Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire Sighişoara“, judeţul Mureş, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU LUDOVIC ORBAN Contrasemnează: p. Ministrul transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor, Ionel Scrioşteanu, secretar de stat p. Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei, Augustin-Cătălin Iapă, secretar de stat Ministrul finanţelor publice, Vasile-Florin Cîţu Bucureşti, 24 septembrie 2020. Nr. 788. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Sighişoara" Titular: Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. Amplasament: judeţul Mureş
┌────────────────────────┬───────┬────┬───────┐
│Valoarea totală a │ │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │mii │ │
│TVA): │391.171│lei │ │
│(1 euro = 4,8427 lei/ │ │ │ │
│20.07.2020), │ │ │ │
├────────────────────────┼───────┼────┼───────┤
│din care C+M (inclusiv │331.974│mii │ │
│TVA): │ │lei │ │
├────────────────────────┼───────┼────┼───────┤
│Eşalonarea investiţiei │ │ │ │
│(INV/C+M): │ │ │ │
├───────────┬────┬───────┼───────┼────┼───────┤
│ │ANUL│180.000│ │ │211.171│
│ │I │mii lei│ANUL II│INV │mii lei│
│ │INV │ │ │ │ │
├───────────┼────┼───────┼───────┼────┼───────┤
│ │C+M │160.000│ │C+M │171.974│
│ │ │mii lei│ │ │mii lei│
├───────────┼────┼───────┼───────┼────┼───────┤
│Capacităţi:│ │ │ │ │ │
├───────────┴────┼───────┼───────┼────┼───────┤
│- lungime totală│ │13,057 │km │ │
│a proiectului: │ │ │ │ │
├────────────────┼───────┼───────┼────┼───────┤
│Durata de │ │ │ │ │
│execuţie a │ │24 │luni│ │
│lucrărilor: │ │ │ │ │
└────────────────┴───────┴───────┴────┴───────┘
Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.