────────
la metodologie
───────────────
GLOSAR
de termeni şi abrevieri
A.N.R.S.C. - Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã
Neînţelegere precontractuala - divergenta aparuta la încheierea contractelor de furnizare/prestare de serviciu public de gospodãrie comunalã
Audiere - etapa a procedurii de conciliere, în cadrul cãreia partea/pãrţile îşi expun punctele de vedere şi argumentele prezentate în susţinerea acestora, depun documente suplimentare considerate relevante pentru soluţionarea neintelegerii, cu posibilitatea de a formula întrebãri pentru clarificarea neintelegerii
Hotãrâre - document cu caracter obligatoriu prin care comisia de conciliere soluţioneazã neintelegerea precontractuala
Ordin - actul prin care preşedintele A.N.R.S.C. soluţioneazã contestaţia formulatã de parte/pãrţi impotriva hotãrârii comisiei de conciliere
Recomandare - punctul de vedere al A.N.R.S.C. cu privire la modul de soluţionare a neintelegerii
Zile - zile lucrãtoare.
ANEXA 2
────────
la metodologie
───────────────
CERERE DE SOLUŢIONARE
1. Subsemnatul/Subscrisã ......./(numele/denumirea; numele reprezentanţilor legali; domiciliul/sediul; numãrul de înmatriculare la registrul comerţului; telefon/fax)..... prin reprezentantul legal ............................................,
şi
2. Subscrisã ......../(denumirea; sediul; numãrul de înmatriculare la registrul comerţului; telefon/fax)..............
prin reprezentantul legal ...................................,
solicitam analiza şi soluţionarea neintelegerii/neintelegerilor intervenite cu ocazia negocierilor desfãşurate pentru încheierea contractului de prestare/furnizare ......../(se va indica contractul)................
(Urmeazã expunerea pe scurt a obiectului neintelegerii, cu indicarea clauzelor divergenţe şi a datelor aferente.)
Solicitam soluţionarea prezentei cereri în lipsa, pe baza actelor depuse la dosar:
[] DA
[] NU
Data ........................
Semnatura partii 1 Semnatura partii 2
................... ......................
─────────────────