Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 18 august 2006  de autorizare, suspendare si anulare a autorizatiei de functionare a parcului stiintific si tehnologic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 18 august 2006 de autorizare, suspendare si anulare a autorizatiei de functionare a parcului stiintific si tehnologic

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 801 din 25 septembrie 2006

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Autorizarea, suspendarea şi anularea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic se realizeazã in conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 14/2002 privind constituirea şi funcţionarea parcurilor ştiinţifice şi tehnologice, publicatã in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 82 din 1 februarie 2002, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 50/2003 , publicatã in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 70 din 3 februarie 2003, denumitã in continuare ordonanţã, şi ale normelor prevãzute in prezenta metodologie.
(2) Obiectivele urmãrite prin constituirea parcurilor ştiinţifice şi tehnologice sunt cele prevãzute la art. 2 din ordonanţã.
ART. 2
(1) Iniţiativa constituirii parcului ştiinţific şi tehnologic aparţine persoanelor juridice şi fizice menţionate la art. 1 alin. (4) din ordonanţã, denumite in continuare asociaţi, care incheie un contract de asociere in participaţiune.
(2) Unul dintre asociaţi este in mod obligatoriu o instituţie de invãţãmant superior acreditatã şi/sau o unitate de cercetare-dezvoltare.
ART. 3
Contractul de asociere in participaţiune cuprinde clauze cu privire la:
a) obiectul contractului de asociere in participaţiune şi durata asocierii;
b) aportul asociaţilor constand in:
(i) clãdiri, cu specificaţia destinaţiei acestora: laboratoare, spaţii de producţie, birouri, utilitare şi altele asemenea;
(ii) terenuri, cu specificaţia destinaţiei acestora: construcţii, drumuri, poduri, parcãri, de culturã şi altele asemenea;
(iii) instalaţii şi utilitãţi: aducţii, canalizãri, energetice, comunicaţii şi altele asemenea;
(iv) dotãri specifice importante;
(v) alte valori aduse in participaţiune: capital depus, investiţii in derulare şi altele asemenea;
c) conducerea şi administrarea asocierii in participaţiune, realizate printr-un consiliu format din persoanele imputernicite de fiecare asociat, precum şi atribuţiile consiliului;
d) obiectivele şi activitãţile specifice ale parcului ştiinţific şi tehnologic, cu nominalizarea domeniilor abordate: echipamente şi sisteme de telecomunicaţii, echipamente de mãsurã şi control, biotehnologie medicalã şi altele asemenea, precum şi a activitãţilor specifice: cercetare ştiinţificã, dezvoltare tehnologicã, invãţãmant, consultanţã tehnologicã, preluarea şi aplicarea rezultatelor cercetãrii de cãtre agenţii economici care işi desfãşoarã activitatea in parcul ştiinţific şi tehnologic, inclusiv realizarea, utilizarea in regim de microproducţie sau comercializarea modelelor experimentale, prototipurilor sau a produselor obţinute şi altele asemenea. în cazul mai multor domenii şi tipuri de activitãţi se menţioneazã ponderile acestora in activitatea globalã a parcului ştiinţific şi tehnologic;
e) dotãrile iniţiale şi prevederile investiţionale, cu precizarea, pe categorii de suprafeţe construite, a necesarului lucrãrilor pentru amenajare şi finalizare, astfel incat sã poatã fi utilizate pentru destinaţia datã. Se menţioneazã investiţiile pe care fiecare asociat le are in derulare şi cele prevãzute pentru viitor, precum şi sursele pentru realizarea acestora cu destinaţie specificã pentru parcul ştiinţific şi tehnologic. Se precizeazã politica asocierii in participaţiune privind participarea agenţilor economici din parcul ştiinţific şi tehnologic la amenajarea şi dotãrile spaţiilor inchiriate;
f) desemnarea societãţii comerciale a cãrei activitate exclusivã este administrarea parcului ştiinţific şi tehnologic, denumitã in continuare administrator, conform art. 1 alin. (5) din ordonanţã. între administrator şi asociaţi se incheie un contract care cuprinde obligatoriu clauze cu privire la drepturile şi obligaţiile administratorului, modul in care acesta indeplineşte obligaţiile prevãzute in art. 9 din ordonanţã, sursele de venituri, cheltuielile previzionate, pe capitole şi etape, corelate cu planul de afaceri al parcului ştiinţific şi tehnologic, precum şi alte clauze;
g) repartizarea beneficiilor sau a pierderilor, clauze legate de incetarea contractului, forţa majorã, notificãri, soluţionarea litigiilor, alte clauze finale.

CAP. II
Autorizarea parcului ştiinţific şi tehnologic

ART. 4
(1) Cererea de autorizare şi documentaţia necesarã autorizãrii parcului ştiinţific şi tehnologic, care sunt intocmite conform ordonanţei şi avizate de fiecare asociat, se depun de cãtre administrator la Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare 'adtiinţificã, organul de specialitate al administraţiei publice centrale aflat in subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii.
(2) Documentaţia necesarã autorizãrii parcului ştiinţific şi tehnologic va cuprinde:
a) opis al documentelor prezentate;
b) formular de prezentare a parcului ştiinţific şi tehnologic, conform anexei la prezenta metodologie, la care se vor anexa documentele justificative;
c) copie de pe contractul de asociere in participaţiune, ca act constitutiv al asocierii in participaţiune, cu anexe, conform art. 3 din prezenta metodologie;
d) copie de pe actul constitutiv al societãţii administrator, cu eventualele modificãri ulterioare;
e) copie de pe certificatul de inregistrare a societãţii administrator, eliberat de oficiul registrului comerţului;
f) copie de pe contractul incheiat intre asociaţi şi administrator;
g) planul de afaceri pentru funcţionarea parcului ştiinţific şi tehnologic;
h) copie de pe titlurile de proprietate sau de pe alte documente care atestã legalitatea cedãrii valorilor imobiliare in folosinţa parcului ştiinţific şi tehnologic;
i) declaraţiile asociaţilor privind indeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 4 din ordonanţã pentru terenul aferent parcului ştiinţific şi tehnologic.
(3) La documentaţia depusã in vederea autorizãrii parcului ştiinţific şi tehnologic, administratorul poate anexa orice alte inscrisuri pe care le considerã necesare.
(4) Documentaţia trebuie indosariatã şi tehnoredactatã, iar paginile numerotate. Copiile trebuie sã fie lizibile.
ART. 5
Administratorul va prezenta o evaluare a facilitãţilor de care poate beneficia parcul ştiinţific şi tehnologic, precum şi a facilitãţilor de care pot beneficia agenţii economici care işi desfãşoarã activitatea in parcul ştiinţific şi tehnologic, menţionate la art. 10, respectiv la art. 11 din ordonanţã, cu specificarea surselor estimate şi a valorilor aferente.
ART. 6
(1) în scopul autorizãrii parcului ştiinţific şi tehnologic se constituie in cadrul Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţificã o comisie de autorizare şi evaluare a parcurilor ştiinţifice şi tehnologice, denumitã in continuare Comisia de autorizare, alcãtuitã din 5 membri specialişti in domeniul infrastructurii de inovare şi transfer tehnologic, care analizeazã şi evalueazã cererea de autorizare şi documentaţia depuse, şi o comisie de soluţionare a contestaţiilor, formatã din 3 membri.
(2) Comisiile sunt asistate de un secretariat tehnic.
(3) Membrii comisiilor şi secretariatul tehnic sunt numiţi prin decizie a conducãtorului Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã.
ART. 7
(1) Cererea de autorizare şi documentaţia pentru autorizarea parcului ştiinţific şi tehnologic se depun la secretariatul tehnic al Comisiei de autorizare, asigurat de Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, prin direcţia ce are atribuţii in domeniul infrastructurii de inovare şi transfer tehnologic.
(2) Comisia de autorizare analizeazã şi evalueazã documentaţia prezentatã in vederea autorizãrii parcului ştiinţific şi tehnologic şi stabileşte dacã aceasta indeplineşte cumulativ condiţiile prevãzute la art. 6 alin. (2) şi (3) din ordonanţã.
(3) în cazul in care Comisia de autorizare constatã cã documentaţia prezentatã este incompletã, solicitã administratorului completarea acesteia in termen de 30 de zile.
ART. 8
(1) în urma analizei şi evaluãrii documentaţiei, Comisia de autorizare prezintã spre avizare preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţificã, in termen de 45 de zile de la primirea documentaţiei complete, un referat detaliat privind rezultatele analizei efectuate, prin care se propune aprobarea sau respingerea cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic.
(2) Respingerea cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic are la bazã unul dintre urmãtoarele motive:
a) la solicitarea Comisiei de autorizare de completare a documentelor lipsã şi/sau neconforme, administratorul nu a prezentat in termen documentele solicitate;
b) nu sunt indeplinite cumulativ condiţiile menţionate la art. 6 alin. (2) şi (3) din ordonanţã.
(3) Propunerea de respingere a cererii de autorizare a parcului ştiinţific şi tehnologic se comunicã de cãtre Comisia de autorizare, in scris, administratorului, in termen de 10 zile de la respingerea cererii, care are drept de contestaţie in termen de 10 zile de la data comunicãrii. Se stabileşte ca datã a comunicãrii data poştei de pe confirmarea de primire, la care propunerea de respingere a fost primitã de administrator.
ART. 9
(1) Contestaţiile se depun la secretariatul tehnic al Comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
(2) Analizarea şi soluţionarea contestaţiilor se fac de cãtre Comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(3) Rezultatul contestaţiei este prezentat preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã spre avizare şi se comunicã administratorului in termen de maximum 30 de zile de la data depunerii acesteia. Decizia de respingere a contestaţiei este finalã şi nu sunt admise contestaţii administrative ulterioare.
(4) în cazul in care este nemulţumit de rezultatul soluţionãrii contestaţiei, administratorul se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, in conformitate cu prevederile <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 10
Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţificã acordã, prin decizie, autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, in termen de 20 de zile de la data avizãrii referatului prin care Comisia de autorizare propune aprobarea cererii de autorizare.

CAP. III
Suspendarea şi/sau anularea autorizaţiei de funcţionare a parcurilor ştiinţifice şi tehnologice

ART. 11
(1) La interval de 2 ani sau atunci cand se considerã necesar, Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare 'adtiinţificã, prin Comisia de autorizare, evalueazã activitatea desfãşuratã in parcul ştiinţific şi tehnologic. Evaluarea se bazeazã pe raportul de activitate intocmit de administratorul parcului ştiinţific şi tehnologic şi avizat de consiliul de conducere al asocierii in participaţiune şi rezultatele constatãrilor Comisiei de autorizare in parcul ştiinţific şi tehnologic. Administratorul trebuie sã ofere toate informaţiile solicitate.
(2) Vizitele Comisiei de autorizare vor fi anunţate in scris administratorului cu cel puţin 10 zile inainte. Data stabilitã poate fi modificatã o singurã datã.
ART. 12
Evaluarea activitãţii parcului ştiinţific şi tehnologic se referã la menţinerea la nivelul aprobat la autorizare şi respectarea criteriilor prevãzute in documentaţia depusã pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, urmãrindu-se:
a) stabilitatea structurii asocierii in participaţiune, inclusiv a aportului participativ; se vor analiza schimbãrile in structura asocierii in participaţiune şi in patrimoniul asociat, diminuãri sau creşteri, precum şi respectarea condiţiilor de modificare a componenţei asocierii in participaţiune prevãzute la art. 13 alin. (3) din ordonanţã;
b) indeplinirea cantitativã şi calitativã a obiectivelor economico-sociale prevãzute in documentaţia de autorizare;
c) asigurarea corespunzãtoare a locaţiilor şi dotãrilor;
d) situaţia economicã a administrãrii parcului ştiinţific şi tehnologic, prin analiza evoluţiei financiare;
e) corectitudinea aplicãrii Procedurii de admitere in parcul ştiinţific şi tehnologic a agenţilor economici;
f) numãrul de agenţi economici care işi desfãşoarã activitatea in parcul ştiinţific şi tehnologic.
ART. 13
Comisia de autorizare intocmeşte, in termen de 15 zile de la data la care s-a efectuat vizita in parcul ştiinţific şi tehnologic, un raport privind rezultatul evaluãrii, pe care il prezintã spre avizare preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţificã, prin care se propune: menţinerea autorizaţiei de funcţionare, suspendarea sau anularea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic.
ART. 14
(1) Dacã activitatea desfãşuratã in parcul ştiinţific şi tehnologic indeplineşte criteriile menţionate la art. 12 din prezenta metodologie, Comisia de autorizare propune in raportul de evaluare pe care il prezintã preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare 'adtiinţificã menţinerea autorizaţiei de funcţionare.
(2) Dupã avizarea raportului de cãtre preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã, Comisia de autorizare comunicã administratorului, in termen de 10 zile de la data avizãrii, menţinerea autorizaţiei de funcţionare.
ART. 15
(1) Comisia de autorizare propune in raportul de evaluare pe care il prezintã preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã suspendarea autorizaţiei de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic pentru o perioadã de 6 luni, dacã, in urma evaluãrii activitãţii desfãşurate in parcul ştiinţific şi tehnologic, constatã indeplinirea parţialã a criteriilor menţionate la art. 12 din prezenta metodologie.
(2) Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã suspendã, prin decizie, autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic pentru o perioadã de 6 luni, cu respectarea termenului prevãzut la art. 13 alin. (1) din ordonanţã.
ART. 16
(1) Cu 15 zile inainte de data la care expirã perioada de suspendare, Comisia de autorizare reia procedura de evaluare a activitãţii parcului ştiinţific şi tehnologic, conform art. 11, 12 şi 13 din prezenta metodologie.
(2) Dacã activitatea desfãşuratã in parcul ştiinţific şi tehnologic nu indeplineşte nici la sfarşitul perioadei de suspendare criteriile menţionate la art. 12 din prezenta metodologie, Comisia de autorizare propune anularea autorizaţiei de funcţionare, conform procedurii menţionate la art. 17 din prezenta metodologie.
ART. 17
(1) Comisia de autorizare propune in raportul de evaluare pe care il prezintã preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Stiinţificã anularea autorizaţiei de funcţionare dacã, in urma evaluãrii activitãţii desfãşurate in parcul ştiinţific şi tehnologic, constatã retragerea din asocierea in participaţiune a instituţiei de invãţãmant superior şi/sau a unitãţii de cercetare-dezvoltare ori nerespectarea criteriilor prevãzute la art. 12 din prezenta metodologie.
(2) Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã anuleazã prin decizie autorizaţia de funcţionare a parcului ştiinţific şi tehnologic, cu respectarea termenului prevãzut la art. 13 alin. (1) din ordonanţã.
ART. 18
In cazul anulãrii autorizaţiei de funcţionare, patrimoniul parcului ştiinţific şi tehnologic, precum şi cotele-pãrţi din beneficiile şi/sau pierderile acestuia se suportã de cãtre parteneri, in conformitate cu clauzele din contractul de asociere in participaţiune.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 19
Orice comunicare, solicitare sau notificare intre Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã şi administrator se realizeazã sub formã de document scris.

ANEXĂ
-----
la metodologie
--------------

FORMULAR DE PREZENTARE A PARCULUI ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGIC

Denumirea parcului ştiinţific şi tehnologic şi acronimul:



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

I. INFORMATII PRIVIND OBIECTIVELE PARCULUI





┌──┬─────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│1.│Domeniile tehnologice de activitate │ │
│ │(specific tehnologic), ponderi │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│2.│Activitaţi in cadrul domeniilor tehnologice │ │
│ │(cercetare ştiinţifica, dezvoltare tehnologica, │ │
│ │invaţamant, consultanţa tehnologica, preluarea │ │
│ │şi aplicarea rezultatelor cercetarii de catre │ │
│ │agenţii economici din parc, inclusiv realizarea, │ │
│ │utilizarea in regim de microproducţie sau │ │
│ │comercializarea modelelor experimentale, │ │
│ │prototipurilor sau a produselor obţinute cu │ │
│ │acestea etc.), ponderi. │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│3.│Numar minim de agenţi economici care │ │
│ │vor funcţiona in parc. │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│4.│Numarul de specialişti (cercetatori, cadre │ │
│ │didactice, studenţi, pe domenii) şi locul │ │
│ │de munca actual, care pot colabora cu agenţii │ │
│ │economici din parc │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│5.│Bugetul administratorului prevazut pentru primii │ │
│ │doi ani de funcţionare. │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│6.│Sursele bugetului administratorului │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│7.│Efectul economic de piaţa al agenţilor economici │ │
│ │din parc estimat pentru al doilea an de funcţionare │ │
│ │(cifra de afaceri şi ponderea producţiei rezultata │ │
│ │din cercetare) │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│8.│Facilitaţile oferite agenţilor economici din parc │ │
│ │(conf. art. 11 din ordonanţa) │ │
└──┴─────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────┘


II. INFORMATII DESPRE ASOCIEREA IN PARTICIPATIUNE

Asociaţi: (Se prezinta lista completa a asociaţilor - persoane fizice şi/sau juridice)



┌────────┬───────────────────────┬───────────┬─────┬────────┬─────────────────┐
│Persoane│ Adresa, nr. de │Domeniul │Parţi│ Suma │ Reprezentat │
│juridice│ inregistrare la │de │ (%) │ capital│ de │
│ │ Oficiul registrul │activitate │ │ social │ (terenuri, │
│ │ comerţului, cod │ │ │ aportat│ construcţii, │
│ │ fiscal, telefon, fax, │ │ │ │ capital │
│ │ e-mail │ │ │ │ financiar │
│ │ │ │ │ │ etc.) │
├────────┼───────────────────────┼───────────┼─────┼────────┼─────────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────────────────┼───────────┼─────┼────────┼─────────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────────────────┼───────────┼─────┼────────┼─────────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────────────────┼───────────┼─────┼────────┼─────────────────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────────────────┴───────────┴─────┴────────┴─────────────────┘






┌────────┬─────────────────────┬───────────┬─────┬─────────┬──────────────────┐
│Persoane│ Adresa şi telefonul│ Cetaţenie │Parţi│ Suma │Reprezentat de │
│fizice │ │ │ (%) │ capital │(terenuri, │
│ │ │ │ │ social │construcţii, │
│ │ │ │ │ aportat │capital │
│ │ │ │ │ │financiar etc.) │
├────────┼─────────────────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │
├────────┼─────────────────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │
├────────┼─────────────────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │
├────────┴─────────────────────┴───────────┴─────┼─────────┼──────────────────┤
│ TOTAL │ │ │
│ 100% │ │ │
│ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────────────┘



III.INFORMATII DESPRE ADMINISTRATOR



┌───────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────────┐
│Denumirea administratorului: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Forma juridica a societaţii: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Nr. de inregistrare la Oficiul reg. comerţului. │ │
│ │ │
│ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Codul fiscal sau codul unic de inregistrare: │ │
│ │ │
│ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Codul CAEN: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Adresa sediului social: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Codul poştal: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Telefon: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Fax: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│E-mail: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Reprezentantul legal al societaţii: │ │
├───────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┤
│Relaţia contractuala cu asocierea in participaţiune │ │
│(contract consolidat, contract cadru etc.) │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┘



IV. INFORMAŢII DESPRE PARCUL ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGIC

1.Date despre aria destinata parcului ştiinţific şi tehnologic:



┌───────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Localitatea judeţul, amplasarea in │ │
│teritoriu │ │
└───────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘





┌──────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┐
│Suprafeţe construite │ Suprafaţa (in metri │ Starea │
│destinate parcului: │ patraţi) │ fizica a │
│ ├──────┬─────────────────┤ constructiei, │
│ │ Total│ din care: │ amenajari │
│ │ ├──────┬──────────┤ necesare │
│ │ │ cu │ necesita │ │
│ │ │amena-│ amenajari│ │
│ │ │jari │ │ │
├──┬───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│1.│Spaţii destinate │ │ │ │ │
│ │cercetarii şi │ │ │ │ │
│ │valorificarii │ │ │ │ │
│ │rezultatelor │ │ │ │ │
│ │cercetarii │ │ │ │ │
│ │(laborator, │ │ │ │ │
│ │montaj, │ │ │ │ │
│ │probe etc.): │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│2.│Spaţii tehnologice │ │ │ │ │
│ │(producţie, │ │ │ │ │
│ │microproducţie, │ │ │ │ │
│ │staţii pilot etc.) │ │ │ │ │
│ │utilizate la data │ │ │ │ │
│ │depunerii cererii: │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│3.│Spaţii tehnologice │ │ │ │ │
│ │aflate in conservare │ │ │ │ │
│ │la data depunerii │ │ │ │ │
│ │cererii: │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│4.│Spaţii de depozitare: │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│5.│Birouri: │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┼──────────┼───────────────┤
│6.│Total spaţii │ │ │ │ │
│ │funcţionale (1-5), │ │ │ │ │
│ │din care: │ │ │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼──────┴──────────┴───────────────┤
│7.│Construcţii cu alte │ │ │
│ │destinaţii (ca exemplu:│ │ │
│ │centru logistic, │ │ │
│ │centrala termica, │ │ │
│ │spaţii destinate │ │ │
│ │alimentaţiei, magazine │ │ │
│ │etc.) │ │ │
├──┼───────────────────────┼──────┼─────────────────────────────────┤
│8.│Total spaţii construite│ │ │
│ │disponibile pentru parc│ │ │
└──┴───────────────────────┴──────┴─────────────────────────────────┘
NOTA: Precizaţi, daca este cazul, construcţii cu alte destinaţii
şi suprafeţele respective.





┌───────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│ Suprafeţele de teren liber: │ Suprafaţa (in metri patraţi) │
├───────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│9. destinate uzului comun │ │
│ (cai de acces, parcari, │ │
│ zone verzi etc.): │ │
├───────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│10. cu alte destinaţii: │ │
└───────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘


NOTA: Precizaţi, daca este cazul, spaţiile de teren liber carora
li s-au stabilit alte destinaţii şi suprafeţele respective.


2. Date despre terenul aferent parcului ştiinţific şi tehnologic:



┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ Suprafaţa totala a terenului │ │
│ destinat parcului ştiinţific │ │
│ şi tehnologic: │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ Suprafaţa terenului care este │ │
│ proprietatea asocierii in │ │
│ participaţiune: │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ Destinaţia terenului: ├──────────────────────────────────────────┤
│ │ │
│ ├──────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ Situaţia terenului care nu │ │
│ este proprietatea asocierii │ │
│ in participaţiune: │ │
└──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘



Date despre terenul asupra caruia administratorul are drept de folosinta:



┌───────────────────────────┬───────────┬────────────────────┐
│ *) Proprietarul terenului:│ Suprafaţa │Din care teren │
│ │ terenului │construit │
│ │ (in metri │ │
│ │ patraţi) │ │
│ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────┼────────────────────┤
│ │ │ │
├───────────────────────────┼───────────┴────────────────────┤
│ Data pana la care │ │
│ administratorul se bucura │ │
│ de folosinţa terenului: │ │
└───────────────────────────┴────────────────────────────────┘


NOTĂ:
- se vor specifica suprafeţele aportate de fiecare membru
al consorţiului la rubricile marcate cu *).
- se anexeaza o harta pe care sunt evidenţiate aceste
suprafeţe.



┌──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│3. Durata minima a parcului ştiinţific │ │
│ şi tehnologic: │ │
└──────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────┘



V. ROLUL ADMINISTRAŢIEI PUBLICE LOCALE PRIVIND PARCUL ŞTIINŢIFIC ŞI TEHNOLOGIC:



┌──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Suprafaţa de teren transmisa in │ │
│proprietate sau folosinţa │ │
│parcului de │ │
│catre administraţia locala. │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Facilitaţi oferite conform art. │ │
│10 lit. a), lit. al) şi lit. a2) │ │
│din ordonanţa │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Stimulente oferite agenţilor │ │
│economici care se vor instala in │ │
│parcul ştiinţific şi tehnologic │ │
├──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Alte forme de implicare a autoritaţilor │ │
│locale in constituirea şi funcţionarea │ │
│parcului ştiinţific şi tehnologic (daca este │ │
│cazul) │ │
└──────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────┘
Nota: tabelul se completeaza in masura implicarii autoritatilor
administratiei publice locale in constituirea parcului stiintific si
tehnologic. In situatia in care aceste autoritati nu sunt implicate se
mentioneaza doar "NU ESTE CAZUL".



-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016