Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.338 din 13 octombrie 2009  pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului, aprobat prin   Ordinul ministrului mediului nr. 565/2009     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.338 din 13 octombrie 2009 pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului, aprobat prin Ordinul ministrului mediului nr. 565/2009

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 719 din 23 octombrie 2009
ORDIN nr. 1.338 din 13 octombrie 2009
pentru modificarea şi completarea <>Ghidului de finanţare a Programului de înlocuire sau de completare a sistemelor clasice de încãlzire cu sisteme care utilizeazã energie solarã, energie geotermalã şi energie eolianã ori alte sisteme care conduc la îmbunãtãţirea calitãţii aerului, apei şi solului, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului nr. 565/2009
EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 719 din 23 octombrie 2009


Având în vedere Referatul de aprobare nr. 31.503 din 9 octombrie 2009 al Serviciului strategii şi promovare programe din cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu,
în baza <>art. 13^1 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 105/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 5 alin. (7) din Hotãrârea Guvernului nr. 57/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului,

ministrul mediului, interimar, emite prezentul ordin.

ART. I
<>Ghidul de finanţare a Programului de înlocuire sau de completare a sistemelor clasice de încãlzire cu sisteme care utilizeazã energie solarã, energie geotermalã şi energie eolianã ori alte sisteme care conduc la îmbunãtãţirea calitãţii aerului, apei şi solului, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului nr. 565/2009 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 375 din 3 iunie 2009, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 4, dupã litera a) se introduce o nouã literã, litera a^1), cu urmãtorul cuprins:
"a^1) asociaţie de proprietari/locatari - formã de asociere autonomã şi nonprofit a proprietarilor unui condominiu, care este constituitã şi are personalitate juridicã potrivit prevederilor <>Legii locuinţei nr. 114/1996 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în scopul asigurãrii condiţiilor de funcţionare normalã a locuinţelor şi spaţiilor cu altã destinaţie din clãdire, precum şi a pãrţilor comune;".
2. La articolul 4, literele b) şi f) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"b) beneficiar - solicitantul care, în baza îndeplinirii cumulative a criteriilor de eligibilitate şi a aprobãrii proiectului depus, a încheiat contract de finanţare nerambursabilã cu Autoritatea;
......................................................................................
f) solicitant - persoana juridicã care depune cerere de finanţare nerambursabilã şi documentaţia aferentã, în cadrul sesiunii de depunere organizatã de Autoritate."
3. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) În cadrul Programului sunt eligibile urmãtoarele categorii de solicitanţi:
a) unitãţile administrativ-teritoriale: comune, oraşe/municipii şi judeţe, legal înfiinţate şi delimitate, administrate conform <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) operatorii economici, constituiţi potrivit <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu obiect principal de activitate "Hoteluri şi alte facilitãţi de cazare similare" conform CAEN - diviziunea 55, grupa 551, clasa 5510.
(2) Sunt asimilate unitãţilor administrativ-teritoriale prevãzute la alin. (1) şi subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti.
(3) Solicitanţii pot depune proiecte, dupã cum urmeazã:
a) unitãţile administrativ-teritoriale, în nume propriu, pentru imobilele aflate în proprietatea ori în administrarea lor şi/sau în numele asociaţiilor de proprietari/locatari care au sediul pe raza administrativã a respectivelor unitãţi administrativ-teritoriale;
b) operatorii economici, în nume propriu, pentru imobilele aflate în proprietatea, concesiunea sau administrarea lor."
4. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - (1) La data depunerii cererii de finanţare, solicitantul unitate administrativ-teritorialã trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele criterii de eligibilitate:
a) are îndeplinite obligaţiile de platã a taxelor, impozitelor şi contribuţiilor cãtre bugetul general consolidat;
b) deţine în proprietate şi/sau în administrare, dupã caz, imobilul/imobilele pe care urmeazã sã fie implementat proiectul sau are încheiat un contract de mandat cu asociaţia de proprietari/locatari în cazul în care solicitã finanţare în numele acesteia;
c) deţine contribuţia proprie necesarã implementãrii proiectului şi se angajeazã în vederea susţinerii acesteia; în situaţia în care unitatea administrativ-teritorialã solicitã finanţare în numele asociaţiei de proprietari/locatari, se va preciza contribuţia proprie cumulatã, alcãtuitã din suma aprobatã de cãtre unitatea administrativ-teritorialã şi suma aprobatã de cãtre asociaţia de proprietari/locatari.
(2) La data depunerii cererii de finanţare, solicitantul operator economic trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele criterii de eligibilitate:
a) sã fie persoanã juridicã care desfãşoarã activitãţi economice pe teritoriul României şi care are ca principal obiect de activitate "Hoteluri şi alte facilitãţi de cazare similare", conform CAEN - diviziunea 55, grupa 551, clasa 5510;
b) sã funcţioneze şi sã aibã activitate economicã de cel puţin 6 luni la data depunerii cererii de finanţare;
c) sã acţioneze în nume propriu;
d) sã fie proprietar/concesionar/administrator al imobilului/imobilelor pe/în care se implementeazã proiectul, pe toatã durata implementãrii şi monitorizãrii proiectului;
e) sã nu fie insolvabil, în stare de reorganizare judiciarã sau faliment, în încetare de plãţi sau în stare de insolvenţã, sã nu aibã suspendate activitãţile economice ori sã se afle în situaţii similare;
f) sã nu facã obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru situaţiile prevãzute la lit. e), precum şi orice altã situaţie similarã;
g) sã aibã îndeplinite obligaţiile exigibile de platã a taxelor, impozitelor şi contribuţiilor cãtre bugetul de stat, bugetul local şi Fondul pentru mediu;
h) sã nu sponsorizeze activitãţi cu efect negativ asupra mediului;
i) sã nu fie considerat "firmã în dificultate", conform dispoziţiilor Instrucţiunilor Comisiei Europene privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 244/2004;
j) sã nu fie subiectul unei proceduri de recuperare a unor ajutoare de stat declarate ilegale şi incompatibile, ca urmare a unei decizii a Comisiei Europene;
k) valoarea totalã a ajutoarelor de minimis acordate operatorului economic pe o perioadã de 3 ani consecutivi, respectiv 2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în cursul cãruia se înscrie în Program, cumulatã cu valoarea alocãrii financiare acordate în baza schemei de minimis aprobate prin Dispoziţia preşedintelui Autoritãţii nr. 243 din 8 octombrie 2009, nu depãşeşte echivalentul în lei, la data depunerii cererii de finanţare, a 200.000 euro, respectiv 100.000 euro în cazul operatorilor economici care activeazã şi în sectorul transporturilor;
l) deţine contribuţia proprie necesarã implementãrii proiectului şi se angajeazã în vederea susţinerii acesteia;
m) proiectul propus sã nu facã obiectul unui alt program de finanţare."
5. Articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - (1) Finanţarea Programului se realizeazã din Fondul pentru mediu.
(2) Programul se deruleazã anual, în limita fondurilor prevãzute cu aceastã destinaţie prin bugetul anual de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru mediu şi al Administraţiei Fondului pentru Mediu, aprobat prin hotãrâre a Guvernului.
(3) Pentru finanţarea proiectelor depuse de cãtre solicitanţi şi aprobate în cadrul Programului derulat în anul 2009 este prevãzutã suma de 310.000 mii lei, din care:
a) 210.000 mii lei, pentru proiectele depuse de unitãţile administrativ-teritoriale;
b) 100.000 mii lei, pentru proiectele depuse de operatorii economici."
6. La articolul 8, alineatele (4) şi (7) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(4) În cazul unitãţilor administrativ-teritoriale, finanţarea se acordã în procent de pânã la 80% din cheltuielile eligibile ale proiectului.
......................................................................................
(7) În cadrul unei sesiuni de depunere, un solicitant poate depune cel mult douã proiecte. Fiecare proiect poate viza mai multe amplasamente aflate în proprietatea, concesiunea sau administrarea solicitantului. Suma solicitatã prin cererea de finanţare reprezintã însumarea cheltuielilor eligibile pentru toate amplasamentele vizate prin proiect."
7. La articolul 8, dupã alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (6^1), cu urmãtorul cuprins:
"(6^1) În cazul operatorilor economici, finanţarea se acordã în procent de pânã la 50% din cheltuielile eligibile ale proiectului. Finanţarea constituie ajutor de minimis stabilit şi acordat în baza schemei de minimis aprobate prin dispoziţie a preşedintelui Autoritãţii, cu respectarea prevederilor Regulamentului (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea art. 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de minimis, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. OJ L 379 din 28 decembrie 2006."
8. La articolul 9 alineatul (2), dupã litera f) se introduce o nouã literã, litera g), cu urmãtorul cuprins:
"g) studiul de fezabilitate, care sã cuprindã explicit: consumul lunar de apã rece şi apã caldã menajerã, certificat de documentele de platã şi numãrul de utilizatori, exceptând acorduri şi autorizaţii."
9. La articolul 9, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmãtorul cuprins:
"(3) Pentru participarea la Program, operatorul economic trebuie sã depunã urmãtoarele documente:
a) cererea de finanţare, în original, în formatul prevãzut în anexa nr. 1;
b) actul constitutiv, în copie conformã cu originalul, împreunã cu toate modificãrile ulterioare, dupã caz;
c) certificatul de înregistrare emis de oficiul registrului comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi are sediul solicitantul, în copie conformã cu originalul;
d) certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului de pe lângã tribunalul în raza cãruia îşi are sediul solicitantul, în original şi nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii dosarului de finanţare, din care sã rezulte: datele de identificare a operatorului economic, codul unic de înregistrare, capitalul social, obiectul principal de activitate şi activitãţile secundare de activitate, administratorii, acţionarii/asociaţii şi situaţia juridicã;
e) certificatul de atestare fiscalã emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, în original şi valabil la data depunerii cererii de finanţare;
f) certificatul de atestare fiscalã pentru sediul social şi certificatul de atestare fiscalã pentru punctul de lucru pe care se implementeazã proiectul, dacã este cazul, emise de direcţiile de taxe şi impozite locale, în original şi valabile la data depunerii cererii de finanţare;
g) certificatul de atestare privind obligaţiile de platã la Fondul pentru mediu, în original;
h) certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de înscriere, în original;
i) decizia/hotãrârea organului de decizie (adunarea generalã a acţionarilor/asociaţilor, a asociatului unic, a consiliului de administraţie), în original, semnatã şi ştampilatã, din care sã rezulte acordul cu privire la contractarea finanţãrii, asigurarea contribuţiei proprii necesare implementãrii proiectului, responsabilul de proiect, precum şi persoana desemnatã sã reprezinte solicitantul în relaţia cu Autoritatea în vederea semnãrii contractului de finanţare; decizia/hotãrârea organului de decizie trebuie sã precizeze valoarea (procentualã sau nominalã) a contribuţiei proprii;
j) decizia/hotãrârea organului de decizie (adunarea generalã a acţionarilor/asociaţilor, a asociatului unic, a consiliului de administraţie), în original, semnatã şi ştampilatã, din care sã rezulte acordul cu privire la garantarea finanţãrii prin bilet la ordin, în alb, cu clauza "Fãrã protest", avalizat de administrator sau unul dintre acţionarii/asociaţii principali, în calitate de persoane fizice;
k) documentul care atestã calitatea solicitantului de proprietar/concesionar/administrator al imobilului pe/în care se implementeazã proiectul, respectiv contract vânzarecumpãrare/ concesiune/administrare, valabil pentru durata integralã a implementãrii şi monitorizãrii proiectului, în copie legalizatã;
l) declaraţia privind ajutoarele de stat primite în ultimii 3 ani, inclusiv cele exceptate de la obligaţia notificãrii, în original, în formatul prevãzut în anexa nr. 5 la contractul de finanţare;
m) declaraţia privind încadrarea solicitantului în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, întocmitã conform prevederilor <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
n) copiile formularelor de raportare contabilã la încheierea ultimelor douã exerciţii financiare, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor publice, însoţite de rapoartele administratorilor şi ale comisiei de cenzori sau rapoartele de audit, dupã caz, precum şi copiile formularelor de raportare contabilã semestrialã, vizate de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice, însoţite de ultima balanţã de verificare lunarã, aferentã anului în curs; în cazul solicitantului cu activitate pânã la un an, dar nu mai micã de 6 luni, se depune ultima balanţã de verificare a anului în curs, transpusã în formular de bilanţ contabil;
o) scrisoare de referinţã bancarã a solicitantului, în original, emisã de o unitate bancarã, din care sã rezulte şi verificarea Centralei Riscurilor Bancare şi a Fişierului naţional al incidentelor de plãţi, nu mai veche de 10 zile la data depunerii cererii de finanţare;
p) plan de afaceri;
q) declaraţia pe propria rãspundere a reprezentantului legal din care sã reiasã dacã solicitantul va recupera sau nu taxa pe valoarea adãugatã aferentã proiectului depus, pentru situaţia în care taxa pe valoarea adãugatã a fost solicitatã;
r) studiul de fezabilitate, care sã cuprindã explicit: consumul lunar de apã rece şi apã caldã menajerã, certificat de documentele de platã şi numãrul de utilizatori, exceptând acorduri şi autorizaţii."
10. La articolul 10, litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) taxa pe valoarea adãugatã, cu excepţia cazului în care aceasta este recuperabilã, rambursabilã sau compensatã prin orice mijloace;".
11. La articolul 16, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - (1) Autoritatea organizeazã anual una sau mai multe sesiuni de depunere a proiectelor. În anul 2009 se organizeazã 3 sesiuni de depunere, din care una este destinatã operatorilor economici.
(2) Sesiunile şi sumele alocate desfãşurãrii acestora se stabilesc prin dispoziţia preşedintelui Autoritãţii şi se publicã pe site-ul Autoritãţii."
12. În anexa nr. 8 la ghidul de finanţare, la articolul 10, punctul 10.10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"10.10. Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul contract de finanţare."
13. Anexele nr. 1 şi 7 la ghidul de finanţare, precum şi anexa nr. 4 la contractul de finanţare se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezentul ordin.
14. Dupã anexa nr. 4 la contractul de finanţare se introduce o nouã anexã, anexa nr. 5, având conţinutul prevãzut în anexa nr. 4 la prezentul ordin.
Art. II
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul ordin.
Art. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului, interimar,
Elena Gabriela Udrea

Bucureşti, 13 octombrie 2009.
Nr. 1.338.


ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la ghidul de finanţare)

Antet solicitant: ...........................*1)
Nr. de înregistrare la solicitant: ............. din data .............*1)
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM): ....... din data .......*2)
__________
*1) Se completeazã de cãtre solicitant.
*2) Se completeazã de cãtre personalul AFM.

CERERE DE FINANŢARE NERAMBURSABILÃ

A. Date generale
Titlul proiectului ..........................................................
Denumirea solicitantului ....................................................
Forma juridicã de organizare ................................................
Înregistrat la ............................. sub nr. ........................
C.U.I./C.I.F. .........................................
Adresa sediului (social): Str. .......................... nr. ......, bl. ....., sc. ....., et. ......, ap. ......, localitatea (municipiu/oraş/comunã - sat): ................., judeţul/sectorul ............, codul poştal: ...................
Telefon (fix/mobil) ............../..............., fax ............. e-mail ................, website ........................
Reprezentantul legal (numele şi prenumele): .............................., funcţia: ....................
Act de identitate: B.I./C.I. seria ......... nr. ..................., C.N.P. ..................................
Telefon (fix/mobil) ................/.............., fax: ..............., e-mail:...............................
Responsabil de proiect (numele şi prenumele): ......................., funcţia ...................
Act de identitate: B.I./C.I. seria ....... nr. ..............., C.N.P. .....................
Telefon (fix/mobil) ............../.............., fax: ............., e-mail: ........................

B. Finanţare solicitatã
Solicitantul .............................. (unitate administrativ-teritorialã/societate comercialã), prin reprezentantul sãu legal, solicitã o finanţare nerambursabilã în sumã de ............ lei (în cifre şi litere), reprezentând ......... % din valoarea totalã eligibilã a proiectului, pe un termen de ......... luni.
Valoarea totalã a proiectului (cheltuieli eligibile + cheltuieli neeligibile) este de .......... lei (în cifre şi litere).
Contribuţia proprie reprezintã .......... % din valoarea totalã a cheltuielilor eligibile ale proiectului.
C. Amplasamentul pe care se implementeazã proiectul
Proiectul se implementeazã pe urmãtoarele amplasamente:
1. str. ........................ nr. ......, bl. ....., sc. ....., et. ......, ap. ...., localitatea .................., judeţul/sectorul ....................., la sediul (social)/punctul de lucru .......................... al ............................;
2. str. ................... nr. ......., bl. ....., sc. ....., et. ......, ap. ....., localitatea ......................, judeţul/sectorul ......................., la sediul (social)/punctul de lucru ................... al ........................;
3. str. ........................ nr. ......., bl. ....., sc. ....., et. ......, ap. ....., localitatea ....................., judeţul/sectorul ..................., la sediul (social)/punctul de lucru ................................ al ................................. .

D. Declaraţie pe propria rãspundere
Subsemnatul, având datele de identificare menţionate la lit. A "Date generale" din cuprinsul prezentei cereri de finanţare, reprezentant legal al solicitantului ......................,
declar pe propria rãspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, urmãtoarele:
a) am depus dosarul de finanţare în nume propriu/în calitate de mandatar al:
a1) ................ în baza contractului de mandat nr. ........ din ............;
a2) ................ în baza contractului de mandat nr. ........ din ............;
a3) ................ în baza contractului de mandat nr. ........ din ............;
b) avem îndeplinite obligaţiile exigibile de platã a taxelor, impozitelor şi contribuţiilor cãtre bugetul de stat/bugetele locale/Fondul pentru mediu;
c) nu suntem înregistraţi cu fapte sancţionate de legislaţia financiarã, vamalã sau cu fapte care privesc disciplina financiarã;
d) nu suntem implicaţi în proceduri civile, penale, administrative sau de altã naturã, care pot afecta realizarea proiectului;
e) nu suntem insolvabili, în stare de reorganizare judiciarã sau faliment, în încetare de plãţi sau în stare de insolvenţã, nu avem suspendate activitãţile economice şi nu ne aflãm în situaţii similare;
f) nu facem obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru situaţiile prevãzute la lit. e), precum şi orice altã situaţie similarã;
g) nu sponsorizãm activitãţi cu efect negativ asupra mediului;
h) avem asiguratã contribuţia proprie şi ne angajãm sã o susţinem în cazul aprobãrii finanţãrii proiectului, în procentul prevãzut la lit. B "Finanţare solicitatã" din cuprinsul prezentei cereri;
i) proiectul pentru care solicitãm finanţarea prin prezentul Program nu face obiectul unui alt program de finanţare;
j) am depus întreaga documentaţie, conform cerinţelor ghidului de finanţare;
k) suntem de acord cu faptul cã în timpul procesului de analizã şi evaluare poate apãrea ca necesarã completarea documentaţiei depusã iniţial, cu noi înscrisuri, autorizaţii, avize, acorduri etc. pe care, la solicitarea reprezentanţilor AFM, ne obligãm sã le prezentãm în termenul care ne va fi precizat;
l) suntem de acord ca orice instituţie, societate comercialã, bancã sau alte persoane juridice sã furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai AFM cu privire la orice aspect juridic, tehnic şi financiar în legãturã cu activitatea noastrã;
m) taxa pe valoarea adãugatã aferentã cheltuielilor proiectului este/nu este recuperabilã, rambursabilã sau compensatã;
n) finanţarea nerambursabilã solicitatã, în situaţia aprobãrii şi acordãrii, va fi utilizatã în mod exclusiv pentru scopurile declarate în prezenta cerere de finanţare şi în celelalte documente depuse;
o) am luat la cunoştinţã cã prezentarea eronatã sau falsã a datelor şi informaţiilor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în documentaţia aferentã va duce automat la respingerea acesteia ori la neselectarea proiectului sau, ulterior, la returnarea integralã a sumei primite ca finanţare în cadrul Programului.
Subsemnatul, înţelegând cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje patrimoniale sau de orice altã naturã este pedepsitã conform legii, declar cã nu am furnizat informaţii false în documentele prezentate şi îmi asum responsabilitatea datelor conţinute în prezenta cerere de finanţare şi în toate celelalte documente depuse, inclusiv documentele financiare, garantând, de asemenea, cã datele furnizate sunt actuale, reale, corecte şi complete.

Prin semnarea prezentei cereri de finanţare şi aplicarea ştampilei, confirmãm cã am înţeles şi ne-am însuşit în integralitate conţinutul acesteia.


Numele, prenumele şi funcţia
reprezentantului legal
.........................................
.........................................

Semnãtura reprezentantului legal
şi ştampila solicitantului
.........................................
.........................................

Numele, prenumele şi funcţia
responsabilului de proiect
.........................................
.........................................

Semnãtura
responsabilului de proiect
.........................................
.........................................




ANEXA 2
(Anexa nr. 7 la ghidul de finanţare)

GRILÃ DE EVALUARE A ELIGIBILITÃŢII SOLICITANTULUI


Solicitant (unitate administrativ-teritorialã/societate comercialã): .......
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM)
a cererii de finanţare: ..............
Suma solicitatã prin cererea de finanţare: ............. lei
┌───────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ │ Îndeplinirea │
│ Criteriul de eligibilitate │ criteriului │
│ │de eligibilitate│
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──┬──┬──────────┤
│ Eligibilitatea solicitantului unitate │DA│NU│Comentarii│
│ administrativ-teritorialã │ │ │ │
├───┬───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 1.│Cererea de finanţare este completatã integral, │ │ │ │
│ │ştampilatã şi semnatã de reprezentantul legal şi de │ │ │ │
│ │responsabilul de proiect. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 2.│Cererea de finanţare conţine declaraţia reprezentan- │ │ │ │
│ │tului legal, potrivit cãreia: │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ │- nu sponsorizeazã activitãţi cu efect negativ asupra │ │ │ │
│ │ mediului; │ │ │ │
│ │- are asiguratã contribuţia proprie şi se angajeazã sã │ │ │ │
│ │ o susţinã în cazul aprobãrii finanţãrii proiectului; │ │ │ │
│ │- nu are obligaţii exigibile de platã la bugetul de │ │ │ │
│ │ stat şi bugetul local; │ │ │ │
│ │- taxa pe valoarea adãugatã aferentã cheltuielilor │ │ │ │
│ │ proiectului este/nu este recuperabilã, rambursabilã │ │ │ │
│ │ sau compensatã; │ │ │ │
│ │- a depus întreaga documentaţie, conform cerinţelor │ │ │ │
│ │ ghidului de finanţare. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 3.│Copia certificatului de înregistrare fiscalã │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 4.│Copia hotãrârii consiliului local sau a consiliului │ │ │ │
│ │judeţean privind aplicarea la Program şi acordul cu │ │ │ │
│ │privire la contractarea finanţãrii │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 5.│Documentele din care sã rezulte cã beneficiarul are în │ │ │ │
│ │proprietate sau în administrare imobilul în care se va │ │ │ │
│ │monta sistemul de încãlzire şi/sau contractul de mandat│ │ │ │
│ │privind instalarea sistemului de încãlzire pentru │ │ │ │
│ │imobilele care nu se aflã în proprietatea ori în │ │ │ │
│ │administrarea consiliului local/consiliului judeţean │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 6.│Solicitarea de înscriere în Program a asociaţiei de │ │ │ │
│ │proprietari/locatari şi hotãrârea adunãrii generale a │ │ │ │
│ │acesteia cu privire la acordul de înscriere în Program │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 7.│Acordul tuturor proprietarilor/locatarilor cu privire │ │ │ │
│ │la participarea la Program │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 8.│Hotãrârea consiliului local/consiliului judeţean cu │ │ │ │
│ │privire la stabilirea cotei de participare a acestuia │ │ │ │
│ │la implementarea Programului pentru asociaţiile de │ │ │ │
│ │proprietari/locatari │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 9.│Hotãrârea asociaţiei de proprietari/locatari cu privire│ │ │ │
│ │la cota de participare la Program │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓒.│Hotãrârea consiliului local/consiliului judeţean prin │ │ │ │
│ │care se aprobã studiul de fezabilitate potrivit anexei │ │ │ │
│ │nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 privind │ │ │ │
│ │aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico- │ │ │ │
│ │economice aferente investiţiilor publice, precum şi a │ │ │ │
│ │structurii şi metodologiei de elaborare a devizului │ │ │ │
│ │general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de │ │ │ │
│ │intervenţii │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓓.│Declaraţie pe propria rãspundere cã sunt prevãzute în │ │ │ │
│ │buget sumele necesare cofinanţãrii proiectelor de mediu│ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓔.│Declaraţie pe propria rãspundere cã se vor include în │ │ │ │
│ │dosarul de achiziţii publice solicitãrile AFM prevãzute│ │ │ │
│ │în ghidul de finanţare │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓕.│Studiul de fezabilitate conform anexei nr. 2 la │ │ │ │
│ │<>Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 , care sã cuprindã │ │ │ │
│ │explicit consumul lunar de apã rece/apã caldã menajerã,│ │ │ │
│ │certificat de documentele de platã, şi numãrul de │ │ │ │
│ │utilizatori │ │ │ │
├───┴───────────────────────────────────────────────────────┼──┴──┴──────────┤
│ │ Îndeplinirea │
│ Criteriul de eligibilitate │ criteriului │
│ │de eligibilitate│
├───────────────────────────────────────────────────────────┼──┬──┬──────────┤
│ Eligibilitatea solicitantului │DA│NU│Comentarii│
│ societate comercialã │ │ │ │
├───┬───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 1.│Cererea de finanţare este completatã integral, │ │ │ │
│ │ştampilatã şi semnatã de reprezentantul legal şi de │ │ │ │
│ │responsabilul de proiect. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 2.│Cererea de finanţare conţine declaraţia reprezentan- │ │ │ │
│ │tului legal, potrivit cãreia: │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ │- nu sponsorizeazã activitãţi cu efect negativ asupra │ │ │ │
│ │mediului; │ │ │ │
│ │- are asiguratã contribuţia proprie şi se angajeazã sã │ │ │ │
│ │o susţinã în cazul aprobãrii finanţãrii proiectului; │ │ │ │
│ │- nu are obligaţii exigibile de platã la bugetul de │ │ │ │
│ │stat, bugetele locale, Fondul pentru mediu; │ │ │ │
│ │- nu se aflã înregistrat cu fapte sancţionate de │ │ │ │
│ │legislaţia financiarã, vamalã sau cu fapte care privesc│ │ │ │
│ │disciplina financiarã; │ │ │ │
│ │- nu este implicat în proceduri civile, penale, │ │ │ │
│ │administrative sau de altã naturã, care pot afecta │ │ │ │
│ │realizarea proiectului; │ │ │ │
│ │- nu este insolvabil,în stare de reorganizare judiciarã│ │ │ │
│ │sau faliment, în încetare de plãţi ori în stare de │ │ │ │
│ │insolvenţã, nu are suspendate activitãţile economice │ │ │ │
│ │şi nu se aflã în situaţii similare;de asemenea, nu face│ │ │ │
│ │obiectul unei proceduri legale în justiţie pentru │ │ │ │
│ │situaţiile prevãzute anterior, precum şi orice altã │ │ │ │
│ │situaţie similarã; │ │ │ │
│ │- proiectul pentru care este solicitatã finanţarea nu │ │ │ │
│ │face obiectul unui alt program de finanţare; │ │ │ │
│ │- taxa pe valoarea adãugatã aferentã cheltuielilor │ │ │ │
│ │proiectului este/nu este recuperabilã, rambursabilã │ │ │ │
│ │sau compensatã; │ │ │ │
│ │- a depus întreaga documentaţie, conform cerinţelor │ │ │ │
│ │ghidului de finanţare. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 3.│Actul constitutiv, în copie conformã cu originalul, │ │ │ │
│ │împreunã cu toate modificãrile │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 4.│Certificatul de înregistrare emis de oficiul │ │ │ │
│ │registrului comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi │ │ │ │
│ │are sediul solicitantul,în copie conformã cu originalul│ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 5.│Certificatul constatator emis de oficiul registrului │ │ │ │
│ │comerţului de pe lângã tribunalul în raza cãruia îşi │ │ │ │
│ │are sediul solicitantul, în original şi nu mai vechi de│ │ │ │
│ 󧓦 de zile la data depunerii dosarului de finanţare, │ │ │ │
│ │din care sã rezulte: datele de identificare a opera- │ │ │ │
│ │torului economic, codul unic de înregistrare, capitalul│ │ │ │
│ │social,obiectul principal de activitate şi activitãţile│ │ │ │
│ │secundare de activitate, administratorii, acţionarii/ │ │ │ │
│ │asociaţii şi situaţia juridicã │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 6.│Certificatul de atestare fiscalã emis de organele teri-│ │ │ │
│ │toriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor │ │ │ │
│ │Publice, în original şi valabil la data depunerii │ │ │ │
│ │cererii de finanţare │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 7.│Certificatul de atestare fiscalã pentru sediul social │ │ │ │
│ │şi certificatul de atestare fiscalã pentru punctul de │ │ │ │
│ │lucru pe care se implementeazã proiectul, dacã este │ │ │ │
│ │cazul, emise de direcţiile de taxe şi impozite locale, │ │ │ │
│ │în original şi valabile la data depunerii cererii de │ │ │ │
│ │finanţare │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 8.│Certificatul de atestare privind obligaţiile de platã │ │ │ │
│ │la Fondul pentru mediu, în original │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
│ 9.│Certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele │ │ │ │
│ │teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor│ │ │ │
│ │Publice, valabil la data depunerii dosarului de │ │ │ │
│ │înscriere, în original │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓒.│Decizia/hotãrârea organului de decizie (adunarea gene- │ │ │ │
│ │ralã a acţionarilor/asociaţilor, a asociatului unic, a │ │ │ │
│ │consiliului de administraţie), în original, semnatã şi │ │ │ │
│ │ştampilatã, din care sã rezulte acordul cu privire la │ │ │ │
│ │contractarea finanţãrii,asigurarea contribuţiei proprii│ │ │ │
│ │necesare implementãrii proiectului, responsabilul de │ │ │ │
│ │proiect, precum şi persoana desemnatã sã reprezinte │ │ │ │
│ │solicitantul în relaţia cu Autoritatea în vederea │ │ │ │
│ │semnãrii contractului de finanţare. │ │ │ │
│ │Decizia/hotãrârea organului de decizie precizeazã │ │ │ │
│ │valoarea (procentualã sau nominalã) a contribuţiei │ │ │ │
│ │proprii. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓓.│Decizia/hotãrârea organului de decizie (adunarea │ │ │ │
│ │generalã a acţionarilor/asociaţilor,a asociatului unic,│ │ │ │
│ │a consiliului de administraţie), în original, semnatã │ │ │ │
│ │şi ştampilatã, din care sã rezulte acordul cu privire │ │ │ │
│ │la garantarea finanţãrii prin bilet la ordin, în alb, │ │ │ │
│ │cu clauza "Fãrã protest", avalizat de administrator sau│ │ │ │
│ │de unul dintre acţionarii/asociaţii principali, în │ │ │ │
│ │calitate de persoanã fizicã │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓔.│Documentul care atestã calitatea solicitantului de │ │ │ │
│ │proprietar, concesionar sau administrator al imobilului│ │ │ │
│ │pe/în care se implementeazã proiectul, valabil pentru │ │ │ │
│ │durata integralã a implementãrii şi monitorizãrii │ │ │ │
│ │proiectului, în copie legalizatã │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓕.│Declaraţia privind ajutoarele de stat primite în │ │ │ │
│ │ultimii 3 ani, inclusiv cele exceptate de la obligaţia │ │ │ │
│ │notificãrii, în original │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓖.│Declaraţia privind încadrarea solicitantului în │ │ │ │
│ │categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, întocmitã │ │ │ │
│ │conform prevederilor <>Legii nr. 346/2004 privind │ │ │ │
│ │stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor │ │ │ │
│ │mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile │ │ │ │
│ │ulterioare │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓗.│Copiile formularelor de raportare contabilã la înche- │ │ │ │
│ │ierea ultimelor douã exerciţii financiare (vizate de │ │ │ │
│ │organele teritoriale de specialitate ale Ministerului │ │ │ │
│ │Finanţelor Publice), însoţite de rapoartele administra-│ │ │ │
│ │torilor şi ale comisiei de cenzori sau rapoartele de │ │ │ │
│ │audit, dupã caz, precum şi copiile formularelor de │ │ │ │
│ │raportare contabilã semestrialã (vizate de organele │ │ │ │
│ │teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor│ │ │ │
│ │Publice), însoţite de ultima balanţã de verificare │ │ │ │
│ │lunarã, aferentã anului în curs. Solicitantul cu │ │ │ │
│ │activitate pânã la un an, dar nu mai micã de 6 luni, a │ │ │ │
│ │depus ultima balanţã de verificare a anului în curs, │ │ │ │
│ │transpusã în formular de bilanţ contabil. │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓘.│Scrisoare de referinţã bancarã a solicitantului, în │ │ │ │
│ │original, emisã de o unitate bancarã, din care sã │ │ │ │
│ │rezulte şi verificarea Centralei Riscurilor Bancare şi │ │ │ │
│ │a Fişierului naţional al incidentelor de plãţi, nu mai │ │ │ │
│ │veche de 10 zile la data depunerii cererii de finanţare│ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓙.│Plan de afaceri │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓚.│Declaraţia pe propria rãspundere a reprezentantului │ │ │ │
│ │legal din care sã reiasã dacã solicitantul va recupera │ │ │ │
│ │sau nu taxa pe valoarea adãugatã aferentã proiectului │ │ │ │
│ │depus (pentru situaţia în care taxa pe valoarea │ │ │ │
│ │adãugatã a fost solicitatã) │ │ │ │
├───┼───────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──────────┤
󧓛.│Studiul de fezabilitate conform anexei nr. 2 la │ │ │ │
│ │<>Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 , care cuprinde │ │ │ │
│ │explicit: consumul lunar de apã rece şi apã caldã │ │ │ │
│ │menajerã, certificat de documentele de platã, şi │ │ │ │
│ │numãrul de utilizatori │ │ │ │
└───┴───────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴──────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│ Criterii de evaluare │ Punctaj │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈕. Cota de finanţare 𗈔-20 pct.│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│- pentru unitãţi administrativ-teritoriale: │ │


󧓜% - 0 puncte; │ │
󧓦% - 2 puncte; │ │
󧓫% - 4 puncte; │ │
󧓰% - 8 puncte; │ │
󧓵% - 12 puncte; │ │
󧓺% - 16 puncte; │ │
│> 50% - 20 de puncte. │ │
│- pentru operatori economici: │ │
│----------------------------- │ │
│> 50 - 70% din valoarea totalã a cheltuielilor eligibile - se │ │
│acordã câte un punct la fiecare procent; │ │
│> 60% - 80% din valoarea totalã a cheltuielilor eligibile - când │ │
│punctul de lucru unde se implementeazã proiectul este în Bucureşti│ │
│sau Ilfov - se acordã câte un punct la fiecare procent. │ │


├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈖. Tipul sistemului de încãlzire înlocuit │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│Combustibil solid - 20 de puncte 𗈔-20 pct.│
│Combustibil lichid - 15 puncte │ │
│Combustibil gazos - 10 puncte │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈗. Raportul cost-beneficiu al instalaţiei 𗈔-20 pct.│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈘. Gradul de utilizare şi randamentul instalaţiei propuse 𗈔-20 pct.│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘



NOTĂ?:
În cadrul rubricii "Îndeplinirea criteriului de eligibilitate" se bifeazã, dupã caz, cu DA sau NU îndeplinirea/neîndeplinirea criteriului de eligibilitate respectiv şi se vor înscrie, dupã caz, comentariile de rigoare.

REZULTATUL EVALUÃRII:
1. Juridic: acceptat/respins
Numele şi prenumele evaluatorului .......................
Data ..............
Semnãtura ...............
2. Economic: acceptat/respins
Numele şi prenumele evaluatorului .......................
Data ..............
Semnãtura ...............
3. Tehnic: acceptat/respins
Numele şi prenumele evaluatorului .......................
Data ...............
Semnãtura ...............

Comisia de analizã propune Comisiei de avizare aprobarea/respingerea cererii de finanţare.
Preşedintele Comisiei de analizã,
Numele şi prenumele .....................................
Data ...............
Semnãtura ...............

OBSERVAŢIE:
Respingerea cererii de înscriere a solicitantului în etapa evaluãrii juridice atrage în mod automat respingerea cererii de finanţare, documentaţia depusã de cãtre solicitant nemaifiind evaluatã din punct de vedere economic şi tehnic.


ANEXA 3
(Anexa nr. 4 la Contractul de finanţare
nerambursabilã nr. ......./......)

LISTA
documentelor justificative pentru efectuarea plãţilor de cãtre AFM

1. Situaţii de lucrãri executate de beneficiar, cuantificate valoric (dupã caz)
2. Facturi fiscale, ordine de platã, extrase de cont şi/sau alte documente justificative, respectiv chitanţe fiscale, cecuri, registre de casã, ordine de deplasare (dupã caz)
3. Facturi externe (traduse autorizat în limba românã), documente de transport, packing list, dispoziţii de platã externe, declaraţii vamale, extrase de cont, documente de transfer al fondurilor (în cazul importurilor)
4. Contracte cu terţi pentru achiziţia de bunuri/servicii/lucrãri (în situaţia în care contractul este redactat într-o limbã strãinã, se va prezenta şi traducerea autorizatã a acestuia în limba românã)
5. Proces-verbal de recepţie bunuri/servicii/lucrãri
6. Certificate de calitate şi certificate de garanţie
7. Declaraţia de conformitate (a producãtorului utilajului)
8. Dovada plãţii integrale a facturilor aferente tragerii anterioare
9. Declaraţie privind respectarea prevederilor legale specifice achiziţiilor publice
10. În plus, operatorii economici trebuie sã prezinte: certificat de atestare fiscalã emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice (la fiecare tragere), certificat de atestare fiscalã pentru sediul social şi certificat de atestare fiscalã pentru punctul de lucru pe care se implementeazã proiectul, dacã este cazul, emise de direcţiile de taxe şi impozite locale (trimestrial), certificat de atestare privind obligaţiile de platã la Fondul pentru mediu, emis de AFM (la fiecare tragere), balanţele de verificare lunare şi fişa mijlocului fix.
11. Cu acordul AFM, certificatele de atestare prevãzute la pct. 10 pot fi înlocuite cu o declaraţie pe propria rãspundere a reprezentantului legal, din care sã rezulte cã operatorul economic nu înregistreazã obligaţii de platã exigibile la bugetul de stat, bugetele locale şi Fondul pentru mediu. Declaraţia pe propria rãspundere se depune la fiecare tragere.
12. Alte documente relevante


ANEXA 4


(Anexa nr. 5 la Contractul de finanţare
nerambursabilã nr. ......./.......)

DECLARAŢIE PRIVIND AJUTORUL DE STAT

Subsemnatul, ........................, domiciliat în ....................,
identificat cu act de identitate BI/CI seria ....... nr. ........., eliberat
la data de .............. de ............, CNP ............................,
în calitate de reprezentant legal al ............................, cunoscând
prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 117/2006 privind
procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, aprobatã cu modificãri
şi completãri prin <>Legea nr. 137/2007 , şi ale actelor normative subsecvente,
precum şi dispoziţiile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe
propria rãspundere urmãtoarele:
Nu am beneficiat/am beneficiat: NU [] DA [] în ultimii 3 ani de ajutor de
stat, dupã cum urmeazã:
1. anul: ............;
suma: ...................... lei;
sursa de finanţare: ..................................;
2. anul: ............;
suma:....................... lei;
sursa de finanţare: ..................................;
3. anul: ............;
suma:....................... lei;
sursa de finanţare: ..................................;
sub una sau mai multe dintre urmãtoarele modalitãţi:
a) subvenţie []
b) subvenţie pentru export []
c) anularea de datorii (forma concretã a datoriei ................,
perioada în care a fost înregistratã) .............................. : []
d) preluarea pierderilor (perioada în care s-au înregistrat)
.................................................................... : []
e) exceptãri de la plata taxelor şi impozitelor (precizaţi fiecare
taxã şi/sau impozit şi perioada de exceptare) ...................... : []
f) reduceri de la plata taxelor şi impozitelor (precizaţi fiecare taxã
şi/sau impozit, în ce constã reducerea şi perioada pentru care se
acordã reducerea) .................................................. : []
g) amânãri de la plata taxelor şi a impozitelor (precizaţi fiecare
taxã şi/sau impozit, durata şi perioada de acordare a amânãrii)
.............................................. : []
h) obţinerea unor venituri de pe urma fondurilor publice, prin:
- acordarea unor împrumuturi cu dobânzi preferenţiale (precizaţi suma
care constituie ajutor de stat: diferenţa dintre dobânda medie
anualã practicatã de bãncile comerciale pentru aceeaşi perioadã şi
dobânda anualã cu care a fost obţinut împrumutul) ................ : []
- participãri cu capital la investiţii în condiţii preferenţiale
(precizaţi suma care constituie ajutor de stat:
profitul anual la care fondul respectiv a renunţat prin efectuarea
investiţiei respective) .......................................... : []
i) garanţii acordate de stat sau de alte autoritãţi publice;
cuantificaţi avantajele obţinute pe aceastã cale ................. : []
j) reduceri de preţ la bunurile şi/sau la serviciile achiziţionate
(precizaţi suma care constituie ajutor de stat:
diferenţa dintre valoarea la preţul de piaţã şi valoarea acestora la
preţurile la care au fost achiziţionate) ......................... : []
k) venituri obţinute din achiziţionarea sub preţul pieţei a unor
terenuri aparţinând domeniului privat al statului (precizaţi suma
care constituie ajutor de stat: diferenţa dintre preţul pieţei şi
preţul efectiv la care s-a realizat tranzacţia) .................. : []
l) alte modalitãţi prin care s-a acordat ajutorul de stat
(specificaţi) ............... : []

Nu suntem/Suntem subiectul unei proceduri de recuperare a unor ajutoare
declarate ilegale sau incompatibile.
Nu au mai fost/Au fost acordate fonduri comunitare sau naţionale în raport
cu aceeaşi sumã solicitatã în cererea de finanţare.
Nu au mai fost/Au fost acordate ajutoare de minimis, acordate în baza
legislaţiei privind ajutorul de minimis în vigoare la momentul acordãrii
acestuia, raportate la aceeaşi sumã solicitatã prin cererea de finanţare.

Data Semnãtura şi ştampila,
............. ..........................

NOTÃ:
Se bifeazã varianta corespunzãtoare.


----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016