Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 25 iunie 2004  privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate de paza si protectie, avizarea conducatorilor si atestarea agentilor de paza    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 25 iunie 2004 privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate de paza si protectie, avizarea conducatorilor si atestarea agentilor de paza

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 722 din 10 august 2004

CAP. I
Eliberarea şi reînnoirea licenţelor de funcţionare pentru societãţile specializate de pazã şi protecţie

SECŢIUNEA 1
Eliberarea licenţelor de funcţionare pentru societãţile specializate de pazã şi protecţie, care solicitã licenţa dupã data intrãrii în vigoare a <>Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor

ART. 1
Societãţile specializate de pazã şi protecţie, denumite în continuare societãţi, se înfiinţeazã în condiţiile legii şi funcţioneazã cu avizul prealabil al Serviciului Român de Informaţii, în baza licenţei eliberate de Inspectoratul General al Poliţiei Române.
ART. 2
(1) Pentru obţinerea licenţei de funcţionare, conducãtorii societãţilor trebuie sã depunã la inspectoratul judeţean de poliţie sau la Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în a cãror razã teritorialã îşi are sediul social societatea, urmãtoarele documente:
a) cerere adresatã Inspectoratului General al Poliţiei Române - Direcţia Poliţiei de Ordine Publicã, prin care se solicitã licenţierea pentru cel puţin unul dintre obiectele de activitate prevãzute de lege, înregistratã şi datatã, din care sã rezulte denumirea societãţii, adresa sediului social/administrativ, telefon, fax;
b) aviz de principiu eliberat de inspectoratul judeţean de poliţie sau, dupã caz, de cãtre Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în a cãrei razã teritorialã va funcţiona societatea, referitor la obiectul de activitate, denumirea societãţii, avizarea asociatului/asociaţilor şi personalului de conducere, obţinut înaintea înmatriculãrii acesteia la oficiul registrului comerţului, aviz care rãmâne valabil pentru licenţiere. Verificãrile în vederea avizãrii vor fi extinse şi asupra soţului, soţiei sau persoanei cu care coabiteazã asociatul/asociaţii şi personalul de conducere, sub aspectul cunoaşterii preocupãrilor acestora, modului de comportare în societate şi antecedentelor penale;
c) documentele de constituire a societãţii potrivit legislaţiei comerciale şi certificatul constatator de la oficiul registrului comerţului;
d) copii ale documentelor de identitate, studii şi curriculum vitae ale asociaţilor şi administratorilor;
e) certificate medicale şi de atestare psihologicã eliberate de unitãţi autorizate, care sã certifice capacitãţile şi disponibilitãţile conducãtorilor societãţii pentru exercitarea atribuţiilor ce le revin;
f) documente din care sã rezulte cã personalul de conducere posedã pregãtire corespunzãtoare atribuţiilor ce îi revin, respectiv atestate de absolvire a unor cursuri de calificare sau adeverinţe din care sã rezulte cã a profesat minimum un an în domeniul pazei obiectivelor, bunurilor şi valorilor. Sunt exceptate de la obligaţia obţinerii certificatului profesional persoanele care fac dovada cã provin din sistemul de apãrare, ordine publicã şi siguranţã naţionalã;
g) declaraţie pe propria rãspundere, autentificatã, a asociatului/asociaţilor cu privire la disponibilitatea financiarã a societãţii de a asigura dotarea cu uniformã şi mijloace individuale de autoapãrare şi prezentarea listei cu mijloacele materiale, tehnice, de transport, de comunicaţii, a mijloacelor audio-video, a aparaturii de recunoaştere şi identificare, a sistemelor de alarmã împotriva efracţiei, a sistemelor de cronometrare şi numãrare, a centralelor de supraveghere, a dispeceratelor, a tehnicii de calcul şi a softului utilizat, a armamentului, a altor mijloace tehnice care vor face parte din dotarea societãţii în funcţie de obiectul de activitate;
h) declaraţii pe propria rãspundere ale asociaţilor/ administratorilor cã nu au fãcut parte din structuri de informaţii strãine, organizaţii secrete transnaţionale şi nu au colaborat cu acestea;
i) prezentarea dovezilor de înregistrare cu denumirea societãţii şi a însemnelor distinctive înregistrate la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mãrci, împreunã cu planşele fotografice ale acestora, şi a notificãrii prin care se încunoştinţeazã consiliul judeţean sau, dupã caz, Consiliul General al Municipiului Bucureşti de faptul cã societatea va avea sediul în zona de responsabilitate a acestora;
j) prezentarea dovezii de achitare a taxei pentru obţinerea licenţei de funcţionare;
k) regulamentul de organizare şi funcţionare al societãţii în domeniul pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor care va avea urmãtoarea structurã:
I. dispoziţii generale;
II. structura organizatoricã a societãţii;
III. condiţii de angajare, cu respectarea legislaţiei muncii şi a prevederilor <>Legii nr. 333/2003 ;
IV. pregãtirea personalului şi controlul acestuia în serviciu;
V. atribuţiile personalului societãţii, pe categorii: asociat, administrator, director executiv, şef de compartiment, şef de punct de lucru, şef de obiectiv, şef de turã, agent de pazã, agent de însoţire transport bunuri şi valori, gardã de corp, servicii de consultanţã;
VI. dotarea personalului cu mijloace de protecţie şi autoapãrare, în conformitate cu prevederile legale;
VII. dispoziţii finale, care sã prevadã: precizãri cu privire la colaborarea, în limitele legii, cu autoritãţile publice competente, pentru a sesiza evenimentele negative în legãturã cu serviciul de pazã, precum şi informaţiile ce vizeazã siguranţa naţionalã a României; angajarea de a nu face concurenţã neloialã şi a nu implica personalul în acţiuni ilegale; obligaţia de a comunica în termen de 15 zile Inspectoratului General al Poliţiei Române şi serviciului poliţiei de ordine publicã competent teritorial modificãrile produse în organizarea, structura, adresa sediului, telefonul sau faxul societãţii ori încetarea sau întreruperea activitãţii; obligaţia de a informa trimestrial serviciul de specialitate teritorial de poliţie despre activitatea desfãşuratã.
(2) Persoanele angajate trebuie sã transmitã de îndatã conducãtorilor firmei datele şi informaţiile obţinute care vizeazã siguranţa naţionalã şi sã comunice modul şi împrejurãrile în care au intrat în posesia lor. Conducãtorii au obligaţia de a informa, la rândul lor, Serviciul Român de Informaţii sau alte autoritãţi cu atribuţii în domeniul siguranţei naţionale şi de a pune la dispoziţia acestora suporturile pe care sunt fixate datele respective. Se interzic copierea, multiplicarea sau transmiterea acestor date şi informaţii de cãtre cel care intrã în posesia lor, precum şi comunicarea, sub orice formã, altor persoane fizice sau juridice neautorizate.
(3) Documentele prevãzute la alin. (1) se prezintã în xerocopie, în 4 exemplare.
ART. 3
Licenţa de funcţionare se acordã numai în situaţia în care toţi conducãtorii societãţii sau reprezentanţii persoanelor juridice îndeplinesc condiţiile prevãzute de lege şi au obţinut avizul Poliţiei şi Serviciului Român de Informaţii. Neacordarea avizului de cãtre Serviciul Român de Informaţii nu se motiveazã în situaţia în care este fundamentatã pe date şi informaţii ce privesc siguranţa naţionalã a României.

SECŢIUNEA a 2-a
Eliberarea licenţelor de funcţionare pentru societãţile specializate de pazã şi protecţie autorizate pânã la data intrãrii în vigoare a <>Legii nr. 333/2003

ART. 4
(1) Pentru obţinerea licenţei de funcţionare a societãţilor autorizate pânã la intrarea în vigoare a <>Legii nr. 333/2003 , conducãtorii acestora vor depune în termenul prevãzut de lege, la inspectoratele judeţene de poliţie sau la Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în a cãror razã teritorialã îşi are sediul social, urmãtoarele documente:
a) cererea prin care se solicitã eliberarea licenţei;
b) copie a certificatului constatator, eliberat de oficiul registrului comerţului, privind situaţia actualã a societãţii;
c) dovada cu activitãţile în derulare şi numãrul de angajaţi, cu precizarea numãrului celor care au obţinut certificatul de calificare;
d) certificat de înmatriculare, de tip nou, de la oficiul registrului comerţului;
e) prezentarea listei cu mijloacele materiale, tehnice, de transport, de comunicaţii, prezentarea mijloacelor audiovideo, a aparaturii de recunoaştere şi identificare a dispeceratelor şi centrelor de supraveghere, a sistemelor de alarmã folosite împotriva efracţiei, a tehnicii de calcul şi a softului utilizat, a armamentului şi altor mijloace tehnice din dotare;
f) prezentarea dovezilor de înregistrare cu denumirea societãţii şi a însemnelor distinctive la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mãrci, împreunã cu planşe fotografice ale acestora;
g) prezentarea dovezii de achitare a taxei pentru obţinerea licenţei de funcţionare;
h) regulamentul propriu de organizare şi funcţionare reactualizat în condiţiile prevãzute în secţiunea 1;
i) regulamentul propriu de organizare şi funcţionare şi autorizaţia în baza cãreia a funcţionat, în original, în vederea retragerii;
j) certificatul de cazier fiscal şi dovada achitãrii taxelor şi impozitelor;
k) declaraţii pe propria rãspundere ale asociaţilor/ administratorilor cã nu au fãcut parte din structuri de informaţii strãine, organizaţii secrete transnaţionale şi nu au colaborat cu acestea;
l) prezentarea notificãrii prin care se încunoştinţeazã consiliul judeţean sau, dupã caz, Consiliul General al Municipiului Bucureşti despre faptul cã societatea are sediul în zona de responsabilitate a acestora.
(2) Documentele prevãzute la alin. (1) se prezintã în xerocopie, în 4 exemplare.
ART. 5
(1) Licenţa de funcţionare se acordã numai în situaţia în care toţi conducãtorii societãţii sau reprezentanţii persoanelor juridice îndeplinesc condiţiile prevãzute de lege şi au obţinut avizul din partea organelor de poliţie.
(2) Pentru societãţile care nu au activitate în derulare ori structura de personal conform regulamentelor proprii nu se acordã licenţã de funcţionare.
(3) Societãţile care şi-au încetat sau întrerupt activitatea pentru care au fost licenţiate, pe o perioadã mai mare de 6 luni, vor depune licenţele la serviciile poliţiei de ordine publicã teritoriale, pentru a fi pãstrate în evidenţa pasivã pânã la reluarea activitãţii.
ART. 6
Dupã expirarea termenului prevãzut de <>art. 70 din Legea nr. 333/2003 , autorizaţiile eliberate în perioada 1996-2003 sunt nule de drept.

SECŢIUNEA a 3-a
Reînnoirea licenţelor de funcţionare a societãţilor specializate de pazã şi protecţie

ART. 7
Societãţile pot solicita, prin inspectoratul judeţean de poliţie sau, dupã caz, prin Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, Inspectoratului General al Poliţiei Române - Direcţia Poliţiei de Ordine Publicã reînnoirea la fiecare 3 ani a licenţei de funcţionare, prezentând în acest sens urmãtoarele documente:
a) cererea prin care se solicitã reînnoirea licenţei;
b) dovada activitãţilor aflate în derulare şi numãrul de angajaţi;
c) cazierul fiscal şi dovada achitãrii taxelor şi impozitelor;
d) dovada achitãrii taxei de licenţiere;
e) prezentarea listei cu materialele şi tehnica ce face parte din dotarea societãţii, în funcţie de obiectul de activitate;
f) copie a certificatului constatator eliberat de oficiul registrului comerţului privind situaţia actualã a societãţii;
g) licenţa în original.
ART. 8
În cazul eliberãrii şi reînnoirii licenţelor societãţilor, avizul Serviciului Român de Informaţii este obligatoriu.
ART. 9
Societãţile care solicitã eliberarea ori reînnoirea licenţei pot avea ca obiect de activitate numai activitãţile prevãzute de <>Legea nr. 333/2003 .
ART. 10
Reînnoirea licenţelor se poate solicita cu cel puţin 5 luni înaintea expirãrii termenului de valabilitate.

CAP. II
Suspendarea dreptului societãţilor specializate de pazã şi protecţie de a încheia noi contracte şi de a angaja personal

ART. 11
Unitatea din care face parte agentul care constatã sãvârşirea uneia dintre contravenţiile prevãzute la <>art. 60 lit. g) din Legea nr. 333/2003 , care atrage suspendarea pe o perioadã de la o lunã la 3 luni a dreptului societãţii sancţionate de a încheia noi contracte şi de a angaja personal, comunicã despre aceasta, dupã achitarea sancţiunii contravenţionale aplicate sau dupã rãmânerea definitivã a hotãrârii judecãtoreşti prin care s-a respins contestaţia împotriva procesului-verbal de contravenţie, serviciului poliţiei de ordine publicã din cadrul inspectoratului judeţean de poliţie în a cãrui razã teritorialã se aflã sediul social al societãţii care ţine evidenţa acestora sau Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, în vederea dispunerii mãsurilor legale.
ART. 12
La înregistrarea a cel puţin douã astfel de contravenţii în interval de 3 luni, serviciul poliţiei de ordine publicã din cadrul inspectoratelor de poliţie judeţene sau Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, pe baza raportului cu sancţiunile aplicate şi motivaţia acestora, dispune, în funcţie de gravitatea faptelor, suspendarea dreptului societãţii sancţionate de a încheia noi contracte şi de a angaja personal pe o perioadã de la o lunã la 3 luni, comunicând mãsura Inspectoratului General al Poliţiei Române, Serviciului Român de Informaţii, oficiului registrului comerţului, inspectoratului teritorial de muncã, precum şi societãţii în cauzã, data de la care începe sã curgã termenul de suspendare şi durata acesteia.

CAP. III
Anularea licenţelor de funcţionare a societãţilor specializate de pazã şi protecţie

ART. 13
(1) În cazul în care se constatã sãvârşirea uneia dintre faptele prevãzute de <>art. 62 din Legea nr. 333/2003 , retragerea avizului prealabil al Serviciului Român de Informaţii ori neprezentarea pentru reînnoirea licenţei în termenul prevãzut de lege, Inspectoratul General al Poliţiei Române sau, dupã caz, instanţa de judecatã va dispune anularea licenţei.
(2) Inspectoratul judeţean de poliţie sau Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, sesizat/sesizatã de sãvârşirea uneia dintre faptele care atrag anularea licenţei, în termen de 30 zile, va efectua cercetãri şi va stabili împrejurãrile comiterii faptei. În caz de confirmare, dosarul împreunã cu licenţa şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale societãţii vor fi înaintate, cu raport motivat, la Inspectoratul General al Poliţiei Române, care în termen de 10 zile va dispune.
ART. 14
(1) Mãsura anulãrii licenţei se comunicã societãţii sancţionate, Serviciului Român de Informaţii, inspectoratului judeţean de poliţie sau Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti care a fãcut propunerea şi la oficiul registrului comerţului teritorial.
(2) Licenţierea societãţilor cãrora le-a fost anulatã licenţa se poate solicita la un an dupã rãmânerea definitivã a mãsurii.
(3) Pierderea ori deteriorarea licenţei de funcţionare se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.

CAP. IV
Avizarea conducãtorilor societãţilor specializate de pazã şi protecţie

ART. 15
Conducãtorii societãţilor numiţi dupã licenţierea acestora depun la inspectoratele judeţene de poliţie sau la Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, pe raza cãrora îşi au sediul societãţile, urmãtoarele documente:
a) cerere prin care se solicitã avizarea, înregistratã şi datatã, din care sã rezulte denumirea societãţii, adresa sediului social sau administrativ, telefon, fax;
b) copii ale documentelor de identitate, studii, pregãtire şi curriculum vitae ale asociatului sau asociaţilor, precum şi ale persoanelor care urmeazã sã asigure conducerea operativã a activitãţilor de pazã, îndeplinind funcţii de administrator, director executiv ori alte funcţii similare;
c) documente din care sã rezulte calitatea sau funcţia pe care urmeazã sã o deţinã în societate;
d) declaraţiile pe propria rãspundere cã nu a fãcut parte din structuri de informaţii strãine, organizaţii secrete transnaţionale şi nu a colaborat cu acestea;
e) certificatul de cazier judiciar.
ART. 16
Condiţiile de avizare prevãzute de lege sunt cumulative, iar neîndeplinirea uneia dintre acestea determinã neacordarea avizului.
ART. 17
Avizul este obligatoriu, iar termenul de emitere al acestuia este de 30 de zile şi se comunicã persoanelor menţionate, fãrã ca avizul negativ sã fie motivat.
ART. 18
Avizul este obligatoriu şi pentru directorii sucursalelor şi ai punctelor de lucru.

CAP. V
Avizarea şi atestarea personalului de pazã şi gardã de corp

ART. 19
Avizarea se solicitã de cãtre conducãtorul unitãţii angajatoare sau al unitãţii care organizeazã cursurile de calificare, prezentând subunitãţii de poliţie pe a cãrei razã teritorialã domiciliazã cel în cauzã urmãtoarele documente:
a) cerere, datatã şi înregistratã din partea unitãţii angajatoare sau care organizeazã cursurile de calificare, prin care se solicitã avizarea;
b) copie de pe actul de identitate;
c) fişa medicalã din care sã rezulte cã este apt din punct de vedere fizic şi psihic pentru serviciul de pazã;
d) copie de pe ultimul act de studii;
e) certificatul de cazier judiciar.
ART. 20
În raport cu importanţa bunurilor şi valorilor ce urmeazã a fi protejate, precum şi pentru protecţia persoanelor şi a celor care executã serviciul de gardã de corp, personalul de pazã poate fi dotat cu arme de foc, bastoane de cauciuc sau tomfe, pulverizatoare iritantlacrimogene de capacitate micã şi alte mijloace de apãrare autorizate de legislaţia în vigoare, dupã avizarea planului de pazã sau de transport bunuri şi valori ori a planului de protecţie.
ART. 21
Documentele pentru obţinerea avizului poliţiei pentru portarmã se depun la serviciile poliţiei de ordine publicã din inspectoratele judeţene de poliţie sau din Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, situaţie în care se depun documentele prevãzute la art. 19, precum şi rezultatul testãrii psihologice efectuate la un laborator autorizat.
ART. 22
(1) Pentru persoanele care urmeazã sã execute serviciul de pazã la unitãţi care deţin secrete de stat sau care desfãşoarã activitãţi de interes strategic se solicitã, pe lângã avizul poliţiei, şi avizul secţiei judeţene a Serviciului Român de Informaţii.
(2) Persoanele prevãzute la alin. (1) prezintã şi declaraţii pe propria rãspundere cã nu au fãcut parte din organizaţii secrete transnaţionale, servicii de informaţii sau structuri militare ori paramilitare strãine, cã nu au fost pregãtite de acestea pentru desfãşurarea unor activitãţi specifice şi cã nu au participat la conflicte militare externe.
ART. 23
(1) Angajatorul elibereazã ordinul de serviciu pentru portarmã, care se vizeazã anual de cãtre serviciul poliţiei de ordine publicã din cadrul inspectoratelor judeţene de poliţie sau de cãtre Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz.
(2) Ordinul de serviciu pentru portarmã trebuie sã cuprindã: numele de familie şi prenumele personalului de pazã, seria şi numãrul actului de identitate, funcţia deţinutã, seria şi calibrul armei, cantitatea de muniţie, semnãtura conducãtorului persoanei juridice şi ştampila, spaţii pentru fotografie şi viza anualã a organelor de poliţie sau a Jandarmeriei Române, dupã caz.
ART. 24
Avizul favorabil poate fi retras când nu mai sunt îndeplinite condiţiile care au stat la baza emiterii acestuia şi se comunicã societãţii în cauzã.
ART. 25
Atestarea personalului pentru executarea activitãţilor de pazã a obiectivelor, bunurilor şi valorilor şi de gardã de corp se face dupã obţinerea avizului din partea organelor de poliţie şi absolvirea cursurilor de calificare, cu o duratã minimã de 90 de zile, contra cost, în condiţiile stabilite de autoritatea publicã ce rãspunde de ocuparea şi formarea profesionalã.
ART. 26
Cursurile de calificare pentru personalul de pazã pot fi organizate de Jandarmeria Românã, Serviciul de Protecţie şi Pazã, corpurile gardienilor publici, societãţile specializate de pazã şi protecţie, precum şi de persoanele juridice care au înscris ca obiect de activitate codul CAEN 8042, care dispun de formatori calificaţi şi posedã baza materialã şi documentarã necesarã.
ART. 27
Dupã susţinerea examenului şi obţinerea certificatului de absolvire a cursului de calificare profesionalã, absolventului i se elibereazã de cãtre Inspectoratul General al Poliţiei Române prin inspectoratele judeţene de poliţie sau Direcţia Generalã de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, atestatul în baza cãruia poate exercita profesia de agent de pazã sau gardã de corp.
ART. 28
În cazul persoanelor atestate profesional, care urmeazã a fi dotate cu armament, se solicitã avizul serviciilor de ordine publicã judeţene sau al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, dupã caz, unde se depune rezultatul testãrii psihologice efectuate la un laborator autorizat şi cazierul judiciar.
ART. 29
Pentru agenţii de pazã atestaţi, veniţi din alte societãţi, angajatorul solicitã certificatul de cazier judiciar.
ART. 30
Modelul licenţei de funcţionare este prevãzut în anexa nr. 1A.
ART. 31
Modelul atestatului în baza cãruia personalul de pazã exercitã profesia de agent de pazã sau gardã de corp este prevãzut în anexa nr. 1B.

ANEXA 1 A


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ┌────────────┬┬──────────────────────────────────────────────┬┬───────────┐ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ REÎNNOIRE ││ MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR ││REÎNNOIRE │ │
│ │ LICENŢĂ ││ INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE ││LICENŢĂ │ │
│ │ ││ DIRECŢIA POLIŢIEI DE ORDINE PUBLICĂ ││ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │Nr. _____ ││ ││Nr. _____ │ │
│ │Data _____ ││ ││Data ____ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ ││ LICENŢĂ DE FUNCŢIONARE ││ │ │
│ │ ││ NR. _________ ││ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ Director ││ ││Director │ │
│ │ L.S. ││ ││ L.S. │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ ││ In conformitate cu art._____ din Legea ││ │ │
│ │ ││ nr. 333/2003 privind paza ││ │ │
│ │REÎNNOIRE ││ obiectivelor, bunurilor, valorilor şi ││ │ │
│ │LICENŢA ││ protecţia persoanelor, constatãm ││REÎNNOIRE │ │
│ │ ││ cã sunt îndeplinite condiţiile necesare ││LICENŢA │ │
│ │ ││ licenţierii şi aprobãrii ca ____________ ││ │ │
│ │ ││ cu sediul în __________ înmatriculatã ││ │ │
│ │Nr. _____ ││ la Oficiul Registrului Comerţului cu ││Nr. _____ │ │
│ │Data _____ ││ codul unic______ atribut fiscal ________ ││Data ____ │ │
│ │ ││ şi nr. de ordine____________ sã efectueze ││ │ │
│ │ ││ activitãţi de____________________________ ││ │ │
│ │Director ││ _________________________________________ ││ Director │ │
│ │ L.S. ││ _________________________________________ ││ L.S. │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │REÎNNOIRE ││ ││REÎNNOIRE │ │
│ │LICENŢĂ ││ ││LICENŢĂ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │Nr. ______ ││ Director Data ________ ││Nr. _____ │ │
│ │Data _____ ││ L.S. Nr. dosar _______ ││Data ____ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │Director ││ ││ Director │ │
│ │ L.S. ││ ││ L.S. │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │ ││ ││ │ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 1 B



┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │ ROMÂNIA │
│ │ │
│MINISTERUL ADMINSTRAŢIEI ŞI INTERNELOR│MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR│
│INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI │INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI │
│ROMÂNE INSPECTORATUL DE POLIŢIE AL │ROMÂNE INSPECTORATUL DE POLIŢIE AL │
│JUDEŢULUI _______________ │JUDEŢULUI __________________ │
│ (D.G.P.M.B.) │ (D.G.P.M.B.) │
│ │ │
│ Seria ______ │ Seria ______ Nr. _________ │
│ Nr. ________ │ │
│ │ │
│ │ ATESTAT │
│ │ │
│ Domnul ________________, nãscut în │În baza prevederilor art. 41 din Legea │
│ anul ____, luna ___, ziua ____, în │nr. 333/2003, domnul _________________,│
│ CNP _______, cu aviz nr._______, a │nãscut în anul ___, luna __, ziua ____,│
│ absolvit cursurile de calificare, │în localitatea ______, CNP ___________,│
│ în perioada ___________ organizate │avizat cu nr.______ din _____, de cãtre│
│ de __________ din localitatea ____, │Serviciul Poliţiei de Ordine Publicã │
│ fiind ATESTAT pentru exercitarea │din Inspectoratul de Poliţie al │
│ profesiei de agent de pazã si ordine │Judeţului _______________ a absolvit │
│ cod 5169.1.1 │cursurile de calificare profesionalã │
│ │în perioada ____________, organizate │
│ │de cãtre _______________ din │
│ │localitatea _________ , fiind ATESTAT │
│ │pentru exercitarea profesiei de agent │
│ │pazã si ordine cod 5169.1.1 │
│ │ │
│ │ L.S. │
│ │ │
│Data eliberãrii ___________ │Data eliberãrii ___________ │
│ │ │
│ Semnãturã titular ________ │ Semnãturã titular ______________ │
│ │ │
│Nr. înregistrare _____________ │Nr. înregistrare ___________ │
│ │ │
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘



_________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016