Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.094 din 4 iunie 2008  privind aprobarea regulamentului de organizare si functionare, a structurii organizatorice, a functiilor de conducere si a numarului de posturi pentru Centrul National de Sanatate Mintala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.094 din 4 iunie 2008 privind aprobarea regulamentului de organizare si functionare, a structurii organizatorice, a functiilor de conducere si a numarului de posturi pentru Centrul National de Sanatate Mintala

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 443 din 12 iunie 2008

Vãzând referatul de aprobare al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesionalã şi salarizare nr. E.N. 6.031 din 4 iunie 2008,
în temeiul prevederilor art. 14^1 şi al <>art. 14^4 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii publice emite urmãtorul ordin.

ART. 1
(1) Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã, prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Se aprobã Structura organizatoricã a Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã, prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 2
(1) Conducerea Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã este asiguratã de director şi de contabil-şef.
(2) Posturile de director şi contabil-şef se ocupã prin concurs organizat în condiţiile legii, iar numirea în aceste funcţii se face prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice.
(3) Directorul este numit pentru o perioadã de 3 ani.
(4) Pânã la ocuparea posturilor prin concurs în conformitate cu alin. (2), se numeşte prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice un director interimar şi un contabil-şef interimar.
ART. 3
(1) Compartimentele funcţionale din cadrul Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã sunt:
a) Compartimentul de politici şi programe de sãnãtate mintalã;
b) Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã;
c) Compartimentul RUNOS;
d) Compartimentul financiar-contabilitate;
e) Compartimentul administrativ.
(2) Compartimentul de politici şi programe de sãnãtate mintalã, Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã şi Compartimentul RUNOS se aflã în subordinea directorului.
(3) Compartimentul financiar-contabilitate şi Compartimentul administrativ se aflã în subordinea contabilului-şef.
ART. 4
(1) Se aprobã Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã un numãr de 15 posturi.
(2) Personalul încadrat la Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã este personal contractual şi este salarizat potrivit anexelor la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului contractual din unitãţile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Personalul de specialitate medicosanitar este salarizat potrivit anexei nr. 1 la respectiva ordonanţã de urgenţã.
(3) Statul de funcţii se aprobã de ministrul sãnãtãţii publice.
ART. 5
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 6
Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã orice alte dispoziţii contrare.
ART. 7
Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã şi direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sãnãtãţii Publice vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 8
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Bucureşti, 4 iunie 2008.
Nr. 1.094.


ANEXA 1
REGULAMENT
de organizare şi funcţionare al Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã este unitate cu personalitate juridicã, finanţatã integral de la bugetul de stat, în subordinea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu sediul in str. Pitar Moş nr. 7-15, sectorul 1, municipiul Bucureşti, înfiinţatã prin reorganizarea Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã aflat în structura Şcolii Naţionale de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar Bucureşti.

CAP. II
Obiectul de activitate

ART. 2
Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte prioritãţile în domeniul dezvoltãrii politicilor de sãnãtate mintalã, pe care le supune aprobãrii Ministerului Sãnãtãţii Publice, asigurã consultanţã şi asistenţã tehnicã în domeniul politicilor de sãnãtate mintalã;
b) stabileşte prioritãţile în implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de sãnãtate mintalã, pe care le supune aprobãrii Ministerului Sãnãtãţii Publice, coordoneazã acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea serviciilor de sãnãtate mintalã;
c) asigurã consultanţã şi asistenţã tehnicã în formarea personalului care lucreazã în reţeaua naţionalã de sãnãtate mintalã;
d) organizeazã elaborarea şi diseminarea ghidurilor de practicã în domeniul sãnãtãţii mintale, precum şi dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sãnãtate mintalã;
e) asigurã colectarea, prelucrarea şi interpretarea de date în domeniul sãnãtãţii mintale;
f) monitorizeazã şi evalueazã serviciile de sãnãtate mintalã;
g) realizeazã şi întreţine Registrul naţional de psihiatrie;
h) asigurã dezvoltarea aplicaţiilor informatice în sectorul propriu de activitate;
i) iniţiazã şi elaboreazã programe şi campanii IEC (informare, educare, comunicare) în domeniul sãnãtãţii mintale;
j) asigurã cadrul desfãşurãrii activitãţilor comisiilor consultative ale Ministerului Sãnãtãţii Publice pentru rezolvarea aspectelor legate de sãnãtatea mintalã;
k) urmãreşte implementarea sistemului de protecţie a informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, corespunzãtor domeniilor sale de activitate;
l) utilizeazã cu eficienţã resursele umane şi materiale în vederea realizãrii obiectivelor stabilite pentru fiecare etapã.
m) propune definirea de noi servicii în domeniul sãnãtãţii mintale;
n) propune modificarea legislatiei în vederea creşterii coerenţei şi armonizãrii reformei din domeniul sãnãtãţii mintale;
o) prezintã trimestrial şi anual direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sãnãtãţii Publice rapoarte privind activitatea desfãşuratã şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile propuse.

CAP. III
Conducerea unitãţii

ART. 3
Conducerea executivã a Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã este asiguratã de director.
ART. 4
(1) Directorul Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã are în subordine Compartimentul de politici şi programe de sãnãtate mintalã, Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã şi Compartimentul RUNOS.
(2) Atribuţiile directorului sunt urmãtoarele:
a) organizeazã şi conduce întreaga activitate a unitãţii în scopul realizãrii obiectului de activitate, al creşterii calitãţii acesteia şi al utilizãrii cu eficienţã a resurselor umane şi materiale;
b) reprezintã personal sau prin delegat Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã în relaţiile cu organele statului, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţarã ori din strãinãtate;
c) angajeazã şi concediazã personalul propriu al Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã, în conformitate cu prevederile legale;
d) angajeazã prin semnãturã unitatea în relaţiile cu terţii, în limita competenţelor aprobate;
e) adoptã mãsuri operative pentru îmbunãtãţirea activitãţii la nivelul compartimentelor, organizeazã controlul desfãşurãrii muncii şi îndeplinirii sarcinilor, urmãrind aplicarea mãsurilor aprobate;
f) stabileşte relaţii de lucru cu toate direcţiile din Ministerul Sãnãtãţii Publice, cu institute şi centre medicale, cu autoritãţile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti;
g) coordoneazã, implementeazã şi dezvoltã serviciile de sãnãtate mintalã, în concordanţã cu politica Ministerului Sãnãtãţii Publice;
h) avizeazã propunerile contabilului-şef privind aprovizionarea la timp a compartimentelor cu materialele necesare desfãşurãrii activitãţii, reducerea consumului de materiale şi a stocurilor;
i) stabileşte, pe baza structurii organizatorice şi a regulamentului de organizare şi funcţionare a unitãţii, delegãrile de autoritate pe trepte ierarhice şi compartimente ale unitãţii, modul de colaborare dintre compartimentele unitãţii, precum şi dintre acestea şi unitãţile sanitare cu care colaboreazã;
j) coordoneazã direct activitatea de specialitate şi de resurse umane, putând la nevoie sã coordoneze pe o perioadã determinatã şi alte activitãţi;
k) rãspunde de întocmirea regulamentului intern al unitãţii şi are obligaţia de a informa salariaţii cu privire la conţinutul acestuia;
l) organizeazã, potrivit legii, controlul financiar preventiv menit sã preîntâmpine nerespectarea dispoziţiilor legale privitoare la gospodãrirea mijloacelor materiale şi bãneşti ale unitãţii;
m) asigurã aplicarea mãsurilor aprobate privind integritatea patrimoniului unitãţii şi recuperarea pagubelor aduse acestuia;
n) angajeazã personalul din unitate potrivit reglementãrilor legale;
o) ia mãsuri pentru cunoaşterea de cãtre întregul personal a actelor normative care vizeazã activitatea unitãţii şi asigurã respectarea întocmai a acestora;
p) dispune, potrivit legii, organizarea, urmãrirea şi buna desfãşurare a activitãţii de perfecţionare a pregãtirii profesionale a personalului unitãţii;
q) dispune, potrivit normelor legale, realizarea mãsurilor de sãnãtate şi securitate în muncã, de prevenire a accidentelor de muncã şi a îmbolnãvirilor profesionale, precum şi de prevenire şi stingere a incendiilor;
r) emite, potrivit legii, decizii, dispoziţii, instrucţiuni şi norme în executarea hotãrârilor şi atribuţiilor proprii;
s) este ordonator terţiar de credite şi stabileşte prin decizie delegarea acestei calitãţi şi a dreptului de semnãturã pentru operaţiunile bancare;
ş) asigurã informarea personalului propriu asupra desfãşurãrii activitãţii unitãţii, a principalelor probleme rezolvate şi a mãsurilor adoptate;
t) urmãreşte implementarea sistemului de protecţie a informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, corespunzãtor domeniilor sale de activitate.
ART. 5
(1) Contabilul-şef este subordonat directorului şi are în subordine Compartimentul financiar-contabilitate şi Compartimentul administrativ.
(2) Atribuţiile contabilului-şef sunt urmãtoarele:
a) organizeazã activitatea de contabilitate conform prevederilor legale şi asigurã efectuarea corectã şi la timp a înregistrãrilor;
b) organizeazã analiza periodicã a utilizãrii mijloacelor circulante şi ia mãsuri necesare cu privire la stocurile disponibile şi pentru prevenirea oricãror imobilizãri de fonduri;
c) asigurã întocmirea la timp a actelor contabile;
d) asigurã exercitarea controlului financiar preventiv;
e) asigurã întocmirea, circulaţia şi pãstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrãrilor de contabilitate;
f) organizeazã evidenţele tehnico-operative şi gestionare şi asigurã ţinerea lor la zi;
g) exercitã controlul ierarhic operativ curent;
h) organizeazã inventarierea periodicã a mijloacelor materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;
i) asigurã mãsurile de pãstrare, manipulare şi folosire a documentelor cu regim special;
j) verificã şi dispune efectuarea plãţilor privind contractele încheiate cu diverşi furnizori de servicii;
k) analizeazã şi evalueazã eficienţa utilizãrii mijloacelor materiale şi bãneşti puse la dispoziţia unitãţii şi ia mãsurile necesare pentru evitarea cheltuielilor neeconomice şi inoportune;
l) verificã documentele justificative de cheltuieli sub aspectul formei, conţinutului şi legalitãţii operaţiunii;
m) asigurã formele şi urmãreşte recuperarea sumelor greşit plãtite;
n) încheie contractele economice cu furnizorii pentru materialele necesare unitãţii şi pentru prestãri de servicii;
o) organizeazã şi asigurã paza şi ordinea în unitate;
p) ia mãsuri de casare sau transferare de mijloace fixe şi obiecte de inventar;
q) angajeazã unitatea, prin semnãturã, în toate operaţiunile cu caracter financiar şi patrimonial;
r) rãspunde de realizarea indicatorilor financiari;
s) rãspunde de constituirea şi utilizarea legalã a fondurilor;
ş) rãspunde de exercitarea controlului respectãrii disciplinei financiare;
t) rãspunde de administrarea patrimoniului unitãţii;
ţ) rãspunde de aprovizionarea cu materiale, scule şi dispozitive, de folosirea şi întreţinerea maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor;
u) rãspunde de confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor;
v) rãspunde de asigurarea pazei, ordinii şi curãţeniei, precum şi a mãsurilor de autoapãrare contra incendiilor în unitate;
w) rãspunde de respectarea mãsurilor de securitate, sãnãtate şi igienã în muncã de cãtre angajaţii din subordine.

CAP. IV
Structura organizatoricã

ART. 6
Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã are în structurã urmãtoarele compartimente:
a) Compartimentul de politici şi programe de sãnãtate mintalã;
b) Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã;
c) Compartimentul RUNOS;
d) Compartimentul financiar-contabilitate;
e) Compartimentul administrativ.
ART. 7
Compartimentul de politici şi programe de sãnãtate mintalã se aflã în subordinea directorului şi are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte prioritãţile în domeniul dezvoltãrii politicilor de sãnãtate mintalã, pe care le supune aprobãrii Ministerului Sãnãtãţii Publice, asigurã consultanţã şi asistenţã tehnicã în domeniul politicilor de sãnãtate mintalã;
b) stabileşte prioritãţile în implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de sãnãtate mintalã, pe care le supune aprobãrii Ministerului Sãnãtãţii Publice, coordoneazã acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea serviciilor de sãnãtate mintalã, elaboreazã termeni de referinţã pentru studii de dezvoltare, evaluãri şi servicii de consultanţã pentru implementarea de proiecte/programe de sãnãtate mintalã;
c) asigurã consultanţã şi asistenţã tehnicã în formarea personalului care lucreazã în reţeaua naţionalã de sãnãtate mintalã;
d) organizeazã elaborarea şi diseminarea ghidurilor de practicã în domeniul sãnãtãţii mintale, precum şi dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sãnãtate mintalã;
e) asigurã cadrul desfãşurãrii activitãţilor comisiilor consultative ale Ministerului Sãnãtãţii Publice pentru rezolvarea aspectelor legate de sãnãtatea mintalã;
f) propune definirea de noi servicii în domeniul sãnãtãţii mintale, promovând modernizarea serviciilor de sãnãtate mintalã conform standardelor europene;
g) propune modificarea legislaţiei în vederea creşterii coerenţei şi armonizãrii reformei din domeniul sãnãtãţii mintale;
h) prezintã trimestrial şi anual direcţiilor de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii Publice rapoarte privind activitatea desfãşuratã şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile propuse;
i) iniţiazã şi elaboreazã programe şi campanii IEC (informare, educare, comunicare) în domeniul sãnãtãţii mintale, al problematicii de destigmatizare şi de promovare a politicilor de incluziune socialã;
j) sprijinã dezvoltarea, coordoneazã şi supravegheazã înfiinţarea şi funcţionarea centrelor de sãnãtate mintalã;
k) coordoneazã activitãţile de modernizare a serviciilor spitaliceşti de sãnãtate mintalã, asigurarea continuitãţii lor cu serviciile comunitare de sãnãtate mintalã şi cu serviciile oferite de medicii de familie;
l) coopereazã cu instituţiile similare internaţionale în vederea integrãrii în structurile europene de specialitate;
m) furnizeazã programe de dezvoltare a competenţelor profesionale în domeniul îngrijirilor comunitare şi spitaliceşti de sãnãtate mintalã;
n) furnizeazã programe de dezvoltare a capacitãţilor manageriale şi de organizare a serviciilor de sãnãtate mintalã;
o) întocmeşte studii şi implementeazã programe-pilot care vizeazã dezvoltarea unor servicii moderne de sãnãtate mintalã.
ART. 8
Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã se aflã în subordinea directorului şi are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã colectarea, prelucrarea şi interpretarea de date în domeniul sãnãtãţii mintale;
b) monitorizeazã şi evalueazã serviciile de sãnãtate mintalã;
c) realizeazã şi întreţine Registrul naţional de psihiatrie;
d) asigurã dezvoltarea aplicaţiilor informatice în sectorul propriu de activitate;
e) propune efectuarea unor studii specifice de dezvoltare a serviciilor de sãnãtate mintalã şi implementeazã rezultatele acestora.
ART. 9
Compartimentul RUNOS se aflã în subordinea directorului şi are urmãtoarele atribuţii:
a) întocmirea statului de personal şi a statului de funcţii în conformitate cu structura organizatoricã aprobatã;
b) întocmirea formelor legale privind încadrarea salariaţilor de toate categoriile potrivit dispoziţiilor legale, cu respectarea nomenclatoarelor de funcţii şi salarizarea personalului contractual conform legislaţiei specifice;
c) stabilirea şi acordarea drepturilor salariale potrivit legii;
d) întocmirea actelor de încadrare pentru personalul nouangajat;
e) completarea şi ţinerea la zi, în condiţii de bunã pãstrare, a carnetelor de muncã, a fişelor personalului, precum şi a dosarelor cu acte ale personalului;
f) întocmirea dosarelor conform legislaţiei, în vederea pensionãrii salariaţilor;
g) întocmirea raportãrilor statistice privind realizarea fondului de salarii şi a numãrului de salariaţi; întocmirea declaraţiilor referitoare la viramente şi încasãri;
h) întocmirea propunerilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante potrivit reglementãrilor legale în vigoare;
i) organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi promovãrii in grade şi trepte profesionale conform legislaţiei în vigoare;
j) coordonarea elaborãrii fişelor posturilor de cãtre coordonatorii compartimentelor pentru personalul din subordine, conform legii;
k) organizarea activitãţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru salariaţii unitãţii, potrivit legii;
l) exercitarea şi a altor atribuţii din domeniul sãu de activitate, ce decurg din actele normative sau sunt dispuse de conducerea unitãţii, în cadrul legii;
m) întocmirea de state de platã, de documente pentru celelalte drepturi bãneşti şi pentru reţineri;
n) întocmirea de fişe fiscale;
o) sprijinirea echipelor Compartimentului de politici şi programe de sãnãtate mintalã şi ale Compartimentului monitorizare şi evaluarea serviciilor de sãnãtate mintalã în activitãţi ce ţin de evaluarea performanţei personalului din reţeaua de sãnãtate mintalã, definirea posturilor în diferitele tipuri de servicii etc.
ART. 10
Compartimentul financiar-contabilitate se aflã în subordinea contabilului-şef şi are urmãtoarele atribuţii:
A. În activitatea financiarã
a) întocmeşte proiectele bugetelor de venituri şi cheltuieli;
b) asigurã efectuarea corectã şi în conformitate cu dispoziţiile legale a operaţiunilor de încasãri şi de plãţi în numerar;
c) asigurã credite necesare, corespunzãtor comenzilor şi contractelor emise, în limita creditelor aprobate;
d) verificã documentele justificative de cheltuieli sub aspectul formei, conţinutului şi legalitãţii operaţiunii;
e) întocmeşte propunerile de plan casã pentru plãţi în numerar;
f) ia mãsurile necesare pentru asigurarea integritãţii patrimoniului unitãţii.
B. În activitatea de contabilitate
a) realizeazã efectuarea corectã şi la timp a înregistrãrilor contabile conform prevederilor legale;
b) întocmeşte la timp, potrivit dispoziţiilor legale, bilanţul contabil trimestrial şi anual;
c) exercitã controlul financiar preventiv, în conformitate cu dispoziţiile legale;
d) întocmeşte şi asigurã circulaţia şi pãstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrãrilor în contabilitate;
e) asigurã efectuarea inventarierii patrimoniului în condiţiile şi la termenele stabilite prin acte normative; ia mãsuri de casare sau transferare de mijloace fixe şi obiecte de inventar, în conformitate cu prevederile legale;
f) organizeazã inventarierea periodicã a mijloacelor materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;
g) organizeazã analiza periodicã a utilizãrii bunurilor materiale şi ia mãsurile necesare, împreunã cu celelalte compartimente, în ceea ce priveşte stocurile disponibile şi supranormative, precum şi pentru prevenirea oricãrei imobilizãri de fonduri;
h) ia mãsurile de pãstrare, manipulare şi folosire a documentelor cu regim special;
i) rãspunde de aplicarea prevederilor legale privind confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor.
C. În activitatea de aprovizionare
a) stabileşte împreunã cu celelalte compartimente norme de stoc pentru materialele consumabile necesare desfãşurãrii activitãţii specifice a unitãţii;
b) organizeazã licitaţii conform legislaţiei în vigoare pentru achiziţionarea de materiale consumabile, servicii etc.;
c) pentru materialele consumabile care nu fac parte din lista produselor pentru care se organizeazã licitaţii electronice, asigurã cumpãrarea directã cu oferte;
d) încheie contractele economice cu furnizorii, întocmeşte şi urmãreşte graficul de livrãri pentru materialele consumabile necesare unitãţii.
ART. 11
Compartimentul administrativ se aflã în subordinea contabilului-şef şi are urmãtoarele atribuţii:
a) organizeazã şi asigurã paza, ordinea şi curãţenia în unitate;
b) asigurã mãsurile necesare pentru utilizarea inventarului administrativ-gospodãresc în condiţii de eficienţã maximã;
c) urmãreşte verificarea la timp şi funcţionarea în bune condiţii a maşinilor, aparaturii, utilajelor şi instalaţiilor din dotarea unitãţii;
d) asigurã recepţionarea, manipularea şi depozitarea corespunzãtoare a bunurilor;
e) asigurã funcţionarea în bune condiţii a instalaţiilor de apã, canalizare, iluminat, încãlzire;
f) stabileşte mãsuri şi urmãreşte realizarea lor privitor la înlãturarea risipei şi economisirea consumurilor de combustibili, energie electricã şi termicã, apã potabilã, hârtie şi alte materiale consumabile, precum şi limitarea convorbirilor telefonice, potrivit dispoziţiilor legale;
g) organizeazã şi asigurã primirea, circuitul, pãstrarea, evidenţa şi expedierea corespondenţei şi a coletelor, potrivit prevederilor din actele normative în vigoare;
h) asigurã întocmirea, împreunã cu celelalte compartimente, a planului de mãsuri pentru sãnãtatea şi securitatea muncii şi urmãreşte realizarea mãsurilor stabilite;
i) asigurã şi urmãreşte realizarea, aplicarea şi respectarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor.
ART. 12
Compartimentele financiar-contabilitate şi administrativ îndeplinesc şi alte atribuţii din domeniul lor de activitate, care decurg din actele normative în vigoare sau care sunt dispuse de conducerea unitãţii, în cadrul legii.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 13
(1) Pentru realizarea obiectivelor proprii sau pentru elaborarea unor proiecte specifice, Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã poate selecţiona şi numi consilieri onorifici pentru anumite domenii şi poate constitui, pe perioade determinate, consilii de experţi sau colective de lucru formate din specialişti, in condiţiile legii.
(2) Consilierii onorifici, experţii şi specialiştii nominalizaţi la alin. (1) îşi vor desfãşura activitatea în cadrul programului de la norma de bazã.
ART. 14
Centrul Naţional de Sãnãtate Mintalã are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un autoturism cu un consum lunar de carburant stabilit conform normelor legale în vigoare.
ART. 15
Prevederile prezentului regulament se completeazã cu orice alte dispoziţii legale care privesc organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã.
ART. 16
Orice modificare sau completare a regulamentului se aprobã prin ordin al ministrului sãnãtãţii publice.


ANEXA 2
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Centrului Naţional de Sãnãtate Mintalã


┌──────────┐
│ Director │
└────┬─────┘


│ ┌──────────────┐
├────────────┤ Contabil-şef │
│ └───────┬──────┘
│ │
│ │
┌────────────────┐ │ │
│Compartimentul ├────────────────┤ │
│ RUNOS │ │ │
└────────────────┘ │ │
│ │
┌─────────────────────────┤ │
┌───────┴────────┐ ┌──────┴─────────┐ │
│Compartimentul │ │Compartimentul │ │
│ de politici │ │monitorizare şi │ │
│şi programe de │ │ evaluarea │ │
│sãnãtate mintalã│ │serviciilor de │ │
└────────────────┘ │sãnãtate mintalã│ │
└────────────────┘ │

┌───────────────────────┴──────────┐
┌──────────┴────────────┐ ┌──────┴──────┐
│ Compartimentul │ │Compartiment │
│financiat-contabilitate│ │administrativ│
└───────────────────────┘ └─────────────┘



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016