Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 98 din 4 iulie 2012  pentru ratificarea Amendamentului 1, semnat de partea romana la Bucuresti la 10 februarie 2010, la Memorandumul de intelegere dintre Ministerul Apararii al Republicii Bulgaria, Ministerul Apararii al Republicii Cehe, Ministerul Apararii al Republicii Estonia, Ministerul Apararii al Republicii Finlanda, Guvernul Republicii Ungare, Ministerul Apararii al Republicii Italiene, Ministerul Apararii al Republicii Letonia, Ministerul Apararii Nationale al Republicii Lituania, Ministerul Apararii al Regatului Tarilor de Jos, Ministerul Apararii al Regatului Norvegiei, Ministerul Apararii Nationale al Republicii Polone, Guvernul Romaniei, Ministerul Apararii al Republicii Slovenia, Guvernul Regatului Suediei si Departamentul Apararii al Statelor Unite ale Americii privind Capabilitatea de transport strategic aerian, deschis spre semnare la Luxemburg la 14 februarie 2008, semnat de partea romana la Bucuresti la 30 iulie 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 98 din 4 iulie 2012 pentru ratificarea Amendamentului 1, semnat de partea romana la Bucuresti la 10 februarie 2010, la Memorandumul de intelegere dintre Ministerul Apararii al Republicii Bulgaria, Ministerul Apararii al Republicii Cehe, Ministerul Apararii al Republicii Estonia, Ministerul Apararii al Republicii Finlanda, Guvernul Republicii Ungare, Ministerul Apararii al Republicii Italiene, Ministerul Apararii al Republicii Letonia, Ministerul Apararii Nationale al Republicii Lituania, Ministerul Apararii al Regatului Tarilor de Jos, Ministerul Apararii al Regatului Norvegiei, Ministerul Apararii Nationale al Republicii Polone, Guvernul Romaniei, Ministerul Apararii al Republicii Slovenia, Guvernul Regatului Suediei si Departamentul Apararii al Statelor Unite ale Americii privind Capabilitatea de transport strategic aerian, deschis spre semnare la Luxemburg la 14 februarie 2008, semnat de partea romana la Bucuresti la 30 iulie 2008

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 513 din 25 iulie 2012

    Parlamentul României adoptă prezenta lege.

     ARTICOL UNIC
    Se ratifică Amendamentul 1, semnat de partea română la Bucureşti la 10 februarie 2010, la Memorandumul de înţelegere dintre Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria, Ministerul Apărării al Republicii Cehe, Ministerul Apărării al Republicii Estonia, Ministerul Apărării al Republicii Finlanda, Guvernul Republicii Ungare, Ministerul Apărării al Republicii Italiene, Ministerul Apărării al Republicii Letonia, Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania, Ministerul Apărării al Regatului Ţărilor de Jos, Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei, Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Polone, Guvernul României, Ministerul Apărării al Republicii Slovenia, Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii privind Capabilitatea de transport strategic aerian, deschis spre semnare la Luxemburg la 14 februarie 2008, semnat de partea română la Bucureşti la 30 iulie 2008.

    Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                        PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                             ROBERTA ALMA ANASTASE

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                                  VASILE BLAGA

    Bucureşti, 4 iulie 2012.
    Nr. 98.


                  AMENDAMENTUL 1 LA MEMORANDUMUL DE ÎNŢELEGERE
               dintre Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria
            şi Ministerul Apărării al Republicii Cehe şi Ministerul
             Apărării al Republicii Estonia şi Ministerul Apărării
              al Republicii Finlanda şi Guvernul Republicii Ungare
          şi Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul
             Apărării al Republicii Letonia şi Ministerul Apărării
             Naţionale al Republicii Lituania şi ministrul apărării
             al Regatului Ţărilor de Jos şi Ministerul Apărării al
              Regatului Norvegiei şi ministrul apărării naţionale
            al Republicii Polone şi Guvernul României şi Ministerul
             Apărării al Republicii Slovenia şi Guvernul Regatului
              Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite
                ale Americii privind Capabilitatea de transport
                                strategic aerian


                                  INTRODUCERE

    Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria, Ministerul Apărării al Republicii Estonia, Ministerul Apărării al Republicii Finlanda, Guvernul Republicii Ungare, Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania, ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos, Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei, ministrul apărării naţionale al Republicii Polone, Guvernul României, Ministerul Apărării al Republicii Slovenia, Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii, denumite în continuare participanţi,
    luând în considerare Memorandumul de înţelegere privind Capabilitatea de transport strategic aerian (denumit în continuare SAC MoU), intrat în vigoare la 23 septembrie 2008,
    având în vedere că Ministerul Apărării al Republicii Cehe, Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul Apărării al Republicii Letonia au informat că nu vor mai adera la SAC MoU ca participanţi iniţiali,
    luând în considerare faptul că participanţii au ajuns la înţelegerea că SAC MoU intră în vigoare fără Ministerul Apărării al Republicii Cehe, Ministerul Apărării al Republicii Italiene şi Ministerul Apărării al Republicii Letonia ca participanţi iniţiali şi au confirmat această înţelegere prin semnarea "Scrisorii de confirmare între participanţii la SAC MoU cu privire la suspendarea şi reducerea unor costuri ale Programului privind Capabilitatea de Transport Strategic Aerian şi alocarea orelor de zbor neprevăzute în Program" la conţinutul căreia se face trimitere, la data de 18 septembrie 2008, şi
    hotărând că SAC MoU trebuie actualizat pentru a reflecta drepturile şi obligaţiile curente ale participanţilor,
    au ajuns la următoarea înţelegere:

    ART. 1
    Scop
    Scopul prezentului amendament este actualizarea SAC MoU pentru a reflecta drepturile şi obligaţiile curente ale participanţilor, precum şi detaliile programului şi referinţele care s-au schimbat după ce participanţii au încheiat negocierea SAC MoU.
    ART. 2
    Modificări
    1. Pagina de titlu:
    Se înlocuieşte actuala pagină de titlu cu următoarea pagină de titlu:
    "MEMORANDUMUL DE ÎNŢELEGERE între Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria şi Ministerul Apărării al Republicii Estonia şi Ministerul Apărării al Republicii Finlanda şi Guvernul Republicii Ungare şi Ministerul Apărării Naţionale al Republicii Lituania şi ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos şi Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei şi ministrul apărării naţionale al Republicii Polone şi Guvernul României şi Ministerul Apărării al Republicii Slovenia şi Guvernul Regatului Suediei şi Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii privind capabilitatea de transport strategic aerian"

    2. La art. 1, Introducere:
    În primul alineat se elimină "Ministerul Apărării al Republicii Cehe", "Ministerul Apărării al Republicii Italiene" şi "Ministerul Apărării al Republicii Letonia".

    3. La art. 2, Acronime şi definiţii:
    Se elimină "HAA, Acord de Găzduire a Agenţiei" şi se introduce "MoA, Memorandum de înţelegere" după "LoA, Scrisoare de ofertă/acceptare".

    4. La art. 3, Obiective şi arie de aplicare:
    Alineatul 3.3.5 se înlocuieşte cu: "Să opereze şi să susţină aeronavele C-17, aflate în proprietatea NAMO".

    5. La art. 4, Organizarea şi managementul Programului SAC:
    La alineatul 4.1.2, la sfârşitul frazei se elimină punctul şi se introduce "şi administrarea financiară a operaţiilor şi sprijinului HAW."

    6. La art. 6, Organizarea şi managementul Programului de management al transportului aerian:
    a) Se renumerotează alin. 6.5.1. ca 6.5; se renumerotează 6.5.1.1 ca 6.5.1; şi
    b) La alin. 6.6, în prima frază se înlocuieşte: "Acord de Găzduire a Agenţiei (HAA)" cu "Memorandum de înţelegere (MOA)" şi în a doua frază se înlocuieşte "HAA" cu "MOA".

    7. La art. 8, Principii şi proceduri financiare:
    a) la alin. 8.1 se înlocuieşte "5,944.1" cu "5,311.587";
    b) la alin. 8.1.1 se înlocuieşte "1,319.2" cu "1,139.525";
    c) la alin. 8.1.2 se înlocuieşte "176.6" cu "159.288";
    d) la alin. 8.1.3 se înlocuieşte "33.6" cu "30.574";
    e) la alin. 8.3.1 se înlocuieşte "1,199.2" cu "1,083.940";
    f) la alin. 8.3.2 se înlocuieşte "147.2 cu "133.159";
    g) la alin. 8.3.3 se înlocuieşte "28" cu "27.980";
    h) la alin. 8.10.5, a doua frază, se înlocuiesc cuvintele "fiecare cont" cu "conturile NAMA";
    i) la alin. 8.10.6, a doua frază, se elimină "în toate monedele" şi, de asemenea, se elimină "pentru contractele în cauză";
    j) la alin. 8.10.8 se înlocuieşte "va" cu "trebuie";
    k) se introduce un nou alineat: "8.10.16 Există ore de zbor neprevăzute în program, cuprinse în tabelul 2, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU, pentru care costurile variabile nu sunt finanţate. Un participant poate utiliza cota sa din cele 335 de ore de zbor neprevăzute în program, proporţional cu procentul pe care participantul îl are din cota pentru costurile segmentului operaţii. Până la data la care un participant îşi va creşte numărul de ore de zbor declarate sau un nou membru va deveni participant la programul SAC, un participant care va folosi ore de zbor neprevăzute în program va plăti costurile variabile de operare asociate cu acele ore de zbor finanţate potrivit art. 42(e)(3) din Carta NAMO. Aceste fonduri sunt în afara contribuţiilor normale descrise la art. 42(e)(1) din Carta NAMO şi astfel nu fac obiectul ţintei de cost şi plafonului de cost pentru segmentul operaţii."

    8. La art. 21, Principii şi proceduri financiare pentru Grupul de transport aerian de mare capacitate:
    a) la alin. 21.2.1 se introduce "şi civil" după "militar";
    b) la alin. 21.3 se introduce "şi civil" după "militar";
    c) la alin. 21.3.1 se introduce "şi civil" după "militar"; şi
    d) la alin. 21.3.3 se introduce "şi civil" după "militar".

    9. La art. 27, Aderarea unor participanţi ulteriori şi schimbarea orelor de zbor declarate:
    - La alin. 27.3 se introduce "în consultare cu NAMO BoD" după "SAC SB" şi se înlocuieşte "40" cu "45".
    10. La art. 28, Taxe, impuneri vamale şi alte impuneri similare:
    - La alin. 28.2 se elimină expresia "În măsura în care" şi se introduce la începutul alineatului "aşa cum este prevăzut mai sus şi dacă".
    11. La art. 33, Data intrării în vigoare şi durata:
    a) la alin. 33.1 se elimină din fraza a doua "iar pentru participanţii care vor aproba SAC MoU după aceea, SAC MoU va intra în vigoare pentru acei participanţi la data la care îl aprobă";
    b) se introduce un nou alineat "33.1.1 Numărul total de 3500 de ore de zbor este compus din 3165 de ore de zbor declarate şi 335 de ore de zbor neprevăzute în program aşa cum au fost prezentate în alin. 8.10.16 al SAC MoU" şi se renumerotează în consecinţă alineatele de la 33.1.1 la 33.1.3;
    c) la alin 33.2 se înlocuieşte "tabelul 4, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU" cu "tabelul 1, anexa B (Aspecte financiare) a prezentului SAC MoU pentru segmentul achiziţie şi tabelul 2, anexa B (Aspecte financiare) a acestui SAC MoU pentru segmentul operaţii"; şi
    d) se elimină alin. 33.3.
    12. Anexa B, Aspecte financiare:
    a. Se elimină tabelul 4 şi se înlocuiesc actuala anexă şi tabelele 1, 2 şi 3 cu anexa şi tabelele 1, 2 şi 3, după cum urmează:

    "ANEXA B

                               Aspecte financiare

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 BY 2007 în milioane USD COSTUL - PLAFON
                                                    ŢINTĂ DE COST
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Total segment achiziţie (SAC MOU
 paragraful 8.3.1/8.1.1) $1,083.940 $1,139.525
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     Achiziţia aeronavelor prin FMS $497.562
     Sprijin prin FMS $324.190
     Costuri de locare - BA Papa,
     Ungaria $13.406
 În natură
 Aeronave FMS în natură (o aeronavă) $248.782
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Segment operaţional anual (SAC MOU
 paragraful 8.3.2/8.1.2) $133.159 $159.288
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Costuri fixe
     Sprijinul ulterior prin FMS $64.388
     Personalul în misiune*) $14.965
     Sprijinul indirect $2.030
     Costuri recurente pentru
     facilităţi la Papa $1.007
     Pregătire $5.165
     Modificări importante $4.000
     Certificare înregistrare $0.207
     TCTO/Mentenanţă $3.000
     Costuri administrative ale NAMO $13.503
 Costuri variabile
     Aprovizionarea cu consumabile $0.653
     Carburant $15.222
     DLR (Nivel depozit reparabil) $0.385
     Alimentare în aer $3.793
     Costuri administrative $0.746
     Servicii aeroportuare $4.095
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Investiţie opţională ulterioară (SAC MOU
 paragraful 8.3.3/8.1.3) $27.980 $30.574
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     Simulator $26.840
     Facilitate simulator $1.140
     SAC MOU
     Segment achiziţie $1,083.940 $1,139.525
     Segment operaţii (26 ani) $3,462.784 $4,155.346
     Opţiune simulator $27.980 $30.574
 TOTAL SAC MOU $4,574.054 $5,311.587
--------
    *) Documentul de încadrare a unităţii
       Posturi pentru personal în misiune 129 155
       Estimări de cost pentru personalul
       în misiune $14.965 $17.958


                                   TABELUL 1
                   Cota de participare în segmentul achiziţie

┌──────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Ţara │ Numărul de ore declarate│ Cota de participare în │
│ │ │ segmentul achiziţie │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Bulgaria │ 65 │ 2,0015% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Estonia │ 45 │ 1,3857% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Finlanda │ 100 │ 3,0793% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Ungaria │ 50 │ 1,5396% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Lituania │ 45 │ 1,3857% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Olanda │ 500 │ 15,3965% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Norvegia │ 400 │ 12,3172% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Polonia │ 150 │ 4,6189% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ România │ 200 │ 6,1586% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Slovenia │ 60 │ 1,8476% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Suedia │ 550 │ 16,9361% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Statele Unite ale Americii│ 1000 │ 33,3333% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Total*) │ 3165 │ 100.0000% │
└──────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

---------
    *) La 1000 de ore de zbor per aeronavă, SUA vor pune la dispoziţie un avion echivalent. Cotele de participare sunt ajustate pentru a contabiliza cota de 33,3 % a SUA.

                                   TABELUL 2
                   Cota de participare în segmentul operaţii

┌──────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Ţara │Numărul de ore declarate │ Cota de participare în │
│ │ │ segmentul operaţii │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Bulgaria │ 65 │ 2,0537% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Estonia │ 45 │ 1,4218% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Finlanda │ 100 │ 3,1596% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Ungaria │ 50 │ 1,5798% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Lituania │ 45 │ 1,4218% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Olanda │ 500 │ 15,7978% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Norvegia │ 400 │ 12,6382% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Polonia │ 150 │ 4,7393% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ România │ 200 │ 6,3191% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Slovenia │ 60 │ 1,8957% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Suedia │ 550 │ 17,3776% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Statele Unite ale Americii│ 1000 │ 31,5956% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Ore de zbor neprevăzute │ 335 │ 0.0000% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ Total*) │ 3500 │ 100.0000% │
└──────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

---------
    *) Costurile variabile totale vor fi repartizate pe baza actualelor ore zburate.


                                   TABELUL 3
                  Cota de participare în funcţie de categorie

┌──────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────┐
│ │ Cota de │ Cota de │Numărul│
│ │participare│participare│actual │
│ │ segment │ segment │de ore │
│ │ achiziţie │ operaţii │de zbor│
│ │ (Tabel 1) │ (Tabel 2) │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Segment achiziţie │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Achiziţie aeronave prin FMS │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Sprijin prin FMS │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Costuri de locare - BA Papa, Ungaria │ X │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Segment operaţii │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Costuri fixe │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Sprijin ulterior prin FMS │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Personal în misiune │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Sprijin indirect │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Costuri recurente pentru facilităţile │ │ │ │
│de la Papa. │ │ X │ │
│Pregătire │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Modificări majore │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Certificare + înregistrare │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ TCTO/Mentenanţă │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Costuri administrative ale NAMO │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Costuri variabile │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Furnizarea de consumabile │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Carburant │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ DLR (Nivel depozit reparabil) │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Alimentare în aer │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Costuri administrative │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Servicii aeroportuare │ │ │ X │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Investiţie opţională ulterioară │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Simulator │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│ Facilitate simulator │ │ X │ │
├──────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────┤
│Opţional ulterior pentru operaţii │ │ │ │
│Costuri recurente pentru simulator │ │ X" │ │
└──────────────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────┘


    ART. 3
    Dispoziţii generale
    Toate celelalte prevederi ale prezentului MoU, care nu au fost modificate prin prezentul amendament, rămân în vigoare.
    ART. 4
    Semnarea şi intrarea în vigoare
    Prezentul amendament, care cuprinde patru (4) articole, este semnat într-un exemplar original şi transmis participantului american în calitate de depozitar al SAC MoU. Prezentul amendament va intra în vigoare la data la care participantul american este notificat că toţi participanţii au semnat şi au aprobat amendamentul în conformitate cu procedurile lor naţionale. Participantul american va pune la dispoziţia fiecărui participant copii autentificate.

    Pentru Ministerul Apărării al Republicii Bulgaria
    Semnătură
    Nume Valentin Radev
    Funcţie ministrul adjunct al apărării din Bulgaria
    Data 8 martie 2010
    Locul Sofia, Bulgaria

    Pentru Ministerul Apărării al Republicii Estonia
    Semnătură
    Nume Jaak Aaviksoo
    Funcţie ministrul apărării
    Data 2 februarie 2010
    Locul Tallinn

    Pentru Ministerul Apărării al Republicii Finlanda
    Semnătură
    Nume Arto Koski
    Funcţie director al Unităţii Asigurare Materială
    Data 27 februarie 2010
    Locul Helsinki

    Pentru Guvernul Republicii Ungare
    Semnătură
    Nume Szekeres Imre
    Funcţie ministrul apărării
    Data 26 februarie 2010
    Locul Budapesta

    Pentru Ministerul Apărării al Republicii Lituania
    Semnătură
    Nume Kestutis Macijauskas
    Funcţie şeful Statului Major al Apărării
    Data 1 februarie 2010
    Locul Vilnius, Lituania

    Pentru ministrul apărării al Regatului Ţărilor de Jos
    Semnătură
    Nume R.A. Hendrichs
    Funcţie directorul Organizaţiei Materiale pentru Apărare
    Data 5 ianuarie 2010
    Locul Haga

    Pentru Ministerul Apărării al Regatului Norvegiei
    Semnătură
    Nume Per A. Christensen
    Funcţie director general adjunct
    Data 11 ianuarie 2010
    Locul Oslo, Norvegia

    Pentru ministrul apărării naţionale al Republicii Polone
    Semnătură
    Nume Bogdan Klich
    Funcţie ministrul apărării naţionale al Republicii Polone
    Data 22 martie 2011
    Locul Varşovia

    Pentru Guvernul României
    Semnătură
    Nume Gabriel Oprea
    Funcţie ministrul apărării naţionale
    Data 10 februarie 2010
    Locul Bucureşti

    Pentru Ministerul Apărării al Republicii Slovenia
    Semnătură
    Nume Igor Nered
    Funcţie director general, secretar
    Data 15 februarie 2010
    Locul Ministerul Apărării, Direcţia Logistică, Liubliana

    Pentru Guvernul Regatului Suediei
    Semnătură
    Nume Mats Nilsson
    Funcţie director
    Data 18 martie 2010
    Locul Stockholm, Suedia

    Pentru Departamentul Apărării al Statelor Unite ale Americii
    Semnătură
    Nume Richard A. Genaille, Jr.
    Funcţie director politici
    Data 21 ianuarie 2010
    Locul Arlington, Virginia

                                    --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016