Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 29 mai 2006  privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 29 mai 2006 privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 558 din 28 iunie 2006

1. Dispoziţii generale
1.1. Casele de asigurãri de sãnãtate sunt împuternicite sã reprezinte Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate în relaţia cu furnizorii din sectorul privat desemnaţi câştigãtori ai licitaţiei naţionale pentru centrele-pilot, denumiţi în continuare furnizori.
1.2. În calitate de reprezentanţi locali ai Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã nominalizeze un numãr suficient de persoane care vor verifica, valida şi controla declaraţiile de servicii lunare, precum şi documentele însoţitoare privind activitatea de transport, cu respectarea confidenţialitãţii datelor [centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu insuficienţã renalã cronicã (IRC) în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã (HD) şi dalizã peritonealã (DP) din centrele-pilot, precum şi sumele aferente] ale furnizorului pentru fiecare centru-pilot, respectiv ale furnizorului de transport aflat în contract cu casa de asigurãri de sãnãtate pentru activitãţile prevãzute la pct. 1.3. Aceste persoane vor fi nominalizate prin decizie a preşedintelui-director general al casei de asigurãri de sãnãtate. Persoanele responsabile vor fi comunicate Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, cu menţiunea ca orice modificare ulterioarã a acesteia sã fie comunicatã Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate.
1.3. Transportul nemedicalizat al bolnavilor constanţi, în vederea efectuãrii şedinţelor de hemodializã de la şi la domiciliu, se realizeazã în baza contractelor încheiate în acest sens de casele de asigurãri de sãnãtate cu furnizorii de servicii de transport autorizaţi/evaluaţi.
Modalitãţile de contractare şi decontare sunt cele prevãzute în contractul-cadru şi în normele sale în vigoare şi completate cu prevederile prezentului ordin.
Pentru furnizorii noi de transport se încheie contracte pe baza modelului de contract prevãzut în contractul-cadru, iar pentru furnizorii care asigurã servicii medicale de urgenţã şi transport sanitar se pot încheia acte adiţionale. Actele adiţionale se adapteazã conform modelelor de contract de furnizare de servicii medicale de urgenţã şi transport sanitar.
Transportul pacienţilor hemodializaţi constanţi, cu insuficienţã renalã cronicã în stadiu uremic, se face în baza solicitãrilor de transport prevãzute în anexa A, transmise de centrele-pilot, cu avizul casei de asigurãri de sãnãtate aflate în contract cu furnizorul de servicii de transport.
1.4. La nivelul centrelor-pilot se acordã servicii de hemodializã în regim ambulatoriu atât bolnavilor aflaţi constant în evidenţã (bolnav constant), în limita a 150 de şedinţe pentru tratamentul continuu/12 luni, cât şi celor trataţi temporar (bolnav temporar), precum şi servicii de dializã peritonealã bolnavilor aflaţi constant în evidenţã.
Bolnavul constant este bolnavul tratat prin dializã pentru IRC în stadiu uremic, înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi din centrul-pilot în care bolnavul beneficiazã de şedinţe de hemodializã.
Bolnavul temporar este bolnavul care necesitã tratament în centrul-pilot pentru mai puţin de 6 sãptãmâni, respectiv:
- bolnavul cu dializã pentru IRC în stadiu uremic, înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi al unui alt centru de dializã, tratat ca urmare a transferului temporar, realizat cu respectarea condiţiilor şi formalitãţilor de transfer prevãzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare a unitãţilor de dializã publice şi private, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 ;
- bolnavul constant cu complicaţii ale IRC, care necesitã temporar şedinţe de hemodializã suplimentare.
Bolnavul nou (din lista de aşteptare a centrului, cât şi bolnavul nou-introdus în regim de urgenţã) este inclus în tratament în condiţiile regulamentului aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 şi avându-se în vedere încadrarea în volumul anual estimat de servicii şi sumele contractate.
Bolnavul nou va fi raportat în formularul prevãzut în anexa B, la pacienţi transferaţi temporar, dar trecând la rubrica Observaţii "N" şi un set minim de informaţii ce fundamenteazã necesitatea introducerii în tratament, pânã la obţinerea consimţãmântului pacientului de a rãmâne în centru (dupã caz), când acesta devine pacient constant sau în cazul în care i s-a fãcut doar iniţierea tratamentului şi se transferã la centrul unde urmeazã sã i se efectueze în continuare şedinţele de hemodializã, de preferat cel mai apropiat centru de dializã de domiciliul sãu.
Pacienţii nou-introduşi în tratament se raporteazã la Registrul Renal Român în termen de 48 de ore, cu obligativitatea înştiinţãrii Registrului Renal Român despre orice modificare survenitã (devine pacient constant, transfer în alt centru, deces, trecerea la alt tip de dializã, transplant etc.).
2. Raportarea serviciilor de dializã
2.1. Furnizorul va transmite caselor de asigurãri de sãnãtate, în original (douã exemplare) şi în format electronic, cu respectarea confidenţialitãţii datelor, declaraţia de servicii lunarã (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot, precum şi sumele aferente), în formatul prevãzut în anexa B. Documentele vor fi certificate în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi vor fi semnate de:
- reprezentantul legal al furnizorului;
- directorul economic al furnizorului;
- medicul-şef/coordonatorul centrului-pilot;
- persoana care întocmeşte documentele.
2.2. Documentele menţionate la pct. 2.1 se vor realiza în baza evidenţelor tehnico-operative conduse la nivelul centrelor-pilot şi se vor depune la casele de asigurãri de sãnãtate lunar, în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea.
2.3. Netransmiterea de cãtre furnizor a documentelor menţionate la pct. 2.1 exonereazã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate de obligaţia plãţii pentru luna respectivã.
2.4. Nerespectarea de cãtre furnizor a termenului menţionat la pct. 2.2, precum şi existenţa unor erori în raportare vor atrage decalarea termenului de platã cu un numãr de zile lucrãtoare egal cu numãrul zilelor cu care furnizorul a depãşit termenul, respectiv pânã la raportarea corectã.
2.5. Dupã verificarea şi validarea declaraţiilor de servicii lunare transmise de furnizor, în termen de 5 zile lucrãtoare, dupã perioada prevãzutã la pct. 2.2, ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã transmitã Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, cu respectarea confidenţialitãţii datelor, declaraţia de servicii lunarã a furnizorului (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot, precum şi sumele aferente), în original şi în format electronic. Declaraţia de servicii lunarã va fi certificatã în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi va fi semnatã din partea casei de asigurãri de sãnãtate de:
- preşedinte-director general;
- director executiv management şi economic;
- medic-şef;
- persoana care verificã documentele.
2.6. Direcţia programe naţionale de sãnãtate şi Serviciul medical din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate vor verifica numãrul de bolnavi contractaţi, respectarea volumului de servicii prevãzut în contract şi încadrarea în valoarea contractului pentru fiecare centru-pilot.
2.7. Dupã aplicarea prevederilor pct. 2.6, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va notifica în scris furnizorului observaţiile sale. Notificarea se va transmite cel târziu dupã 5 zile lucrãtoare de la primirea declaraţiei de servicii lunare de la casele de asigurãri de sãnãtate.
2.8. Furnizorul, în baza notificãrii primite de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, emite factura fiscalã, pe care o trimite în original la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
2.9. Trimestrial, se poate realiza regularizarea care se aplicã perioadei de la începutul derulãrii contractului pânã la sfârşitul trimestrului respectiv sau perioadei de la ultima regularizare pânã la sfârşitul trimestrului respectiv, cu încadrarea în sumele contractate.
2.10. Înaintea regularizãrii, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va transmite Registrului Renal Român, pentru verificare şi validare, datele legate de bolnavi, raportate lunar de furnizori.
3. Controlul raportãrii serviciilor de dializã
3.1. Controlul serviciilor de dializã raportate de furnizori se realizeazã de casele de asigurãri de sãnãtate trimestrial, la centrele-pilot nominalizate, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare trimestrului pentru care se face controlul.
3.2. Controlul va urmãri, în principal, urmãtoarele:
a) acurateţea şi validarea datelor colectate şi raportate;
b) eventuale obstacole sau disfuncţionalitãţi;
c) validarea datelor legate de transport, cu respectarea solicitãrilor de transport;
d) orice alte date relevante, inclusiv date prevãzute în <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 .
3.3. În urma fiecãrui control se va întocmi un raport care va fi transmis direcţiilor coordonatoare din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate în vederea regularizãrii trimestriale.
3.4. Controlul anual se va efectua pânã la data de 15 februarie a anului urmãtor.
4. Decontarea serviciilor de dializã
4.1. Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate deconteazã lunar serviciile de dializã realizate în luna anterioarã celei pentru care se face decontarea, în conformitate cu termenii contractuali.
4.2. Decontarea se face prin tarif/serviciu pentru bolnavii beneficiari de hemodializã, în funcţie de numãrul de servicii efectuate (tariful hemodializei) şi, respectiv, o sumã fixã anualã per bolnav supus tratamentului de dializã peritonealã (tariful dializei peritoneale), cu excepţia bolnavului tratat prin ambele proceduri (hemodializã şi dializã peritonealã) şi a bolnavului care începe tratamentul de dializã peritonealã în altã zi decât data de întâi a lunii, pentru care tariful dializei peritoneale devine tarif per bolnav per zi şi se calculeazã astfel: 1/12 din tariful dializei peritoneale faţã de numãrul de zile din lunã, calculat la numãrul de zile în care s-a efectuat dializa peritonealã (1/12 x tarif dializã peritonealã x numãrul de zile în care s-a efectuat dializa peritonealã bolnavului/numãrul de zile din lunã).
4.3. Furnizorul are obligaţia de a nominaliza la rubrica "Cumpãrãtor" din factura fiscalã, pe lângã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, în calitate de achizitor, şi centrul-pilot, în calitate de beneficiar.
Rubrica "Contul cumpãrãtorului" se completeazã cu contul CNAS, şi anume: RO02TREZ70027660520XXXXX, iar rubrica "Banca", cu ATCPMB.
Datele de identificare ale furnizorului trebuie sã corespundã cu cele din contract.
Rubrica "Descrierea produselor" se va completa cu "servicii medicale de hemodializã", respectiv "servicii medicale de dializã peritonealã", valoarea serviciilor exprimatã în lei la cursul euro al Bãncii Naţionale a României valabil la data facturãrii, precum şi numãrul contractului încheiat cu Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
4.4. Suma decontatã lunar va corespunde cu suma transmisã prin notificare, în concordanţã cu numãrul şedinţelor de hemodializã prestate, verificate şi validate înmulţit cu tariful hemodializei, precum şi cu numãrul pacienţilor supuşi dializei peritoneale, trataţi continuu o lunã completã, înmulţit cu 1/12 (o douãsprezecime) din tariful dializei peritoneale, cu excepţia bolnavului tratat prin ambele proceduri (hemodializã şi dializã peritonealã) şi a bolnavului care începe tratamentul de dializã peritonealã în altã zi decât data de întâi a lunii, pentru care tariful dializei peritoneale devine tarif per bolnav per zi şi care se calculeazã astfel: 1/12 din tariful dializei peritoneale faţã de numãrul de zile din lunã, calculat la numãrul de zile în care s-a efectuat dializa peritonealã (1/12 x tarif DP x numãrul de zile în care s-a efectuat DP bolnavului/ numãrul de zile din lunã).
4.5. În baza rapoartelor prevãzute la pct. 3.3, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va notifica furnizorului serviciile ce fac obiectul regularizãrii, precum şi suma aferentã. Regularizarea se va face la cursul Bãncii Naţionale a României valabil la data emiterii facturii corespunzãtoare lunii pentru care s-a fãcut regularizarea. În acest sens furnizorul emite o facturã distinctã care se transmite la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate dupã notificare. Plãţile sau reţinerile se efectueazã odatã cu plata facturii pentru luna urmãtoare încheierii trimestrului respectiv.
4.6. Plãţile de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate pentru serviciile furnizate conform contractelor sunt sub condiţia aprobãrii bugetului anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate.
4.7. În cazul în care bugetul anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nu este aprobat în termen de 90 de zile de la începutul anului calendaristic sau Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate stabileşte cã alocaţia bugetarã în bugetul sãu anual este insuficientã pentru a finanţa serviciile medicale de dializã, conform contractului, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate sau furnizorul poate înceta contractul sau poate conveni un volum mai mic de servicii.
4.8. Decontarea serviciilor de transport al bolnavilor hemodializaţi constanţi se face în baza unei facturi emise de furnizorul de servicii de transport cu care casa de asigurãri de sãnãtate are încheiat contract. Factura pentru luna precedentã se prezintã casei de asigurãri de sãnãtate în primele 10 zile ale lunii urmãtoare celei pentru care se face plata (pentru pacienţii din judeţul respectiv cãrora li se realizeazã constant servicii de hemodializã la un anumit centru-pilot specificat).
Factura emisã va avea documente însoţitoare privind activitatea de transport desfãşuratã, prevãzute în anexa C, validate de centrul-pilot, în conformitate cu solicitarea de transport emisã de acesta pentru luna pentru care se face decontarea.
Decontarea serviciilor de transport se face cu încadrarea în sumele negociate şi contractate, în limita bugetului aprobat.
5. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate
5.1. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din contractele încheiate de furnizorii de servicii de hemodializã şi dializã peritonealã se ţine utilizându-se urmãtoarele conturi:
- 6029 "Cheltuielile privind medicamentele şi materialele sanitare";
- 401 "Furnizori";
- 7705 "Finanţarea din bugetul FNUASS".
5.2. Înregistrãrile contabile ocazionate de derularea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de dializã peritonealã şi hemodializã sunt urmãtoarele:
a) primirea facturilor lunare şi înregistrarea obligaţiei de platã;
- 6029 "Cheltuielile privind medicamentele şi materialele sanitare" = 401 "Furnizori"
b) decontarea serviciilor facturate;
- 401 "Furnizori" = 7705 "Finanţarea din bugetul FNUASS".
6. Dispoziţii finale
Anexele A, B şi C fac parte integrantã din prezentele norme.


ANEXA A

Luna/anul .....
Judetul .......

CENTRUL-PILOT .................
SOLICITARE TRANSPORT Nr. .........


┌────┬────┬─────┬──────┬────────────┬─────────────┬─────┬──────┬──────────┐
│Nr. │Ziua│Tura/│CNP │Localitate │ Nr.km │Ruta*│Nr.km/│Observatii│
│crt.│ │Ora │bolnav│de domiciliu│domiciliu │ │Ruta │ │
│ │ │ │ │ adresa │centrul-pilot│ │ │ │
│ │ │ │ │ │si retur │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│3 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│4 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│5 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│6 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│7 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────┼─────┼──────┼────────────┼─────────────┼─────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────┴─────┴──────┴────────────┴─────────────┴─────┴──────┴──────────┘
Total km... Total km....
──────────────
*) se va completa gruparea bolnavilor/ruta.(Exemplu:ruta 1=1+2+7)

Medic coordonator al centrului-pilot

Avizat,
CAS
Medic Sef



ANEXA B1

FURNIZOR
CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
CENTRUL-PILOT

Raportare pentru LUNA

Tabel 1 HEMODIALIZA




┌──────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┬──────┬─────┐
│ NUMAR BOLNAVI │ NUMAR SEDINTE │ │OB- │
├────────┬─────────────────────────────┬───────┼─────┬─────────────────────────────────┬────────────┼──────┤SER- │
│contrac-│ realizati │ramasi │con- │ realizate │ramase pt. │SUMA │VATII│
│tati ├─────────┬───────────┬───────┤pt.anul│trac-├──────────┬──────┬──────┬────────┤anul in │DE │ │
│ │bolnavi │ bolnavi │TOTAL │in curs│tate │cumulat │pt. │pt. │Total │ curs │DECON-│ │
│ │constanti│transferati│bolnavi│ │(cf. │de la │paci- │paci- │sedinte │ │TAT │ │
│ │ │ temporar │ │ │con- │inceputul │enti │enti │ │ │(EURO)│ │
│ │ │ │ │ │tract│anului │con- │tran- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │(fara luna│stanti│sfe- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │de rapor- │ │rati │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │tare │ │tempo-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │rar │ │ │ │ │
├────────┼─────────┼───────────┼───────┼───────┼─────┼──────────┼──────┼──────┼────────┼────────────┼──────┼─────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │C3=C1+ │C4=C0- │ C5 │ C6 │ C7 │ C8 │C9=C7+C8│C10=C5-C8-C9│ C11 │ C12 │
│ │ │ │C2 │C3 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼─────────┼───────────┼───────┼───────┼─────┼──────────┼──────┼──────┼────────┼────────────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴─────────┴───────────┴───────┴───────┴─────┴──────────┴──────┴──────┴────────┴────────────┴──────┴─────┘



Tabel 2 DIALIZA PERITONEALA



┌──────────────────────────────┬────────┬────────────────────┐
│ NUMAR BOLNAVI │SUMA DE │ │
├───────────┬─────────┬────────┤DECONTAT│ OBSERVATII │
│contractati│realizati│ramasi │ (EURO) │ │
├───────────┼─────────┼────────┼────────┼────────────────────┤
│ C0 │ C1 │C2=C0-C1│ C3 │ C4 │
├───────────┼─────────┼────────┼────────┼────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└───────────┴─────────┴────────┴────────┴────────────────────┘



Tabl 3 SUMA


┌─────────────────────────────────┐
│ SUMA DE DECONTAT (EURO) │
├───────────┬───────────┬─────────┤
│hemodializa│ dializa │ TOTAL │
│ │peritoneala│ │
├───────────┼───────────┼─────────┤
│ C0 │ C1 │C2=C0+C1 │
├───────────┴───────────┴─────────┤
│ 0 0 0 │
└─────────────────────────────────┘
C0 din tabelul 3 = C11 din tabelul 1
C1 din tabelul 3 = C3 din tabelul 2

CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII,
REGULARITATII SI LEGALITATII

FURNIZOR DIRECTOR ECONOMIC MEDIC SEF/COORDONATOR Intocmit
AL CENTRULUI-PILOT


CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII,
REGULARITATII SI LEGALITATII

PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL DIRECTOR EXECUTIV MANAGEMENT SI ECONOMIC

MEDIC SEF Verificat




ANEXA B2

DECLARATIE DE SERVICII LUNARA
Desfasurator privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu IRC
beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala si a
sumelor de decontat

FURNIZOR ...................
CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
CENTRUL-PILOT ..............

Raportare pentru LUNA ........

Tabel 1.A.BOLNAVI CONSTANTI


┌───────┬───────────┬────────────┬────────────┬───────┬────────┬─────────────┐
│Nr.Crt.│CNP bolnavi│ Nr. de │Nr.Sedinte │Tarif/ │SUMA DE │ OBSERVATII │
│Bolnav │ cu HD │inregistrare│HD realizate│sedinta│DECONTAT│ │
│ │ │fisa spita- │ │(EURO) │(EURO) │ │
│ │ │lizare de zi│ │ │ │ │
│ │ │(SZ____) │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│TOTAL │ X │ X │ │ 110 │ │ X │
│ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴───────────┴────────────┴────────────┴───────┴────────┴─────────────┘




Tabel 1.B. BOLNAVI TRANSFERATI TEMPORAR


┌───────┬───────────┬────────────┬────────────┬───────┬────────┬─────────────┐
│Nr.Crt.│CNP bolnavi│ Nr. de │Nr.Sedinte │Tarif/ │SUMA DE │ OBSERVATII │
│Bolnavi│ cu HD │inregistrare│HD realizate│sedinta│DECONTAT│ │
│ │ │fisa spita- │ │(EURO) │(EURO) │ │
│ │ │lizare de zi│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ 110 │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────────┼───────┼────────┼─────────────┤
│TOTAL │ X │ X │ │ 110 │ │ X │
│ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴───────────┴────────────┴────────────┴───────┴────────┴─────────────┘




DECLARATIE DE SERVICII LUNARA
Desfasurator privind evidenta dupa CNP a bolnavilor cu
IRC beneficiari de hemodializa si dializa peritoneala si
a sumelor de decontat

Tabel 1. BOLNAVI CU HEMODIALIZA


┌─────────────────────────────────┐
│ TOTAL │
├─────────────┬─────────┬─────────┤
│bolnavi cu HD│ sedinte │suma de │
│ │ │decontat │
├─────────────┼─────────┼─────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │
├─────────────┼─────────┼─────────┤
└─────────────┴─────────┴─────────┘
C1 = total C4 din tabelul 1.A + total C4 din tabelul 1.B
C2 = total C8 din tabelul 1.A + total C8 din tabelul 1.B



Tabel 2. BOLNAVI CU DIALIZA PERITONEALA


┌───────┬───────────┬────────────┬────────┬─────────────┐
│Nr.Crt.│CNP bolnavi│ Nr. de │SUMA DE │ OBSERVATII │
│Bolnavi│ cu DP │inregistrare│DECONTAT│ │
│ │ │fisa spita- │(EURO) │ │
│ │ │lizare de zi│ │ │
│ │ │(SZ____) │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────┼─────────────┤
│ C0 │ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │
├───────┼───────────┼────────────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────┼─────────────┤
│ ... │ ... │ │ │ │
├───────┼───────────┼────────────┼────────┼─────────────┤
│TOTAL │ X │ X │ │ X │
│ │ │ │ │ │
└───────┴───────────┴────────────┴────────┴─────────────┘



Tabel 3. BOLNAVI DIALIZATI


┌───────────────────────────
│ TOTAL
├──────────┬────────────────┐
│bolnavi cu│suma de decontat│
│ dializa │ (RURO) │
├──────────┼────────────────┤
│ C0 │ C1 │
└──────────┴────────────────┘
C1 = total C2 din tabel 1 + total C3 din tabel 2


CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII,
REGULARITATII SI LEGALITATII

FURNIZOR DIRECTOR ECONOMIC MEDIC SEF/COORDONATOR Intocmit
AL CENTRULUI-PILOT


CERTIFICAT IN PRIVINTA REALITATII LEGALITATII,
REGULARITATII SI LEGALITATII

PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL DIRECTOR EXECUTIV MANAGEMENT SI ECONOMIC

MEDIC SEF Verificat




ANEXA C

Luna/anul .......
Judetul .........

CENTRUL-PILOT ..........
DOCUMENT INSOTITOR PRIVIND ACTIVITATEA DE TRANSPORT Nr. ...


┌────┬────────┬──────────┬──────────┬────┬────────────────┬─────────┬──────────┐
│Ziua│Tura/Ora│Solicitare│CNP bolnav│Ruta│Nr.km efectuati/│Nr.inma- │Observatii│
│ │ │ Nr. │ │ │ Ruta │triculare│ │
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────┼──────────┼──────────┼────┼────────────────┼─────────┼──────────┤
└────┴────────┴──────────┴──────────┴────┴────────────────┴─────────┴──────────┘

Director
Furnizor transport
Avizat,
Medic coordonator al centrului-pilot


___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016