Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 191 din 19 octombrie 1998  privind organizarea si functionarea Serviciului de Protectie si Paza    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 191 din 19 octombrie 1998 privind organizarea si functionarea Serviciului de Protectie si Paza

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 402 din 22 octombrie 1998


Parlamentul României adopta prezenta lege.
CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Serviciul de Protecţie şi Paza este organ de stat cu atribuţii în domeniul siguranţei naţionale, specializat în asigurarea protecţiei demnitarilor romani, a demnitarilor strãini pe timpul şederii lor în România, a familiilor acestora, în limitele competentelor legale, precum şi în asigurarea pazei sediilor de lucru şi a resedintelor acestora, potrivit hotãrârilor Consiliului Suprem de Apãrare a tarii.
(2) Serviciul de Protecţie şi Paza are structura militarã şi este parte componenta a sistemului naţional de apãrare.
ART. 2
Serviciul de Protecţie şi Paza îşi desfãşoarã activitatea cu respectarea Constituţiei României şi a legilor tarii, a hotãrârilor Consiliului Suprem de Apãrare a tarii, precum şi a regulamentelor militare.
ART. 3
(1) Activitatea Serviciului de Protecţie şi Paza este organizatã şi coordonata de Consiliul Suprem de Apãrare a tarii şi este controlatã de Parlament, prin comisiile pentru apãrare, ordine publica şi siguranta nationala.
(2) Anual sau la cererea Parlamentului, directorul Serviciului de Protecţie şi Paza prezintã rapoarte cu privire la îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, potrivit legii, Serviciului de Protecţie şi Paza.
ART. 4
(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin, Serviciul de Protecţie şi Paza colaboreazã cu Ministerul Apãrãrii Naţionale, Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informaţii, Serviciul de Informaţii Externe, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, cu celelalte ministere şi organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale.
(2) Instituţiile prevãzute la alin. (1) sunt obligate sa acorde Serviciului de Protecţie şi Paza, în limita competentelor legale, sprijinul necesar îndeplinirii atribuţiilor prevãzute de lege.
ART. 5
Protecţia demnitarilor romani în afarã teritoriului naţional se asigura de cãtre personalul Serviciului de Protecţie şi Paza, în cooperare cu serviciile speciale cu atribuţii în domeniu, din ţãrile gazda.
ART. 6
Serviciul de Protecţie şi Paza poate stabili relaţii de colaborare cu organisme similare din strãinãtate, cu aprobarea prealabilã a Consiliului Suprem de Apãrare a tarii.
CAP. II
Conducerea, organizarea şi atribuţiile Serviciului de Protecţie şi Paza

Secţiunea 1
Conducerea Serviciului de Protecţie şi Paza
ART. 7
(1) Serviciul de Protecţie şi Paza este condus de un director, cu rang de secretar de stat, numit de Preşedintele României, la propunerea Consiliului Suprem de Apãrare a tarii.
(2) La numirea în funcţie, directorul depune în fata Preşedintelui României urmãtorul jurãmânt: "Eu, ..., jur ca voi îndeplini cu buna-credinţa şi nepartinire, în deplinul respect al Constituţiei şi al legilor tarii, atribuţiile ce imi revin în calitate de director al Serviciului de Protecţie şi Paza."
ART. 8
(1) Directorul Serviciului de Protecţie şi Paza organizeazã şi conduce activitatea serviciului şi îl reprezintã în relaţiile cu ministerele şi cu alte organe ale administraţiei publice, cu instituţii şi organizaţii din ţara, precum şi cu organisme similare din strãinãtate.
(2) Directorul Serviciului de Protecţie şi Paza angajeazã serviciul în relaţiile cu persoanele juridice sau fizice. În acest scop el poate da împuterniciri şi altor cadre din subordine.
(3) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, directorul Serviciului de Protecţie şi Paza emite, potrivit legii, ordine şi instrucţiuni.
ART. 9
(1) Directorul Serviciului de Protecţie şi Paza are în subordine nemijlocitã un prim-adjunct, care este inlocuitorul sau legal şi şef al statului major, precum şi un adjunct.
(2) Prim-adjunctul şi adjunctul au rang de subsecretar de stat şi sunt numiţi de Preşedintele României, la propunerea directorului Serviciului de Protecţie şi Paza, cu avizul Consiliului Suprem de Apãrare a tarii.
ART. 10
(1) În cadrul Serviciului de Protecţie şi Paza funcţioneazã Consiliul director, ca organ deliberativ.
(2) Conducerea operativã a Serviciului de Protecţie şi Paza şi asigurarea îndeplinirii hotãrârilor Consiliului director se realizeazã de cãtre biroul executiv al acestuia.
(3) Atribuţiile, modul de funcţionare şi componenta Consiliului director şi ale biroului executiv se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului de Protecţie şi Paza.
Secţiunea a 2-a
Organizarea Serviciului de Protecţie şi Paza

ART. 11
Serviciul de Protecţie şi Paza are în compunere un stat major şi structuri operative necesare îndeplinirii atribuţiilor prevãzute de lege, care sunt subordonate ierarhic numai conducerii serviciului.
ART. 12
(1) Structura organizatoricã, efectivele în timp de pace şi în timp de rãzboi şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului de Protecţie şi Paza se aproba de Consiliul Suprem de Apãrare a tarii, la propunerea directorului Serviciului de Protecţie şi Paza.
(2) Directorul Serviciului de Protecţie şi Paza, cu aprobarea Consiliului Suprem de Apãrare a tarii, poate modifica structura serviciului, în limita efectivelor stabilite, prin înfiinţarea, desfiinţarea sau reorganizarea formatiunilor, centrelor, secţiilor, sectoarelor, birourilor şi a altor structuri similare.
ART. 13
(1) Serviciul de Protecţie şi Paza are structura proprie de mobilizare şi tine evidenta personalului militar şi civil propriu, existent în timp de pace, precum şi a rezervistilor, conform legislaţiei în vigoare.
(2) Normele de funcţionare a structurii prevãzute la alin. (1), activitatea de mobilizare şi evidenta rezervistilor se stabilesc de comun acord cu Statul Major General.
Secţiunea a 3-a
Atribuţiile Serviciului de Protecţie şi Paza

ART. 14
(1) Serviciul de Protecţie şi Paza, prin structurile sale specializate, are urmãtoarele atribuţii:
a) organizeazã şi executa activitãţi pentru prevenirea şi anihilarea oricãror acţiuni prin care s-ar atenta la viata, integritatea fizica, libertatea de acţiune şi sãnãtatea persoanelor a cãror protecţie este obligat sa o asigure, precum şi pentru realizarea pazei şi apãrãrii sediilor de lucru şi resedintelor acestora;
b) organizeazã şi desfãşoarã activitãţi de culegere, verificare şi valorificare a informaţiilor necesare, numai pentru îndeplinirea atribuţiilor prevãzute la art. 1 alin. (1), în condiţiile stabilite prin lege. Orice informaţie cu valoare operativã de alta natura se transmite de îndatã autoritãţilor abilitate prin lege, pentru verificarea şi valorificarea acesteia;
c) realizeazã schimburi de informaţii şi coopereazã cu servicii de informaţii şi cu structuri departamentale cu atribuţii în domeniu, în ţara şi în strãinãtate, pentru îndeplinirea misiunilor specifice prevãzute la art. 1 alin. (1);
d) poate efectua, cu respectarea Legii nr. 51/1991 privind siguranta nationala a României, verificãri prin: solicitarea şi obţinerea de obiecte, înscrisuri sau relaţii oficiale de la instituţii publice; consultarea de specialişti ori experţi; primirea de sesizãri sau note de relaţii; fixarea unor momente operative prin mijloace tehnice sau prin constatãri personale;
e) solicita procurorului, în cazuri justificate, cu respectarea prevederilor Codului de procedura penalã, autorizarea efectuãrii unor activitãţi potrivit Legii nr. 51/1991, în scopul culegerii de informaţii pentru îndeplinirea misiunilor specifice. Operaţiunile tehnice pentru realizarea acestor activitãţi se executa de cãtre Serviciul Roman de Informaţii;
f) întocmeşte, cu respectarea prevederilor Codului de procedura penalã, acte de constatare ce pot constitui mijloace de proba şi consemneazã rezultatele activitãţilor prevãzute la lit. c) şi, dupã caz, la lit. d);
g) în vederea îndeplinirii misiunilor specifice, coordoneazã activitatea forţelor participante care aparţin instituţiilor implicate în efectuarea transporturilor şi telecomunicatiilor speciale, în ţara şi în strãinãtate, pentru demnitarii romani şi strãini cãrora li se asigura protecţie;
h) intervine, independent sau în cooperare cu alte organe prevãzute de lege, pentru prevenirea şi contracararea acţiunilor de natura sa punã în pericol viata, integritatea fizica, sãnãtatea sau libertatea de acţiune a persoanelor cãrora le asigura protecţie şi securitatea obiectivelor pazite, precum şi pentru capturarea sau anihilarea elementelor teroriste ori agresive;
i) executa, independent sau în cooperare cu alte organe specializate, acţiuni pentru cãutarea, identificarea şi neutralizarea obiectelor suspecte care pot prezenta pericol pentru persoanele protejate sau pentru obiectivele pazite;
j) întreprinde, în colaborare cu organe specializate, mãsuri pentru asigurarea asistenţei medicale, profilactice şi terapeutice a demnitarilor a cãror protecţie intra în competenta sa şi realizeazã, prin mijloace proprii, mãsurile antiepidemice pentru prevenirea imbolnavirilor de natura infectocontagioasa, toxico-chimica sau produse de radiatiile ionizante, precum şi alte activitãţi de profil în obiectivele permanente şi temporare;
k) organizeazã, potrivit legii, activitatea proprie de apãrare a secretului de stat şi de prevenire a scurgerii de date sau de informaţii care nu sunt destinate publicitãţii;
l) îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute de lege, specifice domeniului sau de activitate.
(2) Persoanele îndreptãţite sa beneficieze de protecţie şi obiectivele a cãror paza se asigura de cãtre Serviciul de Protecţie şi Paza se stabilesc prin hotãrâre a Consiliului Suprem de Apãrare a tarii.
CAP. 3
Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza

ART. 15
(1) Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza se compune din personal militar şi salariaţi civili.
(2) Pe timpul îndeplinirii atribuţiilor, personalul operativ este investit cu exerciţiul autoritãţii publice.
(3) Personalul militar şi civil care îndeplineşte atribuţii specifice pentru realizarea activitãţilor operative se încadreazã în grupa I şi a II-a de munca.
(4) Criteriile de încadrare în grupele I şi a II-a de munca, precum şi persoanele care beneficiazã de grupa I sau a II-a de munca se stabilesc prin ordin al directorului Serviciului de Protecţie şi Paza.
ART. 16
(1) Personalul militar din Serviciul de Protecţie şi Paza are toate drepturile şi îndatoririle stabilite pentru militarii forţelor armate şi îşi desfãşoarã activitatea în condiţiile prevãzute de lege şi de regulamentele militare.
(2) Salariaţilor civili li se aplica dispoziţiile Codului muncii şi alte prevederi legale, precum şi reglementãrile specifice Serviciului de Protecţie şi Paza.
(3) Militarii în termen, necesari Serviciului de Protecţie şi Paza, sunt selecţionaţi prin centrele militare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, în limitele stabilite prin hotãrâre a Consiliului Suprem de Apãrare a tarii, pe baza cererilor adresate Statului Major General.
ART. 17
(1) Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza, care executa, conduce sau coordoneazã misiuni operative ori contribuie la realizarea acestora, beneficiazã de un spor de 30%, calculat la solda de baza, respectiv la salariul de baza.
(2) Categoriile de personal care beneficiazã de sporul prevãzut la alin. (1) se stabilesc prin ordin al directorului Serviciului de Protecţie şi Paza.
(3) Personalului Serviciului de Protecţie şi Paza i se asigura gratuit echipamentul de protecţie adecvat misiunilor specifice pe care le îndeplineşte, iar în cazul în care, ca urmare a îndeplinirii atribuţiilor de serviciu, i-au fost degradate şi distruse bunuri personale, are dreptul la despãgubiri corespunzãtoare acordate de instituţie.
(4) Personalului Serviciului de Protecţie şi Paza, care participa la misiuni operative a cãror durata depãşeşte 4 ore, i se asigura gratuit un supliment de hrana, în echivalentul a 2.000 de calorii, pentru fiecare zi de misiune.
(5) Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza, care are în primire caini de serviciu, are dreptul, pe perioada respectiva, la un spor de 5% din solda de baza.
(6) Prejudiciile rezultate din avarierea autovehiculelor Serviciului de Protecţie şi Paza, ale cãror conducatori auto se afla în misiune de protecţie şi paza, nu angajeazã rãspunderea materialã a acestora, fiind suportate de Serviciul de Protecţie şi Paza.
ART. 18
(1) Personalul care, din motive de imbolnavire, accidente sau alte asemenea evenimente, survenite pe timpul, din cauza ori în legatura cu serviciul, nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile şi este trecut într-o alta funcţie îşi pãstreazã solda şi celelalte drepturi bãneşti avute anterior.
(2) Personalul care şi-a pierdut, total sau parţial, capacitatea de munca în timpul, din cauza ori în legatura cu serviciul, încadrat în gradul I sau în gradul II de invaliditate, primeşte în perioada invaliditatii o pensie egala cu solda neta sau, dupã caz, salariul de baza net, avut la data survenirii invaliditatii, şi beneficiazã, o singura data, de o compensaţie egala cu de zece ori solda neta sau, dupã caz, cu de zece ori acelaşi salariu de baza net.
(3) Personalul care şi-a pierdut parţial capacitatea de munca în condiţiile alin. (2), fiind încadrat în gradul III de invaliditate, şi care mai poate executa în continuare profesia beneficiazã de o pensie egala cu cel puţin jumãtate din solda sau din salariul de baza net, avut în ultima luna de activitate, şi, o singura data, de o compensaţie egala cu de cinci ori aceeaşi solda sau salariu de baza net, precum şi de dreptul de a cumula, în condiţiile legii, pensia cu salariul pe care îl poate primi dintr-o alta activitate desfasurata.
(4) Urmaşii celui decedat în timpul, din cauza ori în legatura cu serviciul beneficiazã de o pensie egala cu solda de baza sau, dupã caz, cu salariul realizat în ultima luna anterioarã decesului, precum şi, o singura data, de o compensaţie bãneascã egala cu de cincisprezece ori solda de baza neta sau, dupã caz, cu salariul de baza net avut la data decesului.
ART. 19
(1) Cadrele militare din Serviciul de Protecţie şi Paza provin din randurile absolvenţilor instituţiilor militare de învãţãmânt. În cazul unor posturi din domenii specifice de activitate, pentru care instituţiile militare de învãţãmânt nu asigura formarea specialiştilor necesari, acestea pot fi încadrate cu persoane pregãtite de instituţiile civile de învãţãmânt şi care îndeplinesc condiţiile legale.
(2) Pregãtirea specifica a personalului se realizeazã prin sistemul propriu de instruire sau în unitãţile militare şi în instituţiile de specialitate ale Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului de Interne şi ale Serviciului Roman de Informaţii ori în instituţii civile. De asemenea, pregãtirea se poate desfasura şi în cadrul unor instituţii similare din strãinãtate.
ART. 20
(1) Personalul militar şi civil din Serviciul de Protecţie şi Paza are obligaţia de a pãstra secretul de stat şi secretul de serviciu, în condiţiile legii.
(2) Divulgarea, în orice mod, a datelor sau a informaţiilor care fac obiectul activitãţii Serviciului de Protecţie şi Paza este interzisã şi se pedepseşte conform legii.
ART. 21
Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza îşi dovedeşte calitatea cu legitimatia de serviciu, iar pe timpul îndeplinirii misiunilor operative, şi cu insigna de serviciu.
Modelul insignei de serviciu este prevãzut în anexa nr. 1.
CAP. 4
Asigurarea materialã şi financiarã

ART. 22
Serviciul de Protecţie şi Paza executa urmãtoarele activitãţi:
a) elaboreazã şi fundamenteazã proiectul bugetului propriu de venituri şi cheltuieli şi asigura execuţia acestuia dupã aprobarea de cãtre Parlament; directorul Serviciului de Protecţie şi Paza are calitatea de ordonator principal de credite;
b) aproba, în limita competentelor sale, documentaţia tehnico-economicã pentru lucrãrile proprii de investiţii şi reparaţii, urmãrind executarea acestora la termenele stabilite;
c) planifica şi realizeazã inzestrarea cu armament, muniţii, tehnica, aparatura şi alte materiale, prin contractari cu parteneri interni şi externi sau prin alte modalitãţi prevãzute de lege;
d) stabileşte, pe baza dispoziţiilor legale, nomenclatorul de materiale, norme de dotare şi consum, depozitare, folosire, întreţinere şi reparare, de declasare şi casare, de decontare, evidenta şi control ale mijloacelor materiale şi financiare;
e) încheie, în condiţiile legii, asigurãri facultative pentru personalul aflat în misiuni specifice şi pentru mijloacele tehnice folosite.
ART. 23
(1) Terenurile, clãdirile, spaţiile de lucru, de depozitare şi de cazare, necesare functionarii Serviciului de Protecţie şi Paza, sunt asigurate de Guvern, în condiţiile prevãzute de lege.
(2) Imobilele deţinute de unitãţile Serviciului de Protecţie şi Paza constituie domeniu public de interes naţional şi sunt scoase din circuitul civil.
ART. 24
(1) Pentru exercitarea actului de conducere şi îndeplinirea misiunilor specifice, Serviciul de Protecţie şi Paza îşi organizeazã un sistem propriu de transmisiuni, folosind în acest scop forţele şi mijloacele aflate la dispoziţia sa.
(2) Pe timpul misiunilor specifice sistemul propriu de transmisiuni poate fi folosit şi de persoanele prevãzute la art. 1 alin. (1).
ART. 25
Serviciul de Protecţie şi Paza dispune de parc propriu de mijloace de transport, destinat îndeplinirii misiunilor specifice.
ART. 26
(1) Pentru executarea unor misiuni care nu suferã amânare şi care nu pot fi aduse la îndeplinire altfel, personalul Serviciului de Protecţie şi Paza are dreptul sa foloseascã orice mijloace de transport şi de telecomunicaţii, proprietate publica sau privatã, cu excepţia celor aparţinând corpului diplomatic.
(2) Decontarea cheltuielilor ocazionate în astfel de împrejurãri se efectueazã în termen de 60 de zile, la cererea proprietarilor, fiind suportate din fondurile Serviciului de Protecţie şi Paza sau, dupã caz, de cãtre persoanele care au provocat intervenţia.
CAP. 5
Dispoziţii finale

ART. 27
Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza este autorizat, dupã caz, sa poarte şi sa foloseascã arme de foc, arme albe şi alte mijloace de protecţie şi descurajare, pentru îndeplinirea misiunilor de serviciu, precum şi în scop de autoaparare, în condiţiile prevãzute de lege.
ART. 28
(1) În situaţia în care obiectivele a cãror paza este asigurata în mod permanent sau temporar de cãtre Serviciul de Protecţie şi Paza sunt în pericol ori atunci când exista informaţii ca se intenţioneazã organizarea unor acţiuni care le-ar putea pune în pericol, acesta, împreunã cu autoritãţile publice şi cu alte organe de specialitate care, potrivit legii, au competente în domeniu, stabileşte zone de protecţie a obiectivelor respective, în imediata apropiere a acestora, în care, la nevoie, poate interzice sau limita, dupã caz, accesul.
(2) Zonele de protecţie a obiectivelor sunt delimitate, cu semne vizibile, de cãtre Serviciul de Protecţie şi Paza, cu sprijinul de specialitate al autoritãţilor publice şi al altor organe abilitate.
(3) Zonele de protecţie au acelaşi regim ca şi obiectivele a cãror paza este asigurata.
(4) Personalul Serviciului de Protecţie şi Paza, aflat în misiune, este autorizat sa legitimeze şi, dupã caz, sa imobilizeze persoanele care patrund în mod ilegal în zonele cu acces interzis sau limitat, predandu-le de urgenta organelor competente, împreunã cu actul de constatare. În aceste situaţii, personalul Serviciului de Protecţie şi Paza are obligaţia de a se legitima.
ART. 29
(1) În cazul constatãrii unei infracţiuni flagrante ori a unor tentative sau acte preparatorii pedepsite de lege, care pun în pericol viata, integritatea fizica sau sãnãtatea persoanelor prevãzute la art. 1 alin. (1), cãrora li se asigura protecţie, ori obiectivele aflate în paza, personalul Serviciului de Protecţie şi Paza poate imobiliza fãptuitorul, predandu-l de îndatã organelor competente, împreunã cu actul de constatare şi cu mijloacele materiale de proba.
(2) Serviciul de Protecţie şi Paza nu poate efectua cercetarea sau urmãrirea penalã, nu poate lua mãsura reţinerii sau arestãrii preventive şi nu dispune de spaţii proprii de reţinere sau de arest.
ART. 30
Instituţiile din cadrul cãrora fac parte persoanele fizice beneficiare de protecţie şi paza şi cele cãrora le aparţin obiectivele pazite în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (1) pun la dispoziţie Serviciului de Protecţie şi Paza, în mod gratuit, pe baza unei convenţii prealabile, spaţiile şi utilitatile necesare îndeplinirii misiunilor.
ART. 31
(1) Activitatea operativã a Serviciului de Protecţie şi Paza constituie secret de stat.
(2) Documentele Serviciului de Protecţie şi Paza se pãstreazã în arhiva proprie şi pot fi consultate, în condiţiile legii, cu aprobarea directorului acestuia.
ART. 32
Serviciul de Protecţie şi Paza foloseşte, pentru individualizare şi recunoaştere, emblema, ale carei model şi descriere sunt prevãzute în anexa nr. 2. Emblema este semnul de arma al Serviciului de Protecţie şi Paza.
ART. 33
(1) La data intrãrii în vigoare a prezentei legi orice dispoziţii contrare se abroga.
(2) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta lege.



Aceasta lege a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 28 septembrie 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constituţia României.



p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
ANDREI IOAN CHILIMAN


Aceasta lege a fost adoptatã de Senat în şedinţa din 29 septembrie 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) din Constituţia României.


PREŞEDINTELE SENATULUI
PETRE ROMAN


ANEXA 1

MODELUL
insignei de serviciu


ANEXA 2

DESCRIEREA
emblemei Serviciului de Protecţie şi Paza

În centrul reprezentãrii se gãseşte un scut albastru, încãrcat cu doua sabii de aur, incrucisate, cu varful în jos. Scutul este timbrat de o acvila de aur, cruciata, cu cioc roşu, purtind în acesta o cruce de culoare aurie.
Sprijinitorii scutului sunt doi lei cu limbile şi ghearele roşii.
Deviza, plasata pe o eşarfa de culoare roşie, cuprinde cuvintele "SEMPER FIDELIS", scrise în culoare alba.
Emblema este incadrata în partea de sus de denumirea tarii "ROMÂNIA", iar în partea de jos, de initialele instituţiei - S.P.P.



───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016