Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 1.012 din 27 noiembrie 2020  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 1.012 din 27 noiembrie 2020 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră". Lotul 1: "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod, peste râul Argeş între Vidra şi Comana", lucrare de utilitate publică de interes naţional

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1162 din 2 decembrie 2020
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră“. Lotul 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod, peste râul Argeş între Vidra şi Comana“, lucrare de utilitate publică de interes naţional, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă în conformitate cu prevederile legale în vigoare.



                    PRIM-MINISTRU
                    LUDOVIC ORBAN
                    Contrasemnează:
                    p. Ministrul transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor,
                    Adrian Dupu,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei,
                    Vetuţa Stănescu,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Vasile-Florin Cîţu

    Bucureşti, 27 noiembrie 2020.
    Nr. 1.012.
    ANEXA 1

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră“. Lotul 1: „Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod, peste râul Argeş între Vidra şi Comana
    Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor
    Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A.
    Amplasament: judeţele Ilfov şi Giurgiu
    INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI

┌───────────────────┬─────┬────┬───────┐
│- Valoarea totală a│ │ │ │
│investiţiei │ │ │ │
│(inclusiv TVA) │ │ │ │
│(preţuri valabile │ │mii │655.187│
│la data de 2 │ │lei │ │
│noiembrie 2020: 1 │ │ │ │
│euro = 4,8643 lei),│ │ │ │
│din care: │ │ │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│construcţii-montaj │ │mii │560.513│
│ │ │lei │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Eşalonarea │INV/ │ │ │
│investiţiei: │(C+M)│ │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Anul I │ │mii │327.000│
│ │ │lei │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│ │ │mii │280.000│
│ │ │lei │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Anul II │ │mii │328.187│
│ │ │lei │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│ │ │mii │280.513│
│ │ │lei │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Lungime traseu │ │km │12,02 │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Viaducte │ │buc.│2 │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Poduri │ │buc.│4 │
├───────────────────┼─────┼────┼───────┤
│Durata de execuţie │ │luni│24 │
│a investiţiei │ │ │ │
└───────────────────┴─────┴────┴───────┘


    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului P100 - 1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016