Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 15 din 27 iulie 2020  privind modificarea Regulamentului Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 15 din 27 iulie 2020 privind modificarea Regulamentului Camerei Deputaţilor

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 669 din 28 iulie 2020
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 338 din 27 aprilie 2020, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 38, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) poate include în ordinea de zi dezbaterea fără raport a unui proiect de lege sau a unei propuneri legislative la care termenul de depunere a raportului a fost depăşit."

    2. Titlul secţiunii a 2-a a capitolului II se modifică şi va avea următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 2-a
    Lista proiectelor de lege şi a propunerilor legislative supuse dezbaterii şi adoptării Camerei Deputaţilor, ordinea de zi şi programul de lucru ale Camerei Deputaţilor
"

    3. Articolul 85 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 85
    (1) Lista proiectelor de lege şi a propunerilor legislative supuse dezbaterii şi adoptării Camerei Deputaţilor cuprinde toate proiectele de lege şi propunerile legislative care au rapoarte adoptate de comisiile sesizate în fond, în termenele stabilite de Biroul permanent, precum şi proiectele de lege şi propunerile legislative fără raport ale căror termene de adoptare au fost depăşite.
    (2) Proiectele de lege şi propunerile legislative se includ în lista prevăzută la alin. (1) la data prezentării la Biroul permanent a rapoartelor adoptate de comisiile sesizate în fond sau, după caz, fără raport la data depăşirii acestor termene.
    (3) Proiectul ordinii de zi şi proiectul programului de lucru ale Camerei Deputaţilor pentru săptămâna următoare se întocmesc de Biroul permanent.
    (4) La solicitarea motivată a iniţiatorului, a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor sau a unui lider de grup, Comitetul liderilor grupurilor parlamentare poate include în ordinea de zi dezbaterea unui proiect de lege sau a unei propuneri legislative fără raport, la care termenul de depunere a raportului a fost depăşit."

    4. La articolul 86, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "ART. 86
    (1) Ordinea de zi a Camerei Deputaţilor cuprinde toate problemele care se supun dezbaterii şi adoptării Camerei în şedinţele din săptămâna la care se referă.
    (2) Proiectele de legi şi propunerile legislative se înscriu în proiectul ordinii de zi de către Biroul permanent, ţinându-se cont de priorităţile prevăzute în prezentul articol, precum şi de alte priorităţi decise de Biroul permanent."

    5. Articolul 111 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 111
    În cazul prevăzut la art. 38 lit. c), dezbaterea se face aplicându-se corespunzător prevederile art. 118-120 ale secţiunii a 4-a «Procedura de urgenţă», luându-se în discuţie doar amendamentele depuse la comisie în termenul prevăzut de prezentul regulament, precum şi cele care se formulează în timpul dezbaterilor, conform art. 107 alin. (3)."

    6. La articolul 112, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "ART. 112
    (1) În temeiul art. 75 alin. (1) şi (2) din Constituţia României, republicată, Camera Deputaţilor, ca primă Cameră sesizată, se pronunţă asupra proiectului de lege sau a propunerii legislative în termen de 45 de zile calendaristice de la data includerii acestora în «Lista proiectelor de lege, a propunerilor legislative supuse dezbaterii şi adoptării Camerei Deputaţilor». Pentru coduri şi legi de complexitate deosebită, termenul este de 60 de zile calendaristice de la data includerii acestora în «Lista proiectelor de lege, a propunerilor legislative supuse dezbaterii şi adoptării Camerei Deputaţilor». Pentru ordonanţele de urgenţă, termenul este de 30 de zile calendaristice de la data depunerii acestora la Camera Deputaţilor.
    (2) În cazul proiectelor de lege sau al propunerilor legislative care sunt depuse la Camera Deputaţilor, ca primă Cameră sesizată, termenele de întocmire a raportului de către comisia sesizată în fond curg de la data înregistrării la Biroul permanent însoţite de avizele solicitate şi se socotesc luând în calcul 4 zile pe săptămână, cu excepţia sărbătorilor legale."



    ART. II
    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2021.

    ART. III
    Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 338 din 27 aprilie 2020, cu modificările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

    Această hotărâre a fost adoptată în şedinţa Camerei Deputaţilor din data de 27 iulie 2020, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    FLORIN IORDACHE


    Bucureşti, 27 iulie 2020.
    Nr. 15.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016