Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 18 decembrie 2003  privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 18 decembrie 2003 privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 938 din 24 decembrie 2003
ART. 1
(1) În conformitate cu prevederile <>art. 27 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor mãsuri în materie financiar-fiscalã, Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi unitãţile din subordinea acestora pot efectua cheltuieli în limita aprobatã prin buget şi a creditelor bugetare deschise, în condiţiile legii.
(2) Deschiderea şi repartizarea/retragerea creditelor bugetare pentru cheltuielile aprobate în bugetul asigurãrilor sociale de stat, în bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi în bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate se efectueazã în limita creditelor bugetare şi potrivit destinaţiilor aprobate în aceste bugete şi în raport cu gradul de folosire a fondurilor puse la dispoziţie anterior.
ART. 2
(1) În vederea efectuãrii cheltuielilor bugetare, ordonatorii principali de credite ai bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetului asigurãrilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate solicitã lunar Ministerului Finanţelor Publice, pânã la data de 25 a lunii curente pentru luna urmãtoare, deschiderea de credite bugetare pe capitole de cheltuieli, cu defalcare pe titluri, atât pentru activitatea proprie, cât şi pentru activitatea instituţiilor subordonate.
(2) Cererile pentru deschiderea de credite bugetare se aprobã de cãtre ordonatorii principali de credite sau alte persoane cãrora le-au fost delegate aceste atribuţii, în condiţiile legii, şi de cãtre conducãtorii compartimentelor financiar-contabile şi se avizeazã pentru control financiar preventiv propriu şi delegat.

NOTĂ: În conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile ulterioare, calitatea de ordonator principal de credite al bugetului asigurãrilor pentru şomaj a fost delegatã de cãtre ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei conducãtorului executiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, iar cea de ordonator principal de credite al bugetului asigurãrilor sociale de stat, conducãtorului executiv al Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale.

ART. 3
(1) În scopul deschiderii creditelor bugetare, Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã, dupã caz, completeazã şi prezintã Ministerului Finanţelor Publice - Direcţia generalã de programare bugetarã sectorialã şi securitate socialã exemplarul 1 (galben) şi 3 (roz) din formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, aprobat prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.801/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Formularul "Cerere pentru deschidere de credite" este însoţit de urmãtoarele documente:
a) "Nota justificativã pentru deschiderea creditelor bugetare", potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 1;
b) "Situaţia centralizatoare a borderourilor privind transmiterea dispoziţiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 2;
c) "Borderou privind transmiterea dispoziţiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin Trezoreria Statului din judeţul/sectorul/municipiul Bucureşti", potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 3;
d) "Dispoziţie bugetarã privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 4.
(2) Formularele prevãzute la alin. (1) lit. a)-d) nu au regim special şi se întocmesc pe suport hârtie, potrivit modelelor prevãzute în anexele nr. 1-4 la prezentele norme metodologice.
(3) Documentele enumerate la alin. (1) se aprobã de cãtre persoanele menţionate la art. 2 alin. (2), care vor fi prevãzute în specimenele de semnãturi depuse de cãtre Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia generalã a contabilitãţii publice.
ART. 4
În cazuri justificate, pânã la data de 25 a fiecãrei luni, Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate şi Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã pot dispune retragerea creditelor bugetare deschise şi neutilizate din conturile proprii sau ale instituţiilor subordonate, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice. În acest scop se întocmesc şi se prezintã Ministerului Finanţelor Publice - Direcţia generalã a contabilitãţii publice formularele prevãzute la art. 3 alin. (1) lit. b), c) şi d).
ART. 5
(1) Dupã aprobarea deschiderii de credite bugetare de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate şi Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã au obligaţia de a ridica de la Direcţia generalã a contabilitãţii publice exemplarele nr. 3 şi 4 din dispoziţiile bugetare privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare, împreunã cu exemplarul nr. 3 (roz) din "Cerere pentru deschiderea creditelor bugetare", vizate şi ştampilate de cãtre persoanele cu atribuţii în acest sens din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, prin care se confirmã deschiderea şi repartizarea/retragerea creditelor bugetare respective.
(2) Exemplarul nr. 3 din "Dispoziţia bugetarã privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", vizatã şi ştampilatã de persoanele cu atribuţii în acest sens din Ministerul Finanţelor Publice, se transmite de cãtre Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate şi Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã ordonatorilor de credite din subordine cãrora le-au fost repartizate credite bugetare, astfel încât aceştia sã aibã cunoştinţã de creditele bugetare care le-au fost repartizate pentru luna respectivã.
ART. 6
(1) În scopul înregistrãrii în contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise şi repartizate/retrase din bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeazã cu urmãtoarele conturi în afara bilanţului:
a) contul 05 "Credite deschise şi repartizate din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate", care se deschide pe numele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi al instituţiilor publice din subordine, cu desfãşurare pe capitole şi titluri de cheltuieli conform Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, aprobatã prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.394/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) contul 08 "Credite deschise şi repartizate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj", care se deschide pe numele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi al instituţiilor publice din subordine, cu desfãşurare pe capitole şi titluri de cheltuieli conform Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, aprobatã prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.394/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Conturile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se deschid la solicitarea instituţiilor publice finanţate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, dupã caz, la unitãţile Trezoreriei Statului în a cãror razã sunt înregistrate fiscal, cu excepţia instituţiilor publice ai cãror conducãtori au calitatea de ordonator principal şi secundar de credite, cu sediul în municipiul Bucureşti, precum şi al instituţiilor publice autonome cu sediul în municipiul Bucureşti, ale cãror conturi se deschid la Direcţia trezorerie şi contabilitate publicã a municipiului Bucureşti.
(3) Înregistrarea în contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise şi repartizate/retrase din bugetul asigurãrilor sociale de stat de cãtre Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale şi instituţiile publice din subordine se asigurã în continuare cu ajutorul contului 03 "Credite bugetare deschise şi repartizate din bugetul asigurãrilor sociale de stat", cu desfãşurare pe capitole şi titluri de cheltuieli conform Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, aprobatã prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.394/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

NOTĂ: Codul contului de credite deschise şi repartizate (xx.yy.yy.00.zz) se formeazã astfel:
- "xx" Codul contului contabil atribuit deschiderilor de credite bugetare, care se completeazã, dupã caz, astfel:
- "03" - pentru bugetul asigurãrilor sociale de stat;
- "05" - pentru bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate;
- "08" - pentru bugetul asigurãrilor pentru şomaj;
- "yy.yy" Codul capitolului de cheltuialã, conform clasificaţiei bugetare;
- "00" Câmp rezervat pentru codificarea Ministerului Finanţelor Publice;
- "zz" Cod titular care se completeazã, dupã caz, astfel:
- "19" Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei pentru bugetul asigurãrilor sociale de stat şi pentru bugetul asigurãrilor pentru somaj;
- "01" Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
Codul contului deschis la Trezoreria Statului se înscrie atât pe formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, cât şi pe formularul "Dispoziţiile bugetare de repartizare/retragere de credite bugetare" prevãzut în anexa nr. 4.
ART. 7
(1) În scopul înregistrãrii în contabilitatea Trezoreriei Statului a plãţilor de casã din bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeazã cu urmãtoarele conturi de cheltuieli bugetare:
a) contul 27 "Cheltuielile bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate", care se deschide pe numele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi al instituţiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul cãruia se evidenţiazã plãţile de casã efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate în limita creditelor bugetare deschise şi repartizate, cu desfãşurare pe conturi analitice, pe capitole şi titluri de cheltuieli;
Notã: Începând cu data de 1 ianuarie 2004, contul 27 îşi schimbã denumirea din "Venituri încasate pentru bugetul Capitalei" în "Cheltuielile bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate".
Începând cu aceeaşi datã, veniturile încasate de cãtre primãriile de sector pentru bugetul propriu al municipiului Bucureşti se evidenţiazã cu ajutorul contului 50.83 "Disponibil din venituri încasate pentru bugetul Capitalei", evidenţa analiticã pe subcapitole de venituri bugetare fiind organizatã în contabilitatea proprie a primãriilor sectoarelor municipiului Bucureşti;
b) contul 29 "Cheltuielile bugetului asigurãrilor pentru şomaj", care se deschide pe numele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi al instituţiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul cãruia se evidenţiazã plãţile de casã efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului asigurãrilor pentru şomaj în limita creditelor bugetare deschise şi repartizate, cu desfãşurare pe conturi analitice, pe capitole şi titluri de cheltuieli.
(2) Conturile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se deschid la solicitarea instituţiilor publice finanţate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj şi bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, dupã caz, la unitãţile Trezoreriei Statului în a cãror razã sunt înregistrate fiscal, cu excepţia instituţiilor publice ai cãror conducãtori au calitatea de ordonator principal şi secundar de credite, cu sediul în municipiul Bucureşti, ale cãror conturi se deschid la Direcţia trezorerie şi contabilitate publicã a municipiului Bucureşti.
(3) Înregistrarea în contabilitatea Trezoreriei Statului a plãţilor de casã efectuate de cãtre Casa Naţionalã de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale şi instituţiile publice din subordine se asigurã în continuare cu ajutorul contului 25 "Cheltuielile bugetului asigurãrilor sociale de stat", cu desfãşurare pe capitole şi titluri de cheltuieli conform Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, aprobatã prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.394/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 8
Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi instituţiile subordonate organizeazã şi conduc evidenţa creditelor bugetare deschise în cadrul creditelor bugetare aprobate, cu ajutorul conturilor din clasa 9 "Conturi în afara bilanţului" prevãzute în Planul de conturi pentru instituţiile publice, şi anume:
- contul 941 "Credite deschise şi repartizate";
- contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii".
Contul 941 "Credite deschise şi repartizate"
Cu ajutorul acestui cont instituţiile publice ai cãror conducãtori au calitatea de ordonator principal şi secundar de credite ţin evidenţa creditelor deschise pentru a fi repartizate instituţiilor subordonate. Contabilitatea analiticã a creditelor deschise de repartizat se ţine pe capitole şi titluri ale bugetului aprobat.
La ordonatorii principali de credite, în debitul contului se înregistreazã credite deschise pentru a fi repartizate ordonatorilor de credite subordonaţi, precum şi creditele de retras de la aceştia, iar în credit, creditele repartizate acestora, precum şi creditele retrase.
La ordonatorii secundari de credite, în debitul contului se înregistreazã creditele repartizate de ordonatorul principal de credite pentru a fi repartizate ordonatorilor terţiari de credite, precum şi creditele de retras de la ordonatorii terţiari de credite, iar în credit, creditele repartizate ordonatorilor terţiari de credite, precum şi creditele retrase.
Contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii"
Cu ajutorul acestui cont instituţiile publice ai cãror conducãtori au calitatea de ordonator principal, secundar sau terţiar de credite, dupã caz, ţin evidenţa creditelor bugetare deschise pentru cheltuieli proprii.
Contabilitatea analiticã a creditelor deschise pentru cheltuieli proprii se ţine pe capitolele şi titlurile bugetului aprobat.
Ordonatorii principali de credite înregistreazã în debitul contului creditele deschise de Ministerul Finanţelor Publice pentru cheltuieli proprii, iar în credit, creditele retrase.
Ordonatorii secundari şi terţiari de credite înregistreazã în debit creditele bugetare primite prin repartizare de la ordonatorul de credite ierarhic superior pentru cheltuieli proprii, iar în credit, creditele retrase.
Soldurile conturilor 941 "Credite deschise şi repartizate" şi 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii" nu se redeschid în anul urmãtor.
ART. 9
Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi unitãţile subordonate înregistreazã în contabilitate plãţile efectuate prin conturile 27 "Cheltuielile bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate" şi 29 "Cheltuielile bugetului asigurãrilor pentru şomaj" cu ajutorul contului 700 "Finanţare de la buget privind anul curent", a cãrui funcţiune este prezentatã în Planul de conturi pentru instituţiile publice.
ART. 10
Anexele nr. 1-4*) fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.



ANEXA 1


la normele metodologice
-----------------------

DENUMIREA INSTITUŢIEI PUBLICE
.............................
DIRECŢIA ....................


NOTA JUSTIFICATIVA
pentru deschiderea creditelor bugetare de la capitolul ............
pe anul ....... trim ...... luna ..........

- mii lei -


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ NR.│ DENUMIRE INDICATOR │ SUMA │
│CRT.│ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 1 │Credite bugetare aprobate cumulat de la începutul │ │
│ │anului pana la finele trimestrului pentru care se │ │
│ │solicita deschiderea de credite │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 2 │Credite bugetare aprobate aferente trimestrului pentru │ │
│ │care se solicita deschiderea de credite │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 3 │Credite bugetare deschise cumulat de la începutul │ │
│ │anului │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 4 │Plaţi de casa la finele lunii precedente celei in care │ │
│ │se solicita deschiderea de credite │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 5 │Disponibilitãţi existente in cont la finele lunii │ │
│ │precedente celei in care se solicita deschiderea de │ │
│ │credite │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 6 │Cheltuieli preliminate pe luna in curs │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 7 │Cheltuieli preliminate pentru perioada pentru care se │ │
│ │solicita deschiderea de credite │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ 8 │Credite bugetare solicitate a fi deschise │ │
│ │(pct.4+6+7) - pct.3) │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│ │ - cu detaliere pe titluri de cheltuieli │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘


Director General, Verificat si vizat pt. control
financiar preventiv,


Nota: Se intocmeste in 2 exemplare
din care un exemplar se prezintã
Ministerului Finanţelor Publice





ANEXA 2


la normele metodologice
-----------------------

DENUMIREA INSTITUŢIEI PUBLICE
.............................


SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
a borderourilor privind transmiterea dispoziţiilor
pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare

MII LEI


┌────┬────────┬────────┬─────┬─────┬───────────────────────────────────────────┐
│NR. │DENUMIRE│BORDEROU│COD │SUMA │din care detaliat pe titluri de cheltuieli │
│CRT.│ JUDEŢ ├───┬────┤CAPI-│ ├────────┬─────────┬────────┬───────┬───────┤
│ │ │NR.│DATA│TOL │ │PERSONAL│MATERIALE│TRANSFE-│SUBVEN-│CAPITAL│
│ │ │ │ │CHELT│TOTAL│ │ │RURI │ŢII │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼───┼────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │GENERAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴───┴────┴─────┴─────┴────────┴─────────┴────────┴───────┴───────┘


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI
FINANCIAR-CONTABIL

Nota: Se întocmeşte in 2 exemplare din care
un exemplar se prezintã Ministerului
Finanţelor Publice
Se intocmeste numai de cãtre
ordonatorul principal de credite





ANEXA 3


la normele metodologice
-----------------------

DENUMIREA INSTITUŢIEI PUBLICE
.............................


BORDEROU NR. ..... din ............
privind transmiterea dispoziţiilor pentru repartizarea/retragerea
creditelor bugetare prin trezoreria statului din
judetul/sectorul/municipiul Bucureşti

-mii lei-


┌─┬────────┬─────┬────────┬────────┬───────────────────────────────────────────┐
│N│DISPOZI-│ COD │ORDONA- │ SUMA │din care detaliat pe titluri de cheltuieli │
│R│TIA │CAPI-│TOR │ ├────────┬─────────┬────────┬───────┬───────┤
│C│BUGETARA│TOL │ DE │ │PERSONAL│MATERIALE│TRANSFE-│SUBVEN-│CAPITAL│
│R├───┬────┤ │CREDITE │ TOTALA │ │ │RURI │ŢII │ │
│T│NR.│DATA│CHELT│ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼────┼─────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼───┼────┼─────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ TOTAL │ │ │ │ │ │ │
└─┴───┴────┴─────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴────────┴───────┴───────┘

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE, CONDUCĂTORUL COMPARTIMENTULUI
FINANCIAR - CONTABIL

Nota: Se întocmeşte in 2 exemplare care se
prezintã Ministerului Finanţelor Publice
Se întocmesc distinct, cate 2 exemplare
pentru fiecare judeţ





ANEXA 4


la normele metodologice
-----------------------



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│DENUMIRE INSTITUŢIE PUBLICA │
│........................... │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ DISPOZIŢIE BUGETARA PRIVIND REPARTIZAREA/RETRAGEREA CREDITELOR BUGETARE │
│ NR. ............. DATA .............. │
│ │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┤
│Banca plãtitorului │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Platitor: Cont nr.│ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Banca beneficiarului: │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Beneficiar: Cont nr.│ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Suma (in litere/in cifre) Lei │ │
│ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
│Cu drept de utilizare de la data de: zi........luna.........an....... │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│Stampila si semnãtura Banca plãtitor Banca beneficiar │
│ordonatorului principal │
│de credite │
│ (data inreg. (data inreg. │
│ stampila, semnãtura) stampila,semnatura) │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


- verso -
┌───────────────┬───────────────────────┬───────┬──────────────┬─────────────┐
│ │ Capitol de cheltuieli │ │ │ │
│ Cont contabil │ │ Titlu │ Cod fiscal │ Suma lei │
├───────────────┼───────────────────────┼───────┼──────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├───────────────┴───────────────────────┼───────┼──────────────┼─────────────┤
│ TOTAL CAPITOL │ │ │ │
└───────────────────────────────────────┴───────┴──────────────┴─────────────┘

Nota: Se întocmeşte in 4 exemplare (fata-verso sau pe format A4)care se
prezintã Ministerului Finanţelor Publice
Se întocmeşte in lei (ultimele 3 cifre din suma înscrisa sunt in
mod obligatoriu zero)



----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016