Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIREA Nr. 855 din 27 decembrie 1991  privind finantarea alegerilor locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIREA Nr. 855 din 27 decembrie 1991 privind finantarea alegerilor locale

EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 38 din 10 martie 1992


Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Cheltuielile pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor locale se suporta din bugetele locale şi de cãtre Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile art. 101 din Legea nr. 70/26 noiembrie 1991.
În completarea sumelor disponibile în bugetele locale, ale Secretariatului General al Guvernului şi celorlalte organe centrale implicate, prin hotãrîre guvernamentalã se vor putea aloca de la rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, aprobatã o data cu bugetul administraţiei centrale de stat pe anul 1992, fonduri suplimentare în funcţie de necesitãţile concrete ale perioadei.
Pentru acoperirea cheltuielilor ocazionate de funcţionarea Comisiei Electorale Centrale în anul 1991, potrivit prevederilor art. 100 din Legea nr. 70/26 noiembrie 1991, Secretariatul General al Guvernului va asigura fondurile necesare din bugetul propriu, completat cu suma de 10 milioane lei, care se va suporta din rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului.
ART. 2
Cheltuielile care se pot efectua pentru desfãşurarea alegerilor locale sînt cele prevãzute în anexa nr. 1.
Aceste cheltuieli se pot efectua la ordinele prefecţilor şi primarilor, ca ordonatori principali de credite, numai cu viza de control financiar preventiv a direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti.
ART. 3
Prefecturile şi Primãria municipiului Bucureşti vor prezenta Ministerului Economiei şi Finanţelor, o data cu darea de seama încheiatã la 31 martie 1992, decontul definitiv al cheltuielilor privind operaţiunile de organizare şi desfãşurare a alegerilor locale pe structura prevãzutã în anexa nr. 1 la prezenta hotãrîre.
ART. 4
Pentru asigurarea materialelor necesare operaţiunilor privind alegerile locale, Ministerul Industriei va suplimenta, din rezerva şi stoc, programul de aprovizionare a prefecturilor şi a Primãriei municipiului Bucureşti, pe trimestrul I 1992, cu 700 tone hirtie pentru scris, tipãrit şi de ziar, 21 tone benzina şi 42 tone motorina.
De asemenea, va repartiza 100 tone hirtie la dispoziţia Guvernului pentru tipãrirea editiei suplimentare din Monitorul Oficial al României, a brosurilor cu acte normative şi a altor publicaţii necesare, precum şi cîte 1 tona benzina şi motorina.
ART. 5
La încheierea operaţiunilor privind alegerile locale, prefectii şi primãrii municipiilor, oraşelor şi comunelor vor asigura recuperarea, depozitarea, conservarea şi evidentierea cabinelor, urnelor, panourilor, steagurilor, stampilelor şi altor asemenea bunuri, în vederea reutilizarii lor.
ART. 6
Membrii birourilor şi comisiilor electorale, personalul tehnic auxiliar, cadrele militare care asigura paza şi ordinea secţiilor de votare şi statisticienii încadraţi cu contract de munca care, potrivit prevederilor art. 103 alin. 2 din Legea nr. 70/1991, se considera detasati pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor, beneficiazã pe intreaga perioada a detaşãrii, de la unitãţile la care sînt angajaţi, de urmãtoarele drepturi:
a) salariul de baza al meseriei sau funcţiei pe care sînt încadraţi la locul de munca permanent şi celelalte drepturi salariale avute la data detaşãrii;
b) alocaţia de stat pentru copii.
ART. 7
Pentru persoanele detasate, care domiciliazã în alte localitãţi, pe lîngã drepturile prevãzute la art. 6 se mai acorda:
a) o indemnizaţie de detaşare stabilitã potrivit art. 1 şi 2 din Hotãrîrea Guvernului nr. 412/1991;
b) decontarea cheltuielilor de transport şi de cazare, în condiţiile prevãzute pentru persoanele detasate.
ART. 8
Persoanele detasate potrivit art. 6 din prezenta hotãrîre, indiferent de locul unde îşi au domiciliul, beneficiazã de o indemnizaţie fixa de 450 lei/zi, pe intreaga perioada a operaţiunilor electorale, pentru orele lucrate peste durata normalã a zilei de munca sau în zile nelucrãtoare.
ART. 9
Drepturile prevãzute la art. 7 alin. b) şi art. 8 se acorda şi membrilor comisiilor şi birourilor electorale, care nu au calitatea de salariaţi.
ART. 10
Plata drepturilor prevãzute la art. 7, 8 şi 9 din prezenta hotãrîre se efectueazã de cãtre prefecturi şi Primãria municipiului Bucureşti, conform prevederilor art. 1.
ART. 11
Cheltuielile de protocol necesare Comisiei Electorale Centrale, pe perioada functionarii, se vor asigura prin Secretariatul General al Guvernului, în limita sumei de 210 mii lei.
ART. 12
Cheltuielile necesitate de centralizarea rezultatelor alegerilor, prevãzute în anexa nr. 3 la prezenta hotãrîre, se vor efectua de Comisia Nationala pentru Statistica, cu încadrarea în creditele bugetare aprobate acesteia pentru anul 1992.
ART. 13
Se suplimenteaza cantitãţile de carburanţi repartizate Ministerului de Interne în lunile ianuarie şi februarie 1992 cu 150 tone benzina şi 150 tone motorina şi Ministerului Apãrãrii Naţionale cu cîte 300 tone benzina, respectiv motorina, pe aceeaşi perioada, cu acoperire din creditele bugetare aprobate acestor ministere pe anul 1992.
ART. 14
Ministerul Industriei va introduce modificãrile corespunzãtoare în balantele materiale pe anul 1992 şi trimestrul I 1992.
ART. 15
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrîre.

PRIM-MINISTRU
THEODOR STOLOJAN

Contrasemneazã:
------------------
Secretar de stat la Departamentul
Administraţiei Publice Locale,
Mircea Teodor Vaida

Ministrul economiei şi finanţelor,
George Danielescu


Ministrul bugetului, veniturilor statului
şi controlului financiar,
Florian Bercea



ANEXA 1

CHELTUIELI
care se pot efectua de Secretariatul General al Guvernului, prefecturi şi Primãria municipiului Bucureşti pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor locale


- tipãrirea buletinelor de vot, listelor electorale, a proceselor-verbale şi a altor documente prevãzute de lege, inclusiv costul hirtiei şi transportului;
- tipãrirea şi difuzarea a 25.000 broşuri şi 20.000 exemplare tiraj suplimentar din Monitorul Oficial al României, cuprinzînd Legea privind alegerile locale şi Legea administraţiei publice locale;
- amenajarea secţiilor de votare, reparare şi completarea cabinelor şi urnelor de votare;
- publicaţii şi afisari care revin ca atribuţii birourilor electorale ale judeţelor şi municipiului Bucureşti;
- amenajarea locurilor speciale de afisaj;
- posta, telex, telefon şi rechizite de birou;
- indemnizaţii pentru hrana membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare de 120 lei/zi de persoana pe timp de 3 zile;
- indemnizaţii fixe de 450 lei/zi pentru stimularea persoanelor delegate, detasate la secţiile de votare şi a personalului auxiliar;
- indemnizaţii de pînã la 450 lei/zi de persoana pentru întocmirea şi dactilografierea listelor cu participanţii la alegerile locale la municipii şi oraşele mari;
- transport, cazare şi diurna;
- alte cheltuieli, pentru efectuarea operaţiunilor legate de alegerile locale, inclusiv cele de protocol.

ANEXA 2

REPARTIZAREA
materialelor şi combustibililor pe judeţe

-------------------------------------------------------------------------------
Nr. Judeţul Hirtie Benzina Motorina
crt. - tone - - tone - - tone -
-------------------------------------------------------------------------------

1. Alba 13 0,5 1
2. Arad 15 0,5 1
3. Arges 20 0,5 1
4. Bacau 22 0,5 1
5. Bistrita-Nasaud 10 0,5 1
7. Botosani 14 0,5 1
8. Braşov 21 0,5 1
9. Brãila 12 0,5 1
10. Buzau 16 0,5 1
11. Caras-Severin 12 0,5 1
12. Calarasi 10 0,5 1
13. Cluj 22 0,5 1
14. Constanta 22 0,5 1
15. Covasna 7 0,5 1
16. Dimbovita 17 0,5 1
17. Dolj 23 0,5 1
18. Galaţi 10 0,5 1
19. Giurgiu 12 0,5 1
20. Gorj 12 0,5 1
21. Harghita 11 0,5 1
22. Hunedoara 17 0,5 1
23. Ialomita 9 0,5 1
24. Iaşi 25 0,5 1
25. Maramures 17 0,5 1
26. Mehedinti 10 0,5 1
27. Mures 19 0,5 1
28. Neamt 18 0,5 1
29. Olt 16 0,5 1
30. Prahova 27 0,5 1
31. Satu Mare 13 0,5 1
32. Salaj 8 0,5 1
33. Sibiu 15 0,5 1
34. Suceava 21 0,5 1
35. Teleorman 15 0,5 1
36. Timis 22 0,5 1
37. Tulcea 8 0,5 1
38. Vaslui 14 0,5 1
39. Vilcea 13 0,5 1
40. Vrancea 12 0,5 1
41. Municipiul
Bucureşti 80 1 2
42. Secretariatul
General al
Guvernului 100 1 1
-------------------------------------------------
T o t a l : 800 22 43
-------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 3
CHELTUIELI
pentru centralizarea rezultatelor alegerilor locale

- proiectarea şi realizarea programelor de prelucrare contractate cu Institutul de Tehnica de Calcul;
- testãri şi experimentari sisteme de comunicaţii prin telefon, telex, telefax şi microcalculatoare;
- închirierea liniilor de telecomunicaţii necesare transmiterii rezultatelor alegerilor;
- transport aparatura electronica la fiecare judeţ cu mijloace auto şi insotitor şi instalarea acesteia;
- indemnizaţii pentru statisticieni şi personalul tehnic auxiliar, potrivit Legii nr. 70/1991;
- cheltuieli cu personalul centrelor teritoriale de calcul din fiecare judeţ, utilizat pentru prelucrarea automatã a datelor;
- deplasãri pentru instruiri şi sprijin în efectuarea centralizarilor;
- alte cheltuieli neprevãzute.
---------------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016