Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 159 din 16 aprilie 2003  pentru ratificarea Amendamentului nr. 2, convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana, semnat la Bucuresti la 2 august 2002 si la Bruxelles la 11 aprilie 2002, la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 159 din 16 aprilie 2003 pentru ratificarea Amendamentului nr. 2, convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana, semnat la Bucuresti la 2 august 2002 si la Bruxelles la 11 aprilie 2002, la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura "Largirea la 4 benzi a drumului national DN 5 Bucuresti-Giurgiu, Romania", semnat la Bucuresti la 22 decembrie 2000 si la Bruxelles la 23 octombrie 2000

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 296 din 5 mai 2003
Parlamentul României adopta prezenta lege.

ARTICOL UNIC
Se ratifica Amendamentul nr. 2, convenit între Guvernul României şi Comisia Europeanã, semnat la Bucureşti la 2 august 2002 şi la Bruxelles la 11 aprilie 2002, la Memorandumul de finanţare convenit între Guvernul României şi Comisia Europeanã privind asistenta financiarã nerambursabila acordatã prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru mãsura "Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România", semnat la Bucureşti la 22 decembrie 2000 şi la Bruxelles la 23 octombrie 2000, ratificat prin <>Legea nr. 382/2001 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr 419 din 27 iulie 2001.

Aceasta lege a fost adoptatã de Senat în şedinţa din 20 februarie 2003, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
ALEXANDRU ATHANASIU

Aceasta lege a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 25 martie 2003, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
VALER DORNEANU

Bucureşti, 16 aprilie 2003.
Nr. 159.

Mãsura ISPA nr. 2000/RO/16/P/PT/002

AMENDAMENTUL Nr. 2

la Memorandumul de finanţare convenit între Guvernul României şi
Comisia Europeanã privind asistenta financiarã
nerambursabila acordatã prin Instrumentul
pentru Politici Structurale de Preaderare pentru mãsura "Lãrgirea
la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România"*)

*) Traducere.

1. Având în vedere ca Memorandumul de finanţare pentru mãsura "Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România" a fost semnat de cãtre Comisia Europeanã în data de 23 octombrie 2000 şi de cãtre Guvernul României în data de 22 decembrie 2000,
2. având în vedere ca durata lui a fost extinsã pana la 30 iunie 2006 prin schimb de scrisori datate 19 iulie şi 30 august 2001, formând Amendamentul nr. 1 la memorandumul de finanţare sus-menţionat,
3. având în vedere ca Guvernul României a transmis Comisiei Europene pe data de 20 decembrie 2001 o cerere de extindere a scopului memorandumului de finanţare menţionat,
4. având în vedere ca se accepta de cãtre Comisia Europeanã modificarea propusã a memorandumului de finanţare,
Comisia Europeanã, denumita în continuare Comisia, actionand pentru şi în numele Comunitãţii Europene, denumita în continuare Comunitatea, reprezentatã de domnul Michel Barnier, membru al Comisiei, pe de o parte, şi Guvernul României, reprezentat de doamna Hildegard Carola Puwak, ministrul integrãrii europene, denumit în continuare Beneficiarul, pe de alta parte,
au convenit urmãtoarele:
1. Memorandumul de finanţare pentru mãsura "Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România" (mãsura nr. 2000/RO/16/P/PT/002) se amendeaza astfel:
ART. 3
Angajamentul
Paragrafele (1) şi (2) se modifica astfel:
"(1) Cheltuiala eligibilã maxima publica sau echivalenta care poate fi luatã în considerare pentru calcularea asistenţei financiare va fi de 65.810.032 euro.
(2) Ponderea asistenţei acordate de Comunitate pentru aceasta mãsura este stabilitã la 66% din totalul cheltuielilor publice sau echivalente, asa cum este prezentat în planul de finanţare din anexa nr. II."
2. Plãţile în cadrul prezentului Amendament nr. 2 la memorandumul de finanţare sunt eligibile pentru asistenta financiarã acordatã prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare, începând cu data de 3 ianuarie 2002, data la care solicitarea de amendare din partea Guvernului României a fost înregistratã de cãtre Comisia Europeanã.
3. Textul original al acestui Amendament nr. 2 la memorandumul de finanţare îl constituie documentul de fata, semnat dupã cum urmeazã, cãruia i se ataşeazã o noua descriere a proiectului, prezentatã în anexa nr. I, un nou plan de finanţare, prezentat în anexa nr. II, şi noi prevederi de implementare amendate în privinta participãrii ţãrilor Cipru, Malta şi Turcia şi în privinta fişelor de monitorizare modificate, prevãzute în anexa nr. III. Toate celelalte prevederi ale memorandumului de finanţare iniţial rãmân neschimbate.

Semnat la Bucureşti la 2 august 2002.
Pentru Beneficiar,
Hildegard Carola Puwak,
ministrul integrãrii europene,
coordonatorul naţional ISPA


Semnat la Bruxelles la 11 aprilie 2002.
Pentru Comunitate,
Michel Barnier,
membru al Comisiei Europene


Lista anexelor la Amendamentul nr. 2

Anexa nr. I "Descrierea mãsurii" (conform amendamentului)
Anexa nr. II "Planul de finanţare" (conform amendamentului)
Anexa nr. III "Prevederi de implementare" (conform amendamentului referitor la participarea ţãrilor Cipru, Malta şi Turcia la licitaţii şi referitor la fişele de monitorizare modificate)


ANEXA 1
-----------
la Amendamentul nr. 2
---------------------
(modificãrile de text sunt prezentate cu caractere cursive)


DESCRIEREA MĂSURII
Rezumatul mãsurii nr. 2000/RO/16/P/PT/002

1. Denumirea mãsurii: Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România
2. Autoritatea care prezintã cererea (coordonatorul naţional ISPA)
2.1. Numele: Hildegard Carola Puwak, ministrul integrãrii europene
2.2. Adresa: Ministerul Integrãrii Europene
Direcţia coordonarea programelor ISPA şi SAPARD
Director: Eugen Teodorovici
Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5, Bucureşti
Telefon: +40-1-301.16.23
Fax: +40-1-301.16.26
E-mail: eugen.teodorovici@mie.ro
3. Autoritatea responsabilã cu implementarea (astfel cum este definitã la pct. 2 din secţiunea a II-a din anexa nr. III.2)
3.1. Numele: Eugenia Dunca, director
Administraţia Nationala a Drumurilor
3.2. Adresa: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, Bucureşti
E-mail: ispa@andnet.ro
4. Beneficiarul final (în cazul în care acesta este alt organism decât autoritatea menţionatã la pct. 3): ca mai sus
5. Localizare
5.1. Ţara beneficiara: România
5.2. Regiunea: Judeţul Giurgiu
6. Descrierea
Drumul naţional DN 5, parte a Coridorului european de transport nr. IX, este amplasat în partea de sud a României şi este inclus în drumul care face legatura dintre Bucureşti şi Giurgiu şi mai departe cu Bulgaria, Turcia, Albania, Grecia.
Lucrãrile de largire a drumului constau în:
● Secţiunea 1: de la km 19 + 600 la km 23 + 200 (Adunatii Copaceni):
a) construcţia variantei de ocolire cu 4 benzi a localitãţii Adunatii Copaceni, cu doua cai de circulaţie separate de o zona mediana;
b) lucrãri de întreţinere a drumului existent în Adunatii Copaceni, incluzând asfaltarea drumului şi consolidarea acostamentelor (reabilitarea drumului existent), dar fãrã schimbarea traseului sau largirii.
Necesitatea construirii variantei de ocolire este una dintre concluziile studiului de fezabilitate revizuit întocmit de firma Hyder Consulting Ltd. Decizia de construire a variantei de ocolire a apãrut ca urmare a discuţiilor dintre reprezentanţii Comisiei Europene, Delegaţia Comisiei Europene în România, pe de o parte, şi Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi Administraţia Nationala a Drumurilor, pe de alta parte.
Varianta de ocolire se desprinde din DN 5 la km 19+600 şi se termina la km 23+200, unde se integreaza în drumul naţional existent. Varianta de ocolire se va construi cu doua cai de circulaţie şi cu o viteza proiectata de 80 km/h.
● Secţiunea 2: de la km 23+200 la km 59+100: modernizarea drumului existent şi lãrgirea la 4 benzi (o singura cale de circulaţie), incluzând mãsuri speciale de siguranta a traficului, în special la traversarea localitãţilor Calugareni, Uzunu, Daia şi Remus. Aceste mãsuri de siguranta a traficului sunt urmãtoarele:
- construcţia de pasarele pietonale;
- treceri pietonale şi intersectii semaforizate care vor asigura fluenta traficului şi siguranta pietonilor, a persoanelor cu handicap şi a ciclistilor;
- parapete care vor fi montate de-a lungul zonei de siguranta a drumului pentru a preveni traversarile ilegale.
Lãrgirea la 4 benzi va fi executatã pe aliniamentul existent pe DN 5. Elementele geometrice ale aliniamentului vor fi executate pentru v = 80 km/h şi, dacã este cazul, v = 60 km/h.
Pentru secţiunea de drum cu doua cai de circulaţie şi 4 benzi, deja existenta, vor fi proiectate numai lucrãri de reabilitare.

Principalele date tehnice ale investiţiei:


1. Secţiunea de drum
┌────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Lungimea │ 39,4 km │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Partea carosabilã │ 14 m + acostament (inclusiv separarea │
│ │ localitãţilor din afarã) │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Platforma │ 17-19 m │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Sistemul de asfalt al drumului:│ │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ beton asfaltic │ 5 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ liant │ 5 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ mixtura asfaltica │ 8 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast stabilizator │30 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast │25 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ strat de forma │15 cm │
└────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘

2. Secţiunea variantei de ocolire

┌────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ Lungimea │4,25 km │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Partea carosabilã │2 cai de circulaţie de câte 7,00 m │
│ │fiecare │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Viteza de proiectare │60-100 km/h │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Platforma │20 m │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ Sistemul de asfalt al drumului:│ │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ beton asfaltic │4 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ liant │4 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ mixtura asfaltica │10 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast stabilizator │30 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast │25 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ strat de forma │15 cm │
├────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│ Acostamentele şi zona mediana vor avea urmãtoarele caracteristici: │
├────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┤
│ beton asfaltic │4 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast stabilizator │16 cm │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ balast │ │
├────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ strat de forma │15 cm │
└────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘


Proiectarea ambelor structuri îndeplineşte cerinţele Directivei Comisiei Europene nr. 96/53 cu privire la greutãţi şi dimensiuni, permitand o sarcina pe osie de maximum 11,5 tone. În plus, proiectarea structurilor îndeplineşte standardele specifice ale Uniunii Europene.
7. Obiective
Principalele obiective în politica de transport:
● eliminarea şi prevenirea blocajelor de trafic. Se prevede ca în condiţiile drumului existent blocajele fluxului de trafic vor aparea în anul 2005, în timp ce lãrgirea la 4 benzi va întârzia apariţia acestora pentru perioada 2020-2025;
● creşterea capacitãţii de trafic şi a mediei de viteza. Viteza medie (la nivelul de trafic al anului 1995) este de 43,5 km/h în condiţiile existente şi va atinge aproximativ 63,2 km/h dupã largire. Media timpului economisit astfel este de 16 min./vehicul;
● creşterea fluxului de trafic. Se prevede ca traficul generat sa creascã cu aproximativ 6,7% fata de traficul "normal";
● reducerea accidentelor şi îmbunãtãţirea siguranţei traficului.
În plus, acest proiect reprezintã una dintre prioritãţile pe termen scurt pentru sectorul transporturilor, menţionate în Programul naţional de adoptare a acquisului comunitar, versiunea iunie 1999, pag. 176.
În esenta, modernizarea drumului naţional Bucureşti-Giurgiu are un impact direct asupra traficului de frontiera (în conformitate cu statisticile de trafic pe anul 1995, traficul internaţional pe aceasta ruta reprezintã aproximativ 16% din traficul total şi 38% din cel pentru vehicule grele) şi este complementara cu o serie de mãsuri promovate deja pentru îmbunãtãţirea tranzitului la frontiera Giurgiu-Ruse, inclusiv un drum de ocolire şi un punct vamal pentru vehiculele grele. Acest punct este în prezent singura legatura fixa peste Dunare între România şi Bulgaria. Acesta este şi motivul pentru care proiectul reprezintã o prioritate în cadrul pachetului de proiecte ale Pactului de stabilitate în Balcani.

Indicatorii care se vor utiliza pentru monitorizarea progresului fizic la construcţia acestui proiect:


┌───────┬──────────────────────────────────────────────┬──────────┬───────────┐
│Articol│ Lucrãri │ U.M. │Cantitatea │
│ │ │ │ estimatã │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 1. │ Terasamente: │ mii mc │ │
│ │ ● taierea vegetatiei │ │ 207,25 │
│ │ ● rambleu necesar │ │ 288,9 │
│ │ ● sapare │ │ 667,8 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 2. │ Strat de agregate naturale stabilizate │ │ │
│ │ cu 6% ciment │ mii mc │ 178,28 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 3. │ Balast │ mii mc │ 274,93 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 4. │ Mixtura asfaltica │ mii tone│ 142,52 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 5. │ Liant │ mii tone│ 155,47 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 6. │ Ciment asfaltic │ mii tone│ 68,03 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 7. │ Rigole şi santuri │ mii ml │ 72,87 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 8. │ Podeţe: │ │ │
│ │ ● dale L = 2,00 m │ buc. │ 48 │
│ │ ● dale L = 0,5 m │ buc. │1.110 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│ 9. │ Solul de suprafata de la rambleu │ mii mc │ 58,9 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│10. │ Demolare: │ │ │
│ │ ● beton (podeţe, rigole, santuri, │ │ │
│ │ garduri, trotuare) │ mii mc │ 3,997 │
│ │ ● beton armat (podeţe) │ mii mc │ 0,462 │
├───────┼──────────────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┤
│11. │ Lucrãri de pod │ buc./ml │ 4/199 │
└───────┴──────────────────────────────────────────────┴──────────┴───────────┘

8. Planificarea lucrãrilor

┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────┬──────────────┐
│ Categoria de lucrãri │ Începere │ Terminare │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Planificare şi proiectare*1),*2) │ aprilie 2000 │decembrie 2001│
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Achiziţii de terenuri │ aprilie 2001 │iunie 2002 │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Construcţie - Adunatii Copaceni-Giurgiu │ iulie 2002 │decembrie 2004│
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Construcţie-varianta de ocolire │ │ │
│ Adunatii Copaceni │ august 2002 │decembrie 2004│
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Exploatare - Adunatii Copaceni-Giurgiu │ ianuarie 2005 │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────┼──────────────┤
│ Exploatare-varianta de ocolire │ │ │
│ Adunatii Copaceni │ ianuarie 2005 │ │
└─────────────────────────────────────────────┴────────────────┴──────────────┘


------------
*1) Studiul de fezabilitate, documentaţia de licitaţie şi proiectul tehnic pentru DN 5 Bucureşti-Giurgiu au fost întocmite de Hyder Consulting Ltd. şi finanţate în cadrul Programului PHARE.
*2) Finalizarea detaliilor de execuţie şi a documentaţiei de licitaţie pentru proiectul drum expres Adunatii Copaceni-Giurgiu şi varianta de ocolire Adunatii Copaceni au fost întocmite de Hyder Consulting Ltd. şi finanţate în cadrul Facilitatii ISPA.

9. Analiza cost-beneficiu economico-social

Scenariul pesimist a fost folosit pentru rata de creştere în traficul total. Acesta a fost estimat pe baza statisticilor de trafic din 1995 realizate de Administraţia Nationala a Drumurilor: numaratori manuale în 4 puncte de pe drumul naţional DN 5.


┌────────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬──────────────┐
│ Maşini │ Autobuze │ Camioane │ Total │
├────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 249.481 │ 59.722 │ 198.338 │ 507.541 │
└────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┴──────────────┘

Pe aceasta baza a fost evaluat traficul viitor pe tipuri de vehicule.

┌──────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada │ Scenariul ratei de creştere anuale (trafic total) │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1995-2000 │ 3,71% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2000-2005 │ 4,56% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2005-2010 │ 4,84% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2010-2015 │ 4,78% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2015-2020 │ 3,86% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2020-2025 │ 3,23% │
├──────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2025-2030 │ 2,78% │
└──────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────┘


Submodelul COV (cost operare/vehicul) al modelului HDM III al Bãncii Mondiale a fost utilizat împreunã cu relaţiile viteza-flux, în scopul calculãrii costurilor de operare/vehicul pe fiecare an:
a) în cazul implementarii proiectului;
b) în cazul în care proiectul nu este implementat.
Diferenţa COV dintre cele doua tipuri de cazuri determina beneficiile nete.
În tabelul de mai jos sunt prezentate principalele concluzii (rata rentabilitatii economice - %):


- RRE (%) -
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Beneficii rezultate din: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┤
│ a) trafic normal │ 29,9 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ b) trafic normal şi generat │ 31,2 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ c) trafic normal şi generat + valoare reducere accidente │ 31,4 │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ d) trafic normal şi generat + valoare reducere │ │
│ accidente + economie de timp │ 33,6 │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘



10. Principalele elemente de analiza financiarã

Proiectul nu va genera venituri din taxe pe autostrada.

11. Analiza impactului asupra mediului înconjurãtor
Acest proiect face parte din clasa de dezvoltare prevãzutã în anexa I la Directiva C.E.E. nr. 85/337 (Directiva C.E. nr. 97/11).
O evaluare a impactului asupra mediului a fost realizatã de consultantul local Iptana Search, ca parte a studiului de fezabilitate existent. Aceasta evaluare va fi revizuitã, extinsã pentru varianta de ocolire şi completatã în conformitate cu procedurile Uniunii Europene de cãtre un consultant internaţional, ca parte a revizuirii studiului de fezabilitate (finanţat prin PHARE) şi studiului tehnic. Revizuirea, EIA şi planul de atenuare a efectelor negative, inclusiv consultarea pe scara larga a publicului şi dezvoltarea mãsurilor de siguranta a circulaţiei, au fost finalizate în luna octombrie 2001 pentru sectorul de drum şi vor fi completate în ianuarie 2002 pentru varianta de ocolire.
Pana în prezent Agenţia de Protecţie a Mediului Giurgiu a fost consultata în timpul studiului de fezabilitate, iar un anunţ a fost publicat în ziarul naţional "Adevãrul" la data de 10 decembrie 1998, invitand publicul sa îşi exprime opinia.
Consultarea altor autoritãţi relevante a fost finalizatã şi, în consecinta, Ministerul Apelor şi Protecţiei Mediului a emis o autorizaţie pentru lucrãri la data de 9 martie 2000, care a fost reînnoitã la data de 14 august 2001.
Cu toate ca proiectul nu implica legãturi directe cu Bulgaria, se intenţioneazã sa se consulte autoritãţile bulgare competente.
În final documentaţia pentru licitaţie va cuprinde şi mãsuri de protecţie a mediului, iar consultanţii pentru supervizare vor fi direct implicaţi în monitorizarea acestor mãsuri.
12. Costuri şi asistenta
Defalcarea costurilor


┌──────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┬───────────┐
│ Denumirea │ Costuri │ Costuri │ Total │
│ │ totale │ neeligibile │ costuri │
│ │fãrã T.V.A. │ │ eligibile │
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Cost de planificare/proiectare │ 1.808.216 │ 567.241*2)│ 1.240.975│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Achiziţii de terenuri*1) │ 6.000.000 │ 6.000.000 │ │
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Pregãtirea şantierului │ 300.000 │ │ 300.000│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Organizarea şantierului │ 7.526.183 │ │ 7.526.183│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Lucrãri principale: │ │ │ │
│ - Adunatii Copaceni - Giurgiu │ 42.643.072 │ │ 42.643.072│
│ - Adunatii Copaceni - varianta │ │ │ │
│ de ocolire │ 7.631.943 │ │ 7.631.943│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Asistenta tehnica (instruire şi │ │ │ │
│testare) │ 13.990 │ │ 13.990│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Supervizare pe parcursul implementarii│ 2.278.000 │ │ 2.278.000│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Neprevãzute*3) │ 2.538.985 │ │ 2.538.985│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Taxe/impozite publice │ 2.099.870 │ 2.099.870*4)│ │
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│Altele (mutarea serviciilor) │ 1.636.884 │ │ 1.636.884│
├──────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
│TOTAL: │ 74.477.143 │ 8.667.111 │ 65.810.032│
└──────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴───────────┘


--------------
*1) Costul pentru achiziţii de terenuri prezentat este fãrã nici o taxa.
*2) Costuri efectuate înainte de întocmirea cererii (inclusiv verificarea finanţãrii prin PHARE a studiului de fezabilitate şi detaliile de proiectare).
*3) Corect justificate şi aplicate numai la articolele de buget menţionate.
*4) Alte costuri neeligibile (taxe şi impozite, exclusiv T.V.A.).


- euro -
┌────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┬─────────────┬──────────┐
│ Costuri │Contribuţia │ Cheltuieli │ Total │ Contribuţia │ Rata │
│ totale │sectorului │neeligibile │cheltuieli │ ISPA │asistenţei│
│ │ privat │ │ eligibile │ │ (%) │
├────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼──────────┤
│74.477.143 │ - │ 8.667.111 │65.810.032 │ 43.434.621 │ 66 │
└────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴──────────┘


Rata asistenţei: 66%
13. Implicarea instituţiilor financiare internaţionale
Nu
14. Condiţii specifice privind mãsura
Vezi memorandumul de finanţare.


ANEXA 1a)
---------

Mãsura ISPA nr. 2000/RO/16/P/PT/002


Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu
şi varianta de ocolire la Adunatii Copaceni


PLANUL DE ACHIZIŢII

┌─────┬────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┐
│ │ │ │ Luna │ Rata de │
│Ofer-│ Descrierea │ Tipul │ prevãzutã │rambursare a│
│ ta │ lucrãrilor şi │contractului│ de lansare │ facturilor │
│ nr. │ serviciilor │ (lucrãri,│ a licitaţiei│ legate de │
│ │ care vor fi │ achiziţii │ (luna/an) │ specificul │
│ │ licitate │ sau │ │contractului│
│ │ │ servicii) │ │ │
├─────┼────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 1. │Supervizare - Bucureşti-Giurgiu │ servicii*)│ iulie 2000 │ 66%**) │
├─────┼────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 2. │Lãrgirea la 4 benzi a DN 5 │ lucrãri │ decembrie │ 66%**) │
│ │Adunatii Copaceni-Giurgiu │ │ 2001 │ │
├─────┼────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 3. │Construcţia variantei de ocolire│ lucrãri │ ianuarie │ 66%**) │
│ │la Adunatii Copaceni │ │ 2002 │ │
├─────┼────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│ 4. │Finalizarea proiectului tehnic │servicii***)│ 5 iulie │ 66%**) │
│ │şi a documentaţiei de licitaţie │ │ 2001 │ │
│ │pentru Bucureşti-Giurgiu drum │ │ semnat │ │
│ │expres şi varianta de │ │ │ │
│ │ocolire la Adunatii Copaceni │ │ │ │
└─────┴────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┘


-----------
*) Contract semnat pe data de 14 septembrie 2001 cu firma Hyder Consulting Ltd.
**) Descresterea ratei de asistenta ISPA datoritã amendãrii memorandumului de finanţare, în vederea includerii în scopul iniţial al proiectului a construcţiei variantei de ocolire la Adunatii Copaceni.
***) Procedura de negociere cu firma Hyder Consulting Ltd.

Termenii specifici de atribuire a contractelor vor fi disponibili în Jurnalul Oficial al Comunitãţilor Europene şi/sau pe Internet.


ANEXA 2
-------
la Amendamentul nr. 2
---------------------

PLANUL DE FINANŢARE
revizuit (bazat pe sumele contractate
de la bugetul Uniunii Europene)

Titlul mãsurii: Lãrgirea la 4 benzi a drumului naţional DN 5 Bucureşti-Giurgiu, România

Nr. ISPA: 2000/RO/16/P/PT/002


- euro -
┌────┬────────┬────────┬─────────────────────────────────────┐┌───────────────┐
│ │Costul │ Cos- │ Costurile eligibile ││ │
│ │total │ turile ├─────────────┬─────────────┬─────────┤│ Împrumut │
│ │ │ nee- │ │ │ ││ de la IFI*) │
│ │ │ ligi- │ │ │ ││ │
│Anul│ │ bile │ Total │ ISPA │ Guvern ││ │
├────┼────────┼────────┼─────────┬───┼─────────┬───┼─────────┤├────────┬──────┤
│ │1 = 2+3 │ 2 │3 = 5 + 7│4= │ 5 │6= │ 7 ││ 11 │ 12 │
│ │ │ │ │3/1│ │5/3│ ││ │=11/1 │
│ │ │ │ │(%)│ │(%)│ ││ │ (%) │
│────┼────────┼────────┼─────────┼───┼─────────┼───┼─────────┤├────────┼──────┤
│2000│52648025│ - │ 52648025│ - │ 34747696│ 66│ 17900329││ - │ - │
│2001│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││ - │ - │
│2002│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││ - │ - │
│2003│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││ - │ - │
│2004│ 7000004│ - │ 7000004│ - │ 4620003│ 66│ 2380001││ - │ - │
│2005│ 6162003│ - │ 6162003│ - │ 4066922│ 66│ 2095081││ - │ - │
│2006│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - ││ - │ - │
│Ne- │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│anu-│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│ali-│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│zate│ 8667111│ 8667111│ - │ - │ - │ - │ -││ - │ - │
├────┼────────┼────────┼─────────┼───┼─────────┼───┼─────────┤├────────┼──────┤
│TO- │ │ │ │ │ │ │ ││ │ │
│TAL │21829118│ 8667111│ 65810032│ 88│ 43434621│ 66│ 22375411││ - │ - │
└────┴────────┴────────┴─────────┴───┴─────────┴───┴─────────┘└────────┴──────┘



---------
*) A se specifica.

ANEXA 3
-------
la Amendamentul nr. 2
---------------------

IMPLEMENTAREA
prevederilor amendate

Anexa nr. III.1 "Prevederi financiare privind implementarea ISPA"

SECŢIUNEA a XI-a
Transparenta în adjudecarea contractelor
● Paragraful (2) a) se modifica astfel:
"(2) a) Participarea la procedurile licitaţiei va fi asigurata în aceiaşi termeni tuturor persoanelor fizice şi juridice în vederea aplicãrii tratatului pentru toate persoanele fizice şi juridice din ţãrile beneficiare ISPA şi din Cipru, Malta şi Turcia."
Anexa nr. III.3 "Model de cerere de plata pentru raportarea progresului financiar şi fizic şi pentru solicitarea de modificãri"
● Anexa nr. III.3b)*) se modifica astfel:




MODEL CE VA FI TRANSMIS PENTRU COMITETUL DE MONITORIZARE DIN
ZIUA/LUNA/ANUL

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FIŞA DE MONITORIZARE ISPA │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Toate datele din acest raport trebuie actualizate la 30 iunie sau 31 decembrie
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1A. IDENTIFICAREA MĂSURII │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele mãsurii: │
│Memorandumul de finanţare ISPA nr.: │
│Agenţia de Implementare: │
│Rata asistenţei ISPA: │
│Semnarea Memorandumului de Finanţare - Comisia │
│ - Ţara │
│ │
│ │
│Numãrul amendamentului - Comisia │
│ - Ţara │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1B. AGENŢIA DE IMPLEMENTARE (AI) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele: │
│Adresa: │
│Codul poştal: Localitatea: │
│Persoana de contact: │
│Telefon: │
│E-mail: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 2. SCURTA DESCRIERE CRONOLOGICĂ A ACTIVITĂŢILOR/LUCRĂRILOR REALIZATE │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 3. CONDIŢII SPECIFICE REFERITOARE LA MĂSURA(ARTICOLUL 8 AL MEMORANDUMULUI │
│ DE FINANŢARE MF) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│Referiri la condiţiile specifice, dacã exista, şi precizarea modului în care│
│au fost îndeplinite, precum şi a datei îndeplinirii (nr. scrisorii Comisiei │
│prin care se aduce la cunostinta îndeplinirea condiţiilor respective) │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 4. ACTUALIZAREA PLANULUI DE ACHIZIŢII │
├─────────┬─────────┬─────────┬──────────────────┬────────┬─────────┬─────────┤
│Contract │ Data │ Tipul │ Data publicãrii │Costul │ Tipul │ Data │
│(Nr., │publica- │licitati-│ anunţului de │contrac-│ co- │semnãrii │
│ Tip & │rii │ei │ licitaţie │tului/ │finanta- │şi numele│
│Descriere│anunţului│vizate**)├────────┬─────────┤costul │rii │câştiga- │
│ *)│ de │ │Dacã nu │Dacã s-a │estima- │ │torului/ │
│ │pre- │ │ s-a │publicat │tiv al │ │stadiu***│
│ │vizionare│ │publicat│ │contrac-│Combina- │ │
│ │ a │ ├────────┼─────────┤tului │ta/parale│ │
│ │licita- │ │ Data │Data, nr.│ │la │ │
│ │tiei │ │estimati│MO, │ MEURO │ │ │
│ │ │ │va │Internet │ │ │ │
├───┬─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│Sem│ │ │ │ │ │ │ │ │
│nat│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│În │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pre│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ga-├─────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ti-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│re │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┘



(*) Specificati contractul principal.
(**) Indicaţi dacã acordul contractual va fi conform Cãrţii FIDIC Roşii, Galbene sau Argintii. Specificati dacã licitaţia este local, internationala sau restrânsã şi justificati procedura în cazul precalificarii.
(***) Pentru contractele aflate în pregãtire, oferiti câteva detalii despre stadiul pregãtirii documentelor de licitaţie.



┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 5. PLANUL DE CHELTUIELI UM:EURO │
├────┬─────────────┬───────────────┬──────────────┬────────────┬──────────────┤
│ │Costul eligi-│ Plãţile │ Cheltuieli │Cheltuieli │ Diferenţa/ │
│ │bil total │ efectuate │ viitoare │ totale │Cost total (%)│
│ │ │ │ estimative │ │(9)=((7)-2))/ │
│ ├───────┬─────┼───────┬───────┼──────┬───────┼───────┬────┤ /total (2) │
│ │Estima-│Esti-│(pana │ (%) │(de la│ (%) │(7)= │(%) │ │
│Anul│rea │marea│la data│(3)/(2)│data │(5)/(2)│(3)+(5)│(7)/│ │
│ │iniţia-│accep│raporta│ │rapor-│ │ │(2) │ │
│ │la*) │tata │rii) │ │tarii)│ │ │ │ │
│ │ │curen│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ta**)│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │ (7) │(8) │ (9) │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2000│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2001│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2002│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2003│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┤ ├─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│Trim│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2004│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2005│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│2006│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────┼───────┼───────┼──────┼───────┼───────┼────┼──────────────┤
│To- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tal │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────┴─────┴───────┴───────┴──────┴───────┴───────┴────┴──────────────┤
│Propuneri de schimbare a Planului Financiar Da [] Nu [] │
│Transmise la CE în data de: │
│Vor fi transmise la CE în data de: │
│ │
│Vor fi prezentate în cadrul Comitetului de Montorizare (atasati planul şi │
│motivele schimbãrii) │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) La momentul semnãrii Memorandumului de Finanţare
**) Ultimul Comitet de Monitorizare

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 6. FIŞA INFORMATIVA PRIVIND EXECUŢIA FIZICA ŞI FINANCIARĂ (*) │
├─────┬────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│Câte-│ Execuţia fizica │ Execuţia financiarã │
│gorii├────────────┬──────┬──────┬─────┼────────────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│de │ Indicatori │Execu-│Execu-│ Rata│ Indicatori │Cheltu│Chel-│ Rata │Pro- │
│chel-│ fizici(*) │tia │tia │execu│ financiari │ieli │tu- │execu-│gres │
│tu- ├─────┬──────┤fizica│fizica│tiei ├──────┬─────┤de la │ieli │tiei │fizic│
│ieli │ UM │Canti-│de la │pana │fizi-│Costul│ % │ulti- │pana │finan-│ │
│eligi│ │tate │ulti- │la │ce │eligi-│ din │mul │ la │ciare │ │
│bile │ │ │mul │actua-│ (%) │bil │cost │Comi- │actu-│ (5) │ │
│ (*) │ │ │Comi- │lul │ │esti- │ │tet de│alul │ │ │
│ │ │ │tet de│Comi- │ │mat │ │Monito│Comi-│ │ │
│ │ │ │Monito│tet de│ │(euro)│ │rizare│tet │ │ │
│ │ │ │rizare│Monito│ │ │ │ │ de │ │ │
│ │ │ │ │rizare│ │ │ │ │Moni-│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tori-│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │zare │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ (1) │ (2) │ (3) │4=(3)│ (5) │ (6) │ (7) │ (8) │9=8/5 │10=4*│
│ │ │ │ │ │/(1) │ │ │ │ │ │6/100│
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Pro- │Pro- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │gres │gres │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │finan-│fizic│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ciar │total│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │total │ │
├─────┴─────┴──────┴──────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│(*) Asa cum se arata în tabelul 15.1 al Cererii de finanţare pentru asistenta│
│sau asa cum a fost modificat ulterior. În orice caz, ar trebui sa acopere │
│100% costul eligibil. │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 7. CAUZA DIFERENŢELOR (DACĂ EXISTA) DINTRE EXECUŢIA FIZICA ŞI CEA │
│ FINANCIARĂ │
│ │
│ EXPLICAŢII PRIVIND ÎNTÂRZIERILE (DACĂ EXISTA) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 8. PROBLEME TEHNICE, FINANCIARE SAU LEGALE (ANEXA III.1 A MF) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│Se va face referire la orice problema aparuta în implementarea mãsurii, │
│incluzând, ca punct de plecare, planul financiar original şi se va explica │
│ce acţiuni au fost întreprinse pentru a fi corectate. │
│ │
│ │
│Se va face referire la orice suspendare, corectie financiarã şi/sau │
│neregularitate. │
│ │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 9. OBSERVAŢII ŞI RECOMANDĂRI ALE AUTORITĂŢILOR DE INSPECŢIE NAŢIONALE ŞI/ │
│ SAU COMUNITARE (ANEXA III.1 A MF) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│Se va prezenta, pe scurt, observaţiile sau recomandãrile, dacã exista, (cu │
│referire la sursa) şi se va declara modul prin care s-a rãspuns la │
│acestea. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 10. MĂSURI ADOPTATE PENTRU PROMOVAREA ASISTENŢEI COMUNITARE (ANEXA III.6 │
│ A MF) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Panouri ridicate pe şantier?*) Da [] Nu [] │
│Mijloacele de comunicare utilizate pentru informarea publicului despre │
│mãsura: │
│ Presa: [] Televiziune [] Radio [] │
│ Alte mijloace audio-vizuale [] │
│Tipul documentaţiei tipãrite aflatã la dispoziţia publicului: │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

11. DATA PREVĂZUTĂ PENTRU FINALIZARE
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│În MF iniţial (data finala stabilitã în MF iniţial) │
│ │
│În MF curent (data finala în MF modificat) │
│ │
│ │
│ │
│Data prevãzutã pentru finalizare │
│Modificarea datei va fi propusã la CM: Da [] Nu [] │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016