Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 24 din 17 decembrie 1969  privind organizarea si functionarea Consiliului de Ministri al Republicii Socialiste Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 24 din 17 decembrie 1969 privind organizarea si functionarea Consiliului de Ministri al Republicii Socialiste Romania

EMITENT: MAREA ADUNARE NATIONALA
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 146 din 17 decembrie 1969

EXPUNERE DE MOTIVE

În documentele Conferintei Naţionale a Partidului Comunist Roman din decembrie 1967, precum şi în documentele Congresului al X-lea al partidului Comunist Roman, s-a indicat necesitatea îmbunãtãţirii în continuare a activitãţii Consiliului de Miniştri, creandu-se organul suprem al administraţiei de stat posibilitatea de a-şi consacra o mai mare parte a activitãţii sale studierii problemelor de perspectiva ale dezvoltãrii tarii, pentru pregãtirea hotãrârilor ce urmeazã a fi luate, îndeosebi în domeniul economic.
În acest sens, în documente s-a indicat, printre alte mãsuri, şi sporirea atribuţiilor vicepreşedinţilor Consiliului de Miniştri, supunându-se dezbaterii plenului Consiliului de Miniştri sau Biroului sau permanent numai problemele de importanta deosebita sau care privesc colaborarea şi coordonarea între mai multe ramuri sau domenii de activitate.
În temeiul acestor documente, Consiliul de Miniştri şi-a dedicat, într-o mãsura din ce în ce mai mare, activitatea sa dezbaterii şi rezolvarii problemelor fundamentale ale economiei naţionale.
În acelaşi timp a sporit continuu şi rolul vicepreşedinţilor Consiliului de Miniştri, îndeosebi cu privire la îndrumarea, coordonarea şi controlul ramurilor sau domeniilor de activitate ce li s-au încredinţat de Consiliul de Miniştri.
Cu toate acestea, actul normativ de organizare şi funcţionare a Consiliului de Miniştri - Legea nr. 20/1967 - nu reflecta în mod corespunzãtor atribuţiile pe care, în condiţiile actuale sau domeniile de activitate ce le-au fost repartizate.
Fata de creşterea continua a rolului şi rãspunderii vicepreşedinţilor Consiliului de Miniştri în îndrumarea, coordonarea şi controlul ramurilor sau domeniilor de activitate ce li s-a încredinţat, s-a impus o noua reglementare a atribuţiilor acestora, spre a se crea cadrul legislativ corespunzãtor acestor cerinţe, imbunatatindu-se prevederile vechii reglementãri.
Pe de alta parte, îmbunãtãţirea reglementãrii cu privire la atribuţiile vicepreşedinţilor Consiliului de Miniştri a impus o imbunatatire corespunzãtoare şi în privinta atribuţiilor ce se exercita de membrii Consiliului de Miniştri care conduc ministere sau alte organe centrale ale administraţiei de stat.
În scopul realizãrii pe plan legislativ a celor arãtate mai sus, a fost necesarã îmbunãtãţirea reglementãrii cu privire la organizarea şi funcţionarea Consiliului de Miniştri, dupã cum urmeazã:
1. - Cu privire la atribuţiile ce revin prim-vicepreşedintelui şi vicepreşedinţilor Consiliului de Miniştri în ramurile sau domeniile de activitate pe care le coordoneazã:
- exercita îndrumarea, coordonarea şi controlul ramurilor sau domeniilor de activitate stabilite de Consiliul de Miniştri, precum şi controlul general al activitãţii oricãror organe ale administraţiei de stat, organizaţii economice, întreprinderi şi instituţii de stat;
- exercita în aceleaşi ramuri sau domenii de activitate, o serie de atribuţii cu privire la organizarea şi controlul aplicãrii hotãrârilor de partid şi de stat, precum şi la îndrumarea şi controlul organelor centrale ale administraţiei de stat, rãspunzând pentru îndeplinirea de cãtre aceste organe a planului şi bugetului de stat, cat şi pentru intreaga activitate a acestora; îndrumarea activitãţii de elaborare a proiectelor de plan; coordonarea activitãţii de perfecţionare a conducerii şi planificarii economiei naţionale; analizarea şi dispunerea de mãsuri pentru asigurarea de cãtre ministere şi celelalte organe centrale a aprovizionarii tehnico-materiale; urmãrirea realizãrii mãsurilor privind lãrgirea comerţului exterior; urmãrirea şi îndrumarea colaborãrii şi cooperãrii economice, tehnice şi ştiinţifice cu alte tari; urmãrirea şi lucrarea de mãsuri pentru promovarea activitãţii de cercetare ştiinţificã, politica de selecţionare şi promovare a cadrelor; analiza periodicã a activitãţii conducerii ministerelor şi a celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat, precum şi a unitãţilor din subordinea acestora; darea de aprobãri în limita competentei stabilite de Consiliul de Miniştri şi informarea Biroului Permanent al Consiliului de Miniştri asupra principalelor mãsuri pe care le-au luat; controlul aplicãrii prevederilor referitoare la realizarea mãsurilor de imbunatatire a nivelului de viata a populaţiei, hotãrâte în cadrul planului de stat, rãspunzând de asigurarea aprovizionarii populaţiei;
- rãspund, împreunã cu miniştrii şi conducãtorii celorlalte organe centrale, de proiectele de acte normative şi de alte materiale înaintate Consiliului de Miniştri;
- în exercitarea atribuţiilor ce le revin, folosesc un aparat de specialitate; pentru controlul îndeplinirii hotãrârilor Consiliului de Miniştri şi pentru analizarea unor probleme mai importante sau complexe, vicepreşedinţii pot dispune constituirea unor colective de specialişti.
2. - Cu privire la atribuţiile ce revin membrilor Consiliului de Miniştri care conduc ministere şi alte organe centrale ale administraţiei de stat;
- organizeazã şi controleazã aplicarea hotãrârilor de partid şi de stat, rãspunzând de modul lor de aplicare în ramura sau domeniul lor de activitate;
- rãspund de elaborarea proiectelor planurilor anuale şi de perspectiva în domeniul economic şi social-cultural; rãspund de realizarea indicatorilor de plan şi buget;
- asigura înfãptuirea mãsurilor de perfecţionare a conducerii şi planificarii economiei naţionale; dispun mãsuri cu privire la valorificarea superioarã a resurselor naturale, se preocupa şi iau mãsuri pentru continua organizare ştiinţificã a producţiei şi a muncii;
- rãspund de realizarea planului de investiţii şi de controlul realizãrii parametrilor proiectati;
- indruma şi rãspund de organizarea activitãţii de cercetare şi proiectare, precum şi de valorificarea rezultatelor cercetãrii ştiinţifice; iau mãsuri pentru introducerea tehnicii noi;
- iau mãsuri cu privire la: îmbunãtãţirea continua a calitãţii produselor şi imbogatirea sortimentelor; reducerea costurilor de producţie; creşterea productivitatii muncii; poarta rãspunderea pentru organizarea controlului de calitate;
- iau mãsuri cu privire la colaborarea şi cooperarea economicã, tehnica şi ştiinţificã între întreprinderile şi centralele industriale din ţara, precum şi pe plan extern; organizeazã şi coordoneazã îndeplinirea sarcinilor ce decurg din aceasta activitate;
- organizeazã aprovizionarea tehnico-materialã a întreprinderilor şi organizaţiilor economice;
- iau mãsuri privitoare la organizarea şi controlul producţiei destinate exportului şi, în general, la promovarea comerţului exterior;
- iau mãsuri pentru aplicarea politicii de selecţionare şi promovare a cadrelor; stabilesc necesarul de cadre în perspectiva şi iau, potrivit legii, mãsuri cu privire la pregãtirea, perfecţionarea şi specializarea acestora.
Întrucât în reglementarea privind organizarea şi funcţionarea Consiliului de Miniştri se prevede ca membrii Consiliului de Miniştri care conduc ministere şi alte organe centrale ale administraţiei de stat prezintã Consiliului de Miniştri dãri de seama asupra activitãţii acestor organe, în lege s-a înscris, printre atribuţiile Consiliului de Miniştri, atributia organului suprem al administraţiei de stat de a asculta dãri de seama asupra activitãţii ministerelor şi celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat. Aceasta atribuţie se poate exercita şi cu privire la organele locale ale administraţiei de stat, pe care Consiliul de Miniştri le conduce.
Data fiind importanta imbunatatirilor cerute de organizarea şi funcţionarea Consiliului de Miniştri, s-a apreciat ca este indicat sa se adopte un nou act normativ de organizare şi funcţionare a organului suprem al administraţiei de stat, abrogandu-se totodatã Legea nr. 20/1967 .
În acest scop s-a votat alãturatã lege.

Marea Adunare Nationala a Republicii Socialiste România adopta prezenta lege.

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Consiliul de Miniştri al Republici Socialiste România, organ suprem al administraţiei de stat, exercita conducerea generalã a activitãţii executive pe întreg teritoriul tarii, având ca principala sarcina aducerea la îndeplinire a liniei generale politice şi a directivelor Partidului Comunist Roman cu privire la dezvoltarea armonioasã a tuturor ramurilor economice naţionale şi la progresul multilateral al tarii.
ART. 2
Consiliul de Miniştri este ales de Marea Adunare nationala pe durata legislaturii, în prima sesiune a acesteia, şi funcţioneazã pana la alegerea noului Consiliu de Miniştri în legislatura urmãtoare.
ART. 3
Consiliul de Miniştri îşi desfãşoarã activitatea potrivit principiului conducerii colective.
Consiliul de Miniştri în întregul sau şi fiecare dintre membrii acestuia sunt rãspunzãtori în fata Marii Adunãri Naţionale, iar în intervalul dintre sesiuni, în fata Consiliului de Stat. Fiecare membru al Consiliului de Miniştri este rãspunzãtor atât pentru propria sa activitate, cat şi pentru intreaga activitate a Consiliului de Miniştri.

CAP. 2
Atribuţiile Consiliului de Miniştri

ART. 4
Consiliul de Miniştri are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte mãsuri generale pentru aducerea la îndeplinire a politicii interne şi externe;
b) hotãrãşte mãsurile necesare privind organizarea şi asigurarea executãrii legilor;
c) conduce, coordoneazã şi controleazã activitatea ministerelor şi a celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat, precum şi a organelor locale ale administraţiei de stat; asculta dãri de seama cu privire la activitatea acestor organe;
d) elaboreazã proiectul planului de stat şi proiectul bugetului de stat, precum şi orice alte proiecte de legi; elaboreazã proiecte de decrete;
e) stabileşte mãsuri pentru realizarea planului de stat şi a bugetului de stat; întocmeşte raportul general cu privire la îndeplinirea planului de stat şi contul general de încheiere a exerciţiului bugetar;
f) înfiinţeazã organizaţii economice, întreprinderi şi instituţii de stat de interes republican;
g) ia mãsuri în vederea asigurãrii ordinii publice, apãrãrii intereselor statului şi ocrotirii drepturilor cetãţenilor;
h) ia mãsuri, potrivit hotãrârilor Consiliului Apãrãrii Republicii Socialiste România, pentru organizarea generalã a forţelor armate şi fixarea contingentelor anuale de cetãţeni care urmeazã sa fie chemaţi la îndeplinirea serviciului militar;
i) exercita conducerea generalã în domeniul relaţiilor cu alte state şi ia mãsuri pentru încheierea acordurilor internaţionale;
j) sprijinã activitatea organizaţiilor de masa şi obşteşti;
k) exercita orice alte atribuţii stabilite prin lege.
ART. 5
Consiliul de Miniştri organizeazã informarea opiniei publice cu privire la principalele mãsuri pe care le ia în înfãptuirea politicii interne şi externe.

CAP. 3
Organizarea şi funcţionarea Consiliului de Miniştri

ART. 6
Consiliul de Miniştri se compune din: preşedintele Consiliului de Miniştri, prim-vicepreşedintele şi vicepreşedintele Consiliului de Miniştri, miniştrii, precum şi preşedintele Consiliului Securitãţii Statului, preşedintele Comitetului de Stat al Planificarii, preşedintele Comitetului pentru Preţuri, preşedintele Comitetului de Stat pentru Economia şi Administraţia Localã, preşedintele Consiliului Naţional al Cercetãrii Ştiinţifice şi preşedintele Comitetului de Stat pentru Cultura şi Arta.
Din Consiliul de Miniştri fac parte, de asemenea, preşedintele Consiliului Central al Uniunii Generale a Sindicatelor şi preşedintele Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie; primul secretar al Comitetului Central al Uniunii Tineretului Comunist face parte din Consiliul de Miniştri în calitate de ministru pentru problemele tineretului.
ART. 7
Preşedintele, prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri alcãtuiesc Biroul Permanent al Consiliului de Miniştri.
La lucrãrile Biroului Permanent al Consiliului de Miniştri participa preşedintele Comitetului de Stat al Planificarii şi ministrul finanţelor.
ART. 8
La şedinţele Consiliului de Miniştri pot fi convocaţi conducatori ai organelor centrale ale administraţiei de stat care nu sunt membri ai Consiliului de Miniştri; de asemenea, Consiliul de Miniştri poate invita reprezentanţi ai organelor centrale ale organizaţiilor obşteşti, precum şi orice persoana a carei prezenta se apreciazã ca ar fi utila.
ART. 9
Consiliul de Miniştri este sprijinit în rezolvarea unor probleme de comisii şi consilii cu caracter permanent sau temporar, a cãror organizare şi mod de desfãşurare a activitãţii se stabilesc prin hotãrâre a Consiliului de Miniştri.
ART. 10
În îndeplinirea atribuţiilor sale, Consiliul de Miniştri adopta hotãrâri, pe baza şi în vederea executãrii legilor.
Normele privind prezentarea de propuneri în vederea adoptãrii de hotãrâri, precum şi desfãşurarea şedinţelor Consiliului de Miniştri, se stabilesc prin hotãrâre a Consiliului de Miniştri.
Hotãrârile cu caracter normativ se publica în Buletinul oficial al Republicii Socialiste România.

CAP. 4
Atribuţiile preşedintelui, prim-vicepreşedintelui, vicepreşedinţilor şi ale celorlalţi membri ai Consiliului de Miniştri

ART. 11
Preşedintele Consiliului de Miniştri conduce, indruma şi coordoneazã intreaga activitate a tuturor atribuţiilor ce revin Consiliului de Miniştri ca organ suprem al administraţiei de stat.
Preşedintele Consiliului de Miniştri reprezintã Consiliul de Miniştri în relaţiile acestuia cu organele şi organizaţiile din ţara, precum şi în relaţiile internaţionale.
Hotãrârile Consiliului de Miniştri se semneazã de preşedintele Consiliului de Miniştri.
ART. 12
Consiliul de Miniştri poate hotãrî ca unele dintre atribuţiile preşedintelui sa fie îndeplinite, în mod permanent şi sub îndrumarea acestuia, de cãtre prim-vicepreşedintele Consiliului de Miniştri.
În caz de lipsa sau de împiedicare din orice motive a exercitãrii de cãtre preşedinte a atribuţiilor sale, aceste se îndeplinesc de prim-vicepreşedintele Consiliului de Miniştri.
ART. 13
Prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri ajuta pe preşedintele Consiliului de Miniştri în îndeplinirea atribuţiilor sale.
ART. 14
Prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri exercita îndrumarea, coordonarea şi controlul ramurilor sau domeniilor de activitate stabilite de Consiliul de Miniştri; de asemenea, au dreptul sa exercite controlul general al activitãţii oricãror organe ale administraţiei de stat, organizaţii economice, întreprinderi şi instituţii de stat.
ART. 15
În ramurile sau domeniile de activitate de care rãspund, prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri:
a) organizeazã şi controleazã aplicarea hotãrârilor de partid şi de stat; indruma şi controleazã activitatea ministerelor şi a celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat, potrivit repartizãrii stabilite de Consiliul de Miniştri; rãspund pentru îndeplinirea de cãtre aceste organe a planului şi bugetului de stat, precum şi pentru intreaga activitate a acestora;
b) indruma activitatea de elaborare a proiectelor de plan anuale şi de perspectiva în domeniile economic şi social-cultural;
c) coordoneazã activitatea de elaborare şi îndeplinire a mãsurilor de perfecţionare a conducerii şi planificarii economiei naţionale;
d) analizeazã şi dispun mãsuri - în vederea realizãrii planului de stat - pentru asigurarea de cãtre ministere şi celelalte organe centrale ale administraţiei de stat a aprovizionarii tehnico-materiale a întreprinderilor şi organizaţiilor economice;
e) urmãresc realizarea mãsurilor privind lãrgirea comerţului exterior; urmãresc şi indruma desfãşurarea activitãţii de colaborare şi cooperare economicã, tehnica şi ştiinţificã cu alte tari; urmãresc îmbunãtãţirea continua a calitãţii produselor destinate exportului, precum şi ridicarea competitivitatii acestor produse pe pieţele externe;
f) urmãresc şi iau mãsuri de promovare a activitãţii de cercetare ştiinţificã corespunzãtor cerinţelor economiei naţionale;
g) controleazã aplicarea prevederilor referitoare la realizarea mãsurilor de imbunatatire a nivelului de viata a populaţiei hotãrâte în cadrul planului de stat şi rãspund de asigurarea aprovizionarii populaţiei;
h) analizeazã periodic activitatea conducerii ministerelor şi a celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat, a unitãţilor din subordinea acestora, în legatura cu dezvoltarea de ansamblu a ramurilor sau domeniilor de activitate;
i) rãspund pentru aplicarea politicii de selecţionare şi promovare a cadrelor de conducere; urmãresc şi indruma activitatea de pregãtire şi perfecţionare a cadrelor;
j) dau aprobãri în limita competentei stabilite de Consiliul de Miniştri;
k) informeazã Biroul Permanent al Consiliului de Miniştri asupra principalelor mãsuri pe care le-au luat;
l) exercita orice atribuţii prevãzute de lege sau însãrcinãri date de Consiliul de Miniştri.
ART. 16
Prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri rãspund, împreunã cu miniştrii şi conducãtorii celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat a cãror activitate o coordoneazã, de proiectele de acte normative, de studiile şi propunerile înaintate Consiliului de Miniştri.
ART. 17
În exercitarea atribuţiilor lor, prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri folosesc un aparat de specialitate, a cãrui structura se stabileşte prin hotãrâre a Consiliului de Miniştri.
Pentru controlul îndeplinirii hotãrârilor Consiliului de Miniştri, precum şi pentru analizarea unor probleme mai importante sau complexe, prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Consiliului de Miniştri pot dispune constituirea de colective de specialişti din cadrul ministerelor, celorlalte organe centrale, precum şi din cadrul organelor locale ale administraţiei de stat.
ART. 18
Membrii Consiliului de Miniştrii, conducatori de ministere sau de alte organe centrale ale administraţiei de stat, asigura aplicarea politicii partidului rãspunzând de activitatea acestor organe în fata Consiliului de Miniştri.
ART. 19
În condiţiile stabilite prin legile de organizare şi funcţionare sau prin alte legi, membrii Consiliului de Miniştri conducatori de ministere sau de alte organe centrale ale administraţiei de stat;
a) organizeazã şi controleazã aplicarea hotãrârilor de partid şi de stat, rãspunzând de modul lor de aplicare în ramura sau domeniul lor de activitate;
b) rãspund de elaborarea proiectelor planurilor anuale şi de perspectiva în domeniile economic şi social-cultural; rãspund de realizarea indicatorilor de plan şi buget;
c) asigura înfãptuirea mãsurilor de perfecţionare a conducerii şi planificarii economiei naţionale; dispun mãsuri cu privire la valorificarea superioarã a resurselor materiale; se preocupa şi iau mãsuri pentru continua organizare ştiinţificã s producţiei şi a muncii;
d) rãspund de realizarea planului de investiţii şi de controlul realizãrii parametrilor proiectati;
e) indruma şi rãspund de organziarea activitãţii de cercetare şi proiectare, precum şi de valorificarea rezultatelor cercetãrii ştiinţifice; iau mãsuri pentru introducerea tehnicii noi;
f) iau mãsuri cu privire la: îmbunãtãţirea continua a calitãţii produselor şi imbogatirea sortimentelor; reducerea costurilor de producţie; creşterea productivitatii muncii; poarta rãspunderea pentru organizarea controlului de calitate;
g) iau mãsuri cu privire la colaborarea şi cooperarea economicã, tehnica şi ştiinţificã între întreprinderile şi centralele industriale din ţara, precum şi pe plan extern; organizeazã şi coordoneazã îndeplinirea sarcinilor ce decurg din aceasta activitate;
h) organizeazã aprovizionarea tehnico-materialã a întreprinderilor şi organizaţiilor economice;
i) Iau mãsuri privitoare la organizarea şi controlul producţiei destinate exportului şi, în general, la promovarea comerţului exterior;
j) iau mãsuri pentru aplicarea politicii de selecţionare şi promovare a cadrelor; stabilesc necesarul de cadre în perspectiva şi iau, potrivit legii, mãsuri cu privire la pregãtirea, perfecţionarea şi specializarea acestora;
k) exercita orice atribuţii stabilite prin acte normative de organizare şi funcţionare a ministerelor şi celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat pe care le conduc sau prin alte acte normative.
ART. 20
În condiţiile stabilite prin legile de organizare şi funcţionare a ministerelor şi celorlalte organe centrale ale administraţiei de stat, miniştrii şi conducãtorii acestor organe emit, în vederea executãrii legilor şi hotãrârilor Consiliului de Miniştri, ordine, instrucţiuni şi alte acte prevãzute de lege.
ART. 21
Membrii Consiliului de Miniştri:
a) participa la dezbaterile Consiliului de Miniştri şi la adoptarea hotãrârilor acestora;
b) propun Consiliului de Miniştri proiecte de acte normative, precum şi orice mãsuri de competenta.

CAP. 5
Secretariatul General al Consiliului de Miniştri

ART. 22
Consiliul de Miniştri are un Secretariat General.
Secretariatul General al Consiliului de Miniştri este condus de secretarul general al Consiliului de Miniştri care participa la şedinţele Consiliului de Miniştri.
Structura organizatoricã, atribuţiile şi normele de funcţionare ale Secretariatului General al Consiliului de Miniştri se stabilesc de Consiliul de Miniştri.

CAP. 6
Dispoziţii finale

ART. 23
Legea nr. 20 din 9 decembrie 1967 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului de Miniştri al Republicii Socialiste România, astfel cum a fost modificatã prin Legea nr. 3 din 13 martie 1969 , precum şi alte dispoziţii contrare prezentei legi, se abroga.



───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016