Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 350 din 21 iulie 2006  tinerilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 350 din 21 iulie 2006 tinerilor

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 648 din 27 iulie 2006
Parlamentul României adoptã prezenta lege.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta lege reglementeazã cadrul juridic necesar asigurãrii de condiţii adecvate integrãrii socio-profesionale a tinerilor, conform necesitãţilor şi aspiraţiilor acestora.
ART. 2
(1) Statul asigurã, cu respectarea principiului transparenţei, un regim special de protecţie şi de asistenţã tinerilor pentru realizarea drepturilor acestora.
(2) În sensul prezentei legi, termenul şi expresia de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
a) tineri - cetãţenii cu vârsta cuprinsã între 14 şi 35 de ani;
b) activitate de tineret - orice formã de acţiune organizatã în scopul îmbunãtãţirii condiţiilor necesare integrãrii socioprofesionale a tinerilor, conform necesitãţilor şi aspiraţiilor acestora.
ART. 3
Autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale, unitãţile, instituţiile şi serviciile publice subordonate acestora au obligaţia sã sprijine activitatea de tineret şi sã asigure cadrul adecvat de desfãşurare a acesteia la nivel naţional şi local, în condiţiile legii.
ART. 4
Politicile în domeniul tineretului au la bazã urmãtoarele principii generale:
a) elaborarea şi promovarea unor strategii globale şi integrate şi fundamentarea acestora în baza rezultatelor cercetãrilor sociale actuale;
b) asigurarea participãrii tinerilor la deciziile care îi vizeazã, inclusiv la elaborarea, promovarea şi realizarea politicilor în domeniul tineretului, în special prin intermediul structurilor neguvernamentale de tineret şi pentru tineret;
c) sporirea gradului de participare a tinerilor la viaţa publicã şi încurajarea acestora în vederea asumãrii responsabilitãţilor individuale sau de grup;
d) sprijinirea şi îndrumarea tinerilor în vederea participãrii active a acestora la viaţa economicã, educaţionalã şi culturalã a ţãrii;
e) stimularea cooperãrii autoritãţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale cu structurile neguvernamentale de tineret şi pentru tineret, prin înfiinţarea de consilii consultative constituite din organizaţiile neguvernamentale de şi pentru tineret de pe lângã fiecare autoritate sau instituţie publicã centralã ori localã care gestioneazã fonduri destinate tineretului;
f) garantarea dreptului la educaţie, instruire şi specializare profesionalã;
g) stimularea accesului tinerilor la informaţie şi tehnologii informaţionale;
h) stimularea mobilitãţii în rândul tinerilor;
i) stimularea voluntariatului în rândul tinerilor;
j) promovarea dialogului intercultural şi combaterea rasismului, xenofobiei şi intoleranţei în rândul tinerilor.

CAP. II
Structurile administraţiei publice centrale şi locale cu responsabilitãţi în domeniul activitãţii de tineret

SECŢIUNEA 1
Autoritatea Naţionalã pentru Tineret

ART. 5
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Tineret este organul de specialitate al administraţiei publice centrale care elaboreazã politicile guvernamentale în domeniul tineretului şi coordoneazã aplicarea acestora.
(2) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi atribuţiile specifice ale Autoritãţii Naţionale pentru Tineret se stabilesc prin hotãrâre a Guvernului.

SECŢIUNEA a 2-a
Consiliul interministerial pentru educaţie, culturã, cercetare, tineret, sport şi minoritãţi

ART. 6
(1) Consiliul interministerial pentru educaţie, culturã, cercetare, tineret, sport şi minoritãţi se constituie prin hotãrâre a Guvernului.
(2) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi atribuţiile specifice ale Consiliului interministerial pentru educaţie, culturã, cercetare, tineret, sport şi minoritãţi se stabilesc prin hotãrâre a Guvernului.

SECŢIUNEA a 3-a
Direcţiile pentru tineret judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

ART. 7
(1) Direcţiile pentru tineret judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sunt servicii publice deconcentrate ale Autoritãţii Naţionale pentru Tineret, cu personalitate juridicã, înfiinţate în condiţiile legii.
(2) Direcţiile pentru tineret judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, colaboreazã cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu serviciile publice deconcentrate ale administraţiei publice centrale pentru organizarea şi promovarea activitãţilor de tineret.
(3) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi atribuţiile specifice ale direcţiilor pentru tineret judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, se stabilesc prin ordin al preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Tineret.

SECŢIUNEA a 4-a
Agenţia Naţionalã pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor

ART. 8
(1) Agenţia Naţionalã pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor este instituţie publicã cu personalitate juridicã, aflatã în subordinea Autoritãţii Naţionale pentru Tineret, şi are ca scop principal promovarea şi susţinerea activitãţilor de tineret ale structurilor neguvernamentale de tineret şi pentru tineret.
(2) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi atribuţiile specifice ale Agenţiei Naţionale pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor se stabilesc prin hotãrâre a Guvernului.

SECŢIUNEA a 5-a
Centre de informare şi consiliere pentru tineri

ART. 9
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Tineret poate constitui centre naţionale de informare şi consiliere pentru tineri ca unitãţi cu personalitate juridicã, care funcţioneazã în subordinea sa, sau centre locale de informare şi consiliere pentru tineri, fãrã personalitate juridicã, ce funcţioneazã în subordinea direcţiilor pentru tineret judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sau în parteneriat cu structuri neguvernamentale de tineret şi pentru tineret ori cu organe ale autoritãţilor publice locale, în condiţiile legii.
(2) Alte prevederi privind centrele de informare şi consiliere pentru tineri se stabilesc prin lege.

SECŢIUNEA a 6-a
Administraţia publicã localã

ART. 10
(1) Autoritãţile administraţiei publice locale şi judeţene asigurã cadrul instituţional şi condiţiile necesare pentru participarea tinerilor la luarea deciziilor din domeniul tineretului.
(2) În toate problemele ce vizeazã tineretul, consiliile locale ale comunelor şi oraşelor au obligaţia de a organiza proceduri de consultare cu organizaţiile neguvernamentale de tineret şi pentru tineret, constituite la nivelul respectivei unitãţi administrativ-teritoriale.
(3) În toate problemele ce vizeazã tineretul, consiliile locale ale municipiilor reşedinţã de judeţ şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile judeţene au obligaţia de a organiza proceduri de consultare cu fundaţiile judeţene pentru tineret, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi cu organizaţiile neguvernamentale de tineret şi pentru tineret, constituite la nivelul respectivei unitãţi administrativ-teritoriale.

CAP. III
Structuri neguvernamentale de tineret şi pentru tineret

SECŢIUNEA 1
Organizaţii neguvernamentale de tineret şi pentru tineret

ART. 11
(1) În sensul prezentei legi, organizaţiile neguvernamentale de tineret sunt persoanele juridice de drept privat şi fãrã scop patrimonial, care funcţioneazã în condiţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , şi care îndeplinesc, cumulativ, urmãtoarele criterii:
a) scopul prevãzut în statut vizeazã direct domeniul tineretului, iar pentru realizarea acestuia majoritatea obiectivelor asumate sunt adresate tinerilor;
b) cel puţin douã treimi din numãrul total al membrilor sunt tineri.
(2) Sunt asimilate organizaţiilor neguvernamentale de tineret federaţiile care funcţioneazã în condiţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , şi care îndeplinesc, cumulativ, urmãtoarele criterii:
a) scopul prevãzut în statut vizeazã direct domeniul tineretului, iar pentru realizarea acestuia majoritatea obiectivelor asumate sunt adresate tinerilor;
b) cel puţin douã treimi din numãrul total al persoanelor fizice din cadrul structurilor constitutive membre sunt tineri.
ART. 12
În sensul prezentei legi, organizaţiile neguvernamentale pentru tineret sunt persoanele juridice de drept privat şi fãrã scop patrimonial, care funcţioneazã în condiţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , şi care îndeplinesc numai condiţia prevãzutã la art. 11 alin. (1) lit. a), respectiv la art. 11 alin. (2) lit. a).

SECŢIUNEA a 2-a
Fundaţiile judeţene pentru tineret şi a municipiului Bucureşti şi Fundaţia Naţionalã pentru Tineret

ART. 13
(1) Fundaţiile judeţene pentru tineret şi a municipiului Bucureşti, constituite în baza prevederilor <>Decretului-lege nr. 150/1990 privind înfiinţarea fundaţiilor pentru tineret, sunt persoane juridice de drept privat şi de utilitate publicã, autonome, neguvernamentale, nepolitice şi fãrã scop lucrativ, unice la nivelul fiecãrui judeţ şi al municipiului Bucureşti, ale cãror adunãri generale sunt constituite din reprezentanţii organizaţiilor neguvernamentale de tineret care îşi au sediul în unitatea administrativ-teritorialã respectivã şi care îşi exprimã adeziunea la scopul acestora.
(2) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi alte prevederi privind fundaţiile judeţene pentru tineret şi a municipiului Bucureşti se stabilesc prin lege.
ART. 14
(1) Fundaţia Naţionalã pentru Tineret este persoanã juridicã de drept privat şi de utilitate publicã, autonomã, neguvernamentalã, nepoliticã şi fãrã scop lucrativ, a cãrei adunare generalã este constituitã din reprezentanţii fundaţiilor judeţene pentru tineret şi a municipiului Bucureşti, care îşi exprimã adeziunea la scopul acesteia.
(2) Patrimoniul Fundaţiei Naţionale pentru Tineret este constituit din imobile - construcţii şi terenuri -, fonduri bãneşti şi alte active care au aparţinut structurilor centrale ale fostei Uniuni a Tineretului Comunist, prevãzute în anexã, precum şi din imobile, fonduri materiale şi financiare dobândite în timpul funcţionãrii sale.
(3) Modul de organizare şi funcţionare, precum şi alte prevederi privind Fundaţia Naţionalã pentru Tineret se realizeazã în conformitate cu legislaţia în vigoare.

SECŢIUNEA a 3-a
Consiliul Naţional al Tineretului

ART. 15
(1) Consiliul Naţional al Tineretului este persoanã juridicã de drept privat şi fãrã scop patrimonial, de utilitate publicã, neguvernamentalã şi autonomã.
(2) Consiliul Naţional al Tineretului îşi desfãşoarã activitatea în baza prevederilor statutului propriu şi a legislaţiei în vigoare.
(3) Consiliul Naţional al Tineretului este forul naţional care reprezintã principalul partener neguvernamental în raport cu autoritãţile şi instituţiile administraţiei publice centrale abilitate în domeniul politicii de tineret, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
ART. 16
(1) La elaborarea politicilor proprii în domeniul tineretului, Guvernul, prin instituţiile sale specializate, are obligaţia de a consulta Consiliul Naţional al Tineretului.
(2) În cadrul Consiliului Economic şi Social participã, cu vot consultativ, un delegat desemnat de Consiliul Naţional al Tineretului.

CAP. IV
Stimularea participãrii tinerilor la viaţa comunitãţii şi protecţia socialã a tinerilor

SECŢIUNEA 1
Facilitãţi în domeniul economic

ART. 17
(1) Statul stimuleazã iniţiativele antreprenoriale ale tinerilor, susţinând prin alocaţii financiare nerambursabile accesul acestora la servicii de consultanţã specifice demarãrii unei afaceri.
(2) Statul acordã sprijin tinerilor pentru înfiinţarea de întreprinderi mici şi mijlocii şi pentru realizarea de investiţii, prin programe de creditare preferenţialã, cu prioritate în mediul rural şi în zonele geografice cu nivel economic scãzut, conform legii.
(3) Statul acordã facilitãţi sub formã de reduceri de taxe şi impozite, pentru o perioadã de cel puţin un an calendaristic, pentru societãţi comerciale înfiinţate de tinerii absolvenţi, indiferent de nivelul studiilor acestora.
(4) Statul sprijinã formarea tinerilor ca viitori întreprinzãtori şi manageri prin organizarea de cursuri de iniţiere gratuite în domeniul managementului şi în cel al administrãrii afacerilor.
(5) Prevederile alin. (1)-(3) se aplicã tinerilor cu vârsta cuprinsã între 18 şi 35 de ani.
(6) În termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi, Guvernul elaboreazã şi aprobã, prin hotãrâre, normele de aplicare a prevederilor alin. (1)-(5).

SECŢIUNEA a 2-a
Facilitãţi în domeniul educaţional-cultural şi al stimulãrii activitãţii de cercetare

ART. 18
(1) Tinerii beneficiazã de acces gratuit la fondul de carte şi la sursele de informare administrate de bibliotecile publice.
(2) Tinerii proveniţi din centre de plasament sau din familii cu posibilitãţi materiale reduse şi care doresc sã urmeze cursurile uneia dintre formele de învãţãmânt superior din sistemul de stat beneficiazã de gratuitate privind taxele de admitere şi de şcolarizare, acestea fiind suportate din bugetul aprobat pentru Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, conform legii.
ART. 19
Statul stimuleazã atragerea în activitatea de cercetare ştiinţificã a absolvenţilor cu potenţial deosebit pentru domeniul în care îşi desfãşoarã activitatea şi readucerea în ţarã a specialiştilor tineri care studiazã sau au absolvit studii universitare în strãinãtate.

SECŢIUNEA a 3-a
Voluntariatul tinerilor

ART. 20
Statul, prin instituţiile sale cu responsabilitãţi în domeniu, încurajeazã activitatea de voluntariat în rândul tinerilor prin:
a) sprijinirea structurilor neguvernamentale de şi pentru tineret, care asigurã condiţii pentru participarea tinerilor la acţiuni de voluntariat în domenii de interes public, conform legii;
b) completarea cadrului legal pentru exercitarea şi recunoaşterea activitãţilor de voluntariat pentru tineri, deopotrivã pentru cetãţenii români sau strãini, atât pe teritoriul României, cât şi pe teritoriul altor state, în conformitate cu convenţiile internaţionale la care România este parte.

SECŢIUNEA a 4-a
Factori de risc specifici şi mãsuri privind protecţia socialã a tinerilor

ART. 21
În sensul prezentei legi, prin factori de risc specifici se înţelege fenomenele, procesele şi comportamentele care, prin acţiunea lor specificã, reduc sau eliminã şansele de dezvoltare şi formare a tinerilor aflaţi într-un potenţial pericol de eşuare în procesul lor de integrare socioprofesionalã.
ART. 22
Statul, prin instituţiile sale cu responsabilitãţi în domeniu, are obligaţia de a adopta şi de a aplica mãsuri de prevenire, atenuare şi înlãturare a efectelor factorilor de risc specifici de naturã socioprofesionalã asupra tinerilor aflaţi în procesul de formare şi integrare în societate.
ART. 23
În domeniul facilitãrii şi stimulãrii inserţiei profesionale a tinerilor statul are urmãtoarele obligaţii:
a) asigurã crearea şi funcţionarea unui sistem de consiliere privind alegerea carierei profesionale pentru tineri;
b) asigurã condiţii corespunzãtoare pentru integrarea profesionalã a tinerilor cu dizabilitãţi fizice;
c) promoveazã politici nediscriminatorii în vederea ocupãrii unui loc de muncã pentru tinerele femei, cu prioritate pentru tinerele mame;
d) faciliteazã accesul tinerilor pe piaţa muncii, prin stimularea persoanelor fizice sau juridice care încadreazã în muncã, cu prioritate, personal tânãr, potrivit reglementãrilor în vigoare;
e) asigurã condiţiile necesare recalificãrii şi reconversiei profesionale a tinerilor aflaţi temporar în afara pieţei muncii.
ART. 24
În domeniul protecţiei sociale statul acţioneazã, cu prioritate, pe urmãtoarele direcţii:
a) acordã consultanţã gratuitã în domeniul planificãrii familiale, pentru tinerele familii;
b) acordã credite bancare tinerilor cãsãtoriţi, aflaţi la prima cãsãtorie, cu termene de rambursare de pânã la 10 ani şi cu dobândã redusã;
c) dezvoltã cu prioritate programe naţionale în domeniul construcţiei de locuinţe sociale, pentru tineri şi familiile de tineri cu venituri reduse;
d) sprijinã construcţia sau achiziţia de locuinţe în proprietate pentru tineri şi familiile de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, acordându-le facilitãţi în acest sens.
ART. 25
Statul adoptã mãsuri specifice care vizeazã, direct sau indirect, crearea de oportunitãţi pentru tinerii sau familiile tinere care au domiciliul stabil în mediul rural.
ART. 26
Alte mãsuri pe care statul are obligaţia sã le adopte în vederea atenuãrii impactului factorilor de risc specifici asupra tinerilor sunt urmãtoarele:
a) dezvoltã programe specifice pentru prevenirea şi combaterea consumului de alcool, tutun, droguri şi de alte substanţe nocive, precum şi a delincvenţei în rândul tinerilor;
b) asigurã tratament medical gratuit şi promoveazã mãsuri pentru reintegrarea socialã a tinerilor dependenţi de alcool, tutun, droguri sau de alte substanţe nocive;
c) acordã asistenţã medicalã gratuitã tinerilor care urmeazã o formã de învãţãmânt autorizatã sau acreditatã, conform legii;
d) asigurã tratamentul medical gratuit pentru tinerii suferinzi de boli cronice;
e) acţioneazã pentru reintegrarea socioprofesionalã a tinerilor delincvenţi proveniţi din penitenciare, centre de reeducare şi institute medical-educative;
f) asigurã accesul gratuit al tinerilor la programele de educaţie pentru sãnãtate.

CAP. V
Finanţarea activitãţii de tineret

SECŢIUNEA 1
Finanţarea activitãţii publice de tineret

ART. 27
Pentru finanţarea activitãţii publice în domeniul tineretului se alocã anual prin legea bugetului de stat sumele corespunzãtoare.
ART. 28
(1) Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile locale ale municipiilor reşedinţã de judeţ constituie anual, în cadrul bugetelor proprii, Fondul destinat activitãţilor de tineret.
(2) Fondul destinat activitãţilor de tineret prevãzut la alin. (1) se utilizeazã pentru finanţarea activitãţii de tineret a structurilor neguvernamentale de utilitate publicã de şi pentru tineret, precum şi a unor activitãţi de tineret de interes local, stabilite prin consultarea fundaţiilor judeţene pentru tineret, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi a organizaţiilor neguvernamentale de tineret şi pentru tineret de pe raza unitãţii administrativ-teritoriale respective.

SECŢIUNEA a 2-a
Finanţarea structurilor neguvernamentale de tineret şi pentru tineret

ART. 29
(1) Veniturile fãrã caracter economic ale structurilor neguvernamentale de tineret şi pentru tineret sunt neimpozabile şi includ:
a) cotizaţiile şi contribuţiile bãneşti sau în naturã ale membrilor sau simpatizanţilor;
b) donaţiile, legatele, sumele şi bunurile primite prin sponsorizãri;
c) dobânzile şi dividendele obţinute din plasarea disponibilitãţilor realizate din venituri neeconomice, în condiţiile legii;
d) veniturile obţinute din administrarea sau valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul acestora;
e) resursele obţinute de la bugetul de stat şi de la bugetele locale;
f) veniturile obţinute din reclamã şi publicitate, cu excepţia celor realizate prin unitãţi specializate în acest domeniu;
g) veniturile pentru care se datoreazã impozite pe spectacole;
h) alte venituri obţinute sau realizate în condiţiile legii.
(2) Structurile neguvernamentale de tineret şi pentru tineret de utilitate publicã sunt supuse la plata taxelor şi impozitelor locale la nivelul minim prevãzut de <>Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Structurile neguvernamentale de sau pentru tineret sunt scutite de impozitul pe profit atunci când utilizeazã cel puţin 80% din veniturile obţinute din orice sursã în scopul realizãrii obiectivelor pentru care au fost autorizate, inclusiv pentru cheltuieli de investiţii şi dotãri, precum şi pentru cheltuieli de funcţionare.

CAP. VI
Baza materialã de drept public destinatã activitãţii de tineret

ART. 30
(1) În sensul prezentei legi, patrimoniul destinat activitãţii de tineret cuprinde totalitatea terenurilor şi spaţiilor, amenajãrilor, instalaţiilor şi construcţiilor, precum şi alte bunuri destinate organizãrii şi desfãşurãrii activitãţii de tineret, aflate în administrarea Autoritãţii Naţionale pentru Tineret.
(2) Bunurile prevãzute la alin. (1) aparţin, dupã caz, patrimoniului public sau privat al statului.
(3) În derularea activitãţii de tineret, Autoritatea Naţionalã pentru Tineret poate utiliza şi alte bunuri, aparţinând unor persoane juridice de drept privat, numai cu acordul prealabil scris al acestora, conform unor înţelegeri stabilite de comun acord pe bazã de contract.

CAP. VII
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 31
(1) Imobilul proprietate de stat, situat în satul Izvoru Mureşului, Str. Principalã nr. 1, comuna Voşlãbeni, judeţul Harghita, aflat în prezent în administrarea Agenţiei Naţionale pentru Sport, trece în administrarea Autoritãţii Naţionale pentru Tineret.
(2) Predarea imobilului prevãzut la alin. (1) se va face cu respectarea prevederilor legale, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei legi.
ART. 32
(1) Prezenta lege intrã în vigoare la 60 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Anexa face parte integrantã din prezenta lege.

Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
BOGDAN OLTEANU

PREŞEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VĂCĂROIU

Bucureşti, 21 iulie 2006.
Nr. 350.

ANEXĂ

Imobilele şi fondurile bãneşti care fac obiectul prevederilor art. 14 alin. (2) din lege

1. Imobilul care a aparţinut Comitetului Central al fostei Uniuni a Tineretului Comunist, situat în Calea Victoriei nr. 120, sectorul 1, Bucureşti, inclusiv terenul aferent
2. Sumele aferente conturilor nr. 45104420, 45106430 şi 45108440, care au aparţinut Comitetului Central al fostei Uniuni a Tineretului Comunist, la Banca Comercialã Românã - SMB
_______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016