Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 16 septembrie 2003  privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 16 septembrie 2003 privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI MEDIULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 682 din 26 septembrie 2003
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
În temeiul art. 13 alin. (1) şi alin. (2) lit. b), precum şi al art. 14 alin. (2) lit. b) din Regulamentul de aplicare a <>Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996 , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 611/1997 , Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului atesta persoanele fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic.
ART. 2
Atestarea persoanelor fizice şi juridice are drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare, în vederea îndeplinirii cerinţelor tehnice şi calitative minimale prevãzute în normativele în vigoare.
ART. 3
În înţelesul prezentei metodologii, lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic sunt lucrãri complexe de construcţii hidrotehnice, pedoameliorative, de împãduriri şi de creare a perdelelor forestiere de protecţie, care se realizeazã pe terenurile cu destinaţie forestierã, în vederea prevenirii, reducerii şi inlaturarii proceselor de deteriorare a fondului funciar cauzate de factori naturali sau de activitãţi antropice, prin mãsuri specifice având ca scop valorificarea capacitãţii de producţie a terenurilor şi a speciilor forestiere, precum şi introducerea în circuitul silvic a terenurilor neproductive.
ART. 4
Prin atestare se confirma capacitatea tehnico-profesionalã a persoanelor fizice şi juridice de a efectua studii de teren, de a elabora documentaţii tehnico-economice şi de a executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic, care corespund normelor de calitate în vigoare.
ART. 5
Atestarea capacitãţii tehnico-profesionale se realizeazã prin verificarea performantelor profesionale şi a posibilitãţilor tehnice de execuţie ale persoanelor fizice şi juridice care solicita atestarea, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.

CAP. II
Domenii şi condiţii de atestare

ART. 6
Domeniile de atestare a persoanelor fizice şi juridice pentru activitãţile de îmbunãtãţiri funciare pe terenuri cu destinaţie forestierã sunt urmãtoarele:
a) efectuarea studiilor de teren şi elaborarea documentaţiilor tehnico-economice;
b) executarea lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare.
ART. 7
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face pentru domeniile de activitate prevãzute la art. 6 şi se poate solicita pentru unul sau ambele domenii, cu respectarea condiţiilor prevãzute în prezenta metodologie.
ART. 8
Grupele de lucrãri de îmbunãtãţiri funciare aferente domeniilor de activitate prevãzute la art. 6, pentru care Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului acorda atestare, sunt urmãtoarele:
a) îndiguiri şi regularizarea cursurilor de apa;
b) amenajãri de desecare şi drenaj;
c) amenajãri de combatere a eroziunii solului, în care se includ şi lucrãri pentru stingerea torenţilor;
d) lucrãri şi mãsuri pedoameliorative, asociate cu cele de combatere a eroziunii solului pe terenuri saraturate, acide, pe terenuri poluate, degradate antropic şi pe alte terenuri care şi-au pierdut, total sau parţial, capacitatea de producţie, precum şi stabilizarea nisipurilor mobile;
e) amenajãri silvice de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie şi a plantaţiilor forestiere antierozionale;
f) amenajãri de îmbunãtãţiri funciare, constând în soluţii şi lucrãri noi, rezultate din activitatea de cercetare şi din tehnica noua.
ART. 9
Persoanele fizice care solicita atestarea trebuie sa îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sa aibã diploma de inginer în una dintre specializãrile: silvicultura şi exploatãri forestiere, construcţii hidrotehnice şi îmbunãtãţiri funciare;
b) sa aibã o activitate de minimum 5 ani în proiectarea sau executarea de lucrãri de îmbunãtãţiri funciare;
c) sa nu aibã antecedente penale.
ART. 10
Sunt atestate, la cerere, fãrã examinarea prevãzutã la art. 19, persoanele fizice care au titlul ştiinţific de doctor, cu subiectul tezei de doctorat în domeniile specificate la art. 8, cele care îndeplinesc funcţia de inginer proiectant gradul I, cercetator ştiinţific gradul I, inginer gradul I sau funcţii asimilate acestora şi îşi desfãşoarã activitatea în domeniile şi în grupele de lucrãri prevãzute la art. 6 şi 8.
ART. 11
În vederea atestarii persoanele juridice (agenţi economici de specialitate) trebuie sa îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sa fie constituite şi sa funcţioneze în condiţiile legii;
b) sa aibã înscris în statut, ca obiect de activitate, domeniul sau domeniile în care solicita atestarea, conform art. 6;
c) sa aibã cel puţin 2 angajaţi cu contract individual de munca pe durata nedeterminatã, ambii atestaţi conform prezentei metodologii, pentru domeniul şi grupele de lucrãri pentru care persoana juridicã solicita atestarea;
d) sa aibã un minimum de echipamente tehnice, pentru a putea realiza lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic pentru care solicita atestarea.

CAP. III
Documentele şi procedura de atestare

ART. 12
Procedura de atestare a persoanelor fizice şi juridice este organizatã şi coordonata de direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului.
ART. 13
Atestarea persoanelor fizice şi juridice se face de cãtre Comisia de atestare formatã din specialişti, numita prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului, pe baza propunerilor direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului.
ART. 14
Documentele necesare atestarii persoanelor fizice sunt urmãtoarele:
a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezenta metodologie;
b) curriculum vitae;
c) lista de lucrãri elaborate sau la care a fost coautor, respectiv la care a participat, în domeniul proiectãrii sau executãrii lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare, din care sa rezulte experienta corespunzãtoare domeniului şi grupelor de lucrãri pentru care solicita atestarea;
d) diploma de studii şi, dupã caz, titlul ştiinţific, în copie legalizatã;
e) extras de pe carnetul de munca, în copie, sau un alt document din care sa rezulte îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 9 lit. b);
f) certificatul de cazier judiciar;
g) documentul care dovedeşte achitarea tarifului stabilit pentru atestare.
ART. 15
Documentele necesare în vederea atestarii persoanelor juridice sunt urmãtoarele:
a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezenta metodologie;
b) memoriu de activitate, care sa conţinã: date cu privire la capitalul social şi la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrãri executate în domeniu, experienta în execuţia lucrãrilor, valoarea contractelor realizate anterior, personalul tehnic şi economic şi experienta acestuia;
c) informaţii privind bonitatea solicitantului la data respectiva, care sa conţinã urmãtoarele precizãri: obligaţii contractuale neonorate, dacã a fost declarat în stare de faliment, dacã a cedat contracte în beneficiul creditorilor, dacã are litigii referitoare la neefectuarea plãţilor sau litigii în privinta calitãţii;
d) informaţii privind dotarea cu utilajele şi echipamentele necesare, în stare de funcţionare, pentru efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentaţiilor tehnico-economice şi pentru execuţia lucrãrilor de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
e) copii legalizate de pe documentele de înfiinţare a persoanei juridice: actul constitutiv şi/sau statutul, încheierea judecãtorului-delegat de la oficiul registrului comerţului/hotãrârea judecãtoreascã de înfiinţare, certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului;
f) curriculum vitae şi copie legalizatã de pe contractul de angajare al reprezentantului legal, abilitat sa reprezinte şi sa semneze în numele persoanei juridice respective;
g) copie legalizatã de pe contractul individual de munca pe durata nedeterminatã pentru angajaţii atestaţi conform prevederilor art. 11 lit. c) şi copii ale atestatelor obţinute de aceştia;
h) documentul care dovedeşte achitarea tarifului stabilit pentru atestare.
ART. 16
(1) Dosarele de atestare se depun la sediul Regiei Naţionale a Pãdurilor.
(2) Evidenta dosarelor de atestare se tine într-un registru special.
ART. 17
Dosarele cu cererile şi documentele depuse în vederea atestarii sunt pãstrate de secretariatul Comisiei de atestare, care întocmeşte lunar lista cu solicitarile primite.
ART. 18
Cererile şi documentele depuse sunt analizate periodic, dar nu mai târziu de 60 de zile de la data înregistrãrii, de cãtre Comisia de atestare, în şedinţe de lucru programate de preşedintele acesteia. Deciziile Comisiei de atestare, în urma analizarii dosarelor, se consemneazã într-un registru de procese-verbale şi se afişeazã împreunã cu programarea sesiunii de examinare.
ART. 19
Examinarea candidaţilor, persoane fizice, care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 9 şi care au solicitat atestarea consta în prezentarea de cãtre aceştia, în fata Comisiei de atestare, a unei lucrãri la care au participat, aleasã de candidat din lista inclusã în dosarul de atestare. Dupã prezentarea lucrãrii candidatul va rãspunde intrebarilor puse de membrii Comisiei de atestare pe marginea expunerii sale.
ART. 20
Examinarea persoanei juridice care a solicitat atestarea se face de cãtre Comisia de atestare prin analizarea dosarului depus de cãtre aceasta, în prezenta reprezentantului legal al unitãţii respective, care, la cerere, va furniza date suplimentare.
ART. 21
Rezultatul examenului de atestare - admis/respins - atât pentru persoanele fizice, cat şi pentru cele juridice se va consemna în procesul-verbal de şedinţa şi se va afişa la avizierul Regiei Naţionale a Pãdurilor în termen de 24 de ore de la încheierea şedinţei de atestare.
ART. 22
În termen de 30 de zile de la data atestarii, persoanele fizice şi juridice îndreptãţite primesc certificatul de atestare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.
ART. 23
Persoanele atestate sunt obligate sa-şi confectioneze parafa de atestat, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la prezenta metodologie, iar la ridicarea certificatului de atestare sa înainteze Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului specimenul acesteia, pe declaraţie proprie.
ART. 24
(1) Tariful pentru atestare se stabileşte diferenţiat pentru persoanele fizice şi juridice de cãtre Regia Nationala a Pãdurilor, cu aprobarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului. Persoanele care solicita atestarea au obligaţia de a depune valoarea tarifului, în numerar, la casieria Regiei Naţionale a Pãdurilor sau prin ordin de plata la prezentare, în contul deschis separat pentru aceasta activitate.
(2) Regia Nationala a Pãdurilor va suporta din tarifele încasate cheltuielile pentru funcţionarea Comisiei de atestare şi editarea certificatelor de atestare.

CAP. IV
Comisia de atestare

ART. 25
(1) Comisia de atestare este formatã din 7 membri, selectaţi dintre personalitatile din silvicultura, specializaţi în domeniile prevãzute la art. 6 şi care se bucura de prestigiu profesional. Aceasta îşi desfãşoarã activitatea în cadrul Regiei Naţionale a Pãdurilor.
(2) Preşedintele Comisiei de atestare este nominalizat din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului.
(3) Secretariatul Comisiei de atestare este format dintr-un reprezentant din direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului şi un reprezentant din cadrul Regiei Naţionale a Pãdurilor. Cei 2 reprezentanţi sunt membri ai Comisiei de atestare.
ART. 26
Atribuţiile preşedintelui Comisiei de atestare sunt urmãtoarele:
a) aproba programarea şedinţelor Comisiei de atestare;
b) conduce lucrãrile şedinţelor Comisiei de atestare;
c) semneazã certificatele de atestare şi corespondenta Comisiei de atestare.
ART. 27
Atribuţiile secretariatului Comisiei de atestare sunt urmãtoarele:
a) planifica şi organizeazã, împreunã cu preşedintele, activitatea comisiei, stabilind periodic datele de întrunire a acesteia;
b) înregistreazã cererile de atestare însoţite de documentele necesare şi pãstreazã evidenta acestora în registrul special prevãzut la art. 16;
c) asigura convocarea membrilor Comisiei de atestare şi programarea solicitanţilor pentru interviu;
d) pãstreazã şi completeazã registrul cu procesele-verbale ale comisiei;
e) redacteazã documentele comisiei;
f) pãstreazã ştampila comisiei.
ART. 28
Comisia de atestare ia decizii cu privire la:
a) admiterea sau respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau juridice, în cazul neîndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 9 şi 11;
b) admiterea sau respingerea, în urma examinãrii, a persoanelor fizice sau juridice;
c) suspendarea şi/sau retragerea certificatului de atestare.
ART. 29
Comisia de atestare este legal constituitã în prezenta a cel puţin 5 membri.
ART. 30
Eventualele contestaţii la deciziile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor şi se adreseazã ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului, care le şi soluţioneazã. Impotriva deciziei ministrului se poate formula plângere la instanta judecãtoreascã, potrivit legii.

CAP. V
Drepturile şi obligaţiile persoanelor fizice şi juridice atestate

ART. 31
În cadrul domeniilor în care au fost atestate persoanele fizice şi juridice au dreptul:
a) de a participa la licitaţii;
b) de a încheia contracte şi convenţii de colaborare;
c) de a acorda consultanţa tehnica;
d) de a efectua studii de teren şi de a executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic;
e) de a întocmi documentaţii tehnico-economice;
f) de a valida lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare executate conform prevederilor legale, prin semnatura şi parafa, în domeniile şi grupele de lucrãri în care au fost atestate, prevãzute la art. 6 şi 8. Prin validare se confirma de cãtre persoana fizica sau juridicã atestata, pe propria rãspundere, ca lucrãrile respective corespund normelor de calitate în vigoare.
ART. 32
Persoanele fizice şi juridice atestate au urmãtoarele obligaţii:
a) sa desfãşoare activitãţile prevãzute la art. 6 numai în domeniul sau domeniile pentru care au fost atestate, cu respectarea dispoziţiilor legale, precum şi a metodologiilor, normelor şi instrucţiunilor aprobate de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului;
b) sa valideze numai acele lucrãri care se încadreazã în domeniul de activitate în care au fost atestate.

CAP. VI
Suspendarea şi retragerea certificatului de atestare

ART. 33
Nerespectarea obligaţiilor prevãzute la art. 32 de cãtre persoanele fizice sau juridice atestate potrivit prezentei metodologii poate atrage suspendarea sau retragerea certificatului de atestare, dupã caz.
ART. 34
Suspendarea sau retragerea, dupã caz, a certificatului de atestare se dispune prin decizie a preşedintelui Comisiei de atestare, în urma propunerilor formulate de cãtre membrii comisiei sau de directorul direcţiei de specialitate din Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului, pe baza proceselor-verbale sau a notelor de constatare încheiate în teritoriu de cãtre aceştia sau de specialiştii împuterniciţi de ministrul agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului.
ART. 35
Certificatul de atestare a persoanei fizice sau juridice se suspenda în cazurile în care se înregistreazã cel puţin una dintre urmãtoarele abateri:
a) neincadrarea lucrãrilor executate în dispoziţiile legale, în metodologiile, reglementãrile şi în normele tehnice aprobate de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului. Perioada suspendãrii este de 6 luni sau pana la ducerea la îndeplinire a mãsurilor şi termenelor dispuse prin procesele-verbale şi prin notele de constatare prevãzute la art. 34. Îndeplinirea acestora se constata prin încheierea unui nou proces-verbal sau a unei note de constatare de cãtre organele prevãzute la art. 34 şi determina încetarea perioadei de suspendare;
b) când impotriva persoanei fizice sau juridice atestate s-a pus în mişcare o acţiune penalã în legatura cu activitatea pentru care a fost atestata. În acest caz suspendarea certificatului de atestare se dispune pana la soluţionarea definitiva a cauzei;
c) desfãşurarea activitãţii de cãtre persoana juridicã în domeniul în care a fost atestata, fãrã sa respecte prevederile art. 11 lit. c).
ART. 36
Certificatul de atestare a persoanelor fizice şi juridice se retrage în urmãtoarele cazuri:
a) când, în perioada de atestare, a fost suspendat temporar de doua ori, iar a treia oara se savarsesc abateri similare celor pentru care s-a dispus suspendarea temporarã;
b) când persoanele fizice şi juridice atestate valideazã, prin semnatura şi parafa, documente pentru domenii de activitate în care nu au fost atestate sau îşi continua activitatea, deşi au fost suspendate pe o perioada limitatã.
ART. 37
Suspendarea sau retragerea certificatului de atestare se aduce la cunostinta persoanelor fizice şi juridice în cauza, prin înştiinţare scrisã, emisã de Comisia de atestare. Sancţiunea respectiva poate fi contestatã, în scris, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea înştiinţãrii şi este adresatã ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului, care decide. Impotriva deciziei ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului se poate formula plângere la instanta judecãtoreascã competenta, potrivit legii.

CAP. VII
Dispoziţii finale

ART. 38
Atestarea persoanelor fizice se face pentru o perioada de 5 ani, iar a persoanelor juridice pentru perioada comuna de valabilitate a atestatelor persoanelor fizice angajate. La sfârşitul acestei perioade, persoanele fizice şi juridice care doresc o noua atestare sunt obligate sa prezinte în dosarul de solicitare a atestarii o lista cu lucrãrile de îmbunãtãţiri funciare executate în domeniul silvic pentru care au fost atestate şi sa probeze executarea acestora cu urmãtoarele documente:
a) pentru domeniul înscris la art. 6 lit. a) - studiile de teren/documentaţiile tehnico-economice elaborate;
b) pentru domeniul prevãzut la art. 6 lit. b) - procesele-verbale de recepţie a lucrãrilor executate, încheiate cu beneficiarul, potrivit legii.
ART. 39
Degradarea, distrugerea sau pierderea certificatului de atestare ori a parafei va fi declarata, în scris, la Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului în termen de 48 de ore de la constatare şi, totodatã, va fi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, de cãtre cel în cauza. Dupã publicare, Comisia de atestare va elibera un duplicat al certificatului de atestare sau va incuviinta, dupã caz, confecţionarea unei noi parafe, pe baza unei cereri scrise, însoţitã de copia de pe Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, care conţine anunţul respectiv.


ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------


CERERE
pentru atestarea persoanelor fizice
(model)

Domnule preşedinte al Comisiei de atestare din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului,

Subsemnatul/Subsemnata ................................, nãscut/nascuta la data de .............., în localitatea ..........................., judeţul ..........................., ţara ..................., având cetãţenia ......................, domiciliat/domiciliata în localitatea .........................., str. ............... nr. ..., bl. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judeţul ...................., posesor/posesoare al/a diplomei de inginer în specializarea ....................., nr. ....., eliberata de ....................................................... din localitatea ..............................., promotia ................, ţara ..........................., solicit atestarea, în calitate de persoana fizica, în domeniul (domeniile) ......................................... şi grupa (grupele) de lucrãri ........................, conform art. 6, respectiv art. 8 din metodologie.
În susţinerea cererii anexez urmãtoarele:
a) curriculum vitae;
b) lista de lucrãri elaborate sau la care am fost coautor, în domeniul şi grupele de lucrãri pentru care solicit atestarea;
c) acte de studii şi, dupã caz, titluri ştiinţifice, în copii legalizate;
d) extras de pe carnetul de munca;
e) certificatul de cazier judiciar.
Mentionez ca imi desfasor activitatea la ........................, cu sediul în ...................., judeţul/sectorul .............., localitatea ............................, str. ....................... nr. ......., telefon ..............., fax ..............., unde am calitatea de ................................................. .
Declar ca am luat cunostinta de obligaţiile ce imi revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic şi înţeleg sa le respect întocmai.

Data ............


.................
(semnatura)


ANEXA 2
-------
la metodologie
--------------


CERERE
pentru atestarea persoanelor juridice
(model)

Nr. .../...

Domnule preşedinte al Comisiei de atestare din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi Mediului,
............../(denumirea persoanei juridice)/.................., având sediul în localitatea ...................., str. .................. nr. .., bl. .., judeţul/sectorul ................................., înregistratã la oficiul registrului comerţului cu nr. .., codul fiscal nr. ............, telefon ..........., fax .........., reprezentatã prin ......................., în calitate de ......................, solicitam atestarea tehnico-profesionalã în calitate de persoana juridicã în domeniul (domeniile) ........................................ şi grupa (grupele) de lucrãri ..................., conform art. 6, respectiv art. 8 din metodologia de atestare.
În susţinerea cererii anexãm urmãtoarele:
a) memoriu de activitate;
b) informaţii privind bonitatea solicitantului;
c) informaţii privind dotarea cu utilajele şi echipamentele necesare;
d) copii legalizate de pe documentele de înfiinţare a persoanei juridice;
e) curriculum vitae şi copie legalizatã de pe contractul de angajare al reprezentantului legal, abilitat sa reprezinte şi sa semneze în numele persoanei juridice respective;
f) copie legalizatã de pe contractul individual de munca pe durata nedeterminatã pentru angajaţii atestaţi deja conform prevederilor art. 11 lit. c) din metodologie şi copii ale atestatelor obţinute de aceştia.
Declaram ca am luat cunostinta de obligaţiile ce ne revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic.

Data .............

.......................
(semnatura şi ştampila)


ANEXA 3
-------
la metodologie
---------------


CERTIFICAT DE ATESTARE
pentru persoane fizice şi juridice
(model)

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR, APELOR ŞI MEDIULUI


CERTIFICAT DE ATESTARE
Nr. ... din ...

În baza Ordinului ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului nr. ..../...., Comisia de atestare hotãrãşte:
La cererea înregistratã sub nr. ................. din ................... şi în urma sustinerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice şi juridice care efectueazã studii de teren, elaboreazã documentaţii tehnico-economice şi executa lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în domeniul silvic, ................/(numele şi prenumele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice)/..................., domiciliat/domiciliata sau cu sediul în localitatea .................................., str. .............................. nr. ......, bl. .., ap. .., et. ........., judeţul/sectorul ......................................, înregistratã la oficiul registrului comerţului cu nr. (pentru persoanele juridice) ..................., este atestat/atestata ca persoana fizica/juridicã în domeniul (domeniile) .......................................... .
Grupa (grupele) de lucrãri aferente domeniului (domeniilor) de activitate în care se acorda certificatul de atestare, conform metodologiei de atestare, este (sunt) urmãtoarea (urmãtoarele): ............................................................................................................................................................ .
Valabil de la data ........... pana la data ..................


Preşedintele Comisiei de atestare,
L.S. .....................


Secretarul Comisiei de atestare,
L.S. ...................


ANEXA 4
-------
la metodologie
--------------


PARAFA
(model)



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ *) .................................................... │
│ .................................................... │
│ │
│ ATESTAT │
│ │
│ de cãtre Ministerul Agriculturii, Pãdurilor, Apelor şi │
│ Mediului prin Certificatul nr. ........ din ........... │
│ sa execute lucrãri de îmbunãtãţiri funciare în │
│ domeniul silvic │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┘


*) Numele, prenumele şi codul numeric personal ale persoanei fizice/denumirea şi codul unic de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului ale persoanei juridice.

NOTA:
Dimensiunile parafei vor fi de 7 cm/4 cm.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016