Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE nr. 1 din 7 iulie 1997  pentru stabilirea continutului, fluxului documentelor si a nomenclatoarelor unitare, care sa asigure tinerea in actualitate a evidentei si a Registrului permanent de evidenta a populatiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE nr. 1 din 7 iulie 1997 pentru stabilirea continutului, fluxului documentelor si a nomenclatoarelor unitare, care sa asigure tinerea in actualitate a evidentei si a Registrului permanent de evidenta a populatiei

EMITENT: DEPARTAMENTUL PENTRU ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 177 bis din 30 iulie 1997
În temeiul <>art. 48 din Legea nr. 105/1996 privind evidenta populaţiei şi cartea de identitate,
Ministerul de Interne, Departamentul pentru Administraţie Publica Localã, Ministerul Justiţiei şi Ministerul Afacerilor Externe,

emit urmãtoarele norme metodologice:

CAP. 1
Dispoziţii generale

1.1. - Formaţiunile de evidenta a populaţiei din structura Ministerului de Interne actualizeazã Registrul permanent de evidenta a populaţiei, pe baza documentelor prezentate de persoana fizica în cauza sau comunicate de ministere şi de alte autoritãţi ale administraţiei publice centrale şi locale, potrivit atribuţiilor ce le revin în legatura cu situaţia persoanei fizice.
1.2. - Fac obiectul comunicãrii, în vederea înregistrãrii şi actualizãrii datelor privind persoana fizica, urmãtoarele evenimente sau situaţii:
a) naşterea (numai pentru nascutii vii), modificãrile intervenite în statutul civil al persoanei fizice şi decesul;
b) dobândirea, redobandirea sau pierderea cetateniei romane;
c) interdicţia de a pãrãsi o localitate sau de a se afla într-o localitate;
d) repatrierea sau dobândirea statutului de cetãţean roman cu domiciliul în strãinãtate.

CAP. 2
Obligaţiile ofiţerilor stãrii civile

2. - Ofiţerii stãrii civile au urmãtoarele obligaţii:
2.1. - Trimiterea "Comunicãrii de naştere", având conţinutul prevãzut în anexa nr. 1, la formatiunea de evidenta a populaţiei la care este arondata localitatea, pana la data de 5 a lunii urmãtoare înregistrãrii naşterii, în urmãtoarele situaţii:
a) pentru fiecare nãscut viu;
b) în cazul transcrierii certificatelor de naştere eliberate de autoritãţi strãine;
c) pentru actele de naştere reconstituite sau întocmite ulterior, în cazul persoanelor care au varsta sub 14 ani.
Comunicarea de naştere se completeazã, o data cu întocmirea actului de naştere, cu datele ce rezulta din acesta, din certificatul constatator al naşterii şi din declaraţia persoanei care a solicitat înregistrarea.
2.2. - Trimiterea "Comunicãrii de modificãri pentru menţiuni în evidenta populaţiei (copii care au varsta sub 14 ani)", având conţinutul prevãzut în anexa nr. 2, la formatiunea de evidenta a populaţiei la care este arondata localitatea, pana la data de 5 a lunii urmãtoare înregistrãrii, în urmãtoarele situaţii:
a) stabilirea filiaţiei, prin recunoaştere sau hotãrâre judecãtoreascã definitiva şi irevocabilã, şi încuviinţarea purtãrii numelui de familie;
b) contestarea recunoaşterii sau tãgãduirea paternitãţii;
c) adoptia, desfacerea sau anularea acesteia;
d) schimbarea numelui de familie şi/sau a prenumelui pe cale administrativã;
e) schimbarea numelui de familie şi/sau a prenumelui pãrinţilor;
f) anularea, modificarea, rectificarea sau completarea actului de naştere şi a mentiunilor înscrise pe acesta;
g) schimbarea sexului, ca urmare a unei hotãrâri judecãtoreşti definitive şi irevocabile;
h) decesul copiilor (care au varsta sub 14 ani).
2.3. - Trimiterea "Comunicãrii privind decesul persoanelor posesoare de acte de identitate", având conţinutul prevãzut în anexa nr. 3, la formatiunea de evidenta a populaţiei la care este arondata localitatea, pana la data de 5 a lunii urmãtoare înregistrãrii decesului.
Comunicarea de deces va fi însoţitã de actele de identitate ale persoanelor decedate ori, dupã caz, de declaraţiile motivate privind lipsa lor.
2.4. - Trimiterea, la formatiunea de evidenta a populaţiei la care este arondata localitatea, a extraselor de pe actele de deces transcrise, reconstituite, întocmite ulterior ori ca urmare a unei hotãrâri judecãtoreşti declarative de moarte (anexa nr. 3).
2.5. - Pentru înregistrarea în evidenta populaţiei a modificãrilor intervenite în statutul civil al persoanelor posesoare de acte de identitate, ofiţerul stãrii civile va anula cartea de identitate prin perforarea spaţiului în care se afla înscrisã perioada de valabilitate a acesteia, o data cu eliberarea noului certificat de naştere şi/sau a certificatului de cãsãtorie.
Potrivit <>art. 46 din Legea nr. 105/1996 , pana la preschimbarea în totalitate a actualelor buletine de identitate, ofiţerii stãrii civile vor înscrie în acestea textele de menţiune prevãzute în normele metodologice de aplicare unitarã a <>Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilã.
2.6. - Trimiterea, la formatiunea de evidenta a populaţiei la care este arondata localitatea, a unui extras de pe actul de cãsãtorie în care s-a operat menţiunea de divorţ sau de anulare a cãsãtoriei, în care se vor mentiona, pe lângã datele de identificare ale soţilor, domiciliul avut de aceştia - atât la data încheierii cãsãtoriei, cat şi la data pronunţãrii divorţului sau a anulãrii cãsãtoriei -, precum şi numãrul, data şi instanta care le-a pronunţat.
De asemenea, se vor înscrie: numele de familie, prenumele, data şi locul naşterii copiilor minori încredinţaţi unuia dintre pãrinţi, potrivit hotãrârii instanţei judecãtoreşti.
Extrasul se trimite pana la data de 5 a lunii urmãtoare celei în care s-a operat menţiunea de divorţ.

CAP. 3
Atribuţiile Ministerului Justiţiei

3.1. - Trimiterea cãtre Direcţia de evidenta a populaţiei din structura Ministerului de Interne a datelor privind persoanele care au dobândit ori au redobândit cetãţenia romana în condiţiile prevãzute la <>art. 8, 9 şi 11 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991 .
Tabelul cuprinzând datele prevãzute în anexa nr. 4 se va trimite la începutul lunii urmãtoare celei în care persoanele în cauza au depus jurãmântul de credinţa.
3.2. - Trimiterea cãtre Direcţia de evidenta a populaţiei din structura Ministerului de Interne a datelor persoanelor care au pierdut cetãţenia romana prin retragerea sau prin aprobarea renunţãrii la aceasta, în conformitate cu prevederile <>art. 25 şi 27 din Legea nr. 21/1991 .
Tabelul cuprinzând datele prevãzute în anexa nr. 5 se va trimite imediat dupã publicarea în Monitorul Oficial al României a hotãrârii Guvernului prin care s-a dispus retragerea sau s-a aprobat renunţarea la cetãţenie.

CAP. 4
Atribuţiile instanţelor judecãtoreşti

4.1. - Trimiterea, la unitãţile de poliţie de la locul de domiciliu al persoanei, a copiei de pe dispozitivul hotãrârii prin care s-a dispus interzicerea de a se afla în anumite localitãţi şi/sau obligaţia de a nu pãrãsi localitatea de domiciliu.
4.2. - Trimiterea, la oficiile de stare civilã la care s-a înregistrat cãsãtoria, a sentinţei civile de divorţ sau de anulare a cãsãtoriei, rãmasã definitiva şi irevocabilã.

CAP. 5
Atribuţiile Ministerului Afacerilor Externe

5.1. - Trimiterea, la Direcţia de evidenta a populaţiei din structura Ministerului de Interne, a extraselor de pe actele de naştere, de cãsãtorie ori de deces, înregistrate în strãinãtate, referitoare la cetãţeni romani, pe mãsura primirii acestora de la misiunile diplomatice ori oficiile consulare ale României.

CAP. 6
Atribuţiile Direcţiei şi serviciilor judeţene pentru paşapoarte

6.1. - Trimiterea, la Direcţia de evidenta a populaţiei, a datelor persoanelor care au redobândit cetãţenia romana şi îşi pãstreazã domiciliul în strãinãtate, în condiţiile <>art. 37 din Legea nr. 21/1991 . Tabelul cuprinzând datele prevãzute în anexa nr. 6 se trimite la începutul lunii urmãtoare celei în care s-a aprobat redobandirea cetateniei romane.
6.2. - Trimiterea, la Direcţia de evidenta a populaţiei, a datelor persoanelor cãrora li s-a aprobat, prin misiunile diplomatice, stabilirea domiciliului în strãinãtate.
Datele prevãzute în anexa nr. 7 (Fişa persoanei care solicita stabilirea domiciliului în strãinãtate) se actualizeazã cu ocazia atribuirii codului numeric personal. Fişele se trimit, pentru confirmarea datelor şi a codului numeric personal, şi în situaţia în care din acestea rezulta ca solicitantul are cod numeric personal atribuit anterior.
6.3. - Trimiterea cu adresa, de cãtre serviciile judeţene de paşapoarte, la serviciile judeţene de evidenta a populaţiei, a actului de identitate cu menţiunile corespunzãtoare, inclusiv pentru copiii minori înscrişi în pasaport, pentru persoanele care au dobândit, în ţara, statutul de cetãţean roman cu domiciliul în strãinãtate, pe mãsura aprobãrii cererilor.
6.4. - Trimiterea, lunar, pe suport magnetic, de cãtre Direcţia generalã a poliţiei de frontiera, strãini, probleme de migrari şi paşapoarte la Direcţia de evidenta a populaţiei, a datelor privind pe cetãţenii romani aflaţi în strãinãtate cãrora li s-a aprobat statutul de cetãţean roman cu domiciliul în strãinãtate, precum şi pe cei care ies din ţara cu acest statut.
6.5. - Trimiterea, la Direcţia de evidenta a populaţiei, a datelor persoanelor cãrora li s-a aprobat repatrierea.
Tabelul cuprinzând datele prevãzute în anexa nr. 8 se trimite la începutul lunii urmãtoare celei în care s-au aprobat cererile de repatriere.

CAP. 7
Nomenclatoarele unitare de interes general, utilizate pentru ţinerea în actualitate a registrului permanent de evidenta a populaţiei

7.1. - Pentru prelucrarea automatã a datelor şi pentru ţinerea în actualitate a Registrului permanent de evidenta a populaţiei se vor folosi nomenclatoarele unitare de interes general, prevãzute în conceptia generalã a informatizarii în România, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 575 bis/1992 , şi anume:
a) tipuri de unitãţi administrativ-teritoriale;
b) adrese poştale;
c) ocupaţii/funcţii/meserii;
d) tipuri de instruire/şcoli;
e) tari/nationalitati/cetãţenii;
f) tipuri de proprietate;
g) forme de proprietate.
Utilizarea nomenclatoarelor unitare de interes general se va face şi în cazurile în care se transmit sau se acorda acces - potrivit competentelor şi drepturilor legale - la informaţiile din Registrul permanent de evidenta a populaţiei.

CAP. 8
Dispoziţii finale

8.1. - Anexele nr. 1, 2 şi 3 sunt formulare auxiliare utilizate în activitatea de stare civilã şi, potrivit prevederilor <>art. 74 din Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilã, se tiparesc prin grija consiliilor judeţene şi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în funcţie de necesitãţile oficiilor de stare civilã.
8.2. - Ministerul de Interne, Departamentul pentru Administraţie Publica Localã, Ministerul Justiţiei şi Ministerul Afacerilor Externe vor asigura respectarea întocmai a prevederilor prezentelor norme metodologice, fiecare în domeniul reglementat de acestea.
8.3. - Pe mãsura creãrii condiţiilor tehnice şi a compatibilitatii cu tehnica de calcul utilizata în cadrul Sistemului naţional informatic de evidenta a populaţiei, datele comunicate potrivit anexelor nr. 1-8 vor fi trimise pe suport magnetic, potrivit înţelegerii dintre pãrţile semnatare ale prezentelor norme metodologice.
8.4. - Orice modificare privind conţinutul şi fluxul documentelor, care asigura ţinerea în actualitate a evidentei şi a Registrului permanent de evidenta a populaţiei, se va face numai cu acordul tuturor pãrţilor.
8.5. - Prezentele norme metodologice sunt obligatorii atât pentru pãrţile semnatare, cat şi pentru structurile pe care acestea le coordoneazã la diferite niveluri.

Ministru de stat,
ministrul afacerilor externe,
Adrian Severin

Ministrul justiţiei,
Valeriu Stoica

Ministru de interne,
Gavril Dejeu

Secretar de stat,
şeful Departamentului
pentru Administraţie
Publica Localã,
Grigore Lapusanu

Ministru delegat pe lângã
primul-ministru pentru
coordonarea Secretariatului
General al Guvernului
şi a Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Remus Opris

ANEXA 1



Locul şi data înregistrãrii naşterii


DE | |
NAŞTERE*) | Judeţul/Sectorul |__________________________| |
PENTRU | |
EVIDENTA | Comuna/Oraşul/ |__________________________| |
POPULAŢIEI | Municipiul |
Datele individuale sunt | |
confidenţiale şi nu vor | Data: Anul 19|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
fi utilizate decât în | |
conformitate cu prevede- | Nr. actului din Registrul de stare |
rile legale în vigoare. | civilã |_|_|_|_|_| |
| |
--------------------------------------------------

Date referitoare la copii

--------------------------------------------------------------------------
| |
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| |
| Numele de familie |_________________________| |
| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Sexul Masculin M [] Feminin F [] |
| |
| Data naşterii: Anul 19|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| |
| Cetãţenia Romana 10 [] Alta, şi anume |____________| |
| |
| Naţionalitatea Romana 10 [] Alta, şi anume |____________| |
| |
| |
| Religia |____________________________________| |
| Judeţul/Sectorul/ |
| Locul naşterii Ţara |____________________________________| |
| Comuna/Oraşul/ |
| Municipiul |____________________________________| |
| |
| |
| Certificatul Numãrul/Data |
| de naştere Locul eliberãrii |____________________________________| |
| |
---------------------------------------------------------------------------

*) Nu tine loc de certificat de naştere.

Se completeazã, în interiorul chenarelor, cu: * text - în spaţii rezervate
* cifre - în casete deschise
* semn X - în caseta închisã,
corespunzãtor rãspunsului
corect.

Date referitoare la tata
Verso
--------------------------------------------------------------------------
| |
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| |
| Numele de familie |_________________________| |
| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Data naşterii: Anul 19|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| |
| Prenumele pãrinţilor Tatãl |_________________________| |
| |
| Mama |_________________________| |
| |
---------------------------------------------------------------------------

Date referitoare la mama

--------------------------------------------------------------------------
| |
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| |
| Numele de familie |_________________________| |
| |
| Prenumele |_________________________| |
| |
| Data naşterii: Anul 19|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| |
| Prenumele pãrinţilor Tatãl |_________________________| |
| |
| Mama |_________________________| |
| |
| --------------------------------------------------------------------------|
| Judeţul/Sectorul |_________________________| |
| Domiciliul |
| înscris în actul |
| de identitate al: Comuna/Oraşul/ |
| Municipiul |_________________________| |
| |
| |
| ambilor |
| pãrinţi [] Strada/ |
| Satul |__________________________| |
| mamei [] |
| |
| tatãlui [] Nr. |__| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| Et. |_| Ap. |_| |
| |
| tutorelui []----------->C.N.P.*) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| | S A A L L Z Z N N N N N C |
|-------------------- | |
| | |--->Nume*) |__________________________| |
| Domiciliul | | |
| copilului [] | |--->Prenume*) |__________________________| |
| la unitatea | |
| de ocrotire | |
|---------------------------------------------------------------------------|
| MENŢIUNI:**) |
---------------------------------------------------------------------------

Dupã completare, se transmite formatiunii de evidenta a populaţiei la care
este arondata localitatea.

Ofiţerul stãrii civile,
......................
L.S.

--------------
*) Datele tutorelui.
**) Act transcris/înregistrare tardivã/copil gãsit.


ANEXA 2



Locul şi data înregistrãrii naşterii:


COMUNICARE | Judeţul/Sectorul |__________________________| |
DE | |
MODIFICĂRI | Comuna/Oraşul/ |__________________________| |
PENTRU | Municipiul |
EVIDENTA | |
POPULAŢIEI | Data: Anul |_|_|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
(copii sub 14 ani) | |
| Nr. actului din Registrul de stare |
| civilã |_|_|_|_|_| |
--------------------------------------------------

Date referitoare la copil:

--------------------------------------------------------------------------
| |
| Codul numeric personal |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| |
| Numele de familie |______________________________________| |
| |
| Prenumele |______________________________________| |
| |
| Prenumele pãrinţilor Tatãl |_________________________| |
| |
| Mama |_________________________| |
| |
| Domiciliul Judeţul/Sectorul |____________________________________| |
| Comuna/Oraşul/ |
| Municipiul |____________________________________| |
| |
| Strada/ |
| Satul |____________________________________| |
| |
| Nr. |__| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| Et. |_| Ap. |_| |
| |
---------------------------------------------------------------------------
Tipul modificãrii:*) ....................................................
............................................................................
Baza legalã: ............................................................
............................................................................

---------------------------------------------------------------------------
| Data Anul |_|_|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
| |
| Numele de familie |______________________________________| |
| |
| Prenumele |______________________________________| |
| |
| Numele şi Tatãl |_________________________| |
| prenumele pãrinţilor |
| Mama |_________________________| |
| |
| C.N.P. al C.N.P. al tatãlui |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| pãrinţilor S A A L L Z Z N N N N N C |
| C.N.P. al mamei |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| S A A L L Z Z N N N N N C |
| |
| Locul naşterii Localitatea |__________________________| |
| Judeţul |__________________________| |
| |
| Domiciliul Judeţul/Sectorul |__________________________| |
| Comuna/Oraşul/ |
| Municipiul |__________________________| |
| |
| Strada/ |
| Satul |__________________________| |
| Nr. |__| Litera |_| Bl. |_| Sc. |_| Et. |_| Ap. |_| |
| |
| Noul cod numeric |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
| personal - C.N.P. S A A L L Z Z N N N N N C |
---------------------------------------------------------------------------

Date privind decesul copilului în varsta de sub 14 ani:
---------------------------------------------------------------------------
| Locul decesului, Judeţul/Sectorul |______________________| |
| numãrul actului Comuna/Oraşul/ |
| şi data: Municipiul |______________________| |
| Actul nr. |_|_|_|_|_| Anul |_|_|_|_| Luna |_|_| Ziua |_|_| |
---------------------------------------------------------------------------

Cauza decesului: ..........................................................
---------------------------------------------------------------------------
| Eliberat certificat de: ............... Seria |_|_| Nr. |_|_|_|_|_|_| |
---------------------------------------------------------------------------
Ofiţerul stãrii civile,
......................
L.S.

---------
*) Se completeazã, în clar, tipul modificãrii operate pe marginea actului
de naştere.


ANEXA 3



PRIMĂRIA ..............
Judeţul ...............
Starea civilã
Nr. ...... din ........

Cãtre
Poliţia ...........................
Evidenta populaţiei

Va facem cunoscut ca în luna ........... anul ........ s-a înregistrat decesul urmãtoarelor persoane, pentru care va inaintam actele de identitate depuse cu ocazia înregistrãrii sau declaraţiile din care rezulta motivele pentru care nu au putut fi depuse:


| | | | Numãrul | Seria | Seria şi| |
| | | | actului | şi | numãrul | |
| | | | de | numãrul| certifi- | Cauza |
| | | Ultimul | deces | actului| catului |decesului|
| Nr.| Numele de familie |domiciliu | şi data | de | de deces | |
|crt.| şi prenumele | | inregis-| identi-| eliberat | |
| | | | trarii | tate*)| | |
|----|--------------------|----------|---------|--------|----------|---------|
| | | | | | | |
|----|--------------------|----------|---------|--------|----------|---------|
| | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
Ofiţerul stãrii civile (delegat),
............................
(semnatura)
L.S.

----------
*) În cazul actelor transcrise, reconstituite, întocmite ulterior sau ca urmare a unei hotãrâri judecãtoreşti declarative de moarte, se anexeazã un extras, iar în coloana respectiva se face menţiunea "extras".


ANEXA 4



MINISTERUL JUSTIŢIEI

TABEL
cu persoanele care au dobândit ori au redobândit cetãţenia romana, conform <>art. 8, 9 şi 11 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991


| | | | |Data a- | | Locali-| Data | O |
| | | | |probarii| |tatea şi|când a| b |
| | | | |redoban-| |judeţul |pier- | s |
|Numele | | | |dirii şi| |în care |dut | e |
|de fami-| | | |numãrul | |îşi sta-|ceta- | r |
|lie şi | |Data şi| |hotara- | |bileste |tenia | v |
|prenu- |Prenumele |locul |Domiciliul|rii Gu- | |domici- |şi ac-| a |
|mele |pãrinţilor| naşte-|avut în |vernului| Data |liul în |tul | t |
| | |rii |strãinã- | |depune-|România |norma-| i |
| | | |tate | |rii ju-| |tiv | i |
| | | | | |rãmân- | |dove- | |
| | | | | |tului | |ditor | |
|--------|----------|-------|----------|--------|-------|--------|------|----|
|--------|----------|-------|----------|--------|-------|--------|------|----|
|--------|----------|-------|----------|--------|-------|--------|------|----|
----------------------------------------------------------------------------

L.S.

......................... Data ............
(semnatura)


ANEXA 5



MINISTERUL JUSTIŢIEI

TABEL
cu persoanele care au pierdut cetãţenia romana


| | |Data şi|Nr. actu- | |Actul | |
| |Prenumele |locul |lui de |Ultimul |normativ | |
| |pãrinţilor| naşte-|naştere/ |domici- |prin care| |
|Numele de | |rii |anul, lo- |liu |s-a apro-| |
|familie şi | | |calitatea |avut |bat pier-|Obser- |
|prenumele | | | şi | în |derea ce-|vatii |
| | | |judeţul | ţara |tateniei | |
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
--------------------------------------------------------------------

L.S.

......................... Data ............
(semnatura)


ANEXA 6



DIRECŢIA GENERALĂ A POLIŢIEI DE FRONTIERA,
PROBLEME DE MIGRARI ŞI PAŞAPOARTE

TABEL
cu persoanele care au redobândit cetãţenia romana şi şi-au pãstrat domiciliul în strãinãtate, conform art. 11, respectiv <>art. 37 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991


| | |Data şi|Nr. actu- | | | | |
| |Prenumele |locul |lui de |Ultimul | |Data | |
| |pãrinţilor| naşte-|naştere/ |domici- |Domici- |redoban-| |
|Numele de | |rii |anul, lo- |liu |liul din |dirii | |
|familie şi | | |calitatea |avut |strãinã- |cetate- | |
|prenumele | | | şi | în | tate |niei |Obser-|
| | | |judeţul |România | |romane |vatii |
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|--------|------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|--------|------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|--------|------|
----------------------------------------------------------------------------

L.S.

......................... Data ............
(semnatura)


ANEXA 7



FIŞA
persoanei care solicita stabilirea domiciliului în strãinãtate
C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
S A A L L Z Z N N N N N C
Numele de familie ........................................................
Prenumele ................................................................
Prenumele pãrinţilor
Tatãl ...................... Mama .....................
Sexul, data naşterii .....................................................
Numele de familie anterior ............... Prenumele anterior ............
Locul naşterii ...........................................................
Domiciliul ...............................................................
(România)
Judeţul/Sectorul .........................................................
Localitatea ..............................................................
Strada/satul ............... nr. ...., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ....
Naţionalitatea ...........................................................
Studii ...................................................................
Profesia .................................................................
Ocupaţia .................................................................
Starea civilã ............................................................
Motivul plecãrii .........................................................
Pasaport seria ........ nr. .......... Data eliberãrii ...................
Fond arhiva, dosar .......................................................
Ţara în care se afla .....................................................
Modul de soluţionare, data ...............................................
Starea, data plecãrii ....................................................
Menţiuni ulterioare ......................................................
..........................................................................
..........................................................................
Verificat corectitudinea completãrii
Şeful Sectiei consulare,
....................



ANEXA 8


DIRECŢIA GENERALĂ A POLIŢIEI DE FRONTIERA,
PROBLEME DE MIGRARI ŞI PAŞAPOARTE

TABEL
cu persoanele cãrora li s-a aprobat repatrierea


| | |Data şi| |Locali- |Actul | |
| |Prenumele |locul | |tatea/ |normativ | |
| |pãrinţilor| naşte-|Domiciliul|judeţul |în baza | |
|Numele de | |rii |avut în |în care |cãruia i | |
|familie şi | | |strãinã- |îşi sta-|s-a apro-|Obser- |
|prenumele | | |tate |bileste |bat re- |vatii |
| | | | |domici- |patrierea| |
| | | | |liul în | | |
| | | | |România | | |
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
|-----------|----------|-------|----------|--------|---------|-------|
--------------------------------------------------------------------

L.S.

......................... Data ............
(semnatura)

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016