Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 23 septembrie 2005  privind continuarea studiilor dupa finalizarea invatamantului obligatoriu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 23 septembrie 2005 privind continuarea studiilor dupa finalizarea invatamantului obligatoriu

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 927 din 18 octombrie 2005
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezenta metodologie reglementeazã modalitãţile prin care absolvenţii învãţãmântului obligatoriu şi cei ai anului de completare îşi pot continua studiile.
(2) Potrivit legii, învãţãmântul obligatoriu se încheie dupã clasa a X-a a ciclului inferior al liceului sau a şcolii de arte şi meserii.
ART. 2
(1) Absolvenţii ciclului inferior al liceului dobândesc, potrivit legii, certificat de absolvire, portofoliu personal pentru educaţie permanentã şi, la cerere, foaia matricolã.
(2) Absolvenţii şcolilor de arte şi meserii dobândesc certificat de absolvire, portofoliu personal pentru educaţie permanentã şi, la cerere, foaia matricolã. Absolvenţii care susţin şi promoveazã examenul de certificare a competenţelor profesionale dobândesc şi certificat de calificare profesionalã nivel 1.
(3) Absolvenţii anului de completare dobândesc certificat de absolvire, portofoliu personal pentru educaţie permanentã şi, la cerere, foaia matricolã. Absolvenţii anului de completare care susţin şi promoveazã examenul de certificare a competenţelor profesionale dobândesc şi certificat de calificare profesionalã nivel 2.
ART. 3
(1) Dupã finalizarea învãţãmântului obligatoriu, absolvenţii îşi pot continua studiile în conformitate cu prevederile legale.
(2) Absolvenţii clasei a X-a, ciclul inferior al liceului, îşi pot continua studiile, la cerere, în ciclul superior al liceului.
(3) Absolvenţii clasei a X-a, şcoala de arte şi meserii, cu certificat de absolvire şi cu certificat de calificare profesionalã nivel 1 îşi pot continua studiile, la cerere, în anul de completare.
(4) Absolvenţii anului de completare, cu certificat de absolvire şi cu certificat de calificare profesionalã nivel 2 îşi pot continua studiile, la cerere, în ciclul superior al liceului.
ART. 4
(1) Continuarea studiilor se poate face la aceeaşi filierã, acelaşi profil/domeniu, aceeaşi specializare/calificare profesionalã sau prin schimbarea filierei, profilului/domeniului, specializãrii/calificãrii profesionale.
(2) Absolvenţii învãţãmântului obligatoriu şi cei ai anului de completare pot solicita continuarea studiilor în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau în alta.
ART. 5
(1) Pentru continuarea studiilor în aceeaşi filierã, acelaşi profil/domeniu, aceeaşi specializare/calificare profesionalã, admiterea absolvenţilor învãţãmântului obligatoriu, respectiv ai anului de completare, se face fãrã examen, prin înscriere la unitatea şcolarã la care aceştia doresc sã îşi continue studiile, în limita locurilor disponibile şi, dupã caz, cu aplicarea criteriilor de departajare prevãzute în prezenta metodologie.
(2) Candidaţii care doresc continuarea studiilor în altã filierã, alt profil/domeniu sau altã specializare/calificare profesionalã trebuie sã susţinã şi sã promoveze examene de diferenţe. Examenele de diferenţe se susţin la:
- disciplinele pe care candidaţii nu le-au studiat în clasele a IX-a şi a X-a şi, dupã caz, în anul de completare;
- disciplinele pe care candidaţii le-au studiat, dar ale cãror alocãri orare pentru trunchiul comun, respectiv pentru curriculum diferenţiat, sunt diferite faţã de cele de la specializarea/calificarea profesionalã la care se solicitã înscrierea.
(3) Nu se susţin examene de diferenţe la disciplinele din curriculumul la decizia şcolii.
(4) Organizarea şi desfãşurarea examenelor de diferenţe se fac în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar.
(5) Disciplinele/Modulele pentru care se susţin examene de diferenţe se stabilesc de cãtre consiliul de curriculum din unitatea de învãţãmânt care organizeazã examene de diferenţe. Programele pentru examenele de diferenţe sunt stabilite de cãtre catedrele de specialitate ale unitãţii şcolare respective, în conformitate cu planurile cadru, programele şcolare şi cu standardele de pregãtire profesionalã, şi se aprobã de cãtre consiliul de curriculum.
ART. 6
(1) Alocarea locurilor pentru fiecare unitate de învãţãmânt se va face astfel încât sã se asigure continuarea studiilor de cãtre toţi absolvenţii ciclului inferior al liceului, ai şcolii de arte şi meserii sau ai anului de completare din şcoala respectivã, care solicitã acest lucru.
(2) Numãrul de locuri alocat unei unitãţi de învãţãmânt pentru clasa a XI-a de liceu, pentru fiecare specializare/calificare profesionalã, este cel puţin egal cu numãrul de elevi existent în clasa a X-a la aceeaşi specializare/calificare profesionalã, în anul şcolar precedent. Se vor respecta prevederile legale referitoare la efectivele de elevi pe clasã.
(3) Numãrul de locuri alocat unei unitãţi de învãţãmânt pentru anul de completare, pentru fiecare domeniu de pregãtire, este cel puţin egal cu numãrul de elevi existent în clasa a X-a în acelaşi domeniu de pregãtire, în anul şcolar precedent. Se vor respecta prevederile legale referitoare la efectivele de elevi pe clasã.
(4) Numãrul de locuri alocat unei unitãţi de învãţãmânt pentru clasa a XII-a de liceu, ruta de profesionalizare prin şcoala de arte şi meserii şi anul de completare, pentru fiecare domeniu de pregãtire, este cel puţin egal cu numãrul de elevi existent în anul de completare în acelaşi domeniu de pregãtire, în anul şcolar precedent. Se vor respecta prevederile legale referitoare la efectivele de elevi pe clasã.
(5) În cazuri excepţionale, bine fundamentate, formaţiunile constituite în vederea continuãrii studiilor de cãtre absolvenţii învãţãmântului obligatoriu sau de cei ai anului de completare pot funcţiona sub efectivul minim sau peste efectivul maxim, prevãzut de lege, numai cu aprobarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii.

CAP. II
Admiterea candidaţilor care solicitã continuarea studiilor în aceeaşi unitate de învãţãmânt

ART. 7
(1) În fiecare unitate de învãţãmânt elevii din clasa a X-a şi din anul de completare depun, pânã la data de 1 martie, opţiuni referitoare la continuarea studiilor.
(2) Fiecare elev va preciza dacã doreşte sã îşi continue studiile în ciclul superior al liceului, respectiv în anul de completare, menţionând filiera, profilul/domeniul, specializarea/calificarea profesionalã la care doreşte sã se înscrie şi dacã solicitã continuarea studiilor în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau în alta.
(3) Informaţiile menţionate anterior se centralizeazã într-un tabel, care va fi semnat de elevi şi de dirigintele clasei şi va fi depus de diriginte la secretariatul şcolii.
ART. 8
(1) Pânã la data de 15 martie, secretariatul şcolii centralizeazã datele referitoare la opţiunile elevilor şi afişeazã situaţia solicitãrilor existente pentru fiecare filierã, profil/domeniu, specializare/calificare profesionalã, precum şi numãrul estimat de locuri disponibile la fiecare dintre acestea, în funcţie de numãrul de elevi care doresc sã pãrãseascã unitatea de învãţãmânt sau sã schimbe filiera/profilul/specializarea în cadrul aceluiaşi liceu.
(2) Pânã la data de 1 aprilie, fiecare unitate de învãţãmânt va anunţa disciplinele/modulele şi programele pentru examenele de diferenţe. Lista disciplinelor/modulelor se afişeazã la avizierul unitãţii de învãţãmânt, iar programele se depun la biblioteca şcolii.
ART. 9
(1) Pânã la data de 15 aprilie, elevii din clasa a X-a, respectiv din anul de completare, îşi vor definitiva opţiunile referitoare la continuarea studiilor în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau în alta, în aceeaşi filierã, acelaşi profil/domeniu, aceeaşi specializare/calificare profesionalã sau în alta. În cazul în care apar schimbãri în raport cu opţiunile exprimate iniţial, elevii vor depune o cerere individualã la secretariatul şcolii, în care vor preciza modificãrile în opţiunile referitoare la continuarea studiilor.
(2) Pânã la data de 1 mai, fiecare unitate de învãţãmânt va anunţa lista nominalã a propriilor elevi care, dupã promovarea clasei a X-a, respectiv a anului de completare, vor fi admişi, în conformitate cu opţiunile exprimate, pentru continuarea studiilor în anul de completare, respectiv în ciclul superior al liceului, în aceeaşi specializare/calificare profesionalã.
(3) Se va avea în vedere, în mãsura în care este posibil, pãstrarea colectivelor de elevi existente în clasa a X-a, respectiv în anul de completare.
(4) Locurile candidaţilor din unitatea de învãţãmânt care au solicitat înscrierea în aceeaşi unitate de învãţãmânt, în aceeaşi filierã, acelaşi profil/domeniu, aceeaşi specializare/ calificare profesionalã, în perioada prevãzutã de prezenta metodologie, dar au rãmas corigenţi, nu vor fi publicate ca fiind disponibile decât dupã încheierea sesiunii de corigenţe, în cazul nepromovãrii de cãtre aceştia a examenelor respective.
ART. 10
Lista candidaţilor declaraţi admişi conform art. 9 se actualizeazã dupã încheierea anului şcolar, respectiv dupã sesiunea de corigenţe şi anunţarea repetenţilor.
ART. 11
(1) În perioada 1-15 mai se susţin examenele de diferenţe de cãtre elevii din unitatea de învãţãmânt care solicitã continuarea studiilor în aceeaşi unitate de învãţãmânt, dar schimbând filiera, profilul/domeniul, specializarea/calificarea profesionalã.
(2) Rezultatele examenelor de diferenţe se afişeazã pânã la data de 16 mai.
ART. 12
(1) În ultima zi a semestrului al doilea, dupã încheierea situaţiei şcolare, unitãţile de învãţãmânt afişeazã lista candidaţilor din şcoala respectivã care sunt admişi în altã filierã, alt profil/domeniu, altã specializare/calificare profesionalã, în unitatea de învãţãmânt respectivã.
(2) Admiterea candidaţilor se face pe locurile disponibile, în ordinea descrescãtoare a mediilor de admitere în ciclul superior al liceului, respectiv în anul de completare, definite în conformitate cu prezenta metodologie.
(3) Dacã pe ultimul loc se aflã mai mulţi candidaţi având aceeaşi medie de admitere în ciclul superior al liceului, respectiv în anul de completare, departajarea se face folosindu-se, în ordine, urmãtoarele criterii:
- media claselor a IX-a şi a X-a, respectiv a anului de completare, la toate disciplinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor (MDS);
- media la disciplina principalã de specialitate/modulul principal de specialitate din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor.
(4) În situaţia în care egalitatea se menţine şi dupã aplicarea criteriilor de departajare menţionate la alin. (3), departajarea candidaţilor se face dupã criterii stabilite de consiliul de administraţie al unitãţii de învãţãmânt şi fãcute publice odatã cu afişarea programelor pentru examenele de diferenţe.
ART. 13
(1) Locurile candidaţilor din unitatea de învãţãmânt care au promovat examenele de diferenţe, în perioada prevãzutã de prezenta metodologie, dar au rãmas corigenţi, nu vor fi publicate ca fiind disponibile decât dupã încheierea sesiunii de corigenţe, în cazul nepromovãrii de cãtre aceştia a examenelor respective.
(2) Lista candidaţilor declaraţi admişi, conform art. 12 alin. (1), se actualizeazã dupã sesiunea de corigenţe şi anunţarea repetenţilor.
ART. 14
Candidaţii care nu au promovat examenele de diferenţe sau care au promovat examenele de diferenţe, dar nu pot fi admişi, din lipsã de locuri, la altã filierã, alt profil/domeniu, altã specializare/calificare profesionalã, au dreptul sã îşi continue studiile, la cerere, în unitatea şcolarã respectivã, la filiera, profilul/domeniul, specializarea sau calificarea profesionalã corespunzãtoare celei pe care au urmat-o în anul precedent.
ART. 15
(1) Media de admitere în ciclul superior al liceului, respectiv în anul de completare, pentru absolvenţii ciclului inferior al liceului, respectiv ai şcolii de arte şi meserii, se calculeazã dupã cum urmeazã:


MDS + MG
───────────,
2


unde:
- MDS este media claselor a IX-a şi a X-a la toate disciplinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor. În cazul absolvenţilor şcolii de arte şi meserii, aria curricularã corespunzãtoare calificãrii profesionale este aria curricularã tehnologii;
- MG este media generalã de absolvire a claselor a IX-a şi a X-a.
(2) Media la disciplinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor (MDS) se calculeazã ca medie aritmeticã, cu douã zecimale, fãrã rotunjire, din media generalã a claselor a IX-a şi a X-a la disciplinele/modulele respective.
(3) Media de admitere în ciclul superior al liceului, respectiv în anul de completare, se calculeazã cu douã zecimale, fãrã rotunjire.
(4) În situaţia în care candidatul susţine examene de diferenţe la unele discipline/module din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale, în calculul mediei claselor a IX-a şi a X-a la disciplinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor (MDS), nota obţinutã la examenul de diferenţe la o disciplinã/un modul înlocuieşte media claselor a IX-a şi a X-a la disciplina/modulul respectiv.
ART. 16
(1) Media de admitere în ciclul superior al liceului, pentru absolvenţii anului de completare, se calculeazã astfel:


MDS + MG
───────────,
2



unde:
- MDS este media generalã obţinutã în anul de completare la toate displinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor;
- MG este media generalã obţinutã în anul de completare.
(2) Media la disciplinele/modulele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor (MDS) se calculeazã ca medie aritmeticã, cu douã zecimale, fãrã rotunjire, din media obţinutã în anul de completare la disciplinele/ modulele respective.
(3) Media de admitere în ciclul superior al liceului se calculeazã cu douã zecimale, fãrã rotunjire.
(4) În situaţia în care candidatul susţine diferenţe la unele discipline din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale, în calculul mediei anului de completare, la disciplinele din aria curricularã corespunzãtoare specializãrii/calificãrii profesionale la care se doreşte continuarea studiilor (MDS), nota obţinutã la examenul de diferenţe la o disciplinã/un modul înlocuieşte media anului de completare la disciplina/modulul respectiv.

CAP. III
Admiterea candidaţilor care solicitã continuarea studiilor în altã unitate de învãţãmânt

ART. 17
Pânã la data de 25 mai, unitãţile de învãţãmânt afişeazã numãrul locurilor din anul de completare, respectiv din primul an al ciclului superior al liceului, disponibile pentru a fi ocupate de candidaţi din alte unitãţi de învãţãmânt, pe filiere, profiluri/domenii, specializãri/calificãri profesionale.
ART. 18
(1) Pânã la data de 31 mai are loc înscrierea elevilor clasei a X-a sau ai anului de completare, care solicitã continuarea studiilor în alte unitãţi de învãţãmânt, în altã filierã, alt profil/domeniu, altã specializare/calificare profesionalã, pentru examene de diferenţe.
(2) Înscrierea candidaţilor menţionaţi la alin. (1) pentru examenele de diferenţe, în vederea admiterii în ciclul superior al liceului sau în anul de completare, se face la secretariatul unitãţii de învãţãmânt la care se solicitã continuarea studiilor.
ART. 19
(1) Examenele de diferenţe, pentru candidaţii menţionaţi la art. 18, se susţin în perioada 1-12 iunie.
(2) Afişarea rezultatelor la examenele de diferenţe menţionate la alin. (1) se face pânã la data de 14 iunie.
ART. 20
(1) În perioada 1-7 iulie are loc depunerea dosarelor de înscriere ale absolvenţilor învãţãmântului obligatoriu sau ai anului de completare, care îndeplinesc condiţiile legale pentru continuarea studiilor şi care solicitã sã fie admişi în altã unitate de învãţãmânt decât cea în care au studiat în clasa anterioarã.
(2) Pot participa la înscriere atât candidaţii care solicitã continuarea studiilor în aceeaşi filierã, acelaşi profil/ domeniu, aceeaşi specializare/calificare profesionalã, cât şi candidaţii care solicitã continuarea studiilor în altã filierã, alt profil/domeniu, altã specializare/calificare profesionalã şi care au susţinut examene de diferenţe în unitatea de învãţãmânt respectivã.
ART. 21
(1) Admiterea candidaţilor proveniţi din alte unitãţi de învãţãmânt, pe locurile rãmase libere din anul de completare, respectiv din ciclul superior al liceului, se face în ordinea descrescãtoare a mediilor de admitere, în conformitate cu prevederile art. 15 şi 16.
(2) Lista candidaţilor menţionaţi la alin. (1), admişi în unitatea de învãţãmânt, se afişeazã pânã la data de 10 iulie.
ART. 22
(1) Înscrierea candidaţilor declaraţi admişi conform art. 21 se face, în conformitate cu prevederile legale, pânã la data de 20 iulie.
(2) Dosarul de înscriere al fiecãrui candidat admis conţine:
a) certificatul de naştere - în copie, certificatã ca fiind conformã cu originalul;
b) actul de identitate - în copie, certificatã ca fiind conformã cu originalul;
c) certificatul de absolvire a ciclului inferior al liceului, respectiv a şcolii de arte şi meserii, respectiv a anului de completare - în copie, certificatã ca fiind conformã cu originalul;
d) certificatul de calificare profesionalã nivel 1 - pentru absolvenţii şcolii de arte şi meserii - în copie, certificatã ca fiind conformã cu originalul;
e) certificatul de calificare profesionalã nivel 2 - pentru absolvenţii anului de completare - în copie, certificatã ca fiind conformã cu originalul;
f) foaia matricolã pentru clasele a IX-a şi a X-a, respectiv pentru anul de completare (cu calculul mediei generale);
g) fişa medicalã;
h) cerere de înscriere.
ART. 23
(1) Consiliile de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt stabilesc în luna septembrie o sesiune de ocupare a locurilor rãmase neocupate dupã repartizãrile anterioare şi dupã repartizarea corigenţilor.
(2) Consiliile de administraţie ale unitãţilor de învãţãmânt pot aproba recunoaşterea diferenţelor susţinute în alte unitãţi de învãţãmânt de cãtre candidaţii care solicitã înscrierea pe locurile disponibile în anul de completare sau în ciclul superior al liceului, la specializarea/calificarea profesionalã pentru care s-au susţinut diferenţele.

CAP. IV
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 24
Disciplinele/modulele principale de specialitate menţionate în cuprinsul prezentei metodologii se stabilesc de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi se dau publicitãţii pânã la data de 1 februarie a anului în care se desfãşoarã admiterea.
ART. 25
(1) Absolvenţii şcolilor de ucenici/şcolilor complementare din seriile anterioare sau din seria curentã - învãţãmânt special, care au susţinut şi au promovat examenul de absolvire, pot continua studiile în anul de completare, dupã susţinerea şi promovarea examenelor de diferenţe.
(2) Absolvenţii şcolilor de ucenici/şcolilor complementare din seriile anterioare, care nu au promovat sau nu au susţinut examenul de absolvire, sunt obligaţi, pentru a-şi putea continua studiile în condiţiile prevãzute la alin. (1), sã susţinã examenul de certificare a competenţelor profesionale pentru obţinerea certificatului de calificare profesionalã nivel 1.
(3) Examenele de diferenţe şi admiterea în anul de completare a absolvenţilor şcolilor de ucenici/şcolilor complementare din seriile anterioare au loc în perioada prevãzutã de prezenta metodologie pentru candidaţii care solicitã continuarea studiilor în alte unitãţi de învãţãmânt.
ART. 26
(1) Absolvenţii şcolilor profesionale din seriile anterioare sau din seria curentã - învãţãmânt special, care au susţinut şi au promovat examenul de absolvire, îşi pot continua studiile în ciclul superior al liceului, cursuri de zi, serale sau cu frecvenţã redusã, dupã susţinerea şi promovarea examenelor de diferenţe.
(2) Absolvenţii şcolilor profesionale din seriile anterioare, care nu au susţinut sau care nu au promovat examenul de absolvire, îşi pot continua studiile în ciclul superior al liceului, dupã parcurgerea obligatorie a urmãtoarelor etape în care beneficiazã de recunoaşterea parţialã a pregãtirii iniţiale:
- susţinerea unor examene de diferenţe, rezultate din compararea curriculumului parcurs de absolvent şi curriculumul în vigoare la şcoala de arte şi meserii şi la anul de completare;
- susţinerea şi promovarea examenului de certificare a competenţelor profesionale pentru obţinerea certificatului de calificare profesionalã nivel 2.
(3) Examenele de diferenţe şi admiterea în ciclul superior al liceului a absolvenţilor şcolilor profesionale din seriile anterioare şi din seria curentã - învãţãmânt special au loc în perioada prevãzutã de prezenta metodologie pentru candidaţii care solicitã continuarea studiilor în alte unitãţi de învãţãmânt.
ART. 27
(1) Elevii din anul III al şcolilor de ucenici sau al şcolilor profesionale din învãţãmântul special, declaraţi repetenţi la sfârşitul anului şcolar 2005-2006, se pot înscrie la şcoala de arte şi meserii - învãţãmânt special, în clasa a XI-a, dupã susţinerea şi promovarea examenelor de diferenţe.
(2) Elevii din anul IV al şcolilor profesionale din învãţãmântul special, declaraţi repetenţi la sfârşitul anului şcolar 2006-2007, se pot înscrie la şcoala de arte şi meserii - învãţãmânt special, în clasa a XI-a, dupã susţinerea şi promovarea examenelor de diferenţe.
ART. 28
Pentru absolvenţii din seriile anterioare, înscrierea în ciclul superior al liceului, cursuri de zi, se poate face în primii 2 ani de la absolvirea ciclului inferior, respectiv a anului de completare, dacã la data începerii anului şcolar elevul nu a depãşit vârsta de 18 ani. Înscrierea se va face în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016