:

A. În contabilitatea agenţilor economici şi a persoanelor juridice fãrã scop lucrativ
a) Majorãrile de întârziere prevãzute la art. 1 din ordonanta, reflectate în creditul contului 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul statului" şi, respectiv, în bilanţul contabil la 31 decembrie 1999:



448 "Alte datorii şi creanţe = 7718 "Alte venituri excepţionale din
cu bugetul statului" operaţiuni de gestiune"
şi concomitent


- Debit cont de ordine şi evidenta 8038 "Alte valori în afarã bilanţului"
Persoanele juridice fãrã scop lucrativ vor inregistra sumele respective la venituri astfel:


448 "Alte datorii şi creanţe = 7718 "Alte venituri excepţionale din
cu bugetul statului" operaţiuni de gestiune"
(pentru activitãţile economice)
448 "Alte datorii şi creanţe = 7399 "Alte venituri din activitãţile fãrã
cu bugetul statului" scop lucrativ"
(pentru activitãţile fãrã scop lucrativ)
448 "Alte datorii şi creanţe = 791 "Venituri cu destinaţie specialã"
cu bugetul statului"
(pentru activitãţile cu destinaţie specialã)


Concomitent sumele respective se evidenţiazã şi în debitul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului".
b) Majorãrile de întârziere înregistrate în perioada 1 ianuarie-15 decembrie 2000 în creditul contului 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul statului" (articol contabil 6718 = 448) vor fi stornate prin efectuarea aceluiaşi articol contabil în roşu sau cu semnul minus, astfel:



6718 "Alte cheltuieli excepţionale = 448 "Alte datorii şi creanţe - cu sumele
privind operaţiunile de cu bugetul statului" în roşu sau cu
gestiune" semnul minus
şi concomitent

- Debit cont de ordine şi evidenta 8038 "Alte valori în afarã bilanţului"



La persoanele juridice fãrã scop lucrativ, în cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli excepţionale privind operaţiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate în analitice distincte, pe feluri de activitãţi.
c) Majorãrile de întârziere calculate de persoanele juridice, pe propria rãspundere, potrivit art. 3 din ordonanta, şi neinregistrate în conturi bilantiere se vor reflecta în debitul contului de ordine şi evidenta 8038 "Alte valori în afarã bilanţului".
d) La data de 15 decembrie 2000 sumele evidentiate în debitul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului", se vor regulariza astfel:
- Majorãrile de întârziere scutite la plata ca urmare a achitãrii debitelor la termenele şi în condiţiile prevãzute de ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului".
- Majorãrile de întârziere aferente debitelor neachitate în condiţiile prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 8038 "Alte valori în afarã bilanţului" şi concomitent în conturi bilantiere, efectuandu-se articolul contabil:



6718 "Alte cheltuieli excepţionale = 448 "Alte datorii şi creanţe cu bugetul
privind operaţiunile de statului"
gestiune"



La persoanele juridice fãrã scop lucrativ în cadrul contului 6718 "Alte cheltuieli excepţionale privind operaţiunile de gestiune" sumele vor fi evidentiate în analitice distincte, pe feluri de activitãţi.
Majorãrile de întârziere astfel evidentiate se vor reflecta în bilanţul contabil la 31 decembrie 2000.
B. În contabilitatea instituţiilor publice
a) Majorãrile de întârziere prevãzute la art. 1 din ordonanta, reflectate în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului" (articol contabil 410, 420, 421 etc. = 232) şi raportate prin darea de seama contabila la 31 decembrie 1999, vor fi stornate prin efectuarea aceluiaşi articol contabil în roşu sau cu semnul minus, astfel:



% = 232 "Decontãri cu bugetul - cu sumele
statului" în roşu sau
cu semnul minus
410 "Cheltuielile
instituţiei publice
finanţate de la buget"
420 "Cheltuielile
instituţiei publice
finanţate din venituri
extrabugetare"
421 "Cheltuieli din
fonduri cu destinaţie
specialã"
etc.
şi concomitent



- Debit cont de ordine şi evidenta 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului"
Aceste prevederi sunt aplicabile şi în situaţia majorãrilor de întârziere datorate bugetului de stat pentru debite restante, înregistrate în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului" pana la data de 15 decembrie 2000.
b) La data de 15 decembrie 2000 majorãrile de întârziere evidentiate în contul în afarã bilanţului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului" se vor regulariza astfel:
- majorãrile de întârziere scutite la plata ca urmare a achitãrii debitelor la termenele şi în condiţiile prevãzute de ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului";
- majorãrile de întârziere aferente debitelor neachitate în condiţiile prevãzute la art. 4 sau 5 din ordonanta se vor evidenţia în creditul contului 979 "Alte operaţiuni în afarã bilanţului" şi concomitent în creditul contului 232 "Decontãri cu bugetul statului", efectuandu-se articolul contabil:



% = 232 "Decontãri cu bugetul statului"
410 "Cheltuielile instituţiei publice
finanţate de la buget"
420 "Cheltuielile instituţiei publice
finanţate din venituri extrabugetare"
421 "Cheltuieli din fonduri cu destinaţie
specialã"
etc.



Majorãrile de întârziere astfel evidentiate se vor reflecta în darea de seama contabila încheiatã la data de 31 decembrie 2000.
11. Pe perioada de amânare la plata a majorãrilor de întârziere, prevãzutã la art. 1 din ordonanta, termenul de prescripţie a dreptului de a cere executarea silitã a acestora se suspenda în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 11/1996 . În aceasta perioada organele de executare ale unitãţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor nu vor începe sau nu vor continua, dupã caz, procedura de executare silitã prevãzutã de lege pentru recuperarea majorãrilor de întârziere.
Prevederile alineatului precedent nu sunt aplicabile debitelor reprezentând impozite, taxe şi alte venituri ale bugetului de stat, care au generat majorãri de întârziere. Dacã exista pericolul ca debitul sa nu poatã fi realizat în termenul legal de prescripţie prin efectuarea plãţii din proprie initiativa, organele competente vor proceda la urmãrirea acestuia prin modalitãţile prevãzute de lege pentru executarea silitã.
12. În termen de 30 de zile de la data de 19 octombrie 2000 debitorii persoane juridice care pot beneficia de prevederile ordonanţei vor depune în mod obligatoriu situaţia privind majorãrile de întârziere calculate pana la aceasta data şi neplãtite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat, conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice, la organele fiscale teritoriale la care sunt înregistraţi ca plãtitori de impozite şi taxe. Debitele şi/sau majorãrile de întârziere pentru care sunt în derulare amânãri şi/sau eşalonãri la plata (integral sau parţial) se vor marca cu asterisc (*).
13. Conform prevederilor art. 15 alin. (2) din ordonanta direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, vor tine evidenta majorãrilor de întârziere scutite sau reduse la plata, urmând sa raporteze la Direcţia monitorizarea contribuabililor mari, lunar, pana la data de 15 a lunii urmãtoare celei de referinta, situaţia privind încasãrile din debite restante şi majorãrile de întârziere scutite sau reduse pana la data respectiva, cumulat, conform anexei nr. 2 care face parte integrantã din prezentele norme metodologice.
14. Actele de control încheiate de organele abilitate ale Ministerului Finanţelor, privind constatarea sumelor reprezentând majorãri de întârziere scutite sau reduse în conformitate cu prevederile ordonanţei, pot fi atacate conform prevederilor <>Legii nr. 105/1997 pentru soluţionarea obiectiunilor, contestaţiilor şi a plangerilor asupra sumelor contestate şi aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finanţelor, cu modificãrile ulterioare.



ANEXA 1


la normele metodologice
-----------------------


┌────────────────────────────────────┐
│Denumirea plãtitorului..............│
│Adresa..............................│
│Înregistrat la........ cu nr. ......│
│Codul de înregistrare fiscalã ......│
│Numãrul de înregistrare ...../......│
└────────────────────────────────────┘


Cãtre
Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a
judeţului................../municipiului Bucureşti


SITUAŢIA
privind majorãrile de întârziere calculate pana la data de 19
octombrie 2000 şi neplãtite, pe feluri de venituri ale bugetului de stat

- lei -
┌────┬──────────────────────────────┬───────────────────┬────────────────────┐
│Nr. │Impozite, taxe şi alte obliga-│Debitul restant la │ Majorãri de │
│crt.│tii datorate bugetului de stat│19 octombrie 2000 │ întârziere │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼───────────────────┼────────────────────┤
└────┴──────────────────────────────┴───────────────────┴────────────────────┘

Sumele prevãzute mai sus sunt calculate potrivit normelor legale.

Conducãtorul unitãţii, Conducãtorul compartimentului
financiar-contabil,
........................................ .................................
(numele, prenumele, funcţia, (numele, prenumele, funcţia,
semnatura şi ştampila) semnatura şi ştampila)

Data depunerii....................



NOTA:
Se vor marca cu asterisc (*) debitele şi/sau majorãrile de întârziere pentru care sunt în derulare amânãri şi/sau eşalonãri la plata, pentru care s-a fãcut opţiunea conform prevederilor pct. 8.1 din normele metodologice.



ANEXA 2


la normele metodologice
-----------------------

DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
ŞI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
A JUDEŢULUI ......./MUNICIPIULUI BUCUREŞTI


Cãtre
Direcţia monitorizarea contribuabililor mari


SITUAŢIA
privind încasãrile din debite restante
achitate şi majorãrile de întârziere scutite/reduse
pana la data de................... (cumulat)

- lei -


┌────┬──────────────────────────────┬─────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │Impozite, taxe şi alte obliga-│ Încasãri │Majorãri de întârziere│
│crt.│tii datorate bugetului de stat│ debite │ scutite/reduse │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│ │ TOTAL: │ │ │
└────┴──────────────────────────────┴─────────────────┴──────────────────────┘

Director general,
....................................................


---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016