Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 210 din 11 noiembrie 2010  privind unele masuri prealabile lucrarilor de constructie de retele de transport si distributie a energiei electrice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 210 din 11 noiembrie 2010 privind unele masuri prealabile lucrarilor de constructie de retele de transport si distributie a energiei electrice

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 773 din 18 noiembrie 2010

    Parlamentul României adoptã prezenta lege.

    ART. 1
    Prezenta lege stabileşte cadrul juridic pentru luarea unor mãsuri de pregãtire prealabilã a executãrii lucrãrilor de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice.
    ART. 2
    (1) Prin derogare de la prevederile <>Legii nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauzã de utilitate publicã, prin prezenta lege se declarã de utilitate publicã toate lucrãrile de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice de interes naţional, judeţean şi local, expropriator fiind statul român prin operatorii de transport şi distribuţie a energiei electrice.
    (2) În înţelesul prezentei legi, prin lucrãri de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice de interes local, judeţean sau naţional, denumite în continuare lucrãri, se înţelege lucrãri de construire, dezvoltare, modernizare, extindere ori deviere a reţelelor de transport şi distribuţie a energiei electrice, stabilite ca atare de cãtre autoritatea publicã localã, judeţeanã sau centralã, dupã caz.
    (3) Fac parte integrantã din categoria de lucrãri de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice lucrãrile de construcţie ori amplasare de clãdiri, instalaţii şi alte amenajãri necesare funcţionãrii şi/sau exploatãrii tehnice a acestora.
    (4) Terenurile necesare relocãrii utilitãţilor în vederea realizãrii lucrãrilor de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice, precum şi cele necesare pentru construirea, dezvoltarea, modernizarea, extinderea ori devierea reţelelor de transport şi distribuţie a energiei electrice de interes naţional, judeţean şi local pot fi expropriate şi se supun prevederilor prezentei legi.
    ART. 3
    (1) Documentaţia tehnico-economicã aferentã lucrãrilor de construire, reabilitare, dezvoltare, modernizare, extindere sau deviere a reţelelor de transport şi distribuţie a energiei electrice de interes naţional, judeţean şi local se elaboreazã potrivit prevederilor <>Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale celorlalte acte normative aplicabile în materie de investiţii publice, de cãtre operatorii de transport şi cei de distribuţie a energiei electrice sau de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, dupã caz, şi va conţine varianta finalã a studiului de fezabilitate.
    (2) Deţinãtorii cu orice titlu ai imobilelor afectate de elaborarea studiului de fezabilitate pe culoarul de trecere a liniei electrice sunt obligaţi, dupã o prealabilã înştiinţare din partea operatorilor de transport şi/sau distribuţie, sã permitã accesul pentru efectuarea mãsurãtorilor topografice, a studiilor geotehnice şi a oricãror operaţiuni necesare studiului de fezabilitate.
    (3) Dupã avizarea de cãtre Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, prin unitãţile sale teritoriale, a fiecãrei documentaţii cadastral-juridice de expropriere, aceasta are obligaţia de a transmite unitãţilor administrativ-teritoriale lista imobilelor situate pe culoarul de trecere a liniei electrice. Dupã transmiterea acestei liste se interzice emiterea oricãrui aviz, acord, permis sau autorizaţie cu privire la imobilele supuse exproprierii.
    (4) Documentaţiile pentru eliberarea certificatelor de urbanism necesare lucrãrilor prevãzute la art. 2 se depun de operatorii de transport şi distribuţie a energiei electrice.
    (5) Certificatele de urbanism pentru lucrãrile ce fac obiectul prezentei legi se elibereazã şi se comunicã operatorilor de transport şi distribuţie a energiei electrice în termen de 10 zile calendaristice de la data depunerii documentaţiei.
    (6) Avizele, acordurile, permisele şi autorizaţiile solicitate prin certificatele de urbanism, cu excepţia acordului de mediu, se elibereazã şi se comunicã operatorilor de transport şi distribuţie a energiei electrice în termen de 25 de zile calendaristice de la data depunerii documentaţiei pentru eliberarea lor.
    (7) În conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 27/2003 privind procedura aprobãrii tacite, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 486/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, certificatele de urbanism, avizele, acordurile, permisele şi autorizaţiile se considerã acordate dacã acestea nu au fost transmise cãtre operatorii de transport şi distribuţie a energiei electrice în termenele prevãzute la alin. (5) şi (6).
    (8) În cazul aprobãrii tacite a certificatelor de urbanism, avizelor, acordurilor, permiselor şi autorizaţiilor, autoritãţile competente sunt obligate sã emitã documentul oficial în termen de 5 zile lucrãtoare de la data aprobãrii tacite.
    (9) Pentru lucrãrile prevãzute la art. 2, autorizaţia de construire se elibereazã în termen de 15 zile calendaristice de la data depunerii documentaţiei complete.
    (10) Lucrãrile de construcţie de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice se supun prevederilor <>Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executãrii lucrãrilor de construcţii, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare.
    (11) Certificatele de urbanism, avizele, acordurile, permisele sau autorizaţiile sunt valabile pânã la finalizarea executãrii lucrãrilor pentru care au fost eliberate, respectiv pânã la eliberarea procesului-verbal de recepţie finalã a lucrãrilor.
    ART. 4
    (1) Pe baza documentaţiei tehnico-economice prevãzute la art. 3 alin. (1), Guvernul aprobã, prin hotãrâre, indicatorii tehnico-economici, amplasamentul lucrãrii, conform variantei finale a studiului de fezabilitate, sursa de finanţare, precum şi declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor necesare, situate pe culoarul de trecere a liniei electrice, suma globalã a despãgubirilor estimatã de cãtre expropriator pe baza unui raport de evaluare întocmit potrivit prevederilor alin. (7) şi termenul în care aceasta se vireazã într-un cont deschis pe numele expropriatorului. Amplasamentul lucrãrii se aduce la cunoştinţa publicã prin afişarea la sediul consiliului local respectiv, prin publicare pe pagina proprie de internet a expropriatorului şi va fi comunicat Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã în vederea notãrii intenţiei de expropriere a imobilelor necesare, aflate pe culoarul de trecere a liniei electrice. Amplasamentul se delimiteazã de celelalte proprietãţi prin bornarea tuturor punctelor topografice care îl definesc. Autoritãţile administraţiei publice locale vor include coordonatele culoarului de trecere a liniei electrice în planurile urbanistice generale ale localitãţilor.
    (2) Dupã intrarea în vigoare a hotãrârii Guvernului prevãzute la alin. (1), expropriatorul întocmeşte documentaţiile cadastral-juridice pentru fiecare imobil propus spre expropriere, având în vedere şi dispoziţiile <>Legii cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Documentaţiile vor cuprinde şi date privind încadrarea lucrãrii în planurile de urbanism şi amenajare a teritoriului, precum şi planuri cu amplasamentul lucrãrii care se avizeazã de Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, prin unitãţile sale teritoriale. Planul cu amplasamentul lucrãrii, pe fiecare unitate administrativ-teritorialã, care conţine delimitarea imobilelor - teren şi/sau construcţii - propuse pentru expropriere, cu indicarea numelor şi a prenumelor proprietarilor/deţinãtorilor, precum şi a ofertelor de despãgubire pe categorii de imobile, stabilite pe baza unor rapoarte de evaluare întocmite de evaluatori autorizaţi, se aduce la cunoştinţa publicã prin afişarea la sediul consiliului local respectiv, unde va rãmâne afişat pânã la finalizarea procedurii de expropriere, şi prin publicare pe pagina proprie de internet a expropriatorului.
    (3) Sumele necesare pentru plata evaluatorilor autorizaţi şi a despãgubirilor stabilite conform prevederilor alin. (2) se pun la dispoziţia expropriatorului de cãtre operatorii de transport şi/sau distribuţie a energiei electrice, dupã caz, în termen de cel mult 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a hotãrârii Guvernului prevãzute la alin. (1). Sumele respective sunt deductibile fiscal.
    (4) Tabelele cu imobilele proprietate privatã supuse exproprierii, în condiţiile prezentei legi, cuprinzând judeţul, localitatea, indicatorul cadastral, suprafaţa, exprimatã în m², precum şi numele şi prenumele proprietarului/deţinãtorului, conform documentaţiei cadastral-juridice, se vor afla la expropriator şi vor fi aduse la cunoştinţa publicã prin afişare la sediul consiliului local al fiecãrei unitãţi administrativ-teritoriale şi prin publicare pe pagina proprie de internet a expropriatorului, cu 10 zile înainte de data începerii activitãţii comisiei prevãzute la art. 6 alin. (1).
    (5) Data începerii activitãţii comisiei prevãzute la art. 6 alin. (1) şi data la care vor fi afişate tabelele prevãzute la alin. (4) se vor aduce la cunoştinţa persoanelor interesate prin publicarea unui anunţ într-un ziar local.
    (6) În situaţia în care, ca urmare a definitivãrii proiectului tehnic sau a detaliilor de execuţie, amplasamentul lucrãrii se modificã, expropriatorul va proceda la regularizarea datelor de identificare a imobilelor supuse exproprierii şi la actualizarea tabelelor prevãzute la alin. (4), cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
    (7) Înainte de data începerii activitãţii comisiei prevãzute la art. 6 alin. (1), evaluatorii autorizaţi, specializaţi în evaluarea proprietãţilor imobiliare, membri ai Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor din România - ANEVAR, vor întocmi rapoarte de evaluare a imobilelor supuse exproprierii, pentru fiecare unitate administrativ-teritorialã, pe fiecare categorie de folosinţã.
    (8) Rapoartele de evaluare se întocmesc având în vedere expertiza actualizatã de Camera Notarilor Publici.
    ART. 5
    (1) Plata despãgubirilor pentru imobilele expropriate se face în baza cererilor adresate de cãtre titularii drepturilor reale, precum şi de cãtre orice persoanã care justificã un interes legitim.
    (2) Cererea pentru plata despãgubirilor cuprinde numele şi prenumele titularilor drepturilor reale, adresa de domiciliu, precum şi actele doveditoare referitoare la existenţa drepturilor reale asupra bunului imobil expropriat. Cererea, împreunã cu documentele doveditoare, originale şi/sau copii legalizate, se depune la sediul operatorilor de transport şi/sau distribuţie a energiei electrice, în termen de 15 zile de la data aducerii la cunoştinţa publicã, prin afişare la sediul consiliului local pe raza cãruia se afla imobilul, a tabelelor prevãzute la art. 4 alin. (4).
    (3) Dovada dreptului de proprietate şi a celorlalte drepturi reale asupra imobilelor expropriate se face prin orice mijloace de probã admise de lege, inclusiv în zonele în care se aplicã <>Decretul-lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispoziţiilor referitoare la cãrţile funciare, cu modificãrile ulterioare, în funcţie de modalitatea de dobândire a drepturilor - convenţionalã, judiciarã, legalã sau succesoralã, înţelegând prin dobândire şi constituirea sau reconstituirea dreptului de proprietate în temeiul unor legi speciale.
    (4) În cazul în care titularii drepturilor reale nu depun cererea şi/sau documentele doveditoare, potrivit prevederilor alin. (1) şi (2), expropriatorul va notifica acestora sumele propuse pentru plata despãgubirilor şi le va consemna într-un cont bancar deschis pe numele expropriatului. Despãgubirile se acordã în condiţiile prezentei legi.
    (5) În cazul în care despãgubirile referitoare la acelaşi imobil sunt cerute în concurs sau în contradictoriu de mai multe persoane aparent îndreptãţite, despãgubirile se vor consemna pe numele tuturor, urmând sã fie împãrţite potrivit legii civile. Despãgubirea se acordã numai titularilor drepturilor dovedite prin acte autentice şi/sau hotãrâri judecãtoreşti definitive şi irevocabile. Eventualele litigii amânã eliberarea despãgubirilor consemnate, dar nu suspendã transferul dreptului de proprietate cãtre expropriator.
    (6) În situaţia în care imobilele ce urmeazã a fi expropriate fac obiectul unei succesiuni, iar succesorii nu sunt cunoscuţi sau nu pot prezenta certificat de moştenitor, dacã procedura succesoralã este deschisã, despãgubirea se va consemna pe seama moştenitorilor aparenţi. În ipoteza în care procedura succesoralã nu este deschisã, un reprezentant al expropriatorului este îndreptãţit sã solicite deschiderea succesiunii, iar suma reprezentând despãgubirile se consemneazã într-un cont distinct, pe seama moştenitorilor aparenţi. Despãgubirile se acordã numai succesorilor care îşi vor dovedi calitatea cu certificatul de moştenitor sau cu hotãrârea judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã.
    (7) În cazul altor situaţii litigioase decât cele prevãzute la alin. (5) şi (6), sumele aferente exproprierii se consemneazã pe numele persoanelor aflate în litigiu, urmând a fi plãtite în condiţiile prezentei legi.
    (8) Prin derogare de la prevederile <>art. 21 alin. (5) din Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, imobilele pentru care s-au formulat notificãri de restituire vor fi expropriate în condiţiile prezentei legi.
    (9) În cazul în care titularul sau unul dintre titularii dreptului real, aflaţi în concurs, nu este de acord cu despãgubirea stabilitã, suma reprezentând despãgubirea se consemneazã pe numele titularului ori, dupã caz, al titularilor. Despãgubirea va fi acordatã pe baza cererii formulate în acest sens, însoţitã de acte autentice sau de hotãrârea judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã de stabilire a cuantumului despãgubirii ori, dupã caz, de declaraţia autenticã de acceptare a cuantumului despãgubirii prevãzute în hotãrârea de stabilire a despãgubirii.
    (10) Identificarea imobilelor supuse exproprierii, aflate în litigiu, se va face numai în coordonate cadastrale, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 7/1996, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 6
    (1) În termen de 5 zile de la data intrãrii în vigoare a hotãrârii Guvernului prevãzute la art. 4 alin. (1) expropriatorul numeşte o comisie care verificã dreptul de proprietate ori alt drept real în temeiul cãruia cererea a fost formulatã şi constatã acceptarea sau, dupã caz, neacceptarea cuantumului despãgubirii de cãtre proprietar ori titularii altor drepturi reale asupra imobilului supus exproprierii.
    (2) La solicitarea comisiei prevãzute la alin. (1), solicitantul are obligaţia sã completeze documentaţia depusã privind calitatea de titular al dreptului real pentru care solicitã despãgubirea, în termen de 15 zile. În caz contrar, comisia va consemna despãgubirea pe numele solicitantului, însã plata acesteia se va face numai la data la care solicitantul îşi va dovedi dreptul în condiţiile prezentei legi.
    ART. 7
    Hotãrârea de stabilire a cuantumului despãgubirilor, emisã în condiţiile prevãzute la art. 5 şi 6, se comunicã solicitantului, precum şi celorlalţi titulari ori, dupã caz, titularilor aparenţi, se afişeazã în extras la sediul consiliului local în raza cãruia se afla situat imobilul expropriat şi se publicã în extras pe pagina proprie de internet a expropriatorului.
    ART. 8
    În termen de cel mult 90 de zile de la data emiterii hotãrârii de stabilire a cuantumului despãgubirilor, expropriatorul efectueazã, prin transfer bancar sau numerar, plata despãgubirilor cãtre titularii drepturilor reale asupra imobilelor expropriate sau consemnarea acestora, în condiţiile art. 5 alin. (4)-(7), (9) şi ale art. 6 alin. (2).
    ART. 9
    (1) Expropriatul nemulţumit de cuantumul despãgubirii consemnate în condiţiile art. 5 alin. (4)-(7), (9) şi ale art. 6 alin. (2) se poate adresa instanţei judecãtoreşti competente în termen de 30 de zile de la data la care i-a fost comunicatã hotãrârea de stabilire a cuantumului despãgubirii, sub sancţiunea decãderii, fãrã a putea contesta transferul dreptului de proprietate cãtre expropriator asupra imobilului supus exproprierii, iar exercitarea cãilor de atac nu suspendã efectele hotãrârii de stabilire a cuantumului despãgubirii, respectiv transferul dreptului de proprietate asupra imobilului.
    (2) În cazul în care hotãrârea nu a fost comunicatã, orice persoanã care se considerã îndreptãţitã la despãgubire pentru exproprierea imobilului se poate adresa instanţei judecãtoreşti competente, în termen de 3 ani de la data afişãrii hotãrârii de stabilire a cuantumului despãgubirii, în condiţiile art. 7, sub sancţiunea decãderii.
    (3) Acţiunea formulatã în conformitate cu prevederile prezentului articol se soluţioneazã potrivit dispoziţiilor <>Legii nr. 33/1994, în ceea ce priveşte stabilirea despãgubirii. La calcularea cuantumului despãgubirii, experţii şi instanţa de judecatã se vor raporta la valoarea din momentul transferului dreptului de proprietate.
    (4) Atât procedura de expropriere, cât şi lucrãrile de utilitate publicã care fac obiectul prezentei legi nu pot fi suspendate sau sistate la cererea vreunei persoane care invocã existenţa unor litigii privind posesia ori proprietatea imobilului expropriat.
    ART. 10
    (1) Cererile adresate instanţei judecãtoreşti pentru stabilirea, în contradictoriu cu statul român, a dreptului la despãgubire pentru expropriere şi a cuantumului acesteia sunt scutite de taxa judiciarã de timbru şi sunt de competenţa instanţelor de drept comun.
    (2) Cheltuielile necesare pentru realizarea expertizelor de evaluare a cuantumului despãgubirilor cuvenite ca urmare a exproprierii în cadrul litigiilor prevãzute la alin. (1) sunt avansate în conformitate cu procedura de drept comun.
    (3) Pentru realizarea documentaţiilor cadastral-juridice prevãzute la art. 4 alin. (2), precum şi a rapoartelor de evaluare prevãzute la art. 4 alin. (7) se percep tarife diminuate cu 50% faţã de cele practicate pentru documentaţii/rapoarte similare, de interes comun.
    ART. 11
    (1) Actele juridice care se încheie dupã data comunicãrii hotãrârii de stabilire a cuantumului despãgubirii sau dupã data plãţii ori, dupã caz, a consemnãrii sumelor stabilite ca despãgubiri, pentru constituirea sau transferul de drepturi reale având ca obiect imobilele afectate de expropriere sunt lovite de nulitate absolutã, cu excepţia celor care clarificã ulterior exproprierii situaţia juridicã a imobilelor, în cazurile prevãzute la art. 5 alin. (4)-(7), (9) şi art. 6 alin. (2).
    (2) Începând cu data intrãrii în vigoare a hotãrârii Guvernului prevãzute la art. 4 alin. (1), actele juridice prin care se face trecerea din extravilan în intravilan, precum şi cele prin care se face trecerea din domeniul public în domeniul privat al unitãţilor administrativ-teritoriale, referitoare la imobilele necesar a fi expropriate, potrivit studiului de fezabilitate, sunt lovite de nulitate absolutã.
    ART. 12
    (1) Scoaterea, definitivã ori temporarã, a terenurilor necesare pentru lucrãrile definite la art. 2 din circuitul agricol şi, respectiv, din fondul forestier naţional se excepteazã de la plata taxelor prevãzute la <>art. 92 alin. (4) din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, respectiv a taxelor şi a celorlalte sume datorate potrivit art. 33 alin. (2), art. 36 alin. (2), art. 37 alin. (1) lit. f), <>art. 41 şi 42 din Legea nr. 46/2008 - Codul silvic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Exceptarea prevãzutã la alin. (1) se aplicã indiferent de modul de trecere a terenurilor respective în domeniul public al statului, potrivit legii.
    ART. 13
    Transferul imobilelor din proprietatea privatã în proprietatea publicã a statului şi în administrarea expropriatorului opereazã de drept la data plãţii despãgubirilor pentru expropriere sau, dupã caz, la data consemnãrii acestora, în condiţiile prezentei legi.
    ART. 14
    Secretarii unitãţilor administrativ-teritoriale în care sunt situate imobilele ce urmeazã a fi supuse exproprierii, precum şi notarii publici sunt obligaţi sã comunice, în termen de 5 zile de la cererea expropriatorului, informaţiile cu privire la deschiderea procedurilor succesorale.
    ART. 15
    Serviciile privind înregistrarea, avizarea şi recepţionarea documentaţiilor cadastral-juridice sunt scutite de la plata taxelor, iar taxele aferente procedurii de intabulare pentru terenurile necesare realizãrii lucrãrilor de construire de reţele de transport şi distribuţie a energiei electrice definite la art. 2, precum şi orice alte taxe datorate bugetului de stat sau bugetelor locale sunt scutite de la platã.
    ART. 16
    Orice avize, acorduri, permise sau autorizaţii emise unor terţe persoane pentru imobilele supuse exproprierii de la data avizãrii de cãtre Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, prin unitãţile sale teritoriale, a documentaţiilor cadastral-juridice sunt lovite de nulitate absolutã.
    ART. 17
    În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi, Guvernul, la propunerea Ministerului Justiţiei şi a Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, va elabora şi va aproba prin hotãrâre normele metodologice de punere în aplicare a prezentei legi.
    ART. 18
    Pentru lucrãrile aflate în procedurã de expropriere la data intrãrii în vigoare a prezentei legi, Guvernul va emite câte o hotãrâre pentru fiecare lucrare în parte, prin care va aproba declanşarea procedurii de expropriere pentru toate imobilele rãmase de expropriat, precum şi suma globalã estimatã a despãgubirilor.
    ART. 19
    Orice documentaţie tehnicã sau de evaluare realizatã anterior intrãrii în vigoare a prezentei legi se considerã valabilã.
    ART. 20
    Dispoziţiile prezentei legi se completeazã în mod corespunzãtor cu prevederile <>Legii nr. 33/1994, precum şi cu cele ale Codului civil şi ale <>Codului de procedurã civilã.

    Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor <>art. 75 şi ale <>art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicatã.

                      p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                                  IOAN OLTEAN

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                               MIRCEA-DAN GEOANÃ

    Bucureşti, 11 noiembrie 2010.
    Nr. 210.
                           -------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016