Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 10 din 2 februarie 2021  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018  privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 10 din 2 februarie 2021 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 116 din 3 februarie 2021
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 84 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. În structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1, în subordinea secretarului general se înfiinţează un nou compartiment, denumit Secretar general adjunct 3, condus de un secretar general adjunct.
    2. Statul de funcţii al serviciilor Camerei Deputaţilor prevăzut în anexa nr. 2 se modifică şi se completează după cum urmează:
    a) La anexa nr. 2 litera A, punctele 1 şi 2 se modifică şi vor avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător compartimentului Secretar general se modifică în mod corespunzător.
    b) La anexa nr. 4 litera B, punctul 1 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător Departamentului legislativ se modifică în mod corespunzător.
    c) La anexa nr. 5 litera A, punctul 1 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător Direcţiei control şi management organizaţional se modifică în mod corespunzător.
    d) La anexa nr. 6, litera A se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător Direcţiei comunicare şi relaţii publice se modifică în mod corespunzător.
    e) Anexa nr. 13 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 6 la prezenta hotărâre.
    f) La anexa nr. 16 litera B, punctul 2 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător Centrului Internaţional de Conferinţe se modifică în mod corespunzător.
    g) Anexa nr. 18 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 8 la prezenta hotărâre.
    h) La anexa nr. 19 litera B, punctul 2 se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 9 la prezenta hotărâre. Numărul total de posturi corespunzător Departamentului transporturi şi administrativ se modifică în mod corespunzător.
    i) La anexa nr. 20, litera B se modifică şi va avea cuprinsul prevăzut în anexa nr. 10 la prezenta hotărâre.
    j) După anexa nr. 22 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 23, secretar general adjunct 3, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.


    ART. II
    În raport cu modificările şi completările intervenite prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent în structurile reorganizate în conformitate cu prevederile art. 3 alin. (2) din Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. III
    Anexele nr. 1-10^1) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ^1) Anexele se comunică instituţiilor interesate.


    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 2 februarie 2021, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    LEOREANU LAURENŢIU-DAN


    Bucureşti, 2 februarie 2021.
    Nr. 10.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016