Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 260 din 7 iulie 2009  pentru aprobarea   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 35/2009 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul cheltuielilor de personal in sectorul bugetar    Twitter Facebook
Cautare document

LEGE nr. 260 din 7 iulie 2009 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 35/2009 privind reglementarea unor masuri financiare in domeniul cheltuielilor de personal in sectorul bugetar

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 484 din 13 iulie 2009
LEGE nr. 260 din 7 iulie 2009
pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 35/2009 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul cheltuielilor de personal în sectorul bugetar
EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 484 din 13 iulie 2009


Parlamentul României adoptã prezenta lege.

ARTICOL UNIC
Se aprobã <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 35 din 11 aprilie 2009 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul cheltuielilor de personal în sectorul bugetar, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 249 din 14 aprilie 2009, cu urmãtoarele modificãri şi completãri:
1. La articolul I punctul 1, alineatul (1) al articolului 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - (1) Personalul de specialitate care are şi îndeplineşte efectiv atribuţii în cadrul structurilor care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare comunitare acordate României prin instrumentele de preaderare PHARE, ISPA şi SAPARD, prin instrumente financiare provizorii Facilitatea de tranziţie, Facilitatea Schengen, prin Fondul European pentru Garantare în Agriculturã, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Ruralã, Fondul European pentru Pescuit, prin fondurile structurale şi de coeziune, Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European şi Contribuţia financiarã elveţianã pentru coeziunea Uniunii Europene este constituit din personal contractual sau, dupã caz, funcţionari publici."
2. La articolul I punctul 2, dupã alineatul (1) al articolului 2 se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Pentru personalul din cadrul Autoritãţii de Audit criteriile pentru majorarea salariilor cu pânã la 75% se aprobã prin hotãrâre a plenului Curţii de Conturi, la propunerea preşedintelui Autoritãţii de Audit. Hotãrârea se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I."
3. La articolul IV, punctul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"1. La articolul 10, alineatele (1) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
«Art. 10. - (1) Încadrarea specialiştilor în managementul de proiect se face pe funcţii publice sau contractuale, dupã caz, ţinându-se cont de condiţiile locale concrete, atât la nivelul structurilor autoritãţilor administraţiei publice locale, cât şi la nivelul instituţiilor şi serviciilor de sub autoritatea sau subordinea acestora.
................................................................
(3) Pentru activitatea desfãşuratã, specialiştii pregãtiţi în managementul de proiect cu finanţare internaţionalã, prevãzuţi la alin. (1), beneficiazã de salarii de bazã corespunzãtoare funcţiilor în care sunt încadraţi, precum şi de o majorare cu pânã la 75% a salariilor de bazã, în funcţie de îndeplinirea criteriilor stabilite prin hotãrâre a Guvernului.»"
4. La articolul IX punctul 1, articolul 27 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - Preşedintele, vicepreşedintele şi membrii comisiilor pentru protecţia copilului, precum şi secretarul acestor comisii, constituite potrivit legii, au dreptul la o indemnizaţie de şedinţã al cãrei cuantum se stabileşte prin hotãrâre a consiliului judeţean sau prin hotãrâre a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi nu poate depãşi 1% din indemnizaţia preşedintelui consiliului judeţean, respectiv a primarului de sector."
5. Articolul XII se abrogã.
6. La articolul XXII, articolul 42 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 42. - Preşedintele, vicepreşedintele şi membrii comisiilor pentru protecţia copilului, precum şi secretarul acestor comisii, constituite potrivit legii, au dreptul la o indemnizaţie de şedinţã al cãrei cuantum se stabileşte prin hotãrâre a consiliului judeţean sau prin hotãrâre a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi nu poate depãşi 1% din indemnizaţia preşedintelui consiliului judeţean, respectiv a primarului de sector."

Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor <>art. 75 şi ale <>art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã .

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
ALEXANDRU PEREŞ

Bucureşti, 7 iulie 2009.
Nr. 260.

-------


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice