Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
METODOLOGIE din 22 septembrie 2009 privind dreptul studentilor inmatriculati la Universitatea "Spiru Haret" din Bucuresti in anul I, in perioada 2005-2008, la formele de invatamant la distanta si cu frecventa redusa, de a continua studiile la specializari/programe de studii autorizate sa functioneze provizoriu sau acreditate
ART. 1 În conformitate cu prevederile <>art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 10/2009 privind dreptul studenţilor înmatriculaţi la formele de învãţãmânt la distanţã sau cu frecvenţã redusã de a continua studiile la programe de studii de licenţã autorizate sã funcţioneze provizoriu sau acreditate, studenţii înmatriculaţi la Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti în anul I, în perioada 2005-2008, la specializãri/programe de studii organizate la formele de învãţãmânt la distanţã şi cu frecvenţã redusã au dreptul de a continua studiile prin trecere la specializãri/programe de studii similare acreditate sau autorizate sã funcţioneze provizoriu. ART. 2 (1) Recunoaşterea perioadei de studii parcurse anterior şi stabilirea anului de studii în care se înmatriculeazã studenţii prevãzuţi la art. 1 se realizeazã pe baza situaţiei şcolare a studenţilor, eliberatã de Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti, şi a analizei comparative a planurilor de învãţãmânt şi creditelor de studii transferabile ale specializãrilor/programelor de studii de licenţã respective. (2) Analiza documentelor necesare recunoaşterii pentru continuarea studiilor este realizatã de cãtre o comisie numitã de decanul facultãţii în cadrul cãreia studenţii solicitã sã îşi continue studiile. (3) În urma analizei documentelor, comisia întocmeşte avizul de continuare a studiilor, care este discutat şi aprobat de consiliul profesoral al facultãţii. (4) Consiliul profesoral poate solicita examinãri suplimentare pentru studenţii prevãzuţi la art. 1, în vederea eliminãrii diferenţelor constatate între planurile de învãţãmânt şi/sau creditele de studii transferabile aferente. (5) Lista aprobatã de consiliul profesoral este transmisã rectorului instituţiei de învãţãmânt superior pentru emiterea deciziei de înmatriculare. ART. 3 Dupã înmatriculare studenţii se conformeazã procesului didactic şi regulamentelor universitãţii în care îşi continuã studiile. ART. 4 Pentru absolvenţii Universitãţii "Spiru Haret" din Bucureşti care se înscriu pentru programe de masterat la alte universitãţi, verificarea documentelor de studii este în responsabilitatea universitãţii primitoare. Acestea pot solicita Universitãţii "Spiru Haret" documente clarificatoare privind actele de studii. ART. 5 (1) Dupã finalizarea alegerilor în conformitate cu dispoziţiile <>art. 1 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 10/2009 şi ale <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Universitatea Spiru Haret va primi aprobarea de a folosi ştampila cu antetul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii. (2) Pânã la dobândirea ştampilei cu antetul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii, dar nu mai târziu de sfârşitul anului 2009, pe documentele de studii eliberate de Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti poate sã fie utilizatã ştampila cu antetul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului.
--------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email