Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIA din 28 noiembrie 2008  privind organizarea si desfasurarea examenelor/concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante in Ministerul Internelor si Reformei Administrative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIA din 28 noiembrie 2008 privind organizarea si desfasurarea examenelor/concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante in Ministerul Internelor si Reformei Administrative

EMITENT: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 833 din 11 decembrie 2008

CAP. I
Constituirea şi atribuţiile comisiei de concurs şi ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor

ART. 1
Prezenta metodologie reglementeazã organizarea şi desfãşurarea examenelor/concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.
ART. 2
(1) În vederea organizãrii şi desfãşurãrii examenelor/concursurilor prevãzute la art. 1, în cadrul unitãţilor se constituie comisii de concurs şi comisii de soluţionare a contestaţiilor, denumite în continuare comisii.
(2) Componenţa nominalã a comisiilor, precum şi desemnarea secretarului/secretarilor acestora se stabilesc prin dispoziţie/ordin de zi pe unitate, cu cel mult 30 de zile, dar nu mai puţin de 15 zile înainte de data desfãşurãrii examenului/ concursului.
(3) Pentru posturile vacante din competenţa conducerii Ministerului Internelor şi Reformei Administrative componenţa comisiilor se aprobã, potrivit normelor de competenţã, la propunerea Direcţiei generale management resurse umane.
ART. 3
(1) Comisiile de concurs stabilite în vederea ocupãrii posturilor de conducere vacante se alcãtuiesc din persoane care au funcţia cel puţin egalã cu cea prevãzutã pentru postul scos la concurs.
(2) Comisiile de concurs stabilite în vederea ocupãrii posturilor de execuţie vacante se alcãtuiesc din persoane care au funcţia sau gradul profesional/militar cel puţin egalã/egal cu acelea prevãzute pentru postul scos la concurs.
(3) Comisiile se alcãtuiesc din persoane cu autoritate moralã şi profesionalã care nu au fost sancţionate disciplinar sau, dacã au fost sancţionate, sancţiunea aplicatã a fost radiatã, conform legii, şi care nu au calitatea de soţ, soţie, rudã sau afin pânã la gradul al patrulea inclusiv cu oricare dintre candidaţi.
(4) Cel puţin unul dintre membrii fiecãrei comisii trebuie sã aibã studiile de specialitate cerute pentru ocuparea postului scos la concurs.
(5) Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilã cu aceea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.
ART. 4
(1) Comisiile de concurs se compun dintr-un numãr impar de persoane, astfel:
a) preşedinte - şeful structurii/compartimentului în care se aflã postul vacant pentru care se organizeazã examen/concurs;
b) membri.
(2) În cazul în care în unitatea care organizeazã examen/concurs nu existã specialişti în domeniul de activitate al postului vacant, pentru asigurarea respectãrii condiţiilor prevãzute la art. 3 alin. (4), din comisie fac parte specialişti de la eşalonul superior sau/şi din afara Ministerului Internelor şi Reformei Administrative. Acestora, în situaţia în care fac parte din comisiile de examen/concurs stabilite în vederea ocupãrii posturilor de conducere, nu li se aplicã prevederile art. 3 alin. (1) referitoare la funcţie, iar în situaţia în care fac parte din comisiile de concurs stabilite în vederea ocupãrii posturilor de execuţie, nu li se aplicã prevederile art. 3 alin. (2) referitoare la funcţie sau gradul profesional/militar.
(3) Secretarul comisiei de concurs poate fi şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor. Acesta nu este membru al comisiei. Secretarul comisiei este numit dintre ofiţerii compartimentului de resurse umane, de regulã cel care s-a ocupat de aspectele tehnice ale recrutãrii pentru postul vacant respectiv.
ART. 5
(1) În cadrul comisiei de concurs, în raport cu numãrul şi complexitatea probelor, precum şi cu numãrul de candidaţi, se pot constitui, prin dispoziţie/ordin de zi pe unitate, la propunerea motivatã a preşedintelui comisiei, subcomisii formate din preşedinte şi cel puţin 2 membri.
(2) Dispoziţiile art. 3 şi ale art. 4 alin. (2) şi (3) se aplicã în mod corespunzãtor şi subcomisiilor.
ART. 6
Comisia de concurs are urmãtoarele atribuţii:
a) verificã corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor;
b) stabileşte bibliografia şi, dupã caz, tematica de examen/concurs;
c) elaboreazã subiectele/temele şi baremele de corectare/apreciere şi notare pentru testul scris şi proba practicã, respectiv planul de interviu şi baremele de apreciere pentru interviu, cu cel mult 24 de ore înainte de susţinerea fiecãrei probe, având în vedere cerinţele înscrise în fişa postului scos la examen/concurs, folosind, dacã este cazul, şi propuneri ale unor specialişti în domeniul de activitate al postului pentru care se organizeazã examen/concurs;
d) asigurã îndeplinirea condiţiilor pentru desfãşurarea optimã a examenului/concursului - spaţii corespunzãtoare, papetãrie, biroticã şi alte elemente de logisticã necesare, precum şi respectarea procedurilor cu privire la repartizarea pe sãli, multiplicarea subiectelor, supravegherea candidaţilor, afişarea grilelor de rãspuns la ieşirea din salã şi prezenţa ultimilor 2 candidaţi la corectarea subiectelor-grilã etc.;
e) efectueazã instructajul candidaţilor cu privire la modul general de desfãşurare a examenului/concursului, precum şi înaintea fiecãrei probe - numãrul de subiecte, durata alocatã probei, criteriile de departajare, data şi locul afişãrii rezultatelor, modalitatea de depunere a eventualelor contestaţii, situaţiile care atrag eliminarea din examen/concurs, alte precizãri necesare desfãşurãrii în bune condiţii a examenului/concursului;
f) corecteazã/apreciazã şi noteazã lucrãrile/proba practicã/rãspunsurile candidaţilor şi, dacã este cazul, dispune mãsuri corespunzãtoare în baza procesului-verbal de soluţionare a contestaţiilor;
g) semneazã procesul-verbal care conţine concluziile examenului/concursului, întocmit de secretarul comisiei, şi îl prezintã şefului/comandantului unitãţii organizatoare a examenului/concursului, însoţit de tabelul cu rezultatele obţinute de candidaţi, în vederea emiterii ordinului/dispoziţiei de personal pentru numirea în postul vacant;
h) pãstreazã în deplinã securitate documentele şi asigurã confidenţialitatea datelor şi informaţiilor referitoare la conţinutul subiectelor, al grilelor de corectare, ghidului de interviu şi lucrãrilor candidaţilor;
i) stabileşte graficul de desfãşurare a examenului/ concursului.
ART. 7
(1) Comisiile de soluţionare a contestaţiilor cuprind un numãr impar de persoane, dintre care un preşedinte şi cel puţin 2 membri.
(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are urmãtoarele atribuţii:
a) soluţioneazã contestaţiile candidaţilor cu privire la notarea/aprecierea probei/probelor examenului/concursului, depuse în termen de maximum 24 de ore de la afişarea rezultatului;
b) transmite, prin secretarul comisiei, rezultatele analizei contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor în termen de maximum 48 de ore de la depunerea contestaţiei;
c) întocmeşte procesul-verbal cu decizia comisiei de soluţionare a contestaţiilor, pe care o transmite comisiei de concurs.
(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor ia în considerare exclusiv contestaţiile cu privire la notarea/aprecierea propriei lucrãri a candidatului.
ART. 8
Secretarul comisiei de concurs are urmãtoarele atribuţii:
a) gestioneazã pãstrarea dosarelor de recrutare şi prezentarea acestora comisiei de concurs;
b) constituie şi gestioneazã dosarul de concurs;
c) întocmeşte procesul-verbal cu rezultatele examenului/ concursului;
d) afişeazã graficul de desfãşurare a examenului/ concursului, rezultatele examenului/concursului şi baremele, precum şi toate celelalte informaţii necesare bunei desfãşurãri a examenului/concursului.
ART. 9
Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor are urmãtoarele atribuţii:
a) primeşte contestaţiile depuse în termenul stabilit de prezena metodologie, respectiv 24 de ore de la afişarea rezultatului;
b) întocmeşte procesul-verbal care conţine hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
c) prezintã preşedintelui comisiei de concurs procesul-verbal cu privire la modul de soluţionare a contestaţiilor, împreunã cu contestaţiile.

CAP. II
Organizarea şi desfãşurarea examenului/concursului

SECŢIUNEA 1
Elaborarea subiectelor

ART. 10
Comisia de concurs elaboreazã subiectele şi baremele de corectare/apreciere şi notare, ţinând cont de urmãtoarele cerinţe:
a) sã fie formulate clar, precis şi în strictã concordanţã cu tematica şi bibliografia afişatã;
b) sã poatã fi rezolvate în timpul alocat probei respective;
c) sã aibã un grad de dificultate care sã permitã abordarea şi soluţionarea acestora.
ART. 11
Testul scris poate consta în redactarea unei lucrãri şi/sau rezolvarea unor teste-grilã.
ART. 12
Interviul pe subiecte profesionale poate aborda în proporţie de maximum 20% şi alte elemente relevante privitoare la activitatea, rezultatele obţinute în muncã, comportamentul în situaţii-limitã ale candidatului şi proiecte profesionale de viitor în situaţia în care va ocupa postul pentru care candideazã.
ART. 13
(1) Proba practicã se proiecteazã astfel încât sã se aprecieze cât mai corect potenţialul de utilizare în context profesional a acelor abilitãţi personale care sunt indispensabile realizãrii atribuţiilor postului.
(2) În funcţie de atribuţiile postului scos la examen/concurs, proba practicã poate consta, între altele, în demonstrarea abilitãţilor de lucru cu computerul personal ori de utilizare a unor programe informatice, de dactilografiere ori stenodactilografiere, translaţie la cascã, intervenţie într-o situaţie standard, coordonare a unei echipe, sintezã a unui text, descriere a unei situaţii standard observate.
ART. 14
(1) Evaluarea performanţei fizice se face conform baremelor specifice prevãzute de ordinul ministrului internelor şi reformei administrative privind activitãţile de educaţie fizicã şi sport în Ministerul Internelor şi Reformei Administrative.
(2) La evaluarea performanţei fizice se vor aplica acele probe care sunt relevante pentru mãsurarea performanţelor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor postului.
ART. 15
(1) Pentru fiecare subiect se elaboreazã grila de corectare/apreciere şi notare.
(2) Baremele, respectiv grilele de apreciere se afişeazã prin grija secretarului comisiei de concurs imediat dupã încheierea probei.
ART. 16
Testele scrise se corecteazã şi se noteazã. Interviul, proba practicã de evaluare a aptitudinilor şi a performanţei fizice se apreciazã şi se noteazã.
ART. 17
Durata fiecãrei probe se stabileşte de comisia de examen/concurs în funcţie de gradul de dificultate şi de complexitate al subiectelor, fãrã a depãşi limita maximã de 3 ore.
ART. 18
Divulgarea subiectelor, a grilelor de corectare, a ghidului de interviu, în întregime sau pãrţi componente ale acestora, atrage pentru cei vinovaţi, dupã caz, mãsuri penale, administrative sau disciplinare, stabilite de prevederile legale în vigoare.

SECŢIUNEA a 2-a
Desfãşurarea examenului/concursului

ART. 19
(1) Sãlile, precum şi celelalte locaţii destinate susţinerii probelor vor fi adaptate activitãţilor legate de examen/concurs prin:
a) dotarea corespunzãtoare;
b) înlãturarea oricãror materiale care ar putea influenţa candidaţii în elaborarea lucrãrilor.
(2) În sãli au acces numai candidaţii, dupã verificarea identitãţii acestora, precum şi membrii comisiei şi secretarul acesteia.
(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), pot fi prezenţi în sãlile unde se susţin probele de examen/concurs pentru ocuparea posturilor vacante de poliţişti, în calitate de observatori, reprezentanţi ai organizaţiilor profesionale reprezentative ale poliţiştilor, care au fost comunicaţi cu cel puţin 3 zile înainte de desfãşurarea examenului/concursului, la fiecare probã în parte.
ART. 20
(1) Lucrãrile se sigileazã, înainte de comunicarea subiectelor, de cãtre candidaţi în prezenţa preşedintelui comisiei, dupã care se aplicã ştampila unitãţii organizatoare.
(2) Din momentul comunicãrii subiectelor niciun candidat nu mai poate intra în salã şi niciun candidat nu mai poate pãrãsi sala decât dacã predã lucrarea şi semneazã de predarea acesteia. Candidaţii pot pãrãsi sala şi în situaţii de urgenţã, caz în care aceştia vor fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de concurs.

SECŢIUNEA a 3-a
Corectarea şi notarea testelor scrise

ART. 21
(1) Testele scrise de verificare a cunoştinţelor se corecteazã şi se noteazã, independent, de fiecare membru al comisiei sau, dupã caz, al subcomisiei, cu note de la 1 la 10, respectându-se baremele de corectare şi notare. Un punct se acordã din oficiu.
(2) Fiecare corector înregistreazã în borderouri punctajele şi notele acordate pentru lucrãri.
ART. 22
(1) Testul-grilã se corecteazã pe loc, în sala în care s-a desfãşurat examenul/concursul, în momentul depunerii fiecãrei lucrãri, dar nu mai târziu decât timpul alocat probei respective.
(2) La corectarea testului-grilã asistã candidatul şi membrii comisiei. La corectarea lucrãrilor ultimilor 2 candidaţi vor asista ultimii 2 candidaţi ale cãror lucrãri au fost deja corectate.
ART. 23
(1) Dupã încheierea acţiunii de corectare şi notare, borderourile semnate şi lucrãrile corectate sunt predate preşedintelui comisiei de concurs.
(2) Dupã ce preşedintele comisiei verificã sã nu fie diferenţe mai mari de un punct între notele acordate, notele obţinute se trec pe fiecare lucrare în parte de cãtre fiecare corector.
(3) Nota finalã se calculeazã ca medie aritmeticã între notele acordate de corectori, cu douã zecimale, fãrã rotunjire, şi se trece pe lucrare de cãtre preşedintele comisiei, care semneazã alãturi de corectori.
ART. 24
(1) În cazul în care între notele acordate unei lucrãri existã o diferenţã mai mare de un punct, preşedintele comisiei recorecteazã lucrarea. Recorectarea se va face în prezenţa membrilor comisiei care au acordat iniţial notele.
(2) Nota datã la recorectare este nota finalã şi se trece pe lucrare sub semnãtura corectorilor şi a preşedintelui comisiei de concurs.
(3) Situaţiile care necesitã recorectare vor fi consemnate într-un proces-verbal, întocmit de secretar şi semnat de membrii comisiei.
ART. 25
(1) Dupã ce toate lucrãrile au fost corectate, acestea se desigileazã de secretarul comisiei în prezenţa membrilor şi a preşedintelui comisiei de concurs.
(2) Secretarul comisiei va întocmi un tabel cu numele candidaţilor şi notele obţinute de aceştia.
(3) Preşedintele comisiei de concurs verificã corectitudinea transcrierii notelor finale de pe lucrãri în tabel.
(4) Eventualele corecturi de transcriere a notelor finale în tabel se fac numai cu cernealã sau pastã roşie de cãtre preşedintele comisiei, care semneazã şi ştampileazã în dreptul acestora.
(5) Rezultatele fiecãrei probe se comunicã prin afişare, care are loc înaintea desfãşurãrii urmãtoarei probe.

SECŢIUNEA a 4-a
Aprecierea şi notarea interviurilor, probelor practice de evaluare a aptitudinilor şi a performanţei fizice

ART. 26
(1) În cadrul interviului fiecare membru al comisiei de concurs sau, dupã caz, al subcomisiei adreseazã întrebãri candidatului, fãrã a depãşi tematica afişatã.
(2) Pentru fiecare întrebare se elaboreazã o grilã de interpretare, care va fi afişatã la finalizarea interviului cu ultimul candidat înscris la concurs.
(3) Interviul se înregistreazã sau, în cazul în care nu sunt disponibilitãţi tehnice în acest sens, se transcrie întocmai de cãtre secretarul comisiei.
(4) Pentru posturile care presupun o comunicare frecventã într-o limbã strãinã, o parte a interviului sau acesta în integralitate se poate susţine în limba respectivã.
ART. 27
(1) Notele se acordã independent de fiecare membru al comisiei de concurs sau al subcomisiei, dupã caz, şi se trec în borderou.
(2) La borderou va fi anexatã motivarea, pe scurt, a mediei finale acordate, cu semnãtura preşedintelui şi a membrilor comisiei de concurs.
(3) Nota finalã se calculeazã ca medie aritmeticã între notele acordate de membrii comisiei, cu douã zecimale, fãrã rotunjire.
ART. 28
Pentru fiecare probã practicã se întocmeşte o grilã de apreciere, ce va conţine toate elementele necesare în vederea aprecierii independente - baremul, timpul de realizare a sarcinii, viteza de reacţie, numãrul de greşeli şi greşelile apreciate ca fiind foarte grave etc. - şi care va fi afişatã la finalul încheierii probei de cãtre ultimul candidat.
ART. 29
Baremele pentru fiecare probã se afişeazã şi se comunicã tuturor participanţilor înaintea începerii probei de evaluare a performanţei fizice.

SECŢIUNEA a 5-a
Stabilirea şi comunicarea rezultatelor

ART. 30
(1) Secretarul comisiei de concurs va întocmi tabelul nominal cu rezultatele obţinute, în ordinea descrescãtoare a notelor finale.
(2) Tabelul se va afişa la sediul unitãţii organizatoare a examenului/concursului, fiind semnat de preşedintele comisiei de concurs şi de secretarul acesteia.
ART. 31
Dupã rezolvarea contestaţiilor, se întocmeşte tabelul cu clasificarea finalã a candidaţilor în ordinea descrescãtoare a notelor finale. În dreptul fiecãrui candidat se vor scrie nota finalã obţinutã şi menţiunea: "admis", "respins", "neprezentat", "eliminat din concurs", "eliminat din examen", dupã caz.

SECŢIUNEA a 6-a
Depunerea şi rezolvarea contestaţiilor

ART. 32
(1) Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul probelor de examen/concurs se depun în termen de 24 de ore de la afişare, în ziua prevãzutã de graficul de desfãşurare a examenului/concursului, şi se soluţioneazã conform dispoziţiilor prezentei secţiuni.
(2) Candidaţii pot contesta numai notele la propriile lucrãri.
(3) Notele la interviu, probele fizice şi la probele practice nu pot fi contestate.
(4) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are obligaţia de a soluţiona contestaţiile în termen de 24 de ore de la depunerea acestora.
ART. 33
(1) Nota acordatã iniţial se modificã, prin creştere sau prin descreştere, dacã între aceasta şi nota acordatã de comisia de soluţionare a contestaţiilor se va constata o diferenţã de cel puţin 0,50 puncte, pânã la nota 9,50. Dacã diferenţa dintre cele douã note este mai micã de 0,50 puncte, nota iniţialã rãmâne neschimbatã, pentru notele de pânã la 9,50. Pentru lucrãrile corectate cu note de cel puţin 9,50 se acordã nota de la recorectare.
(2) Nota acordatã dupã contestaţii rãmâne definitivã.
ART. 34
(1) Hotãrârile comisiei de soluţionare a contestaţiilor se consemneazã într-un proces verbal, întocmit de secretarul comisiei şi semnat de preşedintele şi membrii acesteia.
(2) Rezultatele la contestaţii se comunicã candidaţilor prin afişare la sediul unitãţii organizatoare a examenului/concursului.

SECŢIUNEA a 7-a
Dosarul de concurs

ART. 35
Dosarul de concurs este întocmit de compartimentul de resurse umane cu sarcini de recrutare pentru respectivul post vacant şi conţine urmãtoarele documente:
a) documentul prin care au fost constituite comisiile şi subcomisiile - extras din dispoziţia/ordinul de zi pe unitate;
b) copia anunţului postat pe pagina de internet sau, dupã caz, publicat în presã, precum şi a celui postat la avizier;
c) graficul desfãşurãrii examenului/concursului;
d) cererile de participare la examen/concurs ale candidaţilor;
e) lucrãrile scrise ale candidaţilor şi înregistrarea/transcrierea interviului pe subiecte profesionale;
f) procesele-verbale ale comisiilor de concurs şi, unde este cazul, ale subcomisiilor şi comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
g) procesul-verbal de consemnare a modului de desfãşurare a examenului/concursului şi a rezultatelor obţinute de candidaţi;
h) borderourile de examen/concurs;
i) contestaţiile, acolo unde este cazul, precum şi modalitatea de soluţionare a acestora.

SECŢIUNEA a 8-a
Dosarul de recrutare în vederea participãrii la examenul/concursul de ocupare a postului vacant

ART. 36
(1) Dosarul de recrutare în vederea participãrii la examenul/concursul de ocupare a postului vacant conţine urmãtoarele documente transmise de candidat:
a) cererea de înscriere şi CV;
b) copii legalizate ale documentelor care atestã nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului;
c) copii ale actului de identitate, carnetului de muncã şi, dacã este cazul, livretului militar;
d) copii legalizate ale certificatului de naştere ale candidatului, soţului/soţiei şi fiecãrui copil, a certificatului de cãsãtorie, precum şi ale hotãrârilor judecãtoreşti privind starea civilã;
e) autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
f) cazierul judiciar;
g) caracterizarea de la ultimul loc de muncã, respectiv din instituţia de învãţãmânt în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
h) 3 fotografii tip buletin de identitate;
i) douã fotografii color 9 x 12 cm;
j) fişa medicalã-tip de încadrare în Ministerul Internelor şi Reformei Administrative;
k) certificatul de examinare psihologicã;
l) declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptãrii condiţiilor de recrutare.
(2) Compartimentul cu sarcini de recrutare în vederea participãrii la examenul/concursul de ocupare a postului vacant introduce în dosarul fiecãrui candidat care îndeplineşte condiţiile legale şi cerinţele postului scos la examen/concurs urmãtoarele documente:
a) nota de cunoaştere, numai pentru candidaţii declaraţi "admis" la examen/concurs;
b) adresa prin care, dupã verificarea îndeplinirii condiţiilor şi criteriilor de participare la examen/concurs, îi este comunicat candidatului cã nu poate participa la acesta.

1. Model de borderou
Concurs pentru ocuparea postului ....................................
Borderou pentru consemnarea punctajelor şi notelor acordate

Tipul probei ........................................................


┌────┬─────────────────────┬────────────────────┬────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ Numele şi prenumele │Note/punctaje pentru│Nota finalã*│ Observaţii │
│crt.│ candidatului │ fiecare subiect │ │ │
│ │ ├───┬───┬───┬───┬────┤ │ │
│ │ │ S1│ S2│ S3│ S4│ S5 │ │ │
├────┼─────────────────────┼───┼───┼───┼───┼────┼────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼───┼───┼───┼───┼────┼────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼───┼───┼───┼───┼────┼────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼───┼───┼───┼───┼────┼────────────┼─────────────────┤
├────┼─────────────────────┼───┼───┼───┼───┼────┼────────────┼─────────────────┤
└────┴─────────────────────┴───┴───┴───┴───┴────┴────────────┴─────────────────┘


_________
* Nota finalã se calculeazã ca medie aritmeticã a notelor acordate pentru fiecare subiect. La administrarea testelor tip "grilã" nu se consemneazã nota/punctele obţinutã/obţinute la fiecare subiect, ci numai nota finalã.


Numele şi prenumele corectorului ................
Data .............. Semnãtura ...................


2. Tabel cu rezultatele obţinute la concursul pentru ocuparea postului de ...................


┌────┬────────────────────┬───────┬───────┬───────┬───────┬────────┬───────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele │Nota la│Nota la│Nota la│Nota la│Nota la │ │
│crt.│ candidatului │proba 1│proba 2│proba 3│proba 4│finalã**│ Obs.*** │
├────┼────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼───────────┤
└────┴────────────────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴────────┴───────────┘


_________
** Nota finalã se calculeazã ca medie aritmeticã a notelor acordate la probele de concurs.
*** Se trec urmãtoarele menţiuni: "admis", "respins", "neprezentat", "eliminat din concurs", dupã caz.



Preşedinte ........... Data ................
Secretar ................
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016