Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 6 iunie 2005  privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 6 iunie 2005 privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 493 din 13 iunie 2005

1. Dispoziţii generale
1.1. Casele de asigurãri de sãnãtate sunt împuternicite sã reprezinte Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate în relaţia cu furnizorii din sectorul privat câştigãtori ai licitaţiei naţionale pentru centrele-pilot, denumiţi în continuare furnizori.
1.2. În calitate de reprezentanţi locali ai Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã nominalizeze un numãr suficient de persoane care vor verifica, valida şi controla declaraţiile de servicii lunare [centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu insuficienţã renalã cronicã (IRC) în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot, precum şi sumele aferente] ale furnizorului pentru fiecare centru-pilot. Aceste persoane vor fi nominalizate prin decizie a preşedintelui-director general al casei de asigurãri de sãnãtate. O copie a deciziei de nominalizare a persoanelor responsabile va fi înaintatã Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, cu menţiunea ca orice modificare ulterioarã a acesteia sã fie comunicatã.
1.3. Transportul medical al bolnavilor pentru hemodializã se realizeazã în baza contractelor încheiate în acest sens de casele de asigurãri de sãnãtate cu furnizorii de servicii de transport sanitar.
1.4. La nivelul centrelor-pilot se acordã servicii de hemodializã în regim ambulatoriu atât bolnavilor aflaţi constant în evidenţã ("bolnav constant"), în limita a 152 de şedinţe pentru tratamentul continuu/12 luni, cât şi celor trataţi temporar ("bolnav temporar"), precum şi servicii de dializã peritonealã bolnavilor aflaţi constant în evidenţã.
Bolnavul constant este bolnavul tratat prin dializã pentru IRC în stadiu uremic, înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi din centrul-pilot în care bolnavul beneficiazã de şedinţele de dializã.
Bolnavul temporar este bolnavul care necesitã tratament în centrul-pilot pentru mai puţin de 6 sãptãmâni, respectiv:
● bolnavul cu dializã pentru IRC în stadiu uremic, înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi al unui alt centru de dializã, tratat ca urmare a transferului temporar, realizat cu respectarea condiţiilor şi formalitãţilor de transfer prevãzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare a unitãţilor de dializã publice şi private, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 ;
● bolnavul cu acutizãri ale IRC, care necesitã temporar şedinţe de hemodializã.
Bolnavul nou este bolnavul inclus în tratament în condiţiile Regulamentului de organizare şi funcţionare a unitãţilor de dializã publice şi private şi validat de Comisia Medicalã Centralã de Includere în Tratament, comisie numitã prin decizie a preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate.
Bolnavul nou este inclus în tratament astfel:
a) bolnavul nou selectat de pe lista de aşteptare este inclus în tratament cu aprobarea Comisiei Medicale Centrale de Includere în Tratament;
b) bolnavul nou introdus în dializã în regim de urgenţã va fi comunicat Comisiei Medicale Centrale de Includere în Tratament în termen de 24 de ore de la decizia de introducere în dializã. Formularul de comunicare va cuprinde un set minim de date care fundamenteazã decizia introducerii în dializã.
2. Raportarea serviciilor de dializã
2.1. Furnizorul va transmite caselor de asigurãri de sãnãtate, în original (douã exemplare) şi în format electronic, Declaraţia de servicii lunarã (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot, precum şi sumele aferente), în formatul prevãzut în anexã. Documentele vor fi certificate în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi vor fi semnate de:
- reprezentantul legal al furnizorului;
- directorul economic al furnizorului;
- medicul-şef/coordonatorul centrului-pilot;
- persoana care întocmeşte documentele.
2.2. Documentele menţionate la pct. 2.1 se vor realiza în baza evidenţelor tehnico-operative conduse la nivelul centrelor-pilot şi se vor depune la casele de asigurãri de sãnãtate lunar, în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea.
2.3. Netransmiterea de cãtre furnizor a documentelor menţionate la pct. 2.1 exonereazã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate de obligaţia plãţii pentru luna respectivã.
2.4. Nerespectarea de cãtre furnizor a termenului menţionat la pct. 2.2, precum şi existenţa unor erori în raportare vor atrage decalarea termenului de platã cu un numãr de zile lucrãtoare egal cu numãrul zilelor cu care furnizorul a depãşit termenul, respectiv pânã la raportarea corectã.
2.5. Dupã verificarea şi validarea declaraţiilor de servicii lunare transmise de furnizor, în termen de 5 zile lucrãtoare, dupã perioada prevãzutã la pct. 2.2, ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã transmitã Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate Declaraţia de servicii lunarã a furnizorului (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot, precum şi sumele aferente), în original şi în format electronic. Declaraţia de servicii lunarã va fi certificatã în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi va fi semnatã din partea casei de asigurãri de sãnãtate de:
- preşedinte-director general;
- director economic;
- director relaţii contractuale;
- medic-şef;
- persoana care întocmeşte documentele.
2.6. Direcţia programe naţionale şi Serviciul medical din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate vor verifica încadrarea în numãrul de bolnavi contractaţi, respectarea volumului de servicii prevãzut în contract şi încadrarea în valoarea contractului pentru fiecare centru-pilot.
2.7. Dupã aplicarea prevederilor pct. 2.6, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va notifica în scris furnizorului observaţiile sale. Notificarea se va transmite cel târziu în a 15-a zi lucrãtoare a lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea. Pentru situaţiile prevãzute la pct. 2.3 şi 2.4, termenul prevãzut mai sus se stabileşte de la data depunerii documentelor de cãtre furnizor la casa de asigurãri de sãnãtate.
2.8. Furnizorul, în baza notificãrii primite de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, emite factura fiscalã, pe care o trimite în original la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
2.9. Trimestrial, în situaţii excepţionale, se poate realiza regularizarea care se aplicã perioadei de la începutul derulãrii contractului pânã la sfârşitul trimestrului respectiv, cu încadrarea în sumele contractate.
2.10. Înaintea regularizãrii, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va transmite Registrului renal român, pentru verificare şi validare, datele legate de bolnavi, raportate lunar de furnizori.
3. Controlul raportãrii serviciilor de dializã
3.1. Controlul serviciilor de dializã raportate de furnizori se realizeazã de casele de asigurãri de sãnãtate trimestrial, la centrele-pilot nominalizate, pânã în data de 15 a lunii urmãtoare trimestrului pentru care se face controlul.
3.2. Controlul va urmãri, în principal, urmãtoarele:
a) acurateţea şi validarea datelor colectate şi raportate;
b) eventuale obstacole sau disfuncţionalitãţi.
3.3. În urma fiecãrui control se va întocmi un raport care va fi transmis direcţiilor coordonatoare din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, în vederea regularizãrii trimestriale.
3.4. Controlul anual se va efectua pânã la data de 15 februarie a anului urmãtor.
4. Decontarea serviciilor de dializã
4.1. Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate deconteazã lunar serviciile de dializã realizate în luna anterioarã celei pentru care se face decontarea, în conformitate cu termenii contractuali.
4.2. Decontarea se face prin tarif/serviciu pentru bolnavii beneficiari de hemodializã, în funcţie de numãrul de servicii efectuate ("tariful hemodializei") şi, respectiv, o sumã fixã anualã per bolnav supus tratamentului de dializã peritonealã ("tariful dializei peritoneale").
4.3. Furnizorul are obligaţia de a nominaliza la rubrica "Cumpãrãtor" din factura fiscalã, pe lângã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, în calitate de achizitor, şi centrul-pilot, în calitate de beneficiar.
Rubrica "Contul cumpãrãtorului" se completeazã cu contul CNAS, şi anume: RO91TREZ70027621620XXXXX, iar rubrica "Banca", cu ATCPMB.
Datele de identificare a furnizorului trebuie sã corespundã cu cele din contract.
Rubrica "Descrierea produselor" se va completa cu "servicii medicale de hemodializã", respectiv "servicii medicale de dializã peritonealã", valoarea serviciilor exprimatã în lei la cursul euro al Bãncii Naţionale a României la data facturãrii, precum şi numãrul contractului încheiat cu Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate. Valoarea serviciilor medicale de hemodializã, exprimatã în lei, se va defalca în valoarea serviciilor medicale şi valoarea medicamentelor şi materialelor sanitare utilizate şi va corespunde cu datele validate din formularele "Declaraţie de servicii lunarã".
Valoarea facturii va fi exprimatã în lei.
4.4. Suma decontatã va fi în funcţie de numãrul şedinţelor de hemodializã multiplicat cu tariful hemodializei, precum şi de numãrul pacienţilor supuşi dializei peritoneale, trataţi, multiplicat cu 1/12 (o douãsprezecime) din tariful dializei peritoneale.
4.5. În baza rapoartelor prevãzute la pct. 3.3, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va notifica furnizorului serviciile ce fac obiectul regularizãrii, precum şi suma aferentã. Regularizarea se va face la cursul Bãncii Naţionale a României din data emiterii facturii corespunzãtoare lunii pentru care s-a fãcut regularizarea. În acest sens furnizorul emite o facturã distinctã care se transmite la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate dupã notificare. Plãţile sau reţinerile se efectueazã odatã cu plata facturii pentru luna urmãtoare încheierii trimestrului respectiv.
4.6. Plãţile de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate pentru serviciile furnizate conform contractelor sunt sub condiţia aprobãrii bugetului anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate.
4.7. În cazul în care: a) bugetul anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nu este aprobat în termen de 90 de zile de la începutul anului calendaristic; sau b) Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate stabileşte cã alocaţia bugetarã în bugetul sãu anual este insuficientã pentru a finanţa serviciile medicale de dializã, conform contractului, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate sau furnizorul poate înceta contractul sau poate conveni un volum mai mic de servicii.
5. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate
5.1. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din contractele încheiate de furnizorii de servicii de hemodializã şi dializã peritonealã se ţine utilizându-se urmãtoarele conturi:
- 410 "Cheltuielile instituţiei publice finanţate de la buget";
- 234 "Furnizori";
- 700 "Finanţare de la buget privind anul curent."
5.2. Înregistrãrile contabile ocazionate de derularea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de dializã peritonealã şi hemodializã sunt urmãtoarele:
a) primirea facturilor lunare şi înregistrarea obligaţiei de platã;
- 410 "Cheltuielile instituţiei publice finanţate de la buget" = 234 "Furnizori"
b) decontarea serviciilor facturate;
- 234 "Furnizori" = 700 "Finanţare de la buget privind anul curent."
6. Dispoziţii finale
Anexa face parte integrantã din prezentele norme.


ANEXĂ
la norme



FURNIZOR........
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CENTRUL PILOT ..........
Raportare pentru LUNA ....


DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARA
CENTRALIZATOR


Tabel 1 HEMODIALIZA




┌───────────────────────────────┬─────────────────────────────────┬──────────────────────┬────┐
│ NUMĂR BOLNAVI │ NUMĂR ŞEDINŢE │SUMA DE DECONTAT(EURO)│ │
├─────┬───────────────────┬─────┼──────┬───────────────────┬──────┼──────┬────────┬──────┤ │
│ │ realizaţi │rã- │con- │ realizate │rãmase│pentru│pentru │ │ │
│Con- ├──────┬──────┬─────┤maşi │trac- ├──────┬──────┬─────┤pentru│ser- │medica- │TOTAL │OB- │
│trac-│bol- │bol- │Total│ptr. │tate │ptr. │pt. │Total│anul │vicii │mente │ │SER-│
│taţi │navi │navi │bol- │anul │(cf. │paci- │paci- │şe- │în │ │şi ma- │ │VA- │
│ │con- │trans-│navi │în │con- │enţi │enţi │din- │curs │ │teriale │ │ŢII │
│ │stanţi│feraţi│ │curs │tract)│con- │trans-│ţe │ │ │sani- │ │ │
│ │ │tem- │ │ │ │stanţi│feraţi│ │ │ │tare │ │ │
│ │ │porar │ │ │ │ │tem- │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │porar │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┼────────┼──────┼────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │C3= │C4= │ C5 │ C6 │ C7 │C8= │C9= │ C10 │ C11 │C12= │C13 │
│ │ │ │C1+C2│C0-C1│ │ │ │C6+C7│C5-C8 │ │ │C10+ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │C11 │ │
├─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼──────┼────────┼──────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────┴──────┴─────┴─────┴──────┴──────┴──────┴─────┴──────┴──────┴────────┴──────┴────┘




Tabel 2 DIALIZA PERITONEALA


┌───────────────────────────────┬──────────┬───────────────────────────────────┐
│ NUMĂR BOLNAVI │ SUMA DE │ │
├───────────┬─────────┬─────────┤ DECONTAT │ │
│contractaţi│realizaţi│ rãmaşi │ (EURO) │ OBSERVAŢII │
│ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────┼──────────┼───────────────────────────────────┤
│ C0 │ C1 │C2=C0-C1 │ C3 │ C4 │
├───────────┼─────────┼─────────┼──────────┼───────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└───────────┴─────────┴─────────┴──────────┴───────────────────────────────────┘




Tabel 3 SUMA


┌───────────────────────────────────┐
│ SUMĂ DE DECONTAT (EURO): │
├───────────┬───────────┬───────────┤
│hemodializa│ dializa │ TOTAL │
│ │peritoneala│ │
├───────────┼───────────┼───────────┤
│ C0 │ C1 │ C2=C0+C1 │
├───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │
└───────────┴───────────┴───────────┘
CO din tabelul 3 = C10 din tabelul 1.
C1 din tabelul 3 = C3 din tabelul 2.



CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITAHI LEGALITĂŢII, REGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII

FURNIZOR DIRECTOR ECONOMIC MEDIC SEF/COORDONATOR AL
CENTRULUI-PILOT Întocmit

CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, REGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII

DIRECTOR MEDIC SEF DIRECTOR RELAŢII DIRECTOR
GENERAL/PRESEDINTE CONTRACTUALE ECONOMIC Întocmit




DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARA
Desfãşurãtor privind evidenta dupã CNP a bolnavilor cu IRC
beneficiari de hernodialize si dializa peritoneala si a sumelor de decontat

FURNIZOR..........
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
CENTRUL PILOT ........
Raportare pentru LUNA ......


Tabel 1.A. BOLNAVI CONSTANTI


┌────────┬────────┬────────┬─────────┬────────┬─────────┬──────────────────────┐
│Nr.crt. │ CNP │Nr. de │ Nr. │Tarif/ │SUMA DE │ │
│Bolnav │bolnavi │înregis-│sedinţe │sedinţa │DECONTAT │ │
│ │cu HIV │trare │ HD │ (EURO) │ (EURO) │ │
│ │ │fişa │realizate│ │ │ OBSERVAŢII │
│ │ │spita- │ │ │ │ │
│ │ │lizare │ │ │ │ │
│ │ │de zi │ │ │ │ │
│ │ │(SZ....)│ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│TOTAL │ X │ X │ │ 110 │ │ │
└────────┴────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴──────────────────────┘




Tabel 1.B. BOLNAVI TRANSFERATI TEMPORAR


┌────────┬────────┬────────┬─────────┬────────┬─────────┬──────────────────────┐
│Nr.crt. │ CNP │Nr. de │ Nr. │Tarif/ │SUMA DE │ │
│Bolnav │bolnavi │înregis-│sedinţe │sedinţa │DECONTAT │ │
│ │cu HIV │trare │ HD │ (EURO) │ (EURO) │ │
│ │ │fişa │realizate│ │ │ OBSERVAŢII │
│ │ │spita- │ │ │ │ │
│ │ │lizare │ │ │ │ │
│ │ │de zi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────────────────┤
│TOTAL │ X │ X │ │ 110 │ │ │
└────────┴────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴──────────────────────┘




Tabel 1. BOLNAVI CU HEMODIALIZA


┌───────────────────────────────────┐
│ TOTAL │
├───────────┬───────────┬───────────┤
│ bolnavi │ şedinţe │ suma de │
│ cu HD │ │ decontat │
├───────────┼───────────┼───────────┤
│ C0 │ C1 │ C2=C0+C1 │
├───────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │
└───────────┴───────────┴───────────┘
C1 = total C4 din tabelul 1.A + total C4 din tabelul 1.B
C2 = total C8 din tabelul 1.A + total C8 din tabelul 1.B




Tabel 2. BOLNAVI CU DIALIZA PERITONEALA


┌─────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. Crt. │ CNP botnavi │ Nr. de │ SUMA DE │ OBSERVATII │
│bolnavi │ cu DP │înregistrare│ DECONTAT │ │
│ │ │spitalizare │ (EURO) │ │
├─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │
├─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────────────────┤
│TOTAL │ x │ x │ │ │
└─────────┴─────────────┴────────────┴────────────┴─────────────────────────┘




Tabel 3. BOLNAVE DIAL1ZATI


┌───────────────────────────┐
│ TOTAL │
├─────────────┬─────────────┤
│ bolnavi cu │ suma de │
│ dializa │ decontat │
│ │ (EURO) │
├─────────────┼─────────────┤
│ C0 │ C1 │
└─────────────┴─────────────┘
C1= total C2 din tabel 1+ total C3 din tabelul 2




CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, REGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII

FURNIZOR MEDIC SEF/COORDONATOR
AL CENTRULUI-PILOT Întocmit


CERTIFICAT IN PRIVINŢA REALITĂŢII LEGALITĂŢII, REGULARITĂŢII SI LEGALITĂŢII

DIRECTOR DIRECTOR RELATII DIRECTOR
GENERAL/PREŞEDINTE MEDIC SEF CONTRACTUALE ECONOMIC Întocmit



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016