Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.170 din 13 iunie 1997  privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.170 din 13 iunie 1997 privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 124 din 18 iunie 1997

    Ministru de stat, ministrul finanţelor,
    în baza prevederilor art. 5 lit. c) şi ale art. 17 lit. C d) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 12 decembrie 1995, precum şi ale Normelor metodologice nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea adăugată aferentă operaţiunilor referitoare la vînzări de bunuri şi prestări de servicii în favoarea misiunilor diplomatice şi unităţilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adăugată,
    în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările ulterioare,

    emite următorul ordin:

    ART. 1
    Direcţia generală impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor primeşte şi analizează:
    - cererile misiunilor diplomatice şi ale instituţiilor asimilate acestora, acreditate în România, precum şi ale personalului acestora, privind restituirea taxei pe valoarea adăugată aferentă cumpărărilor de bunuri şi servicii din România, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
    - cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată, aferentă utilajelor, echipamentelor şi serviciilor achiziţionate, legate nemijlocit de activităţile din domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, realizate de investitori străini, precum şi cele aferente obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni", precum şi cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza cărora furnizorii şi prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus facturează bunurile livrate şi serviciile prestate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă intrărilor destinate realizării obiectivelor.
    Pe baza analizei, Direcţia generală impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor aproba sau propune spre aprobare, potrivit competentelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere în parte, suma ce urmează a fi restituită din taxa pe valoarea adăugată.
    ART. 2
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată, aferentă bunurilor şi serviciilor achiziţionate, destinate realizării unor obiective pe teritoriul României, cu finanţare asigurata din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine, de organisme internaţionale, precum şi de organizaţii nonprofit şi de caritate, se primesc şi se analizează de către organele fiscale teritoriale la care sunt înregistraţi titularii cererilor.
    Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizează şi transmit cererile prevăzute la alineatul precedent, în vederea aprobării, la Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz.
    Aprobarea sumei de restituit se acorda de către directorul general al Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz.
    Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz, pentru neimpozitarea cu taxa pe valoarea adăugată a obiectivelor prevăzute la alin. 1, poate elibera certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adăugată de către furnizorii şi prestatorii care participa la realizarea obiectivelor, pentru bunurile livrate şi serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferente intrărilor destinate realizării obiectivelor.
    ART. 3
    Restituirile de taxa pe valoarea adăugată se efectuează potrivit precizărilor din anexa nr. I.
    ART. 4
    Direcţia generală impozite indirecte şi Direcţia generală de contabilitate publica şi trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finanţelor, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene şi cea a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    ART. 5
    Prevederile prezentului ordin se aplica începînd cu data publicării acestuia în Monitorul Oficial al României.
    ART. 6
    Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995 îşi încetează aplicabilitatea.

         Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                    Mircea Ciumara

               Secretar de stat,
              membru al Guvernului,
                 Dan Radu Ruşanu

    ANEXA I

                 PRECIZĂRI
privind modul de restituire a taxei pe valoarea adăugată

    În aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) şi ale art. 17 lit. C d) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată, ale art. II pct. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1995 privind modificarea şi completarea unor reglementări referitoare la accize, taxa pe valoarea adăugată şi comisionul vamal, precum şi ale Normelor nr. 4.500/1993 ale Ministerului Finanţelor, se fac următoarele precizări:
    I. Direcţia generală impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor primeşte şi analizează cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată (T.V.A.) ale misiunilor diplomatice străine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate în România.
    1. Verificarea şi analiza efectuate urmăresc ca:
    - documentele ce atesta achiziţionarea de bunuri şi servicii sa corespundă formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea T.V.A., prevăzute de reglementările în vigoare;
    - specificarea în documentele respective, într-o coloana distinctă, a sumei privind T.V.A. aferente valorii bunurilor şi serviciilor achiziţionate, precum şi existenta dovezii achitării acestora;
    - existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe şi a semnăturilor persoanelor autorizate;
    - verificarea corectitudinii calculelor.
    2. În urma verificării şi analizei se întocmeşte o nota, în care se consemnează numărul şi data cererii, rezultatul verificării şi propuneri cu privire la:
    - aprobarea restituirii T.V.A.;
    sau
    - respingerea cererii.
    Restituirea T.V.A. se aproba, pentru fiecare caz în parte, astfel:
    a) de către directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, pentru sume de pînă la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz în parte;
    b) de către secretarul de stat care coordonează Direcţia generală impozite indirecte, pentru sume ce depăşesc un milion lei, pentru fiecare caz în parte.
    3. Pe baza aprobării, Direcţia generală impozite indirecte întocmeşte comunicarea către Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, potrivit anexei nr. I/6, precum şi comunicarea către misiunea diplomatică privind modul de soluţionare a cererii, potrivit anexei nr. I/7.
    4. Direcţia trezorerie din cadrul Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, în baza comunicărilor primite de la Ministerul Finanţelor, va întocmi dispoziţii de plata pentru fiecare misiune diplomatică, în care se va înscrie suma integrala care se restituie. Pe versoul dispoziţiei de plata se vor menţiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice şi suma restituită personalului acestora, în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care sa se facă vărsămintele.
    În contabilitatea execuţiei de casa a bugetului de stat vor fi evidenţiate operaţiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursări din taxa pe valoarea adăugată", iar în cadrul acestuia se va conduce evidenta analitica pe fiecare misiune diplomatică sau instituţie asimilată acesteia.
    II. Investitorii străini care beneficiază de scutire de T.V.A. pentru utilajele, echipamentele şi serviciile achiziţionate, legate nemijlocit de activitatea din domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, precum şi cei care participa la realizarea obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni" prezintă cererea de restituire a T.V.A. Direcţiei generale impozite indirecte, potrivit anexei nr. I/3.
    Cererile se analizează şi se verifica, urmărindu-se respectarea reglementărilor în vigoare cu privire la restituirea T.V.A.
    Cererile aprobate potrivit competentelor prevăzute la pct. I.2 se transmit Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, care, prin Direcţia trezorerie, restituie T.V.A., pe baza de dispoziţie de plata, din contul 60.16 x 02.
    Furnizorii şi prestatorii care participa la realizarea obiectivelor menţionate la pct. II pot factura bunurile livrate şi serviciile prestate fără T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrărilor destinate realizării obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat de Direcţia generală impozite indirecte.
    Certificatul va fi eliberat, la cererea beneficiarului, pe baza unei documentaţii ce trebuie sa cuprindă:
    - contractele privind realizarea obiectivelor, de către investitorii străini, pe teritoriul României, aprobate de Guvern;
    - contractele încheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii serviciilor;
    - certificatele de înregistrare ca plătitori de T.V.A. a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii.
    III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile şi serviciile destinate realizării unor obiective pe teritoriul României, cu finanţare directa asigurata din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile, se aplica, dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii:
    1. obiectivele ce urmează a fi realizate trebuie sa fie:
    a) nominalizate în hotărîri ale Guvernului;
    b) prevăzute în acorduri, protocoale, înţelegeri încheiate cu guverne străine, organisme internaţionale, precum şi cu organizaţii nonprofit şi de caritate;
    2. obiectivele trebuie sa fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, religios, de apărare a sănătăţii, cultural, artistic, educativ, ştiinţific, sportiv, sa contribuie la protecţia şi la conservarea monumentelor istorice şi de arhitectura şi sa fie concretizate în construcţii, dotări cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se înţelege achiziţionarea de materiale consumabile şi servicii destinate desfăşurării activităţii curente a respectivei instituţii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor menţionate mai sus;
    3. finanţarea sa fie asigurata din:
    a) fondul de contrapartida constituit din contravaloarea în lei a ajutoarelor primite de România sub forma de bunuri şi servicii;
    b) ajutoare, altele decît cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau împrumuturi nerambursabile, acordate de guverne străine sau organisme internaţionale;
    c) fonduri ale organizaţiilor nonprofit şi de caritate din străinătate şi din ţara, constituite şi din donaţii ale persoanelor fizice şi juridice.
    Beneficiază de cota zero de T.V.A. bunurile şi serviciile destinate realizării proiectelor finanţate din fonduri PHARE.
    Cota zero se realizează astfel:
    A) prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de către beneficiarii obiectivelor de mai sus, dacă aceştia sunt plătitori de T.V.A.;
    B) prin restituirea, de către Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, a T.V.A. aferente aprovizionărilor destinate realizării obiectivelor ai căror beneficiari nu sunt plătitori de T.V.A.
    Restituirea T.V.A. aferente obiectivelor ai căror beneficiari sunt neplătitori de T.V.A. se efectuează de către direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat, pe baza documentaţiei depuse, verificata şi aprobată potrivit competentelor acordate.
    Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt înregistraţi titularii cererii, trimestrial, cel mai tîrziu pînă la finele lunii următoare încheierii unui trimestru, şi vor fi justificate numai cu documente aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul pentru care se solicita restituirea T.V.A. Nedepunerea în termen şi necuprinderea tuturor documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
    Documentaţia necesară restituirii va cuprinde:
    - cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. I/4);
    - certificatul de înregistrare fiscală;
    - comunicarea făcuta de către societatea bancară privind atribuirea numărului de cont: curent, investiţii - lei, valuta;
    - autorizaţia de construcţie a obiectivului, dacă este cazul;
    - documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitanţe fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul T.V.A.;
    - dovada plăţii bunurilor sau serviciilor achiziţionate pentru care se solicita restituirea T.V.A. (dispoziţii de plata, dispoziţii de încasare, extrase de cont);
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finanţare.
    În situaţia în care, pentru efectuarea verificării şi analizei, sunt necesare şi alte documente decît cele menţionate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.
    După verificare, organul fiscal teritorial va întocmi un proces-verbal din care sa rezulte suma propusă pentru restituire şi suma neavizata, cu menţionarea detaliată a motivelor care au condus la aceasta decizie.
    Cererile de restituire, însoţite de procesul-verbal întocmit conform alineatului precedent şi de documentaţia justificativă care a stat la baza emiterii avizului, se transmit, spre aprobare, Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz;
    C) prin facturarea, de către furnizorii şi prestatorii care participa la realizarea obiectivului, a bunurilor livrate şi a serviciilor prestate fără T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrărilor destinate realizării obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. I/5), eliberat de Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizată de organul fiscal la care este înregistrat ca plătitor de impozite şi taxe, la care se vor anexa:
    - contractul încheiat cu furnizorul bunurilor sau cu prestatorul serviciilor destinate realizării obiectivelor prevăzute la pct. 1 şi 2 de mai sus;
    - certificatul de înregistrare ca plătitor de T.V.A. al furnizorului de bunuri sau al prestatorului de servicii;
    - autorizaţia de construcţie a obiectivului, dacă este cazul;
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finanţare, conform pct. 3 de mai sus.

    ANEXA I/1

                   CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată

 ----------------------------------------------------------------------------
| | DENUMIREA INSTITUŢIEI: |
| 1. | a) Misiunea diplomatică ............................................ |
| | b) Oficiul consular ................................................ |
| | c) Reprezentanta organizaţiei internaţionale interguvernamentale ... |
| | .................................................................... |
|----|-----------------------------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea ..................., str. ........... nr. ............., |
| | sectorul ........, codul poştal ............. |
 ----------------------------------------------------------------------------

    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată, plătită
    pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii pentru UZ OFICIAL [art.
    17 lit. C d) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată], în
    suma de ...... lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - nota verbală din partea conducătorului instituţiei []
      în care persoana îşi desfăşoară activitatea
    - bon de comanda []
    - chitanţa fiscală []
    - alte documente []
    - borderou []

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNILOR: [] [] []
    Solicitam restituirea în contul nr. ....., deschis la ........,
    Sucursala ..............
       Conducătorul instituţiei diplomatice,
      .......................................
                (semnătura)
                 Ştampila

 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE |
| |
| Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ............. lei, fiind |
| îndeplinite condiţiile de reciprocitate. |
| |
| Directorul Direcţiei protocol, |
| |
| Semnătura ........... Data ................ |
| |
| Ştampila |
 -----------------------------------------------------------------------------


 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR |
| |
| Aprobam restituirea T.V.A. în suma de ........... lei. |
| |
| Directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, |
| |
| Semnătura ........... Data ................ |
| |
| Ştampila |
 -----------------------------------------------------------------------------


    ANEXA I/2

                   CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată

 -----------------------------------------------------------------------------
| NUMELE SI PRENUMELE SOLICITANTULUI: .................................. |
| FUNCŢIA SOLICITANTULUI: .............................................. |
| ADRESA: |
| Localitatea ..............., str. ..................... nr. .........., |
| sectorul ..............., codul poştal ............... |
 -----------------------------------------------------------------------------

    Prin prezenta solicitam restituirea T.V.A., plătită pentru cumpărări de
    bunuri/prestări de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17 lit. C d) din
    Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată], în suma de ...... lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - nota verbală din partea conducătorului instituţiei []
      în care persoana îşi desfăşoară activitatea
    - bon de comanda []
    - factura []
    - chitanţa fiscală []
    - alte documente []
    - borderou []

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNILOR: [] [] []

    Solicităm restituirea în contul nr. ....., deschis la ........,
    Sucursala .............. .

       Conducătorul instituţiei diplomatice,
      .......................................
                (semnătura)
                  Ştampila

 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE |
| |
| Avizăm favorabil restituirea T.V.A. în suma de ............. lei, fiind |
| îndeplinite condiţiile de reciprocitate. |
| |
| Directorul Direcţiei protocol, |
| |
| Semnătura ........... Data ................ |
| |
| Ştampila |
 -----------------------------------------------------------------------------


 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR |
| |
| Aprobăm restituirea T.V.A. în suma de ........... lei. |
| |
| Directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, |
| |
| Semnătura ........... Data ................ |
| |
| Ştampila |
 -----------------------------------------------------------------------------


    ANEXA I/3

                   CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată

 ----------------------------------------------------------------------------
| | DENUMIREA UNITĂŢII:............................... |
| 1. | codul fiscal ..................................... |
|----|-----------------------------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea ..................., str. ........... nr. ............., |
| | sectorul ........, codul poştal ............., judeţul ............. |
 ----------------------------------------------------------------------------

    În conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 şi ale Ordonanţei
    Guvernului nr. 3/1992, republicată [art. 5 lit. c), completat conform
    Ordonanţei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicitam restituirea
    T.V.A., plătită pentru bunurile şi serviciile achiziţionate, legate
    nemijlocit de activităţile în domeniul ..................., în
    suma de ............. lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - factura []
    - chitanţa fiscală []
    - alte documente []

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNII:...............................

    Solicităm restituirea în contul nr. ....., deschis la ........,
    Sucursala .............. .

   Conducătorul unităţii .......... Semnătura şi ştampila ....... Data ......

 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL |
| |
| Aprobăm restituirea T.V.A. pentru suma de .......................... lei. |
| Nu aprobam restituirea sumei de .................................... lei, |
| din următoarele motive: .................................................. |
| .......................................................................... |
| .......................................................................... |
| Numele persoanei care aproba restituirea ................................. |
| Funcţia ............................. |
| |
| Semnătura şi ştampila .......................... Data ................... |
 -----------------------------------------------------------------------------

    ANEXA I/4

                   CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adăugată

 ----------------------------------------------------------------------------
| 1. | DENUMIREA UNITĂŢII:............................... |
|----|-----------------------------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea ..................., str. ........... nr. ............., |
| | sectorul ....., codul poştal ......, codul fiscal....., judeţul .... |
 ----------------------------------------------------------------------------

    În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 3/1992,
    republicată [art. 17 lit. C f)], prin prezenta solicitam restituirea
    T.V.A., plătită pentru bunurile şi serviciile achiziţionate, destinate
    realizării unor obiective pe teritoriul României, cu finanţare directa
    asigurata din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne
    străine, de organisme internaţionale, precum şi de organizaţii nonprofit
    şi de caritate.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - factura []
    - chitanţa fiscală []
    - alte documente []

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ OBIECTIVULUI: .......................

    Solicităm restituirea în contul nr. ....., deschis la ................ .
    Finanţarea este asigurata din ..............................

    Conducătorul unităţii ................ Semnătura ...................

 -----------------------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL TERITORIAL |
| |
| Avizăm restituirea T.V.A. pentru suma de ........................... lei. |
| Nu avizăm restituirea sumei de ..................................... lei, |
| din următoarele motive: .................................................. |
| .......................................................................... |
| .......................................................................... |
| Numele persoanei care aprobă restituirea ................................. |
| Funcţia ............................. |
| |
| Semnătura ........................... Data ..................... |
 -----------------------------------------------------------------------------


    ANEXA I/5

        MINISTERUL FINANŢELOR
    Direcţia generală a finanţelor publice
    şi controlului financiar de stat
    a judeţului ....................

                    CERTIFICAT
                Nr. ............


    În conformitate cu prevederile art. 17 lit. C f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată, şi ale Ordinului ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acorda cota zero de T.V.A. unităţii: ................................................................... pentru bunurile livrate şi serviciile prestate în baza contractelor:
    - nr. ....../........, încheiat cu ................................
    - nr. ....../........, încheiat cu ................................
    - nr. ....../........, încheiat cu ................................
    - nr. ....../........, încheiat cu ................................
    privind obiectivul ......................................................
    finanţat ................................................................

    Societăţile furnizoare vor aplica cota zero de T.V.A. la facturarea bunurilor livrate şi serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente cumpărărilor de bunuri şi servicii destinate realizării contractelor.

                  Director general,

    ANEXA I/6

        MINISTERUL FINANŢELOR Nr. ............/............
    Direcţia generală impozite indirecte


                        Către
Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti - Direcţia trezorerie

    Va comunicăm ca, urmare cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Ministerul Finanţelor cu nr. ......../.........., s-a aprobat restituirea T.V.A. aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate de către:
    a) Misiunea diplomatică a .....................
    b) Personalul misiunii .......................,
    în suma de:
    a) ................. lei
    b) ................. lei.
    Va rugăm ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament în contul Ambasadei ............. nr. .............., deschis la Banca ................., Sucursala .............
    Va remitem, anexată în xerocopie, cererea de restituire, aprobată, pe baza căreia va rugăm a efectua viramentul.

                       Director general,


    ANEXA I/7

        MINISTERUL FINANŢELOR Nr. ............/............
    Direcţia generală impozite indirecte


                        Către
             Ambasada ...................

    Prin prezenta vă comunicăm că, urmare cererii de restituire a T.V.A., înregistrată la Ministerul Finanţelor cu nr. ......../.........., vi s-a aprobat restituirea T.V.A. aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate pentru:
    a) uzul oficial al .........................
    b) uzul personalului ......................,
    urmând ca plata să se efectueze prin virament în contul Ambasadei ........., nr. ............, deschis la Banca .............., Sucursala ................
    Sumele aferente sunt:
    a) ................. lei
    b) ................. lei.

                       Director general,

                        -----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016