Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.297 din 26 octombrie 2006  pentru modificarea si completarea   Ordinului ministrului sanatatii nr. 466/2006 privind infiintarea comisiilor consultative ale Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.297 din 26 octombrie 2006 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 466/2006 privind infiintarea comisiilor consultative ale Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 933 din 17 noiembrie 2006

În temeiul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 72/2006 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii şi pentru abrogarea unor dispoziţii din alte acte normative în domeniul sanitar, ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. E.N. 5.919/2006,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. I
Regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiilor consultative ale Ministerului Sãnãtãţii Publice*), prevãzut în anexa nr. 1 la <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 466/2006 privind înfiinţarea comisiilor consultative ale Ministerului Sãnãtãţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 434 din 19 mai 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
___________
*) Conform prevederilor <>art. 2 alin. (6) din Legea nr. 95/2006 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 372 din 28 aprilie 2006, în cuprinsul actelor normative în vigoare denumirea "Ministerul Sãnãtãţii" se înlocuieşte cu denumirea "Ministerul Sãnãtãţii Publice", iar sintagma "ministrul sãnãtãţii", cu sintagma "ministrul sãnãtãţii publice".

1. La litera a) "Comisia de specialitate a Ministerului Sãnãtãţii Publice", articolul 2 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Comisia de specialitate este formatã dintr-un numãr variabil de personalitãţi ale lumii medicale, numite prin ordin de cãtre ministrul sãnãtãţii publice. Numãrul persoanelor cu drept de vot din comisie va fi impar."
2. La litera a) "Comisia de specialitate a Ministerului Sãnãtãţii Publice", articolul 3 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - (1) Comisia de specialitate îşi desfãşoarã activitatea în şedinţe plenare, organizate lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui acesteia, cu acordul ministrului sãnãtãţii publice sau al secretarului de stat coordonator."
3. La litera a) "Comisia de specialitate a Ministerului Sãnãtãţii Publice", articolul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - (1) Preşedintele, membrii şi secretarul comisiei de specialitate beneficiazã de o indemnizaţie lunarã de 10% din indemnizaţia secretarului de stat, care se acordã proporţional cu numãrul de participãri efective la şedinţe.
(2) În situaţia în care comisia de specialitate nu şi-a desfãşurat activitatea pe parcursul unei luni, membrii acesteia nu beneficiazã de indemnizaţie în aceastã perioadã.
(3) În situaţia în care comisia de specialitate îşi desfãşoarã activitatea o singurã datã pe lunã, iar unul dintre membri nu participã la şedinţã, acesta nu beneficiazã de indemnizaţie în aceastã perioadã.
(4) În cazul în care un membru se retrage în timpul şedinţei, acesta nu beneficiazã de indemnizaţie.
(5) În cazul în care comisia de specialitate îşi desfãşoarã activitatea în mai multe şedinţe într-o lunã, iar unul dintre membri a lipsit la una din şedinţe, acesta primeşte indemnizaţia proporţional cu numãrul de participãri efective la şedinţe.
(6) Cheltuielile reprezentând plata indemnizaţiei lunare de 10% din indemnizaţia secretarului de stat se suportã de la titlul I "Cheltuieli de personal" (articolul 01 alineatul 12) din bugetul Ministerului Sãnãtãţii Publice, pe baza situaţiei privind prezenţa nominalã a membrilor comisiei la şedinţele desfãşurate în fiecare lunã.
(7) Situaţia prezenţei membrilor comisiei, certificatã prin semnãtura preşedintelui comisiei şi cu avizul secretarului de stat, este depusã la serviciul financiar din cadrul Direcţiei generale buget şi credite externe din cadrul Ministerului Sãnãtãţii Publice, lunar, pânã la data de 5 a lunii curente pentru luna expiratã."
4. La litera a) "Comisia de specialitate a Ministerului Sãnãtãţii Publice", dupã articolul 7 se introduce un nou articol, articolul 7^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 7^1. - (1) Cheltuielile de deplasare ocazionate de participarea în comisiile de specialitate sunt suportate de instituţiile publice respective în care persoanele sunt încadrate sau unde acestea desfãşoarã activitate prin integrare clinicã.
(2) Cheltuielile de deplasare din alte localitãţi, ocazionate de participarea în Comisia de specialitate de medicinã de familie, sunt suportate din bugetul Ministerului Sãnãtãţii Publice de la titlul II "Bunuri şi servicii Deplasãri, detaşãri, transferãri". În vederea decontãrii, documentele de transport se depun la serviciul financiar din cadrul Direcţiei generale buget şi credite externe din cadrul Ministerului Sãnãtãţii Publice pânã la aceeaşi datã precizatã la art. 7 alin. (7).
(3) Specialiştii invitaţi la lucrãrile comisiei de specialitate nu beneficiazã de indemnizaţie şi de decontarea cheltuielilor de deplasare."
ART. II
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 26 octombrie 2006.
Nr. 1.297.
----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016