Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 6 mai 2004  de evaluare pentru acreditarea cabinetelor medicale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 6 mai 2004 de evaluare pentru acreditarea cabinetelor medicale

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 450 din 19 mai 2004

CAP. I
Comisiile de acreditare a cabinetelor medicale
ART. 1
(1) In procesul de acreditare a cabinetelor medicale intra numai cabinetele medicale care functioneaza in circuit deschis, inregistrate in registrul unic al cabinetelor medicale, si care sunt organizate conform <>Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, aprobata cu modificari prin <>Legea nr. 629/2001 , cu modificarile ulterioare.
(2) Punctele de lucru ale cabinetelor medicale se acrediteaza conform standardelor si metodologiei aplicate cabinetelor medicale.
(3) In prezentele norme metodologice, casele de asigurari de sanatate judetene, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti, Casa de Asigurari de Sanatate a Armatei, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, precum si Casa de Asigurari de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului sunt denumite case de asigurari de sanatate.
(4) In prezentele norme metodologice, comisiile judetene de acreditare a cabinetelor medicale, Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a municipiului Bucuresti, Comisia de acreditare a cabinetelor medicale din sistemul armatei, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti si Comisia de acreditare a cabinetelor medicale din sistemul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului sunt denumite comisii de acreditare a cabinetelor medicale.
ART. 2
Acreditarea cabinetelor medicale se face de catre comisiile judetene de acreditare a cabinetelor medicale, respectiv de catre Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a municipiului Bucuresti, in functie de judetul unde se afla cabinetul medical.
ART. 3
Casa de Asigurari de Sanatate a Armatei, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, precum si Casa de Asigurari de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului isi organizeaza comisii de acreditare proprii pentru a evalua numai cabinetele medicale aflate in contract exclusiv cu aceste case de asigurari.
ART. 4
Pentru cabinetele medicale care doresc sa incheie contracte de furnizare de servicii cu mai multe case de asigurari de sanatate sau sunt deja acreditate prin comisiile judetene de acreditare, Casa de Asigurari de Sanatate a Armatei, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si, respectiv, Casa de Asigurari de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului iau in considerare acreditarile emise de comisiile judetene de acreditare a cabinetelor medicale si Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a municipiului Bucuresti.
ART. 5
Casele de asigurari de sanatate judetene, in caz ca doresc sa incheie contracte cu cabinete medicale din alt judet, vor lua in considerare acreditarile emise de comisiile judetene de acreditare a cabinetelor medicale, respectiv de Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a municipiului Bucuresti, din judetul in care se afla cabinetul medical.
ART. 6
Subcomisia Nationala de Acreditare a Cabinetelor Medicale este infiintata in baza deciziei comune a presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, a presedintelui Colegiului Medicilor din Romania, a presedintelui Colegiului Farmacistilor din Romania si a presedintelui Ordinului Asistentilor Medicali din Romania, ca parte a Comisiei Nationale de Acreditare in Sistemul Asigurarilor de Sanatate.
ART. 7
Comisiile judetene de acreditare a cabinetelor medicale, respectiv Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a municipiului Bucuresti, Comisia de acreditare a cabinetelor medicale din sistemul armatei, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, respectiv Comisia de acreditare a cabinetelor medicale din sistemul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, sunt infiintate in baza deciziei presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, a presedintelui Colegiului Medicilor din Romania, a presedintelui Colegiului Farmacistilor din Romania si a presedintelui Ordinului Asistentilor Medicali din Romania si sunt subordonate Subcomisiei Nationale de Acreditare a Cabinetelor Medicale, denumita in continuare SCNACM.

CAP. II
Etapele procesului de acreditare
ART. 8
In vederea acreditarii sunt parcurse urmatoarele etape:
a) cabinetul medical care solicita acreditarea face o cerere, al carei model este prevazut in anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice, adresata comisiilor de acreditare prevazute la art. 7;
b) comisiile de acreditare a cabinetelor medicale desemneaza prin dispozitii scrise, al caror model este prevazut in anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, 2 evaluatori care viziteaza cabinetul medical pentru a constata in ce masura acesta corespunde standardelor de acreditare stabilite de SCNACM;
c) rezultatul evaluarii este consemnat intr-un raport de evaluare al carui model este prevazut in anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice, care are atasata grila de scoruri corespondente standardelor, completata de catre evaluatori, conform scalei de evaluare prevazute in anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice, grila de scor care se depune la serviciul/compartimentul care se ocupa cu acreditarea cabinetelor medicale din cadrul caselor de asigurari de sanatate;
d) in cadrul serviciului/compartimentului care se ocupa cu acreditarea cabinetelor medicale din cadrul fiecarei case de asigurari de sanatate se agrega scorurile din grila de scor conform regulilor de agregare stabilite de SCNACM si se intocmeste fisa de evaluare sintetica aprobata de aceasta;
e) fisa de evaluare sintetica (primita sub semnatura de la persoana care a elaborat-o), avand anexata cererea de acreditare (al carei numar corespunde cu numarul vizitei de evaluare, precum si cu cel al fisei de evaluare sintetica), este analizata de catre o comisie de acreditare a cabinetelor medicale dintre cele mentionate la art. 7, iar aceasta comisie emite certificatul de acreditare a cabinetului medical (al carui model este prevazut in anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice) sau, dupa caz, certificatul de acreditare provizorie (al carui model este prevazut in anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice), respectiv notificarea de neacreditare (al carei model este prevazut in anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice).

CAP. III
Evaluarea cabinetului medical
ART. 9
Persoanele desemnate sa evalueze cabinetul medical, denumite in continuare evaluatori, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte in mod cumulativ:
a) sa fie angajati ai caselor de asigurari de sanatate, insa nu in cadrul serviciului audit al acesteia;
b) sa fie medici sau asistenti medicali;
c) sa aiba experienta de lucru in sistemul sanitar de minimum 2 ani;
d) sa nu lucreze si sa nu faca parte din conducerea vreunui cabinet medical;
e) sa se angajeze in scris, printr-o declaratie de compatibilitate al carei model este prevazut in anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice, pentru a se evita conflictele de interese.
ART. 10
Evaluatorii sunt raspunzatori de evaluarea corecta si de pastrarea confidentialitatii datelor, in caz contrar fiind pasibili de sanctiuni disciplinare si administrative, la propunerea comisiei de acreditare a cabinetelor medicale care a constatat incorectitudinea.
ART. 11
Evaluatorii primesc din partea comisiei de acreditare a cabinetelor medicale unde s-a depus cererea de acreditare de catre cabinetul medical o dispozitie pentru vizita de evaluare a acestuia (anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice).
ART. 12
Vizita de evaluare a cabinetului medical se desfasoara astfel:
a) conform unei programari stabilite cu respectivul cabinet medical, nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la depunerea cererii de acreditare de catre acesta;
b) programarea vizitelor de evaluare se va face de preferinta in ordinea depunerii cererilor sau astfel incat timpul de lucru al evaluatorilor sa fie folosit cat mai eficient;
c) vizitele de evaluare au loc numai in zilele lucratoare;
d) evaluatorii sunt desemnati din cadrul casei de asigurari de sanatate de catre presedintele-director general al acesteia;
e) evaluatorii au o copie de pe cererea de acreditare depusa de cabinetul medical si completeaza pe parcursul vizitei o grila de scor corespondenta standardelor, conform scalei de evaluare;
f) reprezentantul legal al cabinetului medical contrasemneaza un raport de evaluare (anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice) care are atasata grila de scor;
g) orice stersaturi pe documentele completate in cursul evaluarii trebuie semnate de evaluator si de reprezentantul legal al cabinetului medical pentru a fi luate in considerare;
h) grilele de scor nu contin date de identificare directa a cabinetului medical (nume, adresa), ci numai un numar care este numarul vizitei de evaluare;
i) serviciul/compartimentul care se ocupa de cabinetele medicale din cadrul casei de asigurari de sanatate tine un registru la care are acces numai seful acestuia si in care sunt consemnate cererile de acreditare, precum si numarul vizitei de evaluare aferente;
j) dupa vizita de evaluare evaluatorul preda raportul de evaluare impreuna cu grila de scor, sub semnatura, persoanei din cadrul casei de asigurari de sanatate, desemnata pentru agregarea datelor.

CAP. IV
Elaborarea fisei de evaluare sintetica
ART. 13
Fisa de evaluare sintetica se alcatuieste prin agregarea datelor rezultate din vizita de evaluare, la nivelul serviciului/compartimentului care se ocupa de cabinetele medicale din cadrul casei de asigurari de sanatate.
ART. 14
Personalul care efectueaza agregarea datelor este desemnat de directorul general al casei de asigurari de sanatate respective si trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte in mod cumulativ:
a) sa fie angajat al casei de asigurari;
b) sa nu aiba parti sociale, sa nu lucreze nici el si nici rudele ori afinii lui pana la gradul al doilea inclusiv la cabinete medicale;
c) sa nu mai indeplineasca nici un fel de alte activitati in cadrul procesului de acreditare a cabinetelor medicale;
d) sa completeze pe propria raspundere o declaratie de compatibilitate, in care se mentioneaza ca este responsabil de prelucrarea in conditii de confidentialitate a datelor primite de la evaluatori sub semnatura, conform modelului prevazut in anexa nr. 9 la prezentele norme metodologice.
ART. 15
Agregarea datelor se efectueaza conform regulilor de agregare aprobate de SCNACM si puse in aplicare de serviciul/compartimentul care se ocupa de cabinetele medicale din cadrul casei de asigurari de sanatate, in urma careia se intocmeste fisa de evaluare sintetica ce se inainteaza sub semnatura secretarului comisiei de acreditare a cabinetelor medicale.
ART. 16
Agregarea datelor se face potrivit unui algoritm elaborat de Directia acreditare din cadrul Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, respectand cerintele de mai jos:
a) prelucrarea datelor se face in programul Excel;
b) pentru fiecare vizita de evaluare exista un fisier separat;
c) persoana care agrega datele va pastra fiecare agregare a datelor corespunzatoare evaluarii unui cabinet medical, sub forma unui fisier electronic avand ca element de identificare numarul vizitei de evaluare;
d) fisierele cu fiecare agregare vor fi pastrate si pe suport hartie;
e) identificarea fiselor de evaluare se face dupa numarul vizitei, care este singurul element de identificare.

CAP. V
Decizia de acreditare
ART. 17
Decizia de acreditare este ultima etapa a procesului de acreditare. Pe baza acesteia comisia de acreditare a cabinetelor medicale emite certificatul de acreditare sau, dupa caz, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare.
ART. 18
Decizia de acreditare se ia de catre comisia de acreditare a cabinetelor medicale in urma analizei fisei de evaluare sintetica, conform regulilor prevazute la art. 19-32.
ART. 19
Cabinetul medical se acrediteaza, primind documentul aferent (anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice), numai daca la toate grupele de standarde, precum si la standardele independente din fisa de evaluare sintetica nota obtinuta este 5.
ART. 20
Cabinetul medical se acrediteaza provizoriu pe o perioada de 6 luni, primind documentul aferent (anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice), daca a obtinut la toate standardele independente nota 5 si la fiecare dintre grupele de standarde (de la I la VI) cel putin nota 4.
ART. 21
La primirea acreditarii provizorii reprezentantul legal al cabinetului medical poate solicita o noua vizita de evaluare la o data care nu va depasi data de expirare a acreditarii provizorii.
ART. 22
Daca se constata in urma celei de-a doua vizite de evaluare ca respectivul cabinet medical nu a facut remedierile necesare pentru a satisface standardele, in perioada de acreditare provizorie, cabinetul medical nu se acrediteaza, primind notificare de neacreditare. Acreditarea provizorie inceteaza cu data zilei urmatoare emiterii notificarii de neacreditare.
ART. 23
Acreditarea provizorie nu poate fi urmata de o alta acreditare provizorie.
ART. 24
Cabinetul medical nu se acrediteaza daca nu sunt indeplinite conditiile mentionate la art. 19, 20 si 22, caz in care acesta primeste o notificare scrisa (anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice) din partea comisiei de acreditare a cabinetelor medicale, prin care se comunica motivele neacreditarii (standardele neindeplinite), precum si faptul ca respectivul cabinet medical nu poate fi evaluat mai devreme de 3 luni de la data notificarii neacreditarii.
ART. 25
In urma deciziei privind acreditarea, atat certificatele de acreditare, certificatele de acreditare provizorie, cat si notificarile de neacreditare se transmit in original, prin scrisoare recomandata, cabinetului medical si in copie, in aceeasi zi, serviciului contractare al casei de asigurari de sanatate reprezentate in comisia de acreditare respectiva.
ART. 26
Certificatele de acreditare, certificatele de acreditare provizorie, precum si notificarile de neacreditare, emise de comisiile de acreditare a cabinetelor medicale, sunt valabile din ziua urmatoare datei emiterii acestora si anuleaza acreditarea curenta sau acreditarea provizorie curenta, emisa pentru cabinetul medical respectiv, dupa caz.
ART. 27
In vederea luarii deciziei de acreditare, comisiile de acreditare a cabinetelor medicale urmeaza procedura de mai jos:
a) analizeaza fisa de evaluare sintetica si pe baza ei emit certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, dupa caz;
b) identifica respectivul cabinet medical pentru care se elibereaza certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, dupa caz.
ART. 28
Acreditarea se acorda pentru o perioada de maximum 2 ani, fara de a depasi termenul de valabilitate a unui document in baza caruia s-a facut acreditarea.
ART. 29
Acreditarea provizorie se acorda pentru o perioada de maximum 6 luni, fara a depasi termenul de valabilitate a unui document in baza caruia s-a facut acreditarea.
ART. 30
In situatia in care, ulterior evaluarii, exista o sesizare scrisa catre comisia de acreditare a cabinetelor medicale, insa nu anonima, prin care se semnaleaza ca cel putin unul dintre standardele de acreditare nu mai este indeplinit de catre un cabinet medical, se face o verificare de catre comisia de acreditare a cabinetelor medicale respectiva (printr-o vizita de evaluare, in termen de 7 zile lucratoare), desemnandu-se alti evaluatori decat cei care au efectuat evaluarea initiala. In urma noii evaluari se emite o noua decizie de acreditare, acreditare provizorie sau notificare de neacreditare, care corespunde situatiei prezente. Refuzul cabinetului medical de a primi vizita de evaluare in situatia mentionata mai sus duce la emiterea unei notificari de neacreditare de catre comisia de acreditare a cabinetelor medicale.
ART. 31
Comisiile de acreditare a cabinetelor medicale pastreaza un dosar pentru fiecare cabinet medical care a solicitat acreditarea si care contine urmatoarele documente:
- cerere de acreditare depusa de cabinetul medical;
- dispozitie pentru vizita de evaluare;
- raport de evaluare;
- grila de scor;
- fisa de evaluare sintetica;
- copie de pe autorizatia sanitara de functionare eliberata de directia de sanatate publica sau declaratie pe propria raspundere pentru cabinetele de medicina de familie;
- copii de pe autorizatiile de libera practica ale medicilor, asistentilor medicali si celuilalt personal de specialitate din cabinetul medical;
- copie de pe certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie sau notificarea de neacreditare, dupa caz.
ART. 32
Casele de asigurari de sanatate pot incheia contracte de furnizare de servicii numai cu cabinete medicale acreditate; contractul de furnizare de servicii nu poate depasi durata acreditarii.

CAP. VI
Procedura de contestare
ART. 33
Cabinetele medicale pot contesta acreditarea provizorie sau notificarea de neacreditare emisa de comisiile de acreditare a cabinetelor medicale prevazute la art. 7, la SCNACM. Contestatiile trimise de cabinetele medicale la SCNACM vor fi insotite de o copie a acreditarii provizorii, cu mentionarea motivelor pentru care furnizorul a obtinut numai acreditare provizorie, respectiv de o copie a notificarii de neacreditare.
ART. 34
SCNACM va lua o decizie care va fi comunicata cabinetului medical si comisiei de acreditare a cabinetelor medicale a carei decizie a fost contestata, in termen de 30 de zile calendaristice de la depunerea contestatiei; in acest interval SCNACM ia toate masurile in vederea solutionarii contestatiei, inclusiv prin solicitarea unor documente suplimentare pe care le considera necesare si prin investigatii la fata locului, daca este cazul.

ANEXA 1
la normele metodologice



Domnule Presedinte,

Subsemnatul ............................, reprezentant legal al cabinetului
medical .............., aflat la adresa: str. .................... nr. .....,
localitatea ........, judetul ......., cod fiscal ......., telefon .........,
solicit acreditarea cabinetului medical sus-numit/punctului de lucru ........
al cabinetului medical ................, situat la adresa ..................,
localitatea ............., pentru a intra in relatie contractuala cu Casa de
Asigurari de Sanatate a Judetului .............. .
Ma oblig prin prezenta sa furnizez evaluatorilor desemnati de Comisia jude-
teana de acreditare a cabinetelor medicale informatiile si documentele nece-
sare evaluarii cabinetului medical/punctului de lucru, precum si acces liber
in spatiile acestuia.
Cabinetul medical are urmatoarele spatii: .................................
......................................................................,
in suprafata totala de .......... mp .
Cabinetul are urmatoarele puncte de lucru: ................................
.................................................................... .
Cabinetul medical are ca titular pe ..................................... .
In punctul de lucru al cabinetului medical isi desfasoara activitatea ca
titular ................., care se legitimeaza cu BI/CI seria ........... nr.
............ si are contractul individual de munca nr. ...........*1) .
In cabinetul medical lucreaza urmatoarele persoane:
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. .............;
.........., in functia de ........, conform Contractului individual
de munca nr. ............ .

Data ........... Semnatura
..............

Domnului presedinte al Comisiei de acreditare a cabinetelor medicale
a judetului ............. .

NOTA:
Spatiile punctate se completeaza cu majuscule, iar spatiile libere se bareaza.
________
*1) Cu exceptia cazului in care exista un singur medic titular si nu are
contract individual de munca.




ANEXA 2
la normele metodologice



Nr. .................
Data ................
Judetul .............

COMISIA JUDETEANA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE


DISPOZITIE
pentru vizita de evaluare a cabinetelor medicale in vederea acreditarii
in sistemul asigurarilor sociale de sanatate

Se numeste domnul/doamna .........................., care se legitimeaza
cu BI/CI seria ..... nr. ..........., si domnul/doamna .....................,
care se legitimeaza cu BI/CI seria .... nr. ........, pentru a efectua vizita
de evaluare nr. ....... la cabinetul medical/punctul de lucru ............ al
cabinetului medical ..........., cu adresa: ...................., localitatea
..........., la data ............. . Au primit in acest scop grila de scor nr.
.......... .


Presedinte,
..........

Am luat cunostinta.
Evaluator,
............

Am luat cunostinta.
Evaluator,
............




ANEXA 3
la normele metodologice



COMISIA JUDETEANA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE

RAPORT DE EVALUARE
Subsemnatul/Subsemnata ......................., evaluator al Comisiei de
acreditare a cabinetelor medicale a judetului ..........., si subsemnatul/
subsemnata ....................., evaluator al Comisiei de acreditare a
cabinetelor medicale a judetului ............., desemnati prin dispozitia de
evaluare nr. .............. sa efectuam vizita de evaluare nr. .............,
am efectuat aceasta vizita la adresa indicata, la data ................ si am
completat grila de scor nr. ........., aferenta dispozitiei pentru vizita de
evaluare. Evaluarea a fost efectuata in prezenta conducatorului cabinetului
medical/punctului de lucru, domnul/doamna .................., iar rezultatele
acesteia sunt consemnate in grila de scor nr. ........... atasata la prezentul
raport de evaluare.

Conducator al cabinetului medical/punctului de lucru ........ al cabinetului
medical,

Semnatura ...........
Stampila cabinetului medical/punctului de lucru ...........

Evaluator ...............
Semnatura ...............
Evaluator ...............
Semnatura ...............
Data ...............




ANEXA 4
la normele metodologice

SCALA DE EVALUARE
pentru acreditarea cabinetelor medicale



┌────────────┬──────────────────┬─────────────────────────┬──────────────────┐
│ Cod │ Caracter │ Interpretare │ Scor │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ L │ Logica │ da/nu │ 5/1 │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ C │ Cantitativa │ 100% │ 5 │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ 90-99% │ 4 │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ 70-89% │ 3 │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ 50-69% │ 2 │
├────────────┼──────────────────┼─────────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ mai putin de 50% │ 1 │
└────────────┴──────────────────┴─────────────────────────┴──────────────────┘




ANEXA 5
la normele metodologice



COMISIA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE A JUDETULUI ...................

CERTIFICAT DE ACREDITARE

Cabinetul medical ....................................../
Punctul de lucru .................... al cabinetului medical .............,
cu adresa: judetul (sectorul) ................., localitatea ...............,
str. ..................... nr. ...., cu autorizatia de functionare nr. .....
din ................, emisa de ......................., este acreditat pana
la data de ......................

Data ...................

Presedinte
..................




ANEXA 6
la normele metodologice



COMISIA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE A JUDETULUI ................

CERTIFICAT DE ACREDITARE PROVIZORIE

Cabinetul medical ......................................./
Punctul de lucru .................................. al cabinetului medical
............................., cu adresa: judetul (sectorul) ..............,
localitatea ..................., str. ......................... nr. .......,
cu autorizatia de functionare nr. ..... din ................, emisa de
.................., este acreditat provizoriu pana la data de ..............

Data ...................

Presedinte
..................




ANEXA 7
la normele metodologice



COMISIA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE A JUDETULUI ...................

NOTIFICARE DE NEACREDITARE

Comisia de acreditare a cabinetelor medicale a judetului ................a
analizat fisa de evaluare sintetica aferenta vizitei de evaluare nr. ......,
incheiata in urma vizitei de evaluare efectuate la data de ................,
referitoare la cabinetul medical/punctul de lucru ..........................
al cabinetului medical ................., cu adresa .......................,
avand ca reprezentant legal pe ............., si a hotarat sa emita prezenta
notificare de neacreditare pentru ca acest cabinet medical/punct de lucru nu
a indeplinit in masura adecvata standardele pentru acreditare, dupa cum
urmeaza*1) :
............................................................................
............................................................................
Prezenta notificare de neacreditare se aduce la cunostinta cabinetului
medical/punctului de lucru prin scrisoare recomandata si casei de asigurari
de sanatate. Cabinetul medical/punctul de lucru poate face contestatie
impotriva prezentei notificari de neacreditare la Subcomisia Nationala de
Acreditare a Cabinetelor Medicale, mentionand motivele pentru care nu este de
acord cu prezenta notificare de neacreditare. Cabinetul medical/punctul de
lucru poate fi evaluat la cerere dupa 90 de zile de la emiterea prezentei
notificari.

Presedintele Comisiei de acreditare a cabinetelor medicale
a judetului ...................
..............................................................

Data ............
_________
*1) Se mentioneaza standardele sau grupele de standarde neindeplinite de
cabinetul medical/punctul de lucru.




ANEXA 8
la normele metodologice



COMISIA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE A JUDETULUI .................

DECLARATIE DE COMPATIBILITATE

Subsemnatul/Subsemnata ...................................................,
angajat/angajata al/a casei de asigurari de sanatate a judetului ...........,
propus/propusa ca evaluator pentru acreditarea cabinetelor medicale,
cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal, privind falsul in declaratii,
declar pe propria raspundere ca indeplinesc toate conditiile prevazute de
art. 9 din Normele metodologice de evaluare pentru acreditarea cabinetelor
medicale, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 544/2004. Ma oblig
sa solicit incetarea calitatii de evaluator pentru acreditarea cabinetelor
medicale in cazul in care conditiile de mai sus nu mai sunt satisfacute.

Semnatura
.......................

Data ...............




ANEXA 9
la normele metodologice



COMISIA DE ACREDITARE A CABINETELOR MEDICALE A JUDETULUI ....................

DECLARATIE DE COMPATIBILITATE PENTRU AGREGAREA DATELOR

Subsemnatul/Subsemnata ...................................................,
angajat/angajata al/a casei de asigurari de sanatate a judetului ...........,
propus/propusa pentru a efectua agregarea datelor si a elabora fisa de
evaluare sintetica in cadrul procesului de acreditare a cabinetelor medicale,
cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal, privind falsul in declaratii,
declar pe propria raspundere ca indeplinesc toate conditiile prevazute de
art. 14 din Normele metodologice de evaluare pentru acreditarea cabinetelor
medicale, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 544/2004. Ma oblig
sa solicit incetarea activitatii ca persoana desemnata pentru a efectua
agregarea datelor in cadrul acreditarii cabinetelor medicale in cazul in care
conditiile de mai sus nu mai sunt satisfacute si sa pastrez confidentialitatea
datelor si a formatului de agregare.

Semnatura
..................

Data ..............


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016