Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 190 din 23 iunie 2005  pentru aprobarea amendamentului convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18 noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, si pentru modificarea si completarea   Ordonantei Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 190 din 23 iunie 2005 pentru aprobarea amendamentului convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18 noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, si pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 574 din 4 iulie 2005
Parlamentul României adoptã prezenta lege.

ART. I
Se aprobã amendamentul convenit între Guvernul României şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18 noiembrie 2004 şi, respectiv, la Bucureşti la 15 decembrie 2004, la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general şi publicitãţii imobiliare, în sumã de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998 şi ratificat prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 21/1998 , aprobatã prin <>Legea nr. 132/1998 .
ART. II
(1) Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentei legi, Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, va deţine întreaga autoritate şi responsabilitate în realizarea Proiectului şi utilizarea sumelor din împrumut. Acestea îi vor fi transferate de cãtre Ministerul Finanţelor Publice prin intermediul unui acord de împrumut subsidiar. La rândul sãu, Ministerul Administraţiei şi Internelor va încheia cu Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã o convenţie prin care se vor reglementa condiţiile de derulare a împrumutului prin intermediul acesteia din urmã.
(2) La momentul intrãrii în vigoare a acordului de împrumut subsidiar prevãzut la alin. (1), acordurile subsidiare de împrumut încheiate între Ministerul Finanţelor Publice şi Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie şi, respectiv, Ministerul Justiţiei îşi înceteazã valabilitatea, cu excepţia obligaţiilor referitoare la raportãri, dãri de seamã şi alte obligaţii ce se referã la perioada în care implementarea Proiectului a fost realizatã de cãtre cele douã instituţii publice, respectiv 1998-2004.
(3) Toate bunurile şi lucrãrile achiziţionate sau în curs de achiziţionare, precum şi serviciile de care a beneficiat sau beneficiazã în prezent Ministerul Justiţiei (în cadrul unor contracte încheiate de cãtre Ministerul Justiţiei prin intermediul Unitãţii de Coordonare a Proiectului, Grupului de Coordonare a Cãrţii Funciare sau Unitãţii de Management al Proiectului/Ministerul Justiţiei) în procesul de derulare a Proiectului vor fi preluate de cãtre Ministerul Administraţiei şi Internelor de la Ministerul Justiţiei, pe bazã de protocol încheiat în termen de 10 zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi.
ART. III
<>Ordonanţa Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general şi publicitãţii imobiliare, în sumã de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 42 din 30 ianuarie 1998, aprobatã prin <>Legea nr. 132/1998 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã articolul 3 se introduce un articol nou, articolul 3^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 3^1. - (1) Contribuţia României la finanţarea Proiectului prevãzut la art. 1, începând cu anul 2005, se va asigura, în limita echivalentului în lei a 8.133.721,22 dolari S.U.A., de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(2) Sumele prevãzute în bugetul Ministerului Justiţiei pe anul 2005, reprezentând contribuţia României la finanţarea Proiectului, se transferã în bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor cu aceeaşi destinaţie."
2. Dupã articolul 4 se introduce un articol nou, articolul 4^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 4^1. - (1) Plata serviciului datoriei publice aferent împrumutului, respectiv rambursarea acestuia, achitarea dobânzilor, comisioanelor şi a altor costuri aferente împrumutului, va fi asiguratã, începând cu anul 2005, de cãtre Ministerul Administraţiei şi Internelor.
(2) Sumele prevãzute în bugetul Ministerului Justiţiei pe anul 2005 pentru plata serviciului datoriei publice aferent împrumutului, respectiv rambursarea acestuia, achitarea dobânzilor, comisioanelor şi a altor costuri aferente împrumutului, se transferã în bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor cu aceeaşi destinaţie."
3. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Se autorizeazã Guvernul României ca, prin Ministerul Finanţelor Publice, de comun acord cu Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, sã introducã pe parcursul utilizãrii împrumutului, în raport cu condiţiile concrete de derulare a acordului, amendamente la conţinutul acestuia, care privesc realocãri de fonduri, modificãri în structura pe componente, precum şi alte modificãri care nu sunt de naturã sã majoreze obligaţiile financiare ale României faţã de Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare sau sã determine noi condiţionãri economice faţã de cele convenite iniţial între pãrţi.
(2) Amendamentele la acord convenite cu Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, potrivit alin. (1), se vor aproba prin hotãrâre a Guvernului."
ART. IV
Se autorizeazã Ministerul Finanţelor Publice sã introducã modificãrile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei legi în volumul şi în structura bugetului Ministerului Justiţiei şi Ministerului Administraţiei şi Internelor, la propunerea ordonatorilor principali de credite.

Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ADRIAN NĂSTASE

PREŞEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VĂCĂROIU

Bucureşti, 23 iunie 2005.
Nr. 190.



Banca Mondiala Oficiul Regional al Europei Tel: (385)1 235-7222
BANCA INTERNAŢIONALA Centrale si de Sud Fax: (385)1 235-7293
PENTRU RECONSTRUCŢIE Trg. I.F. Kenedya 6B
SI DEZVOLTARE 10000 Zagreb. Croaţia
ASOCIAŢIA PENTRU
DEZVOLTARE INTERNATIONALA

18 noiembrie 2004

Excelenţei Sale
Mihai Nicolae Tãnãsescu
Ministrul Finanţelor Publice
Guvernul României
Bucureşti România



România; Împrumut nr. 4258 RO (Proiect Cadastru general si înregistrarea pãmântului)
Amendament la Acordul de imprumut

Stimate Domnule Ministru:
Mã refer la Acordul de împrumut dintre România si Banca Internaţionala pentru Reconstrucţie si Dezvoltare (Banca), pentru Proiectul mai sus menţionat, datat 23 ianuarie 1998, aşa dupa cum a fost amendat (Acordul) si scrisoarea de la Dl. Paul Ichim, Secretar de Stat, Ministerul Finanţelor Publice, datata 17 septembrie 2004, prin care se solicitau anumite amendamente la Acordul mai sus menţionat Consimţim la cererea exprimata de dvs. si prin aceasta amendam Acordul dupã cum urmeazã (modificãrile sunt reflectate in italice):

1. Secţiunea 1.02. a Acordului se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
Secţiunea 1.02 Numai daca din context nu se intelege altfel, cei cativa termeni definiţi in Condiţiile generale si in Preambulul acestui Acord au respectivele înţelesuri, stabilite in acel loc, si urmãtorii termeni adiţionali au urmãtoarele înţelesuri:
(a) "ANCPI" înseamnã Agenţia Naţionala pentru Cadastru si Publicitate Imobiliara a Împrumutatului sau orice succesor legal de acum încolo, înfiinţata prin Hotararea Guvernului nr. 1210 (aşa dupã cum este definita in cele ce urmeazã);
(b) "Legea Cadastrului" înseamnã Legea cadastrului general si a publicitãţii imobiliare nr. 7, a Împrumutatului, datata 13 martie 1996;
(c) "Ordonanta de Urgenta nr. 41 înseamnã Ordonanţa de Urgenta a Guvernului nr. 41, datata 27 mai 2004, privind reorganizarea funcţiilor cartii funciare si cadastrului intr-o singura agenţie;
(d) "Hotãrârea Guvernului nr. 1210" înseamnã Hotãrârea Guvernului nr. 1210 datata 29 iulie 2004 cu privire la organizarea si funcţionarea ANCPI;
(e) "MAI" înseamnã Mimisterul Administraţiei si Internelor al Împrumutatului si include orice succesor legal de acum încolo;
(f) "MJ" înseamnã Ministerul Justiţiei al Împrumutatului si include orice succesor de aici încolo;
(g) "UMP" înseamnã Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul ANCPI;
(h) "Cont Special" înseamnã contul la care se face referire in Secţiunea 2.02(b) a acestui Acord; si
(i) "servicii tehnice" înseamnã servicii pentru control geodezic, fotografiere aeriana, cartografiere (incluzând sistemele de cartografiere digitala), sisteme de înregistrarea pamantului si de informaţii cadastrale, baze de date privind cadastrul, topografieri cadastrale urbane si rurale si conversie de date, intrãri de date, tipãrire, materiale publicitare si formulare tipizate si campanie publicitara."
2. Secţiunea 2.02. (b) se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"(b) Împrumutatul poate, pentru scopurile Proiectului, sa deschidã si sa menţinã in dolari S.U.A., un cont special de depozit, la o banca comerciala, satisfãcãtoare pentru Bancã, incluzând o protecţie corespunzãtoare împotriva confiscãrii, compensãrii si sechestrãrii. Depozitele in si plãţile din Contul Special se vor face in conformitate cu prevederile Anexei nr. 6 la acest Acord."
3. Secţiunea 2.03. se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"Data închiderii va fi 30 iunie 2006 sau orice astfel de data ulterioara, aşa dupã cum va stabili Banca. Banca va instiinta cu promptitudine Împrumutatul in legãtura cu aceasta data ulterioara."
4. Secţiunea 3.01. (a) se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"(a) Împrumutatul declara angajamentul sau fata de obiectivele Proiectului, aşa dupã cum au fost stabilite in Anexa 2 la acest Acord, si, in acest scop, va implementa, prin ANCPI, Proiectul cu diligenta si eficienta cuvenite si in conformitate cu practicile corespunzãtoare din punct de vedere legal, cadastral, administrativ, financiar, economic, ingineresc si managerial si va furniza cu promptitudine dupã cum este necesar fondurile, facilitãţile, serviciile si alte resurse necesare Proiectului"
5. Secţiunea 5.01 (b) se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"Ordonanţa de Urgenta nr. 41, sau Legea Cadastrului, sau Hotãrârea Guvernului nr. 1210 vor fi fost amendate, suspendate, abrogate, anulate sau respinse, astfel încât sa afecteze material si negativ abilitatea Împrumutatului de a realiza sau îndeplini obiectivele Proiectului."
6. Tabelul din paragraful 1 al Anexei 1 se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:

ANEXA 1
Tragerile din împrumut

1. Tabelul de mai jos indica categoriile care urmeazã a fi finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum si procentul de cheltuieli care urmeazã a fi finanţate in cadrul fiecãrei categorii:


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Categoria Suma alocata Procesat (%) din
────────── (exprimata în cheltuieli care
dolari SUA) urmeazã a fi
────────────── finanţate
─────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Lucrãri 50%
a) In cadrul pãrţii A a Proiectului 113.700
b) In cadrul pãrţii B a Proiectului 75.000
c) In cadrul pãrţilor A si B ale
Proiectului dupã 1 decembrie 2004 1.011.300

(2) Bunuri 100% din cheltuielile
externe, 100% din
cheltuielile interne
(cost ex-factory) si
70% din cheltuielile
interne pentru alte
articole achiziţionate
pe plan local
a) In cadrul pãrţii A a Proiectului 1.767.000
b) In cadrul pãrţii B a Proiectului 476.500
c) In cadrai pãrţii C(i) a Proiectului 22.000
d) In cadrul pãrţilor A, B si C ale
Proiectului dupã 1 decembrie 2004 1.151.500
(3) Servicii tehnice: 80%
(a) In cadrul pãrţii A a Proiectului 4.774.000
(b) In cadrul pãrţii B a Proiectului 887.000
(c) In cadrul pãrţii C(ii) a
Proiectului 0
(d) In cadrul pãrţii C(iii) a
Proiectului 0
(e) In cadrul pãrţilor A, B si C ale
Proiectului dupã 1 decembrie
2004 10.959.000
(4) Servicii de consultanta si instruire 100%
(i) Servicii de consultanta
(a) In cadrul pãrţii C(ii) a 1.009.000
Proiectului
(b) In cadrul pãrtii C(iii) a 1.239.000
Proiectului
(c) In cadrul pãrţilor A, B si C
ale Proiectului dupã
1 decembrie 2004 622.000
(ii) Instruire
(a) In cadrul pãrţii A a
Proiectului 110.700
(b) In cadrul pãrţii B a
Proiectului 157.300
(c) In cadrul pãrţilor A, B si
C ale Proiectului dupã
1 decembrie 2004 147.000
(5) Costuri operaţionale marginale: 100%
(a) In cadrul pãrţii C(ii) a
Proiectului 0
(b) In cadrul pãrţii C(iii) a
Proiectului 219.000
(c) In cadrul pãrţilor A, B si
C ale Proiectului dupã
1 decembrie 2004 553.000
(6) Nealocate
(a) In cadrul pãrţii A a
Proiectului 0
(b) In cadrul pãrţii B a
Proiectului 0
(c) In cadrul pãrţilor A, B si
C ale Proiectului dupã
1 decembrie 2004 206.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 25.500.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



7. Paragraful 2(c) al Anexei 1 se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã:
"(c) termenul "costuri operaţionale marginale" înseamnã salariile personalului UMP-ului si personalului ANCPI, altele decât salariile funcţionarilor publici, costuri de calatorie pentru deplasãrile in teritoriu in scopul implementãrii Proiectului, rechizite si echipament de birou, utilitãţi, costuri de comunicare (inclusiv Internet), costuri cu traducerea, operarea si întreţinerea vehiculelor (inclusiv combustibil, service si asigurare auto) si costurile aferente publicãrii anunţurilor de achiziţii"
8. Paragraful 2 se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:

ANEXA 2
Descrierea Proiectului

Obiectivele Proiectului (cunoscut pe teritoriul Împrumutatului ca "Proiectul cadastrului general si publicitãţii imobiliare") sunt acelea de a dezvolta si implementa sistemele de cadastru general si de înregistrare a pãmântului ale Împrumutatului, astfel încât sa se asigure securitatea drepturilor de proprietate imobiliara si proceduri simple, sigure si eficiente din punct de vedere al costurilor pentru tranzacţiile imobiliare.
Proiectul cuprinde urmãtoarele pãrţi, care fac obiectul acelor modificãri asupra cãrora Împrumutatul si Banca pot cãdea de acord periodic pentru a realiza aceste obiective:

Partea A: Dezvoltarea si implementarea Sistemului de cadastru general
Dezvoltarea si implementarea sistemului de cadastru general in mai multe teritorii administrative, prin: (i) furnizarea de servicii tehnice; (ii) proiectarea sistemului si instalarea unei sistem informaţional de cadastru, care sa gestioneze bazele de date cu privire la cadastrul general; (iii) renovarea si extinderea birourilor locale de cadastru si clãdirilor sediilor centrale, inclusiv arhitectura si/sau proiectare pentru renovare si construirea de noi cladiri; (iv) furnizarea mijloacelor de transport, a mobilierului si echipamentului de birou pentru ANCPI si birourile locale de cadastru; si (v) instruirea in scopul consolidãrii ANCPI si a birourilor locale de cadastru.

Partea B: Dezvoltarea si implementarea sistemului de carte funciara
Dezvoltarea si implementarea unui sistem de carte funciara, incluzând sprijin pentru înregistrarea sistematica (adicã înregistrarea tuturor proprietãţilor imobiliare, având la baza un cadastru general complet in cadrul unor zone specificate) sau înregistrarea sporadica (adicã înregistrarea provizorie a articolelor individuale ale proprietãţii imobiliare, la cererea proprietarului sau a altei pãrţi interesate) prin; (i) furnizarea unor servicii tehnice; (ii) proiectarea si instalarea unui sistem computerizat pentru cartea funciara; (iii) renovarea si extinderea birourilor de carte funciara si a oricãror clãdiri asimilate sediilor centrale, inclusiv arhitectura si/sau proiectare pentru renovare si construirea de noi clãdiri; (iv) furnizarea mijloacelor de transport, a mobilierului si echipamentului de birou pentru birourile de carte funciara; si (v) instruirea in beneficiul judecãtorilor de carte funciara, registratorilor si funcţionarilor si personalului birourilor.

Partea C: Consolidare instituţionala
Furnizarea de servicii de consultanta si servicii tehnice pentru sprijinirea Împrumutatului in consolidarea capacitãţii de implementare a Proiectului de cãtre ANCPI si UMP.

***

Se estimeazã ca Proiectul sa fie finalizat pana pe 31 decembrie 2005"
9. Secţiunea 4 se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
(a) Partea C.1 a Secţiunii I se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"1. Licitatie internaţionala limitata
Aerofotografierea estimata a costa mai puţin de 400.000 dolari S.U.A. poate fi achiziţionatã prin contracte adjudecate în conformitate cu prevederile paragrafului 3.2. al Ghidului."
(b) Partea C.2 a Secţiunii I se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã:
"2. Licitaţie naţionala competitiva
(a) serviciile tehnice estimate a costa mai puţin de 300.000 dolari S.U.A. echivalent per contract, (b) bunurile estimate a costa mai puţin de 300.000 dolari S.U.A. echivalent per contract si (c) lucrãrile estimate a costa mai puţin de 1.000.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achiziţionate in cadrul contractelor adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.3 si 3.4 ale Ghidului."
(c) Partea C.3 a Secţiunii I se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã;
"3. Cumparare internationala
Bunurile (altele decât mobilierul) estimate a costa mai puţin de 250.000 dolari S.U.A echivalent per contract pot fi achiziţionate in baza procedurilor de cumpãrare internaţionala in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.5 si 3.6 ale Ghidului."
(d) Partea C.4 a Secţiunii I se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã:
"4. Cumpãrare nationala
Bunurile estimate a costa mai puţin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent per contract si serviciile tehnice estimate a costa mai puţin de 75.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achiziţionate in cadrul contractelor adjudecate in baza procedurilor de cumpãrare naţionala in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.5 si 3.6 al Ghidului."
(e) Partea C.1 a Secţiunii II se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã:
"1. Consultanţii individuali
Serviciile pentru sarcinile care îndeplinesc cerinţele stabilite in paragraful 5.1 al Ghidului de Consultanta, incluzând instruirea in cadrul pãrţii A si pãrţii B a Proiectului, vor fi achiziţionate in cadrul contractelor adjudecate consultanţilor individuali in conformitate cu prevederile paragrafelor 5.1 pana la 5.3 ale Ghidului de consultanta".
(f) O noua parte, C.2 se adaugã Secţiunii II:
"2. Selecţia bazata pe calificarea consultantilor
Serviciile estimate a costa mai puţin de 100.000 dolari SUA echivalent per contract pot fi achiziţionate in cadrul contractelor adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.1 si 3.7 ale Ghidului de consultanta, inclusiv instruirea in cadrul pãrţii A si partii B a Proiectului."
10. Secţiunea 5, paragraful 1 se amendeazã si se citeşte dupã cum urmeazã:
"1. Responsabilitatea pentru realizarea Proiectului ii va reveni ANCPI si, in acest scop, Împrumutatul se va asigura ca, pe toata perioada implementãrii Proiectului, ANCPI va menţine o UMP cu un numãr suficient de personal calificat, resurse adecvate si termeni de referinţa satisfãcãtori pentru Bancã;"
11. In Secţiunea 6, toate referirile la "Conturile Speciale" se amendeazã si se vot citi "Contul Special"; toate referirile la "respectivul Cont Special" se amendeazã si se vor citi "Contul Special" si toate referirile la "oricare din Conturile -Speciale" se amendeazã si se va citi "Contul Special".
12. Paragraful 1 (a) al Secţiunii 6 se amendeazã si se va citi dupã cum urmeaza:
"(a) termenul "Categorii eligibile" înseamnã toate Categoriile incluse in Secţiunea 1, cu excepţia Categoriei 6."
13. Paragraful 1 (c) al Sectiunii 6 se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã;
"(c) termenul "Alocaţia Autorizata" înseamnã o suma egala cu 1.000.000 dolari SUA in legãtura cu Contul Special, care urmeazã a fi trasa din contul Împrumutului si depozitata in Contul Special urmare paragrafului 3(a) al acestei Secţiuni."
14. Paragraful 5(d) al Sectiunii 6 se amendeazã si se va citi dupã cum urmeazã;
"(d) odatã ce suma totala rãmasa netrasa din Împrumut, alocata categoriilor eligibile, minus suma totala a tuturor angajamentelor speciale restante asumate de Bancã urmare Secţiunii 5.02 din Conditiile Generale, va fi egala cu echivalentul de doua ori suma alocaţiei autorizate.
Dupã aceea, tragerea din Contul Împrumutului a sumei ramase netrasa din Împrumut alocata categoriilor eligibile va urma acele proceduri pe care Banca le va specifica prin înştiinţarea Împrumutatului. Astfel de trageri in continuare vor fi fãcuta numai dupã si in mãsura in care Banca va constata ca toate aceste astfel de sume ramase si depozitate in respectivul Cont Special la data unei astfel de instiintari va fi utilizata in efectuarea de plaţi pentru cheltuieli eligibile."
Va rugam sa confirmaţi acordul dumneavoastrã cu privire la cele de mai sus, in numele României, prin semnarea, datarea si retornarea cãtre noi a unei copii a acestei scrisori. Acest amendament va deveni efectiv la data primirii unei copii contrasemnate a acestei scrisori.

Cu sinceritate,
Anand K. Seth
Director
Unitatea pentru tarile Europei Centrale de Sud
Regiunea Europa si Asia Centrala

De acord
România
De cãtre; Mihai Nicolae Tanasescu
Reprezentant autorizat
Titlu; Ministrul Finanţelor Publice
Data: 15 decembrie 2004
____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016