Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 18 februarie 2008  de raportare a cazurilor si evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 18 februarie 2008 de raportare a cazurilor si evenimentelor la care intervin serviciile publice de ambulanta

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 277 din 9 aprilie 2008


1. Culegerea, sistematizarea şi centralizarea datelor şi informaţiilor specifice de cãtre serviciile de ambulanţã judeţene sau al municipiului Bucureşti
2. Întocmirea şi transmiterea raportului zilnic personalului din dispeceratele inspectoratelor pentru situaţii de urgenţã judeţene sau al municipiului Bucureşti, conform modelului din anexa care face parte integrantã din prezenta metodologie
3. Prelucrarea şi valorificarea datelor primite de specialiştii aflaţi în tura de serviciu a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţã judeţene sau al municipiului Bucureşti
4. Întocmirea situaţiilor zilnice privind activitatea specificã serviciului de ambulanţã la nivelul zonelor de competenţã şi expedierea acestora autoritãţilor de sãnãtate publicã judeţene sau a municipiului Bucureşti
5. Înaintarea situaţiilor menţionate la pct. 4 la Dispeceratul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã
6. Preluarea şi centralizarea datelor şi informaţiilor în Dispeceratul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã, întocmirea şi transmiterea Situaţiei centralizatoare, la nivel naţional, a intervenţiilor serviciilor publice de ambulanţã, însoţitã de informarea privind intervenţiile SMURD şi, dupã caz, de alte evenimente care pun în pericol sãnãtatea şi viaţa oamenilor, petrecute în ultimele 24 de ore la nivel naţional, personalului din tura de serviciu a Centrului operativ cu activitate permanentã din Ministerul Sãnãtãţii Publice
7. Informarea ministrului sãnãtãţii publice şi a personalului cu atribuţii în domeniu

NOTĂ:
Metodologia întocmirii şi transmiterii rapoartelor suplimentare rezidã din normele juridice prevãzute în cuprinsul ordinului.


ANEXĂ
la metodologie

FORMULAR DE RAPORTARE ZILNICĂ A ACTIVITĂŢII SEVICIILOR DE AMBULANŢĂ


1. Perioada care face obiectul raportãrii, de la LL │_│ ZZ │_│ ora │_│
pânã la LL │_│ ZZ │_│ ora │_│
2. Serviciul de ambulanţã al judeţului........../ municipiului Bucureşti
3. Numele persoanei care a completat raportul ...............
4. Numãrul total intervenţii efectuate cu ambulanţe de tip B şi C │_│
5. Numãrul accidentelor rutiere/feroviare la care s-a intervenit fãrã alte
forţe implicate (ISU/SMURD) │_│
6. Numãrul accidentelor rutiere/feroviare la care s-a intervenit în cooperare
cu alte forţe de intervenţie (ISU/SMURD) │_│
7. Numãrul altor accidente/traumatisme la care s-a intervenit fãrã alte
forţe implicate (ISU/SMURD) │_│
8. Numãrul altor accidente/traumatisme la care s-a intervenit în cooperare cu
alte forţe de intervenţie (ISU/SMURD) │_│
9. Numãrul total de pacienţi transportaţi la spital cu mijloacele proprii ale
serviciului de ambulanţã │_│
10. Numãrul total de pacienţi predaţi la sau preluaţi de la echipajele
ISU/SMURD, inclusiv elicopterul │_│
11. Numãrul pacienţilor gãsiţi decedaţi la sosirea echipajelor serviciului de
ambulanţã │_│
12. Numãrul pacienţilor care au intrat în stop cardiac pe parcursul
transportului cãtre o unitate sanitarã │_│
13. Numãrul total de pacienţi intubaţi de personalul serviciului de ambulanţã
înaintea predãrii acestora │_│
14. Probleme disciplinare apãrute în ultimele 24 ore DA │_│ NU │_│
15. Probleme organizatorice apãrute în ultimele 24 ore DA │_│ NU │_│
16. Numãrul evenimentelor sau accidentelor rutiere în care au fost implicate
mijloacele proprii ale serviciului de ambulanţã │_│
17. Numãrul total de echipaje tip B pentru urmãtoarele 24 h z. │_│/n. │_│
18. Numãrul total de echipaje tip C pentru urmãtoarele 24 h z. │_│/n. │_│
19. Numãrul medicilor de gardã pentru urmãtoarele 24 h z. │_│/n. │_│
20. Numãrul asistenţilor de gardã pentru urmãtoarele 24 h z. │_│/n. │_│
21. Numãrul ambulanţierilor de gardã pentru urmãtoarele 24 h z. │_│/n. │_│

NOTĂ: Detalii privind activitãţile specificate la pct. 14 şi 15 vor fi
înaintate de serviciile de ambulanţã judeţene sau al municipiului Bucureşti,
direct, conducerii Ministerului Sãnãtãţii Publice, la solicitarea punctualã a
personalului abilitat, conform dispoziţiilor ministrului sãnãtãţii publice.

Director medical/Medic responsabil turã,
.......................................
(numele, prenumele şi semnãtura)
Data: .......-......-........ Ora: ....,.....



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016