Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 140 din 7 iulie 2010  pentru modificarea si completarea Legii nr. 188/1999  privind Statutul functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 140 din 7 iulie 2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 471 din 8 iulie 2010

Parlamentul României adoptã prezenta lege.

ART. I
<>Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 29 mai 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 22 alineatul (1), litera j) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"j) realizeazã recrutarea şi promovarea pentru funcţiile publice pentru care organizeazã concurs, monitorizeazã recrutarea şi promovarea pentru celelalte funcţii publice, în condiţiile prezentei legi;".
2. La articolul 22 alineatul (1), dupã litera j) se introduc douã noi litere, literele j^1) şi j^2), cu urmãtorul cuprins:
"j^1) organizeazã concursuri sau examene pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere vacante, în condiţiile prevãzute la art. 58;
j^2) dispune suspendarea organizãrii şi desfãşurãrii concursurilor, în condiţiile legii;".
3. Dupã articolul 22 se introduce un nou articol, articolul 22^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 22^1. - Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici dispune suspendarea organizãrii şi desfãşurãrii concursului sau, dupã caz, a examenului, în urmãtoarele cazuri:
a) în situaţia în care este sesizatã şi se constatã cã nu sunt îndeplinite condiţiile legale privind organizarea şi desfãşurarea concursurilor de recrutare şi de promovare în funcţii publice din cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice;
b) autoritatea sau instituţia publicã nu a transmis Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici planul de ocupare a funcţiilor publice, potrivit prevederilor art. 23 alin. (4) şi (5);
c) autoritatea sau instituţia publicã care organizeazã concursul sau examenul nu a obţinut avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, potrivit prevederilor art. 107."
4. La articolul 57 alineatul (6), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) 3 ani în specialitatea studiilor necesare exercitãrii funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, altele decât cele prevãzute la lit. a)."
5. La articolul 58, dupã alineatul (3) se introduc cinci noi alineate, alineatele (4)-(8), cu urmãtorul cuprins:
"(4) Înştiinţarea va cuprinde în mod obligatoriu urmãtoarele:
a) identificarea funcţiilor publice vacante prin denumire, categorie, clasã şi, dupã caz, grad profesional, precum şi compartimentul din care fac parte;
b) condiţiile de studii de specialitate şi, dupã caz, alte condiţii specifice prevãzute în fişa postului pentru fiecare funcţie publicã vacantã;
c) data propusã pentru organizarea concursului.
(5) În termen de 10 zile, Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici verificã în baza de date privind evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici dacã existã funcţionari publici care îndeplinesc condiţiile pentru a fi redistribuiţi.
(6) În condiţiile în care nu existã funcţionari publici care sã poatã fi redistribuiţi, Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici comunicã autoritãţilor şi instituţiilor publice desemnarea unui responsabil de procedurã, funcţionar public, reprezentant al acesteia în comisia de concurs. Responsabilul de procedurã verificã îndeplinirea condiţiilor legale de organizare şi desfãşurare a concursurilor şi îndeplineşte şi celelalte activitãţi corespunzãtoare calitãţii de membru în comisia de concurs.
(7) Responsabilul de procedurã sesizeazã cu celeritate Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici în situaţia nerespectãrii de cãtre autoritãţile şi instituţiile publice a procedurii de organizare şi desfãşurare a concursurilor. Pe baza analizei sesizãrii formulate de responsabilul de procedurã, Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici dispune suspendarea organizãrii şi desfãşurãrii concursului.
(8) Responsabilul de procedurã poate fi desemnat din cadrul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici sau din cadrul instituţiei prefectului, pe baza propunerilor prefecţilor."
6. La articolul 62, alineatele (2) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Numirea în funcţiile publice de conducere pentru care se organizeazã concurs în condiţiile art. 58 alin. (1) lit. b) se face prin actul administrativ emis de conducãtorii autoritãţilor sau instituţiilor publice din administraţia publicã centralã şi localã, la propunerea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
(3) Numirea în funcţiile publice pentru care se organizeazã concurs în condiţiile art. 58 alin. (1) lit. c) se face prin actul administrativ emis de conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice din administraţia publicã centralã şi localã care au organizat concursul."
7. La articolul 64, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Promovarea în funcţia publicã de execuţie în gradul profesional imediat superior celui deţinut de funcţionarul public se face prin concurs sau examen, organizat semestrial de cãtre autoritãţile şi instituţiile publice, prin transformarea postului ocupat de funcţionarul public ca urmare a promovãrii concursului sau examenului. Fişa postului funcţionarului public care a promovat în funcţia publicã se completeazã cu noi atribuţii şi responsabilitãţi sau, dupã caz, prin creşterea gradului de complexitate a atribuţiilor exercitate."
8. La articolul 65, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 65. - (1) Concursul sau examenul de promovare în gradul profesional se organizeazã de autoritatea sau instituţia publicã, în limita funcţiilor publice rezervate promovãrii, cu încadrarea în fondurile bugetare alocate.
(2) Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã aibã cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promoveazã;
b) sã aibã cel puţin 2 ani vechime în treapta de salarizare din care avanseazã;
c) sã fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anualã a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
d) sã nu aibã în cazierul administrativ o sancţiune disciplinarã neradiatã în condiţiile prezentei legi."
9. La articolul 65, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
"(4) Prevederile art. 58 alin. (2) şi (3) se aplicã în mod corespunzãtor."
10. La articolul 68, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 68. - (1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcţionarii publici de execuţie au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcţii publice într-o clasã superioarã celei în care sunt încadraţi, dacã studiile absolvite sunt în specialitatea în care îşi desfãşoarã activitatea sau dacã autoritatea ori instituţia publicã apreciazã cã studiile absolvite sunt utile pentru desfãşurarea activitãţii."
11. La articolul 68, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmãtorul cuprins:
"(3) Promovarea în clasã nu se poate face pe o funcţie publicã de auditor sau de consilier juridic."
12. La articolul 87 alineatul (1), litera b) se abrogã.
13. La articolul 87 alineatul (2), litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) mutarea în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice ori în cadrul altei structuri fãrã personalitate juridicã a autoritãţii sau instituţiei publice, în condiţiile prezentei legi;".
14. La articolul 87, alineatul (3) se abrogã.
15. La articolul 89, dupã alineatul (2) se introduc trei noi alineate, alineatele (2^1)-(2^3), cu urmãtorul cuprins:
"(2^1) În mod excepţional, detaşarea se poate dispune şi pe o funcţie publicã din categoria înalţilor funcţionari publici, cu aplicarea prevederilor art. 92 alin. (1^1), dacã funcţionarul public îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitãrii funcţiei publice în condiţiile prezentei legi. În acest caz, detaşarea se dispune prin act administrativ al persoanei care are competenţa legalã de numire a funcţionarilor publici care ocupã funcţii publice din categoria înalţilor funcţionari publici, la propunerea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice în care urmeazã sã îşi desfãşoare activitatea funcţionarul public detaşat.
(2^2) Funcţionarii publici cu statut special pot fi detaşaţi pe funcţii publice generale echivalente funcţiilor publice specifice ocupate, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu aplicarea corespunzãtoare a prevederilor alin. (1)-(2^1) şi cu respectarea prevederilor art. 110.
(2^3) Funcţionarii publici pot fi detaşaţi şi pe funcţii publice cu statut special, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu respectarea prevederilor art. 110."
16. La articolul 90, alineatul (6) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(6) În cazul funcţionarilor publici de conducere, transferul se poate realiza pe funcţii publice de conducere de acelaşi nivel sau, dupã caz, de nivel inferior, ale cãror condiţii de ocupare şi experienţã profesionalã necesarã în vederea ocupãrii sunt similare cu cele ale funcţiei de pe care se efectueazã transferul, cu respectarea prevederilor alin. (2), (4) şi (5). Autoritãţile sau instituţiile publice între care se realizeazã transferul sunt obligate sã verifice îndeplinirea condiţiei de similaritate a condiţiilor de ocupare şi a experienţei profesionale."
17. La articolul 90, dupã alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu urmãtorul cuprins:
"(8) Prin excepţie de la prevederile alin. (5), în cazul înalţilor funcţionari publici, transferul la cerere se poate dispune de persoana care are competenţa legalã de numire în funcţia publicã, la solicitarea motivatã a înaltului funcţionar public şi cu aprobarea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice în a cãrei structurã se gãseşte funcţia publicã vacantã pe care urmeazã a fi transferat, cu îndeplinirea condiţiilor specifice prevãzute pentru funcţia publicã de conducere sau de execuţie respectivã şi cu respectarea prevederilor alin. (7)."
18. Articolul 91 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 91. - (1) Mutarea în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice ori în cadrul altei structuri fãrã personalitate juridicã a autoritãţii sau instituţiei publice poate fi definitivã ori temporarã.
(2) Mutarea definitivã poate avea loc în urmãtoarele situaţii:
a) când se dispune de cãtre conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public pe o funcţie publicã vacantã echivalentã, de aceeaşi categorie, clasã şi, dupã caz, de acelaşi grad profesional, sau pe o funcţie publicã vacantã de nivel inferior pentru care sunt îndeplinite condiţiile specifice prevãzute în fişa postului. În cazuri temeinic justificate, mutarea se poate dispune motivat de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice, cu repartizarea postului corespunzãtor funcţiei deţinute de funcţionarul public. În oricare dintre situaţii este necesar acordul scris al funcţionarului public;
b) la solicitarea justificatã a funcţionarului public, cu aprobarea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice, pe o funcţie publicã vacantã echivalentã, de aceeaşi categorie, clasã şi, dupã caz, la acelaşi grad profesional, sau pe o funcţie publicã vacantã de nivel inferior pentru care sunt îndeplinite condiţiile specifice prevãzute în fişa postului;
c) în alte situaţii prevãzute de dispoziţiile legale.
(3) În cazul înalţilor funcţionari publici, mutarea definitivã se poate dispune de persoana care are competenţa legalã de numire în funcţia publicã, la solicitarea motivatã a înaltului funcţionar public şi cu aprobarea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice în care se gãseşte funcţia publicã de conducere ori de execuţie vacantã pe care urmeazã a fi mutat definitiv, cu îndeplinirea condiţiilor specifice prevãzute pentru funcţia publicã respectivã.
(4) Mutarea temporarã pe o altã funcţie publicã se dispune motivat, în interesul autoritãţii sau instituţiei publice, de cãtre conducãtorul autoritãţii ori instituţiei publice, pe o funcţie publicã vacantã echivalentã, de aceeaşi categorie, clasã şi, dupã caz, de acelaşi grad profesional, pentru care sunt îndeplinite condiţiile specifice prevãzute în fişa postului sau, dupã caz, cu repartizarea postului corespunzãtor funcţiei deţinute de funcţionarul public, pentru o perioadã de maximum 6 luni într-un an calendaristic.
(5) În mod excepţional, mutarea temporarã sau definitivã poate fi solicitatã de funcţionarul public în cazul în care starea sãnãtãţii, doveditã pe baza unui examen de specialitate, nu îi mai permite desfãşurarea activitãţii în acel compartiment. Mutarea temporarã sau definitivã se face în condiţiile prezentei legi, dacã funcţionarul public în cauzã este apt profesional sã îndeplineascã atribuţiile care îi revin.
(6) Dacã mutarea se dispune în altã localitate, funcţionarul public beneficiazã de drepturile prevãzute la art. 90 alin. (3).
(7) Funcţionarul public poate refuza mutarea în cadrul altei structuri a autoritãţii sau instituţiei publice în altã localitate, dacã se aflã în una dintre situaţiile prevãzute la art. 89 alin. (3). Refuzul nejustificat constituie abatere disciplinarã."
19. La articolul 92, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 92. - (1) Exercitarea cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere vacante sau temporar vacante se realizeazã prin promovarea temporarã a unui funcţionar public care îndeplineşte condiţiile de studii şi de vechime în specialitatea studiilor pentru ocuparea funcţiei publice şi care nu are o sancţiune disciplinarã aplicatã, care nu a fost radiatã, în condiţiile prezentei legi."
20. La articolul 92, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) În mod excepţional, la propunerea justificatã a conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice în al cãrei stat de funcţii existã funcţia publicã corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici vacantã sau temporar vacantã, exercitarea cu caracter temporar a acesteia poate fi realizatã de funcţionari publici sau, dupã caz, de funcţionari publici cu statut special care îndeplinesc condiţiile prevãzute la alin. (1), cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. Aceastã mãsurã se dispune prin act administrativ al persoanei care are competenţa legalã de numire în funcţia publicã corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici, în condiţiile în care, din motive obiective, funcţia publicã nu a putut fi ocupatã prin mobilitate."
21. La articolul 92, alineatele (2) şi (4) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Dacã funcţia publicã este vacantã, mãsura prevãzutã la alin. (1) se dispune de cãtre persoana care are competenţa numirii în funcţia publicã, pe o perioadã de maximum 6 luni într-un an calendaristic, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
............................................................................
(4) Dacã funcţia publicã este temporar vacantã, mãsura prevãzutã la alin. (1) se dispune de cãtre persoana care are competenţa legalã de numire în funcţia publicã, pânã la data încetãrii suspendãrii din funcţia publicã, a detaşãrii titularului funcţiei publice, pânã la radierea de drept a sancţiunii disciplinare prevãzute la art. 77 alin. (3) lit. c) sau, dupã caz, în situaţia în care funcţionarul public de conducere exercitã cu caracter temporar o altã funcţie publicã de conducere vacantã sau temporar vacantã ori din categoria înalţilor funcţionari publici, pânã la expirarea perioadei pentru care s-a dispus exercitarea cu caracter temporar, în condiţiile legii."
22. La articolul 93, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Refuzul neîntemeiat al numirilor prevãzute la alin. (1) atrage eliberarea din funcţia publicã. În aceastã situaţie, înaltul funcţionar public intrã în corpul de rezervã al funcţionarilor publici, beneficiind de dreptul de a fi redistribuit pe o funcţie publicã de conducere sau de execuţie vacantã, în condiţiile prezentei legi."
23. Articolul 107 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 107. - (1) Autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a solicita Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici avizul privind funcţiile publice în oricare dintre urmãtoarele situaţii:
a) stabilirea sau modificarea structurii de funcţii publice pentru fiecare autoritate şi instituţie publicã, în parte, de cãtre conducãtorul acesteia ori prin hotãrâre a consiliului judeţean sau, dupã caz, a consiliului local, pe baza activitãţilor prevãzute la art. 2 alin. (3);
b) modificarea calitãţii posturilor, potrivit art. 111 alin. (1) sau (5);
c) reorganizarea activitãţii autoritãţii sau instituţiei publice.
(2) Autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a înştiinţa, în termen de 10 zile lucrãtoare, Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, în oricare dintre urmãtoarele situaţii:
a) intervenirea unor modificãri în structura funcţiilor publice din cadrul autoritãţilor sau instituţiilor publice, ca urmare a promovãrii în clasã şi în grad profesional a funcţionarilor publici;
b) transformarea unei funcţii publice vacante într-o funcţie publicã cu o altã denumire sau într-o funcţie publicã de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat pentru autoritatea sau instituţia publicã şi în fondurile bugetare anuale alocate.
(3) Avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici este prealabil şi obligatoriu în toate situaţiile prevãzute la alin. (1).
(4) În situaţia în care, dupã obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, actele administrative prin care se stabilesc mãsuri din categoria celor prevãzute la alin. (1) se aprobã cu modificãri sau completãri, ordonatorii principali de credite din administraţia publicã localã au obligaţia de a comunica Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici aceste acte administrative, în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la data aprobãrii lor prin hotãrâre a consiliului local sau, dupã caz, prin hotãrâre a consiliului judeţean.
(5) În situaţia prevãzutã la alin. (4), autoritãţile administraţiei publice locale pot pune în aplicare dispoziţiile hotãrârii consiliului local sau, dupã caz, a consiliului judeţean, numai dupã obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. În acest caz, avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici se emite în termen de maximum 10 zile lucrãtoare de la data primirii actelor administrative prevãzute la alin. (4).
(6) Lista documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de cãtre autoritãţile şi instituţiile publice se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, care se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I."
24. Dupã articolul 107 se introduce un nou articol, articolul 107^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 107^1. - (1) Pentru respectarea drepturilor de carierã ale funcţionarilor publici, în cuprinsul actelor normative sau administrative privind modificãri ale structurii organizatorice, reorganizãri sau desfiinţãri de structuri şi funcţii publice, autoritãţile şi instituţiile publice iniţiatoare din administraţia publicã centralã şi localã sunt obligate sã prevadã un termen de minimum 30 de zile, în vederea aplicãrii procedurilor legale prevãzute de prezenta lege.
(2) Dupã aprobarea actelor normative, în condiţiile legii, pentru structura de funcţii publice care rezultã în condiţiile alin. (1), autoritãţile şi instituţiile publice din administraţia publicã centralã solicitã avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în condiţiile prevãzute la art. 107."
ART. II
În cursul anului 2010, intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici se poate face pe orice funcţie publicã vacantã corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici, prin concurs de intrare în categoria înalţilor funcţionari publici, organizat în condiţiile legii.
ART. III
Procedurile privind organizarea concursurilor de recrutare sau, dupã caz, de promovare, aflate în derulare la data intrãrii în vigoare a prezentei legi, se desfãşoarã potrivit regimului juridic aplicabil la data la care au fost demarate.
ART. IV
În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei legi, autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a reanaliza şi de a lua mãsurile necesare pentru stabilirea regimului juridic aplicabil posturilor, în condiţiile <>art. 111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta lege, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
ART. V
La data intrãrii în vigoare a prezentei legi, prevederile art. I pct. 6-25 şi ale <>art. VII din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 105/2009 privind unele mãsuri în domeniul funcţiei publice, precum şi pentru întãrirea capacitãţii manageriale la nivelul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe ale administraţiei publice centrale din unitãţile administrativ-teritoriale şi ale altor servicii publice, precum şi pentru reglementarea unor mãsuri privind cabinetul demnitarului din administraţia publicã centralã şi localã, cancelaria prefectului şi cabinetul alesului local, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 668 din 6 octombrie 2009, cu modificãrile ulterioare, precum şi orice alte dispoziţii contrare se abrogã.
ART. VI
Aplicarea prevederilor art. 22 alin. (1) lit. o), art. 65 alin. (3) şi <>art. 70 alin. (1) lit. b), alin. (2) şi (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta lege, se suspendã pânã la data de 31 decembrie 2010.
ART. VII
<>Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 29 mai 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta lege, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

Aceastã lege a fost adoptatã de Parlamentul României, în condiţiile art. 147 alin. (2), cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

PREŞEDINTELE SENATULUI
MIRCEA-DAN GEOANĂ

Bucureşti, 7 iulie 2010.
Nr. 140.

-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016