Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORMA din 22 decembrie 2006  privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii prevazute la   art. 143 alin. (1) lit. j) si k) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORMA din 22 decembrie 2006 privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii prevazute la art. 143 alin. (1) lit. j) si k) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.040 din 28 decembrie 2006

ART. 1
(1) Potrivit prevederilor art. 143 alin. (1) lit. j) din Codul fiscal, cu modificãrile ulterioare, sunt scutite de taxã pe valoarea adãugatã livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea misiunilor diplomatice şi oficiilor consulare, a personalului acestora, precum şi a cetãţenilor strãini cu statut diplomatic sau consular în România, în condiţii de reciprocitate. Limita plafonului pentru care se aplicã aceasta scutire se stabileşte de Ministerul Afacerilor Externe, pe bazã de reciprocitate acordatã misiunilor diplomatice române şi personalului acestora.
(2) In conformitate cu prevederile art. 143 alin. (1) lit. k) din Codul fiscal, sunt scutite de taxã pe valoarea adãugatã livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România, precum şi a membrilor acestora, în limitele şi în conformitate cu condiţiile precizate în convenţiile de înfiinţare a acestor organizaţii.
(3) De asemenea, sunt scutite de taxa pe valoarea adãugata, potrivit art. 143 alin. (1) lit. j) si k) din Codul fiscal, livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea cetãţenilor strãini cu statut diplomatic sau consular într-un alt stat membru şi a reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate într-un alt stat membru.
(4) Sunt asimilate organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România, în scopul aplicãrii scutirii de taxã pe valoarea adãugatã, instituţiile Comunitãţilor Europene.
(5) Persoanele menţionate la art. (3) si (4) beneficiazã de scutirea de taxa pe valoarea adãugatã numai pentru achiziţiile de bunuri şi servicii a cãror valoare totalã depãşeşte plafonul de 700 lei.
(6) Rãspunderea pentru verificarea respectãrii condiţiilor de reciprocitate şi, respectiv, a condiţiilor precizate în convenţiile de înfiinţare a organizaţiilor menţionate la alin. (2) revine Direcţiei generale protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe.
(7) Sunt asimilate taxei pe valoarea adãugatã, în ceea ce priveşte aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã, impozitele pe consum generale aplicate în statul membru în care sunt acreditate misiunile diplomatice şi oficiile consulare.
(8) Cetãţenii strãini din România având statut diplomatic sau consular, menţionaţi la alin. (1), trebuie sã fie agreaţi şi înregistraţi la Ministerul Afacerilor Externe pentru a beneficia de scutirea de taxã pe valoarea adãugatã.
(9) Persoanele menţionate la alin. (3) si (4) trebuie sã fie recunoscute oficial în statele membre în care activeazã. Aceastã recunoaştere trebuie confirmatã pe baza unui document emis de autoritatea competentã a statului membru respectiv, semnat şi ştampilat de autoritãţile fiscale sau de autoritãţile cu atribuţii de afaceri externe din acel stat membru.
ART. 2
Pentru livrãrile de bunuri şi/sau prestãrile de servicii în favoarea persoanelor menţionate la art. 1, furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii au obligaţia, conform prevederilor art. 155 alin. (1) din Codul fiscal, sã emitã facturi, care trebuie sã cuprindã în mod obligatoriu denumirea persoanelor menţionate la art. 1, cu excepţia livrãrilor de bunuri şi/sau prestãrilor de servicii prevãzute la art. 6 alin. (2), precum şi a livrãrilor de carburanţi auto.
ART. 3
Scutirea de taxã pe valoarea adãugatã se realizeazã prin urmãtoarele modalitãţi:
a) prin facturare fãrã taxã pe valoarea adãugatã de cãtre furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii, în favoarea persoanelor menţionate la art. 1 alin. (1) şi (2), pe baza certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã eliberat de Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, de cãtre direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în a cãror razã teritorialã îşi au sediul persoanele respective, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 şi legitimaţiei speciale eliberate persoanelor prevãzute la art. 1 alin. (1) şi (2) în acest scop de Ministerul Afacerilor Externe, în cazul în care încasarea contravalorii bunurilor livrate şi a serviciilor prestate nu se efectueazã în numerar sau cu instrumente de platã nenominale;
b) prin facturare fãrã taxã pe valoarea adãugatã de cãtre furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii, în favoarea persoanelor menţionate la art. 1 alin. (3) şi (4), pe baza documentului menţionat la art. 1 alin. (8). Documentul respectiv trebuie anexat la copia facturii emise conform art. 2, ca dovadã a scutirii;
c) prin facturarea chiriei fãrã taxã pe valoarea adãugatã de cãtre persoanele impozabile care închiriazã spaţii cu destinaţia de:
1. sediu al misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, locuinţe/reşedinţe pentru personalul/şefii acestora şi pentru orice cetãţeni strãini având statut diplomatic sau consular în România sau într-un alt stat membru, inclusiv locurile de parcare şi/sau garajele aferente;
2. sediu al reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România sau într-un alt stat membru, al instituţiilor Comunitãţilor Europene, reşedinţe ale şefilor reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România, precum şi locuinţe pentru membrii ai reprezentanţelor, inclusiv locurile de parcare şi/sau garajele aferente;
d) prin restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate în România de cãtre persoanele prevãzute la art. 1 alin. (1) şi (2). Restituirea se efectueazã de cãtre Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, de cãtre direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în a cãror razã teritorialã îşi au sediul persoanele menţionate la art. 1 alin. (1) şi (2). Misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentanţele organismelor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România solicitã restituirea taxei pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi/sau serviciile achiziţionate de acestea, precum şi pentru cele achiziţionate de personalul lor şi de cetãţenii strãini având statut diplomatic sau consular în România, conform procedurii prevãzute la art. 6;
e) prin restituirea taxei pe valoarea adãugatã aferente achiziţiilor de carburanţi auto şi achiziţiilor de bunuri şi/sau servicii prevãzute la art. 6 alin. (2), efectuate de persoanele prevãzute la art. 1 alin. (3) şi (4). Restituirea se efectueazã de cãtre Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, conform procedurii prevãzute la art. 7.
ART. 4
(1) Certificatul de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, prevãzut la art. 3 lit. a), conform modelului prezentat în anexa nr. 2, se elibereazã la cererea furnizorului/prestatorului pe baza urmãtoarelor documente:
a) copie de pe actul constitutiv;
b) copie de pe certificatul de înregistrare în scopuri de taxã pe valoarea adãugatã;
c) dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit;
d) declaraţia pe propria rãspundere, din care sã rezulte cã nu se va încasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate în numerar ori cu instrumente nenominale.
(2) Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, direcţia generalã a finanţelor publice judeţeanã va comunica Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzând furnizorii de bunuri/prestatorii de servicii cãrora li s-au eliberat certificate de scutire de taxã pe valoarea adãugatã.
(3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea adãugatã se soluţioneazã în termen de 15 zile de la data depunerii cererii şi documentelor prevãzute la alin. (1).
(4) Pentru operaţiunile prevãzute la art. 1 alin. (1), Ministerul Afacerilor Externe elibereazã legitimaţii speciale numai în cazurile de reciprocitate efectivã deplinã, fãrã existenţa unor restricţii sortimentale şi plafonãri valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice române şi personalului acestora. Pentru operaţiunile prevãzute la art. 1 alin. (2), legitimaţiile speciale se elibereazã numai în situaţiile în care prin convenţiile de înfiinţare se prevede scutirea de taxã pe valoarea adãugatã fãrã existenţa unor restricţii sortimentale şi plafonãri valorice sau cantitative.
ART. 5
(1) Aplicarea scutirii de taxã pe valoarea adãugatã cu drept de deducere pentru închirierea spaţiilor menţionate la art. 3 lit. c), se realizeazã pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea condiţiilor de reciprocitate sau a condiţiilor precizate în convenţiile de înfiinţare, în cazul a reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale, dupã caz.
(2) Dacã nu sunt respectate condiţiile de reciprocitate, respectiv condiţiile precizate în convenţiile de înfiinţare a reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România, Ministerul Afacerilor Externe nu va acorda avizul şi nu se aplicã scutirea de taxa pe valoarea adãugatã cu drept de deducere, dar persoanele impozabile care închiriazã spaţii pot aplica scutirea de taxã pe valoarea adãugatã fãrã drept de deducere, în condiţiile prevãzute la art. 141 alin. (2) lit. e) din Codul fiscal.
(3) Dacã, ulterior acordãrii avizului de cãtre Ministerul Afacerilor Externe, nu mai sunt respectate condiţiile de reciprocitate, respectiv condiţiile precizate în convenţiile de înfiinţare a reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România, Ministerul Afacerilor Externe îşi va retrage avizul acordat şi se vor aplica prevederile alin. (2).
ART. 6
(1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adãugatã prevãzutã la art. 3 lit. d), solicitanţii trebuie sã completeze o cerere de restituire şi un borderou, conform modelului prezentat în anexa nr. 3, întocmit în douã exemplare, care trebuie sã cuprindã:
a) facturile în care sunt consemnate bunurile şi serviciile achiziţionate în cursul trimestrului pentru care se solicitã restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni; pentru carburanţii auto se admit bonurile fiscale emise conform <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, dacã sunt ştampilate şi au înscrise denumirea cumpãrãtorului şi numãrul de înmatriculare al autovehiculului;
b) documentele care atestã achitarea contravalorii bunurilor şi serviciilor pânã la data depunerii cererilor, dupã caz.
(2) Pentru livrãrile de bunuri şi/sau prestãrile de servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, în care persoanele menţionate la art. 1 alin. (1) si (2) ocupã o parte cu titlu de proprietar sau de chiriaş, documentele pe baza cãrora se face restituirea sunt urmãtoarele:
a) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adãugatã, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-pãrţi pe care colocatarul este obligat sã o plãteascã, potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;
b) chitanţa emisã de administraţia imobilului, prin care se certificã plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adãugatã, rezultatã din decont.
(3) Documentele justificative pe baza cãrora se solicitã restituirea taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute de prezentul articol, se depun în copie, pentru bunurile şi serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare, al reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România şi în original pentru bunurile şi serviciile destinate uzului personalului acestora sau al altor cetãţeni strãini având statut diplomatic ori consular în România. Pot fi prezentate în copie documentele pentru bunurile de folosinţã îndelungatã.
(4) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute în anexele nr. 4 şi 5, împreunã cu borderourile şi documentele justificative, se transmit trimestrial de cãtre solicitanţii prevãzuţi la art. 1 alin. (1) şi (2) la Ministerul Afacerilor Externe, cel mai târziu pânã la finele lunii urmãtoare încheierii trimestrului pentru care se solicitã restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni.
(5) Prin derogare de la termenele de depunere a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, prevãzute la alin. (4), misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale statelor în care exerciţiul bugetar se încheie la data de 30 septembrie pot solicita restituirea taxei pe valoarea adãugatã pentru trimestrul III în douã tranşe, prin depunerea cererii de restituire şi a documentelor justificative, separat pentru lunile iulie şi august, pânã la finele lunii septembrie, şi separat pentru luna septembrie, pânã cel târziu la finele lunii octombrie.
(6) Nedepunerea în termenul prevãzut la alin. (4) a cererilor de restituire şi/sau a documentaţiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adãugatã. Cererile de restituire şi documentele justificative nedepuse în termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis.
(7) Prin derogare de la prevederile alin. (6), în cazuri temeinic justificate, la solicitarea persoanelor menţionate la art. 1 alin. (1) si (2), ministrul finanţelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea adãugatã în situaţia în care cererea de restituire şi/sau documentaţia aferentã nu au fost depuse în termenul prevãzut la alin. (4).
(8) Direcţia generalã protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe are obligaţia sã confrunte sumele evidenţiate în borderouri cu documentele justificative prezentate. În urma verificãrii, pe borderou se va face menţiunea, sub semnãturã, "Confruntat cu documentele justificative".
(9) Documentaţia avizatã favorabil de Ministerul Afacerilor Externe va fi transmisã solicitanţilor prevãzuţi la art. 3 lit. d), care o vor depune la Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, la direcţia generalã a finanţelor publice judeţeanã.
(10) Ministerul Afacerilor Externe va comunica Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, în termen de 15 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzând statele pentru care condiţiile de reciprocitate prevãd termene de restituire mai mari de 3 luni. Informaţiile respective vor fi actualizate ori de câte ori intervin modificãri în relaţiile reciproce dintre state.
ART. 7
Restituirea taxei pe valoarea adãugatã prevãzutã la art. 3 lit. e), se efectueazã la solicitarea persoanelor menţionate la art. 1 alin. (3) si (4), de cãtre Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, pe baza documentului emis de autoritatea competentã a statului membru în care activeazã persoanele respective, semnat şi ştampilat de autoritãţile fiscale sau de autoritãţile cu atribuţii de afaceri externe din acel stat membru. In vederea restituirii trebuie prezentate de asemenea:
a) bonurile fiscale emise conform <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, dacã sunt ştampilate şi au înscrise denumirea cumpãrãtorului şi numãrul de înmatriculare al autovehiculului, în cazul achiziţiilor de carburanţi auto;
b) documentele care atestã achitarea contravalorii bunurilor şi serviciilor, dupã caz;
c) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adãugatã, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-pãrţi pe care colocatarul este obligat sã o plãteascã, potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari, precum şi chitanţa emisã de administraţia imobilului, prin care se certificã plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adãugatã, rezultatã din decont, în cazul achiziţiilor de bunuri şi/sau servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente.
ART. 8
(1) Direcţia generalã a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sau, dupã caz, direcţia generalã a finanţelor publice judeţeanã analizeazã cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã şi documentele însoţitoare. Verificarea şi analiza efectuate urmãresc:
a) ca documentele ce atestã achiziţionarea de bunuri şi servicii sã fie emise conform prevederilor legale în vigoare şi sã se refere la trimestrul pentru care se solicitã restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevãd termene mai mari de 3 luni şi a cazurilor prevãzute la art. 7;
b) existenţa avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe, în cazul cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã depuse de persoanele menţionate la art. 1 alin. (1) şi (2).
(2) Restituirea taxei pe valoarea adãugatã se realizeazã conform procedurii de soluţionare a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adãugatã aprobate prin ordin al ministrului finanţelor publice.
ART. 9
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã aferente achiziţiilor de bunuri şi/sau de servicii efectuate în trimestrul IV al anului 2006 se soluţioneazã potrivit prevederilor <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1898/2004 .
ART. 10
Anexele nr. 1 - 5 fac parte integrantã din prezentele norme.

ANEXA 1
-------
la norme
--------

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE
A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI/A JUDEŢULUI.......

CERTIFICAT
de scutire de taxã pe valoarea adãugatã

Nr. ... din ....

In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxã pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii prevãzute la <>art. 143 alin. (1) lit. j) şi k) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile ulterioare, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. ..., a fost eliberat prezentul certificat care atestã dreptul furnizorului de bunuri/ prestatorului de servicii ........, cu sediul în ....... str. ..... nr. ....., judeţul/sectorul ......... codul poştal ........ codul de înregistrare în scopuri de T.V.A. ......., înmatriculat la Registrul Comerţului la nr. ...... din ......, sã efectueze, în regim de scutire de taxã pe valoarea adãugatã cu drept de deducere, livrãri de bunuri/prestãri de servicii în favoarea misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi a personalului acestora, sau a cetãţenilor strãini cu statut diplomatic sau consular în România, pe baza legitimaţiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe/reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România şi membrilor acestora, pe baza legitimaţiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.

Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de .......


Director executiv.
..................



ANEXA 2
-------
la norme
--------

CERERE
Denumirea solicitantului ................................
Codul de înregistrare în scopuri de T.V.A. ..............
Sediul ................................

In conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxã pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii prevãzute la <>art. 143 alin. (1) lit. j) şi k) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile ulterioare, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. ........ prin prezenta cerere solicitãm eliberarea unui certificat de scutire de taxã pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii în favoarea misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi a personalului acestora, sau a catãtenilor strãini cu statut diplomatic sau consular în România/reprezentanţelor organizaţiilor internaţionale şi interguvernamentale acreditate în România şi membrilor acestora.
Anexãm urmãtoarele documente:
- copie de pe actul constitutiv;
- copie de pe certificatul de înregistrare în scopuri de T.V.A;;
- dovada dotãrii cu aparatura necesarã pentru utilizarea cãrţilor de credit;
- declaraţia pe propria rãspundere din care rezultã cã nu se va încasa în numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate.

Nume, prenume: .......... Semnãtura şi ştampila
Funcţia:................. ......................
Data: ...................

ANEXA 3
-------
la norme
--------


BORDEROU
cuprinzând documentele justificative prevãzute
la art. 6 alin. (1) din norme

- lei -
┌───┬──────────────────┬─────────┬─────────┬─────┬────────────────────┬────────┐
│Nr.│ Documentul │Valoarea │Valoarea │Total│ Documentul de platã│ Suma │
│crt│ │farĂ TVA │ TVA │ │ corespunzãtor │achitata│
│ ├─────────┬───┬────┤ │ │ ├──────────┬────┬────┤ │
│ │Denumirea│Nr.│Data│ │ │ │ Denumirea│ Nr.│Data│ │
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼─────────┼─────┼──────────┼────┼────┼────────┤
│0 │ 1 │2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼─────────┼─────┼──────────┼────┼────┼────────┤
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼─────────┼─────┼──────────┼────┼────┼────────┤
├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼─────────┼─────┼──────────┼────┼────┼────────┤
└───┴─────────┴───┴────┴─────────┴─────────┴─────┴──────────┴────┴────┴────────┘


Solicitant,
...........

Semnãtura, Ştampila, Data,
............ ............ .........

Notã:
In cazul bonurilor fiscale, documentul înscris în borderou în col. 1-3
se va înscrie şi în col. 7-9, iar totalul de la col. 6 se va înscrie
şi în col. 10.



ANEXA 4
-------
la norme
--------



┌──────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────────┐
│Nr. de înreg. ........ │ CERERE │ Nr. de înreg. ......... │
│Din data de .......... │ de restituire a taxei │ Din data de ........... │
│ (loc rezervat │ pe valoarea adãugata │ (loc rezervat │
│ pentru Ministerul │ │ pentru Ministerul│
│ Finanţelor Publice)│ │ Afacerilor Externe)│
└──────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────────┘

┌──────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │Denumirea instituţiei: │
│ 1 │a) Misiunea diplomatica .................................. │
│ │b) Oficiul consular ...................................... │
│ │c) Reprezentanţa organizaţiei internaţionale sau interguvernamentale │
│ │...................................................................... │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Adresa: │
│ 2. │Localitatea ........ str. .......... nr. ................... │
│ │sectorul ............, codul postal ............. │
└──────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Prin prezenta cerere solicitãm restituirea taxei pe valoarea adãugatã
plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în conformitate
cu procedura prevãzutã, în sumã de ....... lei.

Restituirea este aferentã trimestrului []

Solicitãm, restituirea în contul nr. ...., deschis la ......,
Sucursala .......


Conducãtorul instituţiei,
........................
(semnãtura şi ştampila)

(verso)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CADRUL REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ │
│ Avizãm favorabil restituirea taxei pe valoarea adãugatã, în sumã de ...... │
│ lei, fiind îndeplinite condiţiile de reciprocitate/condiţiile precizate în │
│ convenţiile de înfiinţare. │
│ │
│ │
│ Directorul general al │
│ Direcţiei generale protocol naţional │
│ Semnãtura ................ Data................. │
│ │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRUL REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE │
│ Aprobãm restituirea taxei pe valoarea adãugatã în sumã de ....... lei │
│ │
│ │
│ Directorul executiv al Direcţiei generale │
│ a finanţelor publice a municipiului Bucureşti/a judeţului ..... │
│ │
│ │
│ Semnãtura ......... Data............ │
│ │
│ Ştampila │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 5
-------
la norme
--------



┌──────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────────┐
│Nr. de înreg. ........ │ CERERE │ Nr. de înreg. ......... │
│Din data de .......... │ de restituire a taxei │ Din data de ........... │
│ (loc rezervat │ pe valoarea adãugata │ (loc rezervat │
│ pentru Ministerul │ │ pentru Ministerul│
│ Finanţelor Publice)│ │ Afacerilor Externe)│
└──────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────────┘

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele solicitantului ................................. │
│ Institutia ......................................................... │
│ Funcţia solicitantului ............................................. │
│ Numãrul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ......... │
│ Adresa instituţiei: │
│ Localitatea ................... str. .............. nr. ............ │
│ sectorul ......... codul poştal......... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Prin prezenta cerere solicitãm restituirea taxei pe valoarea adãugatã
plãtite pentru cumpãrãri de bunuri/prestãri de servicii, în conformitate
cu procedura prevãzutã, în sumã de ....... lei.

Restituirea este aferentã trimestrului []

Solicitãm restituirea în contul nr. ......... deschis la ..........
Sucursala.................. .


Conducãtorul instituţiei,
........................
(semnãtura şi ştampila)

(verso)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRUL REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
│ │
│ Avizãm favorabil restituirea taxei pe valoarea adãugatã, în sumã de ...... │
│ lei, fiind îndeplinite condiţiile de reciprocitate/condiţiile precizate în │
│ convenţiile de înfiinţare. │
│ │
│ │
│ Directorul general al │
│ Direcţiei generale protocol naţional │
│ Semnãtura ................ Data ........ │
│ │
│ Ştampila │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRUL REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE │
│ Aprobãm restituirea taxei pe valoarea adãugatã în sumã de ....... lei │
│ │
│ │
│ Directorul executiv al Direcţiei generale │
│ a finanţelor publice a municipiului Bucureşti/a judeţului ..... │
│ │
│ │
│ Semnãtura ......... Data............ │
│ │
│ Ştampila │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016