Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.263 din 16 iulie 2007  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si stiintelor Biomedicale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.263 din 16 iulie 2007 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Patologiei si stiintelor Biomedicale "Victor Babes" pe anul 2007

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 747 din 5 noiembrie 2007

Vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. 7.588 din 16 iulie 2007,
având în vedere prevederile <>art. 1 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unitãţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autoritãţilor publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 176/2007 , cu modificãrile ulterioare, ale <>art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Patologiei şi ştiinţelor Biomedicale "Victor Babeş" pe anul 2007, unitate aflatã în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului prevãzut la art. 1 reprezintã limitã maximã şi nu poate fi depãşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sãnãtãţii Publice şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de anse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutul prevãzut la art. 1 va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 16 iulie 2007.
Nr. 1.263.


ANEXĂ


MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
IN DOMENIUL PATOLOGIEI ŞI ŞTIINŢELOR BIOMEDICALE
"VICTOR BABEŞ"

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007
- mii lei -
┌─────┬──────────────────────────────────────┬────┬───────────┬─────────┬────┐
│ Nr. │ │ Nr.│Preliminat/│Prevederi│ │
│ crt.│ INDICATORI │rând│ Realizat │ 2007 │ % │
│ │ │ │ 2006 │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 0 │ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ I. │VENITURI TOTALE, din care: │ 01 │ 8.572 │ 15.005 │ 175│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 1 │VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │ 02 │ 8.569 │ 15.000 │ 175│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ a │Venituri din activitatea de bazã*) │ 03 │ 6.929 │ 12.800 │ 185│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b │Venituri din alte activitãţi conexe │ 04 │ 1.640 │ 2.200 │ 134│
│ │activitãţi de cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 2 │VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 3 │ 5 │ 167│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 3 │VENITURI EXTRAORDINARE │ 06 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ II. │CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 07 │ 8.347 │ 11.207 │ 134│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 1 │CHELTUIELI DE EXPLOATARE, total, │ 08 │ 8.342 │ 11.200 │ 134│
│ │din care: │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ a │Bunuri şi servicii │ 9 │ 1.390 │ 2.302 │ 166│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b │Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 4.327 │ 5.572 │ 129│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.1 │- cheltuieli cu salariile │ 11 │ 3.010 │ 3.900 │ 130│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.2 │- contribuţii pentru asigurãri sociale│ 12 │ 664 │ 955 │ 144│
│ │ de stat │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.3 │- contribuţii pentru asigurãrile de │ 13 │ 75 │ 78 │ 104│
│ │ şomaj │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.4 │- contribuţii pentru asigurãri sociale│ 14 │ 210 │ 234 │ 111│
│ │ de sãnãtate │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.5 │- contribuţii pentru asigurãrile de │ 15 │ 41 │ 37 │ 090│
│ │ accidente de muncã şi boli │ │ │ │ │
│ │ profesionale │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.6 │- contribuţii pentru concedii şi │ 16 │ 27 │ 33 │ 122│
│ │ indemnizaţii │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.7 │- contribuţii la fondul de garantare a│ 17 │ │ 10 │ │
│ │ creanţelor salariale │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.8 │- contribuţii la fondul de pensii │ 18 │ │ │ │
│ │ facultative │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b.9 │-alte cheltuieli de personal din care:│ 19 │ 300 │ 325 │ 108│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ │- deplãsãri, detaşãri │ 20 │ 141 │ 150 │ 106│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ │- tichete masã │ 21 │ 159 │ 175 │ 110│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ c │Cheltuieli de exploatare privind │ 22 │ 1.577 │ 1.800 │ 114│
│ │amortizarea şi provizioanele │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ d │Cheltuieli de protocol │ 23 │ - │ - │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ e │Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 24 │ - │ - │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ f │Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ - │ - │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ g │Cheltuieli prevãzute de art. 21 alin.3│ 26 │ - │ - │ │
│ │lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 privind│ │ │ │ │
│ │Codul fiscal, din care: │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- tichete de creşã │ 27 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- tichete cadou │ 28 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ h │Alte cheltuieli │ 29 │ 1.048 │ 1.526 │ 146│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 2 │CHELTUIELI FINANCIARE, din care: │ 30 │ 5 │ 7 │ 140│
│ │ │ │ │ │ │
│ a │- cheltuieli privind dobânzile │ 31 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ b │- alte cheltuieli financiare │ 32 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 3 │CHELTUIELI EXTRAORDINARE │ 33 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ III.│REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 34 │ 225 │ 3.798 │1688│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ IV. │IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 36 │ 608 │1689│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ V. │REZULTATUL NET │ 36 │ 189 │ 3.190 │1688│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ VI. │ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 37 │ │ │ │
│ │ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│VII. │PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ │ 38 │ 189 │ 3.190 │1688│
│ │ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ │ │ │ │
│ │ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/│ │ │ │ │
│ │2002,aprobatã cu modificãri şi comple-│ │ │ │ │
│ │tãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modi-│ │ │ │ │
│ │ficãrile şi completãrile ulterioare), │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ a │pentru cointeresarea personalului │ 39 │ │ 638 │ │
│ │angajat în activitatea de cercetare- │ │ │ │ │
│ │dezvoltare │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ b │pentru finanţarea dezvoltãrii insti- │ 40 │ │ 1.914 │ │
│ │tutului, în conformitate cu planul de │ │ │ │ │
│ │investiţii şi dotãri aprobat de orga- │ │ │ │ │
│ │nul administraţiei centrale │ │ │ │ │
│ │coordonator │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ c │pentru desfãşurarea activitãţii curen-│ 41 │ │ 638 │ │
│ │te, inclusiv pentru cofinanţarea │ │ │ │ │
│ │proiectelor │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│VIII.│SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 42 │ │ 1.914 │ │
│ │din care: │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 1 │Surse proprii │ 43 │ │ 1.914 │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 2 │Alocaţii de la bugetul de stat pentru │ 44 │ │ │ │
│ │investiţii │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 3 │Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- interne │ 46 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- externe │ 47 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 4 │Alte surse │ 48 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ IX. │UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ 49 │ │ 1.914 │ │
│ │INVESTIŢII, din care: │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 1 │Investiţii,inclusiv investiţii în curs│ 50 │ │ 1.914 │ │
│ │la finele anului │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 2 │Rambursãri rate aferente creditelor │ 51 │ │ 1.914 │ │
│ │pentru investiţii │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- interne │ 52 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- externe │ 53 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ X. │DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 1 │Venituri totale (rd. 01) │ 54 │ 8.572 │ 15.005 │ 175│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 2 │Cheltuieli aferente veniturilor totale│ 55 │ 8.347 │ 11.207 │ 134│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 3 │Rezultate (+/-) ( rd. 54 - rd. 55) │ 56 │ 225 │ 3.798 │1688│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 4 │Numãr mediu de personal,total institut│ 57 │ 152 │ 160 │ 105│
│ │din care: │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ │- numãr mediu personal de cercetare- │ 58 │ 120 │ 122 │ 102│
│ │ dezvoltare │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 5 │Câştigul mediu lunar pe salariat, │ 59 │ 1.444,36 │ 1.966 │ 136│
│ │total institut**) - lei/pers. │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 6 │Câştigul mediu lunar pe personal │ 60 │ 1.853,38 │ 2.446 │ 132│
│ │de cercetare-dezvoltare - lei/pers. │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 7 │Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 * 100) │ 61 │ 2,7 │ 33,89 │1255│
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 8 │Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 56.375 │ 93.750 │ 166│
│ │personal - lei/pers. (rd. 02/rd. 57) │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 9 │Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 327 │ 2.474 │ 757│
│ │(rd. 38*100/capital propriu) │ │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 10 │Plãţi restante │ 64 │ │ │ │
├─────┼──────────────────────────────────────┼────┼───────────┼─────────┼────┤
│ 11 │Creanţe de încasat │ 65 │ │ │ │
└─────┴──────────────────────────────────────┴────┴───────────┴─────────┴────┘



*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în suma de 11.999 mii lei încheiate la 31 decembrie 2006, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de - mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2007 s-au cuprins şi:
- suma de 55 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor Consiliului de administraţie;
- suma de 93 mii lei reprezentând drepturile baneşti ale directorului general.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016