Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   LEGE nr. 1 din 10 ianuarie 2002  privind aprobarea   Ordonantei Guvernului nr. 16/1999 pentru aprobarea Programului prioritar de constructie a autostrazilor din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LEGE nr. 1 din 10 ianuarie 2002 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 16/1999 pentru aprobarea Programului prioritar de constructie a autostrazilor din Romania

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 44 din 22 ianuarie 2002
Parlamentul României adopta prezenta lege.

ART. 1
Se aproba <>Ordonanta Guvernului nr. 16 din 28 ianuarie 1999 pentru aprobarea Programului prioritar de construcţie a autostrazilor din România, emisã în temeiul <>art. 1 pct. 8 lit. b) din Legea nr. 259/1998 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe şi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 39 din 29 ianuarie 1999, cu urmãtoarele modificãri şi completãri:
1. Titlul ordonanţei va avea urmãtorul cuprins:
"ORDONANTA
pentru aprobarea Programului prioritar de construcţie a autostrazilor şi a drumurilor naţionale cu patru benzi de circulaţie"
2. Articolul 1 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Se aproba Programul prioritar de construcţie a autostrazilor şi a drumurilor naţionale cu patru benzi de circulaţie din România prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanta."
3. Articolul 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - Autostrazile şi drumurile naţionale cu patru benzi de circulaţie, prevãzute în anexa, sunt definite ca drumuri de interes naţional şi european şi constituie utilitate publica, expropriator fiind statul roman prin Regia Autonomã <<Administraţia Nationala a Drumurilor din România>> de sub autoritatea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei."
4. Articolul 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - Delimitarea terenurilor necesare amplasarii autostrazilor şi drumurilor naţionale cu patru benzi de circulaţie se realizeazã cu respectarea legii, în baza studiilor de fezabilitate, a proiectelor tehnice şi a documentaţiei de urbanism şi amenajare a teritoriului."
5. Articolul 4 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Terenurile aflate în proprietatea publica şi privatã a statului sau în proprietatea publica a unitãţilor administrativ-teritoriale, pe care se executa autostrazile şi drumurile naţionale cu patru benzi de circulaţie, inclusiv instalaţiile, clãdirile şi dotãrile aferente acestora, trec în administrarea Regiei Autonome <<Administraţia Nationala a Drumurilor din România>> prin hotãrâre a Guvernului.
(2) Terenurile aflate în proprietatea privatã a unitãţilor administrativ-teritoriale sau a persoanelor fizice ori juridice se expropriaza potrivit <>art. 21-40 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica, intra în proprietatea publica a statului şi trec în administrarea Regiei Autonome <<Administraţia Nationala a Drumurilor din România>>."
6. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Terenurile prevãzute la art. 4 se excepteazã de la plata taxelor şi impozitelor prevãzute de lege."
7. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Programul prioritar de construcţie a autostrazilor şi a drumurilor naţionale cu patru benzi de circulaţie poate fi finanţat, în baza documentaţiilor tehnico-economice aprobate, de la bugetul de stat, din împrumuturi externe şi din alte surse legal constituite."
8. Anexa va avea urmãtorul cuprins:
"ANEXA
PROGRAMUL PRIORITAR
privind construcţia de autostrazi şi drumuri naţionale cu patru benzi de circulaţie

Tronsoanele de autostrazi şi drumuri naţionale cu patru benzi de circulaţie insumeaza 1.701 km şi sunt urmãtoarele:

I. Autostrazi
Bucureşti-Pitesti 96 km
Bucureşti-Fetesti-Cernavoda 151 km
Centura Bucureşti Sud 46 km
Centura Bucureşti Nord 50 km
Bucureşti-Ploiesti 70 km
Ploiesti-Comarnic 36 km
Comarnic-Braşov 65 km
Bors-Oradea-Cluj 167 km
Pitesti-Sibiu 150 km
Sibiu-Lugoj 210 km
Lugoj-Nadlac 130 km
Ploiesti-Albita 310 km
Total tronsoane de autostrazi: 1.481 km

II. Drumuri naţionale cu patru benzi de circulaţie
Bucureşti-Giurgiu 49 km
Braşov-Sibiu 110 km
Cernavoda-Constanta 61 km
Total tronsoane de drumuri
naţionale cu patru benzi de circulaţie: 220 km

NOTA: Pentru tronsoanele nefinalizate lungimea este estimativã şi se va definitiva pe baza studiilor şi proiectelor ulterioare."
ART. 2
<>Ordonanta Guvernului nr. 16/1999 , modificatã şi completatã prin prezenta lege, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Aceasta lege a fost adoptatã de Senat în şedinţa din 29 noiembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

PREŞEDINTELE SENATULUI
NICOLAE VACAROIU

Aceasta lege a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 29 noiembrie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

PREŞEDINTELE
CAMEREI DEPUTAŢILOR
VALER DORNEANU
-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016