Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   MĂSURI ORGANIZATORICE din 10 octombrie 2023  în vederea avizării structurii organizatorice, precum şi a modificării acesteia pentru spitalele publice din reţeaua sanitară proprie a ministerelor, altele decât cele ale Ministerului Sănătăţii, a instituţiilor publice şi a autorităţilor administraţiei publice locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 MĂSURI ORGANIZATORICE din 10 octombrie 2023 în vederea avizării structurii organizatorice, precum şi a modificării acesteia pentru spitalele publice din reţeaua sanitară proprie a ministerelor, altele decât cele ale Ministerului Sănătăţii, a instituţiilor publice şi a autorităţilor administraţiei publice locale

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 936 din 17 octombrie 2023
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 3.473 din 10 octombrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 936 din 17 octombrie 2023.
──────────
    ART. 1
    În vederea avizării structurii organizatorice a unui spital public din reţeaua sanitară proprie a ministerelor, altele decât cele ale Ministerului Sănătăţii, a instituţiilor publice şi a autorităţilor administraţiei publice locale se transmit Ministerului Sănătăţii, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu, următoarele documente:
    a) solicitarea managerului spitalului public, care va cuprinde obligatoriu: numărul de înregistrare la nivelul emitentului, elementele de identificare ale solicitantului, datele de contact ale reprezentantului legal şi dovada înştiinţării ordonatorului principal de credite cu privire la propunerea sa;
    b) notificarea de certificare de sănătate publică a conformităţii şi referatul de evaluare aferent, documente emise de direcţia de sănătate publică judeţeană/a municipiului Bucureşti/structura de specialitate a ministerului de resort, ca urmare a evaluării proiectului respectiv, cu cel mult 6 luni anterior solicitării;
    c) memoriul tehnic, care va cuprinde următoarele:
    (i) descrierea detaliată a spaţiului/a structurii care urmează să fie organizată, precum şi a circuitelor funcţionale respective, cu respectarea reglementărilor în vigoare;
    (ii) tipul de structură propus (spitalizare continuă, spitalizare de zi, cabinete medicale de specialitate ambulatorii, îngrijiri paliative, hemodializă, îngrijiri la domiciliu, servicii/compartimente paraclinice, telemedicină);
    (iii) informaţii privind dotările spitalului public, astfel cum prevede legislaţia incidentă în vigoare, în funcţie de structurile solicitate şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (iv) informaţii privind categoriile de personal, precum şi pregătirea profesională a acestuia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind structura organizatorică propusă, normativele de personal, precum şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (v) orice alte date/informaţii pe care spitalul le consideră utile;

    d) copia avizului Ministerului Sănătăţii pentru structura organizatorică anterioară a spitalului;
    e) certificatul de urbanism şi autorizaţia de construire pentru structuri modulare, în situaţia în care spitalul deţine astfel de construcţii.

    ART. 2
    În vederea avizării modificării structurii organizatorice a unui spital public din reţeaua sanitară proprie a ministerelor, altele decât cele ale Ministerului Sănătăţii, a instituţiilor publice şi a autorităţilor administraţiei publice locale se transmit Ministerului Sănătăţii, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu, următoarele documente:
    a) solicitarea managerului spitalului public, care va cuprinde obligatoriu: numărul de înregistrare la nivelul emitentului, elementele de identificare ale solicitantului, datele de contact ale reprezentantului legal şi dovada înştiinţării ordonatorului principal de credite cu privire la propunerea sa;
    b) notificarea de certificare de sănătate publică a conformităţii şi referatul de evaluare aferent, documente emise de direcţia de sănătate publică judeţeană/a municipiului Bucureşti/structura de specialitate a ministerului de resort, ca urmare a evaluării proiectului respectiv, cu cel mult 6 luni anterior solicitării;
    c) copia avizului Ministerului Sănătăţii pentru structura organizatorică a spitalului public;
    d) memoriul tehnic, care va cuprinde următoarele:
    (i) prezentarea clară şi concisă a argumentelor ce stau la baza modificării de structură propusă;
    (ii) descrierea detaliată a spaţiului/a structurii care urmează să fie reorganizată, precum şi a circuitelor funcţionale respective, cu respectarea reglementărilor în vigoare;
    (iii) tipul de structură propus (spitalizare continuă, spitalizare de zi, cabinete medicale de specialitate ambulatorii, îngrijiri paliative, hemodializă, îngrijiri la domiciliu, servicii/compartimente paraclinice, telemedicină);
    (iv) informaţii privind dotările suplimentare, astfel cum prevede legislaţia incidentă în vigoare, în funcţie de structurile solicitate şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (v) informaţii privind categoriile de personal suplimentare, precum şi pregătirea profesională a acestuia, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind structura organizatorică propusă, normativele de personal, precum şi specificul activităţilor desfăşurate;
    (vi) indicatori statistici, după caz;
    (vii) orice alte date/informaţii pe care spitalul le consideră utile;

    e) certificatul de urbanism şi autorizaţia de construire pentru structuri modulare, în situaţia în care spitalul deţine astfel de construcţii.

    ART. 3
    Documentele prevăzute la art. 1 şi 2 se transmit la sediul Ministerului Sănătăţii, prin e-mail sau poştă, în atenţia structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu.

    ART. 4
    Structura de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii verifică şi analizează documentele primite cu privire la solicitarea de avizare a structurii/a modificării acesteia. În situaţia în care:
    a) documentaţia este completă, se dă curs solicitării şi, ulterior, în termen de 60 de zile lucrătoare de la primirea acesteia la nivelul structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu din cadrul Ministerului Sănătăţii, se emite avizul Ministerului Sănătăţii pentru structura spitalului public/pentru modificarea structurii, după caz, în vederea comunicării;
    b) documentaţia este incompletă şi/sau prezintă neclarităţi, se solicită completări şi/sau clarificări în termen de 30 de zile de la data înregistrării solicitării la Ministerul Sănătăţii. În cazul netransmiterii unui răspuns în termen de 30 de zile lucrătoare, documentaţia depusă se consideră neconformă şi propunerea pentru avizarea structurii organizatorice, precum şi avizarea modificării acesteia, după caz, se respinge şi se comunică solicitantului un înscris în acest sens, cu precizarea neconformităţilor constatate;
    c) propunerea pentru avizarea structurii organizatorice, precum şi avizarea modificării acesteia, după caz, nu respectă prevederile legale incidente în vigoare, se respinge şi se comunică solicitantului un înscris în acest sens în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea solicitării la nivelul structurii de specialitate cu atribuţii în domeniu din cadrul Ministerului Sănătăţii, cu indicarea prevederilor legale incidente care nu sunt respectate de către solicitant.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016