Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 6 mai 2008  privind selectia si pregatirea prin rezidentiat cu timp partial in specialitatea medicina de familie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 6 mai 2008 privind selectia si pregatirea prin rezidentiat cu timp partial in specialitatea medicina de familie

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 366 din 13 mai 2008

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Ministerul Sãnãtãţii Publice organizeazã test de selecţie de intrare în rezidenţiat cu timp parţial, în specialitatea medicinã de familie, în prima decadã a lunii iulie. Selecţia se poate desfãşura în centrele universitare medicale Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Timişoara şi Târgu-Mureş.
ART. 2
(1) Pentru organizarea testului de selecţie sunt desemnate o comisie comunã centralã şi comisii comune zonale. Comisia comunã centralã şi comisiile comune zonale sunt formate din reprezentanţi ai Ministerului Sãnãtãţii Publice şi ai Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului.
(2) Componenţa comisiei comune centrale şi preşedinţii comisiilor comune zonale se aprobã prin ordin comun al ministrului sãnãtãţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului.
ART. 3
(1) Selecţia se desfãşoarã sub forma unui test scris cu 10 întrebãri, pe o duratã de douã ore.
(2) Rãspunsurile se noteazã cu note de la 1 la 10, fiind admişi cei care au obţinut minimum media 5.

CAP. II
Tematicã, bibliografie, întrebãri

ART. 4
Testul de selecţie se susţine pe baza tematicii şi bibliografei concursului de rezidenţiat, domeniul medicinã, stabilite prin publicaţia de selecţie.
ART. 5
(1) Preşedintele comisiei comune centrale desemneazã un grup de lucru care elaboreazã întrebãrile şi baremul de corecturã. În grupul de lucru sunt nominalizate cadre didactice cu funcţie de predare de la disciplina medicinã de familie, discipline medicale, chirurgicale, pediatrie şi un reprezentant al Colegiului Medicilor din România.
(2) Grupul de lucru se întruneşte în dimineaţa zilei testului de selecţie la ora 8,00 şi elaboreazã întrebãrile testului care vor fi aceleaşi pentru toate centrele universitare. Preşedintele comisiei comune centrale transmite întrebãrile preşedinţilor comisiilor comune zonale, prin fax, începând cu ora 10,00. Testul de selecţie începe în toate sãlile la ora 10,30.
(3) Începând cu ora 10,30, grupul de lucru elaboreazã baremul de corecturã pentru fiecare întrebare. Acesta va fi transmis prin fax preşedinţilor comisiilor comune zonale, începând cu ora 13,00.
(4) Întreaga responsabilitate privind respectarea secretului întrebãrilor pânã la ora 10,30, a desfãşurãrii testului şi a aplicãrii baremului de corecturã revine preşedintelui comisiei comune zonale.

CAP. III
Înscrierea candidaţilor

ART. 6
La testul de selecţie se pot prezenta absolvenţii facultãţilor de medicinã, promoţii anterioare anului 2005, medici de medicinã generalã cu drept de liberã practicã.
ART. 7
(1) Înscrierile se fac la sediile autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, din momentul apariţiei în presã a publicaţiei de selecţie, şi se terminã cu 25 de zile înaintea testului de selecţie.
(2) Publicaţia de selecţie cuprinde:
a) data, locul şi ora desfãşurãrii testului;
b) condiţiile de participare;
c) locul şi perioada de înscriere;
d) tematica şi bibliografia testului de selecţie.
ART. 8
Dosarul de înscriere cuprinde:
a) cererea de înscriere la selecţie, cu numele de familie, iniţiala tatãlui şi toate prenumele înscrise în buletinul/cartea de identitate;
b) fotocopia buletinului/cãrţii de identitate sau a paşaportului (paginile din care reies numele şi prenumele candidatului, CNP, precum şi data naşterii);
c) copia legalizatã a diplomei de licenţã de medic;
d) adeverinţa din care sã reiasã locul actual de muncã sau declaraţie pe propria rãspundere, în cazul în care nu sunt angajaţi;
e) certificatul medical privind starea de sãnãtate, eliberat de unitatea sanitarã desemnatã de autoritatea de sãnãtate publicã judeţeanã sau a municipiului Bucureşti, în care se precizeazã cã este apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea activitãţii medicale;
f) copie legalizatã a actelor doveditoare (certificat de cãsãtorie etc.) prin care şi-a schimbat numele;
g) chitanţa de platã a taxei de selecţie, stabilitã de Ministerul Sãnãtãţii Publice; taxa se plãteşte în contul Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti şi acoperã cheltuielile de personal şi materiale pentru desfãşurarea selecţiei.
ART. 9
(1) Dupã verificarea documentelor din dosare şi a condiţiilor de participare pentru fiecare candidat, autoritãţile de sãnãtate publicã alcãtuiesc o singurã listã cu candidaţii, în ordinea alfabeticã a numelor, care cuprinde urmãtoarele rubrici:


┌──┬───┬────────┬───────────┬─────────┬────────────────┬──────────┬───────────┐
│N │ASP│Numele, │Promoţia │UMF │ Locul actual │Numãrul │Observaţii │
│r.│ │iniţiala│(absolvent)│absolvitã│ de muncã │chitanţei │ privind │
│c │ │tatãlui,│ │ │ │de platã │starea de │
│r │ │prenume │ │ │ │a taxei de│ sãnãtate │
│t.│ │ │ │ │ │selecţie │ │
├──┼───┼────────┼───────────┼─────────┼───────┬────────┼──────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │Funcţia│Unitatea│ │ │
└──┴───┴────────┴───────────┴─────────┴───────┴────────┴──────────┴───────────┘



NOTĂ:
ASP - autoritatea de sãnãtate publicã judeţeanã sau a municipiului Bucureşti (se foloseşte indicativul auto; de exemplu: BZ pentru ASP Buzãu, B pentru ASPM Bucureşti);
UMF - Universitatea de Medicinã şi Farmacie
locul actual de muncã: pentru cei neîncadraţi se trece "FP" în rubrica "unitatea", iar rubrica "funcţia" se lasã necompletatã;
observaţii privind starea de sãnãtate: se completeazã numai cu "Apt" sau "Inapt".
(2) Întreaga responsabilitate a corectitudinii datelor înscrise în tabele aparţine autoritãţilor de sãnãtate publicã.
(3) Listele sunt redactate, conform structurii cuprinse la alin. (1), într-un fişier Excel şi sunt transmise la Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (str. Bodeşti nr. 1, sectorul 2) prin e-mail la adresa rezidentiat@perfmed.ro, în termen de douã zile de la terminarea înscrierilor, iar originalele sunt trimise prin Prioripost la adresa de mai sus, însoţite de dischetã.
ART. 10
(1) Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti redacteazã în ordine alfabeticã lista finalã a candidaţilor înscrişi la selecţie, dupã centralizarea şi verificarea tabelelor cu candidaţii înscrişi. Repartizarea candidaţilor pe sãli se face în ordine alfabeticã.
(2) Candidaţii pot afla sala şi ora începerii probei de selecţie cu 3 zile înainte de susţinerea probei, consultând site-ul www.rezidentiat.info.
(3) Cu cel puţin 24 de ore înainte de selecţie, la fiecare salã se afişeazã lista candidaţilor repartizaţi în sala respectivã.

CAP. IV
Desfãşurarea testului

ART. 11
(1) Testul se desfãşoarã în ziua anunţatã prin publicaţia de selecţie.
(2) În dimineaţa zilei de selecţie, la ora 8,30, şeful de salã şi supraveghetorii lipesc în dreptul fiecãrui loc din salã o legitimaţie de bancã cu numãrul de ordine al candidatului respectiv, numãr corespunzãtor cu cel aflat în listele candidaţilor.
(3) Începând cu ora 9,00, candidaţii pot intra în sala în care au fost repartizaţi. La intrare se legitimeazã în faţa şefului de salã cu buletinul/cartea de identitate sau paşaportul, documente ce trebuie sã fie în termen de valabilitate. Cei fãrã un astfel de document valabil nu sunt primiţi în sala de testare.
ART. 12
(1) Candidaţii se aşazã în salã în ordine alfabeticã, conform listelor finale afişate, cu excepţia perechilor soţ-soţie, fraţi-surori, care au obligaţia, sub sancţiunea anularii lucrãrii, sã semnaleze şefului de salã aceste situaţii, pentru a putea fi aşezaţi separat. Candidaţii aflaţi în salã pot declara, sub semnãturã, situaţiile menţionate mai sus. Fiecare candidat se aşazã la locul indicat prin legitimaţia de bancã. Candidaţii ocupã numai locurile indicate de organizatori şi nu au voie sã le schimbe între ei. În cazul în care locul desemnat iniţial nu este corespunzãtor, candidatul poate fi mutat pe un loc disponibil, dar numai la indicaţia şefului de salã.
(2) Candidaţii sunt aşezaţi în salã în aşa fel încât sã rãmânã cel puţin un loc liber între 2 candidaţi.
(3) În prezenţa tuturor candidaţilor, şefii de salã citesc instrucţiunile privind modul de desfãşurare a testului.
ART. 13
(1) Începând cu ora 9,30, se împart candidaţilor caietele pentru rãspuns, precum şi pixuri cu pastã albastrã.
(2) Candidaţii nu au voie sã pãstreze cãrţi sau alte materiale informative. Materialele documentare sunt depozitate într-un colţ al sãlii, unde candidaţii nu au acces pânã la terminarea testului de selecţie.
(3) Secretizarea caietelor se face de fiecare candidat, prin introducerea unui bilet ce conţine datele de identificare (numele, prenumele, numãrul şi seria buletinului de identitate) în plicul situat în partea interioarã a coperţii.
(4) Înainte de introducerea biletului în plic, şeful de salã verificã datele înscrise pe acesta, apoi va lipi plicul şi va aplica ştampila stabilitã de comisia comunã centralã, astfel încât sã cuprindã şi o porţiune din afara plicului. Totodatã, preşedintele comisiei îşi pune semnãtura deasupra ştampilei. Candidaţii care nu sunt prezenţi în salã în momentul dictãrii întrebãrilor nu mai au acces în salã.
(5) Cele 10 subiecte stabilite de comisie sunt dictate candidaţilor iar aceştia le vor scrie la începutul fiecãrei foi.
(6) Terminarea enunţãrii ultimului subiect corespunde cu ora începerii probei, orã ce va fi trecutã pe tablã alãturi de ora terminãrii probei.
(7) Timpul acordat pentru testul de selecţie este de douã ore. În prima jumãtate de orã de la începerea testului niciun candidat sau membru al comisiei nu va pãrãsi sala.
(8) În timpul testului candidaţii nu au voie sã consulte niciun fel de materiale, sã discute cu ceilalţi candidaţi, sã copieze sau sã aibã asupra lor aparaturã electronicã de comunicare. Încãlcarea disciplinei duce la eliminarea din selecţie a candidaţilor vinovaţi, comisia întocmind în acest sens un proces-verbal.
(9) Candidaţii folosesc numai pixuri cu pastã albastrã, altã culoare constituind semn distinctiv ce poate duce la identificarea candidatului, nerespectarea acestei condiţii ducând la anularea testului.
(10) În situaţii excepţionale, candidaţii pot schimba primul caiet de tezã, care însã va fi anulat.
(11) La terminarea testului candidaţii predau şefului de salã, sub semnãturã, caietul de test. La sfârşitul celor douã ore, caietele se strâng, se numãrã şi se sigileazã în prezenţa întregii comisii şi a 2 candidaţi care vor semna alãturi de comisie pe pachetul respectiv. Caietele anulate şi nefolosite se vor împacheta separat.
(12) Candidaţii absenţi şi cei care se retrag sunt menţionaţi ca atare în procesul-verbal (nominal). Cei care se retrag predau caietul de tezã sub semnãturã şi pot pãrãsi sala doar dupã expirarea primelor 30 de minute de la începerea testului de selecţie. Şeful de salã scrie pe caietul acestora "Retras din selecţie". Aceste caiete sunt preluate, constituind documente pe baza cãrora, în lista finalã, pentru candidatul care s-a retras, se face menţiunea "Retras din selecţie". Dupã pãrãsirea sãlii, niciunui candidat nu îi mai este permisã revenirea (pe perioada desfãşurãrii probei) pentru niciun motiv, cu excepţia situaţiei în care un candidat are necesitãţi fiziologice, caz în care este însoţit de 2 supraveghetori şi poate lipsi din salã maximum 10 minute. Timpul absenţei din salã nu prelungeşte durata testului pentru candidatul respectiv.
(13) Caietele de tezã bune de corectat se predau de cãtre candidaţi, sub semnãturã, şefului de salã. Caietele anulate şi nefolosite se vor împacheta separat. Şeful de salã va întocmi un proces-verbal care va cuprinde numãrul de candidaţi prezenţi, numãrul absenţilor, numãrul caietelor primite, folosite, anulate şi rãmase nefolosite şi care va fi semnat de toţi membrii comisiei. Pachetele sigilate cu caiete de tezã vor fi pãstrate într-o camerã în condiţii de securitate, unde nu vor avea acces decât membrii comisiei de corecturã.

CAP. V
Notarea candidaţilor

ART. 14
(1) Pentru corectarea rãspunsurilor, preşedintele comisiei comune zonale desemneazã comisii de corecturã (o comisie la 50 de candidaţi), având urmãtoarea componenţã: un preşedinte, cadru didactic cu funcţie de predare de la disciplina medicinã de familie, specialitãţi medicale sau chirurgicale, 2 membri, medici primari în medicinã internã/medicina de familie, dintre care unul propus de colegiul medicilor teritorial, şi un secretar.
(2) Corectura testului de selecţie se face conform baremului transmis de comisia comunã centralã, în termen de douã sãptãmâni. Preşedintele şi membrii comisiei vor acorda pentru fiecare întrebare note de la 1 la 10, nota pentru fiecare întrebare rezultând din media celor 3 notãri. Media generalã se calculeazã numai cu douã zecimale. Se considerã admis candidatul al cãrui test a obţinut nota finalã cel puţin 5 (cinci).
(3) Deschiderea tezelor se face la o datã ce va fi afişatã din timp de fiecare comisie de corecturã, pentru a da posibilitatea candidaţilor sã participe la aceastã operaţiune.
(4) Dupã afişarea rezultatelor testului de selecţie, comisia de corecturã aşteaptã timp de o orã eventualele contestaţii, la care va trebui sã rãspundã în scris candidatului prin reverificarea tezei în termen de 24 de ore. În cazul în care contestaţiile se referã la modul de alcãtuire a întrebãrilor sau a baremului de corecturã, acestea vor fi înaintate comisiei comune zonale. Aceasta le grupeazã tematic şi le transmite comisiei comune centrale, care va da rãspunsul în termen de 72 de ore.

CAP. VI
Clasificarea candidaţilor

ART. 15
(1) Dupã soluţionarea contestaţiilor, secretarul comisiei de corecturã întocmeşte catalogul testului cu nota obţinutã de fiecare candidat, catalog pe care îl afişeazã la sediul comisiei.
(2) Comisia comunã zonalã întocmeşte catalogul definitiv pe baza cataloagelor de la comisiile de corecturã.
(3) Preşedinţii comisiilor comune zonale transmit Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, în termen de 3 zile de la finalizarea selecţiei, urmãtoarele materiale:
- catalogul definitiv cu semnãtura şi parafa membrilor comisiei;
- procesele-verbale referitoare la modul de desfãşurare a selecţiei;
- lista membrilor comisiilor de corecturã, şefilor de salã şi supraveghetorilor, cu menţionarea timpului de activitate prestat pe foaia de pontaj, pe zile şi ore, astfel:
● timpul efectiv necesar pentru organizarea şi desfãşurarea probei scrise = douã ore;
● timpul efectiv necesar pentru corectarea probei scrise = o orã/candidat;
● timpul efectiv necesar pentru calcularea mediilor şi alcãtuirea cataloagelor = douã ore;
- contractele individuale de muncã (un exemplar), completate la cap. I poz. 2 cu datele personale ale membrilor comisiilor, însoţite de o fotocopie de pe actul de identitate al fiecãrui membru din comisie.
(4) Caietele testelor de selecţie se pãstreazã în arhiva autoritãţilor de sãnãtate publicã timp de un an.

CAP. VII
Probleme de organizare

ART. 16
În scopul bunei desfãşurãri a testului de selecţie se stabilesc grupuri de lucru pentru îndeplinirea urmãtoarelor activitãţi:
a) publicarea metodologiei de desfãşurare a testului-coordonator este preşedintele comisiei comune centrale;
b) rezolvarea problemelor financiare (propunerea cuantumului taxei şi încasarea, cheltuieli pentru chiria sãlilor, materiale, plata personalului implicat în organizarea şi desfãşurarea testului de selecţie etc.) - responsabil este Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti;
c) închirierea sãlilor, prezentarea unui tabel cu locul, numele şi capacitatea fiecãrei sãli, având grijã sã ramânã în fiecare salã 1 - 3 locuri libere (în funcţie de capacitatea sãlii), şi verificarea cu o sãptãmânã înainte a condiţiilor de lucru în sala respectivã (luminã, aerisire, scaune etc.) - responsabil este preşedintele comisiei comune zonale;
d) Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti centralizeazã de la ASP-uri listele cu candidaţii înscrişi la testul de selecţie şi apoi le transmite comisiilor comune zonale;
e) asigurarea materialelor necesare întregii sesiuni (caiete de test, hârtie, pixuri de culoare albastrã şi roşie, hârtie de împachetat, sfoarã, ştampile, etichete autocolante, post-it, saci etc.) - responsabil este Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti;
f) organizarea supravegherii testului - responsabil este preşedintele comisiei comune zonale:
- solicitarea prin UMF-uri şi ASP-uri a unui numãr suficient de supraveghetori (un supraveghetor la 20 de candidaţi cu un minim de 3 persoane pentru o salã);
- desemnarea şefilor de salã şi a supraveghetorilor;
- instruirea acestora cu o sãptãmânã înaintea testului de selecţie;
g) întocmirea şi tipãrirea listelor cu candidaţi, a legitimaţiilor de bancã şi împãrţirea candidaţilor pe sãli în funcţie de capacitatea fiecãreia, afişarea acestora - responsabili sunt preşedinţii comisiilor comune zonale;
h) elaborarea şi tipãrirea instrucţiunilor pentru şefii de clãdire, de salã, supraveghetori şi candidaţi - coordonator este preşedintele comisiei comune centrale;
i) elaborarea şi tipãrirea documentelor: procese-verbale pentru şefii de salã, de predare-primire a sacilor cu caiete de tezã şi de predare-primire la sfârşitul testului de selecţie a caietelor nefolosite cãtre comisiile comune zonale; proceseverbale privind derularea testului de selecţie, completate şi semnate de şefii de salã şi de supraveghetori - responsabil este Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti;
j) stabilirea baremului de corectare - responsabilã este comisia comunã centralã;
k) pregãtirea pentru corecturã - responsabil este preşedintele comisiei comune zonale;
l) stabilirea clasificãrilor finale în ordinea descrescãtoare a notelor - responsabil este preşedintele comisiei comune zonale;
m) afişarea rezultatelor finale - responsabil este preşedintele comisiei comune centrale;
n) toate informaţiile nesecrete legate de selecţie (distribuţia pe sãli a candidaţilor, locul de afişare a acestor date, instrucţiuni pentru candidaţi, punctaje obţinute, cataloage finale, în ordinea clasificãrii etc.) se publicã pe www.rezidentiat.info - responsabil este Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti.
ART. 17
Materialele necesare testului de selecţie, achiziţionate de Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, se trimit comisiilor comune zonale cu cel puţin douã sãptãmâni înainte de susţinerea testului.
ART. 18
(1) Pregãtirea materialelor necesare desfãşurãrii testului de selecţie presupune realizarea caietelor de rãspuns şi pregãtirea sacilor cu materiale.
(2) Caietele pentru rãspuns se tipãresc cu cel puţin 3 sãptãmâni înainte de susţinerea testului, plus o rezerva de 10%.
(3) Pregãtirea sacilor pentru sãli, conţinând toate materialele necesare, se face de cãtre comisiile comune zonale în sãptãmâna premergãtoare testului. Fiecare sac cuprinde urmãtoarele materiale:
- colete cu caiete pentru rãspuns; numãrul caietelor (+ 10%);
- pixuri albastre pentru rãspuns;
- bandã adezivã;
- sfoarã;
- hârtie de împachetat;
- pixuri de culoare roşie pentru corecturã.
Sacii cu materialele nesecrete sigilaţi sunt depozitaţi la sediile comisiilor comune zonale cu douã zile înainte de concurs.

CAP. VIII
Pregãtirea prin rezidenţiat cu timp parţial

ART. 19
(1) Medicii confirmaţi ca rezidenţi de medicinã de familie cu timp parţial efectueazã pregãtire minimum 3 zile pe sãptãmânã, durata maximã de parcurgere a stagiilor prevãzute în curriculã fiind de 5 ani în unitaţi sanitare acreditate pentru specialitatea medicinã de familie.
(2) Alegerea unitãţii sanitare de pregãtire se face prin teleconferinţã, în prima decadã a lunii septembrie. Prezentarea la stagii se va face începând cu 1 octombrie.
(3) Efectuarea integralã a stagiilor de pregãtire este certificatã de cãtre îndrumãtorii de stagii şi managerul unitãţii sanitare respective. Efectuarea şi finalizarea modulelor de pregãtire se fac cu respectarea prevederilor <>Ordinului ministrului sãnãtãţii publice nr. 1.141/2007 şi ale <>Ordinului nr. 1.386/2007 al ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului privind modul de efectuare a pregãtirii prin rezidenţiat în specialitãţile prevãzute de Nomenclatorul specialitãţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţã medicalã.
(4) Dupã parcurgerea integralã a curriculei de pregãtire, rezidenţii în specialitatea medicinã de familie susţin examenul de medic specialist în sesiunile organizate de Ministerul Sãnãtãţii Publice, cu respectarea metodologiei desfãşurãrii examenului de specialist.

CAP. IX
Dispoziţii finale

ART. 20
Prezenta metodologie se aplicã în anul 2008. Ulterior, selecţia în rezidenţiatul cu timp parţial se va organiza în funcţie de numãrul medicilor de medicinã generalã cu drept de liberã practicã, cu respectarea prevederilor prezentei metodologii.

_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016