Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.026 din 12 iulie 2000  privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.026 din 12 iulie 2000 privind aplicarea cotei zero a taxei pe valoarea adaugata pentru constructia, extinderea, consolidarea si reabilitarea locuintelor, precum si pentru constructia de lacasuri de cult religios

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 339 din 20 iulie 2000
    Ministrul finanţelor,
    în baza prevederilor art. 17 lit. B.n), o) şi ale ultimului alineat din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 15 martie 2000,
    în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările ulterioare,

    emite următorul ordin:

    ART. 1
    (1) Potrivit prevederilor art. 17 lit. B.n) şi o) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată se aplica cota zero a taxei pe valoarea adăugată pentru construcţia, extinderea, consolidarea şi reabilitarea locuinţelor, precum şi pentru construcţia de lacasuri de cult religios.
    (2) Cota zero a taxei pe valoarea adăugată se aplica pentru construcţia, extinderea, consolidarea şi reabilitarea locuinţelor, precum şi pentru construcţia de lacasuri de cult religios, pentru lucrările care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
    a) sunt prevăzute în autorizaţia eliberata în condiţiile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, republicată;
    b) sunt executate de persoane fizice si/sau juridice autorizate, cu respectarea reglementărilor privind proiectarea şi executarea contructiilor.
    (3) Beneficiază de cota zero a taxei pe valoarea adăugată următoarele categorii de persoane:
    a) persoanele fizice care au cetăţenie romana şi domiciliul în România, pentru construcţia de locuinţe noi, precum şi pentru lucrările privind extinderea, consolidarea şi reabilitarea clădirilor de locuit existente;
    b) chiriaşii, pentru lucrările de extindere, consolidare şi reabilitare a locuinţei, pentru executarea cărora s-au obligat conform contractului de închiriere înregistrat la organele fiscale;
    c) persoanele juridice romane, pentru construcţia de locuinţe de serviciu sau de intervenţie pentru salariaţii lor, precum şi pentru extinderea, consolidarea şi reabilitarea acestora;
    d) Patriarhia Romana, mitropoliile, episcopiile, manastirile, protopopiatele şi parohiile, precum şi cultele religioase recunoscute, părţile lor componente, aşezămintele, asociaţiile, ordinele, congregatiile, pentru construcţia de lacasuri de cult religios.
    (4) Termenii locuinţa, locuinţa de serviciu şi locuinţa de intervenţie, utilizaţi în prezentul ordin, sunt cei definiţi în Legea locuinţei nr. 114/1996, republicată, cu modificările ulterioare.
    (5) Prin termenii de mai jos se înţelege:
    a) lucrări de consolidare - totalitatea lucrărilor de intervenţie asupra elementelor structurale sau ansamblului structural, precum şi introducerea de elemente structurale suplimentare care au ca scop refacerea sau ridicarea gradului de stabilitate şi rezistenta al unor construcţii existente.
    In categoria lucrărilor de consolidare pot fi incluse şi intervenţiile asupra unor elemente nestructurale care însă prin degradarea lor ar putea periclita siguranţa elementelor structurale;
    b) lucrări de extindere - lucrările efectuate în scopul creşterii suprafeţelor construite, cu condiţia menţinerii stării tehnice a lucrărilor existente;
    c) lucrări de reabilitare - totalitatea lucrărilor efectuate pentru readucerea unei construcţii existente la un grad de confort şi siguranţa corespunzător stării iniţiale a construcţiei sau chiar îmbunătăţirii acesteia.
    ART. 2
    (1) Cota zero a taxei pe valoarea adăugată se realizează astfel:
    a) prin facturarea lucrărilor executate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor, pe baza autorizaţiei de construire, în limita valorii autorizate şi a perioadei de valabilitate a autorizaţiei, pentru construcţia, extinderea, consolidarea şi reabilitarea locuinţelor;
    b) prin facturarea lucrărilor executate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei aferente intrărilor, pe baza autorizaţiei de construire, în limita perioadei de valabilitate a autorizaţiei, pentru construcţia de lacasuri de cult religios.
    Pe facturi se vor înscrie numărul şi data, precum şi emitentul autorizaţiei.
    In cazul în care la realizarea lucrărilor prevăzute la lit. a) şi b) participa mai mulţi executanţi care facturează direct beneficiarului lucrările executate, numai un singur prestator desemnat de beneficiar facturează fără taxa pe valoarea adăugată, urmând ca ceilalţi prestatori sa factureze cu taxa pe valoarea adăugată. Beneficiarul este obligat sa facă cunoscut organelor fiscale prestatorul desemnat sa factureze fără taxa pe valoarea adăugată;
    c) prin restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente lucrărilor executate de prestatori care nu au fost desemnaţi de beneficiar sa factureze fără taxa pe valoarea adăugată, la terminarea lucrărilor de construcţie, extindere, consolidare şi reabilitare;
    d) prin restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente lucrărilor facturate peste limita valorii autorizate a lucrărilor, la terminarea lucrărilor de construcţie, extindere, consolidare şi reabilitare a locuinţelor, în limita valorii reale a lucrărilor, declarate conform art. 28 din Legea nr. 27/1994 privind impozitele şi taxele locale, republicată, cu modificările ulterioare.
    (2) Persoanele menţionate la art. 1 alin. (3) vor depune cerere de restituire a taxei pe valoarea adăugată, conform modelului prezentat în anexele nr. 1 a), 1 b) şi 1 c), la organul fiscal teritorial la care sunt înregistrate ca plătitoare de taxe şi impozite, pana la data de 31 decembrie a anului următor celui în care s-au finalizat lucrările.
    Cererea de restituire a taxei pe valoarea adăugată va fi însoţită de următoarele documente:
    - copie de pe certificatul de înregistrare fiscală, respectiv de pe buletinul de identitate sau cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe documentul prin care s-a aprobat construcţia de locuinţe de serviciu sau de intervenţie pentru salariaţi, precum şi extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuinţelor existente;
    - copie de pe autorizaţia de construire, extindere, consolidare sau reabilitare a locuinţei, respectiv de construcţie a lacasului de cult religios;
    - copie de pe certificatul de urbanism, după caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, după caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, după caz;
    - dovada înregistrării clădirii în Cartea funciară, în condiţiile Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, sau în registrele de publicitate aflate în vigoare la judecătorii;
    - copie de pe actul de proprietate a construcţiei (contract de vânzare-cumpărare, de vânzare-cumpărare cu plata în rate, de construire a locuinţei cu credit, după caz);
    - copie de pe contractul de închiriere, după caz;
    - contractul încheiat cu unitatea prestatoare care efectuează lucrările mai sus menţionate, după caz;
    - copie de pe certificatul de înregistrare ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată a unităţii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale, atât pentru lucrările facturate fără taxa pe valoarea adăugată, cat şi pentru cele facturate cu taxa pe valoarea adăugată;
    - copie de pe dovada plăţii facturilor fiscale;
    - dovada declarării de către solicitant a valorii reale a lucrării, conform art. 28 din Legea nr. 27/1994, republicată, cu modificările ulterioare;
    - orice alte documente considerate necesare pentru soluţionarea cererii.
    In cazul persoanelor juridice cererea de restituire a taxei pe valoarea adăugată va fi semnată de persoanele care angajează legal persoana juridică solicitanta.
    (3) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se analizează şi se verifica, în termen de 30 de zile de la data depunerii, de compartimentul cu atribuţii de verificare şi rambursare a taxei pe valoarea adăugată, urmărindu-se respectarea reglementărilor în vigoare, existenta autorizaţiei de construcţie, existenta facturilor fiscale în care sunt menţionate lucrările din autorizaţie şi concordanta acestora cu copiile anexate la cerere, determinarea corecta a bazei de impozitare şi a taxei pe valoarea adăugată, calitatea de plătitor a persoanei care a efectuat lucrările, concordanta documentelor justificative anexate la cerere cu natura şi destinaţia cheltuielilor efectuate, achitarea facturilor fiscale.
    Organele fiscale vor verifica, de asemenea, exactitatea, realitatea şi înregistrarea sumelor facturate în evidenta contabila a unităţilor prestatoare, precum şi dacă materialele înscrise în situaţiile de lucrări sau devize au fost procurate pe cai legale.
    După verificare se va întocmi, în 3 exemplare, un proces-verbal de control din care sa rezulte: valoarea autorizata şi valoarea facturată a lucrărilor, suma de restituit si/sau suma neaprobata, cu menţionarea detaliată a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    (4) Procesele-verbale de control pot fi contestate de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, conform prevederilor Legii nr. 105/1997 pentru soluţionarea obiectiunilor, contestaţiilor şi a plangerilor asupra sumelor constatate şi aplicate prin actele de control sau de impunere ale organelor Ministerului Finanţelor, cu modificările ulterioare.
    (5) După aprobarea procesului-verbal de control se întocmesc comunicarea către trezorerie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2, precum şi comunicarea către solicitant privind modul de soluţionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3.
    In baza comunicării primite şi a unui exemplar din procesul-verbal de control aprobat, trezoreria va întocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT) pentru sumele care se restituie prin virament, iar pentru sumele restituite în numerar, prin casierie, se va întocmi dispoziţie de plata către casierie, cu respectarea normelor metodologice privind organizarea şi funcţionarea trezoreriilor finanţelor publice. Plata se va face numai titularului cererii, pe baza actelor de identitate, înscriindu-se pe dispoziţia de plata suma restituită, numele şi prenumele persoanei căreia i s-a efectuat plata, seria şi numărul actului de identitate şi unitatea care l-a eliberat. Persoana care a primit numerarul semnează pe dispoziţia de plata, indicând data primirii sumei.
    Trezoreria restituie taxa pe valoarea adăugată din contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adăugată restituită", deschis la trezoreria statului. Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a judeţului Ilfov restituie taxa pe valoarea adăugată din contul 60.13. x. 02, deschis la Banca Comercială Romana - S.A., Sucursala Municipiului Bucureşti.
    După efectuarea restituirii, trezoreria va remite către compartimentul cu atribuţii de verificare şi rambursare a taxei pe valoarea adăugată o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adăugată restituită", care se păstrează la dosarul de soluţionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, ca document pentru evidenta şi justificare.
    ART. 3
    (1) Pentru evidenta cererilor de restituire a taxei pe valoarea adăugată, organele fiscale teritoriale vor tine câte un "Registru de evidenta a restituirilor de taxa pe valoarea adăugată", potrivit modelului prezentat în anexa nr. 4, pentru:
    a) construcţia de locuinţe noi;
    b) extinderea, consolidarea şi reabilitarea locuinţelor existente;
    c) construcţia de lacasuri de cult religios.
    (2) Fiecare registru va fi completat, parafat, numerotat şi păstrat de unitatea fiscală care soluţionează cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată.
    ART. 4
    (1) Prezentul ordin se aplica pentru lucrările executate începând cu data de 1 ianuarie 2000, cu respectarea termenului de valabilitate a autorizaţiei de construire.
    (2) Pentru lucrările executate în cursul anului 2000 şi facturate cu taxa pe valoarea adăugată pana la data intrării în vigoare a prezentului ordin se restituie taxa pe valoarea adăugată conform procedurii stabilite la art. 2.
    ART. 5
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                             Ministrul finanţelor,
                              Decebal Traian Remes

    Bucureşti, 12 iulie 2000.
    Nr. 1.026.


    ANEXA 1 a)


                                     CERERE
                   de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. │ Denumirea solicitantului .................................. │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │ Adresa: │
│ │ Localitatea ..............., str. ............ nr. ......., │
│ │ sectorul ............, codul poştal ..........., codul │
│ │ fiscal ..................., judeţul ........................ │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┘

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătite pentru construcţia locuinţei situate în ...../(adresa)/......... în suma de ...../(în cifre)/ ........ lei ...../(în litere)/....... .

    Se anexează următoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de înregistrare fiscală, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizaţia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, după caz;
    - copii de pe procesele-verbale de predare-primire a apartamentelor construite, după caz;
    - dovada înregistrării clădirii în Cartea funciară, în condiţiile Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, sau în registrele de publicitate aflate în vigoare la judecătorii;
    - copie de pe contractul încheiat cu unitatea prestatoare care efectuează lucrările, după caz;
    - copie de pe certificatul de înregistrare ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată a unităţii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada plăţii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea în numerar/prin virament în contul nr. ..................., deschis la ...................., după caz.

    Solicitant,
    Numele ........... Prenumele .................. Funcţia .../(dacă este cazul)/.......
    Semnătura .............. Ştampila (dacă este cazul)



    ANEXA 1 b)


                                     CERERE
                   de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. │ Denumirea solicitantului .................................. │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │ Adresa: │
│ │ Localitatea ..............., str. ............ nr. ......., │
│ │ sectorul ............, codul poştal ..........., codul │
│ │ fiscal ..................., judeţul ........................ │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┘


    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.n) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătite pentru extinderea, consolidarea sau reabilitarea locuinţei situate în ........................../(adresa)/.......................... în suma de ....../(în cifre)/....... lei ....../(în litere)/......... .

    Se anexează următoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de înregistrare fiscală, respectiv de pe buletinul de identitate sau de pe cartea de identitate a persoanei fizice;
    - copie de pe autorizaţia de extindere, consolidare sau reabilitare a locuinţei;
    - copie de pe certificatul de urbanism, după caz;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, după caz;
    - copie de pe dovada înregistrării clădirii în Cartea funciară, în condiţiile Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 sau în registrele de publicitate aflate în vigoare la judecătorii;
    - copie de pe actul de proprietate a construcţiei (contract de vânzare-cumpărare, de vânzare-cumpărare cu plata în rate, de construire a locuinţei cu credit, după caz);
    - copie de pe contractul de închiriere, după caz;
    - copie de pe contractul încheiat cu unitatea prestatoare care efectuează lucrările mai sus menţionate, după caz;
    - copie de pe certificatul de înregistrare ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată a unităţii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada plăţii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea în numerar/prin virament în contul nr. .............................., deschis la .............., după caz.

    Solicitant,
    Numele ............ Prenumele ............... Funcţia .....(dacă este cazul) ....
    Semnătura ............ Ştampila (dacă este cazul)


    ANEXA 1 c)


                        CERERE
           de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. │ Denumirea solicitantului .................................. │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2. │ Adresa: │
│ │ Localitatea ..............., str. ............ nr. ......., │
│ │ sectorul ............, codul poştal ..........., codul │
│ │ fiscal ..................., judeţul ........................ │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┘


    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. B.o) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugată plătite pentru construcţia lacasului de cult religios situat în .../(adresa)/........, în suma de ...../(în cifre)/....... lei ..../(în litere)/......... .

    Se anexează următoarele documente justificative:
    - copie de pe certificatul de înregistrare fiscală;
    - copie de pe autorizaţia de construire;
    - copie de pe certificatul de urbanism;
    - copie de pe actul de proprietate sau de concesionare a terenului, după caz;
    - copie de pe dovada înregistrării în Cartea funciară, în condiţiile Legii cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, sau în registrele de publicitate aflate în vigoare la judecătorii;
    - copie de pe contractul încheiat cu unitatea prestatoare care efectuează lucrările mai sus menţionate, după caz;
    - copie de pe certificatul de înregistrare ca plătitor de taxa pe valoarea adăugată a unităţii prestatoare;
    - copii de pe facturile fiscale;
    - copie de pe dovada plăţii facturilor fiscale.
    Solicitam restituirea prin virament în contul nr. .................. deschis la ............... .

    Solicitant,
    Numele ................ Prenumele ............ Funcţia ..................
    Semnătura ............. Ştampila


    ANEXA 2


    UNITATEA FISCALĂ ............... Nr. ......./........
    COMPARTIMENTUL .................


                                     Către
                      Trezoreria ........................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată a .........../(denumirea titularului/numele şi prenumele)/............ înregistrată la ...../(denumirea organului fiscal)/...... sub nr. .........../........, în baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată în suma de ............ lei, pentru .................. .
    Va rugăm ca suma de mai sus sa fie restituită în numerar/prin virament în contul nr. ............, deschis la Banca ................, Sucursala/Filiala ................. .
    Alăturat va remitem un exemplar al procesului-verbal de control aprobat, pe baza căruia va rugăm sa efectuati restituirea.
    După efectuarea restituirii va rugăm sa ne transmiteti o copie de pe Jurnalul contului "Taxa pe valoarea adăugată restituită", pentru evidenta şi justificare.

              Şef compartiment,


    ANEXA 3


    UNITATEA FISCALĂ .............. Nr. ......../..........
    COMPARTIMENTUL ................


                                     Către
                            ................................
                      (denumirea titularului/numele şi prenumele)

    Prin prezenta va comunicăm, ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la .../(denumirea organului fiscal)/..... sub nr. ....../......., în baza prevederilor art. 17 lit. B.n) sau o) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 17/2000 privind taxa pe valoarea adăugată, ca vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată în suma de ............ lei, pentru ............., urmând ca plata sa se efectueze, după caz:
    a) prin virament în contul nr. ................, deschis la Banca ......................., Sucursala/ Filiala ........................ ;
    b) în numerar, prin casieria unităţii, începând cu data de ...................., între orele ............ .
    De asemenea, va comunicăm ca nu s-a aprobat restituirea sumei de ............ din următoarele motive: ............................. .

                    Director,



    ANEXA 4



    MINISTERUL FINANŢELOR
    UNITATEA TERITORIALĂ ...........
    COMPARTIMENTUL .................

            REGISTRU DE EVIDENTA A RESTITUIRILOR DE TAXA PE VALOAREA ADĂUGATĂ
                             pentru .............

┌────┬───────────┬───────────┬─────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ Cererea de restituire │ │Jurnalul contului "Taxa│ │
│ │ │Autorizatie│ a T.V.A. │ Analiza si verificarea cererii de restituire │ pe valoarea adaugata │ Semnatura │
│ │Descrierea │ │ │ │ restituita" │ de control │
│Nr. │operatiunii├─────┬─────┼───┬──────┬────┬─────────┼─────────────┬─────────────┬─────────┬────────┼────┬───────┬──────────┤ privind │
│crt.│ care │ │ │ │ Data │ │ │Proces-verbal│ Numele │ │ │ │ │ Suma │solutionarea │
│ │ a generat │Nr. │Data │Nr.│(ziua,│Suma│Titularul│ de control │si prenumele │Semnatura│ Suma │Data│Pozitia│restituita│ cererii │
│ │ T.V.A. │ │ │ │luna, │ │ ├─────┬───────┤inspectorului│ │aprobata│ │ │ │de restituire│
│ │ │ │ │ │anul) │ │ │ Nr. │ Data │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼─────┼───┼──────┼────┼─────────┼─────┼───────┼─────────────┼─────────┼────────┼────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼─────┼───┼──────┼────┼─────────┼─────┼───────┼─────────────┼─────────┼────────┼────┼───────┼──────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────┴─────┴───┴──────┴────┴─────────┴─────┴───────┴─────────────┴─────────┴────────┴────┴───────┴──────────┴─────────────┘

    Prezentul registru conţine ...... pagini numerotate de la 1 la ......., fiecare fila fiind parafată/stampilata în data de ........ .


                    Conducătorul unităţii,
                    .......................
                   (semnătura şi ştampila)


                          -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016