Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 2 aprilie 2001  privind procedura, criteriile si competentele de acordare a inlesnirilor la plata creantelor bugetare administrate de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 2 aprilie 2001 privind procedura, criteriile si competentele de acordare a inlesnirilor la plata creantelor bugetare administrate de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 221 din 2 mai 2001


- milioane lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Plafonul sumei totale a obligaţiilor Perioada
bugetare pe fiecare plãtitor (ani)
──────────────────────────────────────────────────────
Organul Amânãri, Reduceri,
competent Amânãri, eşalonãri scutiri
eşalonãri majorãri majorãri Amânãri Eşalonãri
contribuţii de de
întârziere întârziere
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Casele teritoriale pana la pana la pana la pana la pana la
de pensii 1.000 1.000 1.000 3 luni 3 ani

b) Agenţiile teritoriale pana la pana la pana la pana la pana la
pentru ocuparea 1.000 1.000 1.000 3 luni 3 ani
forţei de munca

c) Casa Nationala de de la 1.000 de la 1.000 de la 1.000 pana la pana la
Pensii şi Alte la 10.000 la 5.000 la 5.000 6 luni 5 ani
Drepturi de Asigurãri
Sociale

d) Agenţia Nationala de la 1.000 de la 1.000 de la 1.000 pana la pana la
pentru Ocuparea la 5.000 la 5.000 la 5.000 6 luni 5 ani
Forţei de Munca

e) Ministerul Muncii de la 10.000*) de la 5.000*) de la 5.000*) pana pana
şi Solidaritãţii respectiv la 50.000 la 50.000 la la
Sociale 5.000*) la 6 luni 5 ani
500.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-------------
*) Plafonul minim reprezintã obligaţia bugetarã corespunzãtoare fiecãrui buget.

7. a) Analiza şi/sau soluţionarea cererilor de acordare a înlesnirilor la plata se realizeazã de comisiile care se constituie în acest scop la toate nivelurile de competenta.
b) Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale numeşte prin ordin comisia la nivelul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, precum şi comisiile la nivelul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, la propunerile preşedinţilor acestora.
c) La nivelul organelor teritoriale comisiile se constituie prin decizii ale directorilor generali, respectiv ale directorilor executivi ai acestora, dupã caz.
8. Înlesnirile la plata se acorda numai pe baza cererilor motivate ale debitorilor, însoţite în mod obligatoriu de documente justificative ale acestora.
9. Cererile de acordare a înlesnirilor la plata se depun la organele teritoriale în raza cãrora este înregistrat debitorul ca plãtitor de obligaţii cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat sau cãtre bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj şi se înregistreazã în registrul special de evidenta a solicitãrilor de acordare a înlesnirilor la plata.
10. În cazul bugetului asigurãrilor sociale de stat, prin aceeaşi cerere se pot solicita mai multe înlesniri la plata obligaţiilor cu privire la: contribuţia de asigurãri sociale de stat (CAS), contribuţia de asigurãri sociale a angajatorului, contribuţia la fondul de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale pentru agricultori, precum şi la majorãrile de întârziere aferente acestora.
11. Cererea de acordare a înlesnirilor la plata obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat sau cãtre bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj trebuie sa cuprindã:
a) elementele de identificare a plãtitorului: denumirea, adresa/sediul, codul fiscal, numãrul contului/conturilor de disponibilitati şi unitatea/unitãţile bancarã/bancare la care este/sunt deschis/deschise; numele, prenumele şi calitatea celor care reprezintã debitorul în relaţiile cu terţii;
b) sumele datorate şi neachitate distinct, pe categorii de contribuţii;
c) cauzele care au condus la neachitarea debitelor;
d) natura înlesnirilor solicitate;
e) succintã prezentare a programului de redresare economicã şi a mãsurilor pentru stingerea debitelor;
f) menţiuni referitoare la înlesnirile la plata obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat sau cãtre bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, acordate anterior (numerele de înregistrare la organul teritorial, sumele pe tipuri de obligaţii, precum şi modul în care acestea au fost respectate);
g) orice alte elemente şi documente considerate utile pentru soluţionarea cererii.
12. Cererea debitorilor de acordare a înlesnirilor la plata trebuie însoţitã de urmãtoarele documente:
a) copie de pe certificatul de înmatriculare eliberat de oficiul registrului comerţului şi de pe codul fiscal al agentului economic care solicita înlesnirea la plata;
b) copie de pe ultimul bilanţ contabil şi de pe ultima balanţa de verificare, anterioare depunerii cererii;
c) situaţia debitorilor şi clienţilor conform evidentelor contabile, vechimea debitelor, analiza cauzelor neincasarii sumelor datorate de aceştia; mãsurile de urmãrire întreprinse, numãrul de cazuri aflate la instanţele de judecata şi sumele datorate, stadiul acestor cazuri, precum şi situaţia clienţilor pentru care s-a prescris dreptul de recuperare a creanţelor, întocmitã în baza documentelor doveditoare existente (se întocmeşte pe propria rãspundere a debitorului);
d) situaţia creditelor curente şi a celor nerambursate la scadenta;
e) declaraţie pe propria rãspundere privind conturile bancare şi depozitele bancare deţinute;
f) declaraţie pe propria rãspundere privind cota de participare a debitorului la capitalul social al altor societãţi comerciale, societãţi sau companii naţionale, dupã caz, precum şi suma investitã;
g) copie de pe ultimul act de control întocmit de organele teritoriale;
h) situaţia informativa privind calculul riscului de recuperare a arieratelor, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, care se întocmeşte de cãtre debitor pe baza analizei gradului de risc prezentate în anexa nr. 2;
i) copie de pe hotãrârea consiliului de administraţie în care s-a analizat şi s-a aprobat solicitarea inlesnirii la plata, însoţitã de programul de redresare economicã;
j) angajamentul scris al debitorului privind plata integrala şi la termen a obligaţiilor curente ale anului în curs cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat şi cãtre bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj.
13. Pentru stabilirea corecta a sumelor datorate şi pentru cunoaşterea altor aspecte necesare în vederea luãrii deciziei conducãtorii organelor teritoriale dispun în toate cazurile efectuarea de controale la debitorii care au depus cereri, pentru actualizarea şi confirmarea debitelor pentru care s-au solicitat înlesniri.
14. a) Rezultatele verificãrii se înscriu în procesul-verbal de control.
b) În cazul constatãrii unor neconcordante între debitele constatate şi debitele pentru care se solicita înlesniri se vor efectua corectiile necesare.
c) Organele teritoriale rãspund de veridicitatea datelor prezentate în actele de control.
15. Pe baza cererii, a documentelor anexate şi a procesului-verbal de control se întocmeşte, de cãtre conducãtorul compartimentului de control, un referat cu concluzii şi propuneri de soluţionare, care trebuie sa cuprindã:
a) realitatea datelor prezentate în cererea de acordare a înlesnirilor la plata obligaţiilor fata de bugetul asigurãrilor sociale de stat şi bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, solicitantii fiind obligaţi sa prezinte toate actele şi explicaţiile necesare în vederea verificãrii;
b) respectarea obligaţiilor referitoare la depunerea în termen la organele teritoriale a declaraţiilor privind obligaţiile la bugetul asigurãrilor sociale de stat şi la bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj;
c) evaluarea perspectivei economico-financiare a unitãţii, precum şi aprecierea asupra posibilitãţilor de achitare a debitelor şi a obligaţiilor curente în perioada urmãtoare (existenta unui program de redresare economicã şi a unor contracte ferme care sa asigure utilizarea capacitãţilor de producţie şi desfacerea produselor şi serviciilor solicitantului);
d) stabilirea gradului de risc pentru recuperarea debitelor pe baza analizei documentaţiei;
e) propunerea privind soluţionarea cererii.
16. Dacã soluţionarea cererii depãşeşte competentele organului teritorial, acesta va inainta, dupã caz, forurilor superioare prevãzute la pct. 6: a) cererea solicitantului; b) procesul-verbal de control; c) referatul organului teritorial privind punctul de vedere, propuneri şi soluţii care reies din analiza documentaţiei, semnat de directorul organului teritorial.
17. Documentaţia a carei competenta de soluţionare este la nivel ierarhic superior se înainteazã de cãtre organele teritoriale:
- pentru Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale, la Direcţia alte drepturi de asigurãri;
- pentru CNPAS, la Direcţia generalã combatere frauda şi executare silitã;
- pentru ANOFM, la Direcţia control fond şomaj.
18. Termenele de soluţionare a cererilor prin care se solicita înlesniri la plata sunt urmãtoarele:
a) în cel mult 15 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii cererii de acordare a înlesnirilor la plata organul teritorial verifica documentaţia depusa de solicitant şi întocmeşte referatul privind soluţionarea cererii;
b) termenul de inaintare de cãtre organul teritorial la organul ierarhic superior a cererilor de acordare a înlesnirilor la plata, care depãşesc competentele organului teritorial, însoţite de documentele prevãzute la pct. 15 şi 16, este de 20 de zile lucrãtoare de la data înregistrãrii cererii;
c) termenul general de soluţionare a cererilor de acordare a înlesnirilor la plata la orice nivel de competenta este de 15 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii cererii la organul competent. Termenul de 15 zile curge de la data primirii documentaţiei în forma completa;
d) în cazul în care soluţionarea cererii este de competenta Guvernului Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale va propune, în termen de 15 zile lucrãtoare de la data analizarii documentaţiei în cadrul comisiei, acordarea înlesnirilor solicitate prin hotãrâre a Guvernului.
19. Comisiile analizeazã cererile de acordare a înlesnirilor la plata şi pentru fiecare cerere se emite o decizie de aprobare sau de respingere, dupã caz. Decizia este definitiva.
20. Deciziile se aduc la cunostinta atât debitorului, cat şi compartimentelor care ţin evidenta pe plãtitor din cadrul organelor teritoriale.
21. Decizia de soluţionare a cererilor de acordare a înlesnirilor la plata, pentru orice nivel de competenta, se transmite debitorului prin organele teritoriale.
22. a) Decizia cuprinde graficul de plata a obligaţiilor pentru care s-au aprobat înlesniri la plata şi condiţiile care trebuie îndeplinite pentru menţinerea valabilitãţii inlesnirii.
b) O data cu transmiterea deciziei de aprobare a inlesnirii la plata organele teritoriale calculeazã şi anexeazã în scris debitorului cuantumul majorãrilor ce trebuie achitate la fiecare rata.
23. Înlesnirile la plata obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat şi bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj îşi menţin valabilitatea dacã sunt îndeplinite urmãtoarele condiţii:
a) constituirea de cãtre debitor a unei garanţii în termen de 60 de zile de la data comunicãrii deciziei de aprobare a inlesnirii la plata, în funcţie de gradul de risc. Garanţia poate fi constituitã atât ca depozit la trezoreria organului teritorial la care debitorul este înregistrat ca plãtitor, cat şi sub forma unei scrisori de garanţie bancarã. Garanţia poate fi utilizata pentru stingerea atât a ratelor, cat şi a obligaţiilor curente în cazurile în care debitorul este în imposibilitatea achitãrii acestora la termenele prevãzute în grafic sau la scadenta, dupã caz, cu condiţia reintregirii garanţiei pana la urmãtorul termen de plata din eşalonare. În cazul scrisorii de garanţie, utilizarea efectivã a garanţiei se face la solicitarea organului teritorial, adresatã bãncii garante, pe baza cererii debitorului care invoca imposibilitatea de plata. Atunci când s-a constituit garanţia la trezorerie, aceasta se utilizeazã la cererea debitorului adresatã organului teritorial;
b) în termen de 20 de zile de la data primirii deciziei de aprobare a înlesnirilor la plata, debitorul va face dovada ca nu mai are obligaţii neachitate, altele decât cele ce fac obiectul înlesnirilor la plata, şi va stabili împreunã cu organul teritorial cuantumul majorãrilor datorate de la data ultimului control şi pana la data deciziei de acordare a înlesnirilor la plata, suma care va corecta graficul ultimelor rate de eşalonare sau va fi achitatã în luna urmãtoare expirãrii perioadei de amânare;
c) achitarea integrala şi la termen a obligaţiilor curente de cãtre debitor. În cazul în care obligaţiile curente nu se achitã la scadenta se menţine valabilitatea inlesnirii la plata dacã sumele datorate la plata se achitã pana la data de 29 decembrie a fiecãrui an fiscal împreunã cu majorãrile de întârziere aferente acestora;
d) achitarea lunarã a majorãrilor de întârziere calculate şi datorate pentru perioada de acordare a înlesnirilor la plata. De la data deciziei de acordare a înlesnirilor la plata pentru sumele eşalonate sau amânate, cu excepţia majorãrilor de întârziere, se datoreazã şi se calculeazã majorãri, conform prevederilor legale. Pe perioada de graţie acordatã la eşalonare şi pe perioada amânãrii la plata majorãrile datorate pentru debitul eşalonat sau amânat se achitã lunar;
e) înlesnirile la plata obligaţiilor se pot acorda şi cu alte condiţii care se considera stimulative pentru încasarea veniturilor bugetare, cu respectarea prevederilor legale.
24. Cererile de acordare a înlesnirilor la plata care nu întrunesc condiţiile pentru a fi soluţionate favorabil se restituie solicitanţilor, cu motivatia corespunzãtoare, prin intermediul organelor teritoriale.
25. Evidentierea, urmãrirea şi controlul încasãrii sumelor pentru care s-au acordat înlesniri la plata, a contribuţiilor curente, a garanţiei şi a majorãrilor datorate pe perioada inlesnirii la plata, la termenele de plata aprobate, cad în sarcina organelor teritoriale.
26. a) Organele teritoriale organizeazã evidenta separatã a înlesnirilor la plata şi raporteazã prin posta electronica Direcţiei alte drepturi de asigurãri din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale informarea privind acordarea şi realizarea înlesnirilor la plata obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat şi bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj.
b) Direcţia alte drepturi de asigurãri din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale transmite Consiliului Concurentei informaţiile referitoare la inventarul ajutoarelor de stat, potrivit dispoziţiilor legale care reglementeazã ajutorul de stat.
27. Pe perioada pentru care s-au acordat înlesniri la plata cursul prescripţiei se suspenda.
28. Înlesnirile la plata aprobate devin nule şi nu produc efecte, dacã nu au fost respectate condiţiile în care au fost acordate: constituirea garanţiei, plata contribuţiilor curente la termenul prevãzut de lege, plata ratelor eşalonate sau a sumelor amânate la plata la termenele aprobate şi comunicate şi achitarea majorãrilor datorate pe perioada eşalonãrii.
29. Pierderea valabilitãţii înlesnirilor la plata acordate conduce la executarea silitã pentru intreaga suma neplatita şi la obligaţia de plata a majorãrilor de întârziere recalculate de la data la care termenele şi/sau condiţiile nu au fost respectate.
30. În situaţia în care amânarea la plata aprobatã nu s-a respectat, în sensul neachitarii integrale şi la termenul aprobat a sumei totale amânate la plata, majorãrile de întârziere se calculeazã, începând cu ziua imediat urmãtoare acestui termen, pentru suma rãmasã în plata. Acest principiu se aplica şi în cazul nerespectãrii eşalonãrii aprobate, începând cu primul termen de plata, dupã expirarea perioadei de graţie.
31. O noua cerere pentru acordarea unor înlesniri la plata obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat şi cãtre bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj nu poate fi depusa timp de 6 luni de la data nerespectãrii înlesnirilor la plata anterioare.
32. Dispoziţiile prezentului ordin se aplica cererilor depuse dupã data publicãrii acestuia în Monitorul Oficial al României, Partea I.
33. Cererile de acordare a înlesnirilor la plata depuse şi nesolutionate înainte de data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se vor actualiza şi se vor soluţiona conform prevederilor acestuia.
34. Înlesnirile la plata acordate anterior se deruleazã în continuare, în condiţiile prevãzute de actele normative în baza cãrora au fost acordate.


ANEXA 1

SITUAŢIA INFORMATIVA
privind calculul riscului de recuperare a creanţelor la bugetul asigurãrilor sociale de stat şi la bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj



┌───────────────────────────┬────────────────┐
│ Identificarea debitorului │ Total arierate │
│ │ Debite │
│ │ Majorãri │
├───────────────────────────┼────────────────┤
│ Sediul │ │
├───────────────────────────┼────────────────┤
codul fiscal │ │
└───────────────────────────┴────────────────┘
┌──┬────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┬───────┐
│ │ │Valori - miliarde│Punctaj│
│ │ │ lei/Date │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│1.│ Suma totalã pentru care se solicita înlesniri │ │ │
│ │ la plata │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│2.│ Vechimea agentului economic (data începerii │ │ │
│ │ activitãţii) │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│3.│ Vechimea arieratelor (data celui mai vechi │ │ │
│ │ arierat) │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│4.│ Mobilitatea agentului economic (schimbarea │ │ │
│ │ sediului în ultimii 5 ani - da/nu) │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│5.│ Date privind capitalul social: │ │ │
│ │ - capital social roman │ │ │
│ │ - capital social strãin │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│6.│ Indatorarea financiarã (total datorii bugetare │ │ │
│ │ + datorii pe termen scurt şi mediu)/cifra │ │ │
│ │ de afaceri: │ │ │
│ │ - total datorii bugetare │ │ │
│ │ - total datorii pe termen scurt şi mediu │ │ │
│ │ - cifra de afaceri │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│7.│ Date privind controlul bugetar (data ultimului │ │ │
│ │ control bugetar) │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│8.│ Rezultatele controlului bugetar (diferenţe │ │ │
│ │ constatate prin controlul bugetar/total │ │ │
│ │ obligaţii declarate pe perioada verificata): │ │ │
│ │ - total diferenţe constatate │ │ │
│ │ - total obligaţii declarate │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│9.│ Date privind declaraţiile referitoare la │ │ │
│ │ bugetul asigurãrilor sociale de stat şi │ │ │
│ │ bugetul Fondului pentru plata ajutorului │ │ │
│ │ de şomaj (numãrul de declaraţii depuse în │ │ │
│ │ cursul ultimelor 24 de luni) │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│10│ Date privind obligaţiile de plata (total │ │ │
│ │ obligaţii plãtite în cursul ultimelor 24 de │ │ │
│ │luni, inclusiv în urma controlului bugetar/total│ │ │
│ │ obligaţii înregistrate din declaraţii şi │ │ │
│ │ control bugetar): │ │ │
│ │ - total obligaţii plãtite, inclusiv din │ │ │
│ │ control bugetar │ │ │
│ │ - total obligaţii declarate, inclusiv prin │ │ │
│ │ control bugetar │ │ │
├──┼────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼───────┤
│ │ TOTAL: │ │ │
└──┴────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴───────┘




ANEXA 2

ANALIZA GRADULUI DE RISC



┌───────────────────────────┬────────────────┐
│ Identificarea debitorului │ Total arierate │
│ │ Debite │
│ │ Majorãri │
├───────────────────────────┼────────────────┤
│ Sediul │ │
├───────────────────────────┼────────────────┤
codul fiscal │ │
└───────────────────────────┴────────────────┘
┌──┬───────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┬─────┐
│ │ │ Informaţii de evaluare │Pun- │
│ │ │ │ctaj │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│1.│ Suma totalã solicitatã pentru │ Suma cerutã > 1 miliard lei │ 5 │
│ │acordarea de înlesniri la plata│ Suma cerutã < 1 miliard lei │ 2 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│2.│ Vechimea agentului economic │ Data de începere a activitãţii │ │
│ │ │ agentului economic │ │
│ │ │ - mai mult de 2 ani │ 2 │
│ │ │ - mai puţin de 2 ani │ 5 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│3.│ Vechimea arieratelor │ Vechimea arieratului: │ │
│ │ │ - mai puţin de 2 ani │ 2 │
│ │ │ - mai mult de 2 ani │ 5 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│4.│ Mobilitatea agentului economic│ - schimbarea sediului în ultimii │ │
│ │ │ 5 ani │ 5 │
│ │ │ - sediu stabil în ultimii 5 ani │ 2 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│5.│ Date privind capitalul social │ - agenţi economici cu capital strãin│ │
│ │ │ cu valoare active < arierate │ 5 │
│ │ │ - agenţi economici cu capital strãin│ │
│ │ │ cu valoare active > arierate │ 2 │
│ │ │ - agenţi economici romani cu │ │
│ │ │ valoare active < arierate │ 5 │
│ │ │ - agenţi economici romani cu │ │
│ │ │ valoare active > arierate │ 2 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│6.│ Indatorarea financiarã │ - indatorare financiarã pe termen │ │
│ │ │ mediu şi scurt*) < 10% din cifra │ │
│ │ │ de afaceri │ 2 │
│ │ │ - indatorare financiarã pe termen │ │
│ │ │ mediu şi scurt*) > 10% din cifra │ │
│ │ │ de afaceri │ 5 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│7.│ Datele privind controlul │ data ultimului control bugetar: │ │
│ │ bugetar │ - mai puţin de 3 ani │ 2 │
│ │ │ - mai mult de 3 ani │ 5 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│8.│ Rezultatele controlului │ raport: diferenţe constatate prin │ │
│ │ bugetar │ controlul bugetar/Total declarat │ │
│ │ │ în cursul perioadei verificate │ │
│ │ │ (debite): │ │
│ │ │ - > 20% │ 5 │
│ │ │ - < 20% │ 2 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│9.│ Datele privind declaraţiile │ Numãrul declaraţiilor depuse în │ │
│ │ bugetare │ cursul ultimelor 24 de luni: │ │
│ │ │ - 24 │ -5 │
│ │ │ - > 20 │ 2 │
│ │ │ - între 10 şi 19 │ 5 │
│ │ │ - < 10 │ 10 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│10│ Date privind obligaţiile de │ Total plãtite în cursul ultimelor │ │
│ │ plata │ 24 de luni (declaraţie şi control │ │
│ │ │ bugetar, debite + majorãri) la │ │
│ │ │ trezorerie/Total declarat şi control│ │
│ │ │bugetar în cursul aceleiaşi perioade:│ │
│ │ │ - total plãtit/total declarat > 1 │ 0 │
│ │ │ - total plãtit/total declarat < 1 │ 10 │
├──┼───────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┼─────┤
│ │ │ TOTAL: │ │
└──┴───────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┴─────┘



------------------
*) = (total datorii bugetare + datorii pe termen scurt şi mediu)/cifra de afaceri

NOTA:
Garanţiile solicitate de comisiile constituite la nivelul organelor competente, pe baza punctajului total rezultat din analiza gradului de risc de recuperare a creanţelor, sunt:
- pana la contravaloarea unei rate medii din eşalonare, pentru risc minim (11-15 puncte);
- contravaloarea a 1-2 rate medii din eşalonare, pentru risc mediu (16-45 de puncte);
- contravaloarea a 2-4 rate medii din eşalonare, pentru risc maxim (46-60 de puncte).
Cuantumul garanţiei stabilite de cãtre comisii se menţioneazã în mod expres în adresa de comunicare a aprobãrii cererii de acordare a înlesnirilor la plata.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016