Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.147 din 24 mai 1996  pentru aprobarea Procedurii si a competentelor de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare administrate de Ministerul Finantelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.147 din 24 mai 1996 pentru aprobarea Procedurii si a competentelor de acordare a inlesnirilor la plata impozitelor, taxelor si a altor venituri bugetare administrate de Ministerul Finantelor

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 122 din 13 iunie 1996
    În temeiul prevederilor art. 82 coroborat cu art. 109 din Ordonanţa Guvernului nr. 11 din 23 ianuarie 1996 privind executarea creanţelor bugetare şi în baza dispoziţiilor art. 7 din Hotărârea Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, republicată,

    ministru de stat, ministrul finanţelor, emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Procedura şi competenţele de acordare a înlesnirilor la plată impozitelor, a taxelor şi a altor venituri bugetare administrate de Ministerul Finanţelor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Direcţia generală de evaluare şi executare şilită a veniturilor statului, Direcţia generală a vamilor, Direcţia generală impozite directe, Direcţia generală impozite indirecte, Direcţia generală de contabilitate publica şi trezorerie a statului, Direcţia generală creanţe şi angajamente interne şi externe ale statului, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi organele din subordinea acestora vor lua măsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    ART. 3
    Prevederile prezentului ordin intra în vigoare începând cu data de 1 iunie 1996, data la care îşi încetează aplicabilitatea Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 412/1993, cu modificările ulterioare, Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 791/1995, precum şi dispoziţiile privind taxele pentru cererile de divorţ de la cap. XII din Instrucţiunile Ministerului Finanţelor şi ale Comitetului de Stat pentru Economia şi Administraţia Locală nr. 1.563 din 8 august 1969, astfel cum a fost completat prin Instrucţiunile Ministerului Finanţelor nr. 1.564 din 29 octombrie 1970, inclusiv condiţiile în care consiliile locale pot acorda scutiri sau reduceri la plata taxelor pentru cererile de divorţ, completate prin Instrucţiunile Ministerului Finanţelor nr. 1.502 din 21 ianuarie 1974.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                     Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                               Florin Georgescu

    Bucureşti, 24 mai 1996.
    Nr. 1.147.


    ANEXĂ

            PROCEDURA ŞI COMPETENŢELE DE ACORDARE A ÎNLESNIRILOR
         LA PLATA IMPOZITELOR, TAXELOR ŞI A ALTOR VENITURI BUGETARE,
                 ADMINISTRATE DE MINISTERUL FINANŢELOR

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    1. La cererea temeinic justificată a debitorilor, Ministerul Finanţelor şi organele sale teritoriale pot acorda, de la caz la caz, înlesniri la plată sumelor datorate bugetului de stat şi bugetului trezoreriei statului. Pentru sumele datorate bugetelor locale, competenta de acordare a înlesnirilor la plată revine, după caz, Ministerului Finanţelor sau consiliilor locale, potrivit prevederilor legale care reglementează aceste venituri.
    2. Ministerul Finanţelor şi organele sale teritoriale pot acorda:
    - aminari la plată pentru orice fel de impozite, taxe sau alte venituri bugetare, inclusiv majorări de întârziere;
    - eşalonări la plată creanţelor bugetare, inclusiv a majorărilor de întârziere, care pot începe cu o perioada de graţie de până la 6 luni. Aceasta perioada este cuprinsă în intervalul de timp stabilit în competenta fiecărui organ;
    - scutiri şi reduceri la plată majorărilor de întârziere, iar pentru impozite şi taxe, numai dacă actele normative care reglementează venitul respectiv prevăd expres posibilitatea acordării unor asemenea înlesniri la plată;
    - scutiri, reduceri, aminari şi eşalonări pentru majorările de întârziere calculate la sumele datorate fondului de risc pentru garantarea creditelor contractate de agenţi economice, precum şi pentru majorările de întârziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului.
    3. Înlesnirile la plată se pot acorda numai pentru sumele neachitate la termenele de plata sau, potrivit reglementărilor în materie, pentru taxele de timbru care se plătesc anticipat.

    CAP. II
    Competentele de acordare a înlesnirilor la plată

    1. Competenta de soluţionare a cererilor de acordare a înlesnirilor la plată se stabileşte pe trei niveluri:
    - nivelul I - administraţia financiară sau circumscripţia fiscală;
    - nivelul II - Direcţia de impozite şi taxe din cadrul direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana şi a municipiului Bucureşti şi direcţiile regionale vamale;
    - nivelul III - Ministerul Finanţelor, prin Direcţia generală de evaluare şi executare silită a veniturilor statului, Direcţia generală a vamilor, Direcţia generală impozite directe, Direcţia generală impozite indirecte, Direcţia generală de contabilitate publica şi trezorerie a statului, Direcţia generală creanţe şi angajamente interne şi externe ale statului şi secretarul de stat coordonator, după cum urmează:

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
               Reduceri sau scutiri Amânări şi eşalonări
             ───────────────────────── ────────────────────────────────────────
  Organul Plafon (suma în mii lei) Plafon (suma în mii lei) Perioada
 competent ───────────────────────── ────────────────────────────────────────
                Persoane Persoane Persoane Persoane Amânări Eşalonări
                 fizice juridice fizice juridice
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
    0 1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  Nivelul I
 - Adminis- până la până la până la până la până la
   tratia 500 5.000 1.000 25.000 sfârşitul pe 12
  financiară anului luni*1)
 - Circum- calenda-
   scripţia ristic
   fiscală

  Nivelul II

 - Direcţia de la de la de la de la idem idem
   de impozite 500 5.000 1.000 25.000
  şi taxe din până la până la până la până la
  direcţia ge- 2.000 20.000 5.000 100.000
  nerala a fi-
  nantelor pu-
  blice şi con-
  trolului fi-
  nanciar de
  stat
 - Direcţia până la până la până la până la idem idem
   regionala 2.000 20.000 5.000 100.000
   vamală*2)

  Nivelul III

  Ministerul
  Finanţelor,
  prin:
 - Direcţia de la de la de la de la idem pe 18
  generală de 2.000 20.000 5.000 100.000 luni
  evaluare şi până la până la până la până la
  executare 5.000 50.000 10.000 400.000
  silită a
  veniturilor
  statului
 - Direcţia de idem idem idem idem idem idem
  specialitate
  din cadrul
  Direcţiei
  generale a
  vamilor*2)
 - Direcţia idem - - - - -
  generală
  impozite
  directe*3)
 - Direcţia idem idem idem idem idem pe 24
  generală de luni
  impozite
  indirecte*4)
 - Direcţia - până la - până la până la până la
  generală de 50.000 400.000 1 an 1 an
  contabilitate
  publica şi
  trezorerie a
  statului*5)
 - Direcţia - idem - idem idem idem
  generală
  creanţe şi
  angajamente
  interne şi
  externe ale
  statului*6)
 - secretarul de orice orice orice orice pe cel pe cel
  stat coordona- mult mult
  tor suma suma suma suma 2 ani 5 ani
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    *1) Putându-se depăşi anul calendaristic.
    *2) Numai pentru sumele stabilite de organele vamale cu ocazia controlului
       ulterior.
    *3) Numai pentru coloana 1.
    *4) Numai pentru taxele de timbru care se plătesc anticipat.
    *5) Numai pentru majorările de întârziere aferente sumelor datorate
        bugetului trezoreriei statului.
    *6) Numai pentru majorările de întârziere aferente sumelor datorate la
        fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agenţi
        economici.


    Cererile privind acordarea de înlesniri la plată impozitelor şi taxelor care se fac venit la bugetele locale se aproba de organele administraţiei publice locale, conform legii. În cazul în care competenta de acordare a acestor înlesniri la plată revine, potrivit legii, Ministerului Finanţelor, pentru soluţionarea cererii se va solicita şi punctul de vedere al organelor administraţiei publice locale.
    2. Direcţia de impozite şi taxe din cadrul direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana şi a municipiului Bucureşti soluţionează inclusiv cererile care se încadrează în nivelul I de competenta pentru plătitorii aflaţi în evidentele acesteia.
    3. Pentru nivelul III de competenta se precizează:
    a) Direcţia generală de evaluare şi executare silită a veniturilor statului acorda înlesniri la plată impozitelor, a taxelor şi a altor venituri datorate bugetului de stat sau bugetelor locale, neachitate la termenul scadent, inclusiv a majorărilor de întârziere aferente acestora, altele decât cele prevăzute la lit. b)-f);
    b) Direcţia de specialitate din cadrul Direcţiei generale a vamilor acorda înlesniri la plată impozitelor, a taxelor şi a altor venituri cuvenite bugetului de stat şi Fondului special pentru dezvoltarea şi modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei ce sunt datorate în vama şi constatate cu ocazia controlului ulterior, inclusiv a majorărilor de întârziere aferente acestora;
    c) Direcţia generală de impozite indirecte acorda, în temeiul art. 4 din Decretul nr. 199/1955 şi conform prevederilor paragrafului 11 din Instrucţiunile Ministerului Finanţelor nr. 1.711/1960, republicate în anul 1968, reduceri, scutiri, eşalonări sau aminari la plată taxelor de timbru datorate de persoane fizice şi juridice, înlesniri solicitate anticipat prestării serviciului sau eliberării actului supus taxelor de timbru;
    d) Direcţia generală de impozite directe acorda, în condiţiile legii, scutiri sau reduceri la plată impozitelor datorate de persoanele fizice;
    e) Direcţia generală de contabilitate publica şi trezorerie a statului acorda înlesniri la plată majorărilor de întârziere aferente sumelor datorate bugetului trezoreriei statului;
    f) Direcţia generală creanţe şi angajamente interne şi externe ale statului acorda înlesniri la plată majorărilor de întârziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agenţi economici.
    4. Prin excepţie de la prevederile privind competentele de acordare a înlesnirilor la plată, în cazul impozitului pe salarii, Direcţia de impozite şi taxe din cadrul direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana şi a municipiului Bucureşti poate aproba amânarea cu 20 de zile a plăţii acestuia pentru orice suma.

    CAP. III
    Procedura de soluţionare a cererilor de înlesniri la plată

    1. Înlesnirile la plată se acorda numai pe baza cererilor motivate, însoţite de documente justificative ale plătitorilor.
    Pentru taxe de timbru solicitate anticipat prestării serviciului sau eliberării actului supus taxarii, înlesnirile la plată se acorda pe baza cererilor motivate ale petentilor, însoţite de următoarele documente, în funcţie de obiectul cererii:
    - copia de pe acţiunea în justiţie purtind menţiunea cuantumului taxei de timbru, stabilită şi certificată de către instanta de judecata, şi, după caz, a numărului sub care, în mod excepţional, instanta a reţinut cererea obligind partea (petentul) să plătească taxa până la primul termen de judecata;
    - confirmarea organului care eliberează actul sau care prestează serviciul supus taxelor de timbru, asupra cuantumului taxei datorate, precum şi a obiectului actului sau serviciului taxabil;
    - acte doveditoare ale veniturilor petentilor - persoane fizice -, respectiv date privind situaţia economico-financiară la zi (inclusiv disponibilităţile din conturile bancare) a petentilor - persoane juridice;
    - alte acte în sprijinul cererii (certificate de naştere ale copiilor aflaţi în întreţinerea petentilor, adeverinţe medicale etc.).
    Cererile prin care se solicita înlesniri la plată pentru creanţele bugetare se depun la organul fiscal în evidenţa căruia se afla plătitorul, cu excepţia celor prevăzute la pct. 11 şi 12 din prezentul capitol.
    La primirea cererii, organul fiscal o înregistrează într-un registru special.
    2. Soluţionarea şi aprobarea cererilor de înlesnire la plată se fac de către organele competente în cadrul plafoanelor maxime stabilite pentru acestea.
    3. În cazul în care, printr-o singura cerere, plătitorul solicita acordarea unor înlesniri la plată mai multor sume reprezentind impozite, taxe, majorări de întârziere sau alte venituri datorate bugetului de stat sau bugetelor locale, după caz, fiecare dintre aceste sume va fi considerată un capăt de cerere separat.
    Soluţionarea cererii în ansamblul ei se va face de către organul competent pentru suma cea mai mare, potrivit plafoanelor prevăzute la cap. II.
    4. Pentru soluţionarea fiecărei cereri de înlesniri la plată, vor fi avute în vedere următoarele:
    a) prevederile din legile speciale potrivit cărora se pot acorda, de la caz la caz, reduceri şi scutiri de impozite şi taxe, prevederile cuprinse în art. 82 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996 referitoare la acordarea înlesnirilor la plată, prevederile Decretului nr. 199/1955 şi Instrucţiunile Ministerului Finanţelor nr. 1.711/1960, republicate în anul 1968, precum şi prevederile prezentului ordin;
    b) documentele justificative prezentate de plătitor;
    c) informaţiile cuprinse în documentele de control şi în evidentele existente la organele fiscale unde este luat în evidenţa plătitorul;
    d) referatul cu concluziile verificării şi propunerile de rezolvare ale organului competent;
    e) verificările şi notele de constatare întocmite cu ocazia analizei pe teren a cererii contribuabilului;
    f) orice alte documente necesare soluţionării cererii;
    g) punctul de vedere (consultativ) al consiliului local în a cărui raza teritorială se afla sediul organului prestator al serviciului sau eliberator al actului taxabil, referitor la modul de soluţionare a cererilor privind taxele de timbru.
    Alte elemente ce vor fi avute în vedere la analizarea şi la soluţionarea cererilor de înlesniri la plată vor fi transmise unităţilor teritoriale de către Direcţia generală de evaluare şi executare silită a veniturilor statului şi Direcţia generală a vamilor din cadrul Ministerului Finanţelor.
    5. Cererile privind acordarea de înlesniri la plată sumelor datorate bugetului de stat şi bugetelor locale, după caz, a căror rezolvare este în competenta organelor prevăzute la nivelurile II şi III , se soluţionează de către acestea pe baza dosarelor întocmite de organele de nivel inferior de competenta, ce cuprind documentele şi informaţiile prevăzute la pct. 4, care vor fi însoţite în mod obligatoriu de punctul lor de vedere privind modul de soluţionare a cererii de acordare de înlesniri la plată solicitate de plătitor.
    Analiza va fi efectuată în termenul stabilit pentru organul competent de soluţionare.
    Organele prevăzute la nivelul II şi III de competenta vor comunica modul de soluţionare a cererii de înlesnire la plată, atât contribuabilului cât şi organului fiscal în evidenţa căruia se afla acesta.
    În vederea luării măsurilor corespunzătoare în toate cazurile în care s-au aprobat înlesnirii la plată, comunicările respective vor fi aduse la cunoştinţa compartimentelor care ţin evidenţa pe plătitori în vederea efectuării operaţiunilor în aceste evidente.
    6. Soluţionarea cererilor de înlesniri la plată se face de către organele competente astfel:
    a) organul fiscal la care s-a depus cererea de înlesnire la plată va analiza cerere şi va întocmi documentaţia necesară în 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, termen în care se va obţine şi avizul organelor locale, când este cazul.
    În următoarele 5 zile lucrătoare documentaţia împreună cu cererea vor fi, după caz:
    - supuse spre aprobare conducerii organului fiscal;
    - înaintate organului administraţiei publice locale, în cazul în care aprobarea înlesnirii la plată intra în competenta acestuia;
    - înaintate organului de nivel superior de competenta, împreună cu referatul cuprinzând concluziile şi propunerile de soluţionare;
    b) organele prevăzute la nivelurile II şi III de competenta soluţionează cererile de înlesniri la plată în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii documentaţiei;
    c) în cazuri temeinic motivate, conducerea organelor competente poate aproba prelungirea termenelor de soluţionare prevăzute la lit. a) şi b) cu cel mult 10 zile calendaristice.
    În cazul în care documentaţia pentru acordarea înlesnirii la plată nu poate fi întocmită în termen, din motive dependente sau independente de voinţa solicitantului, cum ar fi: netinerea la zi a evidentei contabile, refuzul de a pune la dispoziţia organelor de control a informaţiilor solicitate, întreruperea temporară a activităţii, neprezentarea tuturor documentelor solicitate de organul fiscal în vederea completării dosarului, cererea se clasează, despre aceasta informindu-se şi debitorul.
    7. Înlesnirea la plată se aproba de către conducerea organelor teritoriale competente a soluţiona cererea pentru nivelul I de competenta, de către conducerea Direcţiei de impozite şi taxe din cadrul direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana şi a municipiului Bucureşti pentru nivelul II de competenta ori de către conducerea direcţiilor din Ministerul Finanţelor sau de secretarul de stat coordonator, după caz.
    8. De la data comunicării aprobării cererii de amânare sau de eşalonare la plată a impozitelor, taxelor şi a altor venituri datorate bugetului de stat şi bugetelor locale, după caz, se calculează majorări conform reglementărilor legale.
    Conform prevederilor art. 113 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996, până la 31 decembrie 1996 nu se datorează majorării pentru impozite, taxe şi alte venituri datorate bugetului de stat şi bugetelor locale, după caz, pentru care s-au acordat, în condiţiile legii, eşalonări sau aminari la plată.
    9. Nerespectarea înlesnirilor la plată, astfel cum au fost acordate de organul competent, respectiv data stabilită pentru plata ratelor, cuantumul acestora, precum şi condiţiile stipulate conduc la pierderea valabilităţii acestora, la calcularea majorărilor de întârziere conform legii, pentru întreaga perioada, la începerea sau continuarea, după caz, a procedurii de executare silită.
    10. Dacă prin cerere petiţionarul solicita scutirea sau reducerea la plată a majorărilor de întârziere sau a taxelor de timbru, iar din analiza întregii documentaţii întocmite pentru acordarea înlesnirii la plată rezulta ca acordarea unei înlesniri dintre cele menţionate mai sus nu este oportuna, organul sesizat, în limita competentei sale, poate acorda o alta înlesnire la plată, respectiv amânare sau eşalonare.
    11. Cererile prin care se solicita înlesniri la plată impozitelor, a taxelor şi a altor sume cuvenite bugetului de stat şi Fondului special pentru dezvoltarea şi modernizarea punctelor de control pentru trecerea frontierei, datorate în vama şi constatate cu ocazia controlului ulterior de către organele vamale, inclusiv a majorărilor de întârziere aferente acestora, se depun la direcţia regionala vamală în a carei raza teritorială se afla sediul sau domiciliul contribuabilului. Direcţiile regionale vamale pot solicita organelor fiscale competente întocmirea documentaţiei necesare în vederea acordării înlesnirilor la plată.
    12. Cererile pentru acordarea de înlesniri la plată obligaţiilor către bugetul trezoreriei statului vor fi prezentate de către persoanele juridice astfel:
    - Direcţiei generale de contabilitate publica şi trezorerie a statului, pentru majorările de întârziere datorate bugetului trezoreriei statului;
    - Direcţiei generale creanţe şi angajamente interne şi externe ale statului, pentru majorările de întârziere aferente sumelor datorate la fondul de risc pentru garantarea creditelor contractate de agenţii economici.
    Cererile vor fi fundamentate cu elemente din care să rezulte situaţia financiară a debitorului, cauzele neachitarii obligaţiilor către bugetul trezoreriei statului, estimarea indicatorilor financiari pe perioada imediat următoare etc. La cerere pot fi anexate şi documente care să stea la baza sustinerii cererii respective.
    Direcţiile generale menţionate mai sus vor analiza cererile primite şi vor comunica rezultatul debitorului în maximum 30 de zile.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale

    1. Conducerile organelor abilitate să acorde înlesniri la plată, indiferent de nivelul de competenta, vor urmări permanent ţinerea evidentei acestor lucrări, stadiul soluţionării, respectarea termenelor şi vor răspunde de rezolvarea acestora în cadrul reglementărilor legale şi în termenele stabilite de acestea.
    2. În cazul nerespectării prevederilor cuprinse în prezenta procedura, se vor aplica normele legale privind abaterile de la disciplina în munca şi de la îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
    3. Organele care soluţionează cereri de înlesniri la plată, indiferent de nivelul lor de competenta, sunt obligate să ţină evidenţa separată a acestora, conform modelului anexat. Pentru reducerile sau scutirile acordate la plată impozitelor sau a taxelor persoanelor fizice (pensionari, veterani de război, handicapati, răniţi în Revoluţie etc.), conform prevederilor legilor în vigoare, se va tine o evidenţă separată.
    4. Agenţii economici pentru care s-a instituit regimul special de supraveghere economico-financiară conform Ordonanţei Guvernului nr. 13/1995, aprobată şi modificată prin Legea nr. 119/1995 şi modificată prin art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/1996, vor beneficia de înlesnirile la plată obligaţiilor bugetare în condiţiile prevăzute de aceste ordonanţe.
    5. De prevederile prezentei proceduri beneficiază cererile depuse după data de 1 iunie 1996, indiferent de vechimea sumelor pentru care se solicita înlesnirea la plată.
    Cererile privind acordarea unor înlesniri la plată ce se află în curs de soluţionare vor fi rezolvate conform procedurii prevăzute de Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 412/1993, cu modificările ulterioare.


    MODEL

                              EVIDENŢA
            cererilor de înlesniri la plată impozitelor, taxelor şi a altor
       venituri bugetare, în baza art. 82 din Ordonanţa Guvernului nr. 11/1996


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nr. de Data de Denumirea Înlesnirea Felul Suma Modul Înlesnirea Suma Perioada Cui i s-a Data de Referent Condiţii
crt. înregis- intrare agentului solicitată impozi- solici- de aprobată aprobată comunicat ieşire de
     trare economic tului tată solu- (mii lei) aprobare
                                                       (mii ţio-
                                                       lei) nare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 18
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



                          Explicaţii:
    Pentru persoanele fizice se va tine o evidenţă asemănătoare

    Coloanele 5 şi 9: - amânare impozite şi taxe
    ----------------- - eşalonare impozite şi taxe
                       - reducere impozite şi taxe
                       - scutire impozite şi taxe
                       - amânare majorări de întârziere
                       - eşalonare majorări de întârziere
                       - reducere majorări de întârziere
                       - scutire majorări de întârziere

    Coloana 6: - impozit pe profit
    ---------- - impozit pe salarii
                       - impozit pe dividende
                       - T.V.A.
                       - accize şi I.C.M.
                       - impozit pe ţiţei şi gaze naturale
                       - vărsăminte din profitul net al regiilor autonome
                       - alte venituri ale bugetului de stat
                       - taxa de timbru
                       - impozite şi taxe locale

    Coloanele 7 şi 10: - suma pe fel de impozit
    ------------------

    Coloana 8: - admis
    ---------- - respins
                       - clasat
                       - trimis spre soluţionare la nivelul superior de
                         competenta

    Coloana 11: - perioada aprobată (de la ..... până la .....)
    -----------

    Coloana 15: - condiţii de aprobare a înlesnirilor la plată.
    -----------


                           -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016