Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 268 din 7 iulie 2009  pentru aprobarea   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor masuri de protectie sociala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 268 din 7 iulie 2009 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor masuri de protectie sociala

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 482 din 13 iulie 2009
LEGE nr. 268 din 7 iulie 2009
pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor mãsuri de protecţie socialã
EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 482 din 13 iulie 2009


Parlamentul României adoptã prezenta lege.


ARTICOL UNIC
Se aprobã <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 28 din 18 martie 2009 privind reglementarea unor mãsuri de protecţie socialã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 186 din 25 martie 2009, cu urmãtoarele modificãri şi completãri:
1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - (1) Prin derogare de la dispoziţiile art. 39 alin. (1) şi <>art. 40 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru persoanele care se încadreazã în una dintre situaţiile prevãzute la <>art. 17 din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pânã la data de 31 decembrie 2009, perioada de acordare a indemnizaţiei de şomaj, stabilitã în condiţiile legii, se prelungeşte cu 3 luni.
(2) Pentru şomerii care beneficiazã de indemnizaţie de şomaj la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, perioada de acordare se prelungeşte cu 3 luni de la data pânã la care a fost stabilit dreptul respectiv.
(3) Pentru şomerii pentru care, la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, plata indemnizaţiei de şomaj este suspendatã în condiţiile legii, la data repunerii în platã a dreptului la indemnizaţia de şomaj, perioada de acordare a indemnizaţiei de şomaj, stabilitã în condiţiile legii, se prelungeşte cu 3 luni."
2. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) În anul 2009, pe perioada suspendãrii contractului individual de muncã din iniţiativa angajatorului, în cazul întreruperii temporare a activitãţii potrivit <>art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003 - <>Codul muncii , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, salariaţii ale cãror contracte sunt astfel suspendate şi care beneficiazã de indemnizaţia de minimum 75% din salariul de bazã corespunzãtor locului de muncã ocupat, prevãzutã la <>art. 53 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi angajatorii, pentru salariaţii respectivi, sunt scutiţi de plata contribuţiilor de asigurãri sociale datorate potrivit legii, dar nu pentru mai mult de 90 de zile.
(2) Indemnizaţiile de care beneficiazã salariaţii, de minimum 75% din salariul de bazã corespunzãtor locului de muncã ocupat, plãtite din fondul de salarii, pe durata întreruperii temporare a activitãţii angajatorului, prevãzutã la <>art. 53 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, nu sunt incluse în veniturile salariale şi nu sunt impozabile, pentru o perioadã de cel mult 90 de zile în anul 2009, în înţelesul impozitului pe venit prevãzut de <>Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Perioada prevãzutã la alin. (1), pentru care salariaţii ale cãror contracte individuale de muncã sunt suspendate şi angajatorii acestor salariaţi sunt scutiţi de plata contribuţiilor de asigurãri sociale datorate potrivit legii, constituie stagiu de cotizare fãrã plata contribuţiei.
(4) Mãsurile prevãzute la alin. (1)-(3) se aplicã în cazul în care contractul individual de muncã se suspendã în situaţiile de întrerupere temporarã, totalã sau parţialã, inclusiv de reducere temporarã, a activitãţii angajatorului, în special pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare.
(5) Mãsurile prevãzute la alin. (1)-(3) nu se aplicã pe perioada din anul 2009 anterioarã datei intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
(6) Prin sintagma contribuţii de asigurãri sociale se înţelege contribuţia de asigurãri sociale, contribuţia de asigurãri pentru şomaj, contribuţia de asigurãri pentru accidente de muncã şi boli profesionale, contribuţia la fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale, contribuţia pentru asigurãri sociale de sãnãtate, inclusiv contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale de sãnãtate, datorate, potrivit prevederilor legale, atât de salariaţii care beneficiazã de indemnizaţia de minimum 75% din salariul de bazã corespunzãtor locului de muncã ocupat, prevãzutã la <>art. 53 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cât şi de angajatorii acestora, pentru respectivii salariaţi.
(7) Pentru stabilirea şi calculul indemnizaţiei de şomaj prevãzute de <>Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi pentru stabilirea şi calculul drepturilor prevãzute de <>Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se utilizeazã salariul de bazã minim brut pe ţarã garantat în platã, în vigoare în perioada prevãzutã la alin. (1). În situaţia în care stagiul de cotizare realizat potrivit alin. (3) este corespunzãtor unei fracţiuni de lunã, se utilizeazã salariul de bazã minim brut pe ţarã garantat în platã în vigoare în perioada respectivã, corespunzãtor fracţiunii de lunã.
(8) Prin derogare de la dispoziţiile art. 34 alin. (1^1) lit. a) şi ale <>art. 35 alin. (1) din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, perioada prevãzutã la alin. (3), în care salariaţii realizeazã stagiu de cotizare fãrã plata contribuţiei, se ia în calcul la stabilirea perioadei de 24 de luni premergãtoare datei înregistrãrii cererii pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj, prevãzutã la <>art. 34 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi la realizarea stagiului minim de cotizare în sistemul asigurãrilor pentru şomaj."
3. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"<>Art. 3. - Legea nr. 132/1999 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 68 din 27 ianuarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã articolul 4 se introduc treisprezece noi articole, articolele 4^1-4^13, cu urmãtorul cuprins:
«Art. 4^1. - Comitetele sectoriale sunt instituţii de dialog social de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, organizate în baza prezentei legi la nivelul ramurilor de activitate definite prin Contractul colectiv de muncã unic la nivel naţional în vigoare. La nivelul unei ramuri de activitate se poate constitui un singur comitet sectorial.
Art. 4^2. - (1) Pentru înfiinţarea unui comitet sectorial este necesar acordul de asociere a cel puţin douã organizaţii, una patronalã şi una sindicalã, de tip federativ şi reprezentative la nivelul aceleiaşi ramuri, potrivit legii, pentru care se înfiinţeazã respectivul comitet. Prin excepţie, acolo unde angajatorul este un minister, pentru înfiinţarea unui comitet sectorial este necesar acordul de asociere a cel puţin unei organizaţii sindicale reprezentative la nivel de ramurã şi a ministerului, respectiv a autoritãţii de reglementare care are rolul de angajator.
(2) Confederaţiile sindicale şi patronale reprezentative la nivel naţional pot desemna o singurã federaţie sindicalã, respectiv o singurã federaţie patronalã nereprezentativã membrã, semnatarã a contractului colectiv de muncã la nivel de ramurã, pentru a participa la înfiinţarea comitetului sectorial al ramurii respective.
(3) Din componenţa comitetului sectorial mai pot face parte şi reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale din ramura de activitate respectivã.
(4) Pentru dobândirea personalitãţii juridice potrivit prezentei legi, persoana împuternicitã în acest scop de cãtre comitetul sectorial va depune la Tribunalul Bucureşti urmãtoarele acte:
a) cerere de înscriere a comitetului sectorial ca persoanã juridicã de utilitate publicã;
b) copie de pe sentinţa civilã de înfiinţare a federaţiei patronale la nivel de ramurã, respectiv a federaţiei sindicale;
c) copie de pe sentinţa civilã de reprezentativitate valabilã a organizaţiilor prevãzute la lit. b) care şi-au dobândit reprezentativitatea la nivelul ramurii pentru care se constituie comitetul sectorial sau dovada afilierii la o confederaţie sindicalã/patronalã reprezentativã la nivel naţional, pentru situaţia prevãzutã la alin. (2);
d) actul constitutiv al comitetului sectorial;
e) statutul comitetului sectorial, semnat de cãtre constituenţii acestuia, care trebuie sã conţinã cel puţin urmãtoarele: datele de identificare ale constituenţilor, denumirea, sediul, acordul de asociere pentru constituire, durata de funcţionare, structura şi atribuţiile organelor de conducere, administrare şi control ale comitetului sectorial - modalitãţi de alegere şi revocare, scopul şi obiectivele, drepturile şi obligaţiile membrilor comitetului sectorial, precum şi dispoziţii legate de divizare, comasare sau lichidare;
f) avizul Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor pentru înfiinţare;
g) dovada existenţei sediului şi a patrimoniului iniţial;
h) hotãrârea judecãtoreascã de înfiinţare a comitetului sectorial în baza <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , cu modificãrile ulterioare, dacã aceasta existã.
Art. 4^3. - (1) Tribunalul Bucureşti, la primirea cererii de înscriere, în termen de cel mult 5 zile de la înregistrarea acesteia, va examina şi se va asigura:
a) dacã s-au depus actele prevãzute la art. 4^2 alin. (4);
b) dacã actul constitutiv şi statutul comitetului sectorial sunt conforme prevederilor legale în vigoare;
c) sã nu existe o înregistrare în registrul special prevãzut la art. 4^5 a unui alt comitet sectorial în aceeaşi ramurã de activitate.
(2) În cazul în care constatã cã cerinţele legale pentru constituirea comitetului sectorial nu sunt îndeplinite, preşedintele completului de judecatã o citeazã în camera de consiliu pe persoana împuternicitã, prevãzutã la art. 4^2 alin. (4), cãreia îi solicitã, în scris, remedierea neregulilor constatate, în termen de cel mult 7 zile.
(3) În cazul în care sunt întrunite cerinţele prevãzute la alin. (1), instanţa va proceda la soluţionarea cererii în termen de 10 zile, cu citarea persoanei împuternicite.
(4) Instanţa pronunţã o hotãrâre motivatã de admitere sau de respingere a cererii.
(5) Hotãrârea tribunalului se comunicã semnatarului cererii de înscriere, în termen de cel mult 5 zile de la pronunţare.
Art. 4^4. - (1) Hotãrârea tribunalului este supusã numai recursului.
(2) Termenul de recurs este de 15 zile şi curge de la comunicarea hotãrârii.
(3) Recursul se judecã cu citarea persoanei împuternicite a comitetului sectorial, în termen de 45 de zile. Instanţa de recurs redacteazã decizia şi restituie dosarul tribunalului în termen de 5 zile de la pronunţare.
Art. 4^5. - (1) Tribunalul va ţine un registru special, în care se înscriu: denumirea şi sediul comitetului sectorial, data înscrierii, precum şi numãrul şi data hotãrârii judecãtoreşti definitive şi irevocabile de admitere a cererii de înscriere.
(2) Înscrierea în registrul special prevãzut la alin. (1) se face din oficiu, în termen de 7 zile de la data rãmânerii definitive şi irevocabile a hotãrârii judecãtoreşti.
Art. 4^6. - Comitetul sectorial dobândeşte personalitate juridicã de la data înscrierii în registrul special prevãzut la art. 4^5 a hotãrârii judecãtoreşti definitive şi irevocabile de admitere a cererii.
Art. 4^7. - Originalul procesului-verbal de constituire şi al statutului, pe care tribunalul certificã înscrierea, împreunã cu câte un exemplar al celorlalte acte depuse, se restituie comitetului sectorial, iar al doilea exemplar al tuturor actelor prevãzute la art. 4^2 alin. (4), în copii certificate de persoana împuternicitã şi vizate de tribunal, se va pãstra în arhiva acestuia.
Art. 4^8. - (1) Comitetul sectorial este obligat sã aducã la cunoştinţa tribunalului unde s-a înregistrat, în termen de 30 de zile, orice modificare ulterioarã a statutului, precum şi orice schimbare în compunerea organului de conducere.
(2) Pentru aprobarea modificãrii statutului sunt aplicabile în mod corespunzãtor dispoziţiile art. 4^2-4^7.
(3) Tribunalul va menţiona în registrul special prevãzut la art. 4^5 modificãrile din statut, precum şi schimbãrile din compunerea organului de conducere al comitetului sectorial.
Art. 4^9. - Acţiunea în instanţã în vederea dobândirii personalitãţii juridice de cãtre comitetele sectoriale, precum şi actele ulterioare sunt scutite de taxa judiciarã de timbru.
Art. 4^10. - Orice altã federaţie patronalã sau orice altã federaţie sindicalã reprezentativã la nivel de ramurã, înfiinţatã conform legii, care îşi exprimã dorinţa în acest sens, poate deveni membrã de drept a comitetului sectorial deja înfiinţat, în mãsura în care face dovada reprezentativitãţii valabile în ramura în care este înfiinţat comitetul şi pentru care solicitã afilierea. De acelaşi drept beneficiazã şi federaţiile sindicale/patronale nereprezentative, cu condiţia respectãrii statutului şi a prevederilor art. 4^2 alin. (2).
Art. 4^11. - Principalele atribuţii ale comitetelor sectoriale sunt:
a) participã la elaborarea strategiilor naţionale şi sectoriale în domeniul formãrii profesionale;
b) participã la dezvoltarea cadrului normativ privind formarea, evaluarea şi certificarea competenţelor;
c) susţin promovarea sistemului de formare şi evaluare pe bazã de competenţe;
d) participã la dezvoltarea şi actualizarea, sub coordonarea Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor, a calificãrilor aferente sectoarelor din care fac parte;
e) valideazã calificãrile şi standardele asociate calificãrilor, cu excepţia celor dobândite prin învãţãmântul superior;
f) recomandã specialişti pe domenii ocupaţionale pentru realizarea analizei ocupaţionale, pentru definirea competenţelor şi calificãrilor şi pentru elaborarea şi validarea standardelor ocupaţionale, pentru verificarea şi validarea standardelor de pregãtire profesionalã, precum şi pentru evaluarea şi certificarea pe bazã de standarde şi avizeazã lucrãrile efectuate de aceştia;
g) încurajeazã şi stimuleazã participarea organizaţiilor şi persoanelor la formarea profesionalã continuã şi la învãţãmântul profesional şi tehnic;
h) colaboreazã, în scopul realizãrii obiectului lor de activitate, cu ministere şi alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu autoritãţi administrative autonome, cu organizaţii neguvernamentale naţionale şi internaţionale, cu furnizorii de formare profesionalã şi cu alte instituţii publice;
i) oferã partenerilor sociali consultanţã în domeniul ocupãrii şi formãrii profesionale a forţei de muncã;
j) realizeazã analize ocupaţionale şi studii cu privire la cererea de forţã de muncã pentru ramura reprezentatã;
k) acordã aviz consultativ solicitanţilor în vederea actualizãrii Clasificãrii ocupaţiilor din România;
l) propun furnizorilor de formare profesionalã calificãrile şi competenţele asociate acestora, precum şi corelarea calificãrilor cu ocupaţiile care pot fi practicate;
m) stabilesc prin statutul propriu alte activitãţi în interesul ramurii de activitate pe care o reprezintã.
Art. 4^12. - Finanţarea comitetelor sectoriale se asigurã:
a) de la bugetul de stat, pentru acoperirea cheltuielilor legate de funcţionarea secretariatului tehnic, din bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin bugetul Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor, care devine ordonator de credite bugetare, ca autoritate finanţatoare în urma semnãrii unui contract de finanţare; numãrul de posturi aferent secretariatelor tehnice ale comitetelor sectoriale este de douã persoane;
b) din venituri realizate prin prestarea serviciilor de validare a standardelor ocupaţionale şi a calificãrilor asociate, activitãţi finanţate de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, pe bazã de tarife stabilite de Consiliul Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor;
c) din venituri realizate prin prestarea serviciilor de validare a calificãrilor şi standardelor de pregãtire profesionalã, activitãţi finanţate de Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii, pe bazã de tarife stabilite de Consiliul Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor;
d) din venituri proprii care se pot constitui din veniturile realizate prin prestaţiile efectuate terţilor;
e) din alte venituri realizate prin programe;
f) din donaţii şi/sau sponsorizãri.
Art. 4^13. - Statutul de utilitate publicã conferã comitetelor sectoriale urmãtoarele drepturi şi obligaţii:
a) dreptul de a li se atribui în folosinţã gratuitã bunuri proprietate publicã;
b) dreptul de a menţiona în toate documentele pe care le întocmesc calitatea de utilitate publicã;
c) obligaţia de a transmite Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor rapoartele de activitate şi situaţiile financiare anuale;
d) obligaţia de a comunica, în extras, Ministerului Justiţiei şi Libertãţilor Cetãţeneşti, în termen de 3 luni de la încheierea anului calendaristic, copii ale rapoartelor de activitate şi ale situaţiilor financiare anuale, însoţite de dovada eliberatã de Regia Autonomã "Monitorul Oficial" de solicitare a publicãrii acestora şi în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a;
e) obligaţia de a înregistra în evidenţele contabile ale comitetelor sectoriale, separat, bunurile achiziţionate sau construite din bani publici. În cazul dizolvãrii unui comitet sectorial, bunurile provenite din resurse bugetare şi rãmase în urma lichidãrii se vor repartiza, prin hotãrâre a Guvernului, cãtre alte comitete sectoriale sau cãtre instituţii publice cu acelaşi obiect de activitate."
2. La articolul 12, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
«(2) Secretariatul tehnic este condus de un director general, numit de preşedintele Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor pe bazã de concurs organizat în condiţiile legii, care are şi calitatea de ordonator de credite bugetare.»"
4. Articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Structurile care, la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, sunt organizate ca comitete sectoriale, cu sau fãrã personalitate juridicã, sau au în denumire sintagma "comitet sectorial" pot deveni instituţii de dialog social de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, organizate în baza prezentei ordonanţe de urgenţã, dacã depun în instanţã, în termen de 120 de zile de la data intrãrii în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanţe de urgenţã, documentaţia necesarã obţinerii personalitãţii juridice, prevãzutã la <>art. 4^2 alin. (4) din Legea nr. 132/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, inclusiv cu cele aduse prin prezenta ordonanţã de urgenţã.
(2) Comitetele sectoriale constituite anterior intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, care devin instituţii de dialog social de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, organizate în baza prezentei ordonanţe de urgenţã, preiau de drept toate activitãţile iniţiate de cãtre acestea înainte de data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, preluând în totalitate şi activul şi pasivul acestora.
(3) În cadrul termenului prevãzut la alin. (1) nu se pot depune cereri de înfiinţare a comitetelor sectoriale ca instituţii de dialog social de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, organizate în baza prezentei ordonanţe de urgenţã, cu excepţia situaţiilor prevãzute la alin. (1).
(4) În cazul comitetelor sectoriale organizate în baza prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , cu modificãrile ulterioare, care nu se organizeazã, în vederea continuãrii activitãţii acestora, ca instituţii de dialog social de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţã, bunurile provenite din fonduri publice vor fi repartizate prin hotãrâre a Guvernului."
5. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Funcţionarea persoanelor juridice de drept privat care au în denumire sintagma «comitet sectorial» sau alte sintagme asemãnãtoare, în alte condiţii decât cele prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã, constituie infracţiune şi se sancţioneazã cu amendã în cuantum de 5.000 lei şi dizolvarea persoanei juridice."
6. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - În termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a legii de aprobare a prezentei ordonanţe de urgenţã, Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii vor aproba prin ordin comun al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al ministrului educaţiei, cercetãrii şi inovãrii modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse şi al ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului <>nr. 307 /<>4.275/2005 pentru aprobarea <>Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor, cu modificãrile ulterioare."
7. Articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"<>Art. 7. - Legea nr. 132/1999 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Formare Profesionalã a Adulţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta ordonanţã de urgenţã, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, dupã aprobarea acesteia prin lege, dându-se textelor o nouã numerotare."

Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor <>art. 75 şi ale <>art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã .

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
ALEXANDRU PEREŞ

Bucureşti, 7 iulie 2009.
Nr. 268.
--------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016