E 851 Lvov - Vadul Siret - Vicşani - Paşcani
E 95 Moscova - Kiev - Bender - Ungheni - Iaşi - Paşcani - Buzău -
Ploieşti - Bucureşti - Videle - Giurgiu - Ruse - Gorna -
Dimitrovgrad
VEST-EST
E 54 Arad - Deva - Teiuş - Vânători - Braşov - Bucureşti
E 56 Budapesta - Rakos - Ujszasz - Szolnok - Lokoshaza - Curtici - Arad -
Timişoara - Craiova - Bucureşti
E 560 Buzău - Galaţi - Reni - Bender
E 562 Bucureşti - Constanţa
E 66 Belgrad - Vrsac - Stamora Moraviţa - Timişoara
22 ROMÂNIA
E 851 (Vadul Siret -) Vicşani - Paşcani
E 95 (Ungheni -) Iaşi - Paşcani - Buzău - Ploieşti - Bucureşti - Videle -
Giurgiu (- Ruse)
E 54 Arad - Deva - Teiuş - Vânători - Braşov - Bucureşti
E 56 (Lokoshaza -) Curtici - Arad - Timişoara - Craiova - Bucureşti
E 560 Buzău - Galaţi ( - Reni - Bender)
E 562 Bucureşti - Constanţa
E 66 (Vrsac -) Stamora Moraviţa - Timişoara
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A B
Linii existente Linii noi
care corespund ─────────────────────
condiţiilor de B1 B2
infrastructură Destinate Destinate
şi liniilor ce exclusiv transportu-
urmează a se transpor- lui de că-
ameliora sau tului de latori şi
reconstrui călători de mărfuri
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Număr de linii - 2 2
2. Gabaritul vehiculelor U.I.C.*) B U.I.C. C1 U.I.C. C1
3. Distanţa minimă între axele căii 4,00 m 4,20 m 4,20 m
4. Viteza minimă de definiţie 160 km/h 300 km/h 250 km/h
5. Sarcina autorizată pe osie:
Locomotiva (200 km/h) 22,5 t - 22,5 t
Automotoare şi rame 17 t
Automotoare (300 km/h) 17 t - 17 t
Vagoane de călători 16 t - 16 t
Vagoane: 100 km/h 20 t - 22,5 t
120 km/h 20 t - 20 t
140 km/h 18 t 18 t
6. Sarcina autorizată pe metru liniar 8 t - 8 t
7. Tren tip pentru calculul podurilor U.I.C. 71 - U.I.C. 71
8. Declivitate maximă - 35 mm/m 12,5 mm/m
9. Lungimea utilă a peroanelor în marile
gări 400 m 400 m 400 m
10. Lungimea utilă a liniilor de evitare 750 m - 750 m
11. Pasaje de nivel NU NU NU
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────